Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2014 12:39 - За какво бяха и са хилядите жертви в Украйна???
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7864 Коментари: 25 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Накъдето и да върви Украйна ще стигне до Русия...Защото сме един народ"
Тези думи бяха изречени от руския президент в самото начало на украинската криза. От тогава минаха много месеци, хиляди души бяха убити и осакатени, 10ки хиляди напуснаха страната. Бяха рушени градове, села. Украйна загуби Крим и Севастопол и е в переспектива да загуби  Изтока и Югоизтока.С Нови милиарди долари правителство и президент в Киев задължиха страната за да се случи всичко това. Как и  кой ще плаща тези задължения? Справедливо ли е "почернените " семйства  да връщат кредити взети за да бъдат убити близките им? Защото войната струва пари!
И победените плащат на победителите тези пари.
Днес е победена, обезкървена , унизена и разорена Украйна. Победители са оръжейното лоби и "ястребите" зад Океана.
"Полезните идиоти"/по Ленин/ вчера предадоха Украйна. На практика се случи това зарад което започнаха протестите и безчинствата на Майдана.
На позабравилите и на неискащите да си спомнят ще припомня какво се случи.
Протестите започнаха зарад решението на Янукович да отложи подписването на споразумение с ЕС за асоциирането . Той предложи в преговорния процес да бъде включена и Русия тъй като последната е най голямия търговски партньор на Украйна и изключването и от преговорния процес ще разори страната. Същевремено и осигури 15милиарден кредит от Руската федерация за да покрие падежи и др разходи.
Знаем след това какво се случи.
Днес по инициатива на Брюксел Русия е включена в преговорния процес. На практика асоциирането е отложено за по късен етап за да се изгладят противоречията в преговарящите страни, да се напасне механизъмът на евентуалното асоцииране таса , че да не навреди на Руската федерация. Тоест на практика се направи това което Янукович предлагаше. Договориха се и кредити, но взетото се изхарчиха зарад безумната война която започна хунтата. Война с предизвестен край.
Да се спрем и на нея:
След превратът в Киев заелите ключови постове лидери на националистически формации инициираха закон който на практика забраняваше използването на друг език овен украинския.
Първи реагираха в Крим където поискоха по широка автономия от Киев която им бе отказана. Тогава в Крим и Севастопол направиха референдум и се присъединиха към Русия.
След Крим широка автономия поискаха и в Донбас, събираха подписи и в Одеса.
Срещу Донбас бяха изпратени войска и въоръжени националистически формирования, в Одеса беше извършено зверско клане.  В Донбас хунтата претърпя унизителен крах/В Одеса предстои/ Договорена е известна автономия за три години . Ще се произведат местни избори за управлението в тази автономия и ще се работи за окончателния статут. Тоест върви се към федерация-Нещо което се искаше от рускоезичното население в самото начало на процесите.
У нас имаме поговорката " Оти ручахме жабетата"
Та и с хунтата така. Загуби повече от това което и се искаше/Крим искаха широка автономия, Донбас искаше икономическа децентрализация /, но първо е виновна за хилядите погубени животи и съдби. Нахлузи и многомилиардно бреме на украинския народ.
Накрая искам да кажа нещо за "полезните идиоти"
Помня, че бях яростно реприкиран от опоненти в блога , че си послужих с много вярното/според мен/ лениново определение за западния бизнес.
Това, че Европа предаде Киев се очакваше. Не е ново, случвало се е./Пакта Рибентроп-Молотов/
Това, обаче че Западът  обучи и въоръжи армия която да анексира Крим и помогне на донбасци е отново потвърждение на лениновата мисъл за "полезния идиотизъм"
Говоря за т нар частни армии които започнаха да се формират в края на 70те на Запади и се организираха по всички правила на съответните търговски закони. Оказаха се далеч по ефективни в локални конфликти от традиционните армейски формирования /независимо дали последните са наборни или наемни/ -по добре обучени и по добре въоръжени.
Нали си спомняте "зелените човечета" -явно в Крим и не толкова явно в Донбас. В Крим като на шега, с на пръв поглед хаотични и смешни действия успяха да парализират всякави провокации и съпротиви, и референдумът бе проведен. Крим изчезна от картата на Украйна без истрел. В Донбас тактиката беше съвсем друга. Отстъпление от славянск, позволяване на войсковите части на Киев да обкръжат бунтовниците и изведнъж войската на хунтата обкържена и унищожена. След това "зелените човечета" както и дойдоха от нищото, така и изчезнаха пак там.
Говори се , че Путин притежава най-добре подготвената и най- добре въоръжена частна армия. Говори се , че тези подразделения правят поръчки на най- нови и ефективни оръжия. Говри се за подводници, самолети, масовопоразяващи оръжия.
Защо "полезни идиоти"?
Ами защото ноу-хауто за този тип армия Путин получи/купувайки го/ от Запада. Закупи и въоръжение, обучи войници, офицери и инскруктори пак там. Говорят, че и "Мистралите"
/които колегата Пискова "не даваше" на Путин/ са поръчка именно за тези подразделения. Тоест Западът за добри кинти си създаде "кошмари" които тепърва  ще го "навестяват"в съня му

