Постинг
03.12.2014 02:52 -
Има ли изненада в източния гамбит на Путин ?


Според българските държавни и политически мъже има, според техните принципали от ЕС също. Няма как да разберат едни алчни и дребни човечета , че не парите са всичко в този свят. Има неща като чест, достойнство, визия за бъдещето. Логиката на тези човечета за "Южен поток" бе проста или по точно простовата.- Русия е налела няколко милиарда/за 5 се говори/ в подготовката за Южен поток и няма къде да ходи. Ще ни играе по свирката, дори "свирка"може да ни направи. Оказа се руснаците нещо не им се играе , а ако на нас толкова ни се е приискала "свирка" да се понаведем и сами да си я направим. Политическите и държавните ни мъже сега друга песен запяха. Че нямало официално становище и че проектът не е спрян. Той Путин шантажирал и видите ли нямало да се откаже. Човек да плаче ли , да се смее ли? Какво по официално становище от публичното изявление на руския президент по случая?За тези 15 години в които е начело на Русия останал ли е някой с впечатлението , че Путин говори напразно и случвало ли е да се отметне от свои думи? При това за възможността "Южен поток" да промени маршрута си той говори най-малко от две години. Нямаше обаче кой да го чуе.
Нямаше и кой да помисли. Дали нарочно, дали защото толкова си може точно по времето когато се подготвяше срещата между руския и турския президент българският им колега нарече Путин държавник и политик от 19 век, а Русия/освободителката наша/ агресивна държава. Назначения от него военен министър Шаламанов започна да плаши руснаците , че ще смени няколкото ни руски истребители и щурмоваци с американски такива. Леле как се стреснаха рашките:))) Един помияр блогър пък периодично правеше сбирки пред ПСА и оскверняваха монумента. След всичко това сме изненадани и даже обидени...Когато говориме за "източен гамбит" трябва да имаме две неща впредид
Първо, че в източните бойни изкуства се използва преди всичко силата и инерцията на противника.Отказът от "Южен поток", а още повече времето и начина по който бе направен този отказ остави в "небрано лозе" европейските "мъдреци". Остави до голяма степен Европа без възможност за натиск срещу Русия и без сигурност за доставките на газ в Югоизточна Европа. България, Сърбия, Македония, Австрия... ще са зависими от обстановката в Украйна. В близко бъдеще диверсификацията на газа ние ще сме постигнали, като газа ще можем да го взимаме от две места.-руски през Украйна и Руски през Турция. След време ще се отвори и трети вариянт-руски през гърция.
Второто нещо което трябва да имаме впредвид в Гамбита е че пи него винаги се жертва нещо/пешка, фигура, дори царица/ зарад позиция или печеливша комбинация. България определено е пожертвана в този гамбит и то защото се доверихме на неправилните подсказвачи. От тук нататък нямаме полезен ход и не защото Гопод вече не е българин, а защото Господ дава , но в кошара не вкарва. За няколко години се отказахме доброволно/ а и неустойки ще плащаме/ от три геостратегически проекта изпълнението на които би напълнило със съвсем различно съдържание визията на страната ни.
Сега четвърт век сме обрулена и мизерна държава без никаква переспектива и визия за бъдещето си.Страна която всеки един от нас с действието или бездействието си е побутнал в пропастта. Който каквото ще да говори България е пред летален изход като държава. За пръв път днес след изявлението на Путин си помислих дали не бихме се чувствали по добре като част от една силна и мощна страна като Турция, отколкото получили даром суверенитета си и от там навика доброволно да се подлагаме на силния на деня.
Нямаше и кой да помисли. Дали нарочно, дали защото толкова си може точно по времето когато се подготвяше срещата между руския и турския президент българският им колега нарече Путин държавник и политик от 19 век, а Русия/освободителката наша/ агресивна държава. Назначения от него военен министър Шаламанов започна да плаши руснаците , че ще смени няколкото ни руски истребители и щурмоваци с американски такива. Леле как се стреснаха рашките:))) Един помияр блогър пък периодично правеше сбирки пред ПСА и оскверняваха монумента. След всичко това сме изненадани и даже обидени...Когато говориме за "източен гамбит" трябва да имаме две неща впредид
Първо, че в източните бойни изкуства се използва преди всичко силата и инерцията на противника.Отказът от "Южен поток", а още повече времето и начина по който бе направен този отказ остави в "небрано лозе" европейските "мъдреци". Остави до голяма степен Европа без възможност за натиск срещу Русия и без сигурност за доставките на газ в Югоизточна Европа. България, Сърбия, Македония, Австрия... ще са зависими от обстановката в Украйна. В близко бъдеще диверсификацията на газа ние ще сме постигнали, като газа ще можем да го взимаме от две места.-руски през Украйна и Руски през Турция. След време ще се отвори и трети вариянт-руски през гърция.
Второто нещо което трябва да имаме впредвид в Гамбита е че пи него винаги се жертва нещо/пешка, фигура, дори царица/ зарад позиция или печеливша комбинация. България определено е пожертвана в този гамбит и то защото се доверихме на неправилните подсказвачи. От тук нататък нямаме полезен ход и не защото Гопод вече не е българин, а защото Господ дава , но в кошара не вкарва. За няколко години се отказахме доброволно/ а и неустойки ще плащаме/ от три геостратегически проекта изпълнението на които би напълнило със съвсем различно съдържание визията на страната ни.
