Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2015 03:44 - Соросоидите поругаха и "Апостола"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 19149 Коментари: 51 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Трябва да призная в самото начало, че не съм гледал скандалния филм за Дякона, не съм и чел обстойно критиките. Периферно мернах брожение в мрежите, но не се задълбочих. Разказа ми скандалната картина мой познат с когото често се засичаме в Южния парк когато си разхождаме кучетата.  Животът на Милен/така се казва/ се върги около три неща-деликатното здраве на съпругата му,  добермана Вихър и житието и делото на Левски . Влизал съм в ателието му/той е грънчар/ и все едно че влизаш в музей на Дякона.
Не бях виждал Сашо повече от седмица. Днес като го срещнах помислих, че е станало нещо лош със жена му-тя от година и половина е сериозно болна. В очакване да чуя нещо недоброго чух да казва

-Поругаха и Левски
Помислих си веднага, че вероятно  групичка ултраси на ЦСКА е оцапала някой барелеф на Апостола  или отново е изрисувала плочата  на Гунди и Котарака на Витиня с Лозунги в които е написала обичайните си глупости
Опитах да обърна към смешната страна на нещата, но той не ме чуваше. Разказа ми за подигравката / според него/с Левски . Възмущаваше се , че в рента над три часа зрителят не разбира концепцията на Левски за народните комитети, за тактиката му в борбата за освобождение. Нито един от девизите му не бил споменат. Представен бил левски като груб и себеичен човек. Дори не станало дума за тевтерчето му, не се цитиррани били откъси от малкото му писма. Говореше ми през целия път/от Къпалнята  на "Арсеналски" до Хладилника/ за филма, който окачестви като подигравка с Левски Накрая завърши Соросоидите се наложиха да пишем османско присъствие вместо турско робство, отрекоха клането в Батак, сега окарикануляват Апостола.
Засмях се , защото Сашо търчеше веднага след като разведеше кучето си на протест против предишния кабинет. Разбра за какво се смея и каза:
-Знам какво говоря. Половината от екипа на филма бяха на протестите. Идваха с готови и написани от друг лозунги Познавам ги, знам и кой натисна да им дадът пари за филма. Напиши утре в блога си ,че соросоидите поругаха и Апостола.
Реших да изпълня желанието му и написах...
image



Гласувай:
37


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Важно е, че социализъм в България
19.02.2015 05:42
вече никога няма да има. Чудесно е, че всички връзки с тази изостанала, прогнила, мошеническа страна Русия бяха прекъснати!
цитирай
2. yotovava - Само ограничен и глупав човек дели ...
19.02.2015 07:27
Само ограничен и глупав човек дели народа си на соросоиди и други и ги квалифицира, защото едните били по протестите.
Не ти ли хрумва, че хората, направили филма, са просто некадърни.
Твърде краен си, Валериев, но това ще е от възрастта и липсата на любов и внимание.
Ако филмът не става и не се приема, той просто ще потъне в забрава.
Някой се е пробвал, не е успял, ами за негова сметка е.
цитирай
3. injir - Сега сме в ръцете на задокеанските ...
19.02.2015 07:36
Сега сме в ръцете на задокеанските мошеници...
цитирай
4. aboychev - СЛАВА БОГУ
19.02.2015 08:03
ЧЕ ВЕЧЕ МОШЕННИЦИТЕ СА ЧАК ЗАД ОКЕАНА
НО МЕРЗАВЦИТЕ,
КОИТО СА ОЩЕ В БЪЛГАРИЯ И СЕ УПРАВЛЯВАТ ОТ МОСКВА
СА ВСЕ ОЩЕ ТУК
цитирай
5. getmans1 - Ще потъне в забрава ама не съвсем, защото винаги ще има хора с памет ...
19.02.2015 08:58
yotovava написа:
Само ограничен и глупав човек дели народа си на соросоиди и други и ги квалифицира, защото едните били по протестите.
Не ти ли хрумва, че хората, направили филма, са просто некадърни.
Твърде краен си, Валериев, но това ще е от възрастта и липсата на любов и внимание.
Ако филмът не става и не се приема, той просто ще потъне в забрава.
Някой се е пробвал, не е успял, ами за негова сметка е.


... и поне ще се запомни, че Левски е псувал нещо което правят всички българи. Аз също не съм гледал филма и със сигурност няма да го гледам, щом в него не се засяга Голямата идея на Левски за България, истината за предателството и неговото осъждане.

За доказателство, че има хора с памет а не само соросоиди и други честни ужким българи, сега „ДЖИН ГИБИ“ ще прасне един голям минус на автора.

Извинявай, Венци не съм аз и знаеш, че минуси не слагам, Джин гиби, Е, да ти напомни ако си ГО забравил !
цитирай
6. leonleonovpom2 - Това, че мошениците били зад оке...
19.02.2015 09:17
Това, че мошениците били зад океана, а мръсотиите им тук, не виждам какво успокоение е Ако не може да мине без двете, по- добре е те да са тук, а мръсотиите им - зад океана
След като посредствеността у нас е водеща, тя няма начин да не посегне на Левски Да покаже ,че и той е като нея, а тя е като Левски!
Героична!
Приятен ден!
цитирай
7. ssstto - @yotovava
19.02.2015 10:00
A на теб не ти ли хрумва, че може да са хем соросоиди, хем накадърни кинаджии?
цитирай
8. pando - BRAVO
19.02.2015 11:37
Za statiata!
цитирай
9. vencivaleri1951 - Благодаря Йотова за фройдисткото тълкуване на
19.02.2015 12:20
yotovava написа:
Само ограничен и глупав човек дели народа си на соросоиди и други и ги квалифицира, защото едните били по протестите.
Не ти ли хрумва, че хората, направили филма, са просто некадърни.
Твърде краен си, Валериев, но това ще е от възрастта и липсата на любов и внимание.
Ако филмът не става и не се приема, той просто ще потъне в забрава.
Някой се е пробвал, не е успял, ами за негова сметка е.


