Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 11:28 - Янките заплашват да подпалят света...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 11277 Коментари: 48 Гласове:
2

Последна промяна: 18.10.2011 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Една тетка от Капитолия за кой ли път размаха пръст на персите. Това си чичо Сам знае, това си бае...Има ли проблем във Вашингтон /пък и бил комичен като свирката на г-ца Люински/ отнася го някоя държава. Този път проблемът е сериозен и янките се канят на сериозна държава. Службите били установили , че Иран "неприлично" напреднал в ядрената си програма и подготвял покушение на някакъв суадитец. Питам тетката-същите служби ли усатановиха "прегрешенията" на "аятоласите" които установиха и химическото оръжие в цукалото на покойния Садам. Същите ли служби които ни забъркаха нас -българите в атентата срещу папата и отблъснаха католичиския свят от нас за години. Години през които загубихме милиарди и влезнахме в спиралата на дълговата криза през 80те. Ако са тези позволете ми да остана със съмнение към думите на войнствената тетка.
Във Вашингтон обичат Маркс-четат го и гледат да не го опровергаят. Тоест проблемите си ги решават с войни. Голям проблем с голяма война. Никой не бива да се съмнява, че война с Иран ще подпали света и ,че ще бъдемпоставен под угрозата на ядрена заплаха.
За нас българите трябва да е ясно, че този път войната ще се води в съседство и територията на страната ни ще приюти войска и оръжие на янките. Тоест ще бъдем воюваща страна с всички произтичащи от това обстоятелства.Всички трябва да бъдем наясно, че ще сме на страната на несправедливите и тази война не може да бъде спечелена-справка Ирак и Афганистан в момента и Виетнам, Корея  в миналото. Тази война е единствено поради обстоятелството, че янките не искат и не могат да понесат да не са първи. На фона на финансовата безисходица в която се намират Вашингтон, стара  и не толкова стара Европа, Китай,, а отчасти Русия и Бразилия предлагат спасителен пояс за европейците . Готови са да налеят стотици милиарди. Китай вече е най големия икономически партньоор на Европа от месец, два.Задържи ли се тази тенденция идва и нова световна валута , идва опасност за долара дя си остане зад океана или поне да бъдее на заден план. Янките това не могат да си позволят. Загърбен долар е загърбване на човешките права за тях- тоест правото на Вашингтон да диктува дневния ред. За това СНН ще ни облъчва катадневно, за мними ядрени заплахи, за нарушаване на човешките права...Много интересен е начинът как янките защитават човешките права хората от Персийския залив-изтребват ги. Въпросът е ще позволи ли светът да бъде въвлечен наново в  безумна война-този път с непредвидими последствия.Ще продължимли ние европейците да сме задокеански марионетки или ще кажем :-Стига , това не е нашата война!



Гласувай:
11


Вълнообразно


1. boristodorov56 - Класово-партийния анализ на международното положение е направен и империализмата е посочена с пръст като виновник за всичките злини.
18.10.2011 11:55
Не зням коя е тая тьотка дето си я нарочил, но само комун.онанистите си верват, че България няма нищо общо с атентата срещу Папата.
Не знам, но дори и зрънцата истина в този постинг се размиват от пропагандното и еднопосочно многословие, както обикновено в стил късен Брежнев.
Тук е мястото да попитам за иранския президент със дългото и незапаметимо име - само той ли има право да решава коя държава да съществува и да предсказва края, който ще и сложи?
Нали и децата знаят, че САЩ са първата свободна държава на евреите.
Би ли могъл да си представи твоя доктринално осакатен ум, че точно те ще допуснат Израел да бъде унищожен - с ядрен удар от Иран?
Освен това пропагандата ти против войната ала ранен Гоце Пърламанов е повече от, от меко казано, педерастка(ползвай фпойдистки изводи в отговора) и май си забравил, че България вече не е в Ссср и във Варшавския договор, а в НАТО и ЕС.
Все пак сме военни и политически съюзници със Сащ, анадънму?
Е, едва ли ще се наложи или ще опре точно до нас да пращаме някъде армия без никакво официално държавно решение (като в Чехословакия през 1968 год. когато армията ни помогна да се смачка народния бунт против Ссср), но все пак имаме някакви съюзни задължения и трябва да ги изпълняваме, нали сега не е 1 944 год. и не сме окупирани от враг за да изоставим довчерашния си съюзник в полза на врага си?
Разбирам те, че като човек обичащ Ссср повече от България - това ти е първата грижа да громиш всяко накърняване на неговия интерес от чужда държава, ама кога най-после, ще разсъждаваш и правиш агитация от общочовешка, а не от съветска гледна точка?
цитирай
2. vencivaleri1951 - Не по фройдистки дедо ти Хувър бе с обратна резба, и от тогава на това управление се на обратно му се привижда:)
18.10.2011 13:04
Иваче тази тетка е председател на сенатската комикия по сигурност. Не гледаш ли тв от роднияь Сиятъл драги. Не следищ ли какво става по света. Ето излезоха очети на МОТ/Женевския офис/ съсо така и други подобни институции. Китай например изпревалва вече два месеца като вносител в Европа щатите. Бедните в Китай са чувствително по малко от тези в САЩ. Детската смъртност н Китай се изравни с тази в Скандинавските страни. Китай , а и Русия и Бразилия с оферта за инвестиции в Европа. Не е ли странно това съвпадение на икотомическа инвазия от една страна и заплаха за война от друга. Казваш ядрена заплаха билИран. Чийе проекта за ядрена централа там? Да ти припомня ли думите на Кисинджър, че Иран трябна да стане локомотива в този регион и поради тази причина трябвало да има достъп до всички технологии. Щял да бъде стожер на мира там. /цитирам по смисъл/ Това, че сме членовена НАТО трябва ли да ни прави идиоти? Какво би значела една война в нашия регион? Кого Иран са нападнали през последните 100години. Воюваха с приятеля на САЩ Садам:), но бяха нападнати. Спомняш ли си какви хвалебствия имаше за Садам тогава в родината ти САЩ? Кой го въоръжи и защо? Той обичаше ли евреите? В момента в който ги отряза за петрола стана нарушител на човешките права и производител на забранени БОВ./нямаше как да му / припишат атомна бомба/ Саудитска Арабия е една от най зловещите държави по отношение на тези права. Защо янките са приятели с тях? Ще ти припомня думите на един твой президент.
-Да Нуриега е негодник, но свой негодник!
За чий и е на Европа НАТО. Кой я заплашва, кой има претенции към нея. За Европа една война с Иран ще бъде ужас, още повече на фона на тази криза. Помисли -арабския свят се тресе, в Афганистан положението е безнадежно, Пакистан/благодарение на САЩ-ядрена държава/ е настръхнал, В Ирак атентат след атентат. Само Война с Иран липсва. Ти смяташ ли, че Китай и Русия ще си стоят този път мирни. Та това е в двора им. Те предлагат инфраструктура , янките бомби...
цитирай
3. tomcat2 - Много точен анализ Венци, докога ...
18.10.2011 13:10
Много точен анализ Венци,докога англо-американските психопати ,ше държат цялото човечество ,като заложници в болните им амбиции за глобална доминация!Този ирански заговор е поредното театро ала 11ти септември ,политическа диверсия на сащ за да отклонят вниманието от вътрешните си проблеми,както винаги са правили!Сащ са се запътили със бясна скорост към самоунищожение ,проблема е че ще повлечат и нас!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Нещата се ясни и никак не са сложни за разбиране. Борето също е в час, но тъгува. Тъгува по своему:(
18.10.2011 13:33
tomcat2 написа:
Много точен анализ Венци,докога англо-американските психопати ,ше държат цялото човечество ,като заложници в болните им амбиции за глобална доминация!Този ирански заговор е поредното театро ала 11ти септември ,политическа диверсия на сащ за да отклонят вниманието от вътрешните си проблеми,както винаги са правили!Сащ са се запътили със бясна скорост към самоунищожение ,проблема е че ще повлечат и нас!


