Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2012 01:37 - Бащице, прости сме, бедни сме затова сме лоши и крадем...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6740 Коментари: 32 Гласове:
27

Последна промяна: 29.08.2012 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Това е дежурното оправдание  на всеки сгащен в провинение или престъпление циганин. Не вЕрвайте. Образование и социален статус  нямат никакво значение за този етнос стане ли въпрос за кражба, измама и проче подобно деяние. Ако ще и професура да има циганин, падне ли му да мами и краде ще го прави.
Това съм го научил още като малък и колкото пъти съм нарушавал принципа -с мангал нямай никаква работа-толкова пъти съм патил

Ето какво ми се случи наскоро:
Давам някои неща под наем. Та за едно атилие идва една млада и симпатична двойка-студенти, актьорско майсторство в Благоевградския университет-Петър и Емануела. Петърчо ми се стори познат, но не можех да разбера от къде, но не го попитах. Спазарихме се и попълнихме договор. Когато видях фамилията Чапразов се сетих откъде познавам господина. Познавах донякъде баща му-поет и журналист...брат му също журналист. Бащата дори шеф някакъв в "Хелзинкския комитет" в Б-я. Всичко добре само дето -цигани.  Тръгнах да развалям договорката, но жената скочи. Какво като са роми/ей това го най обичам...роми, центуриони и проче глупости/ . Погледни момчето от какво семейство, само учи , бори се с живота... С жена , а още повече професионален философ е безпредметно да спориш. Почти бях сигурен какво ще стане, но спокойствието е по важно понякога от парите. Както си му е редът Петърчо и Емануела прескачаха да плащат наеми...Все чакаха пари които не идваха и така половин година. Накрая им казах да напускат. Те и това направиха...Изнесоха се забравайки да платят парно за половин година , наем, а и за спомен си взеха готварската печка.:) Пак да напомня-баща поет и журналист. Зам шеф на Хелзинкския комитет в Б-я. Брат също журналист. Самите наеметели студенти в престижно учебно заведение...И какво от това. Циганина си е циганин. Падне ли му краде и мами. Или както един съсед казва: "На снимка да видиш циганин " -шамар му удари.  Ще запитате , като знаеш всичко това защо си ги пуснал и защо се жалваш след "дъжд качулка" Жалвай се на прокурор защо в блога. На прокурора съм го направил. Ще ги осъдя и ще ми върнат нащата и парите. Пиша този постинг защото разбрах, че това е маниер на въпросния господин. Наема жилище, не плаща колкото може и си тръгва след това.  За спомен забърсва нещо за да му компенсира парите които е дал.../Все пак плаща нещо за да не го изгониш веднага/ С това искам евентуално да предпазя бъдещи наемотодатели, работодатели на господин Петър Чапразов-син, брат на цигански интелектуалци и борци за човешки права:) Просто да не изгорят като мен. Ще помоля и по четените блогъри ако намерят за необходимост да разпространят този пост та да го прочетат повече хора белким предпазим някого от ужилване. Предварително благодаря.




Гласувай:
29


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Ще перефразирам един от девизите на Ку-клукс-клан:
29.08.2012 04:08
Добър циганин е само мъртвият циганин.
цитирай
2. stanemirkata - Из циганския фолклор:
29.08.2012 08:34
От куче курбан става ли, че и от циганин човек?
цитирай
3. djani - Железен принцип:
29.08.2012 09:45
С циганин работа да нямаш. Всички външни агресии срещу България са ударили на камък. Но това подхранвано от потта и кръвта на българина "малцинство" вече е на прага да си има своя държава. Косовския синдром - "Со курец си напраиа дръжава" еа бъдещето ни.
цитирай
4. theeconomist - Е, друже
29.08.2012 11:17
Днешните "ромале", не са пичовете от "Табора отива към небето".
Тогава са били само конекрадци, сега - всичкокрадци.
Тогава са били чергари, сега - уседнали кражбари.
Как може да е свестна популация, чиито девиз е :