възрастта същността ми, но продължавайки темата Юнг пише , че липсата на внимания често е "двигател" за писане на дневници, есета стихотворения, щото лириката по принцип е самотен разговор и въпросът там е дали имаш какво да кажеш или "говориш" защото няма на кого да продумаш или и да има не ти чуват приказката:) Така , че можем да се заяждаме до утре -лесно е. По трудно е да вникнем и разберем какво става с нас.
Аз просто предадох думите на човек за когото делото на Левски е като наркотик.
Тук не става за некадърност. Прочетох днес интервю на режисьора и там тй говори за заснети 6часа лента. Това надхвърля в значителна степен сумата от държавната субсидия. Под сурдинка съобщава и спонсорите-НПОтата които Сашо псуваше. Не напразно сред сценаристите е и писачът на лозунгите на "красивите и богатите", не напразно и заголилата гръд пред парламента кандидат снаха на Венделиева е сред трупата осъществила филма. Продуцентът пък си е в ръководството на "Америка за България". Погледни и чии медии симпатизират на филма? За това протестира "протестантът"Сашо:) Той и така каза:-опорочиха протеста, опорочават всичко до което се докоснат. От едно и също място тръгна това , че циганите са роми и наша ценност, че в Батак не е имало клане и е мит, че необходимо е да се редактира сериозно Вазов/и други/ за да стане усвояем за учениците, че аз съм българче е отживяло времето си. Вземи историята и културата на един народ и той си отива. Сега чета , че филмът е забранен за ученици. Все едно да забраниш филм за Гарибалди и Боливарес или Жана Дарк
За това ми е думата
цитирай
10. vencivaleri1951 - Левски има остър език и
19.02.2015 12:32
getmans1 написа:
yotovava написа:
Само ограничен и глупав човек дели народа си на соросоиди и други и ги квалифицира, защото едните били по протестите.
Не ти ли хрумва, че хората, направили филма, са просто некадърни.
Твърде краен си, Валериев, но това ще е от възрастта и липсата на любов и внимание.
Ако филмът не става и не се приема, той просто ще потъне в забрава.
Някой се е пробвал, не е успял, ами за негова сметка е.


... и поне ще се запомни, че Левски е псувал нещо което правят всички българи. Аз също не съм гледал филма и със сигурност няма да го гледам, щом в него не се засяга Голямата идея на Левски за България, истината за предателството и неговото осъждане.

За доказателство, че има хора с памет а не само соросоиди и други честни ужким българи, сега „ДЖИН ГИБИ“ ще прасне един голям минус на автора.

Извинявай, Венци не съм аз и знаеш, че минуси не слагам, Джин гиби, Е, да ти напомни ако си ГО забравил !


това личи от останалите писма и закачки-Към Каравелов например където "ей с тези две кунки ..." ще му отреже нещото. Както сам пишеш не това е важното за Левски, както и самия съдебен процес произнесъл между впрочем справедлива присъда/убийството на ратая за което той самия приживе сам се съди/ Левски е родова памет за всеки българин, идеал, съвест...Малко или много ние съдим себе си, животът около нас и това което правят с нас според мерата на няколко българи . Не се харесва тази мяра на някои и искат да истрият тази родова памет, искат да заменят съвестта ни.
Иначе според мерата на "Дякона " аз всеки ден си "слагам минуси", та един в повече не променя картинката. Страх ме е от хора без минуси-такива посягат на хора като Левски
цитирай
11. vencivaleri1951 - Благодаря,
19.02.2015 12:33
pando написа:
Za statiata!

но аз просто предадох чужди думи
цитирай
12. vencivaleri1951 - За съжаление
19.02.2015 12:34
injir написа:
Сега сме в ръцете на задокеанските мошеници...


в краката сме им
цитирай
13. vencivaleri1951 - има и истина
19.02.2015 12:35
leonleonovpom2 написа:
Това, че мошениците били зад океана, а мръсотиите им тук, не виждам какво успокоение е Ако не може да мине без двете, по- добре е те да са тук, а мръсотиите им - зад океана
След като посредствеността у нас е водеща, тя няма начин да не посегне на Левски Да покаже ,че и той е като нея, а тя е като Левски!
Героична!
Приятен ден!


и логика в думите ти
цитирай
14. vencivaleri1951 - Хапчетата Бойчев,
19.02.2015 12:36
aboychev написа:
ЧЕ ВЕЧЕ МОШЕННИЦИТЕ СА ЧАК ЗАД ОКЕАНА
НО МЕРЗАВЦИТЕ,
КОИТО СА ОЩЕ В БЪЛГАРИЯ И СЕ УПРАВЛЯВАТ ОТ МОСКВА
СА ВСЕ ОЩЕ ТУК


хапчетата...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Апостолов,
19.02.2015 12:41
apostapostoloff написа:
вече никога няма да има. Чудесно е, че всички връзки с тази изостанала, прогнила, мошеническа страна Русия бяха прекъснати!