За да е конкурентен "форд" например или трябва дасвалят американските заплата до тези на европейцит, китайци или да го произвеждат там. Първото значи революция зад океана, второто печалба за компанията, но и наливане пари в икономиката на други страни. Така от малко по малко и Сащ губят доминанта си в света. От друга страна практически са във фалит. Трябва им бърза хиперинфлация която да ликвидира задълженията им отчасти. Най лесно става с война и гледат къмИран защото локален конфликт не им върши работа. Да ама най голямия държателна ам, дълг са Китайците и отчасти Русия. Евентуалната война ще се води на границите им. Тази война от една страна ще обезцени авоарите им, от друга ще заплаши сериозно сигурността им. Също така и двете страни са инвестирали милиарди в Иран. Какво да правят? Да стоят и да гледат как на техен гърб щатите ги "работят" Каква полза има и Европа от подобно развитие. Без пазар в Китай, Русия и придърпана в една дълга, и изтощителна война ще загуби и малкото съпротивителни сили които има в момента. Мисляси , че този път дори и "британския пудел" ще се озъби на чичо Сам.
цитирай
5. анонимен - Вярно ли Ирак иска да унищожи Изр...
18.10.2011 14:40
Вярно ли Ирак иска да унищожи Израел? Защо?
цитирай
6. rustocks - Тодоров май ще се окаже прав? Или само така си ги говори?
18.10.2011 14:48
"Сащ губят доминанта си в света. От друга страна практически са във фалит."
Наясно ли си за какво говориш?

За чий е НАТО в Европа? Май точно за България, не мислиш ли?
цитирай
7. tomcat2 - Има един документ още от 2000г на...
18.10.2011 15:07
Има един документ още от 2000г нарича се "проекта за нов американски век' изготвен от така наречените неоконсерватори ,където са запланувани войните с Ирак,Либия,Иран сега очаквай масирана анти-иранска пропаганда от страна на англо-американските клозетни медии , ще се наслушаме как иранцие искат да започнат воийна срещу целия свят,как ядат малки деца,как пребиват жените с камъни,как боготворят сатаната и само 'смелите' и 'велики ' американски солджъри могат да спасят света от тази угроза!Същите уротии като оръжията на Садам и страшния Осама агентчето на цру,тва им е тактиката за оправдаване на терора им по света!
цитирай
8. vencivaleri1951 - Кое не е ясно?
18.10.2011 15:22
rustocks написа:
"Сащ губят доминанта си в света. От друга страна практически са във фалит."
Наясно ли си за какво говориш?

За чий е НАТО в Европа? Май точно за България, не мислиш ли?


Че се затрудняват да си плащат дълга? Че са изпреварени като износител? Че са залезнали до гуша в лайната с нескончаемите си агресии? Във касво доминират освен като оръжеен арсенал?
Още един път питам. За какво и е на Европа НАТО. Кой я заплашва? В края на краищата "старата госпожа " може да защити себе си. Има човешки ресурс, има сериозен арсенал, има достъп до най новите технологии. В края на краищата тя не преставлява завоевателски интерес за никого. Няма горива и суровини за които си струва да се води война. Европа е място за живеене, не за фронтове. Ито в момента и Китай и Русия/два сериозни противника в миналото/ предлагат да инвестират милиарди в инфраструктура, финанси, недвижимост...Да не са луди да хвъплят луди пари в обект на агресия. Европа на практика няма силни врагове и ако престане да се води по акъла на явките въобще няма да има такива.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ама те вече и не се стремят много, много да се оправдават.
18.10.2011 15:31
tomcat2 написа:
Има един документ още от 2000г нарича се "проекта за нов американски век' изготвен от така наречените неоконсерватори ,където са запланувани войните с Ирак,Либия,Иран сега очаквай масирана анти-иранска пропаганда от страна на англо-американските клозетни медии , ще се наслушаме как иранцие искат да започнат воийна срещу целия свят,как ядат малки деца,как пребиват жените с камъни,как боготворят сатаната и само 'смелите' и 'велики ' американски солджъри могат да спасят света от тази угроза!Същите уротии като оръжията на Садам и страшния Осама агентчето на цру,тва им е тактиката за оправдаване на терора им по света!