Сега четвърт век сме обрулена и мизерна държава без никаква переспектива и визия за бъдещето си.Страна която всеки един от нас с действието или бездействието си е побутнал в пропастта. Който каквото ще да говори България е пред летален изход като държава. За пръв път днес след изявлението на Путин си помислих дали не бихме се чувствали по добре като част от една силна и мощна страна като Турция, отколкото получили даром суверенитета си и от там навика доброволно да се подлагаме на силния на деня.
Вълнообразно
България да влезне в голямата геополитика със собствени активи и достойнство!
Сега отново сме вън от голямата геополитика!
цитирайСега отново сме вън от голямата геополитика!
мръсна, корупционна сделка, която преследваше една единствена цел: Русия искаше да изнудва непокорната Украйна. Да, ама не! Мина им котка път. Останаха си подлите руснаци с пръст в гъз.
цитирай
3.
анонимен -
Г-н Апостолоффф си е професионален ...
03.12.2014 07:15
03.12.2014 07:15
Г-н Апостолоффф си е професионален хейтър (за съжаление скучен и доста глупав), така че няма особено значение каква глупост ще изръси в даден момент. Той едва ли разбира и за какво става въпрос всъщност.
Венци, вярно е, че обединените фашистки сили притискат здраво Русия и използват срещу нея всички възможни гадни номера, но Русия ще се справи и с това и ще излизе от ситуацията още по-силна. А някой ден ще ни освободи и от американско робство.
Преди малко пуснаха най-после военни учения на американски войски в Ново село и изумителното държание на някакъв америкавски генерал, който гледа на българската територия като на своя бащиния и приши българския народ към враговете на Русия априори. Такава невероятна наглост е просто недопустима.
цитирайВенци, вярно е, че обединените фашистки сили притискат здраво Русия и използват срещу нея всички възможни гадни номера, но Русия ще се справи и с това и ще излизе от ситуацията още по-силна. А някой ден ще ни освободи и от американско робство.
Преди малко пуснаха най-после военни учения на американски войски в Ново село и изумителното държание на някакъв америкавски генерал, който гледа на българската територия като на своя бащиния и приши българския народ към враговете на Русия априори. Такава невероятна наглост е просто недопустима.
energywatch написа:
България да влезне в голямата геополитика със собствени активи и достойнство!
Сега отново сме вън от голямата геополитика!
Сега отново сме вън от голямата геополитика!
беше за последен път птичето кацнало на рамото ни и ние за пореден път го изгонихме. Вън сме не от голямата геополитика, вън сме от всичко.
apostapostoloff написа:
мръсна, корупционна сделка, която преследваше една единствена цел: Русия искаше да изнудва непокорната Украйна. Да, ама не! Мина им котка път. Останаха си подлите руснаци с пръст в гъз.
но по вярното е , че с него русия искаше да избяга от изнудването и шантажа на Украйна. " Северен поток" бе реализиран по същата причина. Задай си въпроса защо германците се навиха да се прави. Дори канлерът преди Меркел/Шрьодер/ оглави проекта. Готов съм да се съглася веднага с теб ако ми покажеш някакво принципно различие между двата проекта.
Колкото до корупцията. На капитализъма корупцията е постоянен спътник. Всекидневно четем за корупционни скандали по света. Корупция няма единствено в еднопартийните системи /или е сведена до минимум чрез сурови съдебни състави/ и еднолични режими.
stefbelchev написа:
Южен поток...На 14 ноември 2006 г. италианската компания „Ени“ и руският Газпром влизат в споразумение за стратегическо партньорство, даващо право на Газпром да доставя руски газ директно на италианския пазар. На 23 юни 2007 г. в Рим е подписан Меморандум за разбирателство за изпълнението на проекта „Южен поток“.
Първото споразумение между Сърбия и Русия е подписано още преди обявяването на Южен поток. На 20 декември 2006 г. Газпром и сръбската държавна газова компания Сърбиягаз се договарят за извършване на проучване за изграждане на газопровод, започващ от България за Сърбия.
14.11-2006...Южен поток...Къде и каква Украйна, Слепец вижда през окуляра на снайпериста?
Първото споразумение между Сърбия и Русия е подписано още преди обявяването на Южен поток. На 20 декември 2006 г. Газпром и сръбската държавна газова компания Сърбиягаз се договарят за извършване на проучване за изграждане на газопровод, започващ от България за Сърбия.
14.11-2006...Южен поток...Къде и каква Украйна, Слепец вижда през окуляра на снайпериста?
Няма значение кой управляваше и управлява в Киев. Рашките бяха шантажирани постоянно от украинците. Крадяха и крадът газ, постоянно искаха промяна на транзитните такси, не плащаха газа/виждате какви дългове са натрупали/. По тази причина беше направен "Северен поток", по тази причина бе проектиран Южен. Е промени се трасето му и Украйна пак ще бъде до голяма степен заобиколена.
stefbelchev написа:
България и населението с българско гражданство сме най-най...за хубавото и за лощото, за красивото и за грозното, работливото и за мързеливото, за тиквата и за плевнята, за краставицата и за картофа...Разни хора - разни идеали. Пази боже слепец да си помисли, че вижда по-добре от снайперист, а Тиквата - цар да стане и Плевнята да се превърне в Дворец...
