Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2014 11:00 - Репортажи с филия на шията
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6154 Коментари: 26 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Бях решил  повече за Украйна  да не пиша в блога си.
Не защото няма какво да кажа. Познавам донякъде страната, историята, икономиката и. Имам добри познати и колеги и от източната и от западната и част. Романтичен съм бил и в Карпатите , и край бреговете на Днепър. И за Одеса "жемчужина у моря" много има какво да разкажа.  Можех, но не исках. Трагедията на братския ни украински народ/освободител наш/ ме спря да продължавам да се заяждам на дребно с опонетните си в блога . Жертвите и от едната и от другата страна са потомци на хора проливали кръвта си за България. Със сълзи в очите и свито от "горя" сърце гледах видеобмена в световните медии и се молех Свише това кърваво безумие да спре.
Това до днес. До днес когато прочетох два цинични и бездарни постинги на наша колега блогър претендираща за водещ журналист. 
Всички работим за пари и всички правим по някога компромиси с ценностната си система, с възпитанието /от постъпките ни/ на децата си, с вярата си...Да всички правим компромиси и плащаме съответната цена. Има една граница обаче която не бива да се престъпва и всеки за себе си е определил каква е тя.
За колегата Пискова границата обаче е далеч зад хоризонта...Някъде около източното океанско крайбрежие. Някога си казвах за нея "Свещенна простота" Виждам, че съм грешал. Не простота , а простотия...Не свещенна а пошла , честолюбива и брутална. Не зная какви пътища са я довели в националното радио, но тя би била позор за всяка медия.
Да отричаш трагедията на много хиляди хора и да я сведеш до комфорта на собствения си задник докаран без бакшиш от летището до хотела или където да е,е не само слабоумие, но и липса на елементарни човешки чувствителност и съпричасност. Да загърбиш истината за почернените майки, за сълзите на сираците, за разорената десетилетия напред страна за да те впише Сатаната в своите ведомости е движение което Гьоте е описал великолепно.
Питам се дали Колегата Пискова би била така възторжена и "изстръпнала" ако утре подобни на изродите от Майдана запалят, задушат, пребият с бухалки или изнасилят нейното дете. Или колегата и Инджов го застигне мина при изпълнение на служебния му дълг. Защото тези изгорени изнасилени и пребите с бухалки са нечии деца Ангелина. Че това което стана в Одеса е римейк на стореното от оргиналните "Бендеровци" в Хатин.  

   Да не знаеш, че Русия е черноморска страна и да се пишеш международник е конфузно, но не е грях. Още повече , че пресаташето на американците прати кораби в Белоруски води!? / Какъвто учителя, такъв и ученикът/ Грях е да затвориш сърцето си за истината и всячески да се опитваш да "затвориш" сърцата за нея и на останалите.
Слава Богу, че има и журналисти които не са съгласни да практикуват  т нар"правилна  журналистика" От тях научаваме истината какво става по света, а не от "правилните " журналисти. Ето как хронологично описва събитията в Украйна от последните дни един "кавалер" на перото Найл Кларк /Впрочем "кавалер и на много отличия вкл Пулицър. /

Накратко:
"На 2ри май в Одеса частната армия на губернатора милиардера Коломойски заедно с милицията и изпратени от Киев бандити от "Десен сектор" нападнаха мирен палатков лагер на младежи, натикахи ги в здание на профсъюзите , подпалиха ги, тровиха ги с газ, а опиталите се да се спасят скачайки от прозорците на сградата бяха убивани с оръжие и бухалки. Загиналите са около 50 човека , а безследно изчезналите над 100."

-" В Мариупол на 9май милицията игнорира заповед от Киев да разгони шествие на ветераните от ВСВ. Идва от Киев наказателен отряд и разстрелва с едрокалибрено оръжие цялото управление. Срината е и сградата на управлението за назиднание. По пътя "силите на реда" стреляха от своите бетеери по мирни граждани по улиците. Виждате как разстрелват мъж вдигнал ръце да покаже, че нама оръжие"/към материала на Кларк има фотографии/