Напазарували са си медии и водещите политици и си карат през просото.Какво ще кажат или помислят хората въобще не им пука. Те направиха Садам, а после уж да " спасят" Ирак от него -сринаха и опожариха държавата. Създадоха и Бин Ладен ...сега войват срещу организацията му. В края на краищата те казаха в Кемп Дейвид-Милошевич е силния човек с когото ще преговаряме,а после...Те и нас ни обичат, но без никаква нужда сринаха през ВСВ София. Ей така-обичат си сафари хората....
цитирай
10. анонимен - той Борко е на ниво Катуница в политиката
18.10.2011 16:19
стига му солука, да казва тоя е циганин и тоя не.
ако от всеки кардараш в блога ставаше политически анализатор, Иран все още ще е Персия.
цитирай
11. bloger - Излишно е да спори с червенгури, но май го подценявате с пренатуралистичния му начин на изразяване.
18.10.2011 17:48
анонимен написа:
стига му солука, да казва тоя е циганин и тоя не.
ако от всеки кардараш в блога ставаше политически анализатор, Иран все още ще е Персия.


Спора с идеологизирани персони е време хвърлено на вятъра.

цитирай
12. vencivaleri1951 - Че то Иран и териториално и като етнос си е едно към едно Персия.
18.10.2011 17:56
анонимен написа:
стига му солука, да казва тоя е циганин и тоя не.
ако от всеки кардараш в блога ставаше политически анализатор, Иран все още ще е Персия.

Липсващата част са васални владения в миналото. Не претендирам да съм анализатор, но имам право на мнение и без да съм такъв. Щом не сте съгласен кажете в какво греша и кое дава право на янките да погубват народи които са имоли нещостието или да имат ценни залежи или пък територията им стратегически да е интересна на Вашингтон.
цитирай
13. анонимен - Абсолютно точен си и съвсем не си ...
18.10.2011 19:20
Абсолютно точен си и съвсем не си единствения в България и света, който е наясно отдавна с коварните замисли на американските говеда. Но и те ще си намерят майстора, ако не се самоубият до тогава. Днес съобщиха сутринта, че Китай е вече най-големия търговски партньор на ЕС, защото не се занимава с агресии срещу мирни държави.
цитирай
14. анонимен - Да прадположим, че сбъркаш в прогнозата си и не започне война
18.10.2011 20:00
Т.и. САЩ не започнат война. А Иран започне пръв и Израел стартира програмата "Масада". Какво ще правиш? Колкото до липсващите химически оръжия на Иран, показах документален филм за използването им. Използвани са и по време на иваноиракската война. И това ли ще наречеш лъжа? Или просто си плещиш, за да се намираш на приказка? Ще прощаваш, ама само сляпо комуне би пренебрегнало притежаването на ядрено оръжие от страна на религиозни фанатици, в чиито религиозен кодекс влиза отиване в Рая, когато убиеш неверник или умреш в Джихад. Само да си споменал още веднъж войната в Корея и ще те разбия исторически. Хем си неинформиран, хем ги плещиш като партиен секретар.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Не желая никому лошо ,включително и на американците.
18.10.2011 20:00
kushel написа:
Абсолютно точен си и съвсем не си единствения в България и света, който е наясно отдавна с коварните замисли на американските говеда. Но и те ще си намерят майстора, ако не се самоубият до тогава. Днес съобщиха сутринта, че Китай е вече най-големия търговски партньор на ЕС, защото не се занимава с агресии срещу мирни държави.


Това което там става е закономерно. В полза на Капитала убиват държавата. Това си е контролиран банкрут. Богатите стават още по богати/нали липсващите трилиони някой ги взе/, а хората кучета ги яли. Китайците заслужават да са добре. Устискаха кризата през 90те, не се подведоха по благи думи, напердашиха "тези с пуловерчетата" и вървят към първото място. Ние излезнахме мърди и при най малките трудности се огънахме. Сега след като изядохме тоягите и солта следва...
цитирай
16. анонимен - До номер 3
18.10.2011 20:12
Да, повлечени сме. Ти запаси ли ли се вече с макарони,олио и минерална вода...
цитирай
17. анонимен - Откак бомбандираха Сърбия и мои ...
18.10.2011 20:12
Откак бомбандираха Сърбия и мои приятели там пострадаха, им желая всичко най-лошо. Изпитвам съвсем искренна омраза единствено към тая държава и искам да я видя опустошена, жалка и изчезваща.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Разсъждавам само върху думите на сенатор еди коя си ..Впрочем СНН през час я цитираха
18.10.2011 20:29
katana написа:
Т.и. САЩ не започнат война. А Иран започне пръв и Израел стартира програмата "Масада". Какво ще правиш? Колкото до липсващите химически оръжия на Иран, показах документален филм за използването им. Използвани са и по време на иваноиракската война. И това ли ще наречеш лъжа? Или просто си плещиш, за да се намираш на приказка? Ще прощаваш, ама само сляпо комуне би пренебрегнало притежаването на ядрено оръжие от страна на религиозни фанатици, в чиито религиозен кодекс влиза отиване в Рая, когато убиеш неверник или умреш в Джихад. Само да си споменал още веднъж войната в Корея и ще те разбия исторически. Хем си неинформиран, хем ги плещиш като партиен секретар.