Накрая искам да кажа, че не правя разлика между руснаци и украинци в отношението си към тях. Те са освободители наши и костите им в костниците и масовите гробове са заедно. За мен е ясно , че и бъдещето им е заедно независимо, че сега изглеждат непримиримо раздалечени. Не за пръв път Западът играе с украинската карта срещу Русия и не за пръв път носи белези на срама и болката от това. Защо този път да бъде различно?



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. анонимен - Хубав анализ, Венци! Нямам какво да ...
18.09.2014 13:13
Хубав анализ, Венци! Нямам какво да добавя. Язък за невинните хора, които поглъща тая демокрация ежедневно.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Благодаря Кушеле, че намина.
18.09.2014 13:35
Радвам се, че одобряваш написаното. Мисля си , че е възможно да се каже едно и също нещо без якобински плам и пак да е на място:)
цитирай
3. theeconomist - Привет кореш.....
18.09.2014 15:38
потвърди се правилото:"Като не можем както щем, ще щем, както можем" :-(((
цитирай
4. ssvetozar - Прочетох само началото,
18.09.2014 15:47
но Вие използвате руската теза, като аксиома, а след това почвате на доказвате тази аксиома и естествено ще я докажете. Естествено че ако няма украински народ, то всичко случващо се е безсмислена касапница.
цитирай
5. bliz - Време е за равносметка
18.09.2014 15:49
Да, време е за равносметка и Вие много добре и справедливо я направихте! Научих нови неща, не споделени от другите в постингите. Вие осветявате нещата така, че е удволетворяващо да се открие взаимосвързаността на отделните детайли.
Пишете по-често.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Всяка касапница е безсмислена!
18.09.2014 16:56
ssvetozar написа:
но Вие използвате руската теза, като аксиома, а след това почвате на доказвате тази аксиома и естествено ще я докажете. Естествено че ако няма украински народ, то всичко случващо се е безсмислена касапница.


А това, че руснаци и украинци са един народ не е теза о исторически факт. Киевска Руссь е факт, Украина -/в края, на края и т н / , украинци днес, а само преди век малоруси и Малорусия. Няма значим град който да не е изтраден от руски военоначалник или цар. Това не значи, че един народ не може да населява две държави. Най близък случай ни е Македония. Нещата са индентични
цитирай
7. vencivaleri1951 - Привет братан!
18.09.2014 17:04
theeconomist написа:
потвърди се правилото:"Като не можем както щем, ще щем, както можем" :-(((


За съжаление стана така, но едно е интелегентен лаф, друго е хиляди избити, осакатени, прогонени...
Ти си живял в златоглава Москва и златоглав Киев...аз съм гостувал. Приятни и чудесни гостувания ставаха:) Не знав как ти, но мен ме боли като виждам какво става. Стрелят по спомени, стрелят по младостта ми сякаш...
цитирай
8. vencivaleri1951 - За съжаление ще се пише още дълго
18.09.2014 17:09
bliz написа:
Да, време е за равносметка и Вие много добре и справедливо я направихте! Научих нови неща, не споделени от другите в постингите. Вие осветявате нещата така, че е удволетворяващо да се открие взаимосвързаността на отделните детайли.
Пишете по-често.