-" На 22 май наемници от Киев разстреляха 30 наборни войници от редовната армия отказали да стрелят срещу мирни граждани . Телата им билиа заровени в общ гроб но преди това професионално са им били отстранени вътрешните органи. Открити са и други общи гробове с отстранени органи на бойци от т нар "Национална гвардия. На път е да избухне голям сканадал във връзка с криминална продажба на органи. Засечени са чужденци лекари които правят ненужни изследвания на тежко ранени и в критично състояние бойци"/публикувани снимки в материяла/

-" Всички тези наказателни операции-пише Кларк-са зарад съвсем разбираеми и полагаеми се желания на тези близо 8млн души население в двете области

-да избират сами губернатор
-да управляват сами средствата от данъчните сборове/ Не е нормално да даваш 26% от БВП и да ти преразпределят най ниския процент в страната. За сравнение Лвовска облас която на практика е с паразитна икономика получава от преразпределението в пъти повече от двете възстанали области. БА/
-да говорят на майчиния си език.
В общи лини това са нещата които искат жителите на двете области в своята автономност. Права които Европа /уж иска да присъедини към себе си Украйна / толерира, защитава и налага через различни свои решения и международни харти."

Това пише известен английски/или поне работещ на Острова/ журналист-от мястото на събитието, рискувайки живот и здраве.

Вие колеги сте прочели какво Ви е написала от "Золотоголов" Киев Пискова. Сравнението и усещането къде е истината оставям на Вас.

Накрая искам да кажа, че нямам лично отношение към колегата Пискова. Виждал съм я случайно пред радиото и ми направи приятно впечатление външността и. Уважавам много и семейството с което се е сродила.
Истината колеги /ако позволите да перефразирам /ми е по скъпа от приятните впечатления и затова написах този постинг.





Гласувай:
27


Вълнообразно


1. vdp - И нека
29.05.2014 11:17
плюнките по Венци (един от нак-умерените, аргументирани и културни в изказа си блогъри) да полетят сега. Не те ли е срам, Венци, да посегнеш на великата ни журналистка г-жа Пискова. Нима не е тя най-обективната, най-информираната, най-демократичната и уважаваща чуждото мнение и различната гледна точка сред нас, най-най-най от всичко по всичките земни кълбета и БНР-та. Ох, ако имаше повече като нея по медиите ни, нямаше да тънем в тъмата на невежеството.
цитирай
2. pravda - Адмирации
29.05.2014 11:44
че имаш силата и намираш думите да споделиш.Аз лично не мога.Явно съм от хората,които остават безмълвни пред несправедливостта и от факта,че могат само да стоят и да гледат,без да могат да променят нещата.Единствено имам възможност да споделям в блога си ужасяващите видеа от трагичните събития и да оставя всеки да преценява ситуацията според собствените си критерии за морал и доблест.
Но ти,ти си точен във всяка една дума.Умееш да изразяваш емоциите си по възможно най-добрия начин!

А на тези с филиите мога само да им пожелая да им приседне.
цитирай
3. valsodar - Какво може да коментира по тази т...
29.05.2014 12:33
Какво може да коментира по тази тема, който и да е нормален човек прочел постинга ти, освен да се съгласи с теб?
Честно казано, подобно падение, каквото направиха някои "личности" в този сайт, сред които и това на особенно наглата, безочлива и проста Пискова едва ли често може да се срещне!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Благодаря за добрите думи относно скромната ми личност
29.05.2014 13:08
vdp написа:
плюнките по Венци (един от нак-умерените, аргументирани и културни в изказа си блогъри) да полетят сега. Не те ли е срам, Венци, да посегнеш на великата ни журналистка г-жа Пискова. Нима не е тя най-обективната, най-информираната, най-демократичната и уважаваща чуждото мнение и различната гледна точка сред нас, най-най-най от всичко по всичките земни кълбета и БНР-та. Ох, ако имаше повече като нея по медиите ни, нямаше да тънем в тъмата на невежеството.


Колегата Пискова е само един пример от случващото се в електронните ни медии. Тя пише и в бл бг и за това цитирам нея. Иначе отделителната система у човека се е усъвършенствала с оглед оцеляването му до там, че отделяме слюнка дори при противоположни емоции. Отделяме като оплюваме, отделяме и като целуваме например. Всеки избира как да я ползва/отделителната система/ ...и да оцелява:)
цитирай
5. vencivaleri1951 - Благодаря за "адмирациите"
29.05.2014 13:16
pravda написа:
че имаш силата и намираш думите да споделиш.Аз лично не мога.Явно съм от хората,които остават безмълвни пред несправедливостта и от факта,че могат само да стоят и да гледат,без да могат да променят нещата.Единствено имам възможност да споделям в блога си ужасяващите видеа от трагичните събития и да оставя всеки да преценява ситуацията според собствените си критерии за морал и доблест.