"Фъта, мата турбъсата - друм текерела!"
цитирай
5. vmir - Некоректността не е само циганска черта, особено по нашите земи.
29.08.2012 11:28
Даже има известна коректност в самото признание на циганите от заглавието ти. Да не би да са по-добри от цигани онези българи, които хем мамят, хем лъжат, че с кадърност и знания са си постигнали положението? У нас е норма крадецът да вика: "Дръжте крадеца", норма е и вярата, че с пари, лъжа, клевета и измама, всичко се постига, че използването им е атестат за политическа зрелост и висши социални умения. Защо циганите да правят изключение?

Иначе постинга ти е готин и си заслужава дори и не дотам издържаните изводи, защото мошениците трябва да бъдат разобличавани пред всички, за да не им се връзват други.
цитирай
6. theeconomist - И тези които са
29.08.2012 11:39
съседи на мангалите и имат техният бит, придобиват просяшко-кражбарсия им манталитет!
Мимикрията е известен природен феномен, но при приматите е особенно ярко изразен.
Те повтарят определени движения или мимики, но това е от първичният рефлекторен спазъм на подражанието!
цитирай
7. vmir - Най-лъжливи и крадливи са обаче онези, които винаги са готови да припишат на циганите
29.08.2012 11:46
всичките кражби в държавата, защото си въобразяват, че така техните кражби и лъжи стават незабележими.
цитирай
8. ramone - ==
29.08.2012 13:34
не му се сърди - експроприирал е експроприаторите.
майтапя се:)))
цитирай
9. dolsineq - Честито и друг път не слушай жена си, ...
29.08.2012 13:55
Честито и друг път не слушай жена си, а разумът си, Венци....)
цитирай
10. tutankhamon661 - vencivaleri1951
29.08.2012 14:02


Когато имам време, ще го разпространя. Поне по името ще се ориентира някой бъдещ хазяин.

За съжаление е точно както го описваш. Знам и свестни цигани, но те се срамуват от произхода си, защото са им известни традициите на етноса. Същите характеристики важат и за много българи и въобще хора от всякаква народност.

При циганите обаче нещата са форсирани. За тях дори е въпрос на чест да крадеш и лъжеш по-качествено. Понякога даже се хвалят с това. Стига да не им предстоят някакви плащания, понеже тогава отиват в другата крайност - оплакванията.

цитирай
11. kamosutrov - Не съм провокатор, но си спомням една твоя фраза
29.08.2012 14:45
Ставаше дума за твои роднини, които пипнали пушкалата и станали.... активни борци". Обеднели и се радикализирали. Не виждам никаква разлика.
цитирай
12. kamosutrov - Апропо, да поясня, че.
29.08.2012 14:54
Всяко нещо направено от човек, от човек се разбива. Още съм с бан по IP. Просто ми е омръзнало да водя еднотипни спорове с 7-8 човека, с едни и същи аргументи, повторения на едни и същи събития от един и същи живот. Както ми е омръзнало разни глезльоци да ме пращат да духам, да бия чикии, да си бърша задника и какво ли още не.Като представят тези си постъпки за особено тежка аргументация. Щеше ми се да знаеш, че с твоята вградена сянка /их.....бе значи/, някой е прибрал и вградените сенки на трудоваци, бригадири, работници и куп други аргати на соца. Това е.
цитирай
13. анонимен - Извинявай за гадничкият въпрос ама ...
29.08.2012 17:52
Извинявай за гадничкият въпрос ама тая твойта жена да не я е опрашвал тайничко мангала?Че като майка орлица се е хвърлила да го защитава?Поет бил и журналист?Хахаха май си го е харесала дали заради нещо което ти не можеш да и дадеш?Нищо лично приятелче ,жените са си курвички.А и обичат цветнокожите незнам защо ама си падат по такива.Мойта ме заряза заради некъф индианец.Та имай едно наум.Защо го харесва.. дали заради борбата дали заради черния маркуч в гащите.Животът е циничен а ти би трябвало вече да си го осъзнал.
цитирай
14. vencivaleri1951 - И какво общо има коментара ти с постинга ми.
29.08.2012 18:03
kamosutrov написа:
Всяко нещо направено от човек, от човек се разбива. Още съм с бан по IP. Просто ми е омръзнало да водя еднотипни спорове с 7-8 човека, с едни и същи аргументи, повторения на едни и същи събития от един и същи живот. Както ми е омръзнало разни глезльоци да ме пращат да духам, да бия чикии, да си бърша задника и какво ли още не.Като представят тези си постъпки за особено тежка аргументация. Щеше ми се да знаеш, че с твоята вградена сянка /их.....бе значи/, някой е прибрал и вградените сенки на трудоваци, бригадири, работници и куп други аргати на соца. Това е.


