Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2011 13:48 - Публика която размахва на трибуните портрета на генерал Вълков, в късни доби вади ножове...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 12133 Коментари: 53 Гласове:
-6

Последна промяна: 16.08.2011 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чехов е казал, че ако видиш окачена пушка на стената, то тя неминуемо ще гръмне до трето дийствие./цитирам по смисъл/ Гледам по принцип мачоветте на "Левски" по телевизията, но бидейки по работа във Варна и гостувайки на фен на "Черно море" се отзовах на "Тича".  Приповдигнато настроение, "закани" от двата щаба на отборите и прекрасно време за футбол. Всичко това предразполагаше за здрав мач, който и се получи. Който го е гладал, не може да не е останал доволен/разбира се по критерии за нашето първенство/ Приказката ми обаче не е за двадесет и петимата на терена, а за публиката на гостите. На трибуните бе вдигнат плакат с портрета на ген Иван Вълков. За неосведомените и позабравилите ще напомня кой е този "герой". След войните в началото на миналия век в качеството си Председател на военния съюз е един от главните извършители на преврата от 9ти юни 23та година. Това е човекът който по късно в качеството си на военен министър издава заповед по гарнизоните : "Да се ликвидират знаещите, можещите и творящите сред земеделци и комунисти" Това е единствения български генерал и министър окървавил войската срещу народа си, при това срещу хора чиято вина общо взето е че са били образовани и "целунати" с талант от Господ. Така "окото" на Гео Милев се озовава във войнишка тоалетна, мъртвото тяло на Хербст /него пък между другото...възстанал срещу кланетата/ пред входната врата на дома му, тялото на Димитър Петков/син...бащата преди това, братът след:(/ пред парламента...Церковски в златна Прага, Румянцев, Ламби Кандев...Стотици грамотни и талантливилюде си отиват само защото със словото си се изправят срещу ТЕЗИ които "клаха народа както турчин не беше го клал" Виден представител и лидер на ТЕЗИ/палачи/ е ген Луков. По късно бидейки и посланик на страната ни в Италия има не малка заслуга за влизането на Б-я в Тристранния пакт. Последствията се знаят...Или не съвсем...На стадион "Тича" младежи вдигнаха портрета му. Защо...Знаят ли те кой е този човек...Вероятно не. Но тези които съм и го дали в ръце знаят и съвсем закономерно вечерта след мача тези ммладежи нахлуха в заведение и с ножове и метални тръби пребиха невинни хора. Преди години пак младежи от същата публика убиха младеж с бомба в софийско заведение...ХОРА БДЕТЕ!!!




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. trs - Същия генерал Луков
16.08.2011 13:59
Сам с четири оръдия и трима овчари отблъсква вражеските сръбски войски. Нещата не бива да се разглеждат толкова едностранно - малко обективност, моля! :Р
цитирай
2. анонимен - Чети бре, човече, но не Дума и не История на ВРП(к) от 1947 г. Има и други книги, но явно няма други хора.
16.08.2011 14:09
Как само си забъркал гювеч от пропагандни клишета и полуистини.
Личи се, че не знаеш исторята, т.е. знаеш само пъртийната ви, на БКП, пропагандна витрина!
цитирай
3. usandthem - направил си причинно-следствена връзка , която е не само смешна, но и лесно оборима -
16.08.2011 14:36
-какво са вадили тези, които размахваха портрета на Апостола. Трябва ли да очакваме от размахващите портрети на Бузлуджа да взривяват църкви и да поемат отново пътя на терора ?! Какво размахва Татяна Буруджиева във ВПС на БСП ?! Може би гордостта, че е потомка на убиеца на генерал Луков - "черният ангел" Буруджиев. Мога да ти разкажа, кой е бил генерал Луков , но ще ти дам да прочетеш един от най-уважаваните и талантливи блогъри, той го е направил по достоен за генерала начин !
http://templar.blog.bg/politika/2009/02/14/za-chernite-angeli-na-chervenite-diavoli-i-za-tehnite-jertvi.291006
цитирай
4. vencivaleri1951 - Чети малко повече
16.08.2011 16:05
usandthem написа:
-какво са вадили тези, които размахваха портрета на Апостола. Трябва ли да очакваме от размахващите портрети на Бузлуджа да взривяват църкви и да поемат отново пътя на терора ?! Какво размахва Татяна Буруджиева във ВПС на БСП ?! Може би гордостта, че е потомка на убиеца на генерал Луков - "черният ангел" Буруджиев. Мога да ти разкажа, кой е бил генерал Луков , но ще ти дам да прочетеш един от най-уважаваните и талантливи блогъри, той го е направил по достоен за генерала начин !
http://templar.blog.bg/politika/2009/02/14/za-chernite-angeli-na-chervenite-diavoli-i-za-tehnite-jertvi.291006


