Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2011 20:30 - Докога ще търпим цигански терор???
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 16021 Коментари: 47 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес, чета : "Млад ром/Защо ром, а не центурион например?ба/ задуши старец, изнасили и уби старица"
Преди няколко дни: "Трима роми убиха с лопата майката на полицай. Възрастната жена е била без дрехи под кръста. Вероятно е и изнасилена?"
През ноември роми затриха младеж в Катуница, преди време убиха професор в "Захарна фабрика" и още, и още... Не минава седмица без тези изроди да извършат поредното си злодеяние. Когато не е изборно време, политици мълчат, ние мълчим, медиите рутинно отбелязват злодеянието.  Жестоки, арогантни без грам морал и състрадание циганите ни требят, грабят, поругават в отплата на това че са "ни виснали на шията". Овластените скрити в охраняемите си домове в закрити райони им е през "черния колан" за катадневните  цигански зверства. Важното е да им гласуват, а те гласуват всички. Важно им е в Европа да не ги заподозрат в подтискане на малцинството и за това болшинството е оставено на произвола на съдбата. Опиташ ли се да защитиш имот , чест, достойнство  те юрват  разни "правозащитници " и шопарите Марковски/баща и син/. Сега чета, че ще принуждават хората да демонтират дограма от балконите си/сложена да пазят донякъде домовете си и от тези изроди/, а на цеганите ще узаконяват бордеите. Защо? Че са примерни граждани, че редовно плащат данъци и консумативи? Аз като извеждам кучето си/хем живея до "Борисовата" нося плик, ръкавици и лопатка и събирам  каквото направи . Мангалите кръстосват улиците с дръгливите си коне/защо един природозащитник не скочи срещу това как гледат/измъчнат е точната дума/ конете си. Целите са в рани от побоища и непосилни тежести, надути и дръгнещи от кърлежи. Не не скачат, защото циганите са хляб за тях и фондациите им. Не знам какво мислите Вие колеги, но лично аз искам да се отнасят с мен моите властници като с циганин. Да не ме закачат за консумативи, данъци, да ми дават помощи и пари при вот. Съвсем сериозно го говоря. Защо да не се събереме на "Дондуков "или пред коня с искания да имаме правата на мангалите. Поне парад на хетеросексуалните да ни разрешат:)



Гласувай:
19


Вълнообразно


1. анонимен - На сапун! :)
16.12.2011 22:13
На сапун! :)
цитирай
2. vencivaleri1951 - И за това не стават.
16.12.2011 22:56
Розово масло да сложиш, на циганско ще си мирише. Като начало, това където е незаконно да се бутне. Как го правят с монолитни постройки/вместо да ги предоставят за домове на деца, възрастни и проче/ за пред камера, така да напранят и с незаконните гета. Всеки да се върне откъдето е дошъл.
цитирай
3. анонимен - Абе направо си е нужно "Око...
16.12.2011 23:03
Абе направо си е нужно "Окончателното решение" ама пуста демокрация, не дава.
цитирай
4. lidislidis - На малцина им пука за това ,което вършат циганите
17.12.2011 01:21
Много от българите са възприели манталитета им и са ги надминали в циганиите.
За съжаление е така отстрани...
Ти и куче ли имаш? Каква порода е?
цитирай
5. vencivaleri1951 - Привет Лапландке!
17.12.2011 01:44
lidislidis написа:
Много от българите са възприели манталитета им и са ги надминали в циганиите.
За съжаление е така отстрани...
Ти и куче ли имаш? Каква порода е?


Голдън ретривър и е млада дама на 4месеца. Нали съм със селски произход и доста животинки се въртят около мен. Иначе по темата. Понякога си мисля , че по добре би било да сме в по северните ширини. Цигани и мързел не вирее там.
цитирай
6. lidislidis - Любовта към животните е признак на добра душа и любов към човека
17.12.2011 10:44
vencivaleri1951 написа:
lidislidis написа:
Много от българите са възприели манталитета им и са ги надминали в циганиите.
За съжаление е така отстрани...
Ти и куче ли имаш? Каква порода е?


Голдън ретривър и е млада дама на 4месеца. Нали съм със селски произход и доста животинки се въртят около мен. Иначе по темата. Понякога си мисля , че по добре би било да сме в по северните ширини. Цигани и мързел не вирее там.


