Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2014 12:07 - Защо Плевнелиев ни праща отново в Колорадо?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3598 Коментари: 19 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всички си спомняме как президентът Плевнелиев ни поздравяви с настъпващата 2913та година на фона на пано с планини от Колорадо. Тоест повдигна самочувствието ни с помоща на чужди природни забележителности. Разбира се, че това беше недоглеждане от страна на пиарите му, но то стана причина за подигравки с президента. 
-Недоглеждане ли е и днес обаче предложението му за референдум . И искрено ли е заинтересован нашият държавен глава от оптимизиране на изборните правила.
Не мисля и ще се мотивирам:

-Проектът за изборен кодекс/който мина  на първо чегене в парламента/ бе дискутиран месеци в специално избрана от парламента комисия и в нея учавстваха освен законодателите заинтересовани обществени организации и граждани. Не прочетох в пресата, не чух в електронните медии някаква заинтересованост на президента или неговите съветници относно изборните правила. Как така , седмица преди евентуалното приемане на тези правила президентът всъщност предлага изведнъж драстична промяна в тях сравнено с приетото на първо четене? Това е абсолютен блам, враждебност дори срещу парламента маскирани зад популизъм-да питаме хората.
За какво да питаме хората?
- За електронното гласуване? Какво точно за електронното гласуване да ги попитаме.
Машинното гласуване което ще се експериментира в секциите е електронно, и е залегнало в проекто изборните правила.  Какво иска президентът? Да елиминираме традиционното гласуване с бюлетини? Ще поеме ли рискът ако системата не сработи. Помним каква беше неразборията/не казвам , че е била нарочна/ при неговия избор. А на парламентарните избори?
Вероятно президентът иска да попита /но от въпроса му не става ясно/ хората дали искат да гласуват със компютрите и смартфоните си?
Има страни в които се гласува така/в Прибалтика/, но в повечето където са правени подобни опити са се върнали към хартиените носители. Защо ли?
Дори не е и в това въпросът. Въпросът е дали може да се получи компетентен отговор при това запитване. Въпросът е дали сме готови технически, а и дали сме политически толерантни за такова гласуване. Каква част от населението ни е компетентно да отговори на този въпрос. В края на краищата имаме ли финансовата възможност да подсигурим подобно гласуване. Не помня, но беше някъде над 300лева които платих на колегите /и за себе си/които имаха нужда от електронен подпис.
Добре, нека държавата поеме този немалък разход, но как ще гарантираме при нашите балкански нрави честно гласуване? Как ще се предпазим от корпоративен вот/особено на местни избори в по малки населени места/ Кое ще попречи на недобросъвестен човек да застави зависимите от него лица/колеги, деца, родители.../ да гласуват както той иска. Един всезнайко от югозапада:) ми се изсмя, че "не вдявам" и че от фирмени компютри/без да съм уточнил какви/ няма да се гласува. Първо защо да не се гласува от тях и каква е пречката зависимите лица да гласуват пред мен например с лаптопите и смартфоните си.
След това всяка година си говориме за автобусите , за пренаселените с гласоподаватели секции в "комшиите". Е , при подобно развитие ще се гласува от "самите автобуси" и "стълбищата пред секциите"
Говорим и за "индианската нишка"  при ромския етнос.
Е представете си "тази нишка" как ще гласува при подобен вот. Дори първият/който изнася бюлетината с плика / няма да гори с гласа си.
То направо е смешно. До вчера ни "цапаха " палците , взимаха ни телефоните зарад недоверие към нас, днес ни предлагат електронен вот.
