Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2011 13:27 - "На Позитано нет крови, жиди кровю выпили...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4728 Коментари: 27 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Евреи, евреи...кругом одни евреи"



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexalexalex - брех
05.11.2011 17:14
ти сега ли разбра, че Станиша е гей?)))))

що не го каза преди изборите?
цитирай
2. анонимен - Нямам
05.11.2011 18:59
нищо против евреите - направили са от пустинята оазис. Скоро правих интервю с български евреин, избягал оттук през 1969 г, сега доста заможен. Знаеш ли какво ми каза той? "С арабите сме братовчеди. Няма лоши хора, проблемът на всички са диктаторите".
Така че не бъркай нещата, Венци.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Това е украинска частушка и е закачка към
05.11.2011 20:34
angpiskova написа:
нищо против евреите - направили са от пустинята оазис. Скоро правих интервю с български евреин, избягал оттук през 1969 г, сега доста заможен. Знаеш ли какво ми каза той? "С арабите сме братовчеди. Няма лоши хора, проблемът на всички са диктаторите".
Така че не бъркай нещата, Венци.


човека с кауза на Позитано.:) Нищо против евреите. Имам приятели от тях.
От друга страна този "оазис" в последно време не ми харесва,особено с напрежението което създава . Не те ли плаши изказването на Перес?
Това , че с арабите са братовчеди е ясно, но нали знаеш , че човек найчесто е вконфликт с родата си:(
цитирай
4. анонимен - нищо против евреите - направили са ...
05.11.2011 20:39
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
нищо против евреите - направили са от пустинята оазис. Скоро правих интервю с български евреин, избягал оттук през 1969 г, сега доста заможен. Знаеш ли какво ми каза той? "С арабите сме братовчеди. Няма лоши хора, проблемът на всички са диктаторите".
Така че не бъркай нещата, Венци.

Мисля, че напрежението идва и от двете страни. Сигурна съм, че ако не са политиците, хората ще се разберат по-добре.
човека с кауза на Позитано.:) Нищо против евреите. Имам приятели от тях.
От друга страна този "оазис" в последно време не ми харесва,особено с напрежението което създава . Не те ли плаши изказването на Перес?

цитирай
5. alexalexalex - венци
05.11.2011 23:14
само на другарите ли отговаряш?

цензура за десните ли?))))

смешно. и жалко. като всичко комунистическо))))
цитирай
6. vencivaleri1951 - Пискова , лява ли е!?
05.11.2011 23:44
alexalexalex написа:
само на другарите ли отговаряш?

цензура за десните ли?))))

смешно. и жалко. като всичко комунистическо))))


Не мислех, че коментарът ти е риторичен. Просто ме раздразни Станишев с това , че се е взел насериозно, та чак евунтулна оставка ще дестабилизира партията , че видите ли БСП е кауза за него и поради това трябва и да я оглавява. Според мен кауза е за Благоев, Вапцаров...за него е служба и вероятно далавера. Омръзна ми да съм заобеколен със "сапасители, хора жертнали се за благото ми, стестители, такива с кауза, а животът ми от ден на ден да става по кофти. Доста години помня от едноличния режим на Живков...Не съм го чул, нито пък съм прочел да казва, че нещо е построил , /както непрекъснато се хвали Борисов/ не съм го чул, че видите ли понеже БКП му е кауза и поради това никой не може да бъде генерален секретар вместо него. Тия двамата са толкова жалки, пно и ние сме жалки , че ги избирамеи търпим
цитирай
7. vencivaleri1951 - Саудитите и евреите каквото и да направят Уолстрийт ще е винаги зад тях-разбирай янките.
06.11.2011 00:10
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
нищо против евреите - направили са от пустинята оазис. Скоро правих интервю с български евреин, избягал оттук през 1969 г, сега доста заможен. Знаеш ли какво ми каза той? "С арабите сме братовчеди. Няма лоши хора, проблемът на всички са диктаторите".
Така че не бъркай нещата, Венци.

Мисля, че напрежението идва и от двете страни. Сигурна съм, че ако не са политиците, хората ще се разберат по-добре.
човека с кауза на Позитано.:) Нищо против евреите. Имам приятели от тях.
От друга страна този "оазис" в последно време не ми харесва,особено с напрежението което създава . Не те ли плаши изказването на Перес?



