Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2014 12:22 - Безумието блогър БГ
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7077 Коментари: 25 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В екстремни моменти обикновено личи най-добре характерът на човек, прослойка, държава. В екстремни моменти хората  става личност или скот,достойни  или нищожества.
Днешният момент се очертава да бъде решаващ за деситилетия напред защото светът е изправен пред конфликт способен да го унищожи.
Ролята на нашата страна в този конфликт е маловажна, да не кажа никаква. В каквато и страна вече да се развият нещата ще бъдем губещи. Защото сме бедни, комплексирани и най-вече защото сме раздирани вътре от противоречия и лошотия.

В Украйна загиват хора...десетки, стотици, хиляди. Загиват мъже , жени , деца- невинни мъже, жени , деца...Не се вижда краят на това загиване. Каузите с които започна това избиение одавна са забравени. Всичко започва като по Станиславски-с вербални обвинения, с комични персонажи, епизодични сцени за да дойде четвърто действие и пушката от стената да гръмне. Кой крив, кой прав вече е без значение. Всеки се стреми да нарани, убие този пред него, а в много случаи и този до него.
Както казах по горе-от нас българите много малко зависи в този конфликт. Ние обаче зависим не малко от развитието там. За сега икономически, но никак не е изключено да бъдем намесени и по друг начин.Може би днес много от нас си мислят, че това е невъзможно, но я помислете някой преди години предполагаше ли , че в бивша Югославия ще се разразразят сличилите се войни и кръвопролития. Ще припомня само, че безумието в Косово започна от битови екцесии по време на свадба.Стигна се до там, че да я няма държавата Югославия и много хиляди души преждевремено да напуснат този свят.
Миналото лято изкарах доста време в Несебър. Украинци и руснаци бяха в общ купон-веселяха се , любов въртяха...Днес в Украйна много е възможно тези от общия купон да се избиват по между си.
Как, кой, защо...Путин, Обама, Меркел, Станишев, Борисов-можем всичките да обвиним, но не можем да избегнем факта, че те са наша еманация, наш избор.
България е държава която дължи много на украинци и руснаци. Дължиме им това , че ни има . Има ни въпреки нежеланието да ни има на доста от днешните ни съюзници. Неопровержима истина е, че днешни наши съюзници пожертваха Украйна за да я няма Русия. Последното няма как да се случи и историята е безапелационна по този въпрос. Това което  трябва да ни интересува е дали нас ще ни има като народ след време. Какво е отношението на съюзници и несъюзници към нас. Каква асоциация предизвиква думата българин по света.
Шепа народ сме , а сме разделени  на множество групи мразещи се едни други. Делим се на комунисти, антикомунисти, турци, цигани, българи, русофили, русофоби, левскари, цеденевисти  и всеки мрази и е готов да унищожи другия. Колко му е при нужда и желание някой да ни спретне подобно избиение като в Югославия, сирия, Украйна...Още повече, че този някой е налице и с добра практика по въпроса.
Тази готовност наша  за самоунищожение епистоларно я заявяваме повечето от нас в блог бг. Подвластни на егото си приемаме различни роли да блеснем в блога. Чета радоста на една трътла с микрофон в блога че видите ли украинската армия е излезла отново на позиции на луганското летище. И е приела това да бъде военен "говорител":) самои само да докаже своята теза пред друг колега брогър гвърдящ обратното.
