Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2012 23:14 - Агент Инджев отново възмутен
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 12956 Коментари: 47 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И отново сънищата Путин му тревожи. Този път със "заповед по гарнизона" да се изкупуват  от Созопол на юг терени, хотели, СПА центрове.   На юг от Созопол и нито крачка на север, това било разпореждането на президента. Това го бил казал шефът на балнологията и СПА центровете у нас господин Шарлопов след командировка в Москва. Който е бил в командировка в Русия  знае какви грандиозни планове се правят  "за столом", но не там е въпросът. Какво биха попречили на страната ни  в този сушав период откъм инвестиции руски такива? И какво пречат на агента руските туристи които идват в страната ни.  Представя ли си господин доносникът какво би се случило с нашия туризъм без руските почиващи? Той сам каза цифрата 36% и това са само организираните туристи. Отделно голям брой има и собственици на имоти или идващи по покана руснаци.  Да не говорим и какви пари харчат у нас руснаците  в сравнение с английските лузъри например  които в по голямата си част идват тук зарад ефтини алкохол и секс. Като бонус дори може  англето да разбие с камък главата на някой българин и да се отърве общо взето без последствие. Да сте го чули, прочели господин агента да обели дума за това издевателство на английския гамен и не по малкото такова на английския съд? Няма и да го чуете...На Запад всичко е ОК. Ако това го беше направил руснак доносникът Инджев щеше  да вие като полкова сирена и до днес. Щеше и Путин да намеси обезателно.
Но да се върнем към темата за инвестициите. Защо било лошо руски инвестиции агент Инджев обяснява първо, че парите на руснаците били "мръсни" и второ, че търговското ни салдо с рашките било в отчайващо съотношение. Последното е вярно, но не са ли инвестициите една от стъпките с което това съотношение малко от малко може да се поправи. И после защо салдото е такова. В периода в който според доносник Инджев сме били колониално зависими  търговския ни балан си беше ОК. Най дефицитното нещо в онзи "колониален" период бе контейнер или товарен вагон да намериш с които да закараш стоката си в Русия. Товарният БДЖ транспорт бе едно от най печелившото звено в страната и това се дължеше главно на износа ни за Русия.  Как, кога и защо се промени това? До 92 година България беше в Русия със статута на развиваща се страна по отношение на митническите сборове макар, че бяхме ядрена и космическа държава. Тоест или не плащахме или плащахме за някои стоки силно занижени мита. Единствени от СИВ. Точно за това бяхме силно конкурентни на руския пазар и тази правилегия с митата будеше разбираема завист в другите страни от нашата черга. Пък и у по богатите. През 92ра Филип Димитров като премиер направи едно тъпо и триж пъти по вредно изказване по отношение на Русия. Смисълът беше от рода, че не можел да уважава Русия като икономически субект след като брутния и продукт бил по малък на два пъти по малка от нас/като територия/ Холандия. По това време агент Инджев беше шеф на БТА и водещ журналист . Дали си мислите, че е реагирал по някакъв начин на този идиотизъм? Правилно си мислите. Гледаше влюбено дошлия "с малко но  завинаги" олигофрен. Малко след изказването правилегията в митата ни беше отнета и на нашите ниши се настаниха други. От тази дивотия  се сринаха-хранително вкусовата и фармацевтиката. Шиевашката и обувната промишленост също. Вече и собствените си нужди не задоволяваме. Селското стопанство дава 4%ен дял от брутния продукт.
Донсникът Инджев често си скубе косите колко енергийно сме зависими от Русия.  Вярно е, почти на 100% Но не беше така. Кой продаде рафинерията в Бургас? Кой продаде Петрол? Кой подари лиценза за първия мобилен оператор. Всичко това на руски фирми и руснаци. Не беше ли гурото на дясното пространство-Иван Костов? Да сте чули обвинение по негов адрес от агент Инджев? Не  и няма да чуете. Костов може само да бъде хвален и обожестяван от доносника. Нищо че разпродаде за жълти стотинки/и зелени комисионни/ и съсипа де каквото можеше. Нищо, че  друга "икона" /по скоро кокона/ в дясно подкани мургавия ни премиер преди време-"Иване кажи си" ...Иван не си каза , а и агент Инджев не го попита. Както не попита и "Хубавото Наде" за гаража. Виж Първанов го попита дали е отстрелял архар, но не попита "Надето" дали е отстреляла "Трактор":)))
Въобще странна птица е агент Инджев. Мрази колониална Русия макар и неин възпитаник, макар и семейството му да е сред галениците на предишната система./Баща зам главен редактор на Вечерни новини/партиен вестник/ , майка офицер от ДС, брат парт секретар на съюза на журналистите/ . Понякога си мисля , че да си арабист днес когато в този регион "ври и кипи"и да си губиш времето охулвайки Путин и Русия или си с гузна съвест, или си агент под прикритие . А може и двете.




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. idealist - Този
16.10.2012 23:26
Инджев е една много дребна завистлива душица. Затова е станал и доносник. А сега се напъва да си изпере гузната съвест.
Един съвет - не си губи времето да го четеш, не заслужава :)
цитирай
2. анонимен - Подводни
16.10.2012 23:52
Абе човеко, остави "Титан", "Волф" и "Дитц" да се занимават с боклука. Има далеч по-стойностни неща за които е добре да се пише.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не мисля, че си прав в последното
16.10.2012 23:56
idealist написа:
Инджев е една много дребна завистлива душица. Затова е станал и доносник. А сега се напъва да си изпере гузната съвест.
Един съвет - не си губи времето да го четеш, не заслужава :)

Подлецът не отминавам с мълчание. Благодаря, че намина, а и се обади:)
цитирай
4. vencivaleri1951 - Ааа... аз помагам на "Титаните"
17.10.2012 00:09
анонимен написа:
Абе човеко, остави "Титан", "Волф" и "Дитц" да се занимават с боклука. Има далеч по-стойностни неща за които е добре да се пише.


От ЦСКА съм :)))
цитирай
5. zaw12929 - Оставете автора да си казва
17.10.2012 07:26
Ако не ви се чува истината "чули обвинение по негов адрес от агент Инджев? Не и няма да чуете. Костов може само да бъде хвален и обожестяван"

НЕ ГО ЧЕТЕТЕ! НЕ СЕ ГНЕВЕТЕ. ВИЕ ПОСТИНГ С ВАШЕТО МНЕНИЕ СИ НАПИШЕТЕ БЕЗ ДА ЛЪЖЕТЕ!
цитирай
6. theeconomist - Привет Венци!
17.10.2012 08:55
Петата, петата колона Венци!

