Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2012 14:28 - Няколко въпроса към пичовете и пич..те от "Нюйорк Таймс"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 5377 Коментари: 23 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поради отсъствието на Пискова и Катана погледнах в чужди медии да се осведомя за изборите в Русия. Та погледнах Нюйоркската газета и много неща не разбрах.
-Путин загуби подкрепата си...
Ето това е вече откритие заслужаващо "Пулицър" Снощи в предварителната извадка Владимир Владимирович гонеше някъде към 65%. Колко трябва да спечели , че да е подкрепен. Може би  99% като някой от предшествениците си преди 90те.
-Изборът е легитимен, но нечестен...
по натам се обяснява, че нечестен е понеже Путин се кандидатирал. А защо да не се кандидатира след като отговаря на всички условия. Може би неудобен за някого са искали да кажат господата , но са спестили името. Благодарим, но ние името го знаем-чичо САМ
-Путин го избрало простолюдието и свързаните с Кремъл елити...
Те какво очакват...да го изберат свързаните с  Белия дом ли елити като  в Грузия сега и Украина преди време. "Простолюдието" видя добре какво се случва и случи там и направи своя "простолюдски" избор. То като се замисли човек какъв избор направи "сложнолюдието" зад океана при избра между  Буш и Гор. Изтика интелектуалеца /с помоща на съда дори/ пред неграмотника:))) 
-Съмняваме се че Путин ще устиска мандата...
Не се съмнявайте, живот и здраве може да устиска и следващ
-Русия се сбогувала с демокрацията...
Да, не стрелят вече с танкове по "Думата". По всяка вероятност Путин ще говори на Пушкинския площад пред опонентите си днес, а няма да подпише демократичен закон от сорта "безсрочен арест по подозрение в застрашаване на националната сигурност " по подобие на Обама. Лидерите на" Окупирай Кремъл" няма да бъдат арестувани от домовете им и други адреси по подобие на лидерите на "Окупирай Уолстрийт"
Путин никога не нарече опонентите си "Пасмина" по подобие на ледера на републиканската фракция в Конгреса.
-Идването на Путин на власт ще застраши мира  
Къде? Кого застрашава Путин, респективно Русия? Араби, перси, пакистанци, корейци...Щит и бази на Карибите ли прави?  Нима е опасен човек който направи страната си боеспособна и показа кукиш на желаещите да я разпокъсат. Нима е опасен човек който върна достойнството на Русия и при когото всеки божи ден бе надграждане върху руините от деведесете. Не мисля! А Вие...? 



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. podvodni - Погледни от тяхната гледна точк...
05.03.2012 14:58
Погледни от тяхната гледна точка:

-Путин загуби подкрепата си... - на САЩ и цялата"демократична общност"

-Изборът е легитимен, но нечестен... - легитимен щото го избраха руснаците, но нечестен щото не е по правилата на САЩ

-Русия се сбогувала с демокрацията... - със демокрацията тип САЩ

-Идването на Путин на власт ще застраши мира - онзи мир който се опитват да наложат
цитирай
2. vencivaleri1951 - То и затова завърших постинга
05.03.2012 15:23
podvodni написа:
Погледни от тяхната гледна точка:

-Путин загуби подкрепата си... - на САЩ и цялата"демократична общност"

-Изборът е легитимен, но нечестен... - легитимен щото го избраха руснаците, но нечестен щото не е по правилата на САЩ

-Русия се сбогувала с демокрацията... - със демокрацията тип САЩ

-Идването на Путин на власт ще застраши мира - онзи мир който се опитват да наложат

с въпрос. А как мислите Вие. Благодаря за коментара
цитирай
3. анонимен - Икономист
05.03.2012 15:36
Ние не мислим.Вместо нас мисли г-н Борисов.И той е езмислил поздравителна телеграма да В.В.П.,в която изразява надежда.........Ние също сме обнадеждени.
"Не грозим,а говорим,
Пол-Европы прошагали,
если надо повторим"
цитирай
4. vencivaleri1951 - Това с телеграмата е интересно
05.03.2012 16:27
анонимен написа:
Ние не мислим.Вместо нас мисли г-н Борисов.И той е езмислил поздравителна телеграма да В.В.П.,в която изразява надежда.........Ние също сме обнадеждени.
"Не грозим,а говорим,
Пол-Европы прошагали,
если надо повторим"


