Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2012 14:20 - "Свещенна крава" ли е "Катана"?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 14116 Коментари: 49 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В Блог БГ има не един и двама войствени "колеги" които воюват /най вече със себе си според психолозите:)/ "жестоко" с всеки който не е съгласен с тях. Впрочем "съгласен"не е точната дума. Съгласна буква трялва да бъдеш в диалога си с тях, а по добре е въобще да не диалогизираш, а да се опиваш от "божествените им монолози". Сред този колорит от месии и съществременно "бичове Божии" достойно място заема Катана и още сен-сей, и още Кама Сутров с мирянско име Сава.  Истината за всички и за всеки не само, че характеризира словото му , но тя  е "родена" от него/ словото, не Катана. Катана е родил словото/ Нали си спомняте онази книга /пак Катана я беше написал/ "...В началото беше словото..." В превод значи :-В началото бе словото Катаново...
Та словото Катаново определя "кой крив, кой прав"; кой умен, кой глупав; "кой за салам, кой до стената..."
Че заколението на Стамболийски, Милев, Румянцев...и хилядити други по килиите, улиците на София или с шлепове във водите на Дунава не е репресия а справедлив акт на родолюбци като Харлаков и духовния им водач-Ал Цанков-наречен "Милостивия"от хората.
Репресия според Катана е откраднатия от руснаците  през 44та фамилен халат на баба му пренесен по късни доби и комитски пътеки заедно с фамилните ролки чак от престолния Прилеп. Халатът на бабата Катанова ето "това е въпросът". Там е "зарито кучето"...зарад него е окупацията, зарад него е Ялта. Защото той /халатът/ е бил предвиден да се превърне в плащеницата обвила крехкото телце/Господи катана...какви ги говоря. Крехко телце Ти не може да си имал Херакле/ на невръстен Катанчо. И после чудодейна сила да добие този халат/пардон плащеница/  та българският род ум и сила да черпи от него. То и за това сме на този хал сега...Откраднали халата на бабата Катанова , откраднали с него и переспективата българска. Като се осмелих да кажа , че и добри неща са сторили русите за нас, Катана го обзе Божествения Му гняв и "ме изправи до стената" барабар с коня ми/който вече го няма:(/ на ползу роду български. Като го попитах къде да отида и какво да си нося/та по лесно да му е до стената/ Катаната още повече се вбеси и ме обвини че по стар комунистически и селски обичай съм бил депеша до Кремъл да му правим завера. Не бой се Катана сам като "Босия" щях да дойда. При това без домати. На места удобни , лобни и любими за теб...я край "Стрелбището" я на местата на бившите казарми където смело са се подвизавали твоите. Отказът ти обаче ме наведе на мисълта че си бърборко и понамерисваш отзад и докато не извадиш кетап подобен на кравите в Индия няма да си мълча когато словоблудстваш из блога. 



Гласувай:
35


Вълнообразно


1. becksssss - Венци,
22.11.2012 14:33
тоя постинг много ми прилича на шизофреничните послания, които бог Сурия прави ежедневно на бедния Минчо Мин.
цитирай
2. apostapostoloff - Да попитаме
22.11.2012 14:43
Иво Инджев, а?
цитирай
3. podvodni - Гусин Венци, какво ли намекваш с тоз ...
22.11.2012 14:59
Гусин Венци, какво ли намекваш с тоз пост? Катана е як като бик и почти толкова умен, пък ти го изтипосваш кат крава. Пък било то и свещена. Без таквиз хомосексуалски намеквания! Нима е лошо чиляк да се преодева в женски дрехи, независимо дали е халатя на баба му или кюлотите на стрина му. Все пак сме страна членка на ЕС, НАТО и сме в 21-век ! Либерте на половата ориентация! Не задържай прогреса! Циливилизация му е майката !
цитирай
4. becksssss - podvodni
22.11.2012 16:02
Така ли повелява твоят Господар?
цитирай
5. podvodni - Бекс, и кои е моят господар?
22.11.2012 16:32
Бекс, и кои е моят господар?
цитирай
6. becksssss - Ще ти отговоря, когато и ти отгов...
22.11.2012 16:41
Ще ти отговоря, когато и ти отговориш на въпроса кой е МОЯТ господар. Още отсега те предупреждавам, че не ми се слушат празни приказки за юдеи, евреи, сатаната и марсианците. Искам точен, аргументиран и логичен отговор. Иначе ти тегля една и минаваш в графата Минчо Мин и бог Сурия.
цитирай
7. rustam - какво е това "катана?"
22.11.2012 16:53
в този сайт няма такъв профил. Той е изтрит от модераторите за груби нарушения на Правилата. Сиреч - един призрак. Ако говориш за Савичката - той е дребен шмекер и глупак, мечтаещ да бъде поне щандартенфюрер в некой немски концлагер. Хващал съм го да копира цели книги и да ги пуска като серия "свои" постинги. Така че, никаква "свещена крава" не е, а просто надут пърдухал(свинското черво, където се събират отработените газове)
цитирай
8. theeconomist - Не споменавай всуе името Катаново!
22.11.2012 16:58
....и да нямаш друг бог освен мене ....и не си прави кумир от нищо...........

А коня си го смлял на салам за партизаните! Знам те аз!

Нали знаеш, че който вади Катана, от Катана умирга.......от смях!
цитирай
9. podvodni - Ще ти отговоря! Но за целта трябва да ...
22.11.2012 17:03
Ще ти отговоря! Но за да разбереш отговора трябва да събуеш цървулите, инак става мишън инпосибъл. Когато си готов, дай знак !
цитирай
10. saltpiper - Ще ти отговоря, когато и ти отгов...
22.11.2012 17:25
becksssss написа:
Ще ти отговоря, когато и ти отговориш на въпроса кой е МОЯТ господар. Още отсега те предупреждавам, че не ми се слушат празни приказки за юдеи, евреи, сатаната и марсианците. Искам точен, аргументиран и логичен отговор. Иначе ти тегля една и минаваш в графата Минчо Мин и бог Сурия.