Ген Луков е осъден на смърт, но помилван поради напреднала възраст. Умира си от старост през петдесете -шесдесете на близо деведесет годишна възраст. Генералът е участвал във войните, но той е един от главните участниците в преврата на 9 ти юни. Свален и зверски убит е премиерът на България избран законно в избори от суверена. Избит е почти целия кабинет и голям брой земеделски политици. По негова заповедд е избита голяма част от протестиращата/чрез слово/ срещу нечуваните кланета интелегнция. Не малка роля има и за вкарването на Б-я във войната. Как може да бъде портрата му да този на Апостола? Кайтел е също герой от първата световна война, Гьоринг -също...Какво би станало ако на мач в Бундеслигата вдигнат тяхни портрети...Колко време ще се задържат по трибуните феновете позволили си това и какво ще се случи с тях после?
цитирай
5. анонимен - Икономист
16.08.2011 16:10
Зравейте юнаци.Аз по принцип въобще не гледам футбол и тъпанарските агитки на озлобената и изпаднала в несвяст сган не ме интересуват,но се замислих за предложението да се издига портрета и на един друг генерал, също артилерист,Герой от Балканска,Междусъюзническа и Първа войни,Секретар на Военният съюз и също убит по това време.Ама я са издигнали неговия портрет,да видите какъ вой ще се чуе!
Още веднъж се убеждавам,колко дълбоко е разделението в простият български народ,колко примитивизъм,омраза,злоба и несбъднати и нереализирани болни амбиции тресат нищожната ни нация.
А дружката катана, философства за траките,даките,маките и самотраките.Че и костите на Дякона.То е ясно, че турските комунисти Котлу и Саргън са обесили Левски,ама баре в шампионската лига,като играете с тях,в знак на извинение да ви бутнат гювеч!
цитирай
6. vencivaleri1951 - Никой не казва, че е бил страхлив и военно неграмотен.
16.08.2011 16:11
trs написа:
Сам с четири оръдия и трима овчари отблъсква вражеските сръбски войски. Нещата не бива да се разглеждат толкова едностранно - малко обективност, моля! :Р

Напротив бил е много грамотен офицер. Ръководел е картографията у нас, а това за онези години е било много важно в боя. Тук става въпрос за неговото участие като главен джелатин в преврата и събития следнего.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Защо да чета Дума за Луков.
16.08.2011 16:13
анонимен написа:
Как само си забъркал гювеч от пропагандни клишета и полуистини.
Личи се, че не знаеш исторята, т.е. знаеш само пъртийната ви, на БКП, пропагандна витрина!