Ирак и Либия например баха на светлинни години като права на човека, като светски държави пред Саудитска Арабия, но някой да и се бърка във вътрешните работи. Кадафи и Садам бяха диктатори според нашите представи но бяха като просветители сравнени с някои американски приятели. Израел безчинствав региона, но янките не виждат. Сека бойкотират Юнеско защото взерешение нехаресващо се на Израел. Защо братовчедите както казваш да не станат членове наЮНЕСКО? Политиците следват настроението на Бизнеса. Кризата , направила това, онова...Кризата дойде и направи това - онова защото някой преди това гепи парите и нареди да почнат войните. Гърците /обикновените хора/скачат най вече за това, че трябва да плащат а париците в голяма част взеха други. Това, че кризата станала зарад високите им заплати са думи за наивници. Колко милиарда се откраднаха само покрай олимпиадата... Както унас през96-фалипаха банките и изгоряха дребните парици на хората за да може шепа негодници да изчистят кредите си. Да се говори обаче за това, за възмездие е комунизъм и го говорат лузъри. Просто трябва да сме благодарни, на тези кредитни милионери , че гепиха парите ни, на Царя че взе Рила, на Бойко че диша въздуха заедно с нас, На Станишев...На Буш, на Путин...Кой не е съгласен кол в задника и да пътува!
цитирай
8. анонимен - Венци,
06.11.2011 08:28
за теб специално бих искала да уточня - не съм нито лява, нито дясна. Вклиняването в определено пространство тутакси те прави ограничен.
цитирай
9. alexalexalex - я, вече е плурализъм
06.11.2011 09:21
както не веднъж съм отбелязвал : когато се спори нормално и с доводи е ОК.
само че - без да се бъркам във вътрешните работи на коя да е партия (членувам само и единствено в ПУПРЗо , по-известна като Бирената партия) ми се струва, че малко късно се разшумяхте около несъстоятелността на Станиша.
още от самото начало беше ясно (на всички други без социалистите), че това съселче е глупаво, досадно, самовлюбено и с неясна сексуална ориентация, което го прави зависим.
откакто Гоце го назначи за Председател - няма правилен ход.
то си е ваша работа де, но за мен, като десен, е добре да има нормално силно ляво и нормално силно дясно.
въпреки глупостите за "увеличаване на влиянието" на БСП (цитирам Станиша) яко вървите по пътя на старите десни.
това, което засега ви спасява са две неща - носталгията на пенсионерите и липсата на друга лява алтернатива (няма как да е алтернатива Сашо Апашо).
обаче с появата на Бойко част от пенсиите си гласуват за него, а в ляво все ще се появи нещо (Кунева, апропо, май е началото на нов ляв проект, защото никога няма да бъде разпозната като дясна).
и ако бързичко не се вземете в ръце (не изгоните Станиша, Р. Овч., Пикаещия във фонтаните, Росен Карадимов, Наско Мерджанов и цялата придворна клика) ще берете ядовете, дето сега берат старите десни.