За Апостола ни е думата. Много пъти ми се е искало виждайки емоцията, емоцията твоя към Русия да те попитам , а не си ли се изкушавал професионално да погледнеш/тоест да погледнеш звездите/ за бъдещето на тази страна. За бъдещето и къде ще се впише в него руският президент? Бъди здрав!
цитирай
16. jelev03 - Ей фатмааааак, фатмак
19.02.2015 13:03
" Днес като го срещнах помислих...."

"Помислих си веднага, че...."

"Опитах да обърна към..."

А сега се напъни още малко и IQ....Ще ти стане поне 12! И не пускай отзад!!!
цитирай
17. aboychev - ХАПЧЕТАТА
19.02.2015 13:34
ХАПЧЕТАТА ТЪПАК
ДОКАТО
В СОФИЯ ИМА УЛИЦА НА ИМЕ "граф ИГНАТИЕВ"
ГАВРИТЕ С АПОСТОЛА НА БЪЛГАРИЯ
ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ
ТЪРЖЕСТВЕНО В ДЕНЯ НА НЕГОВОТО УБИЙСТВО,
А РУСОЛИЗЦИТЕ ЩЕ ОПРАВДАВАТ ЗЛОДЕЯНИЯТА СИ
СРЕЩУ АПОСТОЛА И БЪЛГАРИЯ
С ПОДОБНИ СТАТИИ

цитирай
18. theeconomist - Кореш, кореш, ти му викаш "кум Иване", то
19.02.2015 14:17
гледа за к...аиша да се фане".
Да отстояваш своя гледна точка сред овчето стадо, в наше време е лукс!

Ей я,я - в годината на овцата, презрялата овца йотовица, се гледа в огледалото и капитала който прави за хората е по ЕГН то!:-)))
Гети пък ти слага минус, щото трябва да се помазни на неговия ареал в блога.
Бойчев с присъщият му хумористичен апломб, през калейдоскопа на провинциалната си семплост, вижда само чертежите на дворните кенефи и прилежащите им словосъчетания.
Постол даже не си струва да се отбелязва с чавка.....

Бе сигурен съм,че голяма част от тия са потомци на резняци - такъв голям сюнет им е направила русофобията.....

Поздрави за постинга!
цитирай
19. theeconomist - Драги комплексарю, в София има и
19.02.2015 14:40
aboychev написа:
ХАПЧЕТАТА ТЪПАК
ДОКАТО
В СОФИЯ ИМА УЛИЦА НА ИМЕ "граф ИГНАТИЕВ"
ГАВРИТЕ С АПОСТОЛА НА БЪЛГАРИЯ
ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ
ТЪРЖЕСТВЕНО В ДЕНЯ НА НЕГОВОТО УБИЙСТВО,
А РУСОЛИЗЦИТЕ ЩЕ ОПРАВДАВАТ ЗЛОДЕЯНИЯТА СИ
СРЕЩУ АПОСТОЛА И БЪЛГАРИЯ
С ПОДОБНИ СТАТИИ



Дандуков - Корсаков и Скобелев и Паренсов и Гурко и Калитин и булевард Руски, а сабята дето е на оня с коня срещо НС стои забита в задниците ви!
Ти си селянче, ма може и да знаеш, къде в София пише: "не нам а вам"!:-)))
цитирай
20. getmans1 - Кой бе Венци обиди Дякона, кой ...
19.02.2015 14:46
... соросоидите, или тези дет измислиха „Джин гиби“, или поданиците на резняците дето викат „Доло Лев..,. доло Ботев или или Раковски“„ и др.“

Съвест ли, на това му казвам мръсна съвест, забравихте „Джин гиби“ сега другия различен поглед ви дразни?! Защо ли?
Този друг поглед и мен не ме удоволетворява, но поне не пискам като ощипана госпожица и не прехвърлям от „болната на здравата“!

Това също е позиция: http://getmans1.blog.bg/politika/2014/02/26/sram-ili-udobnata-shizofreniia-v-koiato-si-jiveem.1242438 , а кажете кого сте изказвали такава!?

цитирай
21. getmans1 - Не така бе КуРЕШ, НЕ СЪМ АЗ а, „Демона на империята“ сложи минуса ...
19.02.2015 14:59
theeconomist написа:
гледа за к...аиша да се фане".
Да отстояваш своя гледна точка сред овчето стадо, в наше време е лукс!

Ей я,я - в годината на овцата, презрялата овца йотовица, се гледа в огледалото и капитала който прави за хората е по ЕГН то!:-)))
Гети пък ти слага минус, щото трябва да се помазни на неговия ареал в блога.
Бойчев с присъщият му хумористичен апломб, през калейдоскопа на провинциалната си семплост, вижда само чертежите на дворните кенефи и прилежащите им словосъчетания.
Постол даже не си струва да се отбелязва с чавка.....

Бе сигурен съм,че голяма част от тия са потомци на резняци - такъв голям сюнет им е направила русофобията.....

Поздрави за постинга!