Да ме виждаш притеснен че ме изпържило цигането. Написах това , та да предупредя някои хазяи които са прочели. Нищо повече.Помолих и който иска да разпространи. Мисля си че интернет пространството по скоро е за взаимопомощ и споделяне, отколкото за перчене. Обясни ми бавничко като на неинтелегентен човек какво искаш от мен. Защо след двумесечно мълчание пак започваш да се заяждаш, да ме персонофицираш, да се плезиш от "тъмното". Обясни или гуляй салага...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Както се казва -Благодаря за въпроса
29.08.2012 18:10
анонимен написа:
Извинявай за гадничкият въпрос ама тая твойта жена да не я е опрашвал тайничко мангала?Че като майка орлица се е хвърлила да го защитава?Поет бил и журналист?Хахаха май си го е харесала дали заради нещо което ти не можеш да и дадеш?Нищо лично приятелче ,жените са си курвички.А и обичат цветнокожите незнам защо ама си падат по такива.Мойта ме заряза заради некъф индианец.Та имай едно наум.Защо го харесва.. дали заради борбата дали заради черния маркуч в гащите.Животът е циничен а ти би трябвало вече да си го осъзнал.


Той/въпросът/ ти не е гадничък. Напротив човешки е , и е вик за помощ. За съжаление не съм специалист в тази област-нито психиатър, нито психолог. Не се отчайвай друже психиатрията и психологията, а и фармацефтиката са напреднали доста. Обърни се , най вероятно е да ти помогнат. А паричките не стига пиши в Блог бг-ще съберем.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Не е същото Катана.
29.08.2012 18:25
kamosutrov написа:
Ставаше дума за твои роднини, които пипнали пушкалата и станали.... активни борци". Обеднели и се радикализирали. Не виждам никаква разлика.


Не се прави на деликатен какъвто не си. Става въпрос за чичо ми и баща ми ...нали?

Та моите роднини както ги наричаш двамата са хванали пушките да се борят за страната си/Те са наполовина сърби/ "Активноста им" която те държи буден нощем не е от тук а от Югославия. Сега ще те ядосам още повече-сърбите продалжават да я превеждат под формата на финикийски знаци както и преди. Та мисля си Катана по достойно е в сражение с агресора отколрлкото да махаш с цветенца на Орлов мост на германци, на руснаци, на американци и проче. Пак те питам...Какво искаш човече? Кажи си болката?
цитирай
17. vencivaleri1951 - Да слушам разума Дуце,
29.08.2012 18:30
dolsineq написа:
Честито и друг път не слушай жена си, а разумът си, Венци....)