Значи да не ти споменава неща като евреи и други подобни, които не можеш да обориш :-)) Ти си от онзи тип, които ще прогледнат последни. Продължавай да говориш глупости и не се ограничавай в своя блог. Можеш да лъжеш и другаде.
цитирай
11. becksssss - Подводен,
22.11.2012 17:26
знаех си, че ще се измъкнеш по терлици. Вече си в графата Минчо Мин и бог Сурия.
цитирай
12. kamosutrov - Алената буква
22.11.2012 17:42
vencivaleri1951 към мене на 19.11.2012 г в 20:05
….. бе посерко. Ти кой си бе пиянде дрипаво и нещастно??? Извинявам се за езика на аудиторията.
цитирай
13. podvodni - Бекс, явно по цървули ти е много у...
22.11.2012 17:46
Бекс, явно по цървули ти е много удобно !
Работи за да плащаш данъци !
цитирай
14. kamosutrov - Доживях звездния си час. Да се наредя да Борисов и Инджев.
22.11.2012 17:53
А когато ми обяви дуел /ми смешно ми стана и то много/, ти казах, че избирам за оръжие химикалка, клавиатура, лист хартия и архиви. За място посочих Позитано 20 и зачаках секундантите ти. Пак ще намина, за да видя до къде си го докарал с халата на баба /бог да я прости/, и още ли хленчиш за нерадостното си детство като дете на АБПФК и как си бил малтретиран, измъчван, изнудван и принуден да влезеш в трижди проклетото БКП. И как си се вградил в строежа на соца, че и си се трудил като роб на галера, като си седял на номенклатурна чергичка.
цитирай
15. kamosutrov - Ревизор на бракувани товарни вагони, Цъгов! Мииирно!
22.11.2012 17:59
За среща на мене, шапка, долу! Преди да кажеш каквото и да е, винаги помни какво ти каза едно момиче-капчица.Винаги!
14. rustam - pcelata
21:22
Казва се: " да погледнете СЕБЕ си", а не "ВАС си"
освен това, се пише "по-зле" с тиренце. Толкова си неграмотна и грозна, че лично на тебе няма да ГО покажа дори от 1 км.
Капиши?
цитирай
15. pcelata - Точно ти ли ще ме учиш на правопис?
21:43
Дали ще пиша грамотно или не, си е мой проблем.А що се касае до това,че съм била грозна....Ха ха ха ха ....Как го констатира бе смотльо? Умряла да съм-не бих те погледнала!...ха ха ха...
цитирай
16. vencivaleri1951 - Не се надценявай "любовнико"
22.11.2012 18:35
kamosutrov написа:
А когато ми обяви дуел /ми смешно ми стана и то много/, ти казах, че избирам за оръжие химикалка, клавиатура, лист хартия и архиви. За място посочих Позитано 20 и зачаках секундантите ти. Пак ще намина, за да видя до къде си го докарал с халата на баба /бог да я прости/, и още ли хленчиш за нерадостното си детство като дете на АБПФК и как си бил малтретиран, измъчван, изнудван и принуден да влезеш в трижди проклетото БКП. И как си се вградил в строежа на соца, че и си се трудил като роб на галера, като си седял на номенклатурна чергичка.


ОР съм, потомък на кавалери на всевъзможни отличия за храброст и царски и сталински:), на офицери и царски и на такъв за чиято глава НВ и награда е определял. Така, че дуел с охереец от нишите звания ми е противопоказен. Ти каза , че ще ме изправяш до стената и аз исках да видя как ще го направиш. Иначе от покойното ми конче имам останал камшик, та ако искаш моше да го изпробваш.

Впрочем идва ми нещо друго на ум. Като толково кръвожадно се репчиш предлагам следното. След постите ще купя от пазара агне, яре, прасе...каквото си избереш. Ако "му вземеш душата" без да мъчиш добичето ще прибавя към него и алкохол. Ако не успееш плащаш всичко. То е да видиш, че дребно животинче не е лесно да гътнеш екзекуторе:)))
Колкото до Инджев и Борисов...че са врътливи, врътливи са , но има голяма разлика помежду Ви. Те са креативни и врътливоста си я осребряват добре...особено единия.
цитирай
17. анонимен - Венци ли си Валери ли си не знам, п...
22.11.2012 18:54
Венци ли си Валери ли си не знам, познаваш ли лично Сава? Говорил ли си с него на реал? Или си правиш блогърски заключения?:))
Знаеш ли? Не Си Прав!!!!
Много е приятен за компания и забавен...казва ти го ЖЕНА, а не самотен, изкукуригалл бивш милиционер и сегашен даскал с акъл като на черната Златка....
Забелязах , че много му се палиш на Савичката, ама се чудя защо?! Някаква конкуренция ли е това или разминаване на политически възгледи?

п.п. рустаме освен северната мекица, има ли нормална жена да те намира за повече от тъпак? Защото за Сава знам поне 10, които го намират за доста интересен, умен и забавен:))))!!!! Говорим за Блог.бг! Цанка от русенското село я изключвам, защото е същата като тебе закъсала самотница....Питам за нормална жена, която не страда от синдрома на самотниците!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Драго ми е че ме е навестил ценител на мъжките достойнства .
22.11.2012 19:17
alllyalllyallly написа:
Венци ли си Валери ли си не знам, познаваш ли лично Сава? Говорил ли си с него на реал? Или си правиш блогърски заключения?:))
Знаеш ли? Не Си Прав!!!!
Много е приятен за компания и забавен...казва ти го ЖЕНА, а не самотен, изкукуригалл бивш милиционер и сегашен даскал с акъл като на черната Златка....
Забелязах , че много му се палиш на Савичката, ама се чудя защо?! Някаква конкуренция ли е това или разминаване на политически възгледи?

п.п. рустаме освен северната мекица, има ли нормална жена да те намира за повече от тъпак? Защото за Сава знам поне 10, които го намират за доста интересен, умен и забавен:))))!!!! Говорим за Блог.бг! Цанка от русенското село я изключвам, защото е същата като тебе закъсала самотница....Питам за нормална жена, която не страда от синдрома на самотниците!


