Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2014 16:37 - Коментар към " Репортажи с филия на шия"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1779 Коментари: 5 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам най-напред да благодаря на всички намерили време да погледнат постинга ми, да коментират, да споделят в лични. Благодаря и на съгласните с
позицията ми/не с мен/ и на несъгласните. Искам да уточня още един път, че нямам никакво лично отношение към автора на постингите предизвикали моя такъв. Дори по скоро авторът е събирателен образ на хора забравили/надявам се временно/ отговорността на професията журналист. Такива има и сред защитаващите едностранно противоположната теза.
Ще кажа на колега Блогър когото много уважавам, че не чувствам никого като враг в блог БГ.  Ще кажа на експремиера Борисов, че не е"Време разделно"/По добре да прочете книгата , а да не "краде" заглавието/ а време "да събираме камъните". /Имам предвид библейския смисъл, а не съкровенните сънища на Глишев:)/  Преди това обаче задължително трябва да разпознаваме истината от лъжата независимо от "дрехите " в които са облечени.
За тази цел Ви предлагам да чуем една по малко известна песен на гениалния руски бард...впрочем защо руски...гениалния Висоцки

 https://www.youtube.com/watch?v=dgSKHtwiaVo



Гласувай:
11


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Лъжеш, лъжеш!
30.05.2014 17:23
Заплашваше ме по едно време с бой, искаше да ме нариташ. Да не би това да е дружеско поведение? И защо искаш да ме риташ? Защото не мисля като теб. А после- в Украйна имало фашисти!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Звездоброецо,
30.05.2014 17:45
apostapostoloff написа:
Заплашваше ме по едно време с бой, искаше да ме нариташ. Да не би това да е дружеско поведение? И защо искаш да ме риташ? Защото не мисля като теб. А после- в Украйна имало фашисти!


Казваш половината истина. Имаше подобна закачка по между ни, но то бе защото псуваше. Посочи ми един мой коментар или част от него където аз да съм се отнесъл непочтително към теб или още повече към твоите родители.
Аз и в постинга написах, че има граници които всеки определя сам за себе си. Влиза и отношението към опонента. Аз не мисля, че най-добрия диалог става като си "размахваме детородните органи", а и не смяташ ли че в нашата възраст това "размахване" изглежда освен невъзпитано и доста комично.
Не те мисля за враг. Бъди здрав!
цитирай
3. анонимен - Абе, Венци, какво е тая мекушавост. ...
30.05.2014 17:56
Абе, Венци, какво е тая мекушавост. С враговете не можеш да се церемониш. Мислиш ли, че някой ще те пожали в един сблъсък. Фашистите са си фашисти, нали ги виждаш в Украйна. С тях не се беседва, не се преговаря и не се постъпва културно. За тях има само една мярка. Помисли си за това.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не мисля Куш, че фашисти има в блога.
30.05.2014 18:22
kushel написа:
Абе, Венци, какво е тая мекушавост. С враговете не можеш да се церемониш. Мислиш ли, че някой ще те пожали в един сблъсък. Фашистите са си фашисти, нали ги виждаш в Украйна. С тях не се беседва, не се преговаря и не се постъпва културно. За тях има само една мярка. Помисли си за това.


То като изключим известен брой паравенюта и в България не е имало фашизъм в германския му вариант. То не е и възможно да е имало защото би трябвало да признаят себе си като второстепенна раса.
Да, в Украйна има сериозни наченки на фашизъм. И да не се появят у нас трябва да говорим. Да говорим без камък в ръка или пазуха.
цитирай
5. анонимен - Абе, Венци, ти на кой свят живееш. ...
30.05.2014 20:01
Абе, Венци, ти на кой свят живееш. Как да не е имало фашизъм в България. Лекция ли да ти изнасям. Пълно е било с фашистки организации. Дори децата в детските градини са ги обличали с униформи с пречупени кръстове. Наричани са "Лъвчета" и "Пчелички" Сега ще ти опресня малко мозъка. Първата фашистка оргаанизация е създадена още след зверствата през 25 година. Нарича се "Родна защита". През 28 година, още по фашистката "Отец Паисий". След това "Съюза на българските легиони" през 33 та. Но каймака на утайката се появява през 35-36 година т.н. "Ратници", които са си парекселанс фашисти и са действали затворено като тайно общество. Тия същите са покрити с най-черна слава не само на територията на България, ами и на външните територии. И ти ме караш да бъда толерантен с наследниците на тая измет. Ако се поразровиш малко в биографиите на най-злобните седерунгели ще откриеш, че повечето са фашистки издънки. Точно тия изгориха къщата на моя роднина и я изпратиха в концлагер. Помисли си и не се отпускай никога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5108903
Постинги: 1376
Коментари: 19688
Гласове: 5498
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930