Курортисти с калашници,кандърдисват кой къке да кадруват комунистите!

Г-н Инджев държи пръста си на пулса на събитията.Средния си пръст!
цитирай
7. vencivaleri1951 - Ами той и за това е побеснел
17.10.2012 10:34
theeconomist написа:
Петата, петата колона Венци!

Курортисти с калашници,кандърдисват кой къке да кадруват комунистите!

Г-н Инджев държи пръста си на пулса на събитията.Средния си пръст!

Над 70% от българите си харесват Русия и това си е. Не щат Ромни, не щат Обама...Доже Уорлик не щат. Сега чета как почти десидент се изкарва. Как смело и умно се ебавал със Съветите докато бил международник в БТА. Той съвсем изфиряса. Хайде за баща, майка не отговаря, но колегите му от МГУ още не са изфирясали. Помнят как обикалял около първата си жена докато я кандардиса. След сватбата не пропускал да изтъкне , че тъст му е на сериозна позиция в ЩАЗИ.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Привет господине!
17.10.2012 10:43
zaw12929 написа:
Ако не ви се чува истината "чули обвинение по негов адрес от агент Инджев? Не и няма да чуете. Костов може само да бъде хвален и обожестяван"

НЕ ГО ЧЕТЕТЕ! НЕ СЕ ГНЕВЕТЕ. ВИЕ ПОСТИНГ С ВАШЕТО МНЕНИЕ СИ НАПИШЕТЕ БЕЗ ДА ЛЪЖЕТЕ!


Уважавам всяко мнение стига да е коректно и да е без корист. Уважавам хората с позиция каквато и да е тя. Не харесвам обаче "хамелеоните" и "сънчогледите" които се въртят както им е изгодно. Гневят ме наистина, но такъв съм си...От себе си не мога дза избягам. Благодаря , че се отбихте.
цитирай
9. анонимен - ДрислИво мИнджев разбира от инвестиции толкова,
17.10.2012 11:03
колкото Иван Костов разбира от симфонична музика.
цитирай
10. анонимен - Абе, няма нищо страно в Инджев. Той е ...
17.10.2012 11:28
Абе, няма нищо страно в Инджев. Той е професионалист. Сега му лащат да плюе Русия. Ако му плащаха да плюе България, щеше да плюе България.
цитирай
11. tomcat2 - Еби му майката на този седерунге...
17.10.2012 12:00
Еби му майката на този седерунгелски въшкар!
цитирай
12. vencivaleri1951 - Да не закачаме майките!
17.10.2012 12:26
tomcat2 написа:
Еби му майката на този седерунгелски въшкар!


Тя вероятно е добра жена. Пък и офицер от ДС
цитирай
13. vencivaleri1951 - Той и компания
17.10.2012 12:36
анонимен написа:
Абе, няма нищо страно в Инджев. Той е професионалист. Сега му лащат да плюе Русия. Ако му плащаха да плюе България, щеше да плюе България.


са по вредни за страната ни пишейки се загрижени. От градина на пустиня станахме. Слагаме се на всичко що е на Запад от Калотино и го докарахме, че не ни броят за хора вече. Непрекъснато бариери пред всичко. Холандзия отначало, сега и Германия, и Белгия, и Франция... Англичаните пък най директни...Само проформа да сме в ЕС, а иначе да ни затръшнат вратата. Тоест да купуваме каквото можем, да сме буфер при евентуална война, но далеч от страните им. Пък те ни мислели доброто, а онези които си даваха кръвта да ни освободят от турци, които ни направиха космическа и ядлена държава...лоши били.
цитирай
14. анонимен - блогърен дебил
17.10.2012 16:40
vencivaleri1951 написа:
theeconomist написа:
Петата, петата колона Венци!

Курортисти с калашници,кандърдисват кой къке да кадруват комунистите!

Г-н Инджев държи пръста си на пулса на събитията.Средния си пръст!

Над 70% от българите си харесват Русия и това си е. Не щат Ромни, не щат Обама...Доже Уорлик не щат. Сега чета как почти десидент се изкарва. Как смело и умно се ебавал със Съветите докато бил международник в БТА. Той съвсем изфиряса. Хайде за баща, майка не отговаря, но колегите му от МГУ още не са изфирясали. Помнят как обикалял около първата си жена докато я кандардиса. След сватбата не пропускал да изтъкне , че тъст му е на сериозна позиция в ЩАЗИ.


Като чета, какви глупости си писал за "социалистическата икономика" и СИВ и СССР, ми се изяснява що за "икономически разбирач" си . То и затова и СССР и СИВ и НРБ , вече не СЪЩЕСТВУВАТ, щом имали такива "икономически корифеи", като теб и горната дебилн0-лумпенизирана сволоч, всичко ми се изясни!
цитирай
15. kamosutrov - Влизам само и единствено да си продължим приказката от Кушеловата идиотщина
17.10.2012 16:46
Според мен патосът ти/ви е чиста проба театрален. Нямаше да се обаждам /от хигиенна гледна точка/, ако ти не си беше вкарал коня в гаража, намирайки разбиране от някакъв общински чиновник. Значи, ако има някакви правила и те не се спазват поради "разбиране", значи няма правила. Втопия повод е, когато съобщи на всеослушание, че си нашамарил някакъв, където искал пари за услуга. Твърде благородна постъпка от твоя страна, стига да не беше останал там и да продължиш делото благородно. Но да отнемеш с шамари на някой възможността да изкарва пари срещу положен труд, моооля? Така правеше твоята партия за своите хора. Ошамарва едни и прибира всичко. Оня пък хахо щял да бута правителството защото щели да му бутат неузаконения балкон. Има ли такова изискване и аз будала ли съм, че съм спазил закона и балкона ми е остъклен с платено разрешение и проект?
Драги 1951, не може до всяко стиснато гяволе да се сложи полицай и инспектор. Няма как да стане. В демократичните времена е така. Защото заради 30% гяволета и стиснати хитърчовци, останалите 70% имат твърдото убеждение, че няма държава.
Аз се аргументирах, защо не трябва да има кон в гараж и незаконно остъклен балкон. По същата причина ни трябва да има куче над 3 кила без намордник. Или свиня на балкон. И защо не трябва да се бият хора, които изкарват пари с труд.
Че ти утре можеш да решиш, че нещо друго не ти пасва на сиромахомилството и да набиеш някой друг. Къде ги дават такива, а?
Надали ще разберещ, на вас много трудно ви влиза в главите, че демокрацията е правила за всички. Доволен, недоволен, това е положението. Щом аз ги спазвам ще ги спазваш и ти.
Твърдиш, че си ходил тук и там по света. Там, където си ходил, какво щеше да ти се случи, ако си беше тикнал коня в гаража? Знаеш, нали? И съседите ти щяха да се обадят в полицията и хич нямаше да им пука, че ги наричаш доносници, клеветници или каквото там се сетиш. Те просто са граждани на града и страната си.
цитирай
16. анонимен - Петата, петата колона Венци! ...
17.10.2012 18:38
theeconomist написа:
Петата, петата колона Венци!