Асанчо се прибрал в къщи разплакан. Баща му го пита защо плаче, а Асанчо отговаря
-Иванчо ми каза , че българите били на 95% грамотни и само 5% неграмотни. Ние пък сме били 5% грамотните и 95% неграмотните. Истина ли е тате.
-Истина е сине, но ти му кажи че 5те % и у нас и у тях ръководят страните.
8.
анонимен -
Куш, нямам сили да гледам
03.12.2014 08:53
03.12.2014 08:53
kushel написа:
Г-н Апостолоффф си е професионален хейтър (за съжаление скучен и доста глупав), така че няма особено значение каква глупост ще изръси в даден момент. Той едва ли разбира и за какво става вмъпрос всъщност.
Венци, вярно е, че обединените фашистки сили притискат здраво Русия и използват срещу нея всички възможни гадни номера, но Русия ще се справи и с това и ще излизе от ситуацията още по-силна. А някой ден ще ни освободи и от американско робство.
Преди малко пуснаха най-после военни учения на американски войски в Ново село и изумителното държание на някакъв америкавски генерал, който гледа на българската територия като на своя бащиния и приши българския народ към враговете на Русия априори. Такава невероятна наглост е просто недопустима.
Венци, вярно е, че обединените фашистки сили притискат здраво Русия и използват срещу нея всички възможни гадни номера, но Русия ще се справи и с това и ще излизе от ситуацията още по-силна. А някой ден ще ни освободи и от американско робство.
Преди малко пуснаха най-после военни учения на американски войски в Ново село и изумителното държание на някакъв америкавски генерал, който гледа на българската територия като на своя бащиния и приши българския народ към враговете на Русия априори. Такава невероятна наглост е просто недопустима.
как загубихме като народ всякакви съпротивителни сили. Ами прав е американецът да говори така. Ние се държим като враг на Русия. Това , че сме русофили е мит от времето на Чинтулов и Вазов. Ние не сме никакви. Седим си с букети на на " Орлов мост" и чакаме да дойде поредния голям брат. Той по правило идва...идва с танкове.
Не е никакво оправдание/или вече не е/ , че народът нямал вина за тази ситуация , а държавниците и политиците ни. Кой избира тези държавници и политици?
Русия е нагледен пример за правилен и неправилен избор-Елцин и Путин. При първия бе в мизерия, разруха и пред разпад. Сега се върна там където и бе мястото. Не ми е идеологически съмишленик руският президент, но не може да не му се признаят характера и моженето.
можеш ли да ми кажеш кое бг правителство е било против Южен поток?
Просто няма такова.
Покрай тоя поток нещата се точат от години и, а да почне, ама не почва. Аз не разбирам нищо от енергетика и не мога да кажа има ли файда от тая работа или няма.
Обаче както знаеш съм от Левски, а там отпреди 2 години се заговори за спонсорство от Газпром - нещата уж изглеждаха сигурни, даже за половин сезон ВТБ стана спонсор и... изведнъж ненадейно, нещата зациклиха. ВТБ се дръпна, толкова ненадейно колкото беше дошла, а Газпром нещо не идваше. Тва преди 2 години. Нямам обяснение що - може би ти имаш.
Смешно е, да се говори, че Путин се бил дръпнал от проекта, понеже Плевенлиев казал нещо, а някой си Шаламанов друго. Това са стратегически решения, които се подготвят с години. Писах го някъде вече - Путин е човек, който много внимателно си подготвя нещата преди да изиграе някой ход (нали сме в терминологията на шаха :) Тва не е импулсивно решение.
Аз го приказвам това от много време - Бг е периферен интерес за Путин - колкото и да не ви се вярва - Путин използва Бг за да ръчка ЕС. Нищо повече от това. Ние сме играчка за него.
И това съм го казвал тук, преди време (има го черно на бяло някъде), че следващия стратегически съюзник на Путин ще е Турция и ей го - факт е (мога да предположа и кой ще е следващия).
Вие путинистите се заслепени от възхищение и не виждате съвсем очевидните знаци как се движи политиката на Путин - тя не е толкова трудно предвидима, просто трябва да се следят някои неща (дълго е да ти обяснявам тук, но ако се интересуваш ще ти кажа).
По въпроса за Шрьодер - преди време, срещнах тук един германец от Хамбург и се разприказвахме за туй-онуй и стана въпрос за политици и корупция.
Нема да ми поверваш :) обаче точно казуса Шрьодер и Газпром ми даде за пример.
Тъй че, стига сте се тръшкали - спирането на ЮП не е решение на България.
Не щат да строят - прав им път.
Жив и здрав
цитирайПросто няма такова.
Покрай тоя поток нещата се точат от години и, а да почне, ама не почва. Аз не разбирам нищо от енергетика и не мога да кажа има ли файда от тая работа или няма.
Обаче както знаеш съм от Левски, а там отпреди 2 години се заговори за спонсорство от Газпром - нещата уж изглеждаха сигурни, даже за половин сезон ВТБ стана спонсор и... изведнъж ненадейно, нещата зациклиха. ВТБ се дръпна, толкова ненадейно колкото беше дошла, а Газпром нещо не идваше. Тва преди 2 години. Нямам обяснение що - може би ти имаш.
Смешно е, да се говори, че Путин се бил дръпнал от проекта, понеже Плевенлиев казал нещо, а някой си Шаламанов друго. Това са стратегически решения, които се подготвят с години. Писах го някъде вече - Путин е човек, който много внимателно си подготвя нещата преди да изиграе някой ход (нали сме в терминологията на шаха :) Тва не е импулсивно решение.