(
Достатъчно е да се прочетат неговите признания пред съда.
цитирай
8. therainss - Глупости...
16.08.2011 16:18
Генерал Луков не е помилван, нито е доживял до 90 и кусур годишна възраст. Убит е на 55, през 1943-а. Не знам тази глупост за дълбоката му старост къде си я изровил, но това не е вярно
цитирай
9. therainss - http://www.dnesbg.com/obshtestvo/i-na-90-godini-gorazd-tcholakov-pazi-vazrozhdenskiya-duh-i-lyubovta-si-kam-veliko-tarnovo.html
16.08.2011 16:25
Ето ти един линк, разказващ за все още жив член на Българските национални легиони
цитирай
10. usandthem - икономист
16.08.2011 16:53
за разделението съм съгласен. За това изразих удивление от факта, че е направена връзка между един портрет и хулиганските постъпки. А , че венци не познава историята е очеваден факт. Преди да пропагандира би трябвало да се подготви, иначе става смешен.
Пенсионираният генерал Луков е убит на 13 февруари 1943 година вечерта от терористката с еврейски произход Виолета Бохор Якова член на бойна група на БКП за политически убийства ръководена от Иван Буруджиев.
цитирай
11. usandthem - венци валери
16.08.2011 17:03
Прав си . И в Германия и в Италия след войната не се срещат в политическият живот имената на националисти и фашисти. Виж в България сред строителите на демокрация и капитализъм се срещат фамилиите на бившите строители на "най-прогресивния и човечен" строй. Пак казвам -прав си - някак неудобно щеше да е главният прокурор да носи името на някой бивш нацист ! Виж, ако се казва Велчев - тази горда комунистическа фамилия , естествено може. Както и гордите фамилии Живков, Пирински , Станишев и прочее.
цитирай
12. анонимен - Икономист
16.08.2011 17:10
Баси,това с имената ми харесва.Можем да почнем с именника на българските ханове.Или с тези на тракийските царе / по катана/.Абе що ли ми се върти в главата и името на този дето носи името на вуйчовия си дядо,па се отрече от него,въпреки,че той е героя-генерал за който писах по горе.
Въобще примери има всякакви.В бизнеса казваме,че всеки за отделна позиция и веднъж може да даде по-добра цена.Важното е да се надцакваме.
цитирай
13. usandthem - това е глупав и безмислен спор, тезата на автора е изсмукана от пръстите му,
16.08.2011 17:27
пък и мисля "да го помилвам поради напреднала старост", както той направи с генерал Луков !:)
цитирай
14. анонимен - :-)))))))))))))))))))))))))) Единия възкресява и съди
16.08.2011 19:00
другия маже и замазва. Абе, Венци, абе Икономисте. Поне уики си има за тая работа! :-)))))))))))))
Ето ти подходящо заглавие за следващ постинг. "Който си дупчи билетче в автобуса, по-късно получава кариес". Статията с това заглавие ще е добър повод да обясниш колко е лош капитализма, какви кофти хора са се навъдили преди 9 септември и как е било наложително да бъдат поизбити, въпреки Волтер и Русо, които пък са накарали Икономиста да погледне в правилната посока и да разкаже, колко е стабилен франка и как е много приятно да играеш тенис на къси пасове, но е важно да се припомни, че някой си е сменил името.
цитирай
15. анонимен - Кофти тръпка стана, Венци! :-)))))))
16.08.2011 19:46
А сега де? Генералът, който визираш е Иван Вълков. Ама пък негови портрети не са размахвани на мача. Освен това, генералът не е помилван, а е умрял на 20 април 1962 г. в затвора в Стара Загора. Бдем си ние, бдим. Че и историята я поназнайваме.
цитирай
16. boristodorov56 - Комунист история и народ не тачи, а само грачи!
16.08.2011 20:05
Да живеят Крум Кюлявков, Иван Винаров и Тодор Живков - в "Славянска беседа" - ангелите на кумънизмата и хуманизма!
цитирай
17. анонимен - Икономист до катана
16.08.2011 20:31
Може би преди няколко дни беше нещо изнервен?Желаеш да се изнервиш отново? Няма проблеми,само кажи!Понеже се изпъчи,че не хвърляш камъни пръв,ще ти напомня,че нещо обясняваше,че всеки има право на мнение.Аз веднъж те насапунисах,сега гледам,че един друг анонимно различен в твоя блог хем,те е обръснал.
Нещо ми припомняш франка,пък казваше за него да си пиша в специализирани сайтове,но за това време,докато ти философстваше,аз бачках и слава Богу,не с езика си.Както ти обичаш за това ти приведох пример в цифрички.Бях ти обещал,че за тенис няма да говоря,но понеже ти ме дърпаш за езика,ще ти кажа:" Quod licet Jovi,non liced bovi".Сигурно съм тъп и не разбирам от силогизми,но някаквите алюзии с някаквите имена не разбрах.Понеже ти вероятно не си разбрал,визирах генерал Владимир Заимов и достойният му внук по вуйчова линия,оня мекокиткест приятел на Евгени Минчев - Марто Заимов.
Що се отнася до лошия и хубав комунизъм и капитализъм - да ти напомня:Аз и тогава и сега съм бил и съм добре.Ти и тогава и сега си зле!Поне такова впечатление оставяш с вечният си вой на недохранено тюленче.Айде бегай да търсиш досиетата на траките.И като ми отговаряш си спомни колко боли понякога.С удоволствие ще съм отново гост на твоя блог като главен герой.Само ме покани!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Прощавай лапсус. Портрета беше на ген Вълков, и както ниждаш неговата биография изреждам.
16.08.2011 20:32
therainss написа:
Генерал Луков не е помилван, нито е доживял до 90 и кусур годишна възраст. Убит е на 55, през 1943-а. Не знам тази глупост за дълбоката му старост къде си я изровил, но това не е вярно