Курортисти с калашници,кандърдисват кой къке да кадруват комунистите!

Г-н Инджев държи пръста си на пулса на събитията.Средния си пръст!

Бъркаш!Средния си пръст го е заврял в гъза си и от време го вади за да изсмучи гадостите,които пише!
цитирай
17. blackpredator - Кво се оплакваш бе Венци?
17.10.2012 18:48
Лесно е при демокрацията. Вместо да търсиш контейнер, нарамваш раничката и правиш импорт в Русия. Или слагаш самар на коня. И обратно по Аспаруховия път. Натоварен.;)

Правила за всички, както казва по-горе Катана.
цитирай
18. ok3223 - Значи копелето от сой било...
17.10.2012 18:52
Рядка гадина, която бие рекорди по гузна подлост...
Само Коритаров можеше да му съперничи, но... затвори уста.
А този умора няма, само бонбон може да го нормализира.
Не са само паметници, заклинания, изповеди на невинен грешник...
Като го гледа и слуша човек му идват грешни помисли.
Ега ти наглата гадина.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Чакай бе Камосутров давай поред.
17.10.2012 19:46
kamosutrov написа:
Според мен патосът ти/ви е чиста проба театрален. Нямаше да се обаждам /от хигиенна гледна точка/


Първо на мен налетяха да ме бият, а не аз. Ако консервативното ти възпитание включва помощ на възрастен човек срещу заплащане, то мойто /левичарско и плебейско/ не включва. Мен и в къщи и като пионерче са ме учили , че видя ли възрастен човек в затруднение да му помагам. На спирката на маршрутката не съм извършил никакво престъпление и от пазарна гледна точка. Онзи си предложи услугите срещу пет лева, а аз стратегически безплатно. То Катана е да го зарибя и утре като ме види да си носи при мен раницата. Та онзи взе да се разправя с мен и ми посегна, но не му се получи:)
За кончето сега сен-сей. Да на практика наруших закона или по точно правилника му. Но правилника е глупав . Ако бях оставил конят във фургона с който го докарах/той е място където може да стои животното/ всичко щеше да е ОК по правилник. Да ама обемът му е 15м3 и щеше да се измъчи животното. На практика не може да се обърне. Гаражът доколкото предназначението му е друго е забранено да се гледат животни и тук си прав формално. На никого не попречи животинчето. Гаряжът е вкопан в дворното място/втори е при това/, топлофициран и с вода и канал. Тоест от хигиенна гледна точка няма проблем никакъв. По чист е от блога ми:))) Ставаше въпрос за месец само и едната инспекторка ми посочи как да не наруша формално правилника защото видя , че не злоупотребявам, а съм в нужда. Изпълних указанието и, а то бе да намеря ветеринар който да прегледа коня и да му препише известно време лечение. Впрочем наистина онзи му преписа някакви витамини и хранителни добавки. В страните за които намекваш че съм бил най репресивни към дом любимци бяха в СССР. Ти обаче си мисля, че ме питаш какво би станало да кажем във Франция където също съм живял. Ами Катана там нещата са доста по либерални от една страна и доста по репресивни от друга спрямо нас. Продължение следва
цитирай
20. анонимен - Хахаха Катана е обсебен от лошадя. ...
17.10.2012 20:00
Хахаха Катана е обсебен от лошадя. Ще умра от смях.

Виждали ли сте човек който постоянно и навсякъде гледа като насрано дете майка си? Това е Иво Инджев посран и гузен, лицемерен подлец. Да му сера в чоФката!
цитирай
21. анонимен - Абе няма ли да се оправят най-после ...
17.10.2012 20:07
Абе няма ли да се оправят най-после тия коментари??????????????????? Вбесявам си, бе господа админи. Оправете тоя адски досаден бъг. На нищо не прилича.
цитирай
22. анонимен - По-гаден пасквил от това не съм чел!
17.10.2012 20:08
Да раздаваш квалификации и да поддържаш в целия си коментар непрекъснато злостен език, не е показател за компетентност! А цитирането на "факти" от личния живот на Инджев ,като средство за разобличаване, говори само едно, че сте човек от върховете на ДС и на Петата колона. С този си маниер на писане само отвращение предизвиквате!
цитирай
23. vencivaleri1951 - Продължение.
17.10.2012 20:15
Там няма ограничения какви могат да бъдат домашните любимци стига да не са опасни за околните./Забранени са породи бойни кучета, опасни хищници, някои видове змии.../ Свиня обаче можеш да си гледаш спокойно, пернати също стига да не пречиш и да не мърсиш. В Булонския лес не само полицията , но и всеки който е усигурил условие за коня си може да го разхожда яздейки/ Не го ли разхождаш обаче може и до затвор да те вкарат ако е пострадало от застояване животинката. Там просто няма как да се случи нашите цигански дръгливи коне да се разхождат в града. Впрочем много от кочиашите/има много файтони/ живеят в предградията и си държат конете в личния двор в обори далеч по кофти от гаража за който стана дума. Репликата на мен ми беше защо се позволява на циганите да мъчат животните си ...коне, кучета, /преди мечки/ и това е предпоставка за разнасяне и на болести. Защо на мен ми направиха проверка при осигурени перфектни условия за животното /само за месец понеже нямаше кой да го гледа/, а те мъчат и бият животните си постоянно.
За балконите имаш известно право защото се преустройват на каво ли не. Моя служителка се оплака, че над нея са направили баня и тоалетна и с промяната мръсния канал минава над спалнята. Други преустройства са пък и опасни. Но балконите са малката беля Катана. Бих искал да те чуя по въпроса за промените в старата част и център на София. Какво направиха колегите реститути с жилищата по партера и първите етажи , а и с някои магазини. Защо за това се мълчи? Загинаха момичета от срутвания при реститутски преустройства. Общо взето сградите са гредоред и насещото са кумините и стените. Прокара се решение на СОС, че преустроиствата са само на уведомителен режим и не се дължат такси. Ти господин консултанте знаеш ли какво ще стане с Витошка например/много улици са така в центъра/ ако се случи/а то ще се случи/ земетресение от подобно на това в Перник. Да не говорим без план, пак в уведомителен режим какви сгради се направиха в маломерни парцели. Кажи за това?
цитирай
24. vencivaleri1951 - Виж драги анонимнико
17.10.2012 20:26
анонимен написа:
Да раздаваш квалификации и да поддържаш в целия си коментар непрекъснато злостен език, не е показател за компетентност! А цитирането на "факти" от личния живот на Инджев ,като средство за разобличаване, говори само едно, че сте човек от върховете на ДС и на Петата колона. С този си маниер на писане само отвращение предизвиквате!