- Мажоритарен вот. Какъв по точно мажоритарен вот? До каква степен мажоритарен. Защото преференцията /стига да е в разумен процент/ също е мажоритарно гласуване. Имаме и абсолютно мажоритарен вот, и смесен. Какво точно предлага президентът пак не става ясно. И с какво точно превъзхожда мажоритарния вот пропорционалния. Иска ли президентът в парламентът да има само три партии? Защото ако днес гласуваме мажоритарно само ГЕРБ, БСП и ДПС ще вкарат депутати. След това наясно ли са хората които ще бъдат питани  с преимуществата и недостатъците  на всяка система. Сега протестът който президентът подкрепи имаше и мотива, че много хора не са представени в този парламент. Ами при мажоритарен вот много повече хора няма да бъдат представени. Кога е искрен Плевнелиев-сега когато предлага мажоритарен вот или тогава когато подкрепяше протеста за повече преставителност в парламента?
-Задължителен вот? Това е единственият въпрос на който всеки може да отговори що годе. Да ама повечето юристи казват , че е противоконституционен. Склонен съм да го подкрепя тези юристи, макар, че не е лошо да има висока избирателна активност и задължителното гласуване вероятно ще донесе за това, особено ако има и санкции за негласувалите.
Само , че се питам каква представителност ще имат парламент, президент, кмет с насила докарани хора да гласуват/ Гласувано е у нас и с 99% и отгоре дори/ 
Така, че няма пречка хората да бъдат питани/изрично са упоменати въпросите които не могат да бъдат задавани на референдум и питане за изборни правила не е сред тях/, но какво пречи на 48 депутата , или някое от лицата имащи право да питат КС оспорят валлидността на такова предложение?. Най.вероятно КС ще отхвърли предложението на президента за задължително гласуване като противоконстутиционно.  Тоест ще му бламира референдума.
Самият закон за референдумите е толкова усложнен , че прави почти невъзможно провежането му коректно. Трябва да го подкрепят повече от половината явили се на последните избори. На практика това е невъзможно ако една или две от представените партии в парламента призоват твърдите си ядра към бойкот на питането. Тоест без парламентарна подкрепа референдумът ще е неуспешен. Какъв би трябвало да бъде отговорът на президентът след като суверенът е отхвърлил предложенията му ни е даден от Де Гол. Разбира се има разлика между Плевнелиев и именития французин. Не само ръстова!!!

Нима всичко изложено по горе Плевнелиев не знае и не разбира. Съмнявам се. Президентът отново взима страна . Взима страната на политическия си благодетел, взима страна на назначилия го за кандидат президент. С това допитване се смята, че ще се активизира вотът за евроизборите, и по инерция хората казали да на задължителното гласуване ще кажат да и на ГЕРБ на тези избори. Не знам доколко е правилна преценката, но от сега е ясно, че Плевнелиев опорочи дебатът за Европа.
Дали ще има реверендум или не, е второстепенен въпрос. В предизборната надпревара ще се говори много малко за европийски переспективи и ценности. Ще се говори за подсрлушвания, за Петна, Бири, Костинброд, гейове, държавна сигурност.
Впрочем президентът започна този разговор с видеообръщението на 1ви февруари.
Само се питам, как е възможно да бъде човек такъв гьонсурат. Баща ти да бъде щатен партиен орагнизационен работник, ти да си такъв в Комсомола и да търсиш сметка и заклеймяваш хората работили в системата на сигурността. Да съдиш генералния секретар с чието име семейството на президента е ставало и лягало.Може би задължително са назначени на партийна работа баща и син?:)))
Да си дребен на ръст не е укоримо. Много са малките " Големи" хора.  Укоримо е да си дребен по душа. То и за това сме на това дередже, защото си избираме "дребосъци" /независимо от ръста/ да са ни фасадата...




Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. andrei - Прекалено и незаслужено се обръща внимание
03.02.2014 12:50
на това нищожество!
цитирай
2. aboychev - ПЛЮЙТЕ СМЕЛО ДРУГАРИ
03.02.2014 13:00
ЗА ГОЦЕ ДА СЕ ЗАБРАВИ
ЧЕ ТОЙ Е ОТ КГБ-то
НА СеСеСеРе-ТО
НАЙ-ЧЕРВЕНАТА ГЛИСТА,
БАШ ПУТИНОИСТА
АНТИ БЪЛГАРИСТА.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не бих се изразилтака
03.02.2014 13:01
andrei написа:
на това нищожество!