Просто спомних си заБуков и вероятно затова съм направил грешката. Не, че има някаква разлика между двамата в тези събития, но водещия е Вълков
цитирай
19. vencivaleri1951 - Попрових си грешката в поста. Портрета беше на Вълков.
16.08.2011 20:34
usandthem написа:
пък и мисля "да го помилвам поради напреднала старост", както той направи с генерал Луков !:)

За него ми беше поста, но защо Луков...Не, че не е правил същото, но биографията е различна.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Помилван е за смъртната си присъда. Мисля, че неговия портрет беше, поне
16.08.2011 20:39
katana написа:
А сега де? Генералът, който визираш е Иван Вълков. Ама пък негови портрети не са размахвани на мача. Освен това, генералът не е помилван, а е умрял на 20 април 1962 г. в затвора в Стара Загора. Бдем си ние, бдим. Че и историята я поназнайваме.

така ми каза домакина. Бях в срещуположния сектор. Естествено , че съм сбъркал с името и то е защото си говорехме и за Луков след това. Не чета уйкито, но мисля, че биографията общо взето е такава.
цитирай
21. vencivaleri1951 - Лапсуса не променя фактите.
16.08.2011 20:46
katana написа:
другия маже и замазва. Абе, Венци, абе Икономисте. Поне уики си има за тая работа! :-)))))))))))))
Ето ти подходящо заглавие за следващ постинг. "Който си дупчи билетче в автобуса, по-късно получава кариес". Статията с това заглавие ще е добър повод да обясниш колко е лош капитализма, какви кофти хора са се навъдили преди 9 септември и как е било наложително да бъдат поизбити, въпреки Волтер и Русо, които пък са накарали Икономиста да погледне в правилната посока и да разкаже, колко е стабилен франка и как е много приятно да играеш тенис на къси пасове, но е важно да се припомни, че някой си е сменил името.