Борисов му я изпраща като на издигнал се в администрацията премиер или съвместявайки МС и Президентство у нас? Ще избъзикам "майната" с цитата.
цитирай
5. анонимен - Икономист
05.03.2012 19:21
Добра вечер!Абе венци,светни ме моля те от какво не са доволни,катана,Боре и другите антикомунисти?Ми загубиха ли комунистите на Зюганов и левите на Прохоров - загубиха!Ето сбъднатата им мечта-комунистите в опозиция,реват,че изборите са нечестни и са загубили.Не разбирам,ако беше спечелил Зюганов,по щастливи ли щяха да са?Я ги питай?
Може би се плашат,че комунистите ще предприемат курс на въоръжена борба за властта?Че някой нов Троцки ще натовари кораб със стингери, М16 и "Хеклер и Кох" с пълнител отпред и ще дъртят по Беломорканал към Москва и с Цар Пушка ще дадат сигнал за разгонване на Думата?
Това сме го виждали.Първия секретар на ГК на КПСС и член на Политбюро тов.Ельцин,от купола на танка забрани собствената си партия.И кво-ей я на пак жива.
Мамка му,няма угода!Като печелят комунягите-що печелят?Като загубят - що губят?Дали нашите приятели са станали ерзац комунисти?
цитирай
6. alexalexalex - венци
05.03.2012 21:11
радваш се все едно Станишев и Жан са се върнали на власт бе :)))

а то - дребния шпион пак фалшифицира изборите :))

ето ти клипче - да се радваш http://www.youtube.com/watch?v=QP0YO-sEaqg
цитирай
7. анонимен - Икономист
06.03.2012 10:40
Попиках се от смях,като прочетох отговора на Боре на цитата.Тия момчета са у несвест.Те пиемат всичко буквално и са готови с голи космати гърди и задници да защитават антируската си позиция със слепотата на новородени малачета.
Че резултата от цитата е на лице бе пичове.Русия е не в "пол-Европы" , а в "целой".
Кой пордава газа,нефта,молибдена,за Норилски никел,чували ли сте,борсовите стоки около 50 % от къде идат и на кого плаща Европа.
На тия смешници само "Броунинги" с пълнене от пред с шомполи са им в главата.А отзад стърчи сърпа,яко забит с чука.
Явно дълго ще им държи влага.
цитирай
8. blackpredator - хех,
06.03.2012 11:32
Те Борето и Катана, са като амиши в блога.
цитирай
9. vencivaleri1951 - То брато
06.03.2012 11:35
alexalexalex написа:
радваш се все едно Станишев и Жан са се върнали на власт бе :)))

а то - дребния шпион пак фалшифицира изборите :))

ето ти клипче - да се радваш http://www.youtube.com/watch?v=QP0YO-sEaqg


всичко по реда си. Нали знаеш...Русия като кихне, ние тук бронхопневмония ловим. По всичко личи, че този път двустранна. Его на Първанов му се"вдигна гребена", Боце превари Плевнелиев да пуска депеши за дружба и продължение на проекти.../цитирам по смисъл телеграмата/ ПФК Левски стала команда имени Василия Кунчева :) Въобще на където и да се обърнеш чуваш Да здраствует Белене, Да здраствует Южен поток, да здраствует Левски, а Йосиф Кобзон все си е в София...:) Откъде накъде аз да се цепя от колектива.
Апро по ...като е толкова дребен шпионин защо на Хилъри от вълнение говорят, че пак и дошъл цикъла? И то напразно...Бил го вдига само на стажантки, а пък Вовата пък на гимнастички...
цитирай
10. vencivaleri1951 - Ама Катанката не стачкува ли този месец?
06.03.2012 12:40
blackpredator написа:
Те Борето и Катана, са като амиши в блога.


Аз вероятно съм го изпуснал от поглед:)
цитирай
11. boristodorov56 - кво е тва амиш? Да се срамувам или да бъда горд?
06.03.2012 14:04
blackpredator написа:
Те Борето и Катана, са като амиши в блога.

цитирай
12. boristodorov56 - Пич, не ти харесват котировките борсите ли или що?
06.03.2012 14:06
анонимен написа:
Попиках се от смях,като прочетох отговора на Боре на цитата.Тия момчета са у несвест.Те пиемат всичко буквално и са готови с голи космати гърди и задници да защитават антируската си позиция със слепотата на новородени малачета.
Че резултата от цитата е на лице бе пичове.Русия е не в "пол-Европы" , а в "целой".
Кой пордава газа,нефта,молибдена,за Норилски никел,чували ли сте,борсовите стоки около 50 % от къде идат и на кого плаща Европа.
На тия смешници само "Броунинги" с пълнене от пред с шомполи са им в главата.А отзад стърчи сърпа,яко забит с чука.
Явно дълго ще им държи влага.