ама разум чаршафи не мачка. Ти си далечко да помогнеш реално, а и с фотки и коментари само разпалваш мераците ми без да си във възможност да ги угасиш
цитирай
18. planinitenabulgaria - Една поговорка за осиновените деца-циганчета:
29.08.2012 18:37
"Вари го, печи го, циганинът си остава циганин."
Това турците са го включили при религиозното образование на децата си и моллите ги учат, че ако в селото им или близо до тях се появи циганин, трябва да го следят и изгонят. И всички турци от Източни Родопи като източник на зло за тях сочат циганската махала на Кърджали, от която тръгва пррестъпността в този регион.
А какво да кажем за окръг Видин, в значителна степен за Монтана и вече Враца? Или за квартала във Варна до автогарата? Гетата в Северозапдан България стават все повече, а голяма част от хората в тях тях тръгва да търс бизнес и по-добър живот в София. Безплатният градски транспорт и вода, толерантността на Общината към гетата - това в никой друг град на България го няма...
цитирай
19. vencivaleri1951 - Вмире, не циганите ни докараха до това дередже. Не техни са големите кражби
29.08.2012 18:38
vmir написа:
всичките кражби в държавата, защото си въобразяват, че така техните кражби и лъжи стават незабележими.


Това е безпорен факт и тук си напълно прав. Техните престъпления обаче са директни и по прлавило брутални и арогантни. На десет изнасилвания, битови убийства, блудства, продажби на деца ...девет са на цигани. Когато едни мангали задигнат зимнината на някои старци/а и се гаврят безащитните хорица/ като сума откраднатото не е много. Не е тежко престъпление, но оставя тези хорица на ръба на оцеляването, обрича ги на глад и лишения. За това тези престъпления са тъй запомнящи се. На мвен са ми направили щети/парно , готварска печка/ да кажем за 2 хиляди лева. Няма да се отразят кой знае колко на бюджета ми. Има хора които се хранят от наем, и две хиляди са много пари. За тях пиша този пост Вмире. Не всичко е политика.
цитирай
20. анонимен - От двадесет години ви ги повтаряме ...
29.08.2012 18:41
От двадесет години ви ги повтаряме тези и други неща, хеле най-после почнахте да се сещате що е циганин и циганизация. Лошото не е, че не чувате по-мъдрите и по-патили от вас, лошото е, че с гласовете си потъпквате нашия избор, следователно потъпквате и вярната посока, по която трябва да вървим като народ!!!
ГБ
цитирай
21. vencivaleri1951 - Жалкото в сучая е,
29.08.2012 18:47
theeconomist написа:
Днешните "ромале", не са пичовете от "Табора отива към небето".
Тогава са били само конекрадци, сега - всичкокрадци.
Тогава са били чергари, сега - уседнали кражбари.
Как може да е свестна популация, чиито девиз е :

"Фъта, мата турбъсата - друм текерела!"