Аз го приказвам това от много време - Бг е периферен интерес за Путин - колкото и да не ви се вярва - Путин използва Бг за да ръчка ЕС. Нищо повече от това. Ние сме играчка за него.
И това съм го казвал тук, преди време (има го черно на бяло някъде), че следващия стратегически съюзник на Путин ще е Турция и ей го - факт е (мога да предположа и кой ще е следващия).
Вие путинистите се заслепени от възхищение и не виждате съвсем очевидните знаци как се движи политиката на Путин - тя не е толкова трудно предвидима, просто трябва да се следят някои неща (дълго е да ти обяснявам тук, но ако се интересуваш ще ти кажа).
По въпроса за Шрьодер - преди време, срещнах тук един германец от Хамбург и се разприказвахме за туй-онуй и стана въпрос за политици и корупция.
Нема да ми поверваш :) обаче точно казуса Шрьодер и Газпром ми даде за пример.
Тъй че, стига сте се тръшкали - спирането на ЮП не е решение на България.
Не щат да строят - прав им път.
Жив и здрав
[quote=ramone]можеш ли да ми кажеш кое бг правителство е било против Южен поток?
Просто няма такова.
Покрай тоя по
Тя и Европа не е, но нито Европа е суверенна, нито ние. Там е проблемът. Това с турският вариант е не до там добре за Русия. Всичките и яйца в една кошница-петролът през Босвора, сега до голяма степен и газът пак там. След това тръбата се удължава и изолира част от Балканите, Австрия, Унгария...Като сложиш върху това и изразходени около 5млрд долара се вижда , че в написаното от теб логиката е повърхностна. Южен поток можеше да тръгне само при определени отстъпки на руснаците по отношение на Украйна и Крим и Севастопол. Разбира се това няма как да стане и за това бе сменен маршрута. България в случая водеше политика за газопровода близка до тази на Янукович. Тоест опитваше се да седне и на двата стола- седна си на "яйцата". Погледни как реагираха в другите страни. Не можеш да кажеш, че Орбан питае добри чувства към Русия, още повече към комунистите, за Клаус може да се каже същото. Виж обаче как реагираха на натиска на Щатите. Янките дори санкционираха унгарците зарад това , че отстояват суверенитета си. При нас какво се получава. Дойде Хилъри и Бойко закри "Белене". Дойде Макейн и Орешарски спря "Южен поток". Утре ще дойде трети и ще обявим война на Русия по логиката с която обявихме война на САШ и Англия през ВСВ. Въртиме се като сънчогледи и хитруваме на дребно. Накрая винаги го отнасяме
цитирайПросто няма такова.
Покрай тоя по
Тя и Европа не е, но нито Европа е суверенна, нито ние. Там е проблемът. Това с турският вариант е не до там добре за Русия. Всичките и яйца в една кошница-петролът през Босвора, сега до голяма степен и газът пак там. След това тръбата се удължава и изолира част от Балканите, Австрия, Унгария...Като сложиш върху това и изразходени около 5млрд долара се вижда , че в написаното от теб логиката е повърхностна. Южен поток можеше да тръгне само при определени отстъпки на руснаците по отношение на Украйна и Крим и Севастопол. Разбира се това няма как да стане и за това бе сменен маршрута. България в случая водеше политика за газопровода близка до тази на Янукович. Тоест опитваше се да седне и на двата стола- седна си на "яйцата". Погледни как реагираха в другите страни. Не можеш да кажеш, че Орбан питае добри чувства към Русия, още повече към комунистите, за Клаус може да се каже същото. Виж обаче как реагираха на натиска на Щатите. Янките дори санкционираха унгарците зарад това , че отстояват суверенитета си. При нас какво се получава. Дойде Хилъри и Бойко закри "Белене". Дойде Макейн и Орешарски спря "Южен поток". Утре ще дойде трети и ще обявим война на Русия по логиката с която обявихме война на САШ и Англия през ВСВ. Въртиме се като сънчогледи и хитруваме на дребно. Накрая винаги го отнасяме
е, добре, но какво значи "искаше да седи на два стола"?
Как точно трябваше да го направи България?
Ние просто се озовахме между шамарите, без да имаме никаква вина за това. Аз затова не схващам тая истерия дето започна.
Първо ЮП е търговско дружество. Нормалната практика за да се прекрати такъв проект, това да стане официално - не искат да строят - ок. Ма дайте да видим какви са причините за това. Вероятно са основателни. Изявлението на Путин (колкото и авторитетно да е) не е достатъчно. Това е търговско дружество все пак.
Наште политици изпаднаха в истерия и почнаха да се карат като малки деца(толко им е акъла).
Ми изчакайте да дойде черно на бяло нещо, па тогава вижте кой крив кой прав.
Очевидно е едно - това е проект който не касае (единствено) Бг, а повече ЕС - идеята не е в Бг да се докара газ - идеята е само да преминава оттук. Следователно, топката е между Путин и ЕС. Да са седнали на масата и да са се разбрали - нужен ли е тоя поток (и през Бг ли е нужен) или не.
От наша страна, квото е трябвало да се направи е направено - образувано е съвместно дружество с Русия, инвестирани са пари и от българска страна, а оттук насетне топката вече не е в нас. Да си се разбират на друго ниво.
