Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2013 11:46 - За думите в блог бг
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1154 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ако господин Колт е изравнил възможностите на Херакъл с всеки немощен телом, то социалните мрежи  дават възвожност всеки немощен да бъде виртуален Херакъл и телом и духом. Всеки "Терсит" да го играе като мъдрия и благороден Пирам или хитроумния Одисей. Не, че съм против "терситите", но злите им думи приемам когато зад тях стои кауза. Не ги приемам хей така хвърлени в пространството да нараниш някого когото дори не познаваш само защото не мисли като теб или дори само защото ти е скучно.
" Не мърси туй що влиза в устата, а това що излиза" казва синът Божи/цитатът е по смисъл/ Независимо дали вярваме в Него или не, не познавам човек който би отрекъл правотата на тези думи.  Знаем също така, че болката от удара с брадвата е преминала на мечката, но тази от лошата дума и е останала завинаги.
Питам се защо толкова лоши думи използваме когато коментираме или когато пишем постингите си? Защо в стремежа си да бъдем чути каним за съюзници лошите тон и възпитание. Защо несъгласието ни по даден въпрос трябва обезателно да бъде заявено с ругателство или присмех?  Аз наистина не разбирам например какъв е този стремеж да си на първа страница на блога бълвайки на конвейр простотии . Ясно е че гол човек на улицата ще бъде забелязан от повече хора отколкото друг облечен от престижна фирма за облекла... сакатия от физически безупречния.
Ние  сме интелегентни престижни, успешнии, образовани, богати, а другите са нашето отрицание.
Ние сме "солта на живота", а другите дори не го заслужават/живота/...
Казано всичко това по агресивен и паравенюшки начин показва всъщност колко сме далече от това за което се представяме. Допи нещо по лошо. Започваме да вярваме във виртуалния си образ който сме изградили или се мъчим да изградим и излизаме от реалния живот.
А той реалиня ни живот нито е интелегентен, нито е престижен. Той е..."озъбено свирепо куче"...
Искайки да бъдем важни, видяни, чути обикновено заставаме зад някой "юнак" който е викал и псувал по високо от нас без да си даваме сметка че се обезличаваме тотално с подоен избор.
Написал например някой думи в мерена реч. Казал какво му е на душата или какво си мечтае. Нека да е наивно, нека да  е нескопосано -какво от това? Човекът добронамерено иска да каже нещо и трябва да бъде поощрявана такава форма на изказ пред войнстващата в блога и обществото простащина и агресивност. Става ли така обаче? Веднага се намират някои "разбирачи" и започва колективно орезиляване  на осмелилият се  да побликува.
Така е и с идеологическите пристрастия. Напишеш например, че си с "леви " убеждения и веднага ти се нахвърлят  шайка "либертарианци" които започват да  обясняват колко си несъстоятелан, колко си прост, колко е просто потеклото ти и те пращат в "чилийски стадион" Вглеждаш се внимателно в тези "либертарианци" и виждаш, че "животът сграпчил ги отвред" а искат да "срежат до край клона на който са седнали". Същото се получава и когато някой изрази симпатия към "десна" политика.
Тоест думи за охулване винаги имаме под езика, но за нормален диалог те винаги са ни в дефицит.
След това се чудиме и протестираме против управниците ни, че били  агресивни, безкултурни и празноговорещи. Ами какви да бъдат? Те са еманация на нас. Не могат да бъдат толерантни, като нетолерантни са ги избирали. Не могат да бъдат възпитани, като невъзпитани са ги пратили във властта. Говори се често за Велико Народно Събрание. Припомнете си го през 90те. Припомнете си какви ерудирани и можещи личности имаше в него във всички фракции и как до два три мандата агресивното и пошлото се освободи от тези хора. То стана само благодарение на това, че агресивното и пошлото напълни духа ни. Първо в нас и от там при тях.
Преди да се чудим и жалим, че апаратчици и откровени негодници са овладяли живота ни, да се вгледаме първо в себе си.Да прочетем честно коментарите и постингите си. Може би ще получим отговора...