че този е представител на тяхната интелегенция. Учи в Американския университет. Баща му ще те попилее по съдилища ако кажеш нещо в прав текст срещу етноса им. Разлика в мисленето им обаче с тези във Факултето никаква. Натисни в Гугъл и виж фамилията им във какви фондации , студия, редакции е. Живеят с мисълта че всичко им е позволено, и че всички са им длъжни. не за друго, но да се научи този мангал ще го гоня до дупка черния му задник. Ще го осъдя и ще го осъдя по НПК. Когато добие собственост, регламентиран доход чичко съдебен изпълнител ще му почука на вратата и ще му събере дължимото с лихвите
цитирай
22. анонимен - Никого няма да осъдиш, само джав...
29.08.2012 18:57
Никого няма да осъдиш, само джавкаш. Ако беше сериозен човек, който не си оставя колата в калта, досега щеше да знаеш, че присъди се издават не по НПК, а по НК, а НПК е само процесуален закон, който казва как да се стигне до присъдата. Щеше да знаеш и че сам не можеш да ги осъдиш за кражба, правомощие да ги преследва за кражба има само и единствено прокуратурата. Собственост и да придобият, ще те мотат по съдилищата, докато изтече погасителната давност, а ти ще останеш с пръст в ... Най-добре пий една студена вода и запомни, че бял човек с циганин работа НЕ МОЖЕ И Е ТРЯБВА да има, ако ще и циганинът съкровище да иска да му дари!!!
цитирай
23. анонимен - не професУр , а професОр
29.08.2012 19:55
Ако ще и професура .........
ДАЖЕ ГО НАПИСАЛ В ЯРКО ЧЕРВЕНО, МАЛЕ, МАЛЕ :))
цитирай
24. usandthem - Аз с цигани никога не съм имал близки контакти-
29.08.2012 20:12
обаче съм съгласен, че трябва да се избягват по възможност. Просто не вярвам в интеграцията, такава, каквато са я замислили. Аз и на Гоце това му виках - "мани, викам му, тоя Цветелин Кънчев, мани не се заигравай с циганите ! А той - "ама как, бе, знаеш ли къф мощен електорален фактор са при избори ?!" И така си живеят индобългарите - в перманентна амнистия си живеят ! Пък повелителя на правата и свободите викаше в Столипиново - "Аз докато съм фактор в политиката, вие ток няма да плащате !!" Та сега се чудя, дали са почнали да си плащат тока, или Доган вече не е фактор ?! Надали !
Да ти кажа, малко ме насмеша от твоите премеждия ! Мисля си - "глей, как се измени света , значи ! Кога тия хора бяха бедни и експлоатирани жестоко от "фашисти и чорбаджии-изедници" и хапваха кашкавал само след успешна акция, кога станаха собственици на повече имоти, отколкото им трябват, та и под наем, за пари, демек ,започнаха да отдават !!! То добре, че нямаш имот, мандра да речем, нейде в планината - кръговрата житейски как само щеше да се затвори !

А, иначе, навремето гледах един репортаж за наш дом за сираци. Там, разбира се, повечето циганета. И от швеция с новата си майка, вече юноша пристига в дома, да види приятелчето си от сирашкото си детство, което не е имало късмета да го осиновят в чужбина. Еми, което си е вярно - си е вярно . битието наистина определя съзнанието ! "Шведчето" си беше все така мургаво, ама се изучило, няколко езика , облечено, възпитано, интегрирано, дет се вика ! Това, нашенското, нема да ти го описвам - достатъчно голям си да помниш тъжните индийски филми ! :) Та към твоя призив да се пазим от циганите, ще добавя и моя - "Пазете се и от тези, които определят битието! " Че това същото битие създаде красиви, културни, образовани и БЕЛИ крадци ! Всички мангали цел живот да краднат, не могат колко един Овчаров да гепнат ! :) Зимата идва ! Дръжте вратата затворена - да не избяга Топлото ! :)
цитирай
25. vencivaleri1951 - Благодаря за старанието,
29.08.2012 20:17
анонимен написа:
Ако ще и професура .........
ДАЖЕ ГО НАПИСАЛ В ЯРКО ЧЕРВЕНО, МАЛЕ, МАЛЕ :))


но професОрите правят/хабилитират се/ професУри.
цитирай
26. vencivaleri1951 - Бих се съгласил във втория ти абзац/първото е заяждане/
29.08.2012 20:25
usandthem написа:
обаче съм съгласен, че трябва да се избягват по възможност. Просто не вярвам в интеграцията, такава, каквато са я замислили. Аз и на Гоце това му виках - "мани, викам му, тоя Цветелин Кънчев, мани не се заигравай с циганите ! А той - "ама как, бе, знаеш ли къф мощен електорален фактор са при избори ?!" И така си живеят индобългарите - в перманентна амнистия си живеят ! Пък повелителя на правата и свободите викаше в Столипиново - "Аз докато съм фактор в политиката, вие ток няма да плащате !!" Та сега се чудя, дали са почнали да си плащат тока, или Доган вече не е фактор ?! Надали !
Да ти кажа, малко ме насмеша от твоите премеждия ! Мисля си - "глей, как се измени света , значи ! Кога тия хора бяха бедни и експлоатирани жестоко от "фашисти и чорбаджии-изедници" и хапваха кашкавал само след успешна акция, кога станаха собственици на повече имоти, отколкото им трябват, та и под наем, за пари, демек ,започнаха да отдават !!! То добре, че нямаш имот, мандра да речем, нейде в планината - кръговрата житейски как само щеше да се затвори !