Но ти,ти си точен във всяка една дума.Умееш да изразяваш емоциите си по възможно най-добрия начин!

А на тези с филиите мога само да им пожелая да им приседне.



То един млад комар след първия му самостоятелен "полет" го попитали как е "след хората"
-Супер -отвърнал комарът- Непрекъснато ми ръкопляскаха:)

Гледах с много болка фотографиите които си постнал. Даже мислех да ги използвам за постинга си, но не знаех как ще реагираш. Мисля си, че и сам можеш да ги коментираш. Просто трябва да се опиташ и ще се получи. Аз съм дислектик приятелю, пък не си "мълча". Подиграват ми се за грешките които правя когато съм "в дупка" или бързам, но човек един път живее на този свят и не е все едно дали ще живее с чест, достойнство или робувайки на храносмилателния тракт. Поздрави и бъди здрав.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Не е проблемът в Писковиците и в многобройните Писковци
29.05.2014 13:33
valsodar написа:
Какво може да коментира по тази тема, който и да е нормален човек прочел постинга ти, освен да се съгласи с теб?
Честно казано, подобно падение, каквото направиха някои "личности" в този сайт, сред които и това на особенно наглата, безочлива и проста Пискова едва ли често може да се срещне!



Те са всеядни и ще си "пискат" в полза на всеки който за момента ще утоли апетита им. Бедата е в това, че ние до такава степен сме се дезинтересирали от това което правят с нас, че сме се превърнали в кастрирани опитни животинчета.
Може ли народ на място да търпи нотабили от рода на Станишев, борисов, бареков, Сидеров...Това са комплексирани и безчестни хора, контролирани от по големи комплексари и негодници. Писковци са "смазката" в този контрол.

Видяхме гневът на обществото какво направи с империят на Мърдок, как постъпи шеф на БиБиСи след измамата соръжията в Ирак...
Нормалният ход на достойни хора след прочита на статиите на Пискова би било възмущение пред вратите на БНР. За това ли отделяме от "сухия си залък" та да четем и слушаме хора на които нямат представа от истина, чест и съвест
цитирай
7. apostapostoloff - Истината е, че истински
29.05.2014 14:45
цивилизованите хора не се месят във вътрешните работи на една суверенна държава! Ама къде ги тези цивилизовани хора в България? Къде?...
цитирай
8. vencivaleri1951 - Не е съвсем така звездоброецо..
29.05.2014 15:54
apostapostoloff написа:
цивилизованите хора не се месят във вътрешните работи на една суверенна държава! Ама къде ги тези цивилизовани хора в България? Къде?...


Не са само вътрешна работа избиването на млади хора/почти деца/,мирни жители, дами, възрастни хора. Тези "богатири" от майдана общо взето търсят да показват геройствата си пред подобни хора. Където могат да срещнат адекватна съпротива хич ги няма. Погледни в звездите си атласи и ще видиш, че необавдеровците и неопретлюровците ги чака това което се случи с оргиналите
цитирай
9. blackpredator - Поздрави Венци,
29.05.2014 16:09
за постинга и за заглавието.
И ако съдя, по нечия интелигентност, убеден съм, че филията е с мас.;)

И всепак си мисля, че и заглавието и поантата, трябва да съдържат великолепното ти определение:
Пошла простота!
цитирай
10. lyubomircholakov - Има нещо много просто и безкрайно ...
29.05.2014 17:15
Има нещо много просто и безкрайно елементарно, което българите днес не искат да го разберат: човек има ВРАГОВЕ.
Какви "колеги", що за "водеща журналистка"?
Имаш ВРАГ - имаш СВОЙ.
Няма друго.
Когато някой одобрява убийството на бременна жена и изгарянето на живи хора - от теб самия зависи дали този "някой" ще го смяташ за ВРАГ или за СВОЙ.
Средно положение няма.
Има ВРАГ.
Има СВОЙ.
Това е.
Всичко друго е между тези две категории.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Радвам се, че ме посети блеки.
29.05.2014 17:33
blackpredator написа:
за постинга и за заглавието.
И ако съдя, по нечия интелигентност, убеден съм, че филията е с мас.;)

И всепак си мисля, че и заглавието и поантата, трябва да съдържат великолепното ти определение:
Пошла простота!