... горкия „Джин гиби“ явно е останал обиден, че сте го забравили!
Уж, не били интелигентни а поВнели, ха-ха ха!
То не е сложно да се досети човек, що плочките са жълти така и не е сложно що ги умирисвате!


цитирай
22. theeconomist - А, освен иконом съм и КуРЕШ, вярно е.....
19.02.2015 16:48
getmans1 написа:
theeconomist написа:
гледа за к...аиша да се фане".
Да отстояваш своя гледна точка сред овчето стадо, в наше време е лукс!

Ей я,я - в годината на овцата, презрялата овца йотовица, се гледа в огледалото и капитала който прави за хората е по ЕГН то!:-)))
Гети пък ти слага минус, щото трябва да се помазни на неговия ареал в блога.
Бойчев с присъщият му хумористичен апломб, през калейдоскопа на провинциалната си семплост, вижда само чертежите на дворните кенефи и прилежащите им словосъчетания.
Постол даже не си струва да се отбелязва с чавка.....

Бе сигурен съм,че голяма част от тия са потомци на резняци - такъв голям сюнет им е направила русофобията.....

Поздрави за постинга!


... горкия „Джин гиби“ явно е останал обиден, че сте го забравили!
Уж, не били интелигентни а поВнели, ха-ха ха!
То не е сложно да се досети човек, що плочките са жълти така и не е сложно що ги умирисвате!




...това е нещо хубаво! Сламе го навсякъде. Включително и на пички като вас!
А жътите плочки са за предпочитане пред тъжните ви селски друмища застлани с овчи дърдонки и кравешки фъшкии. Ма па като ги газите сте в своя среда...:-)))

р.р. кореш, извини ме за спама....
цитирай
23. aboychev - АБЕ ЧЕРВЕН ТЪПАКО
19.02.2015 17:02
19. theeconomist
ПО ДОБРЕ ОТ ТЕБ ЗНАМ КАКВИ УЛИЦИ ИМА В СОФИЯ,
И КАКВИ ЧЕРВЕНИ МЕРЗАВЦИ СЕ УДОСТОЯВАХА ГОДИНИ НАРЕД СЪС СОФИЙСКО ЖИТЕЛСТВО,
ИЗКЛЮЧИТЕЛНИТЕ ТИ ПОЗНАНИЯ В ОБЛАСТТА НА СЕЛСКИТЕ КЕНЕФИ ТЕ ОПРЕДЕЛЯТ НАПЪЛНО ОТ КОИ
"СОФИЯНЦИ" СИ.
УРОДЛИВАТА ТИ ЧЕРВЕНА СЪЩНОСТ ПЪК Е ИЗПИСАНА И НА АВАТАРА ТИ,
ЗАЩОТО ТИ ПОВЕЧЕ ОТ ТЪПАК НЕ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ
КОЛКОТО И ДА СЕ НАПЪВАШ ДА СЕ "ЗАБАВЛЯВАШ"
цитирай
24. apostapostoloff - Венци Валера бьiл русофил, но
19.02.2015 17:03
оказалось, что он дебил.
Товарищ Венци, зачем же так,
зачем издалься пьян дурак?!
цитирай
25. aboychev - ЩЕ БЪДА ПО КОНКРЕТЕН
19.02.2015 17:12
ЩЕ БЪДА ПО КОНКРЕТЕН
ДОКАТО
В СОФИЯ ИМА УЛИЦА
НА ИМЕТО НА ВДЪХНОВИТЕЛЯ И ОРГАНИЗАТОРА
НА ЗАЛАВЯНЕТО И
УБИВАНЕТО НА ЛЕВСИ ЧРЕЗ ИЗВЪНРЕДНИЯ СЪД В СОФИЯ - "граф ИГНАТИЕВ"
ТО ГАВРИТЕ С АПОСТОЛА НА СВОБОДАТА НА БЪЛГАРИЯ
ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ С ТЪРЖЕСТВАТА В ДЕНЯ НА НЕГОВОТО УБИЙСТВО,
КЪДЕТО РУСОЛИЗЦИТЕ
ПРАЗНУВАТ ЗЛОДЕЯНИЯТА СИ
СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ И НЕЙНИЯТ АПОСТОЛ
цитирай
26. podvodni - Не съм гледал филма, но ще го напр...
19.02.2015 19:32
Не съм гледал филма, но ще го направя. Обаче няма да ида да дам кинти за кито, а е го гледам на компа когато го пуснат, било то гепнат или не. Причините са няколко:

1 От трейлъра, разбрах, че сценаристът Максим Генчеве не е идиот, а нещо по-лошо - самовлюбен заблуден глупав идиот. Което не му пречи да казва много повече от колкото трябва. Поради тази причина не желая да плащам "труда" на този лигофрен

2. Пак от трейлъра разбрах, че самияят филм има много внушения, които губят силата си когато се гледат на пиратски формат.

3. Просто не ми се седи 220 минути на едно място. Колко интересно нещо се получи.

И така, в аванс, който съм сигурен, че ще сотвэрди, мога да заявя, че филмът не е поругаване, а точно социален експеримент, както се изгаза Максим Генчев (за което неговите ментори би следвало да го разпнат на кръст), имащ строго определа цел.
цитирай
27. podvodni - Валериев, а ти случайно да си гледал ...
19.02.2015 19:48
favn56 написа:
Валериев, а ти случайно да си гледал филма?
Мечиш като недоклецана бабичка. химиста също.
Ще ми се да чуя обаче култовата реплика - Който ни освободи, той ще ни пороби!