Това дет говорите, че Европа не е суверенна са глупости. Интелигентен човек си, не си кушел.
Ако става въпрос за Щатите, помниш какво стана с проучванията за шистов газ. Финито.
Ако бяхме "колониална администрация", както твърдите, бъди сигурен, че тоя проект щеше да мине. Е, на мина. Заминаха си, а истерии по тоя въпрос нямаше.
За Белене дай да не се връщаме пак. Решението там се взе не от Бойко или Хилъри, а с референдум. Точка по въпроса.
И последно - България е член на ЕС. Няма втори стол. Ако това не ти харесва, считай се свободен да гласуваш за Волен на следващите избори и ако спечелите, напускайте Европа и се "присъединявайте" към БРИКС. Немам против.
Дотогава обаче е редно да спазваме правилата на ЕС, на който сме член(за щастие).
Харесва ли ни или не.
цитирайКак точно трябваше да го направи България?
Ние просто се озовахме между шамарите, без да имаме никаква вина за това. Аз затова не схващам тая истерия дето започна.
Първо ЮП е търговско дружество. Нормалната практика за да се прекрати такъв проект, това да стане официално - не искат да строят - ок. Ма дайте да видим какви са причините за това. Вероятно са основателни. Изявлението на Путин (колкото и авторитетно да е) не е достатъчно. Това е търговско дружество все пак.
Наште политици изпаднаха в истерия и почнаха да се карат като малки деца(толко им е акъла).
Ми изчакайте да дойде черно на бяло нещо, па тогава вижте кой крив кой прав.
Очевидно е едно - това е проект който не касае (единствено) Бг, а повече ЕС - идеята не е в Бг да се докара газ - идеята е само да преминава оттук. Следователно, топката е между Путин и ЕС. Да са седнали на масата и да са се разбрали - нужен ли е тоя поток (и през Бг ли е нужен) или не.
От наша страна, квото е трябвало да се направи е направено - образувано е съвместно дружество с Русия, инвестирани са пари и от българска страна, а оттук насетне топката вече не е в нас. Да си се разбират на друго ниво.
Това дет говорите, че Европа не е суверенна са глупости. Интелигентен човек си, не си кушел.
Ако става въпрос за Щатите, помниш какво стана с проучванията за шистов газ. Финито.
Ако бяхме "колониална администрация", както твърдите, бъди сигурен, че тоя проект щеше да мине. Е, на мина. Заминаха си, а истерии по тоя въпрос нямаше.
За Белене дай да не се връщаме пак. Решението там се взе не от Бойко или Хилъри, а с референдум. Точка по въпроса.
И последно - България е член на ЕС. Няма втори стол. Ако това не ти харесва, считай се свободен да гласуваш за Волен на следващите избори и ако спечелите, напускайте Европа и се "присъединявайте" към БРИКС. Немам против.
Дотогава обаче е редно да спазваме правилата на ЕС, на който сме член(за щастие).
Харесва ли ни или не.
непознаването на материята за това, дали само ще транзитираме газ или ще и черпим от него.
Да беше прочел къде изащо се правят станции за изравняване и понижаване на налягането от тръбата и защо в България се предвиждаха таман ТРИ такива.
Ма нейсе...
Озадачи ме, че готин човек може да е Левскар! Ти си вторият. Първият е съученика ми Златин Тепсиев - Голдъна....:-)))
Що се отнася до суверенитета на Европа, само виж, как някой разпореди на Франция да не продава кораба на Русия:-)))
Или си спомни как се казва държава, на чиято територия се разполагат чужди военни части в размер равен на нейната армия.
Или погледни международните борси.Аз баре с това се занимавам....
Знаеш ли примерно, защо AIG не фалира през 2008 г. Знаеш ли че тогава Allianz SE, щеше да ......
А ти като си такъв горд българин, що бе баце, не си си тук и не развиваш успешен бизнес в ЕС?:-))))
Бойко не приемал от Турция да се говори за суверенитета на България...
А оная американска зам. държавна секретарка викаше: "да го еба тоя ЕС"...
Бъди здрав, аз напоследък съм на Paddy!
цитирайДа беше прочел къде изащо се правят станции за изравняване и понижаване на налягането от тръбата и защо в България се предвиждаха таман ТРИ такива.
Ма нейсе...
Озадачи ме, че готин човек може да е Левскар! Ти си вторият. Първият е съученика ми Златин Тепсиев - Голдъна....:-)))
Що се отнася до суверенитета на Европа, само виж, как някой разпореди на Франция да не продава кораба на Русия:-)))
Или си спомни как се казва държава, на чиято територия се разполагат чужди военни части в размер равен на нейната армия.
Или погледни международните борси.Аз баре с това се занимавам....
Знаеш ли примерно, защо AIG не фалира през 2008 г. Знаеш ли че тогава Allianz SE, щеше да ......
А ти като си такъв горд българин, що бе баце, не си си тук и не развиваш успешен бизнес в ЕС?:-))))
Бойко не приемал от Турция да се говори за суверенитета на България...
А оная американска зам. държавна секретарка викаше: "да го еба тоя ЕС"...
Бъди здрав, аз напоследък съм на Paddy!
относно левскарството ми, аз се чудя същото и за тебе, ма нейсе :)
Напоследък си предприел тактиката, да ме затапваш с терминология и аргументи, по които прекрасно знаеш, че не съм специалист.
