Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2014 12:09 - Господин Плевнелиев ли свали Тодор Живков от власт?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1209 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В навечерието на таз годишния 10 ти ноември /юбилеен/ се започнаха едни спомени не ти е работа-кон до коня, юнак до юнака. Всеки се бие в гърдите, че свалил Живков от власт и че ни "подарил" демокрацията. Нашият президент не прави изключение . Оказа се, че той на 10 ти вдигнал лозунг: "Дворците на БКП-болници и у-ща за децата"
Понапрегнах се и аз дали не съм извършил нещо героично, но с ужас се сетих, че докато нашият президент е подготвял свалянето на  властта , аз съм се плажувал на Карибите , опитвал съм дайкири в кръчмето на любимия си автор Хемингуей  скришом оглеждайки стегнатите задничета на мулатките. Скришом защото бях под надзора на  домашния "Генерален секретар" а аз нямам куража на господин президента  да вдигна например лозунг"Мургав задник и за мен":)
Та от това райско място се върнах на 7ми ноември . Помня го защото  отидохме да занесем сувенири на родителите ми, а там недоволстваха , че парадът на Ч площад бил много семпъл.
На другия ден отидох до вилата за да я посготвя за зимуване.  Срам не срам, разбрах, че господин Плевнелиев е свалил Живков чак на 13ти /понеделник/ когато отидох на работа. Работех в едно министерство тогава и помня , че на същия или следващия ден организирано отидахме на митинг. Значи е било 13 или 14ти. На митинга тогава обаче г-ин Плевнелиев /вероятно от скромност /не се качи на трибуната, а и подобни лозунги не видях. Говореха едни други хора които до 10ти бяха в антуража на Живков, а на митинга четяха "прощални писма" които писали до семействата си. Прегръщаха се просълзени и  "спасени".  Откровено казано  не им повярвах много, знаейки как притичваха да се "топят" един другиму при " Първия" и как го гледаха покорно с вероподаническите си очета. Мислех си тогава/колко невеж съм бил/, че онзи с червеното петно на челото им е дал кураж та сега толкова самоотвержено го раздават. /Политическия идиот Горбачов имам впредвид/
Оказва се, че Плевнелиев , състудента му и Иво Инджев/четох и негови спомени и сълзи/- ето това са хората хванали се да дават "дворците на децата"

Хвала им!
Питам се само:
Какво стана с дворците господин президент? Вие живеете със семейството си в един от тях. Вие имате възможност сега като никога друг път да започнете  кампания /власт да го направите нямате/ тези " дворци"  да бъдат в ползу на безовшорни и в неравностойно положение хора. Нищо, че ще бъде популизъм. Нищо , че това малко или почти никак няма да облекчи страданието на тези изпаднали в нужда наши сънародници.
Една седмица в Евсиноград, Чамкория или където и да е в домовете на властта за Вас може да е несъществено, но за много българи би било незабравимо изживяване.

РС

Преди няколко години взех на стоп трима от закъсал автобус които ми бяха  по път. Заговориха за политика и за Масларова която я съдеха за нещо. Една от качилите се беше дама над 70те. Та тя каза:
Въбоще не я харесвам тази със шалчетата. Ако е крала да ходи в затвора. Не мога да си кривя обаче душата , че съм много доволна от въмоожността която ми се отвори. Сега се връщам от Вършец. Двадесет години не бях ходила на почивка или санаториум. Не ми се връзваха цените. Сега успях и сигурно ще ми е за последно...




Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Великолепен постинг, Венци. По...
12.11.2014 17:51
Великолепен постинг, Венци. Поздрави!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Винаги се радвам когато те направя щастлив
12.11.2014 18:53
kushel написа:
Великолепен постинг, Венци. Поздрави!


:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061826
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031