Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 14:57 - Мнозинство без право на помилване...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6030 Коментари: 16 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жинотът според статистиците е поскъпнал почти с 1% /0,9%/ през февруари
Тази статистика няма да я прочете един старец от Ягодово и още един във Велинград.
Освен близките им никой вече не си спомня за тях. Техния живот макар и поскъпнал еднопроцентно бе оценен на малки парици.-пенсийка и дребна покъщнина. Бяха убити брутално, жестоко ...за нищо. Нямаше и отзвук освен беглите коментари на криминалните репортери. Били убити от младежи с богато криминално минали. Мургави младежи се видя от хрониките. Не е новост, болшинството подобни убийства се извършват именно от мургави младежи
с богато криминално минало. Ако споменеш етноса на тези душегубци ще те погне кохорта от защитници на човешките права. Ще завият мастити и тлъсти адвокати с още по тлъсти хонорари , че накърняваме достойнството на тези изроди, че нараняваме сложните им и нежни иначе души. Ще завият като полкова сирена по трасето Брюксел -София. Как така сме нарекли циганите убийци-цигани. Не виждаме ли спецификата в етноса им и защо не се гордеем от присъствието им?
Виждаме и сме се нагледали на спецификата им. Не се гордеем с тях...ама никак не се гореем. Специфичното за тях е че могат да затрият без никакво угризение на съвестта стари хора -работили цял живот да изхранват и убийците си и родителите им. Децата и внуците на убитите ще продължат за изхранват тези специфични нежни душици както и семействата им. Социалните фондове пълнени от жертвите/настоящи и бъдещи/ се и ще се ползуват главно от това нежно малцинство. Нашите деца няма да получават детски защото видите ли получавали сме достатъчно, а производството/защото това е истинското му значение/ на мургави маргинали и бъдещи престъпници се е превърнало в доходна професия за малцинството. Малцинството тунеядства на гърба на мнозинството, като отгоре на това го граби, насилва , убива...Впило се е като рак в здрави клетки и няма насита...За мнозинството няма милост...няма помилване!



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. анонимен - В България моралът е на висота-м...
12.03.2012 16:27
В България моралът е на висота-много демократичен.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Ние смекалпави приятелю...ние.
12.03.2012 17:18
kushel написа:
В България моралът е на висота-много демократичен.

Просто трябва да се хванем и да поставим на място бонусбенефициенти и тази мургва и нежна измет.
цитирай
3. blackpredator - Поздрави за постинга Венци!
12.03.2012 17:34
Де да беше рак, щеше да има и непушачи управляващи и законотворци.
Мургава чума, вече епидемия в електоралната фекална среда.
И последният хигиенист, дето го избраха, се оказа "мургав" санитар.

Държавното ни слънце, все повече, ще ни обогатява с мургаввиолет, докато останат малко евробългари и Лозенец ще го преименуват в Харлем.:)
цитирай
4. анонимен - Икономист
12.03.2012 18:55
Привет!Крушката винаги има опашка.Популиста почна да си дава сметка,че в сферата на сигурноста и борбата с елементарната битова,ежедневна и жестока престъпност,всички влакове са изпуснати.
Кържалиите не са били такива зверове!
И тиквате се сети и оповести,влезнат ли ги в къщи - прави го каквото можеш.Да ама колко и какво могат.Дава ли си сметка Борисов,че отваря кутията на Пандора.
Не искам да бъда грешно разбран!Аз лично ще си отдъхна.Имам по едно късо нарезно и в къщи и в офиса и разрешителни да ги нося и четири пушки.1 карабина с оптика "Мазалатка",1 ловен автомат"Гремлин -бласер" ,1 помпа "Германика" и 1 надцевка "Пипер Баярд".
Но така власт а казва оправяйте се сами.А после защо сме оскотели.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Преди години имах колега циганин -бригадир .
12.03.2012 19:43
blackpredator написа:
Де да беше рак, щеше да има и непушачи управляващи и законотворци.
Мургава чума, вече епидемия в електоралната фекална среда.
И последният хигиенист, дето го избраха, се оказа "мургав" санитар.

Държавното ни слънце, все повече, ще ни обогатява с мургаввиолет, докато останат малко евробългари и Лозенец ще го преименуват в Харлем.:)


Беше орденоносец, получаваше кинти повече от бай Тошо. Опитаха се да вкарат циганин в бригадата му не даваше. Опитаха се насила пусна веднага молбаза напускане. Викам му защо? Вика мбад си още/той пет години по голям:)/ не знаеш. Аз години съм създавал бригада Вие искате да я Развалите. Аз циганин ва единия тротоар видя ли , бягам на другия...Та срещам го преди 10ина години и го питам как е. Той ми вика: Голяма работа е демокрацията...Изравни ни всите. Вие българите ставате като нас циганите
цитирай
6. vencivaleri1951 - Привет!
12.03.2012 19:57
анонимен написа:
Привет!Крушката винаги има опашка.Популиста почна да си дава сметка,че в сферата на сигурноста и борбата с елементарната битова,ежедневна и жестока престъпност,всички влакове са изпуснати.
Кържалиите не са били такива зверове!
И тиквате се сети и оповести,влезнат ли ги в къщи - прави го каквото можеш.Да ама колко и какво могат.Дава ли си сметка Борисов,че отваря кутията на Пандора.
Не искам да бъда грешно разбран!Аз лично ще си отдъхна.Имам по едно късо нарезно и в къщи и в офиса и разрешителни да ги нося и четири пушки.1 карабина с оптика "Мазалатка",1 ловен автомат"Гремлин -бласер" ,1 помпа "Германика" и 1 надцевка "Пипер Баярд".
Но така власт а казва оправяйте се сами.А после защо сме оскотели.