Да, срещал съм се "на реал". Впрочем да уточня веднага -на маса...щтото под реал кой знае какво разбира изискана дама като Вас. Че аз къде Ви противореча.? Признавам божествеността му "без бой", но проявих слабост и го репликирах разбирайки намеренията му да ме стреля. Все пак ще ме изправи пред стена, а не по техному ВЕМереойски ...в късна доба, из зад дувар...Горд съм с вниманието Му и може би не съм прав че се дърпам. Все едно...Много се извинявам, че вкусовете ни не съвпадат, но то " за всеки влак си има пътници"
цитирай
19. kamosutrov - Не искаш дуел с химикалки и архиви, а? И на Позитано 20
22.11.2012 19:20
Предлагаш ми храбро да коля прасе, агне или каквато е там живинка, без да съм го правил никога през живота си. Т.е. нямам опит. Абе ще ме умориш от смях, бе! В час ли си, не си ли? Те ще сглобиш ли електрокар, така че да тръгне? Я се дръж сериозно. Като наследник на куп храбреци искаш ли един експеримент да проведем? Вземи пищова, който каза че имаш. Аз заставам пред паметника на цар Освободител а ти на стълбите на Парламента. Аз ще ти седя спокойно, без да мърдам, а ти стреляй. Ще имаш право на 2 гърмежа. Тамън ще отмъстиш за поруганата чест на всичките червени герои и лапачи. Ето ти облог, който ти отърва на храбрроста и жаждата за кръв. На мен ми стиска и ти го знаеш добре.

цитирай
20. анонимен - ВенциВалери нямах впредвид мъжки, ...
22.11.2012 19:39
ВенциВалери нямах предвид мъжки, а ЧОВЕШКИ достойнства:)
Намека беше доста груб....но няма да правя проблем от това:)
За Сава гарантирам едно много уважавано от мен качество в хората...никога не обижда първи с вулгаризми в стил рутам(Златка) от Бургас...Ебава се, но не като простак, а доста забавно и интелигентно. Даже ме е яд, че не ми е ''блогов'' враг! Би било интересно да се ''разправям'' тук с интелигентен враг, а не с разни душевно болни мекици и шизофреници....
Смятам, че всеки си има достойнства и много ми е смешно да си мерят пишките двама интелигентни мъже:))) Но щом те влече да се сравняваш, няма да ти преча!
цитирай
21. vencivaleri1951 - Не, Катана. Аз съм наясно, че не можеш да го направиш.
22.11.2012 19:54
kamosutrov написа:
Предлагаш ми храбро да коля прасе, агне или каквато е там живинка, без да съм го правил никога през живота си. Т.е. нямам опит. Абе ще ме умориш от смях, бе! В час ли си, не си ли? Те ще сглобиш ли електрокар, така че да тръгне? Я се дръж сериозно. Като наследник на куп храбреци искаш ли един експеримент да проведем? Вземи пищова, който каза че имаш. Аз заставам пред паметника на цар Освободител а ти на стълбите на Парламента. Аз ще ти седя спокойно, без да мърдам, а ти стреляй. Ще имаш право на 2 гърмежа. Тамън ще отмъстиш за поруганата чест на всичките червени герои и лапачи. Ето ти облог, който ти отърва на храбрроста и жаждата за кръв. На мен ми стиска и ти го знаеш добре.



Въпросът който ме вълнува е как така след като с дребно животно не можеш да се справиш, човек до стената изправяш. Аз кръвожадност не съм проявявал и няма какво да ми заставаш пред цев. Казах ти, че са ми противопоказни ниските , а още повече ниЗките чинове. Ако искаш все пак да знаеш какво би ти се случило може от 25 нетра шапката ти да сложим, а от 50 балтончето ти. Иначе стрелбата по улиците около парламента из одзад е патент на твоите хора. Справка избитите през 20те парламентаристи в този периметър. Никога не съм казвал , че имам пистолет макар че има на мое име регистрирано оръжие. Просто имам в къщи си човек който държи много на няколко трофейни и наградни цеви , а има ограничения в бройките. Нещо повече ненавиждам оръжието защото с него се УБИВА и когато някой "посерко" започне да "стреля" в блога ме хващат бесните и забравям за добрия тон.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Ами от ника му
22.11.2012 20:00
анонимен написа:
alllyalllyallly написа:
Венци ли си Валери ли си не знам, познаваш ли лично Сава? Говорил ли си с него на реал? Или си правиш блогърски заключения?:))
Знаеш ли? Не Си Прав!!!!
Много е приятен за компания и забавен...казва ти го ЖЕНА, а не самотен, изкукуригалл бивш милиционер и сегашен даскал с акъл като на черната Златка....
Забелязах , че много му се палиш на Савичката, ама се чудя защо?! Някаква конкуренция ли е това или разминаване на политически възгледи?

п.п. рустаме освен северната мекица, има ли нормална жена да те намира за повече от тъпак? Защото за Сава знам поне 10, които го намират за доста интересен, умен и забавен:))))!!!! Говорим за Блог.бг! Цанка от русенското село я изключвам, защото е същата като тебе закъсала самотница....Питам за нормална жена, която не страда от синдрома на самотниците!


Умен поне толкова, колкото ти си нормална.
Жалкото е, че си права - ти си еманация на нормалната блог-дама!:-)
Каквито дамите, такива и сабите!:-Р

vencivaleri1951,
от къде извира това прозвище "любовнико"?