ей такива неща.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Виж какво Алех....
06.11.2011 10:54
Станишев нито е глупав, нито е хомо. Като всеки изтърсак е бил любимецът на семейството от една страна и от раждането си до студентството си е бил далеко/ама много далеко/ от промлемите на ср статистическия българин/пък и не само българин/ Или ако се опрем на Маркс, битието му е далеко от това на електората който се опитва да води. Прескочил задължителни позиции в кариерното си израстване/той просто беше назначен от Първанов , а като правило проходимеца се взима много на сериозно/ вместо да бъде скромен и донякъде признателен на партията си, той иска тя да му е признателна. Сега вече е и човек с кауза и не се вижда друг освен лидер на БСП. На практика законът е такъв/и това е нарочно/, че на практика освен него никой не може да направи всеобщо партийно допитване и назначил на свой ред апарат той е непоклатим. Спомни си БКП на ВЛ Спасов. Той регистрира /или по скоро му регистрираха/ тррите букви веднага след като се появи БСП . Държеше абвиатурата, получаваше си субсидиите/винаги имаше над 1% гласове/ и отблъскваше с поведението си хората. Бил съм свидетел когато доста сериозна сума му се предлагаше за буквите, но той не посмя да ги даде. Той почина Бог да го прости, но партията сега се държи от жена му и родата...Но да се върнем към Станишев. Той няма ляво мислене. Тези десни данъци, бонуси за олигархията и липса на усет към процесите долу го отдалечават вдясно дори и за центрист. Лявото е озурпирано от човек който няма нищо общо с трудовия човек/пролетария/, дясното от пупулист и /бър/Борко. Нашите пък либерали са въобще върха. В цял свят тази част от полит спектър са по принцип силно образовани хора, а нашите пишат и четат трудно. Ето за това сме на това дередже. Няма никаква връзка между членска маса и симпатизанти от една страна, и лидери от друга. Един Спасител и спестител, Втори с кауза за лидер, третия езуит макар и мосулманин и двама за освидетълстване. Това са ни водачите... Не ти знам възрастта, но ако си под 40 бягай. Не се обричай на скотски живот
цитирай
11. анонимен - Тук вече ми стана интересно!
06.11.2011 10:59
Съвсем до скоро го бранеше, като майка орлица. Твърдеше, че бил интелигентен, оправен и, че дипломната му работа била връх. А това, че учил тук и там по света го правило адски компетентен. Ех, Венци, твоята партия има друг проблем. Той не е лидерски. Той е фундаментален. Няма как едни богати хора, /забогатели чрез кражби, да станат представители на лявото/. Просто няма как. В обществения живот, всяка политическа платформа, която се базира на лъжа, рано или късно рухва.Политиката не е само PR.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Аз пак твърдя че е интелегентен, и че дипломната и докторската му по история
06.11.2011 11:35
katana написа:
Съвсем до скоро го бранеше, като майка орлица. Твърдеше, че бил интелигентен, оправен и, че дипломната му работа била връх. А това, че учил тук и там по света го правило адски компетентен. Ех, Венци, твоята партия има друг проблем. Той не е лидерски. Той е фундаментален. Няма как едни богати хора, /забогатели чрез кражби, да станат представители на лявото/. Просто няма как. В обществения живот, всяка политическа платформа, която се базира на лъжа, рано или късно рухва.Политиката не е само PR.