но щом си рекъл:) Това "нищожество" ни е държавен глава. Той има достатъчно права да ни "вгорчи" живота и го прави. Така , че внимание трябва да му се обръща!
цитирай
4. apostapostoloff - Президентът трябва да вземе за съветник опитен,
03.02.2014 14:50
обигран и интелигентен мъж като Иво Инджев и чак тогава нещата му ще потръгнат!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Мерената реч добре,
03.02.2014 16:01
aboychev написа:
ЗА ГОЦЕ ДА СЕ ЗАБРАВИ
ЧЕ ТОЙ Е ОТ КГБ-то
НА СеСеСеРе-ТО
НАЙ-ЧЕРВЕНАТА ГЛИСТА,
БАШ ПУТИНОИСТА
АНТИ БЪЛГАРИСТА.


Но къде бъркам в постинга друже?
цитирай
6. vencivaleri1951 - То не е въпрос на обиграност Постоле.
03.02.2014 16:03
apostapostoloff написа:
обигран и интелигентен мъж като Иво Инджев и чак тогава нещата му ще потръгнат!


Въпрос на чистоплътност е! Иначе предложението ти за Инджев е в десятката.
Комсомолец и ченге срещу службите и БСП:)
цитирай
7. анонимен - Я му е... м....!
03.02.2014 17:59
Я му е... м....!
цитирай
8. usandthem - Отговорих ти при икономиста, пускам ти го и тук - лъжеш, като дърт коалиционен партньор !
03.02.2014 18:04
vencivaleri1951 - ти, или си по-тъп от Страхил Ангелов, или лъжеш повече и от Мая Манолова !
02.02 12:35
Пиша бавно, като за теб. Електронно гласуване има в 18 ( осемнадесет, в случай, че нещо ти пречи да разчиташ цифри) страни в Европа. Повтарям - не само в Литва, а в ОСЕМНАДЕСЕТ страни. Електронното гласуване НЕ е задължително, то е само още една опция към традиционното. Електронното гласуване е различно от машинното такова. Тайната на вота при електронното гласуване е гарантирана на ниво ,тайната на кредитната ти карта. Електронното гласуване е предпочитано от хората между 18 и 50 години. Това го прави неприемливо за БСП и ДПС. Колко от мангалите и хората по селата имат лични карти с електронен подпис ?! Презумпцията и страховете на червените шамани е, че тези, които имат, никога няма да гласуват за тях. От врага с партиен билет, към врага със смартфон и таблет ! :) А папагалската глупост " у нас няма да проработи" , "ние не сме прибалтийци" и прочее е обидна и само свръх дебил може да я повтаря. Защо, бе - какви сме ?! Нали бяхме най-интелигентните, нали бяхте най-способните - все по планови отдели работехте ! Сега изведнъж - ама това не е за нас, сложно е ! Сложно е, не е, като да хванеш мангалските босове Бат Сали и Цветелин Кънчев и да ги вкараш в коалиция и да ги направиш депутати.Страхувате се и от сянката си - тези, които имат такива карти са един процент. Ама, когато властта се държи на един глас и един кафяв пръст ,си е страшничко ! И да ти кажа нещо - това за контрола на компютрите зад граница. За интернет няма значение къде се намира компютъра, то затова се нарича интер. Ти май знаеш някакъв начин за контрол на компютрите у нас и само се чудиш как да ги контролирате в чужбина ! Голям ташак си, куреш, да знаеш ! :)
цитирай
9. vencivaleri1951 - Че съм с голям ташак не е тайна "нобелисте"
03.02.2014 19:47
[quote

Аз споменах Литва защото имам съседка литовка Знам, че има опити във Франция, в Германия се отказаха. Не съм се интересувал по въпроса, а и не ме вълнува толкова. Знам , че обикновено който иска да нагоди изборния закон за себе си/ БСП вкл/ гризе Дървото. Лично аз не бих се противопоставил на исканията на президента ако съм на местото на БСП и ДПС. Особено в часта за мажоритарния вот. 20% партиен вот, останалото мажоритарен. Не съм и против задължителния. Представям си вотът на тези 30% българи които по предложението на някой са насила замъкнати да гласуват .