цитирай
13. анонимен - Икономист до г-н Борис Тодоров 56
06.03.2012 15:06
Майна,всичко ми харесва на мен.Даже това,че ходиш да се интересуваш от мнението ми в блога на венци.Ако не беше сложил модерация за неугодните ти опоненти,нямаше да ти се налага,ма нейсе.На теб не ти харесва нищо.Гледам ви от две години тук и виждам,че главно се оплаквате.Зная защо сте тъжни,но не разбирам,като не ви отърва тук:
"Защо не заминем на някъде,дай да си купим билети,
има толкоз влакове,кораби и самолети?"
и друм текерела!
Остана ви една филибетлийска телевизийка "Европа",на братото на осребрилия мандата си пловдивски бракоразводен льохман.А Емо пък облиза и продължава да ближе маркуча на ППО /абревиатура не на първична партийна организация , а на противопожарната охрана/ и той с жални вопли от евродепутатския гювеч,дето лапа.И той беше от СДС то.Ма си врътна куйрука и по зова на сърцето отиде при комунистите.
Ей за това за тебе все няма и няма.Нищо освен черен хайвер,леб и "Дом Периньон" на лъжички.
Знаеш добре,но ако не знаешдати кажа:несъм ченувал,не членувам и няма да членувамв БСП,но са ми отвратителни до повръщане,лигльовците,който смениха по 2-3 партии и все недоволни.
Борсите партии нямат.Парите не миришат.Правят се с опит,знания,умения и премерен риск.И е много важно да не си лаком.Щото лаком анус изпомпвва кръвна плазма.
Уважавал съм винаги позициите ти по въпроса за грабителските 23 години,но избирателната ти омраза,страх и завист ме карат да търся в писанията,неначесаните ти комплекси.Манията ти за преследване от Русия,СССР,комун.онанисти,Цоли Драгойчеви,ІІІ Интернационал,Ротшилд,Альоша и Шалва Парсадонович Хайм,ти създава дискомфорт и те лишава от възможността да се радваш на живота.
Стига толкоз съм ти писал.Ти си знаеш.Само да ти кажа,когато се опитваш нещо да ми натриваш носа,просто все едно до се мъчиш да разплачеш плачеща върба.
Бывай!
цитирай
14. boristodorov56 - 13. анонимен - Икономист
07.03.2012 14:17
Икономисте - аз съм амиш или съм поне толкова кансервативен.
Не прочете ли коментара - 8. blackpredator?
Вероятно диагнозата е правилна и хем ме радва, хем ме натъжава.
То и аз не съм плачеща върба, ама ти все ми вменяваш някакви грехове в тази посока.
Не се оплаквам.
Казвам защо мирише кучето - нито е отрепАно, нито е зарито дълбоко и разнася свободно миазми.
Ази съм фенче на Сенечето и съм богат с малцето дето го имам, не че бих се отказал и от повече - но чуждо не ме е блазнило.
Защо да е избирателна омразата ми - та нали всичките боклуци у нас, без значение на разнообразния им политическият им сорт и цвят, имат еднакъв генезис. Това съм твърдял винаги.
Нали не очакваш да симпатизирам на Гоце и Серги - първия политически хамелион, нагъл апартаментски рубладжия и млад милиардер; а втория от канибалското котило в кръвна връзка с Лермонтов - Лаврентий Петрович ? В крайна сметка, човек требе да уважава и хората около себе си и близките си и да не им дава повод да се срамуват от него.
Има доста рационални идеи в коментарите ти, но матросовския плам да ги защитаваш ме прави прекалено подозрителен и мнителен като дърт амиш.
Ти отричаш морала, а аз съм си амиш.
цитирай
15. анонимен - Икономист-до г-н Борис Тодоров
07.03.2012 16:38
Ето какво г-н Тодоров-аз не съм умен и интелЕгентен,просто съм начетен и паметлив.Зная какво е "амиш".Има такива американски има такива и руски "старообрядци".Преди време даже гледах филм за тях.Не разбирам "блеки" в какъв контекст ви е класифицирал с катана като блог-амиши,но това е друг въпрос.
Също съм изкушен от мъдростите и живото напътстващите тези на Луций Аней Сенека,но ако ти си постигнал съвършенството на богатия с малко,аз изповядвам това,че ако не си знаеш ристанището,няма попътни ветрове за теб.
Целесъобразността е майката на успеха.Омразата не е продуктивна,нито в минало,нито в настояще,нито в бъдеще време.Хедонизма ми винаги ми напомня за всички които са ми яли от паничката и са ми спали в легленцето.
На кой симпатизираш си е твоя работа.Аз лично симпатизирам на себе си и не понасям някой да ми тика някакви вини,защото съм бил креативен и в нужното място и в нужното време.
В икономическите си нагласи съм доста по-десен от много от вас,но смятам,че енергията следва да бъде насочена към създаване на нещо в Родината.За това съм и останал тук.
Не искам никой да ме обича,но когато изкажа мнение и някой ми каже "комунист",защото мисля по различно се сещам за дървените болшевишки глави-"борбата е всичко-целта нищо".Разбира се,че трябва да си и подозрителен и мнителен.Това е квинтесенцията на доверието.Както казваше Ленин:"доверяй,но проверяй!"Морала е сложна с-ма от принципи на поведение и отношение към околните но в зависимост от координатната с-ма в която си нагнездил гледната си точка за битието,за добро и лошо,за правилно и неправилно.Т.е.,аз не отричам морала,просто си имам свой - благодаря!
И на края,обичам силни опоненти,но признаващи моето право на тези и мразещи ме просто от завист че съм по голям тарикат.
Аз не съм амиш!
цитирай
16. анонимен - Обичам ви! Чак до възхита и преклонение! Особено Икономиста!
08.03.2012 10:49
Не е било случай до сега, при някое събитие в Русия, да не си покаже "Шпагина".
Остава с усещането, че много ви липсват Червените армии и в частност Сталин.
В путь
Музыка: В. Соловьев-Седой Слова: М. Дудин
Путь далек у нас с тобою,
Веселей, солдат, гляди!
Вьется, вьется знамя полковое,
Командиры впереди.
Припев:
Солдаты, в путь, в путь, в путь...
А для тебя, родная,
Есть почта полевая.
Прощай, труба зовет.
Солдаты, в поход!
Каждый воин - парень бравый,
Смотрит соколом в строю.
Породни... роднились мы со славой,
Славу добыли в бою.
Припев.
Пусть враги запомнят это -
Не грозим, а говорим:
Мы прошли, прошли с тобой полсвета,
Если надо - повторим.
Припев.
1954
Така ви се ще солдата да лъсне ботушите и пак да ни навести, че просто не е истина.
Хайде, със здраве и очаквам Венци най-сетне да каже, как смята да осъществи лелеяното от него солидарно общество.
цитирай
17. анонимен - Икономист до катана
08.03.2012 11:07
Внимавай с признанията в любов,драги!Да не стане споделена!Сталин не ми липсва.Имаме си Борко!Той задоволява в пълна степен въжделението ми за прост тоталитарист,изживяващ се като баща на нацията,непогрешим гръмовержец и борец за правдини.При това комунист,живеещ сам,в крайградска "дача",нямащ приятели,обичащ овациите и казващ "ние тук се събахме и решихме".
Колко много прилики.
В сащност на тебе ти е по добре в темите с литератулните спорове и малките музикални форми за флейта и 4 пръста.
Хайде със здраве и с нетърпение очакваме 1 април!
цитирай
18. анонимен - И двамата сте толкова близки до героите от съветски романи, че не е истина. :-))))
08.03.2012 13:10
анонимен написа:
Внимавай с признанията в любов,драги!Да не стане споделена!Сталин не ми липсва.Имаме си Борко!Той задоволява в пълна степен въжделението ми за прост тоталитарист,изживяващ се като баща на нацията,непогрешим гръмовержец и борец за правдини.При това комунист,живеещ сам,в крайградска "дача",нямащ приятели,обичащ овациите и казващ "ние тук се събахме и решихме".
Колко много прилики.
В сащност на тебе ти е по добре в темите с литератулните спорове и малките музикални форми за флейта и 4 пръста.
Хайде със здраве и с нетърпение очакваме 1 април!