А, иначе, навремето гледах един репортаж за наш дом за сираци. Там, разбира се, повечето циганета. И от швеция с новата си майка, вече юноша пристига в дома, да види приятелчето си от сирашкото си детство, което не е имало късмета да го осиновят в чужбина. Еми, което си е вярно - си е вярно . битието наистина определя съзнанието ! "Шведчето" си беше все така мургаво, ама се изучи


но в случая става въпрос за човек с не лошо битие. добре облечен мбадаж/всичко по него марково /и стилно между впрочем/. Добре образован, завършва Американския университет. Баща, брат журналисти. Бащата между впрочем е издал няколко стихозбирки. Не знам добри или лоши, но все пак поезия. Тоест не става въпрос за бедни, необразовани и маринализирали се в гетата хора. Пък и изборът на жилището говори също за претенциите. Не е ефтино жилище Юса.
цитирай
27. kamosutrov - Ще ти обясня. Дори и ще пиша бавно, че вдяваш трудно
29.08.2012 20:44
Какво е гуляй салага? Вероятно е някаква отпратка в твой стил. Така или иначе, няма да те послушам. Иначе, за циганите си знам отдавна. И манталитета им и разбиранията им. И съм печелил басове, че свестен такъм е изключение. Но да се върна на основната теза.
Та, да ти кажа в прав текст. Нищо не искам от никого. Само ми е смешно. Оплакваш се от нещо, което твоите са правили. Обеднели и пипнали пушкалата. Че то е същото като циганите, но още по твърдо. Персонификацията ти е просто отражение на цялостен манталитет на една прослойка. Обеднели и тръгнали по прекия път. Аз ще ти дам един пример. С нашите, с които твърде често, даже постоянно се подиграваш. В твоята глава е свила гнездо представата, че прилепската аристокрация е дошла тук със хазната на Александър Македонски. Естествено, че няма как да знаеш / не ти изнася/, че са бежанци от сърбите и сръбските кланета. Не знаеш как се взима разстоянието Прилеп-София с толкова, колкото можеш да носиш. Нали знаеш, дошли са голи, щото златото тежи. Всички бежанци са леви по принуда. Но не са пинали пушкалата, за да си решат материалните проблеми или да са се хванали с измами и кражби, а са започнали як бач. Работа и учене. Нали се досещаш, че е трябвало да се натрупат активи, които вашите да вземат. Това е в кратце. Не знам дали разбра нещо.
Чак сега видях още един твой коментар. Виж, нашите не са чакали посрещали съветите. Руснаците, де. Вие сте ги посрещали. И тук си неточен.
цитирай
28. dolsineq - 17. vencivaleri1951 - Да слушам разума Дуце,
29.08.2012 21:07
vencivaleri1951 написа:
dolsineq написа:
Честито и друг път не слушай жена си, а разумът си, Венци....)


ама разум чаршафи не мачка. Ти си далечко да помогнеш реално, а и с фотки и коментари само разпалваш мераците ми без да си във възможност да ги угасиш

...............................
Пийни една студена водица и забрави за случая, Венци. Говоря съвсем сериозно. Нищо няма да получиш от тези. Ако са искали да ти платят, щяха да го направят веднага, а сега само ще те разиграват и ще ти докарат безвреме инфаркт. Насочи енергията си към по–приятни изживявания. Нищо, че съм далеч, важното е, че предизвиквам емоции...:)
цитирай
29. vencivaleri1951 - Основната теза драги Катана в този постинг
30.08.2012 09:42
kamosutrov написа:
Какво е гуляй салага? Вероятно е някакне ти изнася/, че са бежанци от сърбите и бач. Работа и учене. Нали се досещаш, че е трябвало да се натрупат активи, които ва нещо.
Чак сега видях още един твой коментар. Виж, нашите не са чакали посрещали съветите. Руснаците, де. Вие сте ги посрещали. И тук си неточен.