са интересни като заглавия. Хиралдиката Катана не е лека и проста тема , а такава е дипломната му. Разглеждането на административните чинове и административната система в царска Русия също е сериозна тематика, а такава е докторската му. Съдя само по заглавията, не съм ги чел, а и не съм компетентен. Виж Катана докторат от МГУ и такъв от Лондонското нисше икономическо у-ще не са атестат за некомпетентност. Друг е проблемът в него и за това се дъни . Първо той е чужд като светоусещане на лявото. Второ взел се е толкова насериозно , че става смешен и обакт на подиграфка. Какво значи -БСП ми е кауза и аз ще се боря да съм и лидер или-Искането ми за оставка е дестабилизация за партията Накрая няма харизма за лидер, а у нас се гласува зарад лидера главно.
След това "Катана " аз пиша тези неща открито и не анонимно. Адресатът би се сетил ако прочете кой му го пише. Ти ме слагаш в много елемнтарна схема. Щом съм в ляво трябва да съмбезкритичен и да хуля тези в дясно. Да си чул лоша дума срещу бъдещите президент и вице от мен?
цитирай
13. анонимен - Именно! Хералдиката в съветската армия /по памет/ е изключително
06.11.2011 12:17
сериозен исторически въпрос. :-))))))))))))) Абе вашия проблем не са хората изобщо, а идентификацията на вашите хора с проблемите на лявомислещите, изобщо.Имате си назначени политолози и социолози, на които плащате добре, за да чувате това, което искате. Да не са луди, че да ви казват истината? Луди сте вие, че си назначавате баш такива хора. Вие изобщо нямате манталитета на конкурентно мислеща и действаща организация. Вас са ви припознали носталгиците. Никой, пазарно агресиве и интелигентен човек не свързва бъдещето си с вас. В цялата си история нямате и една положителна практика, която да извадите на витрината. Знаеш ли причината? Фалирахте. Вашия фалит се оказа доста обогатителен за вашия елит. А вашия елит имитира девственица втора употреба. От кобко време ти казвам, че трябва да минете през процеса на покаяние и възмездие? Да ама,не. Няма как до минете, защо ще се самонакиснете. За това и потъвате. Псеваш Боко, ама той е умен /или поне, хитър/. Напусна БСПТитаника и бере плодовете. А вие го псувате адно от борда и го кълнете, че бил такъв или онакъв. И че не го е срам, защото не е останал на борда. Все някога ще разберете понятието "Историческа памет" и ще разберете, че колкото и да размахваш Маркс, Ястребино и Гео Милев, те вече не вършат работа. Вие сте отмостили хилядократно за тах и то в такива размери, че махалото всеки момент ще се върне обратно. Ще разберете, че е "кел файда" от унищожаване на архиви и фалшифициране на история. Просто ще добавите още няколко петна върху и без това мръсната си физиономия. Всичко е въпрос на време. Аз мога да предвидя от къде ще дойде "смъртоносния политически удар" върху вас. И няма да е нужно да се ехидничи или подсмърча. Тя, работата е проста. Абществата имат поведение на физически полета и търсат своето енергийно равновесие. Дискриминация, кражби и лъжи пренапрягат полетата. Ролята на правосъдието е тази. Да смъква пренапреженията. Е...? Рано или късно, вашата структура в съдебната система ще рухне сама.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Защо хералдиката на една армия била не раз Хасбурги, Кобурги:) и спасила задниците на
06.11.2011 13:18
Потмоци на Тудори и проче да е подценена за сметка на битите и спасените? Защо върху герба на н-тия барон да е предмет на изследване, а петолъчката на Ваня забивана многократно в задника на този барон не? Друго обаче исках да кажа с репликата си. Едно е да напишеш материал от сто, сто и педесет страници черпейки литература от стотици хиляди, друго е да правиш материал от оскъдна и хлъзгава основа. Лично аз написах и дипломната и дисертацията си за да защитя с ясното съзнание, че не оставям след себе си нещо заслужаващо внимание. Дипломната беше задължителна за да продължа, дисертацията също. При Станишев без да съм специалист , но заглавията определено показват амбиции. Разликата между мен и теб е, че аз се стремя да бъда обективен, а ти си в плен на чувствата си.
За моята партия не се грижи. Аз съм четвърто поколение поне две виждам след себе си. Тази партия е затривана и от по големи душмани от теб. Съдена е, разстрелвана, бесена, палена...Твойта партия къде е и коя е. След Боко за кого ще си? Хубаво Боко ще оглави и съдебната система, и патриарх ще го направим...Какво ще ти реши това . Ти имаш ли съмнение , че ако бяха обратни нещата/изчезващо ляво и относително стабилно дясно / на кой терен щеше да играе Боце? Преди две години се обзаложихме аз и Икономист с теб относно икономическото ни развитие. Видя кой беше прав. Сега искаш ли да се обзаложим, че БСП следващия мандат ще бъде във властта и , че много вероятно е Първанов да бъде премиер Второто не е задължително, но държа бас че БСП ще е в управляваща коалиция. Готов съм да оставим и двамата сериозна сума при някой/да помолим Пискова например/
цитирай
15. анонимен - За твоята партия хич не ми е грижа. Ама никак. За мъртвите или добро, или нищо
06.11.2011 13:47
Аз повече не се хващам на облози с вас. Не признавате, че губите. Още повече, имаше едни твърдения, които исках да докажеш. Не го направи. Значи, няма смисъл да се обзалагаш. Поне не и с мене.
Не, ти нямаш и понятие от обективност, защото си диалектичен материалист. Обективните хора са монотеисти.Имат устойчиви разбирания за базовите ценности. Ти, тия ги разказвай на хлапетата. Те ще ти се вържат на обективността. Пък и ми е все тая, дали ще си бесепар или не. Бил си комунист, сега си социалист, утре, като ти кажат, и националсоциалист ще станеш. Позната работа.
цитирай
16. анонимен - Икономист
06.11.2011 13:50
Привет Венци!Заеби я тая оплаквачка,дето плаче на чужд гроб.Тия сме ги слушали и ще продължаваме да ги слушаме.Латерната ще продължава да свири "последен валс,сбогом любима...".Нашия приятел, който само знае да дрънка за възмездие,покаяние,да ни плаши с бабини деветини,по-добре да каже,вярно ли е ,че е гласувал на тези избори за комунистите.Даваме им четвърти шанс при който цялата власт е в анти комунистите,да изличат това зло от земята,да затрият и родата им и откраднатото до девето коляно да си върнат и .....въобще такива като катана да си начешат крастата.Да видим този път какво ще направят.Айде бе катана,чакаме ви!
От мухльовци с капка на върха на носа и пълна липса на яснота кой искат да им свърши работата и могат ли да платят за това,ми е дошло до ...."ловния билет".
Рогата на такива яростни празнословци висят в колекцията ми от разкаяли се антилопи гну.
Нали знаеш бе катана,как изглежда Темида?В едната ръка с меч,в другата с везни, а очите и вързани.Меча за твое съжаление никога няма да е у вас.А очите и са вързани за да усеща само с ръка кой какво е сложил на везните.
Не искам да те отчайвам,но спри да ни кълнеш с Венци,защото клетвите се връщат обратно.
Що се отнася до фалита,тва момче катана,дали живее в действителността или в задния шоколаден двор на Генерала?Кои сме фалирали ,бе Консултанта?Ние дето поръчваме,или вие дето давате консултации...които никой не иска?
Ние сме били луди?Абе миличък пухчо,я се успокой!Винаги злобата,завистта и отчаянието са били лоши съветници.Нали спечелихте,що не се радваш,що не биеш кърпения калпак в дувара?
Нас ни били припознали носталгиците.Толкоз сълзи и мирова скръб фъщят от написаното от "победителя"катана,че ми иде да го припозная,като професионална римска оплаквачка.
Катана,всуе се морите,не се гаси туй що не пламва!Бегай си в твоя сайт,да обменяш мисли за преждевременната ни кончина.Слуховете за която са доста преувеличени и мъртвородени.Ние сме безсмъртни, а ти щеше да си смешен,ако не беше ....убийственно смешен.
цитирай
17. alexalexalex - венци
06.11.2011 13:51
и аз съм готов да заложа)))
не при Пискова, обаче, баш при нея никога.
ама има нотариуси и ескраоу сметки)))