Драги Катана, аз не съм историк като теб, но помня. Помня много добре, чий беше първоначалния проект за ядрената програма на Иран. Ако си забравил-на янките е. Кисинджър пред ООН защоти правото на Иран да стане ядрена сила, като каза , иранците ще са стабилизиращия фактор в района. Китай и СССР скачаха и не искаха нова ядрена сила на границите им. Сигурен съм знаейки ориентацията ти, че ако водехме този разговор тридесет години по рано ти щеше да бъдеш точнона обратната позиция от днешната ти. Моето мнение е било и тогава и сега, че никой не може да диктува какво да прави една суверенна държава , още повече че става въпрос замногомилионна държава и с хиляди години цивилизация. С какво право паравенютата от Капитолия ще диктуват живота на потомците на Дарий и Авицена.
Напомням ти, че персите са в реалните си граници. Надживели Елада и любимия ти Рим, имат переспектива да надживеят и други...
Питам те друго всезнайко. Ти представяш ли си какво означава за нас една война с Иран. Ти смяташ ли че рашките и китайците ще стоят безучастни пред переспективата да пламнат границите им и да отидат на вятъра милиардите инвестиции в Иран. За домашно...Кажи ми една спечелена война за щатите когато руснаци и китайци са им правили сечено.
цитирай
19. анонимен - (10)
18.10.2011 20:32
там пише Борко, не vencivaleri1951
съгласен съм с Вас

bloger, той сам се подценява, като палестинец, сънуващ джихад във вселената.
такива като него и Катана, качиха цар ББ на престола и правят от страната ни Катуница.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Кушел, това е страната и на Хемингуей, и на Стайнбег, и на Бродуей...
18.10.2011 20:40
kushel написа:
Откак бомбандираха Сърбия и мои приятели там пострадаха, им желая всичко най-лошо. Изпитвам съвсем искренна омраза единствено към тая държава и искам да я видя опустошена, жалка и изчезваща.


Разсъждавай логично дори и в ненависта си. Срине ли се Америка, срива се и света.
Аз си мисля, че американците се усещат вече къде е зарито кучето. Усетиха, че парите им отиват за спасението на банки и разни корпорации.т.с бянкрутират държавата им спасявайки "сланината" на Уолт стрийт. Помни ми думата...няма да го простят!
цитирай
21. vencivaleri1951 - Извинявай!!!
18.10.2011 20:43
анонимен написа:
там пише Борко, не vencivaleri1951
съгласен съм с Вас

bloger, той сам се подценява, като палестинец, сънуващ джихад във вселената.
такива като него и Катана, качиха цар ББ на престола и правят от страната ни Катуница.


Не схванах:(
цитирай
22. анонимен - Да си върнат дългавете. Тогава ще ...
18.10.2011 20:45
Да си върнат дълговете. Тогава ще говоря с тях. Просяците не ги обичам.
цитирай
23. анонимен - Корея. Съвместната атресия на Китай, СССР и Северна Корея, срещу Южна Корея. Под егидата на ООН
18.10.2011 21:02
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Т.и. САЩ не започнат война. А Иран започне пръв и Израел стартира програмата "Масада". Какво ще правиш? Колкото до липсващите химически оръжия на Иран, показах документален филм за използването им. Използвани са и по време на иваноиракската война. И това ли ще наречеш лъжа? Или просто си плещиш, за да се намираш на приказка? Ще прощаваш, ама само сляпо комуне би пренебрегнало притежаването на ядрено оръжие от страна на религиозни фанатици, в чиито религиозен кодекс влиза отиване в Рая, когато убиеш неверник или умреш в Джихад. Само да си споменал още веднъж войната в Корея и ще те разбия исторически. Хем си неинформиран, хем ги плещиш като партиен секретар.


Драги Катана, аз не съм историк като теб, но помня. Помня много добре, чий беше първоначалния проект за ядрената програма на Иран. Ако си забравил-на янките е. Кисинджър пред ООН защоти правото на Иран да стане ядрена сила, като каза , иранците ще са стабилизиращия фактор в района. Китай и СССР скачаха и не искаха нова ядрена сила на границите им. Сигурен съм знаейки ориентацията ти, че ако водехме този разговор тридесет години по рано ти щеше да бъдеш точнона обратната позиция от днешната ти. Моето мнение е било и тогава и сега, че никой не може да диктува какво да прави една суверенна държава , още повече че става въпрос замногомилионна държава и с хиляди години цивилизация. С какво право паравенютата от Капитолия ще диктуват живота на потомците на Дарий и Авицена.
Напомням ти, че персите са в реалните си граници. Надживели Елада и любимия ти Рим, имат переспектива да надживеят и други...
Питам те друго всезнайко. Ти представяш ли си какво означава за нас една война с Иран. Ти смяташ ли че рашките и китайците ще стоят безучастни пред переспективата да пламнат границите им и да отидат на вятъра милиардите инвестиции в Иран. За домашно...Кажи ми една спечелена война за щатите когато руснаци и китайци са им правили сечено.