е :-внимавайте с г-ин еди кой си ако давате нещо под наем. В коментарите си ти го обрщаш отново в посока-любимата си вълна-неграмотните селяндури които вместо тихичко да си стоят в колибарските паланки в очакване на бирници и поредните мобилизации взели живота си в свои ръце и сритали задниците на този онзи. Все пак и за загубата на територия след войните ли ще обвиниш комунетата. Та тях общо взето не ги е имало тогава? Не ти ли прави впечатление, че колкото пъти сме били срещу омразните ти рашки толкова пъти жестоко сме патили. Че руснаците ни дадоха Сан Стефано, а "твоите " хора Берлин. Че рашките макар и обявили ни война и окупирали страната един истрел не са направили, а англоговорящите ти браточки сринаха софия и избиха хиляди без никаква необходимост-ей така да накажат , да отмъстят за не знам си какво. Салага не е обидна дума от типа/на цървул, крадец, неграмотен.../ Значи младок, новобранец...Гуляй салага може да се преведе като разходи се , проветри се малкия, заек и проче. Тъй като съм ти батко имам право да ти го предложа. За сведение роднините ми за които говориш на 9ти септември са били извън България. На практика са се върнали през лятото на 45та. Нито са имали възможност да посрещат руснаци на 9 ти, нито да репресират някого. За пушките:-Народът има право на бунт, хората имат право на щастие...Записано е в американската конституция. Нали разбираш, че студентската банка е далеч по приятна от това да те стрелят германски, а и български войници. Защото представи си , че и комунетата подобно на прилепчани са учили/Въпросните двама са били съответно студент и гимназист когато са се хванали за оръжието/
цитирай
30. kamosutrov - Понеже имаш едни и същи аргументи /които и са неверни, де/
30.08.2012 10:40
Да те питам каква оценка даваш на собствените си познания по история? Защото според мен в историята ти си предходното състояние на "салага"-та. Значи, едните сринали София -факт, имало е разрушения. Окупаторите сринаха държавата демографски, интелектуално и икономически, но ти на го броиш. Жертвите от бомбардировките съотнесени към избитите от окупаторите и техните слуги не ги броиш и отчиташ, така ли? Нямам сведения германски войски да са се стреляли с антиправителствени терористични групи на територията на България. Ако имаш сведения, покажи и докажи. Апропо, изнасилването и убийството на цивилни, какво е? В моя нов блог, който не е тук, ще покажа големи масиви от Сан Стефанския договор и от Берлинския договор, които толкова често цитираш, но не казваш какво са съдържали. Естествено, те са във връзка с Цариградската конференция и споразумението между Русия и Австро-Унгария в Райхщат. Но ти никога не си бил обективен в анализите си. Или не знаеш фактите /при желание ще се потрудиш и ще ги научиш/ или ги премълчаваш, а това е пропаганда и демагогия.
цитирай
31. vencivaleri1951 - Катана, ти си като зъбобола-издуваш се едностранно
30.08.2012 12:35
Във всичко вкарваш политика, та дори и в един битов проблем който споделих единствано да предпазя и някой друг. Това което отдавам под наем е следствие на бели имоти за черни дни:) или както ти би го нарекъл като консултант-инвестиционно решение. Риск да те "изпържат" винаги има, но той/рискът/ е нищожен дори когато се е случил от това което си взел и ще вземеш. Така , че аз драги съм съвестен и градящ гражданин на страната си. Инвестирам , а и си плащам всичко дължимо на хазната. В наемните отношения съм от единия процент които плащат данъци защото някое Катанче ще ме наклепа пред НАП и ще получа финансов бан.:)