да уточним залога - аз твърдя, че БСП няма да е управляваща и че Гоце няма да е премиер. Под управляваща разбирам да има превес в Парламента - може и да не е с над 50 %, но да е първа политическа сила.
измисли колко пари си готов да жертваш и да звъня на нотариуса.

сега сериозните неща - относно недоразумението Станишев. Нямам нищо против сексуалната му ориентация (каквато и да е), но лицето Азер откъде се пръкна и с какво го държеше? Все едно, това са приятни клюки, не е политика.

Около политическото - неясно по каква причина левите (в БСП) все ви тегли към конспирации и бранене на неясни неща. Защо "пазите" Пикаещия във фонтаните? Не е ли ясно, че на човек, който яде и пие с мутри, не му е чиста работата, ама никак? А Р. Овч.? Дето окраде освен топлофикация и половината енергетика? Да ти кажа ли какво работи жената на Кадиев, какви пари изкарва и от какво? Или си знаеш? Я се опитай като 4-то поколение комунист да изкараш лиценз за продажба на електричество в чужбина. Ще паднеш от смях))).

А относно мен не се грижи - около 40 съм, но не само не мисля да ходя в чужбина (бил съм и там и то на висока позиция), но дори и синът ми се прибра от Холандия и реши да живее и работи тук (20 годишен е, че се ожених млад), но хлапето е един от най-добрите компютърни специалисти и го "купиха" за сравнително големи пари - като заплата - 3 фирми, ама той избра едната де, че го кефи.