За машинното гласуване казах само , че също е електронно. Просто направих забележка , че не е прицезиран въпроса.
Сега ми обясни още по бавно следния казус. Имам колеги с много сериозни ипотеки. Те знаят моите нагласи и аз им предложа да гласуваме колективно. В офиса. Не с компютрите на офиса /защото според теб и "икономист" ще е забранено. В Литва не е. Просто за там знам затова е и примера от там/, а с телефоните си. Как смяташ, че ще гласуват? Как би гласувал с телефона си "твоят работник"капиталисте:)
След това на обяд ще бръмна до село. И аз като теб гласувам на границата. Регистрирах се когато един умник от съседен Драгоман реши да бори административно на изборите БСП и увеличи драстично бройката необходима да се избира по селатна кмет. /Знаем какво стана после с него/ Купувам скара, алкохол и разни други неща в кръчмата и каня гласоподавателите да гласуват там или в читалището/там има компютри/ Как мислиш че ще гласуват? Прибирам се в къщи. Да допуснем че има различия. Как смяташ, че ще гласуват когато всеки ме мрънка за нещо? Сигурен съм и друго. някои ще гласуват в кръчмата, ще гласуват и в секцията да изкарат някой лев. Това , че ще ги хванат, че ще ги съдят хич не ги тревожи. Живеят ден за ден .
След това кой ще купи картите драги? Аз съм се бръкнал околрло 300 за 5. Ако ще се гласува и електронно трябва равнопоставеност. Иначе КУРЕШките оти ги ...
Ти да , работникът ти не, става някак си..
цитирай
10. usandthem - Сега пееш друга песен, ама пак се правиш на ударен !
03.02.2014 20:25
Я си прочети поста още веднъж. Внушаваш, че едва ли не електронното гласуване ще замени това с бюлетини. Нищо подобно няма да става. Който иска да си гласува ,както досега, е свободен да го прави.Както и да продаде гласа си за двайсетак ! Никой няма да кара насила никого да се "бърка" за карта с електронен подпис. Никой няма да пречи на ДПС да практикуват, на практика задължителното гласуване за техния електорат. Нищо по-различна от още една опция за пестене на време. Все пак в тези,повтарям за разсеяните, над 18 държави, никой не се е оплакал, че това, че някой гласува електронно, му е попречило по някакъв начин. Пишеш пост за конкретна тема, хвърляш бомбастичини лъжи, а като те хванат, че лъжеш ,викаш:"Не съм се интересувал по въпроса, а и не ме вълнува толкова". Ми, като не те вълнува и не знаеш, пиши за нещо, което те вълнува и си запознат. За кончето, за футбола и аз няма да се обаждам.Ама да лъготиш така на едро, ми няма да стане, тук сме ! И как мажоритарен вот щял да вкара само три партии ?! При мажоритарен вот може да влезе безпартиен - ама това е смърт за статуквото. Защото няма да може да стои една патка начело на парламентарната група и с един зелен и червен флумастер да дава указания, как да се гласува. Проблема ви е друг - този, който може да си купи карата, по презумпция няма да си продаде гласа за няколко десетки лева. А и няма поради мързел да пропусне избора. По-голямата активнос автоматически ще затвори ДПС в Кърджали. А сега тя е управляващата партия. БСП е вече само лявото и крило. Затова са тези тръшкания. И най-важното - Плевньо предлага референдум, да се види колко ще поискат промени в изборния закон и колко ще искат продукта на Манолова, Петното и Нина Гергова. Аз мисля, че поне до скоро, вие бяхте големи фенове на референдумите. Колкото до моите работници - нямам намерение да им купувам карти.Пък и ми се тая, кой ще спечели - между кандидатите за сега няма мои политически представители. И по-малко да лъжеш, ей !