Абе така и неразбрах, Вие - доклатените, знаете ли по какъв повод Лъвсий е казал култовата реплика дето толкоз много я спрягате?
цитирай
28. raders - Филм за голяма личност се прави м...
19.02.2015 19:59
Филм за голяма личност се прави много трудно. Нужен е добър сценарий и добър режисьор, а не някакви комплексирани фукльовци, които се опитват да шокират зрителя с глупости и си правят тъпи експерименти с героите. Разбира се, повечето българи псуват, но това ли е най-важно, когато се опитваш да представиш образа на Левски? Разбира се, че е земен човек, а не божество, разбира се, че се е ядосвал и участвал в свади, разбира се, че е ходил и до тоалетната, но аз питам режисьорчето /на мама китката/ - това ли са най- важните неща, които трябва да характеризират образа на един национален герой? Виж какво, момче /имам предвид режисьора/, ти просто се провали и от тебе режисьор не става. По-добре си събери парцалките и се омитай!
А сега към тези, които по всеки повод намесват американците. Трябва да ви съобщя, приятелчета, че в тази история американците не участваха.
цитирай
29. favn56 - подводният, не е нужно да ми внуш...
19.02.2015 20:06
подводният, не е нужно да ми внушаваш каквито и да е поводи, казаното е точно и вярно.
Предвидено до последнага копейка.
цитирай
30. ok3223 - Ти имаш ли
19.02.2015 20:30
aboychev написа:
ЩЕ БЪДА ПО КОНКРЕТЕН
ДОКАТО
В СОФИЯ ИМА УЛИЦА
НА ИМЕТО НА ВДЪХНОВИТЕЛЯ И ОРГАНИЗАТОРА
НА ЗАЛАВЯНЕТО И
УБИВАНЕТО НА ЛЕВСИ ЧРЕЗ ИЗВЪНРЕДНИЯ СЪД В СОФИЯ - "граф ИГНАТИЕВ"
ТО ГАВРИТЕ С АПОСТОЛА НА СВОБОДАТА НА БЪЛГАРИЯ
ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ С ТЪРЖЕСТВАТА В ДЕНЯ НА НЕГОВОТО УБИЙСТВО,
КЪДЕТО РУСОЛИЗЦИТЕ
ПРАЗНУВАТ ЗЛОДЕЯНИЯТА СИ
СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ И НЕЙНИЯТ АПОСТОЛ


ИМАШ ЛИ НЕЩО У главата, освен смрад, МОШЕНИЧЕСТВО и стогодишна паяжина бе дипломиран ОЛИГОФРЕН.
аМА СТЕ ГО ИЗМИСЛИЛИ МАЛОУМНИЦИТЕ, ПОТОМЪЦИ НА ПРЕДАТЕЛО ПОП КРЪСТЬО.
Гроф Игнатиев ИМАЛ нещо общо със залавянето, ареста и осъждането на дякона Васил Левски от турския съд.
Вашатоа твоята измислица е рожба на болен ум на клиент и възпитаник на ПСИХИЯТРИЯТА на 4-ти я километър, където лагеруват твоите спонсори и братя по участ, душевно болни фантазьори и великани на мисълта, безсмислицата и лъжата.
ФАКТИТЕ, ИСТОРИЯТА, СПОМЕНИТЕ НА СЪРАТНИЦИТЕ, НА РОДАТА И ПРИЯТЕЛИТЕ НА ДЯКОН ЛЕВСКИ ГО КАЗВАТ И ДОКАЗВАТ, ЧЕ РУСИЯ И ГРАФ ИГНАТИЕВ НЯМАТ И НЕ МОГАТ ДА ИМАТ НИКАКВО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ЗАЛАВЯНЕТО, СЪДЪТ И ОСЪЖДАНЕТО НА ЛЕВСКИ. Предателя поп КРЪСТьО, хаджи Иванчо Пенчович, член на турския съд осъдил левски на смърт чрез обесване и др., имат вина и пряко отношение към обесването.
НО РУСИЯ И ГРАФ ИГНАТИЕВ, НЯМАТ НИКАКВО ОТНОШЕНИЕ, ОЩЕ ПО-МАЛКО УЧАСТИЕ В ЗАЛЯВЯНЕТО И ОСЪЖДАНЕТО НА СМЪРТ НА ДЯКОНА ВАСИЛ ЛЕВСКИ.
Май си мръднал повече от нормалното ти анормална състояние, ЗА ДА ИЗТЪРСИШ ТОКИВА КОЛОСАЛНИ ГЛУПОСТИ, КОКВИТО НИ ПОДНАСЯШ ТУК.
цитирай
31. анонимен - Шопара Йотовава пак се е изпърдяла ...
19.02.2015 20:34
Шопара Йотовава пак се е изпърдяла компетентно, да и п... в мръсната уста.
цитирай
32. dolsineq - Все пак Венци по-добре да беше из...
19.02.2015 20:46
Все пак Венци по-добре да беше изгледал филма, па тогава да го рецензираш, на теб можеше и да ти хареса...;)
цитирай
33. aboychev - ЧЕТЕТЕ ОЛИГОФРЕНИ
19.02.2015 20:59
ЧЕТЕТЕ РУСКАТА ДИПЛОМАТИЧЕСКА ПОЩА ОТ НЕГО ВРЕМЕ
ЛЮДМИЛИ ЖИВКОВА ВИ Я ИЗДАДЕ И ПУБЛИКУВА В ТОМЧЕ ОТ 1200 СТРАНИЦИ,
ЧЕТЕТЕ КАК НАЛАГА ПЕНЧОВИЧ В СЪДЕБНИЯТ СЪСТАВ,
ЧЕТЕТЕ КАК СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯ НА СЪД В ЦАРИГРАД,
ЧЕТЕТЕ КАК ПРЕДИ ТОВА СИСТЕМНО ДАВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДВИЖЕНИЕТО НА АПАСТАЛА И ЗА ПРСЕВДОНИМИТЕ КОИТО ПОЛЗВА,
ЧЕТЕТЕ КАК ПРОТЕСТИРА ПРЕД ВИСОКАТА ПОРТА ЧЕ Е МУДНА И НЕ РЕАГИРА НА ДОНЕСЕНИЯТА МУ,
ЧЕТЕТЕ КАК НАЛАГА НА ИТАЛИАНСКИЯ И ФРЕНСКИЯ КОНСУЛ ДА СЕ ПРИСЪЕДИНЯТ КЪМ ПРОТЕСТИТЕ МУ,
ЧЕТЕТЕ ТЪПАЦИ,
И ЗАБРАВЕТЕ ЗА ИЗМИСЛИЦАТА ПОП КРЪСТЮ
ИМЕТО НА "ПОП КРЪСТЮ" Е граф ИГНАТИЕВ
ЧЕТЕТЕ ТЪПАНАР МАЛОУМНИЦИ
цитирай
34. ok3223 - пОСЕРКО
19.02.2015 21:00
favn56 написа:
Валериев, а ти случайно да си гледал филма?
Мечиш като недоклецана бабичка. химиста също.
Ще ми се да чуя обаче култовата реплика - Който ни освободи, той ще ни пороби!