А не показва произход. При нас хората имат по няколко домашни животни. Никога едно. Грижите са голями. Отглеждат по няколко , за да имат приятели любимците им и да не са тъжни. Аз обичам кучета, но нямам възможност да се грижа за тях.Специални грижи трябват. Затова имам котки. Синът ми пък има игуана 1, 5 м. Жива и здрава да ти е младата лейди!
Да, на север е чисто от цигани и мързеливи няма. Поздрави и весели празници!
цитирай
7. vencivaleri1951 - Не бих казал лапландке,
17.12.2011 11:38
lidislidis написа:
vencivaleri1951 написа:
lidislidis написа:
Много от българите са възприели манталитета им и са ги надминали в циганиите.
За съжаление е така отстрани...
Ти и куче ли имаш? Каква порода е?


Голдън ретривър и е млада дама на 4месеца. Нали съм със селски произход и доста животинки се въртят около мен. Иначе по темата. Понякога си мисля , че по добре би било да сме в по северните ширини. Цигани и мързел не вирее там.


А не показва произход. При нас хората имат по няколко домашни животни. Никога едно. Грижите са голями. Отглеждат по няколко , за да имат приятели любимците им и да не са тъжни. Аз обичам кучета, но нямам възможност да се грижа за тях.Специални грижи трябват. Затова имам котки. Синът ми пък има игуана 1, 5 м. Жива и здрава да ти е младата лейди!
Да, на север е чисто от цигани и мързеливи няма. Поздрави и весели празници!

че винаги любонта или грижата към животните върви ръка , за ръка с човеколюбието. Още повече когато върви ръка за ръка с вегетарианството и въздържанието. Хитлер е типичния пример. Любимите ти Путин и Първанов също си гледат домашни любимци, при това сериозни като вид:) Това да Севера и просперитета го е писал друг твой любимец-Енгелс/Анти Дюринг/ Та накратако : Тъй като климатичвите условия са сурови те те правят и по находчив, и по отговорен, и не ти дават да мързелуваш. Мързелуваш ли не оцеляваш. Представи си например нашето отношение към водните басеини,канализация и проче... и да живеехме например на територията на Холандия. Ами ние отдавна да сме под водата. Във Филандия бихме замръзнали пък:( Като погледнеш ццивилизацията е тръгнала от юг, но днес най успешните /като бит и човешки взаимоотношения/ са северните народи. Именно несгодите са ги научили на труд и солидарност.
цитирай
8. анонимен - ivanov,sliven
17.12.2011 12:32
Da ne si kon v razete na ziganin.
цитирай
9. vencivaleri1951 - То нищо в ръцете на циганин
17.12.2011 13:39
анонимен написа:
Da ne si kon v razete na ziganin.