цитирай
11. vencivaleri1951 - Виж, "нобелисте"
04.02.2014 01:24
кандидатите за сега няма мои политически представители. И по-малко да лъжеш, ей ![/quote]

От целата ти тирада разбрах, че целта на евентуалните промени в референдума е да се натика ДПС в Кръджали, и да се изолира възрастния и неук електорат на БСП. Тоест ще се решат нещата от "нобелистите". Добре де , защо да ми г решават нещата хора които не искат да си дигнат задника до избирателната секция и хора които насила ще бъдат заведени до избирателните секции макар, че това водене е по скоро противоконстутиционно. Нищо такова няма да се получи и президентът го знае много добре. Знаеш го и ти. Просто референдум при сегашния закон за референдумите може да се случи само ако основните партии имат единомислие по питането.Добре , да допуснем, че БСП, ДПС и Атака не се противопоставят на референдума , но активират електората си да бламират питането или гласуват против, как ще минат въпросите на Плевнелиев като му е необходимо 50% плюс 1 глас от от гласувалите на последните избори. Как да се случи това? След това във власта на мнозинството е така да редактира въпросите, че нещата да не се случат.
Акцията на Плевнелиев е да се тръгне на подписка с популистки въпроси и с това да се активират подръжниците на ГЕРБ и РБ. Само , че започва рразнобоят веднага. От РБ не искат и да чуят за мажоритарлни избори и задължително гласуване защото са Аут от играта. ГЕРБ пък искат мажоритарни избори само в Областите и София град, а електронно да гласуват само чужденците. Последното между впрочем е зарад контролирания вот който бизнеса може да наложи. След гаврата която ГЕРБ си направи с по голямата част от предприемачите нищо добро не го чака от там. Стига се до такава наглост, че предлагат поощрение за гласувалите от ваучер за двадесет лева/било законно, а парите не!?/ Тоест Кабинетът на управляващото мнозинство да се бръкне някъде със стотина милиона за да прокара решение на ГЕрб. Ти подкрепяш този разход, а ти се вижда много 5те бона заплата на президента. Горкия ти работник:((((
цитирай
12. usandthem - Така. След като установихме, че електронното гласуване,
04.02.2014 10:19
няма за цел да заменя традиционното, а да го допълва само, след като изяснихме, че никоя държава не се е "връщала" към книжните бюлетини, защото никога не ги е премахвала и опровергахме още няколко по-дребни твои лъжи, да разчистим още малко. Най-напред - никой няма да изолира ничий електорат. Както са си пускали бюлетината досега, така ще го правят и за в бъдеще. Никой не може да ги накара да гласуват електронно.Затова воплите, че било сложно, са смешни. Като ти е сложно, пускаш си бюлетината за БСП. На мангалите, както показва досегашната практика, казваш само номера на бюлетината - те рядко знаят за какво точно са изборите. ДПС ще си гласуват ,както досега - Доган знаеше с точност до 3 гласа резултата им ,месеци преди изборите. Електронното гласуване не може да реши изборите. Пак повтарям - тези, които могат на този етап да го упражнят, са около 1 процент. Просто управляващите се страхуват, че на референдума ще им лъсне голия задник. Ето ДПС се изказа остро срещу новия избирателен кодекс, в частта му за пренареждане на листите от гласуващите. Защо ?! А напъни се ! Вместо да гадаете, какво щяло да се случи на референдума - подкрепете го, пък ще видим реално какво ще стане. За ваучерите - дай да изясним нещо много съществено - ти тъп ли си, или продължаваш да се правиш на луд ?! Ваучерите са замислени да се дават на всеки гласувал - НЕЗАВИСИМО ЗА КОГО. За разлика от купуването на гласове, което, разбира се, трябва да се преследва от закона. Впрочем, аз никъде не съм твърдял, че подкрепям тези ваучери.Не разводнявай. Да те питам - ти съгласен ли си ДПС да управлява държавата и да унижава твоята партия . Местан преди няколко дена ви плю в суратите, като каза, че вашия успешен президент Гоце е избран от " доктор Ахмед Доган" !! В нормална държава, за такова признание ,прокуратурата се само сезира моментално. И пита - как един човек мотивира цял един етнос да гласува според неговите указания ?! Справедливо е Местан да ви е лидер, по -честно е , нали счетоводителю ?