Сега пък ти. Това , че експремиерът/а възможно и бъдещ/ е ял фили с мас и ти веднаг като мярка за интелегентност. Едната част от родата/правилната:)/ е от колибарско селце високо в планината. Там приятелю си загубен зимата без сланина или мас. Пък сериозни, интелегентни и най вече мъжкари са повечето от "силния" пол.
Познавам/и съм виждал/ боклуци и комплексали които си палят пурите със зелени банкноти и ги гасят в хайвер.
Искам да кажа, че не е важно с какво и за колко си продал човешкото в теб, а че си го направил.
Простотата не е простотия. Аз например се стремя да живея просто и простички са моите удоволствия и желания. В онази бедна женица със съчките е невинна. Тя го прави в името Господне/така и е казано, така е излъгана/ И от там:-"Свещена простота"
В персонажа за който говорим я няма тази простота. Знае се истината но зарад "филията " се лъже. Лъже се брутално, пошло и амбициозно. Затуй не простота, а простотия.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Здравей, драго ми е че коментираш тук.
29.05.2014 17:48
lyubomircholakov написа:
Има нещо много просто и безкрайно елементарно, което българите днес не искат да го разберат: човек има ВРАГОВЕ.
Какви "колеги", що за "водеща журналистка"?
Имаш ВРАГ - имаш СВОЙ.
Няма друго.
Когато някой одобрява убийството на бременна жена и изгарянето на живи хора - от теб самия зависи дали този "някой" ще го смяташ за ВРАГ или за СВОЙ.
Средно положение няма.
Има ВРАГ.
Има СВОЙ.
Това е.
Всичко друго е между тези две категории.


Не съм съвсем съгласен с коментара ти.
Ще ти дам прост пример. /впрочем не толкова прост:)/ Кисинджър, Бжежински не богат да бъдат причислени към "свои" за Русия. те са били винаги и са противници на Руската федерация, а преди на СССР. И двамата с известни нюанси коментират ставащото в Украйна като безумие и абсурдна политика. Те са врагове с които се съобразявам, които уважавам.
Пискова не е враг. Тя е карикатура. Ако щеш статиите и интервютата и са полезни. Всеки мислещ човек, четейки ги вижда липса на логика, истина, познания. Тя е дама облечена в не по мярка дрехи които неумело крият "кошничката с камелиите".
цитирай
13. theeconomist - Венци, кореш, благодаря ти за благородството, но
29.05.2014 18:52
знаеш ли какво разбира свиня от кладенчова вода?
Когато на тези им говориш спокойно и културно, с доводи и аргументи, те ти викат "тъп комунист - рубладжия".
На мен ми е през оназ работа, когато пишат по мой адрес. Знаеш къде съм аз, а те ....
Но побеснявам, когато те "гърбят" заради деликатността ти.

За това от мен:
"В натуре - блядь! Ночевала раком, за медю на хуй майданский, шершавии! Засунь свою маляву в жопу, аспида!"
цитирай
14. injir - Тя, Истината, е ясна...
29.05.2014 20:59
Тя, Истината, е ясна...
цитирай
15. pesho - Инджев и Пискова са срам за бълга...
29.05.2014 21:36
Инджев и Пискова са срам за българската журналистика.Когато човек слуша удобните въпроси които задава на новите власти в Киев човек се пита дали тази жена е журналист или треторазрядна секртарка
цитирай
16. merlin68 - Да,
30.05.2014 00:55
напълно съм съгласен с написаното, просто няма какво да добавя. Ужасно е, до къде човек може да стигне за няколко долара повече.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Знам и аз такива думички братан:)
30.05.2014 04:32
theeconomist написа:
знаеш ли какво разбира свиня от кладенчова вода?
Когато на тези им говориш спокойно и културно, с доводи и аргументи, те ти викат "тъп комунист - рубладжия".
На мен ми е през оназ работа, когато пишат по мой адрес. Знаеш къде съм аз, а те ....
Но побеснявам, когато те "гърбят" заради деликатността ти.