да не си.
цитирай
10. lidislidis - Венци,
17.12.2011 14:08
Съгласна съм с примерите за възпитание и съм свидетел колко много работят северните хора , за да живеят в нормална , чиста и природосъобразна среда. Постоянна работа , качествена и с мерак вършат.Фанатизирани работохолици , да им е гот живота. Не съм съгласна само, че Путин и Първанов са ми любимци. Имам си други ,различни и точни. Как можа да ме помислиш за комунистка!?
цитирай
11. planinitenabulgaria - От къде идва издръжката на циганите:
17.12.2011 15:26
Три са изворите на доходи за циганите:
- от високата раждаемост, която води до детски и др.
-от помощите, защото те са безработни,
-от престъпност, включително и обслужване на организирана такава,
-от изборите, когато те си подават гласеца за вестен феодал, който ще прехвърли задърженията им за ток, вода и др. на общината и ще отпусне допълнителни помощи за тях. А общинската полиция няма много много да гледа, когато правят лоши работи.
Проблемът е много тежък, но както се процедира сега с циганите, те да живеят на базата на парите от ражданията, да има легализиана циганска престъпност и не спазване на зокините спрямо тях,скоро Бълария няма да я има.
цитирай
12. tomcat2 - Ворлик да си ги вземе, друго решение ...
17.12.2011 15:51
Ворлик да си ги вземе ,друго решение на виждам!
цитирай
13. x2012x - Привет, Венци!
17.12.2011 16:12
Гледах едно интересно предаване 10 по Рихтер на телевизия "СКАТ" , с водещ Валентин Фартунов , в което темата беше за създаването на циганска държава . Това щяло да се разисква на Европеийско ниво , като инициатор е бил френският президент Саркози . Бъдещата държава щяла да бъде на територията на днешна Молдова и част от Украйна. Ако това стане може циганите да ги изпратим там , а от там да дойдат в България около 600 000 -700 000 българи...Предаването се казваше Проекта Джипсиленд.
цитирай
14. vmir - Съгласен съм да си задаваме въпроса за търпението,
17.12.2011 16:20
но мисля, че мотивацията в изложението не е съвсем подходяща. Преди 3 часа спомогнах за предотвратяването на цигански набег върху кабел на БТК, тъй като се сетих, че днес по обяд по последният им график трябваше да нападнат, успяха да се измъкнат, но сега полицията чака позвъняването когато се върнат и в момента има човек на подходящо място, който чака с нетърпение завръщането им, за да звънне за извикването на полицията. Не, че е безупречният начин, но пък текста в постинга ти е такъв, че след прочитането на човек му идва да отиде и да набие първият му попаднал мангал, а правозащитниците това и чакат, за да ги надъхат още повече, че са недосегаеми и могат да си правят каквото си искат.
цитирай
15. hristo27 - Като надават сърцераздерателни ...
17.12.2011 16:20
Като надават сърцераздерателни писъци за циганите от Европата, защо не си ги държаха при тях, а отново ни ги върнаха? Ние ли сме най-глупавите да ги търпим? Ако съборят някой цигански бордей, се чува чак до Брюксел, а когато тая измет убива, изнасилва и ограбва българите, всички европейци, управници и съдии си правят "пас".
Как е възможно преди години милиони негри в Щатите да ги вкарат в правилния път, а само тук циганите да ги крепят като великденски яйца? Отговорът е един - трябват им за избори. Егати и циганската държава!
цитирай
16. vmir - 15. hristo27,
17.12.2011 16:37
hristo27 написа:
Като надават сърцераздерателни писъци за циганите от Европата, защо не си ги държаха при тях, а отново ни ги върнаха? Ние ли сме най-глупавите да ги търпим? Ако съборят някой цигански бордей, се чува чак до Брюксел, а когато тая измет убива, изнасилва и ограбва българите, всички европейци, управници и съдии си правят "пас".
Как е възможно преди години милиони негри в Щатите да ги вкарат в правилния път, а само тук циганите да ги крепят като великденски яйца? Отговорът е един - трябват им за избори. Егати и циганската държава!


Истината е друга - дупе да ти е яко, ако си на опашката, всеки те поучава и не без основание, защото е показал, че е намерил решение на проблема, и следователно, няма нужда да се вайкаш.
цитирай
17. dedenze - Ето решението
17.12.2011 16:42
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/12/16/reshenie-na-ciganskite-problemi.867658
цитирай
18. vencivaleri1951 - Драга Лапландке.
17.12.2011 16:50
lidislidis написа:
Съгласна съм с примерите за възпитание и съм свидетел колко много работят северните хора , за да живеят в нормална , чиста и природосъобразна среда. Постоянна работа , качествена и с мерак вършат.Фанатизирани работохолици , да им е гот живота. Не съм съгласна само, че Путин и Първанов са ми любимци. Имам си други ,различни и точни. Как можа да ме помислиш за комунистка!?


Това което на Север наистина липсва е чувството за хумор. Понеже си наше момичеси мислех, че няма нужда от кавички за Първанов, Путин и Енгелс. Явно замръзнало е това чувство там сред ледовете:) След това Първанов и Путин не са комунисти а бинши такива. Те само си отглеждат животинчета в резиденциите/вълчица, тигър кон, кучета/ и понеже ти каза , че хората отглеждащи животни са блаки и кротки по нрав та ти ги споменах барабар с друг благ и скромен ефрейтор. Иначе аз съм комунист:)))
цитирай
19. анонимен - Стига бе! Искаш да опразним съвсем страната. Знаеш ли що българе ще припознаят Мангалистан за своя държава? :-)
17.12.2011 16:56
x2012x написа:
Гледах едно интересно предаване 10 по Рихтер на телевизия "СКАТ" , с водещ Валентин Фартунов , в което темата беше за създаването на циганска държава . Това щяло да се разисква на Европеийско ниво , като инициатор е бил френският президент Саркози . Бъдещата държава щяла да бъде на територията на днешна Молдова и част от Украйна. Ако това стане може циганите да ги изпратим там , а от там да дойдат в България около 600 000 -700 000 българи...Предаването се казваше Проекта Джипсиленд.