цитирай
13. aboychev - НИ СИ ГУБЕТЕ ВРЕМЕТО С ЧЕРВЕН БУКЛУК
04.02.2014 11:57
ГОЛЕМИЯТ МУ СТРАХ Е,
ЧЕ ЕЛЕКТРОННОТО ГЛАСУВАНЕ ЩЕ ПРЕМАХНЕ ВСИЧКИ ПРЕЧКИ
ПРЕД 1500 000 - 2 000 000 БЪЛГАРИ В ЗАПАДНИЯ СВЯТ
ДА ДАДАТ ГЛАСА СИ ЗА БЪЛГАРИЯ,
А ТОВА БИ НАПРАВИЛО ВСИЧКИТЕ ИМ УСИЛИЯ С
МЪРТВИТЕ ДУШИ В СПИСЪЦИТЕ И
С КУПУВАНЕТО НА ГЛАСОВЕТЕ НА ЕТНОСИТЕ ТУК НАПРАЗНИ.
ТЯХНАТА ЦЕЛ Е ДА ИЗОЛИРАТ ИЗБОРИТЕ ОТ ГЛАСА НА ЕТНИЧЕСКИТЕ БЪЛГАРИ.
ТОВА СА СЛАВЯНСТВАЩИТЕ ТЪПАНАР РУСОФИЛИ И
ВСИЧКО КОЕТО ПИШАТ Е ЗАБЛУДНО ПРАЗНОСЛОВИЕ.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Друг се прави на луд...или толкова си може.
04.02.2014 14:06
[quote

Аз просто цитирах по смисъл разяснение на Цачева по хоризонт. Тя каза, че задължително гласуване придружено с КЕШ е в разрез със закона, а с ваучер не било. С личен смс я попитах дали може и "свирка" към ваучера. Че е противоконституционно въобще задължителното гласуване са категорични повечето юристи, но с ваучер за това че си отишъл да гласуваш вече ще влезнем в Гинес. Добре де, не искам да гласувам за никого от тези "на сергията" Ти сам казваш, че нямаш предпочитания. Откъде на къде ще съм задължен. От друга страна в приказките ти има двоен аршин. Опонираш ми, че съм казал" Не сме прибалтийци/, но я ми кажи една страна от отличниците в Европа и в които обикновено избирателността е ниска да имаме задължително гласуване. Щом ще сме "прибалтийци" да погледнем всички балтийски страни как гласуват.
Ако ти или някой от "работниците ти" може да "чете" бюджета кажи ми от къде ще вземе правителството минимум 150 млн за задължително гласуване./5 и 1/2 са имащите право на глас. Само стойноста на ваучерите ще излезе 130. А отпечатването им, а охраната и контрола. За да се подготвим за любимото ти електронно гласуване ще ни струва пъти по толкова. Близо милиард е вкаран в "електронно правителство" до сега и резултатите са повече от скромни. След това защо някой който има пари за "подпис" ще е правилигирован спрямо друг който няма тези пари. Има много селца в които хората ходят с километри да гласуват. В чужбина също. Това на практика е имуществен ценз. Ето в Естония където се гласува електронно са въвели образователен ценз с цел да ограничат руското население да гласува. Не знаеш естонски на ниво средно образование и "пътуваш". Вариантите да ограничиш волята на хората са много.Вариантите да получи някой правилегия също. В прогресивна скала може да го докараш, че най добре е да наредиш парламент, правителство ти .