Няма какво да правят по трибуните , нито Луков, Нито Вълков, нито Трънски, нито Винаров както иронично подхвърли Борето. Защото това са деца, а точно такива като теб Катана ги нахъсват и утре когато се случи непоправимото ще има да се вайкаме защо това е станало и кой е виновен. Да се възхищаваш от от Вълков и Луков е все едно аз да вдигна портрета на Мирчо Спасов. Никаква разлика няма между тях. Впрочем последния също е бил много смел, интелегентен и умен. Да, но е бил и касапин!
цитирай
22. анонимен - Икономист до катана Вучков
16.08.2011 21:02
Вероятно за уйкито си разбрал преди няколко дни,когато си търсил "боби",а си попаднал на "томи". И се извиняваш за написаните глупости ,като те хванат с "УФ"!То да ти кажа откровено,един сърбин казваше:"ние друже имети,него умети".По горе един по-умен от теб човек usandthem,беше предложил да спрем този спор,но ти във всичко търсиш реванш,а злопаметността ражда кошмари,сладур!
Но ако искаш ще продължим."Бронебойни патрони,няма открити!"
цитирай
23. usandthem - венци ти хубаво си поправяш грешката, но това още повече обезмисля поста ти -
16.08.2011 21:05
на генерал Вълков в никаква агитка и никога не са издигани портрети. Изобщо беше по-добре да признаеш глупостта си и да го изтриеш .Със смешните си обяснения само затвърдяваш убеждението , че първо пишеш и размахваш лозунги, а после се опитваш да мислиш.
цитирай
24. usandthem - икономист - написах коментар 23 предизвикан от теб
16.08.2011 21:18
призивът ти към катана би бил много резонен, ако бе отправил реципрочен такъв и към венци. Той със сигурност би взел твоето мнение пред вид. Щеше да му е от полза, да му обясниш, че да прави връзка между портрети и хулигани е смешно и единствено ще предизвика реакцията, която и последва. В подобни случаи ти иронизираш опитите на други да говорят за история и да я свързват с настоящето. Към явната глупост и издънка на съмишленика ти си едностранчиво толерантен. Обективност, икономисте !
цитирай
25. ploudinperper - 24. usandthem
16.08.2011 21:58
Няма интрига в отношенията - венци-икономист. тодоров56 твърдеше, че са един човек, но явно греши.
Предполагам, че човека се редува със благоверната си в свободното им време за агитация в ползу Партию!
За съжаление няма как да го докажа, но двамата са като дупе и гащи, повече отколкото това важи за поговорката.
цитирай
26. blackpredator - Бърка наистина Венци,
16.08.2011 22:03
варненецът ген. Луков, с ген. Вълков. Можеше да го сбърка и с ген. Георгиев /Кимон/.
Катана Хербст, го уличи. Вярно е и, че Народният съд е Конвент, пратил на гилотината много хора. Съд, по времето, когато министър-председател е Кимон Георгиев. Години по-късно, Царчето назначи зет му Гиньо Гочоолу за обдусман.
Ама ДС, тя като траките, от древността...

Няма спор, да застреляш като куче в гръб ген. Луков от Виолета Якова е абсолютен тероризъм.
Но това, да удушиш, като куче с тел, Гео Милев, си е садизъм. Тероризмът, поне има някаква мотивация...Като народният съд...

Пак ще ме обвинят в комунизъм. Дреме ми на комунистчето...
Коментирам, защото съм съгласен с Венци, че блоговите войни, пренесени в реала, трябва да се осъдят от нашият Общ съд.