И Венци ще им стане генсек. :-)))) Не се сърди много, но вашите отвориха пътя на сегашното. Премерно Шахо циганина.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Те са самотни майки в повечето случаи и от там бонуси като такива
17.12.2011 17:00
planinitenabulgaria написа:
Три са изворите на доходи за циганите:
- от високата раждаемост, която води до детски и др.
-от помощите, защото те са безработни,
-от престъпност, включително и обслужване на организирана такава,
-от изборите, когато те си подават гласеца за вестен феодал, който ще прехвърли задърженията им за ток, вода и др. на общината и ще отпусне допълнителни помощи за тях. А общинската полиция няма много много да гледа, когато правят лоши работи.
Проблемът е много тежък, но както се процедира сега с циганите, те да живеят на базата на парите от ражданията, да има легализиана циганска престъпност и не спазване на зокините спрямо тях,скоро Бълария няма да я има.


Те никога не сключват брак защото първо раждат по на 13, 14 и бащата ако е над 18 би трябвало да е в затвора за това си деяние. Те по принцип не се разписват и след това защото това са харчове излишни за тях, но и не припознават децата зарад парите които ще получава "самотната " майка. След това плащат и се пари да ги отглежда, а тя ги пуска още тевръстни да просят , крадът...На тези които ще "учат" за джепчии им режат фалангите на средните пръсти. Не може да има самотна майка живяща с още сумати хора в къщата. Там е такъв ад че не ти е работа. Кой кого докачи. Брат, сестра, чиччо племеница, често дори баща дъщеря...То и зарад тези кръвосмешения има такова израждене при тях.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Да не бъркаме афроамериканците с нашите изроди.
17.12.2011 17:14
hristo27 написа:
Като надават сърцераздерателни писъци за циганите от Европата, защо не си ги държаха при тях, а отново ни ги върнаха? Ние ли сме най-глупавите да ги търпим? Ако съборят някой цигански бордей, се чува чак до Брюксел, а когато тая измет убива, изнасилва и ограбва българите, всички европейци, управници и съдии си правят "пас".
Как е възможно преди години милиони негри в Щатите да ги вкарат в правилния път, а само тук циганите да ги крепят като великденски яйца? Отговорът е един - трябват им за избори. Егати и циганската държава!


Афроамериканците насила са доведени, нашите след аскера и башибозука са дошли да плячкосват и грабят. В Щатите негрите са били отначало роби, после дълго време безправни и сагрегирани. Циганите у нас са имали винаги еднакви права с останалото население. Напротив, поощрявани са да учат, да следват и проче. Сега не знам кой се занимава с тях, но преди имаше отдел и в ЦК и в МС който се занимаваше с циганските въпроси. Що съм патил в строителството от мангали не ти е работа. Почни веднага по партийна линия/новобранка бях/ ми натресаха курвите/ въдворени на работа бяха няколко дами които бръмчали по хотелите и не се разбрали с ДС нещо/ и циганите. С Девойките никакъв проблем, те тарикат момичета оправят се бързо, но циганите ми разкатаха верат. Има ли празници след това с кварталния ходим по гетата да ги събираме в първия , втория работен ден. Не дойдат ри на работа веднага после не можеш ги събра и неприятности. Но и кварталния имаше власт и респект. С палки и ритници ги товареха по рейсовете. Работа от тях малко, но поне не безчинстват в това време.
цитирай
22. vencivaleri1951 - И как са си решили на ЗАПД проблема драги.
17.12.2011 17:25
vmir написа:
hristo27 написа:
Като надават сърцераздерателни писъци за циганите от Европата, защо не си ги държаха при тях, а отново ни ги върнаха? Ние ли сме най-глупавите да ги търпим? Ако съборят някой цигански бордей, се чува чак до Брюксел, а когато тая измет убива, изнасилва и ограбва българите, всички европейци, управници и съдии си правят "пас".
Как е възможно преди години милиони негри в Щатите да ги вкарат в правилния път, а само тук циганите да ги крепят като великденски яйца? Отговорът е един - трябват им за избори. Егати и циганската държава!