Не е нужно да си от ДС да познаваш Инджевата фамилия. Пък иСофия преди да дойдат анонимниците бе значително по малка. Инджеви са публична фамилия/трима журналисти/, а с Инджев сме учили в едни и същи училища, дори и близки университети /Той Московския, аз Питерския/, почивали сме в едни и същи станции. В ДС не съм бил...то от Инджеви не можеше да се доредиш:)))
цитирай
25. usandthem - До колкото успявам да разбера позицията на автора и повечето коментиращи,
17.10.2012 20:37
агентите на ДС и свързаните с тях лица трябва да бъдат държани далеко от обществения живот, тоест да бъдат лустрирани. Подкрепям ! Прави ви чест господа, че въпреки явните си симпатии към изявени агенти на ДС, белязали политическият ни преход, заемате тази смела и отговорна гражданска позиция ! Браво ! Ето че можем най-после да се обединим около една обща национална идея ! :)
цитирай
26. vencivaleri1951 - Ще се опитам на сарказама ти да отговоря сериозно
17.10.2012 22:54
usandthem написа:
агентите на ДС и свързаните с тях лица трябва да бъдат държани далеко от обществения живот, тоест да бъдат лустрирани. Подкрепям ! Прави ви чест господа, че въпреки явните си симпатии към изявени агенти на ДС, белязали политическият ни преход, заемате тази смела и отговорна гражданска позиция ! Браво ! Ето че можем най-после да се обединим около една обща национална идея ! :)


Не става дума за лустриране, а за малко такт. И в службите както и навсякъде има различни хора. "Добри, лоши и кудоши...":) Не можеш да се биеш с антикуомунизъм в гърдите след като си ползувал всички правилегии на предишния режим, след като си драпал/нямаш представа каква офанзива беше/ да се ожениш за дъшеря на висш служител на Щази и като се обърна палачинката да я ритнеш и след това да претендираш за морал. Не е редно да си направил доцентура, професура с марксизъм и сега да си върл защитник на либертарианството и да пращас "комунистите в Сибир". Не може да си в компанията на тези които взривиха буквално търговията ни с рашките и после да питаш защо търговското ни салдо е в неприемливо съотношение спрямо руснаците. Ето за това става въпрос
цитирай
27. kentof - Дерзайте!
17.10.2012 23:06
И по-отчаяни червени боклуци съм срещал!
цитирай
28. kamosutrov - Аз съм прав, формално :-)))))))))))))
17.10.2012 23:45
Нещата опират до забранено или разрешено. Можеш да имаш гараж на 4 етажа с вана и масажен център. Гаражът ти яхър ли е? Нищо лично, само питам. Не е яхър, нали? Ще продължа с нарушението. Търсил си формален повод и си го намерил. Някой ти е помогнал да узакониш нещо неразрешено. Нещо като фалшиво медицинско, ама да си в "закона". :-)))))))))) Абе човек, що се правиш на 3 и 1/2, че и мен се пробваш да правиш на ампе? Понеже сте и шофьори, много ми приличате на тия, които си пускат аварийките и бягат да си купят нещо. Да напиша ли пак с главни букви? Хитреци сте, на дребно. За да бъда буквален съгласно закона ще те питам нещо простичко. Преди да осигуриш удобствата на кона, тест за шап да си му направил? Примерно. Ако /недай си Боже/ стане беля, кой ще носи отговорност? Ти, доктора издал предписанието, "добронамерената" чиновничка? Или ще викате "ами, не знам как стана"... Смешно. И тъжно. Сега пък "реститутите" ги засегна. За да има "реститути", преди тях е имало национализатори. Така ли е? И ако толкова държахте на архитектурата, нямаше да присвоите и изпораздадете за посолства чужда собственост. И, между другото да се снабдите с по два, три гаража на удобни места за вас, когато на останалите им беше забранено да имат повече от 4,5 кв. м на човек. Или национализацията е даденост, а реституцията е мръсна работа?
За какво се остъкляват балкони? Поради излишък на жил. площ? Като ти е тясно, гледаш как да си направиш удобства, товарищ. Ахъм.... Да го знаеш от мене.
В есето си не спомена, аз будала ли съм, че съм си узаконил остъкляванетоа или не. А Кушелът умен ли е, че не си го е узаконил. Ей от тук да започнем. Схващаш ли логиката или да пиша с главни букви?
Така, очаквам те тези дни на пазара в Красно село, да помагаш безплатно на стари хора, които носят тежки торби. Щом са те учили така от пионерче, редно е да продължиш с наученото.
цитирай
29. анонимен - Богатите руснаци не идват тука, глупако!
17.10.2012 23:47
Ходят в Монте Карло и по такива места, стига си циврил и си оправи правописа, че ставаш за смях.
цитирай
30. kamosutrov - Аз, господине, съм потомствен и кореняк софиянец.
17.10.2012 23:53
Центалнософийскороденоживял. Мога да те разкарвам с часове из София и да ти показвам кое и къде е било и на какво е станало по време на соца. Как са разрушавани исторически сгради и на тяхно място са строени други. Но мога да ти покажа и в чии жилища си живеят БКП шефовете. Имам да решавам една загадка. Защо, по дяволите, няма ни един бивш активен баш борчага против капитализма, който да живее в Ботунец, Дружба 2, Надежда 4 или в Люлин 6, се мъчат да живеят в Центъра. Ей на тоя въпрос не мога да си отговоря.
А на тебе ти е в кръвта и от чавдарче и пионерче, да разнасяш интимните данни на хората. Добър ученик си бил, очевидно.
цитирай
31. kamosutrov - Чак сега прочетох, че Инджев взривил търговията с руснаците
18.10.2012 00:00
Бе, може ли така да лъжеш? Я направи справка, коя страна първа и по кое време сложи бариерните мита. Хайде, че се дразня от тъпа пропаганда и приказки за морал. От кого? От тебе. Някой се бил превърнал от едно в друго. Че вие се превърнахте от друго в едно по заповед. Ти, също. Бил ли си член на БКП, бил си. Бил ли си на хранилка покрай активното борчество, бил си. Що протестираш и срещу какво? Че нали ако не беше активното ви борчество, нямаше да има гаражи и коне в тях. Ай стига имитира праведен!
цитирай
32. slavianstvo - Наддаването за Южното Черноморие ...
18.10.2012 00:05
Наддаването за Южното Черноморие почна отдавна и то ще си остане руски форпост, русите купуват по много канали, мнозина дори по собствено убеждение, защото там винаги има хора, които живеят със съзнанието за историческата мисия на Русия. Съдбата ни е такава, че периодично се налага да избираме между самовара и ибрика, е аз ибрик не искам.
цитирай
33. анонимен - На последните двама чифтокопитни, ...
18.10.2012 00:19
На последните двама чифтокопитни, трябва да се направи тест за шап.
цитирай
34. vencivaleri1951 - Много въпроси...никакви отговори, но нейсе
18.10.2012 11:48
[quote=kamosutrov
-митата През 93та или 92ра руснаците промениха мотата си към нас. Тоест останахме без правилегията на развиваща се страна. Третират ни както всички европеиски а и другите развити страни. Това стана след изказването на Филип Димитров, че Русия не може да бъдеразглеждана в плановете ни като сериоцен търговски партнЬор защото имала БВП по малък от този на Холандия./Формално беше прав като теб за коня:)/ Тогава ни изритаха и от Коми/сега си сечем горите/, след това ни изритаха и от проучването на газовите находища и изграждането на газопроводите/ Нали си спомняш Яренбургското споразумение по което плащахме почти по цени ва вътрешния пазар на Русия. Инджев тогава беше шеф на БТА и много приближен до синята централа/беше впоследствие и главен редактор на Демокрация/ За това казвам че е в същата компания.
-За шапа...Катана, животните ми ходят на лекар далеч по често от мен/говоря за профилактика/ Имат си джи пи:), паспорти, маркирани са и так далее:) Конете драги ми гражданино на практика не боледуват от шап. По принцип редко боледуват от вирусни заболявания . След това и ваксинирал съм винаги животинките си.
Защо имате гаражи и коне и не живеете в Бутунец?
-Ето къде е зарито кучето Катана и се нарича омраза и завист.
Първо защо смяташ, че конят е кой знае каква правилегия и екстра/Разбира се ако го гледаш на село/ Дядо ми /селския/ винаги е имал кон, е..., а е бил сравнително беден човек. Подръжкана на кон не струва кой знае колко скъпо...Във всеки случай кучетата ми са по скъпи. Както ти казах...конете на практика не боледуват и живеят сравнително дълго- до към 30 години при правилно гледане. Лично аз плащам само за добавки и витамини. Сея една нива от десетина декара/сам и понякого с помоща на коня/ с ечемик и овес/ и това е драги. Още не съм го направил тази година защото е суша. Гледат го без пари-на бартерна основа. Така, че не ми излиза повече от 30, 40 лева на месец. Кучетата са ми по скъпи за гледане. Продължение