Ние ги възпитаваме тия...
цитирай
27. анонимен - Икономисте, на мен ми е смешно.
16.08.2011 22:59
Изнервените са други. :-))))))))))))) Не съм гледал мача и не съм виждал портретите. по-скоро са били на ген. Луков. Но ми стана смешно от приповдигнатата патетика и ... всичко останало. Икономисте, без коментар.
цитирай
28. анонимен - Икономисте, зъл човек си
16.08.2011 23:11
и злобен. И умееш да мразиш. Лоша черта е. Венци, до тук съм с този ти пост.
цитирай
29. bloger - Товарищи от свех стран, соединя...
16.08.2011 23:18
Товарищи от свех стран, соединяйтесь! Есть водка для всех!
цитирай
30. анонимен - Комунизмът - съветския строй - като лудост!
17.08.2011 08:11
Едно време, преди н.е. - в USA имаше комунистическа партия, която приблизително наброяваше 4 000 души и имаше Генерален секретар, звящ се Гюс Хол.
В съшът има приблизително 4 000 населени места - колкото бяха членята на компартията. Много съм мислил какви хора могат да бъдат комунисти там, като изключвам хора с типажа на семейство Абел и Етел Розенберг - осъдените на смърт агенти на КГБ предали на USSR технологията за атомната бомба. Определено стигнах до извода, че членовете на тази партия са местния луд във всяка населено място, каквито знаете са неотменен инвентар навсякъде. Няма как да бъдат други хора, освен местните чалнати, но пак не стигат, защото в щатите има доста милионни градове и те би следвало да продуцират по-голям брой местни откачалки.
Изводът ми беше, че не всички откачалки в САЩ стават комунисти, а само продажниците - при това най-калпавите и мързеливите.
Но другарки и другари,
товарищчи ,
в коя страна комунягите не са продажниците и безродните нехранимайковци?
цитирай
31. анонимен - Икономист -добрият,лошият и злият
17.08.2011 08:31
Бъркаш според мен,катана.Зъл,злобен и умеещ да мрази са чувства и емоции подклаждани от субективни фактори.Слабо емоционален тип съм.Аз просто съм огледален.Каквото повикало-такова се обадило.Ако моята реакция на безпардонното поведение примесено с удобна амнезия за собственните ти думи и действия ти изглеждат като злоба,злост и омраза,значи някъде се е случил "парадокса на огледалото".
И това не го казвам за оправдание, а просто като констатация.Де се е чуло и видяло "комунист" да се извинява-само грачи./ по бтодоров/
цитирай
32. анонимен - Икономист до №31
17.08.2011 08:37
В страните в които знаят как се пише "РозеНберг"!Тази бомба която USA,сикупиха от Ото фон Браун като изкупление за SS овското му минало и без когото по признание на самите американци,просто щяха да са с години назад в ракетостроенето и преноса на ядрени глави дари от Англия.
цитирай
33. анонимен - Икономист до usandthem
17.08.2011 08:47
Добър ден.Обективност казваш?Ще бъда кратък.Ако имаше само пост на катана с № 15 - нямаше и да шукна.Нормално е катана не само да уличи венци в незнание или лъжа,но и да внесе яснота за кого става въпрос.Но....когато предшествува това си експертно заключение с опит за ебавка и желание да ми покаже колко съм повърхностен /пост № 14 /,ще има да си го получава с лихвите.Иронизирам,не опитите да се говори за история, а истерията с която се говори за история!Както казваше Юл Бринър в "Седемте самураи"- "....приятели нямам, врагове също-живи"....!:)))))))Ако си ме разбрал какво исках да кажа-добре ако не-не.
Позрави и лек ден.
цитирай
34. анонимен - 33. анонимен - Икономист
17.08.2011 09:06
Кукло, но факта с платеното комунистване на сем. Роземберг си е факт!
Но кажи ми, драга, къдя по широкия мир -
другарките и другарите не са платени апологети на сектата?
Като магистралните проститутки на околовръството . В България да не са различни?
Нали знаеш, скъпа, как преди окупацията`44 г. във всеки уловен нехранимайко нелегален бомбаджия са намирали доста голяма количество чужда валута.
Справка: Вапцаров, Фридман, А. Попов, А. Югов, и так далше?
Понимаеш за какво иде реч?
цитирай
35. анонимен - Икономист до динозавър /щото това е нарисувано на аватарчето/
17.08.2011 09:11
Характерно за необразованите индивиди с първосигнални реакции,не само,че не поправят грешките си /ДОРИ КОГАТО ИМ ГИ НАТИКАТ В НОСА/,но и да допускат нови!Кукло!
цитирай
36. spass - Жалко
17.08.2011 10:17
Жалко, че никой не обърна внимание на факта, че младежи пребиват с гаечни ключове и ножове момичета и момчета, а нищите биографии...
Погледнете в настоящето, достатъчно е мрачно, за да търсите в миналото сенки на комунисти, фашисти, терористи и вяскаква друга измет, завършваща на -исти.
цитирай
37. nkf - Малко им е било трепането на оран...
17.08.2011 11:04
Малко им е било трепането на оранжево-червените "ЕнтЕЛегЕнтИ".Все пак е добър и нагледен пример как трябва да се процедира с предателската утайка.