За това от мен:
"В натуре - блядь! Ночевала раком, за медю на хуй майданский, шершавии! Засунь свою маляву в жопу, аспида!"


Дори ги употребявам при дребни несгоди-мач,карти,табла...
Блогът за мен е място за общуване, размяна на мнения, спор , споделяне...
За мен е и задължителната тренировка/споделил съм проблема си/
Всеки от нас е различен , а и сам избира начина на изразяване.
Това, че ме"гърбят" както казваш предизвиква понякога и болка в мен, но не зарад моята особа. Аз не съм амбициозен човек или по точно съм разбрал отдавна, че прекалените амбиции са сигурен начин да провалиш живота си. Болката идва от там, че и през двадесет и първия век някои от нас не са минали Ренесанса. Водим "кръстоносните си походи" виртуално в нета и вдигнали високо виртуалните си хоругви. И това защо? Да бъдем забелязани, да бъдем значими...???
В Украйна деца убиват деца...Майки желаят смъртта на децата на други майки, а ние тук насядали в блоговия Колизеум сочим нагоре или надолу с палчетата си неосъзнавайки, че от публика днес можем да се превърнем във вкопчени в смъртна схватка гладиатори утре и чакайки чинно милост от цезар или от следващите зрители.

цитирай
18. vencivaleri1951 - Не винаги
30.05.2014 04:33
injir написа:
Тя, Истината, е ясна...


и не на всички
цитирай
19. vencivaleri1951 - Не слагай двамата в един впряг
30.05.2014 04:37
pesho написа:
Инджев и Пискова са срам за българската журналистика.Когато човек слуша удобните въпроси които задава на новите власти в Киев човек се пита дали тази жена е журналист или треторазрядна секртарка


Инджев има класа, има познания, има ерудиция. Той има в края на краищата и позиция.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Доникъде не може да стигне човек
30.05.2014 04:41
merlin68 написа:
напълно съм съгласен с написаното, просто няма какво да добавя. Ужасно е, до къде човек може да стигне за няколко долара повече.


продавайки достойнство и чест за колкото и ще долари, рубли, рупии...
цитирай
21. анонимен - Американска деболокожа овца, да не ...
30.05.2014 06:57
Американска деболокожа овца, да не кажа мърша, че съм културен.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Не казвай!
30.05.2014 08:54
kushel написа:
Американска деболокожа овца, да не кажа мърша, че съм културен.


Бъди културен:)
цитирай
23. apostapostoloff - Твоята Украйна, драги, изобщо
30.05.2014 10:50
не ме интересува. През к.ра ми е, та оттатък. Същото важи и за любимата ти Русия.
цитирай
24. vencivaleri1951 - То идва един момен когато през
30.05.2014 11:39
apostapostoloff написа:
не ме интересува. През к.ра ми е, та оттатък. Същото важи и за любимата ти Русия.


"к-ра"/да използвам деликатния ти изказ/ ти полека лека става всичко. Не мисля обаче, че е продуктивно да "ГО" размахваш толкова видимо освен ако не си решил
да будиш съпричасност към тегобите "МУ". Бъди здрав!
цитирай
25. dresden - Ukraina
03.06.2014 13:13
Tosi gospodin,koito obi4a Ukraina...dali obi4a sasto i Putin? Putin e vinoven sa voinata meschdu Isto4ni i Sapadni ukrainzi. Putin ima strax Ukraina da bade v EC i NATO. Rusija osvobodila i sarobila dva pati Balgarija. Sega Putin iska treti pat!!
цитирай
26. pando - До Г-н Дрезден
03.06.2014 20:15
Г-не,вие повтаряте като папагал официалните медии,които "забравят" да покажат и коментират нарушаванета на човешките права и женевските конвенции ( за цивилно населевие и цивилни обекти) от неофашистите ,финансирани от Запад.
А тези "официални медии" са просто антихрестиянски и са собственост на свирепи антихристияни.
Така,че за какво може да се говори с вас...
Важното е християни да убиват християни и антихристяните да печелят...Насъскването е дирижирано и финансирано от кого?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5062785
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031