в тефтера. Тези които "подпалиха огъня" нямат друг шанс освен да хвърлят съчки в него. За съжаление подпалките са нищо неповинни хора . Все пак надявам се , че ще дойде по скоро денят когато това безумие ще спре ипрестъпниците ще отидат там къдено им е мястото.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ще кажа само
18.09.2014 17:15
kenefski написа:
За какво бяха и са хилядите жертви в Украйна?
Венци Милосърдний! Риторичният ти въпрос колкото и несложно да е формулиран, всъщност съдържа една плетеница от глупости, мерзости, примитивности, безразсъдства, канибализъм, идиотизъм - навсякъде и във всичко. Не само там, на безлюдната окървавена украинска пустиня, населявана от векове от неустановени по род и съзнание хохли и хохлушки, бегълци, блудници, насилници, евреи, татари, угри-бугри, сърби... А в наши дни, в тази плетеница от разнородна плът и безмозъчна остатъчност, добавям закопаните знайни и незнайни инвазионери - цветнокожи америкаци , африканци, пияници-поляци, психопат-балтийци, хомосексуалисти-скандинавци...
Най-специално за посетителите на блог.бг, тази война показа по възможно най-подходящ начин истинските ВМИРисани и НАДРИШКОни ПИСКОВА-щи плужеци, изпълзели като из мухъла на забравения от миналото АНТАГОНИЗЪМ на шепа слуги, препитаващи се с огризките на западните олигарси-капиталисти, за сметка на всекидневната им употреба като замърсители на чистото българско съзнание и благодарност към народа със стотиците хиляди жертви, донели до Освобождението ни от 500 годишното турско робство....В онази война, която тогава забраняваха Англия, Германия, Франция - познати ни и днес като подпалвачите на Украинско-Рашката предвоенна криза...
В този смисъл, всяко милосърдие и прошка над лакеите и слугите на Западните Човекоядци - бели, черни или мулати и убийците, наред с техните адвокатстващи лакеи -ВМИРисани НАДРИШКОвци ПИСКОВАщи е морално подсъдно и обезсмисля наличието на милосърдни същества в редиците на жертвите, кавито сме ние, около кръга Кушел...


, че имената на тези наричани подигравателно от теб хохли са изписани и върху костниците български. Помисли върху това! Помисли и върху това , че са приютили хиляди българи бягащи от турския ятаган и фашисткото клането от 23та година.
цитирай
10. ssvetozar - но Вие използвате руската теза, ...
18.09.2014 17:24
vencivaleri1951 написа:
ssvetozar написа:
но Вие използвате руската теза, като аксиома, а след това почвате на доказвате тази аксиома и естествено ще я докажете. Естествено че ако няма украински народ, то всичко случващо се е безсмислена касапница.


А това, че руснаци и украинци са един народ не е теза о исторически факт. Киевска Руссь е факт, Украина -/в края, на края и т н / , украинци днес, а само преди век малоруси и Малорусия. Няма значим град който да не е изтраден от руски военоначалник или цар. Това не значи, че един народ не може да населява две държави. Най близък случай ни е Македония. Нещата са индентични


Не мога да водя исторически спорове тук, но не мисля че сте прав. При всички положения много хора в Украйна се считат за украинци, така че Вашата теза за тях не е исторически факт. Така че логиката на събитията за тях е напълно противоположна на Вашите тълкувания.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Тук не става въпрос за история на Украйна
18.09.2014 17:48
ssvetozar написа:
vencivaleri1951 написа:
ssvetozar написа:
но Вие използвате руската теза, като аксиома, а след това почвате на доказвате тази аксиома и естествено ще я докажете. Естествено че ако няма украински народ, то всичко случващо се е безсмислена касапница.



А това, че руснаци и украинци са един народ не е теза о исторически факт. Киевска Руссь е факт, Украина -/в края, на края и т н / , украинци днес, а само преди век малоруси и Малорусия. Няма значим град който да не е изтраден от руски военоначалник или цар. Това не значи, че един народ не може да населява две държави. Най близък случай ни е Македония. Нещата са индентични


Не мога да водя исторически спорове тук, но не мисля че сте прав. При всички положения много хора в Украйна се считат за украинци, така че Вашата теза за тях не е исторически факт. Така че логиката на събитията за тях е напълно противоположна на Вашите тълкувания.