Кама сутра е книга за любовната игра и как да преведа разбираемо Камосутров? Най вероятно той е и авторът на книгата, както и на останалите сутри:)
цитирай
23. анонимен - 21. анонимен - сигурно е много приятен за компания на жени като тебе.:((((
22.11.2012 20:04
Чудя се ТИ какво си, освен страхливо нищожество, което може да се изказва само анонимно? И каква съм аз? Със сигурност различна от ТЕБ, различен начин на живот и различни интереси.....намирам се за нормална с нормален живот и поведение!
Опитах се да покажа снимки, лудка ме нападна, покрай лудка луднаха и нейните хейтърчета....
За хората съдя по поведението и до някъде по приятелите им...защото, ако си нормален, а намираш лудка за яка мацка, значи си се объркал с критеря за нормалност...Ако си фен на многониковия пУлигол хептен...ако рустам за теб е човек на място , значи моля мястото У ЛЕВО е за теб:))
Жена като мене?!?!?! Хаха и като каква ме вижда страхливия АНОНИМЕН? Даже това, че нямаш смелост да ми говориш открито те поставя при мишоците:) Хей, мишок, Здравей, здравей....ха ха :))))))))))))))))
цитирай
24. vencivaleri1951 - Извинявай помислих че си имала предвид мъжки достойнства каквито аз лично
22.11.2012 20:05
alllyalllyallly написа:
ВенциВалери нямах впредвид мъжки, а ЧОВЕШКИ достойнства:)
Намека беше доста груб....но няма да правя проблем от това:)
За Сава гарантирам едно много уважавано от мен качество в хората...никога не обижда първи с вулгаризми в стил рутам(Златка) от Бургас...Ебава се, но не като простак, а доста забавно и интелигентно. Даже ме е яд, че не ми е ''блогов'' враг! Би било интересно да се ''разправям'' тук с интелигентен враг, а не с разни душевно болни мекици и шизофреници....
Смятам, че всеки си има достойнства и много ми е смешно да си мерят пишките двама интелигентни мъже:))) Но щом те влече да се сравняваш, няма да ти преча!


не съзирам в последно време в Негова чест. Ново за мен е също, че изключваш мъжките от ЧОВЕШКИТЕ достойнства, и като се замисля донякъде си права. Съгласявам се , че по добрата и по красива половинка от населението има ЧОВЕШКИ достойнства, а останалата мъжки. Кой съм аз та да споря че Катана има много ЧОВЕШКИ достойнства:)
цитирай
25. kamosutrov - Алената буква
22.11.2012 20:24
vencivaleri1951 към мене на 19.11.2012 г в 20:05
….. бе посерко. Ти кой си бе пиянде дрипаво и нещастно??? Извинявам се за езика на аудиторията.
Уверявам те, че при подходяща мотивация мога да стрелям по човек. Сега е твой ред да преминеш от думи към дела. Вече предложих процедура.
И ще те осветля по въпроса за "дребното животно". Ще пиша с главни букви, че да разбереш. НЕ СЪМ ИМАЛ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ОПИТАМ ДО СЕГА И НЕ ЗНАМ ДАЛИ ЩЕ СЕ СПРАВЯ ПРИ ТВОЕТО УСЛОВИЕ, А ИМЕННО "БЕЗ ДА ГО МЪЧА".
Както обикновено започваш кръшните чупки в кръста и подмяна на правилата.
Ами хайде, щом можеш да отнемеш живот на добиче, защо не опиташ и моя да отнемеш? Теза и антитеза, нали? Повтарям пак. На мен ми стиска да застана срещу твое пушкало.
цитирай
26. анонимен - Мъжко достойнство се казва на това, ...
22.11.2012 20:30
Мъжко достойнство се казва на това, което мъжа носи между краката си, поне така е като нарицателно...За това достойнство не мога да коментирам, защото нямам представа....НО, като знам какви хубави 3 деца има , мога да гадая, че е с отлично мъжко достойнство!!!
Човешките качества могат да бъдат еднакви и при мъже и при жени...не разделям хората на по- добрата и по- лошата половина, защото има ужасни мъже и ужасни жени, съответно много човечни мъже и също така човечни жени.
Защо все се делите на сини и червени, мъже и жени, стари и млади, ....и т.н....Това е доста тъпо като позиция, да делиш хората на ВИДОВЕ!!!!
Мога да си прекарам добре с 6 годишно дете и с 60 годишна жена, 50 годишен мъж и 25 годиншо момиче...намирам индивидуалността в хората за забавна. Единственото качества като злоба, лицемерие и тотална глупота могат да ме отблъснат на 100% от някой човек да не искам да го познавам...........
Тук се прави една основна грешка, създавате си врагове и си играете на виртуална война. Това мен ме дразни...ако не ме нападат разни откачалки тук, никога няма да ги забележа...просто не скучая за да си търся игра в нета....но май няма да ме оставят на мира и няма да има ден и час да не ме обсъждат ...Така е и с Катана. Все на някой е крив....все някой го ИСКА ЗА враг...замисли се ВенциВалери....и с мен така се заяждат и с още няколко....Защо е така....Ние не искаме да ''играем'' на СS...със скучаещи пишлемета като гробаря, лудка, полигол, рустам....те са на друга планета...
цитирай
27. saadi - Водещи заглавия на някои от утрешните вестници :
22.11.2012 20:32
в. Стандарт
"Смел комунист прострелва паметника на Цар Освободител . Твърди , че се е целил в японски терорист ."

в. Монитор
"Луди си уговарят среща на Позитано 20 . И двамата не отиват ."

в. Сега
"Мъж намушкан с химикалка и лист хартия . Пистолетът му засякъл ."

в. Фермер
"Потомък на кавалери на всевъзможни отличия за храброст открит в безпомощно състояние в дома си . Шкафът с отличията паднал върху него , докато го отварял ."

в. Куриер
"Възрастен мъж се опита да заколи двеста килограмов нерез . Аверът му твърдял , че прасето било дребно животинче ."

Относно спорът между Бекс и Подводни :

231. анонимен - Подводни
15.08 21:53

Ако ти кажа, че в опосканата ни планетка от няколко години има области в които не бачка никаква електроника и електрически пособия, нема да поверваш. Ама ефакт. Верно, не го знайш щот си катър с капаци, ама "странното" е, че тези области се увеличават. Там и да сложиш абсолютно сички формулки на куп или една до друга в катърски впряг нищичко не стаа.
Това ти е достатъчно за сиги, щот ако ти се премахнат капаците от еднаж ще вземеш да ослепееш.
цитирай

235. saadi - Подводни , кой от отговорите е верен ?
15.08 22:04
"В опосканата ни планетка от няколко години има области в които не бачка никаква електроника и електрически пособия ."