Ти ме иронизираш, обиждаш и проче само защото питам простичко:


Къде беше президентът до сега?
С какво право ме задължават?
Откъде пари за всичко това
цитирай
15. vencivaleri1951 - От какво да ме е страх бе Бойчев?
04.02.2014 14:46
aboychev написа:
ГОЛЕМИЯТ МУ СТРАХ Е,
ЧЕ ЕЛЕКТРОННОТО ГЛАСУВАНЕ ЩЕ ПРЕМАХНЕ ВСИЧКИ ПРЕЧКИ
ПРЕД 1500 000 - 2 000 000 БЪЛГАРИ В ЗАПАДНИЯ СВЯТ
ДА ДАДАТ ГЛАСА СИ ЗА БЪЛГАРИЯ,
А ТОВА БИ НАПРАВИЛО ВСИЧКИТЕ ИМ УСИЛИЯ С
МЪРТВИТЕ ДУШИ В СПИСЪЦИТЕ И
С КУПУВАНЕТО НА ГЛАСОВЕТЕ НА ЕТНОСИТЕ ТУК НАПРАЗНИ.
ТЯХНАТА ЦЕЛ Е ДА ИЗОЛИРАТ ИЗБОРИТЕ ОТ ГЛАСА НА ЕТНИЧЕСКИТЕ БЪЛГАРИ.
ТОВА СА СЛАВЯНСТВАЩИТЕ ТЪПАНАР РУСОФИЛИ И
ВСИЧКО КОЕТО ПИШАТ Е ЗАБЛУДНО ПРАЗНОСЛОВИЕ.


Боклук, червен...съгласих се. Предпочитам това си състояние пред рециклиран екскремент. И стихоплетстващ отгоре на това.
Добре си дошъл ако си спомни как те е учила мама да се държиш хрез първите ти седем години.Ако не можеш да си спомниш ще те помоля да не идваш. Ще те трия. Бъди здрав!
цитирай
16. usandthem - Лъжльо, я посочи, къде съм писал нещо за задължително гласуване !
04.02.2014 15:37
След като не ти минаха локумите за електронното гласуване, сега ми вменяваш, че съм за задължителното ! Баси хлъзгавия шаран ! Казах ти, че не приемам ваучерите, прилича ми на томболата на енергото, примерно.Но, ако не правиш разлика между ваучери за всички гласували и купуване на гласове от отделните партии,аз съм до тук. Нека някой друг да пита да ти го нарисува на картинка с обяснения за оцветяване. И тук изобщо не са важни подробностите.Важното е ,че управляващите се страхуват от референдума. Както и от каквито и да е промени. Видя ли днес ДПС какво наложи за преференциите ?! Значи отпърво трябва поне 50 процента от гласуващите да упражнят преференция и чак после тя да бъде в рамките на 7 процента. Защо ?! За да не се обърква реда, по който ги е наредил султан Доган ! Това, разбира се, теб не те впечатлява, не се възмущаваш. Вместо това обявяваш гласуването с бюлетини за неравностойно на електронното ! С какво ти пречи на теб ?1 Отиваш и си пускаш бюлетината, както досега. Никой не те кара да избираш по-скъпия вариант - да си купуваш карта. Сега някои плащат в магазина кеш, други с карта.Да е ревнал някой, който плаща в кеш заради това ? Неравно поставено е др. Дъбов да носи часовник от 60 000 лева, а електората ви да се ориентира по слънцето.Неравно поставено е Йосифовна да дърпа милиони от въздуха, а ти да буаш над цифрите. И за да не се правиш повече на луд - ако гласуването е задължително, няма да има ваучери.Ваучерите са идея за повишаване активността при гласуване. Когато то е задължително, защо да се дават ваучери ?! Не знам как по-просто да ти обяснявам. А и ми писна - досега мислех, че само се правиш на луд и ти опонирах, сега почвам да мисля, че за някои неща явно нямаш капацитет да разбереш.
