Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2012 05:12 - Дребни хора, дребни страсти и дръвчене на дребно
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2185 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 31.08.2012 09:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Фулъм взеха Бербатов, но дали им е достатъчно дълга скамейката за него-ехиднечеше днес в един от сайтовете спортен коментатор/или по скоро вземащ се за такъв/. Същият господин/със снага на сумист/  трудно би си вързал връзките на обувките без да седне, но си чешеше езика с миналогодишния голмайстор на Острова.
-То червените кхмери/разбирай левичари и русофили/ освен Горки друг не знаят. Не знаят дори и кой е Лемонов-кикоти се виден интелектуалец, учен и управленец в блог Бг. Къде Горки, къде Лемонов...и какво му е на Горки...Истина че не е доктор филолог, но понаписал е нещико все пак. А колкото до Лемонов, може ли този всезнайко за миг да си представи, че някой с вижданията на Лемонов вземе властта в България. Тогава ще види "кон боб яде ли" и що е туй червен кхмер"
-Те "червените кхмери" не знаят коя е "Могучая кучка"/обединени в група руски интелектуалци предимно музиканти/-зарежи ги...Селски културтругури-отсече културтрегер от мегаполиса Сандански. 

Могат да се извадят още и още подобни коментари и постинги в тази насока. Трудно обаче може да се обясни ползата от подобни епистоларни напъни. Каква е ползата от подобни заяждания, подмятания главно от анонимни автори към други също в повечето случаи анонимни. Какво ни помага туй, че ще се подиграем с временните несгоди/да се надяваме, че са временни/ на един брилянтен футболист и скромен, и добър човек. Каква полза имаме ако осмеем някого който не знае какво е "Могучая кучка" Не е ли по добре да разкажем с пост или коментар за членовете на тази група от великолепни музиканти, още повече, че днес е денят на кончината на друг велик руснак/Висоцки/. 
Защо непрекъснато се делим на Левски и ЦСКА. От това делене нищо не остана от нас като народ. Напрегнати дербита стават вече и мачовете ни с Букина Фасо/не знам дали правилно изписвам/ и това не е само метафора. Понеже нямаме достатъчно /иби въобще/ работа, занимания, клечим пред монитора и се правиме на велики. Красиви сме, богати сме, умни сме...Солта сме на земята. Е малко сме анонимни, но това е да не ни направят уроки:) Трудно може да се обясни философията на такова перчене, освен че сме "бременни" с множество комлекси и ги "крием" с агресия към другите/различните от нас/. Това че ще се подиграем с руснаци, сърби, американци няма да промени факта, че сме най бедната страна в Европа, чу сме станали за посмешище и никъде не ни искат вече. Както сме тръгнали , ще дойде ден когато и кхмерите ще ни сочат с пръст...



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - pipinana
31.08.2012 06:30
ne igraia ma4ove < NO vijdam mnogo grozni manipulacii i ne mi e v kravta da se zanimavam s podobni nizosti ! Ne iskam s nasilie varhu men da bada razdeliana ot liubim 4ovek i da ne mojem da sme si dvamata s BOKO v li4en plan !!!!
цитирай
2. dolsineq - ". . . Защо непрекъснато се ...
31.08.2012 10:16
"...Защо непрекъснато се делим на..." – грозни и красиви, умни и богати, елитни и неелитни... и всичко останало, за което не се сещам сега... Венци, тези дни трябваше да си извадя адресна регистрация в Св. Михаил. Нямаш си напредстава как се изненадах в кметството. Документите ми обработи една жена, висока около 50 см. Имаше пригодено бюро за ръстта й, стълби за шкафовете и копирскенера. Бях в реалният свят на приказката за Снежанка, но не с джуджетата, а нейното продължение... :)
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не знам Дуце,
31.08.2012 13:32
dolsineq написа:
"...Защо непрекъснато се делим на..." – грозни и красиви, умни и богати, елитни и неелитни... и всичко останало, за което не се сещам сега... Венци, тези дни трябваше да си извадя адресна регистрация в Св. Михаил. Нямаш си напредстава как се изненадах в кметството. Документите ми обработи една жена, висока около 50 см. Имаше пригодено бюро за ръстта й, стълби за шкафовете и копирскенера. Бях в реалният свят на приказката за Снежанка, но не с джуджетата, а нейното продължение... :)

