Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2015 21:35 - Други Славиози
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2256 Коментари: 10 Гласове:
12

Последна промяна: 18.03.2015 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - Слави оти мразиш "Раша"?
 -  Оти не ми "пусна" ни една Наташа

-  Слави оти мразиш безплатно
-  Мразим безплатно, оти обичам за пари

- Слави като ти дишат във вратО другите поети
  не ти ли дишат и кислорода.
-Да го дишат. Мен кислород ми не требе
 Аз си дишам лепило


-Слави оти гепваш от Фучик цитати
- Оти  не става само с ебати, ебати...

-Слави оти наричаш социалистите
цоцолисти
-Оти  заедно цоцахме, а сами  
листват и редят  листи
  











Гласувай:
13


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavimirgenchev1953 - Ето че научи нещо и ти като тертип.
18.03.2015 21:40
Така е, аз съм на принципа "Еби, учи, еби, учи!". Хваща дикиш!
Що се отнася до "дишането на праха", то не се отнася за поети и поетеси, а изобщо за онези, които ми дишат праха, като теб например. )))
цитирай
2. merlin68 - О, Слави, гледам, че си започнал да ...
18.03.2015 22:05
О, Слави, гледам, че си започнал да ме цензурираш, станал съм дисидент в блога ти. Човек на словото като почне да си играе с гумичката, намирисва ми на Славифашизъм:)

Слави обича свободата на словото Си, затова силата му е в монолозите.

Слави казва: "Един народ не може да стане по-проз, отколкото е."
Но Слави като преподавател във ВУЗ, неуморно опитва да се опровергае.

Слави Днес е антикомунист и парадира с Булгаков и Солженицин.
Но понеже те са били антикомунисти Вчера, Слави ги не разбира.

Слави обича Горбачов, защото му позволи да стане русофоб.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Е, знам си аз
18.03.2015 22:51
slavimirgenchev1953 написа:
Така е, аз съм на принципа "Еби, учи, еби, учи!". Хваща дикиш!
Що се отнася до "дишането на праха", то не се отнася за поети и поетеси, а изобщо за онези, които ми дишат праха, като теб например. )))


Без ебати Слави не може:) Хайзе бЕгай сега да се жалваш на модераторите , та пак да ме махнат:)
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Дишай ми праха, анонимно човече. )))
18.03.2015 23:28
merlin68 написа:
О, Слави, гледам, че си започнал да ме цензурираш, станал съм дисидент в блога ти. Човек на словото като почне да си играе с гумичката, намирисва ми на Славифашизъм:)

Слави обича свободата на словото Си, затова силата му е в монолозите.

Слави казва: "Един народ не може да стане по-проз, отколкото е."
Но Слави като преподавател във ВУЗ, неуморно опитва да се опровергае.

Слави Днес е антикомунист и обича Булгаков и Солженицин.
Но понеже те са били антикомунисти Вчера, Слави ги не разбира.

Слави обича Горбачов, защото му позволи да стане русофоб.

цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Това е работа за рустам и куш. Мен не ми дреме ни от, ни за модератори.
18.03.2015 23:29
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
Така е, аз съм на принципа "Еби, учи, еби, учи!". Хваща дикиш!
Що се отнася до "дишането на праха", то не се отнася за поети и поетеси, а изобщо за онези, които ми дишат праха, като теб например. )))


Без ебати Слави не може:) Хайзе бЕгай сега да се жалваш на модераторите , та пак да ме махнат:)

цитирай
6. apostapostoloff - Бабо Венке, казах ти да идеш
19.03.2015 06:01
при кварталния си инспектор и да му кажеш да ти нашари дирника с една цепеница, защото само така ще ти уври тиквата. Ама ти не слушаш и продължаваш да пърдиш зловонно в блога.
цитирай
7. vencivaleri1951 - А не ти ли е хрумвало, че ти дишат във врата и когато те....сещаш се нали?
19.03.2015 09:50
slavimirgenchev1953 написа:
merlin68 написа:
О, Слави, гледам, че си започнал да ме цензурираш, станал съм дисидент в блога ти. Човек на словото като почне да си играе с гумичката, намирисва ми на Славифашизъм:)

Слави обича свободата на словото Си, затова силата му е в монолозите.

Слави казва: "Един народ не може да стане по-проз, отколкото е."
Но Слави като преподавател във ВУЗ, неуморно опитва да се опровергае.

Слави Днес е антикомунист и обича Булгаков и Солженицин.
Но понеже те са били антикомунисти Вчера, Слави ги не разбира.

Слави обича Горбачов, защото му позволи да стане русофоб.


цитирай
8. vencivaleri1951 - Шут отзад?
19.03.2015 09:56
kushel написа:
Как не те е гнус бе, Венци от тоя ренегат нагаждач, че чак и в диалози влизаш. Тегли му един шут в гъза. Това е достатъчно вежливо за него.


Може да му хареса-все за дишане във врата говори. Не става Куш. Добър човек съм мисля, но не чак толкова:)
цитирай
9. vencivaleri1951 - Апостолов няколко пъти ме пращаш при кварталния
19.03.2015 10:02
apostapostoloff написа:
при кварталния си инспектор и да му кажеш да ти нашари дирника с една цепеница, защото само така ще ти уври тиквата. Ама ти не слушаш и продължаваш да пърдиш зловонно в блога.


да ми прави нещо с "дирника". Да знаеш съгласен съм всичко да ми прави "моя " квартален. За съжаление разликата в годинките ни е доста. Иначе ГОСПОЖАТА квартален ни е на 6 отвсякъде:)))
цитирай
10. merlin68 - Дишай ми праха, анонимно човече. ...
19.03.2015 13:07
slavimirgenchev1953 написа:
Дишай ми праха, анонимно човече. )))
merlin68 написа:
О, Слави, гледам, че си започнал да ме цензурираш, станал съм дисидент в блога ти. Човек на словото като почне да си играе с гумичката, намирисва ми на Славифашизъм:)

Слави обича свободата на словото Си, затова силата му е в монолозите.

Слави казва: "Един народ не може да стане по-проз, отколкото е."
Но Слави като преподавател във ВУЗ, неуморно опитва да се опровергае.

Слави Днес е антикомунист и обича Булгаков и Солженицин.
Но понеже те са били антикомунисти Вчера, Слави ги не разбира.

Слави обича Горбачов, защото му позволи да стане русофоб.



Ти Слави си лилипут, толкова ти е и прахта
Както доказа едномесечният ми експеримент с теб, ти си просто първосигнален идиот, реагиращ на два бутона - Комунизъм и Русия.
А за незапознатите, експеримента се състоеше в това - След като пуснах постинг със заглавие "Русия се тресе от страх", експерименталната животинка реагира веднага с + и гласува за блога ми. Това се обяснява с факта, че обекта Слави е писател, а не читател. В продължение точно на един месец обекта на експеримента Слави, почти всеки ден гласуваше за блога ми.

Извод тука правя си един: Тоя Славимир, най-добре римува се с ДЕ...мократ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5113362
Постинги: 1377
Коментари: 19702
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930