цитирай
24. анонимен - Аз пък те питам тебе, агитаторе
18.10.2011 21:10
Не отговори на въпросът ми. Иран на Шаха не е Иран на аятоласите. Имам чувството, че ме ползваш за походен исторически справочник. Вия, веднага си пролича, кои са ти привържениците. Комунетата, тези, които са гъзурчат на всичко комунистическо и съветско. Как не ви е срам, да искате смърт на хора, бе!?!? Вие сте умствено увредени, колкото и Волтери и Прудони да викате, същите латентни убийци сте. И винаги ще си намерите причини за убийства.
Да ти кажа, не съм всезнайто, а монознайко. Освен това съм прилепски аристократ и посерко. Май си забравил. Хайде, със здраве и продължавайте да бленувате за кръв и разрушения.
цитирай
25. vencivaleri1951 - И сасва е разликата на Иран с шаха и без него... А, да бе...
18.10.2011 21:53
katana написа:
Не отговори на въпросът ми. Иран на Шаха не е Иран на аятоласите. Имам чувството, че ме ползваш за походен исторически справочник. Вия, веднага си пролича, кои са ти привържениците. Комунетата, тези, които са гъзурчат на всичко комунистическо и съветско. Как не ви е срам, да искате смърт на хора, бе!?!? Вие сте умствено увредени, колкото и Волтери и Прудони да викате, същите латентни убийци сте. И винаги ще си намерите причини за убийства.
Да ти кажа, не съм всезнайто, а монознайко. Освен това съм прилепски аристократ и посерко. Май си забравил. Хайде, със здраве и продължавайте да бленувате за кръв и разрушения.


шаха дадеизгодни концесии, а атолясите националирираха туй що е на хората. Прости...забравих, че вие аристокрацията се подържате:) Не забравяй, че твоите и шаха предадоха в желанито си отново да се вредят до кладенците. Аз лично като човек простоват си скърбя за щахкинята:) Впрочем къде видя да искам смърт за когото и да е. На теб ти пречат изповядащите ислама...на мен не. Казвам само, че изкушат ли ке янките да пипнат атолясите ще се опарят сепиозно, а ние направо ще идгорим...
цитирай
26. vencivaleri1951 - Под егидата на ОН...
18.10.2011 22:09
katana написа:
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Т.и. САЩ не започнат война. А Иран започне пръв и Израел стартира програмата "Масада". Какво ще правиш? Колкото до липсващите химически оръжия на Иран, показах документален филм за използването им. Използвани са и по време на иваноиракската война. И това ли ще наречеш лъжа? Или просто си плещиш, за да се намираш на приказка? Ще прощаваш, ама само сляпо комуне би пренебрегнало притежаването на ядрено оръжие от страна на религиозни фанатици, в чиито религиозен кодекс влиза отиване в Рая, когато убиеш неверник или умреш в Джихад. Само да си споменал още веднъж войната в Корея и ще те разбия исторически. Хем си неинформиран, хем ги плещиш като партиен секретар.


Драги Катана, аз не съм историк като теб, но помня. Помня много добре, чий беше първоначалния проект за ядрената програма на Иран. Ако си забравил-на янките е. Кисинджър пред ООН защоти правото на Иран да стане ядрена сила, като каза , иранците ще са стабилизиращия фактор в района. Китай и СССР скачаха и не искаха нова ядрена сила на границите им. Сигурен съм знаейки ориентацията ти, че ако водехме този разговор тридесет години по рано ти щеше да бъдеш точнона обратната позиция от днешната ти. Моето мнение е било и тогава и сега, че никой не може да диктува какво да прави една суверенна държава , още повече че става въпрос замногомилионна държава и с хиляди години цивилизация. С какво право паравенютата от Капитолия ще диктуват живота на потомците на Дарий и Авицена.
Напомням ти, че персите са в реалните си граници. Надживели Елада и любимия ти Рим, имат переспектива да надживеят и други...
Питам те друго всезнайко. Ти представяш ли си какво означава за нас една война с Иран. Ти смяташ ли че рашките и китайците ще стоят безучастни пред переспективата да пламнат границите им и да отидат на вятъра милиардите инвестиции в Иран. За домашно...Кажи ми една спечелена война за щатите когато руснаци и китайци са им правили сечено.



:)
цитирай
27. vencivaleri1951 - Катана, не отговорих защото въпросът ти е глупав
18.10.2011 22:30
Ако Иран започне? Ами ако метеор ни удари? Атолясите нито могат, нито ще се решат на удар срущу Тел Авив. Впрочем евреите с агресията си загубиха и единствения си съюзник сред мосюлманите. Не разбираш ли, че тук става въпрос главно зарад пари.Не виждаш ли какво става в света. Хората не искат да живеят мизерно като нас и излизат на улицата. Не искат да са пушечно месо зарад анонимни корпорации и борсови спекуланти. Милионите по улиците не искат да гинат зарад няколкостотин фамилии. Ти може да се родееш с последните, но аз като цървулче разбирам, чеуправляват ли те лошо идва ред на "шаячната" правда...
То навремето шаяка и капитала е довел на власт:)
цитирай
28. анонимен - посеркото катана, по селски трие анонимни коментари
18.10.2011 22:31
те ти го посеркото, да си го пусна пак

katana написа:
17. katana - Така е, подкрепям!
20:13
Имам много забележки срещу ГЕРБ. Страшно много. Но алтернативата е опасна.

цитирай
29. анонимен - О, на теб ни е смешно? :-)))))))) И не ми вярваш? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
18.10.2011 22:31
Това е от уикито, а скоро ще имаш честта да прочетеш и отдавна подготвена сатия по темата. Да не излезе, както и Зимната война? Милитаристична Финландия, напада безпомощния СССР? :-))))))))))
Корейската война е конфликт между Северна Корея и Южна Корея, продължил от 25 юни 1950 до 27 юли 1953. Това е първият горещ конфликт в рамките на Студената война, като сблъсък между САЩ и техните съюзници от ООН и комунистическите сили Китай и СССР. Основните съюзници на Южна Корея са САЩ, Канада, Австралия и Великобритания, въпреки че и много други държави изпращат свои войски. Съюзници на Северна Корея са Китай, който предоставя военни сили, и Съветския съюз, който изпраща военни съветници и военни пилоти, както и оръжие за китайските и севернокорейски войски.Войната започва с нападение на севернокорейската армия.
Не бива да си толкова идеологически сляп. Пък и прочети резолюциите на ООН.
Викай Волтери, Авицени и Дарии, че да ти помагат за Корея. Ще ти трябват.
цитирай
30. анонимен - Абе, тъпанарино, толкова ли не разбираш, че това е съвсем друг човек? Ще те трият, щото си тъп!
18.10.2011 22:46
анонимен написа:
те ти го посеркото, да си го пусна пак

katana написа:
17. katana - Така е, подкрепям!
20:13
Имам много забележки срещу ГЕРБ. Страшно много. Но алтернативата е опасна.