Това че стотици души /по сводка над 250/ са загинали от началото на конфликта в този град са подробности-трътлата решава глобални проблеми и с дреболии не се занимава.
Друг колега блогър/жалкото е, че е на съвсем друго ниво като можене и познание от предишния пример/ пък сравнява идола на националистите в Украйна Степан Бандера с нашият Левски. Да сравняваш един паталогичен убиец и садист с нашия дякон е безумие и кощунство и колегата го знае. Обхванат обаче от блоговото словоблудство пише без да мисли. За незнаещите ще кажа няколко думи за Бандера и не да репликирам колегата-той е наясно кой е Бандера, а за по младите или пропуснали да прочетат нещо за Бандера и бандеровци. Степан Бандера оглавява /за жалост/ националното движение в Украйна през 30те когато част от тази държава непрекъснато мени принадлежността си към дадена държава. Тоест Бандера е роден в Австроунгария, но в последствие е поданик, гражданин и на Полша, и на Русия , и на Германия...Овладявайки ръководството на националистите и възползнайки се от често променящата се ситуация и военно положение той и хората му всяват ужас където се появят. Погроми, изнасилвания и мъчителни убийства са почеркът на националистите тогава. Палят миряни в черкви, публично и масово избиват евреи по улиците...Най силна е омразата им към поляците. Известни са бандеровци с т нар галицийски венец. Представлява нещо като дървен кръст с обесени деца/предимно полски/ За тези с  по силни нерви можете да погледнете за какво става въпрос
http://solidbul.eu/wp-content/uploads/2014/03/%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86.jpg
Не бих споменавал за този изверг, въпреки изцепката на колегата ако последователи на Бандера не вилнееха и днес в Украйна. На Майдана можеха да се прочетат лозунги от  типа" Москали, поляки и жиди на ножи" Едвали е нужен превод, но ще го направя: -Да заколим руснаци, поляци и юди/евреи/ Една от бежанките разказа пред журналисти на "Първи канал", че на площада в Славянск новите бендеровци по подобие на предките си разпънали дете кърмаче.
Впрочем показателна е историята на Степан Бандера накрая. Германците ужасени от изстъпленията на Бандера , и недоволни от факта че той настройва местното население още по силно срещу тях го затварят в концлагер. След края на войната попада в ръцете на американците. Търсят го Израел, Полша, украинци, руснаци, но янките заблуждават че не са го намерили и го търсят също. В същото време го използват да свормира диверсионни групи за Украйна. През 50/мисля в Мюнхен/ го застрелва чекист.
Днес военният министър на Украйна е от редиците на днешните бендеровци.
Нас ни разкарват по европейските съдилища, че не сме осигурили достатъчен комфорт на някой ром в затвора, че полицай плеснал друг ром зад врата, а съюзниците ни градят бъдещето на Украйна и ЕС с последователна Бандера.
Накрая искам да кажа следното:
Ние можем да бъдем различни като светоусещане, като идеологически пристрастия, като етнос...Може да имаме различно отношение към различните държави, култури и бит.
Можем и необходимо е да спорим, но два пъти по необходимо е да бъдем човеци в тези си различия.
А да си човек значи, че когато гори къщата на съседа ти помогни му да я загаси. Ако не можеш поне не му пречи. Не злорадствай а поскърби с него. Утре и ти можеш да бъдеш на неговото място.



Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. podvodni - Да бъдеш блогър може, наистина, да ...
20.07.2014 14:37
Да бъдеш блогър може, наистина, да бъде някакво незначително безумие, но да бъдеш безумен, а в много случаи, превъртял блогър, е вече истинско бедствие.
Въпросните блогъри тотално са сложили кръст на разума, съзнание и всичко човешко в себе си. 30-те сребърника винаги са привличали като магнит жадните за мимолетна слава, но в крайна сметка са донасяли презрение, забвение и позорна смърт.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Едва ли парите са водещото тук
20.07.2014 14:58
podvodni написа:
Да бъдеш блогър може, наистина, да бъде някакво незначително безумие, но да бъдеш безумен, а в много случаи, превъртял блогър, е вече истинско бедствие.
Въпросните блогъри тотално са сложили кръст на разума, съзнание и всичко човешко в себе си. 30-те сребърника винаги са привличали като магнит жадните за мимолетна слава, но в крайна сметка са донасяли презрение, забвение и позорна смърт.


Възможно е единици да получават трохи , но да се радваш на събитията, да ги коментираш пристрастно катадневно и ежечасно трябва да имаш или да си развил лошотията в себе си. Кой, как избира пристрастия неразбирам. Чух някой да казва, че бил на страната на украинците, на трузинците /кои украинци, кои грузинци и аз съм на страната на украинците/ понеже СССР ни окупирал през 44та. А Украйна къде е по това време. И не ни ли окупират войските на трети украински фронт? А Брежнев не е ри от Донбас, сталин не е ли грузинец...
Празноглави и нечели хора, но егото им половин метър над и пред тях
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Защо ли е толкова трудно да бъдем ...
20.07.2014 15:13
Защо ли е толкова трудно да бъдем човеци в това смутно време?
На мен лично не ми е трудно, но това е защото (според Пискова) имам малък умствен капацитет, който стигал само да се занимавам с билки, а не с глобални проблеми. Много елементарно се опитва да ни внуши, че Путин е в основата на всички беди, които се случват, а аз пусто не мога да вдена и това си е:)))
цитирай
4. merlin68 - Поздрави!
20.07.2014 15:17
Силен постинг, съгласен съм с теб. Само малка историческа поправка - Бандера, германците не го вкарват в концлагер заради завистта, че е бил по-жесток и от тях (което май е факт), а защото провъзгласява създаването на независима Украйна, то затова го и тачат толкова днешните украински националисти. Другите пък си мислят, че разпространените ужаси за дейността му са измислица на руснаците та и те го приемат за герой. Хитлер обаче не е имал планове за независима Украйна, затова и Бандера. Американците след войната разбира се го използват, както и много други военни престъпници.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Забравил съм.
20.07.2014 15:33
merlin68 написа:
Силен постинг, съгласен съм с теб. Само малка историческа поправка - Бандера, германците не го вкарват в концлагер заради завистта, че е бил по-жесток и от тях (което май е факт), а защото провъзгласява създаването на независима Украйна, то затова го и тачат толкова днешните украински националисти. Другите пък си мислят, че разпространените ужаси за дейността му са измислица на руснаците та и те го приемат за герой. Хитлер обаче не е имал планове за независима Украйна, затова и Бандера. Американците след войната разбира се го използват, както и много други военни престъпници.


Важното в случая е какво представлява Бандера на котото последователи са хора на важни позиции в Киев
цитирай
6. vencivaleri1951 - Здравейте!
20.07.2014 15:50
kasnaprolet9999 написа:
Защо ли е толкова трудно да бъдем човеци в това смутно време?
На мен лично не ми е трудно, но това е защото (според Пискова) имам малък умствен капацитет, който стигал само да се занимавам с билки, а не с глобални проблеми. Много елементарно се опитва да ни внуши, че Путин е в основата на всички беди, които се случват, а аз пусто не мога да вдена и това си е:)))


Ами във въпроса Ви е и отговора. Защото времето е смутно, тоест трудно. В недоимък човек лесно може да се изкуши, да прехвърли другимо вината за незгодите си, да избуи лошотията. Вие сте билкарка и вероятно познавате гъбите. Уж на една поляна растът, едно слънце ги топли, един дъжд утолява жаждата им, а едните отровни. Знаето колко малко от отрован гъба може да събори цяла фамилия. Та Пискова е от тези гъби. Атресивна и трови всичко около себе си.
Безполезно е, гъба не се ашладисва. Мицелът и е такъв:(
цитирай
7. podvodni - Разбирасе, че парите не са водещи, ...
20.07.2014 17:06
Разбирасе, че парите не са водещи, но те са първопричината за зависимостта от която няма измъкване. От тук на сетне, ценостната система тотално се изкривява. Следват съзнанието и на края, разума. И колкото повече разумът се загубва, толкова повече ставата доводите без никаква логика. Сам ми посочи такъв пример.
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Защо ли е толкова трудно да бъдем ...
20.07.2014 17:18
vencivaleri1951 написа:
kasnaprolet9999 написа:
Защо ли е толкова трудно да бъдем човеци в това смутно време?
На мен лично не ми е трудно, но това е защото (според Пискова) имам малък умствен капацитет, който стигал само да се занимавам с билки, а не с глобални проблеми. Много елементарно се опитва да ни внуши, че Путин е в основата на всички беди, които се случват, а аз пусто не мога да вдена и това си е:)))


Ами във въпроса Ви е и отговора. Защото времето е смутно, тоест трудно. В недоимък човек лесно може да се изкуши, да прехвърли другимо вината за незгодите си, да избуи лошотията. Вие сте билкарка и вероятно познавате гъбите. Уж на една поляна растът, едно слънце ги топли, един дъжд утолява жаждата им, а едните отровни. Знаето колко малко от отрован гъба може да събори цяла фамилия. Та Пискова е от тези гъби. Атресивна и трови всичко около себе си.
Безполезно е, гъба не се ашладисва. Мицелът и е такъв:(