кООЙ ТЕ ПОРОБИЛ БЕ ПЕДАЛ НЕДОКЛАТЕН. Ако се чувстваш нечии роб е твой проблем. Проблем на душевно състояние, и доколко имаш стопанин в тиквата,
Русия не ни е поробвала, не е имала такава цел, а само да отпуши проливите, Черно море, да ги изтика, прогони от там ТУРЦИТЕ. ПРЕЗ ПСВ ОНГЛИЧАНИТЕ И ЧЪРЧИЛ СЪЩО СА СЕ ОПИТАЛИ ДА НАПРАВЯТ ТОВА, НО БЕЗУСПЕШНО. ТУРЦИТЕ СА УДЪРЖАЛИ ФРОНТА, ПОБЕДИЛИ, КАТО ЗАГИНАЛИ НАД 250,000 АНГЛИЧАНИ,АВСТРАЛИИЦИ, НОВОЗЕЛАНДЦИ И КАНАДЦИ УЧАСТВУВАЛИ В СРАЖЕНИЯТА. ...
ИНТЕРЕСИТЕ НА РУСИЯ СА СЪВПАДНАЛИ ТОГАВА С НАШИТЕ И ЗАТОВА ТЯ Е СПОМОГНАЛА ЗА НАШЕТО ОСВОБОЖДЕНИЕ ОТ ТУРСКОТО РОБСТВО.
Ако не е това съвпадение не само ние, но румънци и сърби, па и гърци, босненци и др. народи от Балканския полуостров, да са и днес , мноого вероятно е било, ДА СА И ДНЕС ПОД ТУРСКО, ОСМАНСКОТО РОБСТВО, КАТО КЮРДИТЕ, КОИТО СА 20 МИЛИОНА.
РУСИЯ С РЕДИЦА ОТ ВОЙНИ Е ИЗТЛАСКАЛА ТУРЦИТЕ ОТ БАЛКАНСКИЯТ ПОЛУОСТРОВ, И С ТОВА Е ПОМОГНАЛА ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕТО ДИРЕКТНО И ИНДИРЕКНО НА ПОВЕЧЕТО ОТ БАЛКАНСКИТЕ НАРОДИ, ЗА ОСВОБОЖДАВАНЕТО ИМ
ОТ ТУРСКОТО ИГО.
РУСИЯ И НИКОЙ ДРУГ ... ТОВА Е ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТ.
цитирай
35. favn56 - странно, защо партенката на дом...
19.02.2015 21:34
странно, защо партенката на доматения Кух не ме възбужда?
Окейски, ти лудо ли си?
цитирай
36. aboychev - ИСТОРИЧЕСКИЯТ ФАКТ
19.02.2015 21:41
Е ЧЕ ok3223 Е ИДЕАЛНО ТЪП
цитирай
37. podvodni - подводният, не е нужно да ми внуш...
19.02.2015 21:46
favn56 написа:
подводният, не е нужно да ми внушаваш каквито и да е поводи, казаното е точно и вярно.
Предвидено до последнага копейка.

Пичове, знаете ли какъв ви е проблемът?
По-точно проблемите са ви няколко!