За историята: Знам я колкото средностатистическия българин-от учебниците и десетина исторически романа. Пак точно толкова колкото средностатистическия българин знам кои народи/от коя империя/ са проливали кръв за моята страна и кои са рушали и проливали кръвта на сънародниците ми без всякаква необходимост. Не че ни мразят-те са си такива. Мразят всички. Правели са го и във Длезден, правели са го и в Херушима, правят го и днес. Направиха го наскоро и със столицата на другата ми държава. Като стана въпрос за пушки имено твоите хора от зад-океана решават нащата си главно с оръжие. Дали ще е битов проблем, дали президентски въпрос, дали международен спор няй вероятно е да се решава с оръжие.
За въпроса на германските части в българия . Кой говори за България Катана? Нямам близък роднина партизанин в България. Моите хора са били в тогавашна Югославия/майка им/баба ми/ е сръбкиня. Страната им е била нападната и те не са махали с цветенца на агресора. В България на практика се връщат след капитулацията на Германия, която ги заварва във Виена.
За демографията: От учебниците знам, че 44та сме 6мл и нещо.Към 7млн. От статистиката знам, че приз края на 80те сме над 9 млн. Как като сме се увеличили с над 2млн през тези 45 години сме имали тогава демографски проблем и как сега като се върнахме в изходна позиция като бройка/за качество въобще не говорим. Той твоят човек го каза за лошия маТриал/ и нямаме вече проблем. Или за селата ще кажеш, че опустели. Ами да седнем в колата и в която искаш росока ще тръгнем. Нвсякъде ще видиш дву и повече етажни къщи Катана строени сле девети и кипял живот в тях-посрещани са радости и скърби. Раждания и смърти. Сега със заковани прозорци и буренясали дворове. Страната на газеника преди стана ядрена и космическа държава. Сега електричеството става непосилно за много и пак към газеника. Ти не си чел на газена лампа, а аз да когато съм гостувал на селските си дядо и баба. Помня и газеника, помня и кобилицата с която баба насеше от метра вода. Менците ги пазя като антика, както и ордените на фамилията Катана. При това доста дадени в името на НВ. Тогава кобилици Катана след 9ти басеини в дворовете. Това е разликата човече. Впрочем половината празни защото водата по незнайни причини е почти колкото в София макар хората със собствен труд изградиха водопровода, водата стига по естедтвен път до домовете. Демографския проблем катана е сега. Прост пример. Двама от четрите ни президенти до сега са селски момчета от бедни семейства. Те стават президенти , а преди това правят и хабилитация. Сега момчетата с техния статус от Веселиново и някое пернишко селце отпадат съвсем рано от училище, а по късно в повечето случаи се маргинализират. Това е катастрофа в демографията. Сега нещо лично Катана. Сред съседите ми/а и роднини/ има със сериозно пострадали от репресите след 9ти/ето признавам го/ предки. Те са имали съответните трудности/някои са ги споделяли, други са си мълчали/, взето като имоти им е много. Такова пищене като теб, нито от Крапчеви, нито от Иоцови...нито от Илия Минев дори съм чул. Много от тях станаха учени, творци, технократи и с добро кариерно израстване. С повече труд наистина , но го постигнаха. На теб Катана какво ти взеха-акции в Банка, застрахователна компания, пенсионно дружество, завод, едра градска собственост,чифлик, горски масиви...Не са те приели в университет, не са ти издали книга, не са ти пуснали постановка или филм... "...Кажи си Катана..."
цитирай
32. анонимен - Yakov
30.08.2012 16:12
Политическата експлоатация на малцинствата доведе страната до това състояние! Но на политиците не им пука! А защо ли? Пак идват избори. Очевидно политиците не чуват, че народното негодувание клокочи! И скоро ще заври. Само някой да подкладе огъня! И денят не е далеч!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061295
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031