Билкарството ми е само хоби, а гъбарството е хоби на моя съпруг. Така че съм имала възможност да видя на едно място ядливи и отровни гъби.
Споделям знанията си за билките тук, защото съм човеколюбива и искам да ви науча да познавате билките и да ги ползвате. Българският народ е болен и беден, а билките са добра алтернатива за неговото здраве.
Професията ми е съвсем различна и няма нищо за обсъждане с широка публика. Поздрави!!
цитирай
9. mikolaj - Украинската история е фалшификация
20.07.2014 17:19
Бандера беше обявен за национален герой на Украйна, но след идването на Янукович на власт съдът отсъди, че такава титла не може да се дава на не-украиниц (защото никога не е бил гражданин на Украйна, по разбираеми причини- само УССР е съществувала по това време).

Западноукраинците фалшифицират историята на УПА по един безогледен начин. Те дори говорят, че поляците не са били избити, а са били жертва на... "втора полско-украинска война". Пази Боже! 120 000 души цивилно население "обявили" война на 50 000 тежко въоръжени УПАвци. Сред тях- бременни жени и бебета. Та темата и до днес е предмет на раздори между поляци и западноукраинци.

Ако искате да знаете кой е хуманист, и кой - не, има едно решение: Питайте ги какво мислят за УПА, и ще разберете какви са. Оплакват се от сепаратистите, а отказват да признаят геноцида над 120 000 поляци. Тук не споменавам за евреите и беларусите, избити от тях. За украиниците-комунисти пък няма и смисъл да споменавам.


Това не значи, че тези хора днес са нацисти. Те просто не знаят истината. Историята на Украйна е фалшифицирана. Наподобяват ми македонците с техните измислици. Накратко- искат да имат национална идентичност, и си фалшифицират историята. Такива държави не бива да бъдат привти в ЕС, и България трябва да каже думата си по въпроса.


цитирай
10. zaw12929 - Всеки е прав за себе си, но Путин, ...
20.07.2014 18:01
Всеки е прав за себе си, но Путин, Обама, Меркел, Станишев, Борисов не се вписват в каузата Украйна. Да -можем всичките да обвиним, като пропуснем най главния организатор- САЩ, които се борят да унищожат всичко, което пречи на хегемонията и, и какво ако ги посочим- можем ли нещо да промени,:!
Да можем, ако им покажем, че милеем за България... като застанем единни за българските интереси, Имайки в предвид ставащото в Украйна, как съсипахме икономиката си...
цитирай
11. vencivaleri1951 - Лично аз никога не съм правил
20.07.2014 18:09
mikolaj написа:
Бандера беше обявен за национален герой на Украйна, но след идването на Янукович на власт съдът отсъди, че такава титла не може да се дава на не-украиниц (защото никога не е бил гражданин на Украйна, по разбираеми причини- само УССР е съществувала по това време).

Западноукраинците фалшифицират историята на УПА по един безогледен начин. Те дори говорят, че поляците не са били избити, а са били жертва на... "втора полско-украинска война". Пази Боже! 120 000 души цивилно население "обявили" война на 50 000 тежко въоръжени УПАвци. Сред тях- бременни жени и бебета. Та темата и до днес е предмет на раздори между поляци и западноукраинци.

Ако искате да знаете кой е хуманист, и кой - не, има едно решение: Питайте ги какво мислят за УПА, и ще разберете какви са. Оплакват се от сепаратистите, а отказват да признаят геноцида над 120 000 поляци. Тук не споменавам за евреите и беларусите, избити от тях. За украиниците-комунисти пък няма и смисъл да споменавам.


Това не значи, че тези хора днес са нацисти. Те просто не знаят истината. Историята на Украйна е фалшифицирана. Наподобяват ми македонците с техните измислици. Накратко- искат да имат национална идентичност, и си фалшифицират историята. Такива държави не бива да бъдат привти в ЕС, и България трябва да каже думата си по въпроса.