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. axlaxl - Прав си. Но се съгласи, че човек м...
17.07.2013 12:00
Прав си. Но се съгласи, че човек мълчи до едно време на нападките... и когато отговори, става това...рев, обиди...и се изпуска важният момент- кой започна пръв и кой реве накрая обиден. Хем мен нападат, хем като отговоря се надига рев и недоволство...
Щом приличам на коза на някакъв бай Ганьо защо не се покаже какъв е левент юнак?:))
И спора приключва...Аз се виждам достатъчно ясно. Как ме вижда бай Ганьо като коза, като крава, като леля му..е въпрос на гледна точка. Реването от обида е произлязло от комплексирани избиващи комплекси...:-)))
Нито съм от мълчаливите, нито от комплексираните ... не беше ли ясно до сега?:))
цитирай
2. vencivaleri1951 - ВВ1951 Въпросът не е в задявките Али...
17.07.2013 17:17
axlaxl написа:
Прав си. Но се съгласи, че човек мълчи до едно време на нападките... и когато отговори, става това...рев, обиди...и се изпуска важният момент- кой започна пръв и кой реве накрая обиден. Хем мен нападат, хем като отговоря се надига рев и недоволство...
Щом приличам на коза на някакъв бай Ганьо защо не се покаже какъв е левент юнак?:))
И спора приключва...Аз се виждам достатъчно ясно. Как ме вижда бай Ганьо като коза, като крава, като леля му..е въпрос на гледна точка. Реването от обида е произлязло от комплексирани избиващи комплекси...:-)))
Нито съм от мълчаливите, нито от комплексираните ... не беше ли ясно до сега?:))


То Вашето с него си е направо флирт ако ме питаш. Спомням си времето/много отдавна беше за съжаление/ когато бях отчаяно влюбен в момичето " на първия чин до прозореца в ляво":) Е ...това бе есиндтвеното същество в живота ми към което съм проявявал агресия. То не бяха плитки, прякори, простотии...А тя все ме избираше в "Кральо портальо" , канеше ме на "дами канят" като попораснахме, предлагаше ме в разните там казионни организации на ръководни постове...
С две думи малтретирах я ...но не признах:)/Не човек а желязо/
Така и Вие с "Икономист"....:))))
ПС Впрочем не си ли го виждала? Ерудиран, заможен, широкопръст, а и външно добре изглежда. Нали се познаваш със сен сея...Питай него . Това , че е инкогнито е разбираемо. Ралоти и е съсоственик във фирма от консервативните среди.. Представи си че отиваш при него с бизнес план и търсиш кредит и видиш човека с когото си се задявала в нета?
цитирай
3. axlaxl - Да съм показвала, че съм самотна, ...
17.07.2013 19:43
Да съм показвала, че съм самотна, отчаяна и си търся мъж? Да съм се натискала (избирала Кральо портальо) по някакъв начин...?:)
Смятам, че съм достатъчно пораснала, за да се държа като пубертет и ясно и точно казвам какво искам, какво не искам, какво харесвам! Възрастните мъже трябва да си тежат на мястото и да се държат на ниво, особено когато са "Ерудиран, заможен, широкопръст, а и външно добре изглежда." Нито ме интересува колко пари има, нито колко е красив. Тук аз не понасям наивността и дуенето....а всичко започна като му казах, че не прави разлика между потребители мъже, които се правят тук на жени и смятам чатенето с подобни неориентирани полово потребители за глупаво. Това, че съм откровена вместо да го замисли въпросния ерудиран мъж го амбицира да ми "съсипва живота". БЯх го забравила (Ганьо редовно ме обсъжда обаче), когато след напълно нормална публикация за Туризъм той ме нарече коза:) Аз на това му викам ИЗБИВАНЕ НА КОМПЛЕКСИ" , а който иска да му вика ФЛИРТ...
Сдушил се е с блоговата психиатрия и това го кара да се чувства велик..Е съжалявам, но играта му тук е като на Бай Ганьо- бие се в гърдите и се оглежда за Браво..Хубаво браво, ама от кого го чака...една нормална потребителка не видях..
Човек трябва да си тежи на мястото, а той е доста "лек".

И ми омръзна този....дотегна ми...!!!! Имам по- интересни неща за които да мисля;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063270
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031