цитирай
35. vencivaleri1951 - продължение
18.10.2012 12:18
Така , че Катана зависи как погледнеш. Бейзбол звучи много престижно, а чиликът е овчарска игра. Принципът е един и същ. Чилик съм играл много:)))
На въпроса ти защо не живея в Ботунец.
Ами защото още дядо ми/другия /е роден в София/ Фамлиния ни дом е на негов имот, с нотариален акт на терена от 30те. Впрочем драги сега се сещам, че той е и в управителния съвет на комитета за бежанците от Македония. Тоест подпомагал е с безвъзмезден труд и известни лични средства прилепската аристокрация която сега го "съди" че не си е купил имот в Ботунец, а на други места в София:)))
Не те питам за реституцията като акт/за мен тя е една от причините за дереджето ни/имам превид земеделие и гори, а и общински неуредици/, а архитектурните и проектни изменения в сградния фонд. Докато управляваха Янчулев, Софиянски -София нямаше градоустройствен план и това не беше случайно. Строеха се сгради без план и без утвърден проект, преустройваха се повечето партерни етажи и магазини в центъра и преустроството ги превърна в рискови обекти. Ти си се хванал за балкона на Кушел. Виж Катана хората не искат разрешение пак зарад глупавите и грабителски правилници. Като го викнеш за балкона експерта, той ще види, че си сменил и дограма, и под и си облагородил на ново двора си. Ще ти вдигне веднага данък сгради защото цената на жилището е скочила, а от там и такса смет което е тъпотия на тъпотиите. Ти си правиш приветлив дома, двора ...тоест правиш по привлекателен градът, а те цакат с пари които нямат никаква връзка с цената на дома. Кой цапа повече едно многодетно семейство в Младост или двама възрастни в Лозенец, Бояна или центъра. Просто нямаш си идея каква е таксата смет в тези квартали. Защо??? Каква връзка има боклука с данъчната основа??? Ето ти една основна причина хората да не викат общинарли в дома си. "Лош закон ама закон" Да ама на хората им писна от такива недомислия с които да тарантутят чиновници
цитирай
36. анонимен - комунистите трябва да се убиват
18.10.2012 12:44
заедно с агентите на ДС
цитирай
37. kamosutrov - Надничам и какво виждам... Виж ти... Значи, такааа
18.10.2012 14:23
Ако беше направил жилището си след 1989 г., дума нямаше да кажа. Могъл, направил. Но ти си го направил, когато на всички останали беше ЗАБРАНЕНО!
По същото време куп народ имаше скрити нотариални актове, но не им РАЗРЕШАВАХА ДА СТРОЯТ. Тъпо, 1951, тъпо и лъжливо. Хич не ми дреме коня ти дали е ваксиниран, гледан от лекар и т.н. Не се разрешава кон в гараж и туй то.
Но сега ще се опитам да ти обясня нещата в гротесков вид, че да го разбереш. Ще ползвам изказа на най-възпитаният ти почитател Кушел. В коментар № 20 той се е изказал, че сере в човката /устата/ на Инджев. Това е лоша практика. Ако в селото на Кушел се прилага практиката да се сере в уста, това е лоша практика. Ако ти се изсереш в уста, защото някой ти е класов враг, това прави ли практиката добра? От както те знам дрънкаш едно и също и все в този дух. Прилагането на лоши практики в името на възвишените ви цели, прави практиките добри. Е няма как да стане това. И не се прави на разбирач. Не ти завиждам. Няма за какво. Нали се разбрахме, че сте от породата на хитрец Андрешко. Да не се минете и да не настинете. И да извадите нечии гащи на показ, че да засилите аргументите си. Щом сте утрепали Райко Алексиев ще траете Иво Беров. Няма какво да мрънкате. Бил такъв, бил онакъв. Че вие да не сте различни? Ти си се проснал пред СССР и Червената армия и ревеш, че ни е освободила. Той е на друга позиция и аз смятам, че е прав. И е прав, защо? Защото СССР ни третира като окупирана страна. И още е така. Съюзниците върнаха на Германия архивите, СССР, не. Що бе, готин? Освободител, а?
Ти ревеш, че сте били борци против капитализма. Алеле, Че сега какво е и кой го направи? Вие. Ерго? Лъгали сте, лъжете и ще лъжете до дупка. Само това умеете. Огледай се. Бе, готин, като си решил да се изнасяш, що в Куба, а не в Русия?
цитирай
38. ok3223 - Стига бе Мутров...№37
18.10.2012 17:11
Какво си се уженчил и пишеш с маниера на махленска тетка със закъснял мензис, която се чуди как и кой да я оправил в тези софийски времена.
Защитник на Инджев и Беровчето се намерил...
Единият, Беровчето, за "владичеството турско", което било едва ли не рай за тогавашното поробено българско население, както се опитва да ни убеди това говедо. Само за това заслужава да бъде линчуван по късата процедура от българските патриоти, ако са останали такива...
А другият, Инджев, за безмерната му наглост и безпардонно нахалство и морален цинизъм.
Да си професионален разузнавач, подбран,учен и подготвян от нашите и съветски шпионски служби у нас и Съветския съюз, и години,десетилетия работил за тях, и през 89 год. по команда да смениш флага и да ни се пишеш днес яростен антикомунист, русофоб, и какво ли не още, все от този сой.
Та това е чорба, която могат да изкусат с радост и възторг само родени софиянци като теб, с къса памет и гнила съвест.
Абе, може всякакъв да е бил и да е, важно е, че днес е наш човек,че служи и се "бори" за нашата кауза, готов е да мре за нея, слугува на нашите интереси и нашите общи господаре, и е готов на всичко, за да се възцари она, нашата нова власт и правда,
Демонстрираш нисък интелект и слабумие, както се полага на потомствен софиянец(за някои от тях това е едва ли не шопска графска титла), с тази твоя защита на двуноги като Инджев и Беровчето. Само потомствен боклук може да защитава така вдъхновено двуноги боклуци.
Съюза ни бил окупирал. Като единствена страна на Балканите, помагач на нацистите в окупацията на Гърция и Сърбия, чиито окупационен корпус е избил без съд и присъда стотици сръбски и гръцки партизани и нелегални борци срещу немската окупация.
Кака да постъпи с България. Да я признае за приятелска страна, съюзническа.
Дрънкаш ги едни такива слабоумия.
Като те чете човек, започва да се ядосва и да не иска.
И ВРЕМЕ ДА СПРЕШ С ТВОИТЕ СЛАБОУМИЯ БЕ ЧОВЕК.
цитирай
39. kamosutrov - Ядосвай се, Окейчо, ядосвай се. Но не си ми забавен. Не ми се отговаря в подробности, не заслужаваш чак толкова внимание.
18.10.2012 19:53
ok3223 написа:
Какво си се уженчил и пишеш с маниера на махленска тетка със закъснял мензис, която се чуди как и кой да я оправил в тези софийски времена.
Защитник на Инджев и Беровчето се намерил...
Единият, Беровчето, за "владичеството турско", което било едва ли не рай за тогавашното поробено българско население, както се опитва да ни убеди това говедо. Само за това заслужава да бъде линчуван по късата процедура от българските патриоти, ако са останали такива...
А другият, Инджев, за безмерната му наглост и безпардонно нахалство и морален цинизъм.
Да си професионален разузнавач, подбран,учен и подготвян от нашите и съветски шпионски служби у нас и Съветския съюз, и години,десетилетия работил за тях, и през 89 год. по команда да смениш флага и да ни се пишеш днес яростен антикомунист, русофоб, и какво ли не още, все от този сой.
Та това е чорба, която могат да изкусат с радост и възторг само родени софиянци като теб, с къса памет и гнила съвест.
Абе, може всякакъв да е бил и да е, важно е, че днес е наш човек,че служи и се "бори" за нашата кауза, готов е да мре за нея, слугува на нашите интереси и нашите общи господаре, и е готов на всичко, за да се възцари она, нашата нова власт и правда,
Демонстрираш нисък интелект и слабумие, както се полага на потомствен софиянец(за някои от тях това е едва ли не шопска графска титла), с тази твоя защита на двуноги като Инджев и Беровчето. Само потомствен боклук може да защитава така вдъхновено двуноги боклуци.
Съюза ни бил окупирал. Като единствена страна на Балканите, помагач на нацистите в окупацията на Гърция и Сърбия, чиито окупационен корпус е избил без съд и присъда стотици сръбски и гръцки партизани и нелегални борци срещу немската окупация.
Кака да постъпи с България. Да я признае за приятелска страна, съюзническа.
Дрънкаш ги едни такива слабоумия.
Като те чете човек, започва да се ядосва и да не иска.
И ВРЕМЕ ДА СПРЕШ С ТВОИТЕ СЛАБОУМИЯ БЕ ЧОВЕК.