Така и трябва, всъщност - всеки да говори за това от което разбира. Последния път хубаво ми натри носа и сега няма пак да скачам в капана :)
Аз обаче съм спец по история и знам, че подобни фойерверки във външната политика на Русия не са от завчера. Освен това, лаская се да смятам, че образованието и общата ми култура са на достатъчмо високо ниво и ми позволяват да навързвам фактите и да вадя от тях релевантни изводи.
Толкоз по сериозната част :)
Аз хич не съм горд българин (ударението е върху "горд") и ми е все тая дали Бг ще е в БРИКС (това е голяма смешка впрочем) или в ЕС. Не е проблем да си сменя местопребиваването ако нещо не ми харесва.
Що се отнася до суверенитета - заеби ги ти тия примери с Франция. Аз от стомана и газопреносна мрежа не разбирам, но от тия неща разбирам, тъй че, не на мен :)
П.С. На Paddy много му е грозен етикета. Аз съм човек естет :)
Жив и здрав и ти :)
цитирайНапоследък си предприел тактиката, да ме затапваш с терминология и аргументи, по които прекрасно знаеш, че не съм специалист.
Така и трябва, всъщност - всеки да говори за това от което разбира. Последния път хубаво ми натри носа и сега няма пак да скачам в капана :)
Аз обаче съм спец по история и знам, че подобни фойерверки във външната политика на Русия не са от завчера. Освен това, лаская се да смятам, че образованието и общата ми култура са на достатъчмо високо ниво и ми позволяват да навързвам фактите и да вадя от тях релевантни изводи.
Толкоз по сериозната част :)
Аз хич не съм горд българин (ударението е върху "горд") и ми е все тая дали Бг ще е в БРИКС (това е голяма смешка впрочем) или в ЕС. Не е проблем да си сменя местопребиваването ако нещо не ми харесва.
Що се отнася до суверенитета - заеби ги ти тия примери с Франция. Аз от стомана и газопреносна мрежа не разбирам, но от тия неща разбирам, тъй че, не на мен :)
П.С. На Paddy много му е грозен етикета. Аз съм човек естет :)
Жив и здрав и ти :)
getmans1 написа:
„.Отказъ“
..................
..................
България ничия кола не може да препъне, освен собствената. Ние винаги ядеме и солта, и тоягите и к-ра според вица. Хайде да вземем Гърция която горе долу е според аршина ни. Леви и десни там се млатят постоянно, убиват се дори. Да си ги видял поне един път разединени навън когато се решават общогръцки въпроси. Как така те като членове на ЕС си позволяват да направят хаб според Милер на границата с турция. А и турците, нали са член на НАТО. Нали са против Кримския сценарий и са на страната на братята си мосюлмани там/татарите/. Защо се хващат с Путин. Нека не се заблуждаваме това си е същият Южен поток само , че с друг маршрут. Турция има принципиални различия с Русия по много въпроси-Сирия, Иран, Крим. Исторически отношенията и с Русия са натоварени с войни и загуба на територии Въпреки това Ердоган като прагматик прави крачка встрани/не казвам, че загърбва/ и играе самостоятелно с Путин. Това се усещаше и не напразно се опитаха да му направят "Майдан".
Хайде опитай се да намериш поне един аргумент в който да виждаш някаква ползичка за България в изказването на Плевнелиев за Путин или Русия. Путин бил политик на 19ти век и Русия агресор...Не споря верно или неверно е това. Кой го казва обаче? Човек пионка, когото Баце уволни още щом го "назначи" Президент на страна която има 2млрд дефицит с Русия и на която 50% от населението живее под или на жизнения минимум. Страна от която всичко по грамотно и можещо гледа как да емигрира.Президентът Плевнелиев/и Първанов, и Стоянов, и Желев/ е президен на тази страна, а Путин според Таймс и Форбс е най влиятелният човек на планетата втора поредна година. Андрешко, ти , аз можем да си позволим волности в коментари и постинги, но Плевнелиев в качеството си на президент на малка и зависима от света държавица няма такова право защото залага добруването на народа си.
За количката: Много е бледа снимката и не става нищо на скенера. За нея състудент, чеченец ми обърна внимание)
Загуби от 400 милиона евро на година, задълбочаване на кризата и безработицата, енергийна зависимост от Ердоган за в бъдеще.
Да ви е честито!
цитирайДа ви е честито!
"Вовата" както го наричаш нямаше как по онова време да му дадът количка. Той я имаше , я не 45 кг. Много съжалявам, че снимката е толкова избледнела. Когато Иса ми обърна внимание/ Иса е чеченец и колега когото устроихме във Варна още при първата война/преди няколко години не можех да повярвам. Гледаш мижаво хлапе на двадесетина и малко години което изглежда на 15. Лопатата по голяма от него и ми е под рамото. Две години сме били в различни потоци с него, но нямам никакви спомени. Сега това "хлапе" е световен лидер...и той няма никакви спомени за мен:)))
Знаеш ли, германец в тези години украински, чеченски, руски колеги деляха хляб, гаджета, положителни и не толкова положителни емоции. Имаше година в която живях с Иса, едни руснак и един прибалтиец в стая. Заедно разтоварвахаме ечеммик в една пивоварна, вагони на гарата за да си позволим това, онова над стипендията. Сега те тримата са враждебни един към друг...или по точно направиха ги враждебни. Имало е бъзици на тема националност, но всичко ебило зарад купона. И сега ги гледаш воюват в измислени войни:((((
цитирайЗнаеш ли, германец в тези години украински, чеченски, руски колеги деляха хляб, гаджета, положителни и не толкова положителни емоции. Имаше година в която живях с Иса, едни руснак и един прибалтиец в стая. Заедно разтоварвахаме ечеммик в една пивоварна, вагони на гарата за да си позволим това, онова над стипендията. Сега те тримата са враждебни един към друг...или по точно направиха ги враждебни. Имало е бъзици на тема националност, но всичко ебило зарад купона. И сега ги гледаш воюват в измислени войни:((((
извинявай . Изтрих те без да искам
цитирайravramov написа:
Загуби от 400 милиона евро на година, задълбочаване на кризата и безработицата, енергийна зависимост от Ердоган за в бъдеще.