Истината е друга - дупе да ти е яко, ако си на опашката, всеки те поучава и не без основание, защото е показал, че е намерил решение на проблема, и следователно, няма нужда да се вайкаш.


На Острова през Средновековието ги бесат за скитничество поголовно и мангалите тапускат бързо. Германия, Италия, а и Франция отчасти опушват в камерите. В Норвегия ги стерилизират...Сега празозащитници се пишат. Ограничетията които ни налагат са главно зарад тях. Това , че не можем да подадем глава над водата до голяма степен е зарад тях. Харчонете по тях са огромни, а те не само, че не внасят в бюджета, но и батисват сума ти неща. По някога влакове на магия минават по развинтени релси. Що кабели, тръби и проче измъкнаха тези негодници, що гора изсекоха, що реколта похабиха...Абе не е за приказка. Те са като ракови клетки. Ядат здравото докато не го катурнат. Не си отиват обаче и те, а се прехвърлят на друго тяло.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Ето го и сен сея, и пак му комунистите виновни.
17.12.2011 17:35
katana написа:
x2012x написа:
Гледах едно интересно предаване 10 по Рихтер на телевизия "СКАТ" , с водещ Валентин Фартунов , в което темата беше за създаването на циганска държава . Това щяло да се разисква на Европеийско ниво , като инициатор е бил френският президент Саркози . Бъдещата държава щяла да бъде на територията на днешна Молдова и част от Украйна. Ако това стане може циганите да ги изпратим там , а от там да дойдат в България около 600 000 -700 000 българи...Предаването се казваше Проекта Джипсиленд.

И Венци ще им стане генсек. :-)))) Не се сърди много, но вашите отвориха пътя на сегашното. Премерно Шахо циганина.


Да имаш да вземаш Катана но при соца, а и през фашистко те си седях що годе на задника. Винаги дребната престъпност е била техен преоритет, но не безчинстваха. Стояха си по весторождение и много много не шаваха. А нещо стане, а милиция, а преди жандари влизаха в гетата и правеха мазало. В ТВто мъжете занаят някакъв хващаха, а след това нямаше такъв филм да не работят. Те като всички първични същества имат страхотен инстинкт за самосъхранение и смъртното наказание ги възпираше страшно много от дейстивия които ежедневно извършват в момента. Ако се въведе наново/за някои брутални престъпления и между впрочем във Франция тече дискусия по въпроса/ според мен тези садистични престъпления ще намалеят драстично.
цитирай
24. sande - В Царство България циганите са по-ниски от тревата, защото полицията не си поплюва, законите са строги...
17.12.2011 17:41
Социализмът се оказа златен за тях. Гладени бяха с перце, имаше и работа, за тези които искаха да бачкат, имаше и какво да се краде.
Т.н. демокрация се оказа златна за тях. В мътната вода, суматохата и всеобщата кражба, за тях грабежите и кражбите станаха нормален начин на живот. Те са в ниските етажи на всеобщия грабеж и разруха.

Явиха се и камуфлажини правозащитници.

А проблема расте като "Грамадата" на Иван Вазов. Докато не ни затрупа всички.
цитирай
25. nekov - Проблемът...
17.12.2011 18:35
Вината за проблемът е обща.
- На хъхряците - защото са изроди, лишени от морал. Направете справка с българо-мангалския речник (има го в Интернет) за да се убедите, че тия твари нямат думи за възпитание, чест, достойнство, образование, дори за благодарност и чистоплътност !!! Подобни твари просто не могат да бъдат човешки същества.
- Политиците ни, защото нямат топки да озаптят мангалите. Факт е че премиерът на "суверенна България" си позволява да бъде командван от всеки въшлив представител на поредната мангалозащитна организация !!!
- Самите ние, защото също нямаме топки. Нито да спрем мангалските издевателства, нито да скочим на протест и да обявим на управляващите, че или ще озаптят хъхрещата гнус и ще и спрат привилегиите, или ние сами ще се погрижим за това или ще обявим тотална стачка и гражданско неподчинение, нямаме топки дори да сложим на власт хора, които поне ще се опитат да ни защитят !!! Ами ако 80% от Българите гласуваме за Расате например ?!?
цитирай
26. vencivaleri1951 - Соца беше "златен" за тях/и виновен за нас/ защото им създаде приличен за тях социум
17.12.2011 19:37
sande написа:
Социализмът се оказа златен за тях. Гладени бяха с перце, имаше и работа, за тези които искаха да бачкат, имаше и какво да се краде.
Т.н. демокрация се оказа златна за тях. В мътната вода, суматохата и всеобщата кражба, за тях грабежите и кражбите станаха нормален начин на живот. Те са в ниските етажи на всеобщия грабеж и разруха.