цитирай
40. vencivaleri1951 - Едно си Катана знае, едно си Катана бае
18.10.2012 20:27
Какво общо има постинга ми с коне, балкони, Беров, райко Алексиев /Лека му пръст/
Въпросът ми бе с какво пречат евентуални руски инвестиции в туризъма на Инджев? С какво му пречат руските туристи и най вече дечицата които идват в изградения комплекс в "Камчия". Облекчават или утежняват тези инвестиции търговското ни салдо с рашките. Това е темата на постинга. Без да кажеш дума по темата ти се връщаш към любимата ти тема за "пендарите "на дядо ти. Не пропускаш и лични нападки. Пак почваш къщи, правилегии и проче. Добре ще ти отговоря също с въпрос. Кажи ми една държава в Европа, америка и където и да е където пилот още повече висш офицер да няма висок жизнен стандарт?
цитирай
41. kamosutrov - Висок стандарт спрямо кого? В сравнение с кои прослойки?
19.10.2012 00:18
vencivaleri1951 написа:
Какво общо има постинга ми с коне, балкони, Беров, райко Алексиев /Лека му пръст/
Въпросът ми бе с какво пречат евентуални руски инвестиции в туризъма на Инджев? С какво му пречат руските туристи и най вече дечицата които идват в изградения комплекс в "Камчия". Облекчават или утежняват тези инвестиции търговското ни салдо с рашките. Това е темата на постинга. Без да кажеш дума по темата ти се връщаш към любимата ти тема за "пендарите "на дядо ти. Не пропускаш и лични нападки. Пак почваш къщи, правилегии и проче. Добре ще ти отговоря също с въпрос. Кажи ми една държава в Европа, америка и където и да е където пилот още повече висш офицер да няма висок жизнен стандарт?