а за факти от Руската история.
Украйна тепърва прави история . Аз не казвам , че украинците нямат право на собствена държава. Казвам само, че днес държава не се прави като избиваш населението си. Написал съм няколко постинга на тази тема и никъде в тях/ а и в живота си/ не съм казал или помислил нещо укорително против украинците, чиито имена можем да прочетем по костниците в България. Те са братска намдържава и няма как да не са ми близки. Бил съм нееднократно там, имаммного спомени, приятеле и за това болката ми е голяма. За това и ненавистта ми към хунтата която зарад самосъхранението си прати тези хора в "месомелачката" Зверствата които извършиха озурпаторите над народа си не се приемат и в самата Украйна. Бъдете сигурни, че тези хора за които говорите ще потърсят сметка на управниците си и това време не е далеч.
цитирай
12. planinitenabulgaria - Нищо лично!
18.09.2014 21:34
Прониквам в разни блогове с цел идентифициране на коментатори-блогови проститути. В някои блогове коментират плодниците /активните блогови проститути/ и коронките /пасивните блогови просттути/ заедно, което дава информация и за постинга и за блогъра.
Нищо лично!
цитирай
13. lado - Абсолютен кенеф ти е блога
18.09.2014 22:29
И лайната куш, кенефски, планините плуват смело и на воля...Като ти е природа, нищо не можеш да направиш.
По въпроса - само дебил не вижда Сатаната - Путлер, и затова няма да видиш и отговора, а лайната ще ти навяват асоциации...
Киевска Рус нема нищо общо с Москалското княжество...Не се аби, нема да разбереш.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Също нищо лично
18.09.2014 22:32
planinitenabulgaria написа:
Прониквам в разни блогове с цел идентифициране на коментатори-блогови проститути. В някои блогове коментират плодниците /активните блогови проститути/ и коронките /пасивните блогови просттути/ заедно, което дава информация и за постинга и за блогъра.
Нищо лично!


понеже си ме навестявал и друг път погледнах и аз блога ти. Освен, че има непознаване мобластта на история, демография има и много болка в постингите ти. Болка от болест...Пий си хапчетата приятелю, ако не са ти по джоба обади се...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Ладо не прехвърляй професионалната си компетентност
19.09.2014 00:24
lado написа:
И лайната куш, кенефски, планините плуват смело и на воля...Като ти е природа, нищо не можеш да направиш.
По въпроса - само дебил не вижда Сатаната - Путлер, и затова няма да видиш и отговора, а лайната ще ти навяват асоциации...
Киевска Рус нема нищо общо с Москалското княжество...Не се аби, нема да разбереш.


в коментарите си . Толкова за лайната и кенефите!

Колкото, че московското и киевското княжество са различни формирования , благодаря за информацията. Никога не съм го знаел:)))
Ще ти припомня обаче, че нашето момче Киприян е канонизирано като светец и като патриарх на Киевското , Литовското и Московското княжество и на цяла Русия. И това през 15 век, но както казваш ти не са разбирали и са се изабили. Бъди здрав!
цитирай
16. luky - Отврат!
19.09.2014 11:17
Отврат!
цитирай
17. josarian - Венцивалери51, няма да мръднете на милиметър от бетона, сковал робските ви, червени мозъци.
19.09.2014 11:38
Ястребите зад океана...И лястовичките в Кремъл...Грозни и нагли агресори и убийци са твоите путлеристки приятелчета. За мен са виновни и двете страни, щом вдигат оръжие за да решават проблемите си. Това не е цивилизования начин. Шотландия? Великобритания? Сигурно се избиха и се самоизядоха, "гадните капиталисти"!? Абсолютни нещастници сте вие, червените путлерстки подлоги. Вие сте антибългари, вие сте научени да мразите и ненавидждате, вие сте абсолютни примитиви и ще си останете такива до края на дните си. Светът трябва да върви към единение, не към разделение. Вашите путлеритки кумири отново ни разделят. Боклуци.
цитирай
18. gosho568 - Много хубав постинг. . . геополи...
19.09.2014 12:02
Много хубав постинг... геополитическите конфликти са много опасни и засягат целия свят! Дано да се разреши този конфликт, колкото се може по-скоро! Поздрави!
цитирай
19. vencivaleri1951 - Пилоте:)))
19.09.2014 12:46
josarian написа:
Ястребите зад океана...И лястовичките в Кремъл...Грозни и нагли агресори и убийци са твоите путлеристки приятелчета. За мен са виновни и двете страни, щом вдигат оръжие за да решават проблемите си. Това не е цивилизования начин. Шотландия? Великобритания? Сигурно се избиха и се самоизядоха, "гадните капиталисти"!? Абсолютни нещастници сте вие, червените путлерстки подлоги. Вие сте антибългари, вие сте научени да мразите и ненавидждате, вие сте абсолютни примитиви и ще си останете такива до края на дните си. Светът трябва да върви към единение, не към разделение. Вашите путлеритки кумири отново ни разделят. Боклуци.