С онзи коментар си мо та мо с един от героите на Симонов.
В една землянка, някакъв подрастващ кандидат герой цитираше стихотворение в смисъл, "знаят нашите крака, по чии тела да вървят". А другите доволно мъркаха, "силно е казано, направо за сърцето хваща".
По памет цитирам, естествено.
Ще ли ми кажеш, кое, по дяволите, те накара да направиш аналогията?
цитирай
19. анонимен - Икономист
08.03.2012 13:45
Ако бях Макар Нагулнов от "Разораната целина" по добре ли щеше да се чувстваш? Да не си заслепен от лъчите блестящи от към Дондуков?Новото слънце ти създава условия за фотосинтеза?Ега си какъв страх ви тресе? Кое в това което съм написал не е верно? Или ти е трудно в теми в които не се говори за литератула,поезия и изящни словесни форми да схванеш подобноста в поведенчески реакции и псевдо демократичен подход на управление?
Дали мянзам на герой от съветски романи,няма за теб никакво значение.Положителен,отрицателен или безличен,винаги съм герой!До като ти с твоите непрекъснати претенции към миналото ми напомняш за Хайнрих от "Черният обелиск" на Ремарк.
Ако още не си разбрал по каква алюзия съчетавам мустакатия сатрап с идола на сънищата ти,сигурно си по-голям тоталитарист от мен и венци взети заедно.
Аиде няма ли да става 1 април,че да има къде да ти напомням за шубеливото превъзнасяне на маркуча.
цитирай
20. анонимен - Една мисъл ме гризе, даже ме изяжда. Не ми дава покой, демек.
08.03.2012 16:19
анонимен написа:
Ако бях Макар Нагулнов от "Разораната целина" по добре ли щеше да се чувстваш? Да не си заслепен от лъчите блестящи от към Дондуков?Новото слънце ти създава условия за фотосинтеза?Ега си какъв страх ви тресе? Кое в това което съм написал не е верно? Или ти е трудно в теми в които не се говори за литератула,поезия и изящни словесни форми да схванеш подобноста в поведенчески реакции и псевдо демократичен подход на управление?
Дали мянзам на герой от съветски романи,няма за теб никакво значение.Положителен,отрицателен или безличен,винаги съм герой!До като ти с твоите непрекъснати претенции към миналото ми напомняш за Хайнрих от "Черният обелиск" на Ремарк.
Ако още не си разбрал по каква алюзия съчетавам мустакатия сатрап с идола на сънищата ти,сигурно си по-голям тоталитарист от мен и венци взети заедно.
Аиде няма ли да става 1 април,че да има къде да ти напомням за шубеливото превъзнасяне на маркуча.