а) лично проверих

б) гледах го в клипче от youtube

в) казаха ми го сирианците

г) подслушах един илюминат като го разправяше на рептил от тайната нацистка база на Луната
цитирай

240. анонимен - Подводни
15.08 22:18
Моем ти кажа, ам след това требе те гръмнем, че таз информациика е строго секскретна, и пустата му декларациика ми забранява некои волности (пуста да опустее начи). Пък и за катъре патронете ми се свидат.
цитирай
цитирай
28. vencivaleri1951 - ОК:)))
22.11.2012 20:47
saadi написа:
в. Стандарт
"Смел комунист прострелва паметника на Цар Освободител . Твърди , че се е целил в японски терорист ."

в. Монитор
"Луди си уговарят среща на Позитано 20 . И двамата не отиват ."

в. Сега
"Мъж намушкан с химикалка и лист хартия . Пистолетът му засякъл ."

в. Фермер
"Потомък на кавалери на всевъзможни отличия за храброст открит в безпомощно състояние в дома си . Шкафът с отличията паднал върху него , докато го отварял ."

в. Куриер
"Възрастен мъж се опита да заколи двеста килограмов нерез . Аверът му твърдял , че прасето било дребно животинче ."

Относно спорът между Бекс и Подводни :

231. анонимен - Подводни
15.08 21:53

Ако ти кажа, че в опосканата ни планетка от няколко години има области в които не бачка никаква електроника и електрически пособия, нема да поверваш. Ама ефакт. Верно, не го знайш щот си катър с капаци, ама "странното" е, че тези области се увеличават. Там и да сложиш абсолютно сички формулки на куп или една до друга в катърски впряг нищичко не стаа.
Това ти е достатъчно за сиги, щот ако ти се премахнат капаците от еднаж ще вземеш да ослепееш.
цитирай

235. saadi - Подводни , кой от отговорите е верен ?
15.08 22:04
"В опосканата ни планетка от няколко години има области в които не бачка никаква електроника и електрически пособия ."

а) лично проверих

б) гледах го в клипче от youtube

в) казаха ми го сирианците

г) подслушах един илюминат като го разправяше на рептил от тайната нацистка база на Луната
цитирай

240. анонимен - Подводни
15.08 22:18
Моем ти кажа, ам след това требе те гръмнем, че таз информациика е строго секскретна, и пустата му декларациика ми забранява некои волности (пуста да опустее начи). Пък и за катъре патронете ми се свидат.
цитирай


Добро попадение що се отнася до "моя двор" За другите не зная
цитирай
29. vencivaleri1951 - Ама верно ли?
22.11.2012 21:16
анонимен написа:
alllyalllyallly написа:
Чудя се ТИ какво си, освен страхливо нищожество, което може да се изказва само анонимно? И каква съм аз? Със сигурност различна от ТЕБ, различен начин на живот и различни интереси.....намирам се за нормална с нормален живот и поведение!
Опитах се да покажа снимки, лудка ме нападна, покрай лудка луднаха и нейните хейтърчета....
За хората съдя по поведението и до някъде по приятелите им...защото, ако си нормален, а намираш лудка за яка мацка, значи си се объркал с критеря за нормалност...Ако си фен на многониковия пУлигол хептен...ако рустам за теб е човек на място , значи моля мястото У ЛЕВО е за теб:))
Жена като мене?!?!?! Хаха и като каква ме вижда страхливия АНОНИМЕН? Даже това, че нямаш смелост да ми говориш открито те поставя при мишоците:) Хей, мишок, Здравей, здравей....ха ха :))))))))))))))))


Не са ни запознавали, а да ти се представям сам е неприлично.

Не струваш усилието да се логвам. Катанската ви група има елементарно виждане - всеки, който не ви облизва е за "у лево". Елементарни сте. Това ви свързва.
Нападате в глутница, като хиени.
Не ти знам снимките, нито - как се намираш. Ако съдя по постоянното ти присъствие в сайта - много трудно!:-)

Коментирам в блог, чиито потребител не познавам и да си призная - не съм чел.
Ненавиждам маниера да се напада групово отделен потребител.
Толкова ли е импотентен да се защити потребителят Камосутров, та да се нуждае от компетентната ти помощ?
Питам, понеже твърдиш, че го познаваш?:-)


vencivaleri1951,
Ватсаяна е написал "Кама сутра", камосутров е извращение някакво.:-(



Кама сутра не е на Камо сутров. Остава да кажете , че и Гитата не е негова:( Не пееха ли там на Изток Харе Катана, хара Катана....Катана, Катана, харе харе...:)?
цитирай
30. анонимен - 31. анонимен - лАлке, изказвам се както искам!:-Р ------Толкова можеш СТРАХЛИВЕЦ:)))
22.11.2012 21:24
НЕ съм в ничия група, не нападам групово и не одобрявам нападенията като начин на поведение!!!
Моите нападения са отговор на нечие нападение!
Не ме слагай с някой, само защото не го намирам за ужасен:))
цитирай
31. blackpredator - Хаха, Венци,
22.11.2012 22:09
Това харе-харе е за Кришна. Думата "Кришна" на Санскрит буквално се превежда като "черен", демек Блеки.
Няма да му хареса на Катана;)))

Тук по оди Шива. Той е "Махагуру"(Велик учител,учител на учителите), сенсей по блогову. Шива е почитан като бог-разрушител и страшен враг на комунягите.:))
Смущава ме малко, че е многорък и полумесеца му като символ.
За полумесеца...ибрици и т.н....хм...;)))
цитирай
32. анонимен - Боже колко си досаден....!!!
22.11.2012 22:45
анонимен написа:
alllyalllyallly написа:
НЕ съм в ничия група, не нападам групово и не одобрявам нападенията като начин на поведение!!!
Моите нападения са отговор на нечие нападение!
Не ме слагай с някой, само защото не го намирам за ужасен:))


намирам потребителя Камасутров за смешен, както и теб. По различни причини, но с общ краен ефект!:-)

Къде в постинга и коментарите преди височайшото ти проявление видя нападки срещу невзрачната си персона?