така че - по-леко. не е страшно да си признаеш грешките. аз, например, признах, че моите хора (вуйчо Ваньо и Марто Еванджелиста) се издъниха страхотно и вече не ме представляват. поне мен не.
кажи си, ще ти олекне))))
цитирай
18. vencivaleri1951 - Алех, аз казах, че ще е във властта.
06.11.2011 14:19
Било с ГЕРБ, било с други. Ако Първанов я оглави или оглави лява коалиция подобно ПАСОК или Датчаните например ще е и първа Станишев е глупав човек или зависим от някого. Той изпусна такъв шанс да се наложи , а и да отърве БСП поне от единия си партньор след като влезнахме в ЕС, че просто не е истина. Та слагам бас че ще са във властова конфигурация. Предложих да държи някой парите защото Катанчо се скри след онзи бас. Не си хвърляй парите напразно. Дори и Борисов/има чар сред избирателите безспорно/ няма да удържи на недоволството. Предстоят му още по тежки две години. Съкращения , фалити...недай си боже и Иран да пламне. Без да е виновен за кризата ще плаща пораженията и. Погледни тези избори , ако се повторят едно към едно/а ще бъдат по лоши за него/ С Кунева няма как да влезе в коалиция. Първо я удари жестоко с кандидатурата на Румяна Желева, второ гласувалите за нея са гласове против него. Тя трябва да е самоубийка за да се хванес него. Ако е Със БСП може при определени условия да поиска и премиерско място. Борисов се закле, че с Доган няма да направи /със Станишев също/ коалиция, а Доган е вечен:) Там нещата ако не е театър също са много обтегнати. Най лесно му е с БСП/а и на тях с него/ Както в рекламата казват...Събрахме се...:)
цитирай
19. vencivaleri1951 - Какво сме загубили:)))) Аз имам свидетел бе човек.
06.11.2011 14:41
katana написа:
Аз повече не се хващам на облози с вас. Не признавате, че губите. Още повече, имаше едни твърдения, които исках да докажеш. Не го направи. Значи, няма смисъл да се обзалагаш. Поне не и с мене.
Не, ти нямаш и понятие от обективност, защото си диалектичен материалист. Обективните хора са монотеисти.Имат устойчиви разбирания за базовите ценности. Ти, тия ги разказвай на хлапетата. Те ще ти се вържат на обективността. Пък и ми е все тая, дали ще си бесепар или не. Бил си комунист, сега си социалист, утре, като ти кажат, и националсоциалист ще станеш. Позната работа.