Путин отдавна не е "червен" ...За съжаление! Така, че не той е моят човек в Русия. Нещо повече...Той шамари често "моите" по демонстрации и протести. Толкова по този въпрос.
За омразата:
Къде видя ти омраза в постинга ми. Попитах риторично "оти ручаха жабетата" като сега на практика "дават" понече отколкото им поискаха. Да ти припомня , че по "размирните" райони започна да се стреля когато те поискаха по широка автономия. Дори не и статута на настояща Шотландия. И аз задавам този въпрос? Защо Лондон не стреля по Глазгоу, а Киев срина Луганск и Донецк. Повтарям Луганск и Донецк искаха далеч по малко отколкото Глазгоу. Какво да кажем за Одеса където хлапетия бяха живи изгорени , а спасилите се от огъвя с бухалки доубити. И защо? Защото правеха подписка за автономия на Одеска област.
За "ястребите":
Светът пламна откакто САЩ станаха едноличен лидер като военна сила. Арабския свят е избиван и прокуждан методично. Бившата Персия също е притисната. И това само зарад Израел и енергоносителите. Украйна бе" подпалена" по същата причина понеже не им стиска да ударят Русия. Да воюват руси с малоруси това е стратегия и мечта на Бисмарк. Е осъществи се. Ще видим какво ще стане, но не мисли, че Европа е защитена и в безопасност. По правило "солдатите накрая поят конете си на Сена , Рейн и Елба." Бъди здрав!
цитирай
20. vencivaleri1951 - и аз казвам така!
19.09.2014 12:46
luky написа:
Отврат!

цитирай
21. vencivaleri1951 - Дай Боже!
19.09.2014 12:47
gosho568 написа:
Много хубав постинг... геополитическите конфликти са много опасни и засягат целия свят! Дано да се разреши този конфликт, колкото се може по-скоро! Поздрави!

цитирай
22. natashav - Господин венцивалери, много задълбочено пишете и осветлявате фактите и процесите, обаче
19.09.2014 17:20
Обаче, когато вие поднасяте вашите доказателства и тези, какво се случва във блоговете на вашите опоненти?!?Срещу 1 ваш коментар или опровержение, се изправят с обиди, иронии и осмиването ви - като личност, неизвестни и лошо познати фоби. С вашия един и с техните 7-8 коментара, вие качвате техните постинги на ПЪРВА СТРАНИЦА. Когато в подобните уродливи постинги няма ваше участие или на кушел, всичките им коментари са между 2 трола или 2 урода, с по 1-2 думички, тоест няма какво да кажат...Ето по случая с Огнярът-евреин Марк Солонин - никога не е работил като авиоинженер, макар да има диплома за такъв. Никога не е учил История. Прочети авекуку в оригинал!
Слуга на Макак - това звание е дадено на евреина от Хуйбишев - русофобът-психопат.Марк Солонин е котелен ОГНЯР, още съчинител-фалашификатор на миналото на Русия / Автор: avekuku /
...Солонин как «очередной коммерческий проект, продукт „коммерциализации истории“» Историк Марк Солонин
Евреинът, уж авиоинженер от Хуйбишев, НО без нито ден практика по дипломата си, започнал да печели като...ОГНЯР в котелно отделение.
Както говорят фактите:...С 1987 стал работать кочегаром в котельной...
Питаме ли се: Къде е смисъла да се биеш в гърдите, че си авиоинженер, пък да нямаш нито един работен ден в тази област?!? Но да даваш мнение като се основаваш на авиоинженерната си диплома.
Че чак знайните Слуги на Макака в блог.бг да те цитират, като светилото от ранга на...Циолоковски и Гагарин...
Фок ю, лайнян Огняр Котелен и некадърен хохол ли, еврей ли, смолоч ли...Акъл от негодяй - не щем, ние сме наследници на Аспарух, Симеон и Шипка!
Драскащият своите историко-блудствания са основани на еврейската му идеология да подлага на унищожение или да прокарва съмнения от рода,...Ако баба ти беше мъж, ко праим сега с тебе?
Слуга на Макак - това звание е дадено на половин-евреина от Хуйбишев - русофобът-психопат. Марк Солонин е съчинител-фалашификатор на миналото и настоящето на руския народ. Еверинът името си мени, но нрава никога!
цитирай
23. vencivaleri1951 - Знам, че от "Таверната" им
19.09.2014 17:46
[quote=natashav]Обаче, когато вие поднасяте вашите доказателства и тези, какво се случва във блоговете на вашите опоненти?!?Срещу 1 ваш коментар или опровержение, се изправят с обиди, иронии и осмиването ви - като личност, неизвестни и лошо познати фоби. С вашия един и с техните 7-8 коментара, вие качвате техните постинги на ПЪРВА СТРАНИЦА. Когато в подобните уродливи постинги няма ваше участие или на кушел, всичките им коментари са между 2 трола или 2 урода, с по 1-2 думички, тоест няма какво да кажат...Ето по случая с Огнярът-евреин Марк Солонин - никога не е работил като авиоинженер, макар да има диплома за такъв. Никога не е учил История. Прочети авекуку в оригинал!
Слуга на Макак - това звание е дадено на евреина от Хуйбишев - русофобът-психопат.Марк Солонин е котелен ОГНЯР, още съчинител-фалашификатор на миналото на Русия / Автор: avekuku /
...Солонин как «очередной коммерческий проект, продукт „коммерциализации истории“» Историк Марк Солонин
Евреинът, уж авиоинженер от Хуйбишев, НО без нито ден практика по дипломата си, започнал да печели като...ОГНЯР в котелно отделение.
Както говорят фактите:...С 1987 стал работать кочегаром в котельной...
Питаме ли се: Къде е смисъла да се биеш в гърдите, че си авиоинженер, пък да нямаш нито един работен ден в тази област?!? Но да даваш мнение като се основаваш на авиоинженерната си диплома.
Че чак знайните Слуги на Макака в блог.бг да те цитират, като светилото от ранга на...Циолоковски и Гагарин...
Фок ю, лайнян Огняр Котелен и некадърен хохол ли, еврей ли, смолоч ли...Акъл от негодяй - не щем, ние сме наследници на Аспарух, Симеон и Шипка!
Драскащият своите историко-блудствания са основани на еврейската м