Не съм страхлив, гнуслив съм!:-(

цитирай
33. vencivaleri1951 - Сега пък И Кришна не бил Катана:(
22.11.2012 23:10
blackpredator написа:
Това харе-харе е за Кришна. Думата "Кришна" на Санскрит буквално се превежда като "черен", демек Блеки.
Няма да му хареса на Катана;)))

Тук по оди Шива. Той е "Махагуру"(Велик учител,учител на учителите), сенсей по блогову. Шива е почитан като бог-разрушител и страшен враг на комунягите.:))
Смущава ме малко, че е многорък и полумесеца му като символ.
За полумесеца...ибрици и т.н....хм...;)))


Е аз за какво си купих дайре и оранжеви дрешки???
цитирай
34. анонимен - Сава ми е правил дудуци.
22.11.2012 23:40
Ставаха горе-долу.
цитирай
35. podvodni - в. Стандарт "Смел комунист ...
23.11.2012 00:15
saadi написа:
в. Стандарт
"Смел комунист прострелва паметника на Цар Освободител . Твърди , че се е целил в японски терорист ."

в. Монитор
"Луди си уговарят среща на Позитано 20 . И двамата не отиват ."

в. Сега
"Мъж намушкан с химикалка и лист хартия . Пистолетът му засякъл ."

в. Фермер
"Потомък на кавалери на всевъзможни отличия за храброст открит в безпомощно състояние в дома си . Шкафът с отличията паднал върху него , докато го отварял ."

в. Куриер
"Възрастен мъж се опита да заколи двеста килограмов нерез . Аверът му твърдял , че прасето било дребно животинче ."

Относно спорът между Бекс и Подводни :

231. анонимен - Подводни
15.08 21:53

Ако ти кажа, че в опосканата ни планетка от няколко години има области в които не бачка никаква електроника и електрически пособия, нема да поверваш. Ама ефакт. Верно, не го знайш щот си катър с капаци, ама "странното" е, че тези области се увеличават. Там и да сложиш абсолютно сички формулки на куп или една до друга в катърски впряг нищичко не стаа.
Това ти е достатъчно за сиги, щот ако ти се премахнат капаците от еднаж ще вземеш да ослепееш.
цитирай

235. saadi - Подводни , кой от отговорите е верен ?
15.08 22:04
"В опосканата ни планетка от няколко години има области в които не бачка никаква електроника и електрически пособия ."

а) лично проверих

б) гледах го в клипче от youtube

в) казаха ми го сирианците

г) подслушах един илюминат като го разправяше на рептил от тайната нацистка база на Луната
цитирай

240. анонимен - Подводни
15.08 22:18
Моем ти кажа, ам след това требе те гръмнем, че таз информациика е строго секскретна, и пустата му декларациика ми забранява некои волности (пуста да опустее начи). Пък и за катъре патронете ми се свидат.
цитирай

Заеби, когато двама си мерят патлаците, не си завирай там Г.З.
цитирай
36. vencivaleri1951 - За тези които не са запознати.
23.11.2012 01:05
Катана /или който и да е от никовете си/ в блога на общ приятел/"Икономист"/ в търсене на изход как да се оправи тази държава/България/ реши че най добре ще бъде кончето ми да отиде за салам, а мен да поставят до стената. Мен добре, но конят защо? Няма друго такова животно което така савоотвержено да влиза в бой до смърт заедно със стопанина си/слоновете също, но там е друга историята/ въпреки генетичния страх който носи в себе си./Конят е с наследен генетично страх, но може да го контролира/ Точно за това предложих на сен-сеят да се пробва първо с животинче, пък тогава хора да трепе.
Също така в друг блог Катана злорадстваше за заколението на големи българи като Стамболийски, Гео Милев, румянцев и прочее, като не само кокалите им ровеше, а ги наричаше предатели и проче. Възмущението в мен надделя над съжалението което често изпитвам към подобни комплексарщини и то защото наскоро бях прочел книга за физическия убиец на Стамболийски-Харлаков.
Попитах се защо ние българите които бяхме образован и интелегентен народ до скоро позволихме Харлаковщината да надделе у нас. Защо потискаме Гео Милевското, вапцаровското у нас а даваме воля именно на Харлаковското. Тоест на жестокостта, на озлоблението, на зависта. Да се кикотиш надвесен над гроздовата с герой от войната като Гео Милев и същевременно грабващ автор. Да се глумиш със смъртта на един голям българин какъвто е безспорно Стамболийски. Само образователната реформа която направи е достатъчна да остане сред Великите. Ами трудова повинност която успя да отвоюва в разрез с Ньойския договор? И кой се смее над заколението им ...Катана!? Е какп да не се погнусиш, как да не му кажеш посерко? В петата колона биха му казали засранец, а франкофоните мерд:)))
цитирай
37. samvoin - http://katan. blog. bg/ Катан ...
23.11.2012 05:21
http://katan.blog.bg/

Катан изобщо не е изтрит и доколкото зная, е жена.
Не че съм адвокат на някого, ама кога е възхвалявала Александър Цанков и клането на Стамболийски, че нещо не се сещам?
После, оправдава ли с нещо клането на Стамболийски, клането на професор Богдан Филов и регентите, да кажем и с какво този акт е по - "хуманен" или "законен" от първия?
цитирай
38. samvoin - Да бе, за различни лица "идело ...
23.11.2012 05:24
Да бе, за различни лица "идело реч", объркал съм в имената едно 'а" накрая.
Ами тук си е, ама под нов ник и ви "поздравява" като гледам: http://antikom.blog.bg/
цитирай
39. vencivaleri1951 - Той е Шива ...тоест много лик, многорък и многорек
23.11.2012 08:52
samvoin написа:
Да бе, за различни лица "идело реч", объркал съм в имената едно 'а" накрая.
Ами тук си е, ама под нов ник и ви "поздравява" като гледам: http://antikom.blog.bg/


Иначе наистина сте прав за кланетата през двадесетте и след 9ти 44та. Брутални, безсмислени и смразващи нацията. Нали за това говоря и за това ме хванаха"бесовете"
цитирай
40. vmir - Не намирам за необходимо Катана да е крава,
23.11.2012 09:20
за да е свещен.
Абе Венци, забрави ли, че сме вече демокрация, бе?
цитирай
41. kamosutrov - Пак си пушил нещо лошокачествено. Бъркаш ме с Рустам.
23.11.2012 09:51
balevindia - Сава ми е правил дудуци.
balevindia написа:
Ставаха горе-долу.