Явиха се и камуфлажини правозащитници.

А проблема расте като "Грамадата" на Иван Вазов. Докато не ни затрупа всички.

здравоопазване и те се удвоиха като бройка. Те винаги са крадяли, а при соца наистина най-много. Преди девети какво да крадът, кабели няма, всеки си пази нивичката и те волю неволю занаяти, търговийка дребна, ...А мръднат , а полицията ги маже. След това и не са си развейвали полите като сега. Момичетата стока, прадвали са я и са я пазели. Сега простутуират от невръстни. Живеят като скотове и кой кого хване...Ето го последния случай. Двама с лопата трепали жената и не знам какво още и правили, а хлапето отвън ги пазело. Кажи как ще превъзпитаваш такава измет. Не съм краен човек, но такива не заслужават да живеят.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Прав си , но до някъде.
17.12.2011 19:48
nekov написа:
Вината за проблемът е обща.
- На хъхряците - защото са изроди, лишени от морал. Направете справка с българо-мангалския речник (има го в Интернет) за да се убедите, че тия твари нямат думи за възпитание, чест, достойнство, образование, дори за благодарност и чистоплътност !!! Подобни твари просто не могат да бъдат човешки същества.
- Политиците ни, защото нямат топки да озаптят мангалите. Факт е че премиерът на "суверенна България" си позволява да бъде командван от всеки въшлив представител на поредната мангалозащитна организация !!!
- Самите ние, защото също нямаме топки. Нито да спрем мангалските издевателства, нито да скочим на протест и да обявим на управляващите, че или ще озаптят хъхрещата гнус и ще и спрат привилегиите, или ние сами ще се погрижим за това или ще обявим тотална стачка и гражданско неподчинение, нямаме топки дори да сложим на власт хора, които поне ще се опитат да ни защитят !!! Ами ако 80% от Българите гласуваме за Расате например ?!?