Иначе все ме хвърляш в тъча с тези сложни думи. Монотеист...това човек с един тестис ли е? Не бой се ...националсоциалсит аз няма да стана. Ти тихо и свенливо ъздишаш за тях, но оня с тъпата хералдика ги натика в кучо дупе/да ме извинява кучето в краката ми/ Колкото до дилектиката какво лошо има в нея не схващам. Всичко тече, всичко се променя...Твоите хора са го казали. Материалист не съм драги . Ще ти кажа вчера вцърквата какво се помоли малкият внук.- Господи искам да съм голям и силен и да не се плаша от кучета... Виж го колко е дребен, а н същото време практичен. Иска реални нещица. Ти комунистите да ги няма:))) Няма как да стане Катана...Помоли се като внук ми...Да не те страх от тях:)))
цитирай
20. анонимен - Икономиста е крайно време да разбере, че от агрисвната му хвалипръцковщина ми е досадно
06.11.2011 17:16
Нещо за Белене, газопровода и събиращите левчета към Новата 2010 година, бедняци да имате спомени? Нямате, нали? А националсоциалисти ще станете, щом ат Русия кажат. Не е било случай от там да не дадат тон и вие да не запеете в хор.
Диалектиката ви позволява, драги да цицате едновременно от 2 и повече майки и винаги да имате оправдание.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Какво за Белене и газопровода...Будут дорогой...будут.
06.11.2011 18:24
И не защото БСП ги иска, а защото са ни нужни. Това което е проектирано и почнато от времето на Тато общо взето ще се случи. Погледни само, реактора в Белене който рашките взеха от година близо дава ток вече за Москва. Той/блокът трябмаше още през 90те в нас. Пак ще я направим но зарад дупедавци ще ни струва вече в пъти повече. Виж Катана , на братята вече не са им нужни "троянски коне". На китайците също. Старата госпожа с реверанс, а и полегнала ги кати през парадния вход. За какво сме им? На всеки пет минути си меним становището, тровим им децата, не можем да извозим туристите им, катани разни им се плезат и показват дрипавите си задници щом имат сгода. "Икономист" може да е рязък, но в какво не е прав. За него Европа не е мираж, а рутинна дестинация. С какво го плашиш, с какво ти е виновен. Той е рязък с теб защото ти непрекъснато се заяждаш, търсиш от него диамантите на дядо си и проче...Просто от време на време ти показва кеде е той ь къде си ти в координатната система. По същата причина ти можеш да потърсиш камъчетата дедини и при Винету. По всяка вероятност той има повече стаж в БКП и БСП от "Икономист" защото е влязъл съвсем млад в партията. Иначе национал комунистите в Русия на теб са ти по дружки май. Те са най яростната извънпарламентарна опозиция на Путин. Десните там общо взето с тях ходят на протести защото и те като нашите останаха без електорат:) Озъртат се тамошните катани и се присламчват към болшинствата.:))) Диалектиката драги ми позволява много неща драги. Позволява ми открито/не зад аватара на прилепска чекия/ да кажа мнение и на лидера си...още повече, че не съм съвсем непознат на семейството му. Ти това драги не можеш да го разбереш. За тебе връх на сладоледа беше да бутнеш парт секретарка по стълбите на Раковска 134 вероятно защото те прередила отново. Така не разбрах обаче коя. Тази на Костов, на Соколов или може би тайно да е прихождала Цецка Цачева.
цитирай
22. анонимен - Икономист
06.11.2011 18:29
Катана,ти си невероятен сладур!Хвалипръцко казваш?Ми ти що се дразниш,бе комарче.Знам че любовта ни е взаимна,ма чак пък толкоз!
Ти си беден затворник на завистта,поставил се под домашен арест,живеещ в измисленият свят на не сбъднатато желано.Дали съм национал социалист,ляворезбен даоист или преуспял икономист,за теб би следвало да е все едно.Но понеже ти се мъчиш да се изпъчиш морално на фона на другите, а в същност си една провалила се посредственост,раздаваш със смачканото си самочувствие оценки.
Предупредих те да не говориш за бащи и майки,но ти като истински и непоправим лузър,нямаш други аргументи освен майките.Простено да ти е.Юродивите са пипнати по болните глави от Бога и после той ще им зачете.
В заключение,да ти кажа,че въобще не ме интересува,какво ми предлагаш да разбера.Аз съм разбрал доста неща.Ти ,рожбо на демокрацията трябва да разбереш,че дори и като пукнем,ще сме на различни места.Аз в ада ти в рая.Аз на централните софийки гробища в парцел в центъра,ти на бакърена фабрика !
И повече не споменавай майки!Това,че не уважаваш собствената си,не значи,че можеш да си позволиш да ровиш в пръстта на чуждите.Може да те ухапе някой подобен на теб червей.
цитирай
23. анонимен - Споко, не ме дразниш! На мен наистина ми е все едно какъв си. Никога не съм харесвал хората, които се тупат арогантно в гърдите
06.11.2011 18:38
анонимен написа:
Катана,ти си невероятен сладур!Хвалипръцко казваш?Ми ти що се дразниш,бе комарче.Знам че любовта ни е взаимна,ма чак пък толкоз!
Ти си беден затворник на завистта,поставил се под домашен арест,живеещ в измисленият свят на не сбъднатато желано.Дали съм национал социалист,ляворезбен даоист или преуспял икономист,за теб би следвало да е все едно.Но понеже ти се мъчиш да се изпъчиш морално на фона на другите, а в същност си една провалила се посредственост,раздаваш със смачканото си самочувствие оценки.
Предупредих те да не говориш за бащи и майки,но ти като истински и непоправим лузър,нямаш други аргументи освен майките.Простено да ти е.Юродивите са пипнати по болните глави от Бога и после той ще им зачете.
В заключение,да ти кажа,че въобще не ме интересува,какво ми предлагаш да разбера.Аз съм разбрал доста неща.Ти ,рожбо на демокрацията трябва да разбереш,че дори и като пукнем,ще сме на различни места.Аз в ада ти в рая.Аз на централните софийки гробища в парцел в центъра,ти на бакърена фабрика !
И повече не споменавай майки!Това,че не уважаваш собствената си,не значи,че можеш да си позволиш да ровиш в пръстта на чуждите.Може да те ухапе някой подобен на теб червей.