правя "Агора" , но това е единствения начин мислещите хора да поразсъждават върху фастите. Това , че съм иронизиран, осмиван, дори псуван малко ме засяга. На четвърт съм сърбин и те просто не знаят какво е псуване. Най важното обаче е, че никога не съм се взимал насериозно и не ми пука от тщеславци. Бъди здрав!
цитирай
24. vencivaleri1951 - Не те разбирам,
19.09.2014 17:48
avekuku написа:
Психопатните капиталистически помияри - миячи и влизачи на английска анална посуда винаги ползват блога на Венци, за да избиват кретенските си мисли от тъпоглавите си чутурици, служещи за набиване на канчета с олигарски парен чук... Естествено е желанието да мерят сили с Хуйло, огромния сибирски мечок, който шиба с богатирски устрем посинелите им от чувства плотни задни части... Фок ю, бейби капелли - ладо-мадо-садо-жози-бози...в ямата на Макака, вашият Заповедник ви подхвърля една ябълка, златно-пурпурно-кенефска...


но струва ли си да се ядосваш? Пийни си едно пите , погали близък човек и не се кахъри:)
цитирай
25. novaposoka - novaposoka - "освободителят" Обама и "агресорът" Путин.
19.09.2014 23:44
Виждам коментари съответстващи на здравия разум. Но, за съжаление, намират се и такива, рожба на болни мозъци. Какво търсят САЩ в Украйна, а в Грузия, в Авганистан, в Ирак и Сирия??? Какво търси НАТО в Полша, в Естония и други съседни на Русия страни?? И болните мозъци наричат тази инвазия борба за демократизиране на "агресора" и "диктатора" Путин!!! Кой подпали пожара на Майдана??? - Не беше ли Обама? Кой обезглави Садам? Не стори ли това "демократична" Америка? А кой дава право на един държавен глава да обезглавява друг, па макар и диктатор? А какво би станало, ако Путин по подобен подъл начин струпа войски и започне учения в Мексико или в Канада? Тогава как ще го нарекат болните мозъци? Логично е, след като сегашните му действия определят като агресивни, то аналогичните на Щатите действия да определят като освободителни и миролюбиви!! Не ми харесва това, което става, но бих желал Путин да си остане "диктатор" и "агресор", вместо да се превърне в "освободител" и "демократ", подобен на зверовете Буш и Обама!!!
Георги Крумов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5092659
Постинги: 1367
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930