Аз съм против лесния достъп до оръжие, макар че у нас да е бъкано с цеви още на прадядо ми. Сега всеки комплексар може да си забучи пищов в колана . Ще го тури за фукара , но все някога ще го извади. По Станиславски ли беше че "Ако видиш окачена пушка на стената в първо действие ...до трето тя ще гръмне" Циганския въпрос с пушки в къщи няма да се оправи. Скакалци с джепане се не трепят. Нямам идея вече/преди имах/ какво може да се направи, но вече са толкова много и в такава прогресия растът, че звера горе е прав. Като чума са. Ще изчезнат като ни затрият.
цитирай
7. анонимен - Икономист
13.03.2012 15:09
Здрасти венци!Днес нали имаше обявено в 11 ч. връчване в Министерство на Правосъдиета на някаква петиция на антикомунистически форум за включване в комисията по досиетата и репресирани.Катана обеща,че ще бъде там!И аз понеже имах работа в една близка до мястото на събирането банка,отидох в 11 ч. точно.Катана го нема,или се беше маскирал.Хем му казах,че ще ида да му дам редкият и уникален шанс да се запознае с "Икономист" на живо.
Освен това познах.Не ми се наложи даже да си събувам обувките,та камо ли да ползувам химикалка да ги броя.8 участници,включително и Янко Янков с един плакат,2 камери 3 журналиски с къси поли и два джипа и един опел с полиция.Майтап,полицаите бяха повече от петиционерите.
Такова беше ситуацията в 11,05 и взех,че си тръгнах.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Привет!
13.03.2012 16:12
С Катански и аз имах среща на пилоните преди време когато имаше протести срещу цар Киро и циганите. Там имаше и книжна борса тогава и внук ми ме помоли да отида с него защото го беше страх от тези които се събираха...скинари и прочее. Сен сеят после ви каза, чеги пресрещнал някъде към центъра. Той ми е сърдит. Когато те се заяждат ОК...бъзнеш ли ги малко вият като сирената на 6ти полк. Ти в 107мо ли си учил. Аз също съмучил там при Домусчиев. Така мисля се казваше директора. Не вярвам да се казва Ламби Кандев още:) Тамли живееш някъде?
цитирай
9. анонимен - Икономист
13.03.2012 16:42
Живея в района от рождение в кооперация построена от баща ми и негови колеги,архитекти и инжинери през 1952 г.Близо до Трайчо Костов,сега Св.Наум.От рождение и до днес.В 107 съм учил,но ти си по-голям от мен и по мое време директор беше жена.
Та катана дойде ли на вашата среща?А за сръднята - ще му мине!Дсвен това какви портивници сме на небосклона на българския политически живот,ако не се попържаме и не вадим от ръкавите на гимнастьорките си "жосткие слова".
Пиша го на руски,за да не го разбере.:-))))
И хайде,честити ви нови цени на горивата,парното,топлата вода и тока.Той катана,понеже не кара кола /инжинер на който по политически причини МВР не му е дало книжка/може за горивата да му е се тая.Както на мен за парното и топлата вода.Щото в нашите стари блокове и при комунизма и при демокрацията не ни вкараха парно.Та аз съм щастливец.Топя си 105 кв.м. с една камина с камера 15 клв.с разпределителен вентилатор и въздуховоди.Маам по 10 м. куб. дърва и по рядко пускам климатиците.Няма по-хубаво нещо от живия огън.
Преди години в Германия в Мюнстер в един антиквариат до абатството /едно от най-старите в Европа от 1200 та година / си харесах един люлеещ се стол.не беше в добро състояние и беше на добри пари,но се тюхках,как ще го докарам до София.Въпросният хер Райнхард,ми го продаде и ме увери ,че ще го изпрати за негова сметка.И наистина ,стола пристигна на Столична митница.Какви ядове съм брал да го освободя,бедна те и е фантазията.На края го минах като офис мебел.
После го дадох на един реставратор-кожодер,но сега си имам и люлеещ се стол за пред камината.Позор ече от 26 г. съм ловец,а нямам меча кожа,но "все еще в переди".
А на катана ще му чукна среща на друго място.Задължително трябва да се запозная с най напредничаво демократичният националист.
цитирай
10. vencivaleri1951 - На Конявски проход:)
13.03.2012 20:39