лазбика между украинци , белоруси , и руснаци. Например руснаците на юг/ /раснодар, Ростов, Новоросийск са си далеч по близки с украинците отколкото с руснаците от Ленинградска област...За сибир или средна Русия да не говорим.
Конфликтите от Днепър на Изток са толкова измислени , че няма накъде. Противоречията са в Западна Украйна и те не са само с руснаците. Евреите в днешните събития са доста интересни. Те търпят в момента всякакви издевателства според мен защото светът е обърнат към Киев и разлунтувалия се изток, а събитията в Парестина са на заден план, а там се извършва истинско прочистване.
цитирай
12. vencivaleri1951 - прав си
20.07.2014 18:13
zaw12929 написа:
Всеки е прав за себе си, но Путин, Обама, Меркел, Станишев, Борисов не се вписват в каузата Украйна. Да -можем всичките да обвиним, като пропуснем най главния организатор- САЩ, които се борят да унищожат всичко, което пречи на хегемонията и, и какво ако ги посочим- можем ли нещо да промени,:!
Да можем, ако им покажем, че милеем за България... като застанем единни за българските интереси, Имайки в предвид ставащото в Украйна, как съсипахме икономиката си...


Хиперболизирах с посочването на горните имена. Нари ние избираве тези които чинно прибират ръце по шевовете когато дойде у нас американски чиновник
цитирай
13. анонимен - В блога си всеки може да покаже до...
20.07.2014 21:31
В блога си всеки може да покаже достойнство или да се изяви като продажна курва. А тук е пълно с курви, като започнеш от Пискова и свършиш с мъжката курва Инджев.
цитирай
14. planinitenabulgaria - На автора на постинга и на блоговите му приятели -
20.07.2014 21:49
музикален поздрав от мен, който се ешва с тях:

http://www.youtube.com/watch?v=pfLPnxSJigc
цитирай
15. vencivaleri1951 - Куш,
20.07.2014 22:32
kushel написа:
В блога си всеки може да покаже достойнство или да се изяви като продажна курва. А тук е пълно с курви, като започнеш от Пискова и свършиш с мъжката курва Инджев.


Имаш силни и хубави постинги и съм ги чел с удоволствие. Този коментар обаче не ми харесва. Нали постинга ми е за това, че трябва да бъдем хора. Пък и определено олекваш като си изпускаш нервите. Представи си , че някой коментира по този начин дъщеря ти или снаха ти, съпругата ти...
Можем да бъдем тесъгласни един с друг, но трябва да постъпваме достойно. И с Ангелина, и Иво Инджев/впрочем разликата мужду двамата като можене е огромна/ аз не съм съгласен, но и дамата имат децо/малки при това/, съпрузи , близки които нищо не са ти сторили.Бъди здрав Куш
цитирай
16. vencivaleri1951 - ако глупоста летеше Вие
20.07.2014 22:34
planinitenabulgaria написа:
музикален поздрав от мен, който се ешва с тях:

http://www.youtube.com/watch?v=pfLPnxSJigc


щяхте да сте космонафт
цитирай
17. leonleonovpom2 - Великолепно! Поздравления!...
20.07.2014 22:42
Великолепно!
Поздравления!
Наистина, не може да сме безучастни към ставащото в страна като Украйна, коята даже стои по близко от историческа гледна точка, и особено като народ до нас ,дори и от Русия.На която пък и сме задължени, че ни има!
Както един приятел ме обвинява в русофилство. Обяснявам му, знам им кусурите, на последното ,което ще направя е да ги хуля.
Защото на фронта руснаци са спасили баща ми и са го носили до лазарета в снега. Ами мен първо нямаше да ме има. Нямам моралното право да ги хуля. Може да премълча

Но не бива тази заинтересованост, под какъвто и ъгъл да е , да избива в една лоша наша черта-да се разправяме и саморазправяме помежду си!
цитирай
18. apostapostoloff - ТАЗИ интерпретация на
21.07.2014 06:46
историята е до болка позната от комунистическите времена. Тя е тривиална и НЕВЯРНА. Ние НИЩО не дължим на НИКОГО.