От каква ли смърт е починала циганката, която те е хвалила. Дано не се е мъчила много, горката женица.... Дано не е убита бавно и мъчително за пресилена реклама. Ами, геройствай си.... Щом ти доставя удоволствие.
Радвам се, че очакваш с нетърпение 1 април. Така да се каже, станал съм обект на желание. Дори и за напомняне. Но и аз ще прихвана от тебе геройство. Е, не чак толкова много, но ще си нося кръста. Така ми се пада.Щом не ругая Маркуча. Кой наричаш Маркуч?
цитирай
21. анонимен - путин е колкото полезен, толкова и ...
09.03.2012 08:48
путин е колкото полезен,толкова и вреден за руснаците---от една страна държи олигарсите изкъсо,/че току виж някои пак реши да харизва дялове на братовчедите оттатък океана/,от друга страна-тия олигарси и цялата корумпир.държ..бюрокрация правят русия страна от третия свят.само че това си е руски проблем.защо вият чифутите срещу путин е ясно.какъв е проблема обаче на наште седерастващи не ми е ясно .нима ,управляващите ни/целокупно/не продават нац.ни интереси,непрекъснато и на всеки,проявил интерес?
цитирай
22. анонимен - Икономист
09.03.2012 11:32
Жива и здрава си е женицата!И се радва на добро сътрудничество с мен.Защото не първо ме хвали, а после идват резултатите, а защото инвестираните при мен нанизи с пендари и носят малки пендарчета.Освен това е 23 годишна все пак и няма начин да не останае доволна от своя герой.Доволен ли си или да продължа разказа в стил "Цефул- с неочакван край"
Ти също се надценяваш лекичко!Според мен не си обект на желание, а субект(тъмен,прилепски) на покаяние,но нейсе!
Що се отнася до последния ти въпрос,ника ми е "Икономист", а не "краставичар" и зеленчуците си ги купувам сам,а факта, че верноподанически си написал "маркуча" с голямо "М",значи,че си гузно виновен но съзнаваш грешките си:-)))))))))))!
цитирай
23. vencivaleri1951 - Брей, купон съм изпуснал
09.03.2012 12:14
" Меня муза посетила"-плилепска
А преди ден колежката и муза от данъчното-дедесарка. Като че ли са се сговорили двете музи и в упор мизадават въпроси. Едната за солидарност ме пита, другата дали не съм скрил някоя и друга фирма работейки я на "черно". И двете музи знаят отговора, но само чакат погрешна стъпка акт да ми съставят или дори да криминализират случая. Но Андрешко знае, че все едно 9ти 9ти все един ден ще дойде:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061177
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031