цитирай
17. aboychev - РАЗБИРАСЕ ТРИЕНЕТО Е НОВОТО ИНТЕРНИРАНЕ
04.02.2014 17:11
МОДЕРНА ФОРМА НА ЛИКВИДИРАНЕ НА ИНАКОМИСЛЕЩИТЕ
А ОТНОСНО ВЪЗПИТАНИЕТО МИ,
ТО Е СЛЕДНОТО:
ДА НАРИЧАМ СЪЩЕСТВАТА СЪС СОБСТВЕНИТЕ ИМ ИМЕНА.
СТИХОПЛЕТСТВАНЕТО БЕШЕ
КАРИКАТУРНА "ИЛЮСТРАЦИЯ"
НА СЛОВОБЛУДСТВАНЕТО
С КОЕТО СЕ ОПИТВАТЕ ДА "ИНТЕЛИГЕЗИРАТЕ" ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ
НИЗОСТИ С КОИТО ПЪЛНИТЕ ПРОСТРАНСТВОТО,
ХУБАВО Е ДА МЕ ТРИЕТЕ
ЗАЩОТО ИНАЧЕ НОМЕТА ВИ НЯМА ДА МИНАТ.
БУКЛУКА СИ Е БУКЛУК.
ТОЛКОВА "ВЪЗПИТАН" "ИНТЕЛЕКТУАЛЕЦО"
цитирай
18. vencivaleri1951 - Ето какво ще чуе "Големия капацитет" от "Големия ташак"...
04.02.2014 23:35
[quote=usandthem]
Драги ми "Капацитете" животът не е само това което е ограничено в границите на главната в Сандански:)
Знам преимуществата на електронното управление , услуги и проче, но се сблъсквам всеки ден и с недостатъците.
След две седмици трябваше да бъдем на Арбитраж като вещи лица на наш клиент. Няма да се случи, защото точно с електронен подпис продали фирмата на ответника/сериозна фирма/ Дали е постановка, дали опонентите наистина са пострадали не се наемам да кажа. Делото се отлага за неопределен срок и сега е в ръцете на прокурори и следователи. В СГС и прокуратура в момента текат производствата на повече от 10 случая.
Всеки месец клиенти /а и при мен се случва/ са ощетени с неплатени болнични, задържане или грешни адреси на преводи. Оправдават се със срив, негоден софтуер, мърляви оператори...Вероятно ако осигуряваш"твоите" и на теб се е случвало. Случва се навсякъде по света. Разликата обаче е , че обезщетението за болнични дали ще дойде при Ханс и Гретхен другия месец на потърпевшите им е все тази. Не дойдат ли на Иванчо и Марийка им гладуват децата. Помниш първия мандат на Буш младши. Броиха няколко пъти, недоброиха и накрая съдия каза кой е президентът. Това у нас ако беше станало щеше да има окупация до дупка.
Ето това са главните ми притеснения за електронното гласуване и за това казах, че не сме прибалтийци.
Нито сме готови като нагласа, нито имаме тестван/а и въобще/ софтуер, нито имаме средства за подоббно гласуване за момента. Резултатите от допитването са задъллжителни. Тоест в май може да се окаже, че в следващия вот може да се гласува и с телефон. Ами той ако е през юни, август , септември? Какмо правиме тогава? Няма обективни, субективни причини...Няма такъв филм. Всеки може да оспори усешно вота, че не се е състояло интернет гласуване.
Иначе и аз съм съгласен че в подобно гласуване е бъдещето. Миналата година видях колега как получи паспорта си в пощенската кутия!? В Нова Зеландия обаче. И къщите им отворени и колите. Хайде като тях:)
цитирай
19. x1111 - Как защо?Защото това на президе...
17.02.2014 11:23
Как защо?Защото това на президентския стол е педераст.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060529
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031