През последните 25 години ние доказахме, че сме велик народ. Без никаква чужда помощ и въпреки пречките, които ни създаваха отвън, ние от фалирала държава се наредихме в клуба на богатите. Днес сме балкански лидер и се нареждаме между първите 40 държави по стандарт и качество на живота.
цитирай
19. анонимен - Много си мекушав, Венци. Не ставаш ...
21.07.2014 07:41
Много си мекушав, Венци. Не ставаш за боец. Тия са изверги и не бива да ги жалиш. Аз никога не си изтървам нервите. Кален съм. Но съм и решителен. Враговете се унищожават. С тях не се преговаря и не се правят компромиси.
цитирай
20. анонимен - П. п. И ще ти кажа още нещо, Венци. ...
21.07.2014 08:21
П.п. И ще ти кажа още нещо, Венци. Заради мекушавост, българите са стояли 500 години под турско робство. Ако някой е възставал, мекушавите са се затваряли в къщи и сътрудничели с поробителите. Ти си по-скоро от "Добродетелната дружина" на Каравелов, докато моите идоли са Ботев и Бенковски. Разбираш ли сега? Тия, които жалиш са последователни поддръжници и пропагандатори на фашистката, бандеровска хунта в Киев. А те биха ти отрязали главата без никакви угризения. Трябва да бъдем твърди и никакво хленчене. Разбираш ли??? Това са смъртни врагове, не ги подценявай!
цитирай
21. vencivaleri1951 - Бъргарите ресто са станали плячка
21.07.2014 10:04
kenefski написа:
Но не упреквай нашата липса на смелост, когато като деца личните ни родители са ни привиквали към покорство, мекушавост, да отстъпваме като ни заплашват лудите и пияните около нас... Днес нашите опоненти са предимно психопатни и изродени човеко-мразци и алчни фурнаджийски лопати, тип курви и проститутки...Борим се кой как може...Мекушаво, но с открит гард, като Венци или злобно, но скрити с кенефски имена...Възхишаваме се на смелостта ти, да назоваваш името на врага в лицето му с открит поглед и чело както на Ботев и Бенковски. Презираме психопатите и масонските слуги, свършили на бесилото - някога, а днес соросоидните плъхове зовящи народа на развод и война... Не забравяй, че вървейки към една и съща цел, имаме различна мощ, походка и степен на надежда...
kushel написа:
П.п. И ще ти кажа още нещо, Венци. Заради мекушавост, българите са стояли 500 години под турско робство. Ако някой е възставал, мекушавите са се затваряли в къщи и сътрудничели с поробителите. Ти си по-скоро от "Добродетелната дружина" на Каравелов, докато моите идоли са Ботев и Бенковски. Разбираш ли сега? Тия, които жалиш са последователни поддръжници и пропагандатори на фашистката, бандеровска хунта в Киев. А те биха ти отрязали главата без никакви угризения. Трябва да бъдем твърди и никакво хленчене. Разбираш ли??? Това са смъртни врагове, не ги подценявай!



на османлиите защото силно са се мразели по между си Куш. Всеки е искал да "води бащина дружина" Ние си отиваме като държава имено зарад таза омраза. За това говоря
цитирай
22. анонимен - Абе, Венци, ти като ги обичаш, те ...
21.07.2014 10:22
Абе, Венци, ти като ги обичаш, те отвръщат ли ти със същото. Смяташ ли, че тоя болен мозък е способен на нещо друго, освен да сервилничи с протегната ръка. Аз я презирам като най-гадна твар и мисля, че е като чума за обществото.
цитирай
23. haralanov - Украйна и Русия дължат много на България
21.07.2014 10:31
В края на краищата и Украйна и Русия са взели от нас българите и азбуката и християнството!Колкото до Бандера...Достатъчен е фактът,че няколко години е изкарал в национал-социалистическият лагер Захсенхаузен .
цитирай
24. kimiraikkonen - единственият, който може да бъде ...
21.07.2014 10:57
единственият, който може да бъде сравняван с Левски е Кушел!точка
казал го е колегата с прекрасното българско име кенефски

поздрави от Финландия!
цитирай
25. vencivaleri1951 - Впрочем и Европа трябва да ни е признателна за това
21.07.2014 11:41
haralanov написа:
В края на краищата и Украйна и Русия са взели от нас българите и азбуката и християнството!Колкото до Бандера...Достатъчен е фактът,че няколко години е изкарал в национал-социалистическият лагер Захсенхаузен .


Ако Владимир беше приел ислама например сега вероятно над " Парижката дама" можеше и полумесц да стои.
Бандера е в лагер не единствено зарад това че е прокламирал "Независима Украйна" В задочния процес срещу него са представени като доказателства и документи от германците. Там като мотив са посочени иистъпленията му сред населението на окупираните райони което според немците настройвало още повече това население срещу немската армия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059502
Постинги: 1352
Коментари: 19558
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031