1. Не умеете за правите признания като : згреших, незная и не умея да мисля!
2. От т.1 произлиза вторият ви проблем - не умеете да казвате - извинявай!
3. От т.2 пък произлиза третият ви проблем - имате високо его и нарцисизъм, което ни насочва към проблем 4.
4. Надценявате се и подценявате другите, в това число и противниците ви.
5. благодарение на т.4 възниква следващ проблем - не търпите чуждо мнение, макар да ревете за демокрация и пр. цености, така както бе изказано от един ваш типичен представител Дж.Буш 2 - Който не е с нас е против нас!

Събрани всички заедно оформят и кардиналният ви проблем - глупави сте, което се използав, без особенна трудност, за манипулиране на съзнанието ви., което ви прави силно зависими от спуснатите опорни соросоидни точки и всяко отклонение от тях ви донася нежелателен блокаж в кухите кратуни и неадекватни реакции.

И така, ако бе казал простичко, че не знаеш отговора на въпроса който ти зададох, може би, щеше да замаскираш елемнтарната си същност.
цитирай
38. favn56 - ЗГРЕШИХ??? - ти сериозно ли? Я сега да чуя твоето признание.
19.02.2015 22:01
podvodni написа:
favn56 написа:
подводният, не е нужно да ми внушаваш каквито и да е поводи, казаното е точно и вярно.
Предвидено до последнага копейка.

Пичове, знаете ли какъв ви е проблемът?
По-точно проблемите са ви няколко!

1. Не умеете за правите признания като : згреших, незная и не умея да мисля!
2. От т.1 произлиза вторият ви проблем - не умеете да казвате - извинявай!
3. От т.2 пък произлиза третият ви проблем - имате високо его и нарцисизъм, което ни насочва към проблем 4.
4. Надценявате се и подценявате другите, в това число и противниците ви.
5. благодарение на т.4 възниква следващ проблем - не търпите чуждо мнение, макар да ревете за демокрация и пр. цености, така както бе изказано от един ваш типичен представител Дж.Буш 2 - Който не е с нас е против нас!

Събрани всички заедно оформят и кардиналният ви проблем - глупави сте, което се използав, без особенна трудност, за манипулиране на съзнанието ви., което ви прави силно зависими от спуснатите опорни соросоидни точки и всяко отклонение от тях ви донася нежелателен блокаж в кухите кратуни и неадекватни реакции.

И така, ако бе казал простичко, че не знаеш отговора на въпроса който ти зададох, може би, щеше да замаскираш елемнтарната си същност.

цитирай
39. favn56 - НЕЗНАЯ??? - ти сериозно ли? Я сега да чуя твоето признание.
19.02.2015 22:02
podvodni написа:
favn56 написа:
подводният, не е нужно да ми внушаваш каквито и да е поводи, казаното е точно и вярно.
Предвидено до последнага копейка.

Пичове, знаете ли какъв ви е проблемът?
По-точно проблемите са ви няколко!

1. Не умеете за правите признания като : згреших, незная и не умея да мисля!
2. От т.1 произлиза вторият ви проблем - не умеете да казвате - извинявай!
3. От т.2 пък произлиза третият ви проблем - имате високо его и нарцисизъм, което ни насочва към проблем 4.
4. Надценявате се и подценявате другите, в това число и противниците ви.
5. благодарение на т.4 възниква следващ проблем - не търпите чуждо мнение, макар да ревете за демокрация и пр. цености, така както бе изказано от един ваш типичен представител Дж.Буш 2 - Който не е с нас е против нас!

Събрани всички заедно оформят и кардиналният ви проблем - глупави сте, което се използав, без особенна трудност, за манипулиране на съзнанието ви., което ви прави силно зависими от спуснатите опорни соросоидни точки и всяко отклонение от тях ви донася нежелателен блокаж в кухите кратуни и неадекватни реакции.

И така, ако бе казал простичко, че не знаеш отговора на въпроса който ти зададох, може би, щеше да замаскираш елемнтарната си същност.

цитирай
40. antikom - Комунал онанистическият идиотизъм никога не свършва!
19.02.2015 22:08
Как да харесат педерунгелите с руски гъзове щом като Василъ Лъвскiй висока казва във филма:
- Който ни освободи - той ще ни зароби!

На тез интровертни херои ще цитирам едно писмо на Апостола:

"Това така доказвам на нашите родолюбци, щото да престанат ония бърборения.
С факти имам да докажа, че с руски агенти съм имал да работя, без да знам, в 69-то (1869 г.), единият препоръчан от одесските българи за добър помощник на българите, пък не излезе така.
Уловихме няколко шарлатанлъци и хайде — отдето е дошъл.
Кога стане нужда, ще го кажем с всичките му работи.
Цели сме изгорели от парене и пак не знаем да духаме."
цитирай
41. planinitenabulgaria - Нищо лично!
19.02.2015 22:22
Следя оралните изяви на няколко блогови проститута, за да знам в кой Център са разработвани и до какъв диаметър са докарани. Диапазонът е от 7,62 до 152 мм.
Този път в серкмето на Фекал Фтори са попаднали мнозина. Посылаю им приветы:

https://www.youtube.com/watch?v=7TC_N9qQLJ8
Песенка
"Не хочу я пыть из такова чайника,
я хочу меня ебать ГПУ началника" писана для Ваших коментаторов.
цитирай
42. vencivaleri1951 - Eдно може да се признае на пиарите на филма
19.02.2015 22:27
dolsineq написа:
Все пак Венци по-добре да беше изгледал филма, па тогава да го рецензираш, на теб можеше и да ти хареса...;)