И аз ще трия всякакви кретенски изцепки. Да е ясно!
цитирай
31. анонимен - Само много глупав човек, без визия за политичедските процеси и примитивни представи за света
18.10.2011 22:47
може да допусне политически и военен съюз между Пекин, Москва и Техеран. Китай е заинтересован от стабилността на САЩ и Европа, за разлика от плиткоумните коментатори тук, там прекрасно съзнават, че без тези пазари Китай се връща в ерата Мао. До голяма степен това се отнася и до Русия, която е зависима от европейския енергиен пазар, и на него Иран се явява пряк конкурент и съперник . В Иран аятоласите са наясно, че могат да удържат властта си , само при продължаваща изолация и вътрешен терор. Между впрочем първата заповед на Хомейни беше забраната на сателитните чинии, още в първите дни на завръщането му в Иран.

Опитът за анализ на автора би имал някаква стойност, ако не бяха вече омръзналите клишета в стил " Работническо дело", както и явното му непознаване на историята. Не му е за пръв път, и друг път ми е давал повод да го твърдя. Бих го посъветвал да не рисува Китай в такива розови краски, защото да си китаец в наше време не е за завиждане, та ако ще икономиката им да стане най-огромната на света. Виж да си люксембугски, или лихтенщайнски гражданин, като че ли е по-добре, въпреки микроскопичните им икономики. Та това за раждаемостта и подобни тъпни показва само инерцията, която ползва автора и при мислене, и при писане. Само в резултат на умишленото абортиране на женски зародиши, Китай е изправен пред демографски проблеми, които могат да решат само дъщерите на Матушка Рус - тя разполага с необходимия ресурс, който е готов на всичко за да я напусне на всякаква цена ! :) Така че , мразете си САЩ на воля, но не ставайте смешни да взимате мечтите си за реални възможности.
цитирай
32. rustocks - Тоя е голям тъпан!
18.10.2011 22:50
kushel написа:
Да си върнат дълговете. Тогава ще говоря с тях. Просяците не ги обичам.


Кво дължат на теб тези просяци?
цитирай
33. vencivaleri1951 - Катана, катана...
18.10.2011 23:04
katana написа:
Това е от уикито, а скоро ще имаш честта да прочетеш и отдавна подготвена сатия по темата. Да не излезе, както и Зимната война? Милитаристична Финландия, напада безпомощния СССР? :-))))))))))
Корейската война е конфликт между Северна Корея и Южна Корея, продължил от 25 юни 1950 до 27 юли 1953. Това е първият горещ конфликт в рамките на Студената война, като сблъсък между САЩ и техните съюзници от ООН и комунистическите сили Китай и СССР. Основните съюзници на Южна Корея са САЩ, Канада, Австралия и Великобритания, въпреки че и много други държави изпращат свои войски. Съюзници на Северна Корея са Китай, който предоставя военни сили, и Съветския съюз, който изпраща военни съветници и военни пилоти, както и оръжие за китайските и севернокорейски войски.Войната започва с нападение на севернокорейската армия.
Не бива да си толкова идеологически сляп. Пък и прочети резолюциите на ООН.
Викай Волтери, Авицени и Дарии, че да ти помагат за Корея. Ще ти трябват.