Влезнах в Блог БГ преди три години за пръв път. Заварих стогодишни войни които и да навършат век няма да спрат. Точно това питам и аз-докога ще се делим. Иначе Дуце варианти на Снежанка и седемте джуджета има доста. Ти в коя версия си, че има такива в които джуджу ставам само за усмивката ти Тобоска:)
цитирай
4. dolsineq - Венци, не си разваляй настроени...
31.08.2012 14:19
Венци, не си разваляй настроението, заради чужди грешки. И без тях нашите са си предостатъчно. Сега ще ти дам един весел линк: http://krysy.blog.bg/hobi/2012/08/31/koi-kak-se-obijda-spored-znaka-na-zodiaka.994847 , а за моята зодия виж какво пише: "Не е лесно да се обиди Девата. Представителите на този знак като цяло не са конфликтни. Не, Девата няма да използва свободното си време да обмисля страшно отмъщение за вас. Тя не е злопаметна. Но по силата на своята любов към реда и доведена до логичен завършек, тя ще ви включи в "черния" си списък. Ще си го получите според заслугите в удобен момент, при това може да е неочаквано и за самата Дева. Но ще бъде направено добросъвестно." – прави като нас, Девите – загърбвай лошото в момента, все ще му дойде момента, да си го рекнеш...;) А за усмивката си прав, ами прекалено много станаха сериозните, затова ...:)))))))))))))


цитирай
5. chavdar01 - ВСЕ "ПЛАЧЕМЕ НА ЧУЖДИ ГРОБИЩА",
31.08.2012 14:22
А НЕ ПОГЛЕДНЕМ В КАКВО ЖИВЕЕЕМЕ,КАК ЖИВЕЕМЕ,И КАКВИ ИЗМЕКЯРИ СМЕ СТАНАЛИ(НЕ И БЕЗ ЧУЖДА ПОМОЩ РАЗБИРА СЕ)!
БЪЛГАРИНО-О-О,ПЪРВО СЕ ОГЛЕДАЙ,А ПОСЛЕ ДАВАЙ СЪВЕТИ НА ДРУГИТЕ НАРОДИ!
цитирай
6. usandthem - ама и салата си надробил !
04.09.2012 17:36
От Бербатов та на "кхмерите" ! Викаш да не се делим, да плеснем с ръце и да се прегърнем, било каквото било ! Ми хубаво ! Ама все към нас апелираш, към тези дето искат да колят и да избиват "предателите" мълчиш като ...., ти си избери някой епитет ! Аз искам да съм отделно, тоест да се деля от хората, които искат да ни управлява гоце, от тези, които крадат европарите и искат да реализират корупционни проекти за моя сметка! Как да се прегръщам с тях ?! И как да не се присмивам на тъпак, който тръгнал да ме убеждава колко велика е руската култура, пък аз съм по-убеден и по-запознат от него! Аз знам защо руската култура е велика, той мисли, че е велика само защото е руска ! Или ще ми обясниш, че сред лявомислещите няма тъпаци ?! Все едно аз да взема да те уча на счетоводство - смешно е ,нали ?! И според теб трябва да търпя такъв идиот да ми обяснява величието на руската музика, а да се сеща единствено за Чайковски след зверско напъване ! И да ти кажа -изобщо не ми дреме дали група запотени чалгари ще вкарат топката между два дирека - не това определя националното ми самочувствие, или липсата му ! Предпочитам да имаме стандарта на Люксембург, пък нека от Буркина Фасо се кефят, че ни бият на футбол ! :)
цитирай
7. vencivaleri1951 - Юса,
04.09.2012 21:09
usandthem написа:
От Бербатов та на "кхмерите" ! Викаш да не се делим, да плеснем с ръце и да се прегърнем, било каквото било ! Ми хубаво ! Ама все към нас апелираш, към тези дето искат да колят и да избиват "предателите" мълчиш като ...., ти си избери някой епитет ! Аз искам да съм отделно, тоест да се деля от хората, които искат да ни управлява гоце, от тези, които крадат европарите и искат да реализират корупционни проекти за моя сметка! Как да се прегръщам с тях ?! И как да не се присмивам на тъпак, който тръгнал да ме убеждава колко велика е руската култура, пък аз съм по-убеден и по-запознат от него! Аз знам защо руската култура е велика, той мисли, че е велика само защото е руска ! Или ще ми обясниш, че сред лявомислещите няма тъпаци ?! Все едно аз да взема да те уча на счетоводство - смешно е ,нали ?! И според теб трябва да търпя такъв идиот да ми обяснява величието на руската музика, а да се сеща единствено за Чайковски след зверско напъване ! И да ти кажа -изобщо не ми дреме дали група запотени чалгари ще вкарат топката между два дирека - не това определя националното ми самочувствие, или липсата му ! Предпочитам да имаме стандарта на Люксембург, пък нека от Буркина Фасо се кефят, че ни бият на футбол ! :)


а ти нима мислиш, че сред ляво мислещите има само тъпаци? И че когато напсуваш Русия и комунистите си много освободен. Не Юса, точно обратното е по света. Бритите казват, че ляв е този който чете "Кентърбърийски разкази" , но не му пука за Кентърбърийските архиепископ и и херцог./ Уф много е трудно...Дано съм го написал правилно:(/ "Колячите" и от ляво и отдясно обикновено не знаят нито те, нито предките им какво е клане. Аз обаче знам. За съжаление!!! И нещо друго. Споря с тези които чета, а и нямам единомислие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5062994
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031