Апропо, от кога се изпедераси?
цитирай
42. kamosutrov - 1951-я ще говори истината, само истината и почти цялата истина
23.11.2012 09:54
Значи, коня, а? Но кон в гараж. Защото срещнал „разбиране” от някакъв чиновник, вероятно „намазан” с нещо сухо. Като искаш кон в града, построй и узакони конюшня. По същата твоя логика колите са по тротоарите, а големите псета са без намордници. За да се оправи страната, наистина трябва да се прибегне до радикални мерки. Защото винаги ще намирате оправдание за нарушаването на правата на другите. Освен това предложих да не си сам до стената. В компанията на оня „чиновник” да си.
Не ми се изнасят уроци по история наново. Направил бил Стамболийски езикова реформа и създал трудоваците и по тази причина трябва да го величаем. Но защо не кажеш, че е искал федерация с кралство Сърбия? За което е и осъден и убит. За което трябваше да бъде осъден и Г. Димитров. Ами двукратното предложение на комунетата да станем част от СССР какво е?
Сергей Румянцев /Димитър Митов/-терорист, сътрудничил с Н. Петрини /атентатът св. Неделя./
Г.Милев-като преводач на Съюзната контролна комисия активно сътрудничил за разкриването на складовете с оръжие, скрито от офицерите патриоти.
Н.Вапцаров- ръководител на Централната военна комисия при ЦК на БКП. Малко хора могат да направят връзката Вапцаров, Б. Майлер /агент на НКВД, но Майлер е търсил достъп до ВМРО /И. Михайлов.
Мога и още факти да кажа. А петата колона може да казва каквото си иска, но пак ще си остане пета колона и винаги склонна да ближе чужди задници.
Внимавай! От много лъжене ще ти порасне носа и ще станеш като Бале.
Алената буква
vencivaleri1951 към мене на 19.11.2012 г в 20:05
….. бе посерко. Ти кой си бе пиянде дрипаво и нещастно??? Извинявам се за езика на аудиторията.
Обещах ти нещо.
цитирай
43. ok3223 - Катанка, Катанка...
23.11.2012 11:44
... бе посерко. Ти кой си бе пиянде дрипаво и нещастно??? Извинявам се за езика на аудиторията.

Че туриш у беля някой с по-слаби нерви, някой(на когото близки са били убити от Харлаковските банди през 1923 год.)да те намери, и да ти напълни шкембето с 20 грамови бонбончета. Само за това, че фалиш Харлаквци, СандО Цанков и шпицкомандите, ликвидирали Александър Стамболийски, Гео Милев, С.Румянцев, Хр.Ясенов и без брой знайни и незнайни жертви на тогавашните кървави събития.
Част от сметките бяха уравнени донякъде през 1944год., но част от тях още висят.
Какво се репчиш кат строшен пищов, а си мазно и гузно пишурковче, което не си мери приказките седнало пред клавиатурката, почувствувало се пред нея като творец на мировата история с късна дата. Нека оставим някои неща на историята да каже тежката дума.
Това, което е станало, за добро или зло, не може да се поправи със задна дата.А и времената се менят, хората - също.Да не човъркаме по раните в душите на хората, защото става лошо.
Испанците след Франко постъпиха много мъдро навремето,като изгориха архивите на техните секретни служби, и започнаха наново и чисто.
У нас още се вадят досиета избирателно и с провокативна цел, даже, след като през 92 по нареждане на ген.Семерджиев бяха унищожени над 120,000 от тях, и за 23 год се изредиха какви ли не разноцветни и безцветни правителства, всяко от които ги пребарваше,както му изнася.
ОСТАНА БОКЛУКА, КОЙТО НИ СЕ ПОДНАСЯ КАТО СЕНЗАЦИЯ ПОЧТИ ВСЕКИ МЕСЕЦ.
Човек трябва, когато има поне малко ум в главата да го използува.

Венци, Венци, с топ по врабец не се стреля. Кило барут и много желязо ще отидат по жалка цел.А не си струва.Дуел, срещи с...В 21 век нещата стоят по иначе.ЦРУ, МИ от 1 до 10 и МОСАД ни ги демонстрират показателно всеки ден.
Маахни с ръка, обърни му гръб...ще го намери от друг, ако я кара все така.
Не се стреля с топ по врабци, нали!
Поздрав:ок
цитирай
44. kamosutrov - Я бе рожби правдиви, що не вземете да си кажете в прав текст
23.11.2012 12:01
Особено 1951-я
Аз, детето на активен борец, цял живот си мажа филиите с ножа, който подариха на баща ми Главинчев, Зеев, Горанов, Газдов, Шахо и още ред знайни и незнайни активни борци против фашизъма и капитализъма. И понеже се правя на 2 и ½, предпочитам да не споменавам този факт. А когато ми го припомнят, скромно казвам, че е имало извращения и изтребление, но такива са били времената, а ако има вина, то трябва да има и мезета.
Окейчо, да си тъп и прост е дар Божи, но не го показвай на всички.
цитирай
45. vencivaleri1951 - Не на мен тези смешнико...
23.11.2012 13:34
kamosutrov написа:
Особено 1951-я
Аз, детето на активен борец, цял живот си мажа филиите с ножа, който подариха на баща ми Главинчев, Зеев, Горанов, Газдов, Шахо и още ред знайни и незнайни активни борци против фашизъма и капитализъма. И понеже се правя на 2 и ½, предпочитам да не споменавам този факт. А когато ми го припомнят, скромно казвам, че е имало извращения и изтребление, но такива са били времената, а ако има вина, то трябва да има и мезета.
Окейчо, да си тъп и прост е дар Божи, но не го показвай на всички.