Да ви е честито!
Да ви е честито!
Никой не го пита него.
на АпостолоФ, баща му като малък, забил гвоздей у дървената му глава, за да счупи машинката за стригане на Вуте. Ръждясал, ма още си е там...;)))
И по темата.
Има Разрешение за строеж № РС – 49/31.07.2014г. за подобекти от газопровода Южен поток.
Но Кириакстефчовците от РБ и Ко, обжалват пред ВАС:
http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2014/08/08/2358642_koi_moje_da_objalva_stroitelnoto_razreshitelno_za/
Следват ги еничарите от НацПаричния фронт за спасение на Боко:
http://www.cross.bg/obzhalva-front-nfsb-1424657.html#axzz3KqNtB5wf
И още Институтът за зелена политика ?!?!, и кмета комуниС Портних от Варна.
При тая гнусна електорална паплач и проекцията й у парламента, президентството и тъй нататък, май ще дочакам деня да угасим лампата.
Или араламбене му е майката...;)
цитирайИ по темата.
Има Разрешение за строеж № РС – 49/31.07.2014г. за подобекти от газопровода Южен поток.
Но Кириакстефчовците от РБ и Ко, обжалват пред ВАС:
http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2014/08/08/2358642_koi_moje_da_objalva_stroitelnoto_razreshitelno_za/
Следват ги еничарите от НацПаричния фронт за спасение на Боко:
http://www.cross.bg/obzhalva-front-nfsb-1424657.html#axzz3KqNtB5wf
И още Институтът за зелена политика ?!?!, и кмета комуниС Портних от Варна.
При тая гнусна електорална паплач и проекцията й у парламента, президентството и тъй нататък, май ще дочакам деня да угасим лампата.
Или араламбене му е майката...;)
20.
planinitenabulgaria -
Този блог е един от най-тъпите, но прониквам в него по стпатегически ппричини:
03.12.2014 17:00
03.12.2014 17:00
Издирвам сега активираните по казуса блогови проститути и нешастните бетонни глави, които пишат без да са компететнти, та гъзът им се скъсва. Когато ги активирват от Центъра, те прописват коментарии, а между коментаторите на завет се прикриват тия с картончетата или досиетата. Големият ми оперативен опит ми помага да ги разбера само по едно тяхно изречение и да ги включа в картотеката си.
цитирайкавала тъй наду ми, че просто нямам думи...
цитирай... нали беше съставено с 99% от твои цитати, а се пишещ ...пич?!
Ле-ле-е Венци, Докато изсмуча от пръстите си два реда ти сътвори цял роман от коментари за да ме оборваш т.е. да се оборваш.
И ето пак:
„ Знаеш ли, германец в тези години украински, чеченски, руски колеги деляха хляб, гаджета, положителни и не толкова положителни емоции. Имаше година в която живях с Иса, едни руснак и един прибалтиец в стая. Заедно разтоварвахаме ечеммик в една пивоварна, вагони на гарата за да си позволим това, онова над стипендията. Сега те тримата са враждебни един към друг...или по точно направиха ги враждебни. Имало е бъзици на тема националност, но всичко ебило зарад купона. И сега ги гледаш воюват в измислени войни:((((
цитирай“
Украинския германец сега е, фашист за убиване, прибалтиеца и той е враг на „Матушка Рус“ щото не я припознава за такава, чеченеца е избягал от „приятеля си“ защото или трябваше да умре или да склони глава, и за всичко това са си виновни сами, така ли!?
Ами той, Путин и тебе сложи онзи ден в кюпа “България“ и за да му се харесаме трябва да ни управлява някой „горд чеченец“ като Кадиров / мисля че така се казваше/.
Прав си за гърците, ние скоро няма да станем такива защото има много българи искащи да приличат на гордия чеченец Кадиров.
Такива са приятелите на Путин, другите са врагове.
цитирайЛе-ле-е Венци, Докато изсмуча от пръстите си два реда ти сътвори цял роман от коментари за да ме оборваш т.е. да се оборваш.
И ето пак:
„ Знаеш ли, германец в тези години украински, чеченски, руски колеги деляха хляб, гаджета, положителни и не толкова положителни емоции. Имаше година в която живях с Иса, едни руснак и един прибалтиец в стая. Заедно разтоварвахаме ечеммик в една пивоварна, вагони на гарата за да си позволим това, онова над стипендията. Сега те тримата са враждебни един към друг...или по точно направиха ги враждебни. Имало е бъзици на тема националност, но всичко ебило зарад купона. И сега ги гледаш воюват в измислени войни:((((
цитирай“
Украинския германец сега е, фашист за убиване, прибалтиеца и той е враг на „Матушка Рус“ щото не я припознава за такава, чеченеца е избягал от „приятеля си“ защото или трябваше да умре или да склони глава, и за всичко това са си виновни сами, така ли!?