Агресивен както винаги. Тогава мисля/ързи ме да проверявам/ че е ОН/а не ООН/
За това и се усмихнах. Сега се сещам, че за янките е много важна резолюция на ООН. Ето веднага се усмихвам:)))
цитирай
34. usandthem - usandthem
18.10.2011 23:06
коментар 31 е мой, нямам идея защо излизам анонимен.
цитирай
35. vencivaleri1951 - за анонимника от 31.
18.10.2011 23:16
Къде съм написал, за съюз между Китай, Русия и Иран?
Казах само, че няма да стоят мирни когато им "горят" милиардни инвестиции и когато им гори да границите. Като пример антиракетния щит. Русия използува почти целия си политически арсенал от дипломация до явна заплаха и засега отложи начинанието и ако щит има и тя ще бъде включена в него. Какво е един щит който общо взето може да бъде неутрализиран с два три дивизьона ракети срещу война до границите и със стомилионна държава. С Китай нещата стоят по същия начин.Също война в задния двор, също има интереси в Иран. И Пекин и Москва имат право на вето в съвета за сигурност. Не мисля, че и Европа иска тази война. Те с Иран проблем нямат. Казах само това, а на анонимника се привиждат бели мишки по стената.
цитирай
36. boristodorov56 - Понеже се превъзбуждаш на тема Съветска Русия (Голна Волта с атомное оружие)днес -
18.10.2011 23:32
предлагам ти един линк : http://svpressa.ru/economy/article/49045/
Там се казва: Цена России по расценкам Кудрина - $800 млрд .
Според теб, а може и да знаеш - наясно ли си какъв е бюджета на правителството на Сащ и колко е БНП за миналата година?
Ще е зор ли според теб да заделят сумата от $800 млрд., колкото струва Русь?
цитирай
37. usandthem - до коментар 35
18.10.2011 23:48
Ако мислиш, че САЩ ще се решат на такава война, без предварителните дипломатически договорки точно с Китай и Русия, значи наистина вярваш в някакъв единен фронт срещу американците. Тези вета в ООН са прах в очите нан наивниците, към които явно спадаш. Нима имаш примитивната представа, че на някого в САЩ една прекрасна утрин му идва идея за война и пише заповед до Пентагона ?! :) Нима не допускаш, че тези решения се взимат след задълбочени анализи , прогнози, сондажи, тайни преговори, задкулисни договорки и се съобразяват с регионалните и световни фактори ?! Казваш, че имали интереси, близо било до границите им. Ирак по-далеко ли беше, там нямат ли интереси ?! Да те питам пак - знаеш ли колко петролни кладенеца в Ирак разработват точно Русия и Китай ?! Знаеш - дръжки ! Ама по-лесно е да се правиш на експерт. Ако преценят в Китай и Русия, че интереса им го диктува - аятоласите са пътници. Ако мислиш, че в тези държави са щастливи от настъплението на исляма в уродливата му джихадистка форма, значи не съм сгрешил в преценката си за теб !
цитирай
38. vencivaleri1951 - Боре пак нещо не си разбрал.
19.10.2011 00:01
Сега виж една друга проста сметка:
По официални данни Русия държи около 200млрд държавни ценни книги на щатите.
Има около 500млрд валутен резерв
а за златните резерви може само да се гадае. Тоест държи КЕШ далеч повече от твоите сметки.
Не се връзвай на тема Брутен продукт защото той не показва нищо. Пример пак:
По здравна каса ако у нас един апендисит струва 500лева, в Европа 2000евро, а в Щатите 10000долара имаме един и същ продукт с много различно наслагване на в БП.Мисля , че сме го говорили това. Ще ти дам и друг пример. Аналога на МИГ 19 е Ф5 Навремето Пентагона плащаше по 7млн за фантом, а на нашето ВВС се зачисляваше към 100хилки МИГа. Тази разлика вцените навремето се ползваше от пропагандата да заклейми колко много пари хвърлят лошите за въоръжение, а ние добрите го даваме много пестеливо. Ти сега правиш често подобна евтина пропаганда. На Русия и е далеко от икономиката на САЩ и това е ясно на всеки мислещ човек, но на кило/както ти предлагаш да смятаме/ Русия струва много повече.
цитирай
39. usandthem - за златните резерви не се гадае - има си официална статистика -
19.10.2011 00:10
САЩ имат над 8000 тона златен резерв, Русия - под 800 ( осемстотин ) тона. Все пак десетилетията , в които Русия закупуваше зърно от САЩ срещу злато не останаха без последствия. За да ти стане ясна огромната разлика между двете държави ще ти дам борсовата капитализация само на две американски фирми в момента. Ексон Мобайл - 402 милиарда долара, Епъл - 392 милиарда. Остави всички други занимания, седни, опитай се да осмислиш тези две цифри ! :)
цитирай
40. usandthem - Упс , ошибка, май пак са пазарували братушките ! :) -
19.10.2011 00:16
-http://bgtop10.net/%D1%82%D0%BE%D0%BF-10-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D1%81-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BC-%D0%B7%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B2
цитирай
41. vencivaleri1951 - Правиш същата грешка като Борето. Събираш баби със жаби.
19.10.2011 01:24
usandthem написа:
САЩ имат над 8000 тона златен резерв, Русия - под 800 ( осемстотин ) тона. Все пак десетилетията , в които Русия закупуваше зърно от САЩ срещу злато не останаха без последствия. За да ти стане ясна огромната разлика между двете държави ще ти дам борсовата капитализация само на две американски фирми в момента. Ексон Мобайл - 402 милиарда долара, Епъл - 392 милиарда. Остави всички други занимания, седни, опитай се да осмислиш тези две цифри ! :)


Ще се опитам да цитирам по смисъл шефа на Лукойл мама/Вагит/
-Някакив клеркове от Уолт стрийт/ изчислили че ми паднала цената на компанията с над 100%. Не мога да ги разбера тези момчета. Кладенците ли ми пресъхнаха, тръбите ли ми станаха по къси, рафинериите ли ми фалираха...? Напротив нови рафинерии строим, нови тръби полагаме, нови находища разработваме...Преди десетина години гледах някакви капитализирани схеми в които Бритиш газ струваше доста по скъпо от Газпром, а на практика Газпром има дъщернифирмидалеч по сериозни от Бритиш газ. Спомням си едно налудничаво изказване на Филип Димитров взората на демокрацията. -Какво толкова като сме загубили руските пазари. Холандия има по голям брутен продукт от Русия...Ето в такива страни ще продаваме.../пак по смисъл цитирам/ На Фирлип е простено...Той не е сам, но Вие с Борето сте мислещи хора...Пак повтарям, че на Русия е много далеко до икономиката на янките, но какво общо има това с угрозата от сериозна война на Изток?
цитирай
42. анонимен - ООН е създадена през 1945 г., драги Венци
19.10.2011 08:00
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Това е от уикито, а скоро ще имаш честта да прочетеш и отдавна подготвена сатия по темата. Да не излезе, както и Зимната война? Милитаристична Финландия, напада безпомощния СССР? :-))))))))))
Корейската война е конфликт между Северна Корея и Южна Корея, продължил от 25 юни 1950 до 27 юли 1953. Това е първият горещ конфликт в рамките на Студената война, като сблъсък между САЩ и техните съюзници от ООН и комунистическите сили Китай и СССР. Основните съюзници на Южна Корея са САЩ, Канада, Австралия и Великобритания, въпреки че и много други държави изпращат свои войски. Съюзници на Северна Корея са Китай, който предоставя военни сили, и Съветския съюз, който изпраща военни съветници и военни пилоти, както и оръжие за китайските и севернокорейски войски.Войната започва с нападение на севернокорейската армия.
Не бива да си толкова идеологически сляп. Пък и прочети резолюциите на ООН.
Викай Волтери, Авицени и Дарии, че да ти помагат за Корея. Ще ти трябват.