Когато фамилно сте оплаквали пенюара на добрата ти /вярвам че е била такава/ баба , голяма част от фамилията на майка ми е изселена или затворена . Има и осъдени ...на затвор и смърт. Мога лесно да ти затворя устата споменавайки имена, но ще се огранича само в това , че баща ми не е единствения висш чин в рода ми. Не го правя само защото не искам да цапам паметта на другия. Ти ако наистина си стар лозенчанин "от сой" както говориш сам би трябвало вече да си се досетил за кого говоря. Споменавал съм ти че съседи са ни били Крапчев и проф Йоцов. По скоро ти е било съдено обаче ботуши чужди да лъскаш...Не ти ли е все едно чии ...на този преди или на този след 9ти?
Точно за това ми е гнусно да слушам всякакви възхвали на башибужишки изпълнения независимо на кого и кога. Еднакво са ми скъпи разкъсания от куршуми мундир на брата на баба ми на Централни софийски гробища от една страна и кървавата риза на братовчеда на дядо ми -размахана от Петков в Народното събрание през 25та. И защо ли тези които могат да говорят не го правят, а тези с пенюарното мислене не може човек устата да им затвори.
Или ако перефразирам Фьодор Михайлович в тебе Катана не "роб дреме, а роб и половина"
цитирай
46. kamosutrov - Стига си хленчил и си имитирал правдивост. И не се пъни с родословие
23.11.2012 14:19
Дали съм роб или роб и половина, не знам, но не съм си мазал филиите с "оня" нож. Ферщеен? Понял? Разбра ли? Не съм от Семинарията скъпо ми комуне. Там имам роднини. Момък централен съм. На няма и 100 м. от пл. Славейков.Кога ще го запомниш? И не отричай факта. За филията и ножа. Сега ще те светна по твои думи. Така, както се пъчиш с тормозени от Народната власт роднини, то същите са били преподаватели в АОНСУ, нали? В идеологическия център на БКП-то. Е, как стават тези работи, зная. Знам още нещо, че мои роднини са били по лагерите ви, обрани до шушка от вас и не са преподавали в АОНСУ. Не са били дори и прости даскали. Забрана за професия, драго ми комуне. От всичко казано от мене, си запомнил 2 неща. За отмъкнатите от руска офицерша пантофи и пеньоар и прилепските диаманти на прадядо ми. Ами, отмъкнала ги е. Окупаторка, не е освободителка. Твоите неща що не са отмъкнати? Или това е платата за слугинажа и колаборационизма?
цитирай
47. becksssss - Имам сериозни подозрения, че бл...
23.11.2012 18:58
Имам сериозни подозрения, че блогерът ok3223 е мръсно комунистическо мекере. А също и глупак.
цитирай
48. vencivaleri1951 - Всеки има родословие и никой не трябва да се отказва от него. Добро или лошо друго не можем да си купим
23.11.2012 19:15
Коментараът ти повдига два въпроса и ще се опитам да говоря и по двата.
Тормозени роднини от Народната власт. Никога не съм хленчил защото преждевременно разбрах за причинно-следствената връзка. И колкото и чудно да ти е бе ми обяснено от "победената" страна. Моя по голяма братовчедка на която съвсем несправедливо бе недопусната до следване в Прага обвини мен едва ли не за това. /Аз бях на 15 /. Вуйчо ми тогава дочул нашата караница ни извика при него и простичко ни обясни как стоят нещата и у нас, и навън. Че всички са минали през подобен период /страни/, че политическата несправедливосдт днес е породена от несправедливос вчера. Че не съумеме ли да се помирим днес и примирим с миналото си не ни чака нищо добро. Той над седем години беше прекарал в лагер и затвор. Братовчедка ми все пак замина, а и се случи това зарад което не я пускаха. Не се върна в България след като завърши. Въпреки всичко тя както и аз беше разбрала какво ни говори баща и. Винаги когато си идва в Бя отделя много време за нашите и по специално за баща ми. И нещо друго "централен"/Защо ли се сещам за хотел Централ/филма// В къщите около нас /тези от преди 9ти/ редко има такава в която да не са загубили близък или да не е бил осъждан политически. От друга страна се заселиха много и от новите управници. Макар отначало да имаше напрежение ние бързо разбрахме че щем или не щем ни се налага заедно да живеем. Играехме заедно, купонясвахме по късно и бракове се сключиха не един. Ето сега Кунева я бъзикат че била снаха на секретар на ЦК което е вярно. Но вярно е и другото, че тя е от наистина репресирана фамилия и не тя е беше силно активната страна за това свързване. Това не е колаборация. Такъв е просто животът. Примери бол такива, дори и в случая Иван Славков с Людмила. Това което говориш, че не са давали на някого да се развива след 60та зарад произход в голяма степен не отговаря на истината. Погледни Сендов /разстрелян баща/, Бакиш, съпругата на Чудомир Александров, Прод
цитирай
49. vencivaleri1951 - продължение
23.11.2012 19:26
бракът на Богдана Карадочева със Сина на Аврамов...Мога много да изреждам Катана , но има ли смисъл?
Та с тези мои съседи сме били от младини заедно, с някои и до днес сме приятели. Никога , нито преди, нито сега не съм чувал такива злобни изказвания от типа на твоите. И това е така защото те знаят какво значи репресия, че махалото от една крайност отива в друга. Те знаят , а ти не и защото извини ме за откровенноста, но не вярвам да имаш близък роднина/баща, майка, баба , дядо и техните деца / сериозно репресирани. Един истински репресиран човек не се сеща за халата и ролките:) За да потвърдя думите си /или ти ги обориш / съм готов да се срещнеме отново и да разгледаме присъдите на близките си хора преди и след 9ти. Надявам се , че не са се загубили в суматохата по подобие на ордени и медали както ми каза в предишен разговор:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059837
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031