В мрежите се говори сериозно за него, а както знаем лоша реклама няма. След като го забраниха и за децата-интересът е много вероятен
цитирай
43. freeoldmen - Аз мисля,
19.02.2015 22:30
че Путин е виновен.
Какви графове, какви попкръстьовци...
И разбира се, комунизъма.
Не измествайте темата!
Ако не беше Путин, нямаше да има нужда от НПО- та!
И от протестъри!!!
цитирай
44. getmans1 - Икономе, ...
19.02.2015 22:31
... като написах „КуРЕШ“ нали се сещаш какво имах на ум?
Ей много ме кефи, непредизвиканата злоба, ... уй чи кеф, бе! :)))

П.П. Венци, извини и мен за спама най-малкото, че се постарах да ни ... мирише!
цитирай
45. podvodni - Та къде си сгрешил и какво незнаеш?
19.02.2015 23:21
Та къде си сгрешил и какво незнаеш?
цитирай
46. staler - проблема е чисто технологичен-...
19.02.2015 23:39
проблема е чисто технологичен--мръсен,гурлив,аджамия готвач ползващ загорели съдове по сбъркана рецепта няма как да сготви прилично ядене.
цитирай
47. nikikm - Венци,поздравления!
19.02.2015 23:54
Ама много си въшлясял бе,човек!Като гледам кви са те нападнали,пусни ги на мен,да им сипя…
То Йотова,дето не се различава от Пишковица,как ги избират все лигави охлюви,такоз да ти лази на….свирка от всякъде!Те и без това за друго не стават и за това им плащат! После Постола,хеле желето 03,пак че не се е писал 07. Бойчев не го давам! Каквото и да напише,да знаете,мой човек е! Съгласен не съгласен,легнал ми е на сърце,даже два пъти гласува за мен,не го давам!Може и да е конфликт на интереси,но маже да разговаряш с него нормално,ако му влезнеш на вълна,ударението отзад! Сега вижте видния представител на сорос –желе-03,аз и повече да му дам,като цифра,ха-ха-07 например! Виж кво ти е писал:
***16. jelev03 - Ей фатмааааак, фатмак
" Днес като го срещнах помислих....""Помислих си веднага, че....""Опитах да обърна към..."
А сега се напъни още малко и IQ....Ще ти стане поне 12! И не пускай отзад!!!
Цитирай
-----------
Виж какво на мен.Публикувам ти го барабар с отговорът ми!Да знаеш,какви въшки са те налазили!Пиша въшки,щото не знам или не ми идва на ум нещо по-долно и обидно.За цифрите на айкюто..няма да коментирам!От мене имаш нула…към неговото и нагоре…докъдето искаш!Това за компенсация!:
***Коментари
1. jelev03 - А сега
18.02 21:41
се напъни още малко, за да може IQ ти да стане 21! И да не пуснеш отзад!!!!
цитирай
Изтрий
2. nikikm - Е,
18.02 22:16
то като нямаш какво да кажеш,нали знаеш на какво са те учили,присмей се,обиди го на интелигентност и пр. Та,ако си мислиш с твоето IQ да обидиш моите 21 точки,далеко си от истината!Бая време ще ти трябва и въобще не е сигурно,че ще ги стигнеш!За тази вечер не си изкара хляба!

Та,въшки са те налазили драги приятелю,въшки соросоидки! Трудно е за отърване,ама мачкай!Както едно време,между двата нокътя на палците,мачкай и не обръщай внимание на НПО-тата,които веднага ще ревнат в защита на въшките!Нали са от едно котили,същите въшки и една и съща кръв смучат-Българска!

цитирай
48. lyubomircholakov - Репликата не е на Левски.
20.02.2015 00:13
podvodni написа:
favn56 написа:
Валериев, а ти случайно да си гледал филма?
Мечиш като недоклецана бабичка. химиста също.
Ще ми се да чуя обаче култовата реплика - Който ни освободи, той ще ни пороби!

Абе така и неразбрах, Вие - доклатените, знаете ли по какъв повод Лъвсий е казал култовата реплика дето толкоз много я спрягате?


Казал я е заклетият русофоб и масон Стамболов по време на откриването на паметника на Шипка.
цитирай
49. tit - много шум за нищо
20.02.2015 00:34
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/s370x247/10985588_627207510758288_7324120960393866241_n.jpg?oh=1ad82501caee6a7ae366e3b867c1e6fd&oe=55964342&__gda__=1435910655_af73710566be1d24722448046435503a
цитирай
50. nikikm - Титке,
20.02.2015 01:14
да ми обясниш,че нещо не захапвам,за какво си цитирала Шекспир? Ако отговорът е в руните,които си дала за линк-нищо се не разбира.Оттам и позицията ти не е ясна и аз не мога да си определя стила на писане!Отдето да го погледнеш трагедия! Та...???
цитирай
51. tit - защото едно неудачно произведение на изкуството не заслужава толкоз приказки и спорове!:)
20.02.2015 01:36
линкът е към много сполучлив колаж, но за жалост нещо не излиза...
Жалко и тъжно е да се четат дребнави писаници под името на Апостола. А онези, които правят "пари" и ПиАр на негов гръб са само достойни за презрение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058981
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031