Агресивен както винаги. Тогава мисля/ързи ме да проверявам/ че е ОН/а не ООН/
За това и се усмихнах. Сега се сещам, че за янките е много важна резолюция на ООН. Ето веднага се усмихвам:)))

Така е, Резолюция на ООН е важен документ и по време на Студената войн СССР хвърляше луди пари /ние също/ за да подпомагаме част от Третия свят, за да придобие тежест , както в Общото събрание на ООН, така и в Съвета за Сигурност. Надали знаеш, но Китай и СССР се противопоставят люто на предложенията в Съвета за Сигурност да влязат още Индия, Бразилия, Япония и Германия и Индонезия.
цитирай
43. alegatora - Сталин - Тито - Димитров
19.10.2011 09:03
Да здраствует Советьский союз и дружба нашими партии комунистов!!!
цитирай
44. men - Кой да го чете това? Ние четем "Империализъм и емпериокритицизъм" .
19.10.2011 09:30
usandthem написа:
Ако мислиш, че САЩ ще се решат на такава война, без предварителните дипломатически договорки точно с Китай и Русия, значи наистина вярваш в някакъв единен фронт срещу американците. Тези вета в ООН са прах в очите нан наивниците, към които явно спадаш. Нима имаш примитивната представа, че на някого в САЩ една прекрасна утрин му идва идея за война и пише заповед до Пентагона ?! :) Нима не допускаш, че тези решения се взимат след задълбочени анализи , прогнози, сондажи, тайни преговори, задкулисни договорки и се съобразяват с регионалните и световни фактори ?! Казваш, че имали интереси, близо било до границите им. Ирак по-далеко ли беше, там нямат ли интереси ?! Да те питам пак - знаеш ли колко петролни кладенеца в Ирак разработват точно Русия и Китай ?! Знаеш - дръжки ! Ама по-лесно е да се правиш на експерт. Ако преценят в Китай и Русия, че интереса им го диктува - аятоласите са пътници. Ако мислиш, че в тези държави са щастливи от настъплението на исляма в уродливата му джихадистка форма, значи не съм сгрешил в преценката си за теб !

цитирай
45. kosara2008 - поздравление за този постинг, съгласна съм напълно с този коментар, затова го цитирам
19.10.2011 10:35
tomcat2 написа:
Много точен анализ Венци,докога англо-американските психопати ,ше държат цялото човечество ,като заложници в болните им амбиции за глобална доминация!Този ирански заговор е поредното театро ала 11ти септември ,политическа диверсия на сащ за да отклонят вниманието от вътрешните си проблеми,както винаги са правили!Сащ са се запътили със бясна скорост към самоунищожение ,проблема е че ще повлечат и нас!

цитирай
46. kykowsky - Тук знаещите са казали всичко, каквото трябва - прочетете!
19.10.2011 11:09
http://e-vestnik.bg/12911/rusiya-na-putin-zastinala-v-upadaka/
цитирай
47. demonwind - Иран
19.10.2011 11:26
отдавна има ядрено оръжие, и то не малко. След разпада на СССР тонове оръжие изчезнаха сякаш яко дим, включително и ядрени. Затова америкенците не ги и нападат, защото знаят какво ще се случи. Ирански ракети не могат да стигнат до Германия, до Белгия, Англия, Испания, но могат перфектно да целнат България (ако не до София, поне до Бургас или Варна ще стигнат). При положение, че гащите ни са смъкнати под коленете и можем само да гледкаме ядреното слънчице от ракетата, без да има с какво да реагираме, и европейците са в час за това какво може да се случи. Защото една ракета ще унищожи България, това е ясно. Обаче последствията ще са за цяла Европа, защото радиацията Шенген не я лови. Но тук се поражда още един въпрос - при положение, че през деветдесетте години на миналия век САЩ определиха чрез планът Ран-Ът на колко души трябва да бъде редуцирано населението на България, то какво остава за света, където, според американските умни глави (да не казвам друга дума, че ще ме обявят за антисемит), живеят милиарди "безполезни лапачи", сиреч народи с цвят на кожата, различен от белия и клонящ към кафяво и черно...
цитирай
48. vencivaleri1951 - Към всички
19.10.2011 12:53
Предлагам да се придържаме към темата. СССР/поне засега/ е в миналото, финската война и Авганистан са също минало от историята на Русия. Нито СССР, нито Русия имат отношение по направление Вашингтон Техеран. Говорим за днес. А днес смърт в Либия, Сирия, Ирак, Авганистан...Пакистан е на ногти. Някаква дропла от Капитолия размахва пръст, че ще ударят Иран тъй като "една жена казала"... Аз питам само...колко кръв трябва да се пролее, че Тел Авив и Уолтстрийт да утолят жаждата си. И към Катана...Колко резолюции на ООН евреите си ги сложиха на онова място/нали си по резолюциите/ и каква бе реакцията на Сащ спямо това явно и нагло супсендиране на решенията на ООН. Едва ли могат да се преброят ветата от страна на англичани и американци в Съвета за сигурност в полза на Израел. Има ли някой честен и здравомислещ човек който да отрече, че Израел извършва геноцит спрямо палестинците и, че се държи арогантно и безпардонно в региона. Прави го това безнаказано и под егидата наСАЩ. Апропо като говорим за ядрено оръжие -публична истина е че Израел притежава такова. За разлика от Иран евреите имат и носителите с които да го използват. Кой си затвори очите да го направят, а и с чия помощ също в разрез с директивите на ООН Пакистан се сдоби с ядрено оръжие? Питам още един път...Катана и Ко колко кръв Ви трябва още. Давате ли си сметка чисто финансово колко би ни струвала една война с Иранна нас със съдраните задници.?Какви цени ще ударят горивата, храните...?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5096110
Постинги: 1370
Коментари: 19662
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930