Това, с гробищата ме втрещи. До там ли опря в хвалбите? :-))))))))))) Ще речеш, че тези от Бакърена са втора ръка покойници. Обещавам ти, като легна в гроба, да те навестявам. Ще сме наблизко. Освен ако не са те закопали при активните. :-))))))))) Изобщо, не те бива в анализите и най-вече в психологията.
цитирай
24. анонимен - Знам си аз, че всяка дискусия с вас се обръща на скандалче. Скучно, Венци. Много скучно. Бъдете здрави и чакайте нареждания от Москва.
06.11.2011 18:42
vencivaleri1951 написа:
И не защото БСП ги иска, а защото са ни нужни. Това което е проектирано и почнато от времето на Тато общо взето ще се случи. Погледни само, реактора в Белене който рашките взеха от година близо дава ток вече за Москва. Той/блокът трябмаше още през 90те в нас. Пак ще я направим но зарад дупедавци ще ни струва вече в пъти повече. Виж Катана , на братята вече не са им нужни "троянски коне". На китайците също. Старата госпожа с реверанс, а и полегнала ги кати през парадния вход. За какво сме им? На всеки пет минути си меним становището, тровим им децата, не можем да извозим туристите им, катани разни им се плезат и показват дрипавите си задници щом имат сгода. "Икономист" може да е рязък, но в какво не е прав. За него Европа не е мираж, а рутинна дестинация. С какво го плашиш, с какво ти е виновен. Той е рязък с теб защото ти непрекъснато се заяждаш, търсиш от него диамантите на дядо си и проче...Просто от време на време ти показва кеде е той ь къде си ти в координатната система. По същата причина ти можеш да потърсиш камъчетата дедини и при Винету. По всяка вероятност той има повече стаж в БКП и БСП от "Икономист" защото е влязъл съвсем млад в партията. Иначе национал комунистите в Русия на теб са ти по дружки май. Те са най яростната извънпарламентарна опозиция на Путин. Десните там общо взето с тях ходят на протести защото и те като нашите останаха без електорат:) Озъртат се тамошните катани и се присламчват към болшинствата.:))) Диалектиката драги ми позволява много неща драги. Позволява ми открито/не зад аватара на прилепска чекия/ да кажа мнение и на лидера си...още повече, че не съм съвсем непознат на семейството му. Ти това драги не можеш да го разбереш. За тебе връх на сладоледа беше да бутнеш парт секретарка по стълбите на Раковска 134 вероятно защото те прередила отново. Така не разбрах обаче коя. Тази на Костов, на Соколов или може би тайно да е прихождала Цецка Цачева.

Твоето е дрън, дрън! Не хваща дикиш!
цитирай
25. анонимен - Икономист,дрън,дрън
07.11.2011 10:16
"Есть ли в кране нет воды,значит выпили жиды".
Що се отнася до навестяването: Welcome,be my guest!Ще ти пратя адреса, прекрасно ще е да имам,да речем на вилата, антикомунистическо привидение с благородно потекло,което ще броди нощем и ще дрънка с броеница от сурогатни диаманти. Но дрънкане само с броеницата, устата затворена и без маркетмениджмънтско философстване!Храна,вода и лунен лъч за легло - ежедневно и безплатно.Ще искам да махнеш дънките - работно облекло ще имаш в гардероба.И да се разберем - без почивен ден,така и така ще работиш нощем,вместо през деня да висиш по сайтовете,можеш да спиш.Ние комунягите само на думи сме леви, иначе сме десни експлуоататори и работим със служителите си по "потосмукателната система на Тейлър".Ще можеш да вземаш и пенсия и заплата ,ако си се пенсионирал то тогава.
Що се отнася до анализите и психологията,то от тях се нуждаеш ти,катана,щото нито Венци нито аз се оплакваме,освен от потоците морализаторствуване и декларативно-доктриниерски, менторски тон на поучение,посочване на грешки,отваряне на очи ,търсене на виновни и наказване на невинни.
Ясно е,че с всичко това ти искаш да се телепортираш в този друг материален свят,който да се оформи в единение с духовната ти антикомунистическа,дясно консервативна възвишеност и да се превърнеш от жеба в принц.Богат,морален,десен!Ма това са само приказки за бедни жаби леваци.
Ех, катана, има два начина да придобиваш дрехи и морал.В единя случаи - конфекция,в другия - да ги пидобиваш ушити по мярка.
цитирай
26. vencivaleri1951 - От там "откраднах" и перевразирах...
07.11.2011 11:47
[quote=анонимен]"Есть ли в кране нет воды,значит воду выпили жиды".
Сложих и кавички:) Този очилатият обаче изтрещя съвсем. Кауза му била БСП и поради това трябвало до и е шеф. Всичко друго било дестабилизация...
цитирай
27. анонимен - Икономист
07.11.2011 12:33
Както казваха "брачата сърбе" и любимата му "лепа" по времето на кризата: "док йедин се стабилизуйе, други се облизуйе".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5097626
Постинги: 1370
Коментари: 19663
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930