Аз жинея от другята страна на резиденцията. Една прека на Черни връх. Аз в Ламби кандев дойдох късно в пети клас защото бе близо на майка да ме контролира. Аонсу -тогава ВПШ бе на Баучър.Не ходет на у-ще защото не можех да пиша. Там пък искаха да ме пратят във "веселото" со палестинскотопосолство където е днес. Физкултурника ги спря защото му бях в отбора по шах, а и имах успехи. Ти си на дърва,а на мен горският ми предписа подборна сеч. Ако пусна фирма кой знае какво ще направи. Миналита година се опитах да организирам такава сеч, но закъснях. Тази година трябва да го направя защото ще меглобят. Впрочев аз също не карам вече. На моменти не се усещам къде съм на платното ...Губя ориентация. Остатъчни състояния от дислексията и мога да съм опасен. Возят ме общо взето, но горивото плащам:( Иначе понеже съм син на партизанин МВР ме изпитваха на пистата на аерогарата:) Впрочем баща ми е взел книжка точно така като кара академия в Съюза. Ужасен шофьор беше когато караше. Хубавото беше, че не обичаше да кара. Като студент се отказах от лова. Бях тогава на вълна йога и ... Впрочем на село прасетата слизат доста близо. Няма храна и нападат градините на хората. Впрочем на два пъти видях елени да си "пазаруват" там:) , но вепърите правят мазало като влезат. Имаше и мечка в района, но от две години не са я срещали.
цитирай
11. анонимен - Венци, я намини да видиш тъпия меч ...
14.03.2012 18:15
Венци, я намини да видиш тъпия меч какви ги ръси пак.
цитирай
12. анонимен - Икономискт
15.03.2012 14:07
Привет!Гледам,че при кушела пак сте се хванали за гушите с катана.Ма като гледам по снимките,на теб ти е тънко вратлето, а катанич има бая яка инсталация между торса и главата.Ще вземе да ти види сметката:-)))))).
Понеже като нерегистриран индивид,нямам достъп до блога на кушел,а блога на катана е този месец неразположен, я го питай катана:"Икономист" пита защо не дойде на срещата пред Правосъдието на 13.03.2012 г. в 11,00 ч. Нещо му се е досвидила червената химикалка или що?"
цитирай
13. анонимен - Икономист
16.03.2012 08:18
Добро утро,венци.Преди време,когато по привичките му и начина на "выпендривание" и управление сравних Бойко със Сталин,катана подскочи като ужилен и ме попита от къде на къде правя този паралел.След снощното нощно заседание на ПБ на ГЕРБ /ПС/ и решението за приемане на "оставки",това ми напомни на "тук се посъветвахме с другарите и има мнение.....".
Къде е катана,който твърдеше,че всичко у нас цъфти,връзва и ражда...запъртъци!!
Като "супер успешната",според Н.Младенов среща в Катар,където шейха само дето не си събу джапанките.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Имам чувството/не съм слушал новини/
16.03.2012 11:21
че Трайчо изгърмя зарад Катар. Представяш ли си да се изправи и да чете доклад на английски/по протокол/ пред единствено пред българи. Резил от всякъде, но кое ли не е резил вече сред нотабилите ни. Ами погледни какво правят жените на властта у нас. То шефки на фондации, печелещи търгове банкерки, пиарки...От където и да погледнеш все смрад. В резултат на това 70% услуги/в т чпиар:)/ 4 % селско стопанство в БВП. От времето на Максуел няма международен мошеник който да не е намерилрадушен прием у нас
цитирай
15. анонимен - Икономист
16.03.2012 13:09
Абе, тия съвсем са изпърдели!Трайчо Трайков не е член на ГЕРБ, па му приели оставка на политически изпълнителен съвет????Той не трябва ли да я подава в МС?
Днес четох интересна статия в един електронен вестник.Знаеш ли защо американците държат обвинените(според тях),в терористични действия в затвор на Гуантанамо.Ми то било много просто!Понеже е на кубинска,а не на американска територия,там не била в сила американската юрисдикция за срок на задържане,без предявяване на обвинения,можешда задържаш за неопределен срок,без адвокат,без доказателства.Майтап,а?
цитирай
16. vencivaleri1951 - Това д янките е вече история...
16.03.2012 14:33
анонимен написа:
Абе, тия съвсем са изпърдели!Трайчо Трайков не е член на ГЕРБ, па му приели оставка на политически изпълнителен съвет????Той не трябва ли да я подава в МС?
Днес четох интересна статия в един електронен вестник.Знаеш ли защо американците държат обвинените(според тях),в терористични действия в затвор на Гуантанамо.Ми то било много просто!Понеже е на кубинска,а не на американска територия,там не била в сила американската юрисдикция за срок на задържане,без предявяване на обвинения,можешда задържаш за неопределен срок,без адвокат,без доказателства.Майтап,а?


Наскоро Конгресът даде право на Обама да разписва заповед за арест по подозрение и н интерес на националната сигурност. В павилника навярно ще дилигира правото на някой, и друг, и-. Интересното в случая, че арестите ще се правят от военнтитте. За влезе Пиночет...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063495
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031