Ами той, Путин и тебе сложи онзи ден в кюпа “България“ и за да му се харесаме трябва да ни управлява някой „горд чеченец“ като Кадиров / мисля че така се казваше/.
Прав си за гърците, ние скоро няма да станем такива защото има много българи искащи да приличат на гордия чеченец Кадиров.
Такива са приятелите на Путин, другите са врагове.
23.
анонимен -
Никога няма да разбера защо се ли...
03.12.2014 17:21
03.12.2014 17:21
Никога няма да разбера защо се лигавите с тия седерунгели. Те са мъртви тела. Реално не съществуват.
цитирайблогбегето- баба Венка и кухата баба от Филибето. Който не е съгласен с комунистическите им идиотщини, е хейтър и глупак.
Занимават ни с руснаци, левичарство и тем подобни дивотии, а ние си мислим за Мерцедеси, шикозни жилища, почивки в чужбина, маркови дрехи и аксесоари, тънки напитки и мезета... А бе, бабички застреляни, що не вървите на майната си? Като нещо тук не ви харесва вървете в Русия или в Куба. Ай ше...
цитирайЗанимават ни с руснаци, левичарство и тем подобни дивотии, а ние си мислим за Мерцедеси, шикозни жилища, почивки в чужбина, маркови дрехи и аксесоари, тънки напитки и мезета... А бе, бабички застреляни, що не вървите на майната си? Като нещо тук не ви харесва вървете в Русия или в Куба. Ай ше...
... ей ги опорните точки:
„ «Турецкий гамбит» Путина
ГРИШИН Александр
(вчера, 14:15)
http://www.kp.ru/daily/26316.3/3193631/“
Колкото до количка явно Вовата не я пълнил много, та сега все още му изразяваш, благодарности. :))) / и така пак става, нали?/
цитирай„ «Турецкий гамбит» Путина
ГРИШИН Александр
(вчера, 14:15)
http://www.kp.ru/daily/26316.3/3193631/“
Колкото до количка явно Вовата не я пълнил много, та сега все още му изразяваш, благодарности. :))) / и така пак става, нали?/
getmans1 написа:
... ей ги опорните точки:
„ «Турецкий гамбит» Путина
ГРИШИН Александр
(вчера, 14:15)
http://www.kp.ru/daily/26316.3/3193631/“
Колкото до количка явно Вовата не я пълнил много, та сега все още му изразяваш, благодарности. :))) / и така пак става, нали?/
„ «Турецкий гамбит» Путина
ГРИШИН Александр
(вчера, 14:15)
http://www.kp.ru/daily/26316.3/3193631/“
Колкото до количка явно Вовата не я пълнил много, та сега все още му изразяваш, благодарности. :))) / и така пак става, нали?/
Бях го замислил постинга за воаяжите на Путин на Изток. Китай , Турция...следват Индия и Египет. Навсякъде той "Жертва" по нещо. От там и гамбит. Не ми се получи, защото се заплеснах по нашенските дивотии, а и ми се доспа. Ще го отворя линка ти. Чел съм този автор, не пише лошо според мен.
За Вовата: Не е моят идеологически човек тойю в Русия. Друг е и често излиза с знамената /червените/ на протести срещу Путин, и често шамари ядат идеологическите ми другари на тези протести. Как да си кривя душата обаче, че "Вовата" си го бива
apostapostoloff написа:
блогбегето- баба Венка и кухата баба от Филибето. Който не е съгласен с комунистическите им идиотщини, е хейтър и глупак.
Занимават ни с руснаци, левичарство и тем подобни дивотии, а ние си мислим за Мерцедеси, шикозни жилища, почивки в чужбина, маркови дрехи и аксесоари, тънки напитки и мезета... А бе, бабички застреляни, що не вървите на майната си? Като нещо тук не ви харесва вървете в Русия или в Куба. Ай ше...
Занимават ни с руснаци, левичарство и тем подобни дивотии, а ние си мислим за Мерцедеси, шикозни жилища, почивки в чужбина, маркови дрехи и аксесоари, тънки напитки и мезета... А бе, бабички застреляни, що не вървите на майната си? Като нещо тук не ви харесва вървете в Русия или в Куба. Ай ше...
Защо мислиш, че ние с Куш сме против немска кола и уютен дом. Само , дето не ги мислиме, а имаме:) Колкото до Куба. Знаеш ли мисля я тази опция, но деца, внуци далеко. Това ме спира. От страните където съм бил симпатиите ми са към Грузия и Куба. България е красива, но просто нямаш представа за какво иде реч в посочените страни. Кубинците са достоен народ Апостоле. Нямат си "Орлов мост" да посрещат с питки и цветя" големите си братя". Те вече срещу нас да ходят не можем ги стигна. Погледни звездите и атласите си звездоброецо и тогава говори за Куба. Ако не виждаш нищо, ппрегледай някое икнмическо списание или бюлетин. Виж в колко неща са световна марка и тогава говори.
Търсене
За този блог

Гласове: 5796