Ако не си разбрал тезата ми /остаряваш и забравяш/ продължих тук спора от кушеловите чардаци. Естествено, че ще бая. Не обичам да ме правят на 3 и 1/2.
Понеже доста мои познати бяха офицери от ВВС, аз пък ще ти кажа нещо. Седни и напиши каква е расликата в стандарта между кадрови военен пилот или инженер по поддръжката във ВВС и произволно посочен инженерен кадър в индустрията. В същите страни. След това съпостави възнаграждението на милиционера, военния и учителя. Най добре е по периоди. Има данни. И най накрая ми посочи какви са били заплатите на Запад на платените партийни секретари и платените партийни пропагандисти. И ги сравни с нашите.
После се оплаквай. Също така посочи норматива за жилищна площ на човек в белите страни. Ако се правиш на глупав, да поясня. Каква е площта, която един западняк да не му дадат да купи? В общи линии това е, аз мога да ти кажа разликата в стандартите. Да видим колко пъти ще изпееш "интернационала" и дали изобщо си в състояние да направиш такава съпоставка.
цитирай
42. alexalexalex - Венци
19.10.2012 07:42
интересно, Инджев е агент, а Гоце какво е :)))

Гоцката му викаш "президент", а той - просто доносник:)

или и на двамата им викаш агенти или...
щото така е малко едностранчиво де :))))
цитирай
43. vencivaleri1951 - Привет алекс
19.10.2012 09:53
alexalexalex написа:
интересно, Инджев е агент, а Гоце какво е :)))

Гоцката му викаш "президент", а той - просто доносник:)

или и на двамата им викаш агенти или...
щото така е малко едностранчиво де :))))


За мен да си офицер от ДС не е укорително защото няма държава без служби по сигурност. Отнасям се с разбиране и към нещатните/доносниците да кажем/ защото най различни са причините за вербуването им./ Една част по убеждение, друга против волята им, трета за пари и положение, четвърти без да подозират.../ Не мога да разбера обаче "врътката"/ или по точно противна ми е/ на хора със семейна и лична биография подобна на Инджев. Прочети и ще видиш че се изкарва едва ли не десидент през онези години. Например какви бъзици пускал по време на работата в БТА, или как затапил офицера обработвал паспорта му за Швеция в "паспортното". Това е за наивници алекс. Той е могъл да си го позволи като син на баща зам главен редактор на партиен вестник/Вечерни новини/ и майка офицер от ДС. Например Славков /лека му пръст/ да се изкара десидент , че пускал публично каламбури за тъст си/а той го правеше публично от време на време/. Или съвсем личен пример. Да се направя на десидент че съм вкарвал забранени тави на Битълс, Стонс /с пощата на баща ми/, или че съм теглил някоя майна на парторга където работех, или че не съм отишъл на манифестация на 7ми ноември/тогава ходеше института където работих в даден период/ понеже съм бил на лов/имам такъв срамен период на ловджия:(/ Ще ми се изсмееш и с право. Нищо не ме е грозило , но не така беше ако това бе извършено от 90% от колеги и познати. Точно за това наблягам на агентурата и доносничеството на Инджев за да знаят тези които го четат за какво става въпрос. Колкото до Първанов-безразличен ми е. Не той със Станишев са моите хора:)
цитирай
44. vencivaleri1951 - Какво общо има постинга ми с коне, ...
19.10.2012 10:37
[quote=kamosutrov][quote=vencivaleri1951]Какво общо има постинга ми с коне, балкони, Беров, райко Алексиев /Лека му пръст/

Аз съм си стар Катана, но дори и толко да се връзва балкона на Кушел с постинга ми, все пак как го докара до Иво Беров и Райко Алексиев не схващам. Пък и домът на родителите ми защо? Както и да е. Ти си имал твои познати, а аз съм се хранил от заплатат на баща ми и съм наистина имал възможност да сравнявам. В сравнение с три страни където добре познавам/ Сърбия, СССР и Франция/ военните в България са по зле обезпечени и от към пари , и от към условия. Механика никъде не взима по голяма заплата от пилота/при близки звания/, нито инжинера в производството ако не е конструктор разбира се. Пилотите например в България получават еднакви възнаграждения за длъжност, а надбавките им идват от летателните , порциона и дрехите./Не са малки наистина. Понякога надхвърлят заплатата/ При французи и руснаци разликата още е в заплатите. Ще се спра на западният модел понеже той явно по те вълнува. На пръв поглед заплатите на военните не са от най високите , но това е илюзорно. То е да се спасяват пари от бюджета на военните. Напримеримат военни магазини където стоките са без сборове. /От типа на корекомите/. Тоест вътре няма мита, ДДС, Акцизи. Друг момент е че военните там са непрекъснато в някаква ротация включително и в чужбина. През това време получават командировъчни които общо взето са близки до заплатата им. Квартирите, о и обслужването по тях /от една длъжност нагоре също е поето изцяло от държавата/ Например един генерал там би бил настанен в къща с няколко спални и двор с градинар. Биха се грижили и за кухнята му ако не се откаже сам. Да не говорим , че поне до 70те не бяха премахнати длъжностите като ординарец и адютант. При пенсионирането си военните получават средства за дом/обикновено нямат свой до тогава/ и средства отделно които позволяват да развиеш някакъв бизнес . Нашите 12 навремето и 20 сега дзаплати при пенсиониране са смешни. Продължение
цитирай
45. vencivaleri1951 - продължение
19.10.2012 11:08
Така че един старши или висш офицер като се пенсионира на Запад е подсигурен от всякъде. Да не говорим, че тези които са в по млада възраст ги чакат с "добре дошли" бизнес, политически партии и проче. И това е така защото са образовани, дисциплинирани и с голям опит в администрирането. В една бригада, дивизия например ти ръководиш финанси, строителство, сан-част, прехрана, жилищно настаняване и това е извън основните ти задължения. Да не говорим какво струва техниката и безопасността на хората. Нашите военни бяха не по зле подготвени и го доказаха в редките случаи когато имаха възможност да се "срещнат" със западните/в часност с янките/ след девети и с други преди 9ти.