Не кой да изберем е проблема. Ние си избираме всеки път различен . Обещаят нинещо и ние хвърляме бюлетината. Важното е като го изберем да го накараме да ни върши работа. Той за това е там, не да ми играе футбол, да се гмурка във водата и да кара трамвай. Заставаме няколко десетки хиляди в центъра и искаме равни права за всички/не се смейте. Не си ли циганин, педераст или евреин си за никъде/ Закона да се спазва. Кое е незаконно да се бутне. Не може в порутени бордеи да се регистрират по сто души в стая. Какво прави тук. Не работи, няма доход, няма дом...Чий го дърви? Заставаме и не мърдаме докато не го направят. Саваме срок и не го ли направят отиваме ние . Хайде да видиме дали полицаите ще тръгнат срещу нас и ще защитят изродите убили и гаврили се с майката на колегата им. Хайде някой от нас да струпа къща без разрешение в София, пък и къде ли не. Защо бутнаха къщите на митничарите около язовира. Малко дечица ли можеха да се отгледат там? Ама е лесно и декиш лови. Камери, журналистки
цитирай
28. анонимен - Няма по-търпелив и толерантен н...
17.12.2011 19:55
Няма по-търпелив и толерантен народ от българския.
цитирай
29. vencivaleri1951 - Това не е толерантност.
17.12.2011 20:14
Толерантността изисква и солидарност. С какво сме солидарни гледайки какво правят тези гадове. Овчедушието не е търпение и толерантност. То е тъпотия и безотговорност.
цитирай
30. анонимен - По някое време, в едно село около ...
17.12.2011 21:26
По някое време,в едно село около Котел,пристигна едно,само едно циганско семейство Хората ги приеха...е да ама не!Нароиха се роднини. Започна тормоз,кражби....Но циганина,Борис, се самозабрави и посегна на къщата на мутра...Е ела да видиш има ли сега и едно циганско парче в селото... За една нощ селото беше прочистено!Като в "Умно село"-да си развъдим мутри...
цитирай
31. lambo - В основата на циганския комунизъм стоят 3-ма цигани
22.12.2011 22:44
Илия Илиев, Аамет Доган и най-вече Дърт Шорош са истинските лидери на партия ГРОБ, но се крият зад широкия гръб на ББ
цитирай
32. анонимен - buy generic online
27.02.2012 22:48
Hello! <a href=http://oslcellceon.webs.com#8249>cheap generic cellcept Utah</a> <a href=http://zxocellceon.webs.com#9578>cellcept treatment in myasthenia gravis</a> <a href=http://hxjcellceon.webs.com#7343>purchase cellcept</a> <a href=http://zalcellceon.webs.com#1181>cellcept 500 mg</a> <a href=http://fgmcellceon.webs.com#8424>cellcept statins</a> <a href=http://zzkcellceon.webs.com#3544>cellcept 500 mg</a> .
цитирай
33. анонимен - buy viagra online 943 13479
18.10.2012 11:51
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#7929>generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#13464>buy viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#19530 buy generic viagra
цитирай
34. анонимен - viagra online 736 15009
19.10.2012 01:44
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#4500>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#19731>buy viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#14308 buy viagra online
цитирай
35. анонимен - payday loans online 440 17407
19.10.2012 08:00
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#6671>payday loans online</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#19228>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#16047 payday loans online
цитирай
36. анонимен - buy cheap levitra 3722
20.10.2012 11:09
<a href=http://orderlevitrahere.com/#vxbvu>buy generic levitra</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#klprn >levitra online without prescription</a> , http://orderlevitrahere.com/#fmsio buy levitra online
цитирай
37. анонимен - cheap levitra online
20.10.2012 14:08
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#5351 - buy levitra, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1795>levitra 10 mg</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#3578 online
цитирай
38. анонимен - viagra without prescription 901
20.10.2012 18:34
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#qrljl>generic viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#qvdte >cheap viagra online</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#jxirf buy cheap viagra
цитирай
39. анонимен - cialis 20 mg 19307
21.10.2012 00:24
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#smbce>cheap cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#pankw >cialis 10 mg</a> , http://ordercheapcialishere.com/#aogny buy generic cialis
цитирай
40. анонимен - order kamagra online 15801
22.10.2012 08:47
<a href=http://orderkamagranow.com/#xkabq>buy kamagra jelly</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#izbju >buy kamagra online</a> , http://orderkamagranow.com/#rzxzm purchase kamagra
цитирай
41. анонимен - payday loans 745 18874
24.10.2012 01:02
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#14535>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#3270>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#9083 payday loans
цитирай
42. анонимен - buy cialis 969 3391
24.10.2012 09:37
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#5596>cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#3147>buy cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#9599 cialis online
цитирай
43. анонимен - viagra online 20847
24.10.2012 10:53
<a href=http://viagrastorehere.com/#atdhv>cheap viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#woqmo >viagra online</a> , http://viagrastorehere.com/#wgesz viagra online
цитирай
44. анонимен - levitra online 20757
24.10.2012 17:25
<a href=http://levitrastorehere.com/#gbxqd>buy levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#ueopa >generic levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#sysmr cheap levitra
цитирай
45. анонимен - buy kamagra online 19539
24.10.2012 21:44
<a href=http://kamagrastorehere.com/#bmioc>buy kamagra</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#vamhd >kamagra online</a> , http://kamagrastorehere.com/#kdimt buy kamagra
цитирай
46. анонимен - buy cialis 320 3417
25.10.2012 18:13
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#17437>buy cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#3927>buy generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#13686 buy generic cialis
цитирай
47. анонимен - buy cialis 13168
26.10.2012 10:00
<a href=http://cialisstorehere.com/#bldnx>generic cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#jrhvp >buy cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#gsqyv cheap cialis
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5105567
Постинги: 1374
Коментари: 19687
Гласове: 5497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930