Лимитът за квадратура. Да имаше го/на практика в няколко града/, но той бе продиктуван от нуждите и голямото търсене. Бе колкото и чудно да звучи в полза на хората с по малки възможности. Да вземем примера с един пилот понеже за тях говорехме и един учител както ти предлагаш. Един капитан, майор...който лети редовно получаваше тогава около 1000лева приблизително, а един учител в гимназия към 200. Тоест при онези цени/около 200 на кв метър застроена площ/ за двадесет месеца пилота би си купил жилище от 100квадрата. или за по малко от две години. На учителя му бяха нужни 100месеца или приблизително 8 и малко години. Дъй като дефицита беше голям на жилища в тези няколко града/липса на заварен сграден фонд на 9ти септември/ едно нелимитирано строителство би задълбочило тази и без това сериозна разлика. Ако пилота си направи 300квадрата жилище, няма да има материали за учителя. Дай да погледнем как сега стоят нещата. Един пилот капитан, майор получава над 2000лева. Учител 600, 700. Едно скромно жилище струва най малко 100000лева. Без заем няма как да стане. Пилота ще получи заем и ще го изплаща 10, 20 години, на учителя няма да му дадът. Пилотът има шанс и за по бързо справяне с въпроса-гражданска авиация, учителят никакъв...освен да обере банка:((
цитирай
46. kamosutrov - В ред 5 /от горе на долу/ в мой коментар №41 съм посочил каква съпоставка търся
19.10.2012 12:47
Русия и Сърбия не са верен критерий. Веднъж си направи труда да схванеш написаното. Примерно /давам пример/
През 10 години считано от 1960 г.
САЩ даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
Франция даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
Швеция даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
Германия даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
България даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
По груба съпоставка, разликите в стандарта 1988 г. България ФРГ беше 10 пъти
Сядаш си на комунистическите панталони, полагаш труд и слагаш данните.
Ще игнорираме факта, че онези можеха да си купят всичко, а нашите, не.
После и това ще коментираме.
цитирай
47. vencivaleri1951 - Катана...таз нямам време да се ровя в статистически данни драги.
19.10.2012 15:52
kamosutrov написа:
Русия и Сърбия не са верен критерий. Веднъж си направи труда да схванеш написаното. Примерно /давам пример/
През 10 години считано от 1960 г.
САЩ даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
Франция даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
Швеция даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
Германия даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
България даскал - полицай - военен /примерно при стаж 10 г. и пенсиониране
По груба съпоставка, разликите в стандарта 1988 г. България ФРГ беше 10 пъти
Сядаш си на комунистическите панталони, полагаш труд и слагаш данните.
Ще игнорираме факта, че онези можеха да си купят всичко, а нашите, не.
После и това ще коментираме.


Пиша ти за неща които съм видял. Който ти е казал, че доходите на учителите на Запад е съизмерим с тези на военните здраво те е подвел. Във Франция например децата на работещите в мисиите от соца през седемдесетте ходеха в руско училище. Учителите там бяха кадри извън дипломатическия персонал и не можеха например да получават по малка заплата от минималната за тази категория във Франция. Тоест бяха по френското трудово законодателство. Така , че знам какво получаваха. По късно специализирах в СЕПИА/разказвал съм ти/ Имахме си думата с младите преподаватели и горе долу и с тяхната заплата бях наясно. Въобще реч не може да става за сравнение с офицерството, още повече с летците.
Защо пък руската, съветската , пак руската:) армия да не са мерило като доста армии които ти смяташ за "важни" са яли пердах от нея. И понеже говорехме за летци по какво руските /а на времето бих казал и българските/ летци отстъпват на западняците. Пилотите ли нямат умения, техниката ли им е калпава... За сведение драги ми сен сей съм чувал записи от трофейни "черни кутии" какво си говорят янките погнати от пилоти които карат без ръце понеже си държат с ръцете очичките да изглеждат дръпнати:)))
цитирай
48. kamosutrov - Хванах се на бас и спечелих. Наистина, само на 2 бири, но и това е берекет версън
20.10.2012 10:19
С написването на предния си коментар, се обзаложих какво ще отговориш. Не бях фиксирал време.
Сега искам да поясня за теб, защо фиксирах тези категории труд. Защото и трите имат отношение към националната сигурност в демократичните държави. Няма да ти обяснявам защо и как, че ми е досадно. Аз ти говоря за съпоставка във възнагражденията /оценката на обществото към труда им, ти ми пееш песни за "черни кутии". Ами, щом това те удовлетворява, слушай записи от черни кутии.
Аз съм си направил отдавна съпоставката /не в детайли/ и разбрах, че не е важно да караш самолет без ръце, а да имаш хората, които да ти направят такива самолети. И то такива, че да те принудят на един такъв самолет да произведеш, поддържаш, управляваш, още 4 военни самолета. Да произведат такива пътнически самолети, че да те изчушкат от какъвто и да е пазар за пътнически самолети. Да направиш така, че един човек да не се стреми да стане ченге, ако иска да стане учител. Демек, ченгето и офицера да са мотивирани вътрешно за задълженията си, а не да са водещи властта и парите, които дава едно тоталитарно общество.
Въпроса за "ялите пердаха" е твърде сложен. Може би най точните дефиниции за него са дали цар Пир и Наполеон. Единия е опердашил римляните, но е имал достатъчно акъл да каже "Още една такава победа и аз съм загубен", а другия е казал "във войските, съотношението морал, въоръжение е 3 към 1". Което дава обяснение за масовото използване на заградителни отряди във руската армия, които са подкрепяли бойния и дух.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5092353
Постинги: 1367
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930