П.С. Нормално е на национални предатели като сандЮ вола, който е известен и като ал. стамболийски,да му резнат празната, дружбашка кратуна.
цитирай
38. анонимен - По повод на ком. № 32 или, колко е лесно да си пишеш каквото ти скимне
17.08.2011 11:28
Или да пробутваш едни портрети за други, но да призоваваш към бдения.
1. Ото фон Браун, не го знам. Знам Вернер фон Браун. Той пък няма нищо общо с атомната програма, а с ракетоктроенето.
2. В програмата "Манхатън" не се навърта ни един пленен германски учен.В него са участвали РОБЪРТ ОПЕНХАЙМЕР, НИЛС БОР, ЕНРИКО ФЕРМИ, РИЧАРД ФЕЙНМАН, ЕВГЕНИЙ ВИГНЕР, ХАНС БЕТЕ, ГЛЕН СИЙБОРТ, ЛУИС АЛВЕРАС и други световно известни учени и ядрени специалисти.
И от тука, при Юл Бринър. По повод приятелите и враговете.
цитирай
39. анонимен - Ох, няма да влизам повече тука, че от патетика ще стане на урок по история
17.08.2011 11:30
Нещо като , "не са компютри, а компоти".
цитирай
40. vencivaleri1951 - Господа,/със задоволство виждам, че по добрата половинка тук не присъства/
17.08.2011 11:50
Не мисля че е толкова важно обстоятелството, че съм объркал две имена. Дали ще е Петров, Георгиев ...Какво значение има това? Добре не зная, не помня...присъщо на комуне...Факт ли е обаче, че имаше меле в заведение, факт ли е че в София загина младеж преди години, а на "Армията" оглуша едно момиче след като бомбичка бе хвърлена сред публиката? Това е според мен въпроса. Децата, внуците ни "захранвани" от нашата , нетърпимост един към друг, от нашата злоба и комплексарщина се избиват на улицата. Това е така защото опонента трабва да бъде осмян, унижен и при възможност и сгода ликвидиран. Ето, тук някой написа, че на 9 юни така им се падало на оранжеви и червени без да помисли, че след 9юни идва 9ти септември. Герои на тези две дати няма. Има единствено жертви. Защо не се поучаваме от историята, а я използуваме като оправдание или като опит за реванш. Като дете ходехме на футболни/а и на хокейни, волеболни.../ мачове не по пристрастия , а махалата. Бяхме всякакави. Бъзикахме се, заяждахме се, по някой шамар се е случвало да си разменим , но такава злоба, такава омраза ... Те/злобата и омразата/ не са дошли от само себе си. Нужни са на тези които ни манипулират да сме разделени/"Разделяй и владей"/. Няма значение как. Дали ще направят предизлорен плакат с брадва или с черепи -все тая. Важно е да сме един против друг и да ни стрижат...не, да ни дерат. Живеем като мизерабли...без себеуважение , без переспектива...Усещаме, че нещата не са наред, че животът ни е пълна катастрофа и вместо да помислим как заедно да излезнем от ситуацията се ловим един друг за гушата. За това ми беше приказката...
цитирай
41. vencivaleri1951 - Как се връзва коментара ти с
17.08.2011 11:59
nkf написа:
Малко им е било трепането на оранжево-червените "ЕнтЕЛегЕнтИ".Все пак е добър и нагледен пример как трябва да се процедира с предателската утайка.

П.С. Нормално е на национални предатели като сандЮ вола, който е известен и като ал. стамболийски,да му резнат празната, дружбашка кратуна.


Евангелието на св Йоан с което се презентираш тук в блог БГ..." В началото бе словото и Бог..." Така ли разбираш словото Божие - "...да му резнат дружбашката кратуна..."
цитирай
42. анонимен - Икономист до катана :))))))))))))))))))!!!!
17.08.2011 12:33
Знаех си, че ще прочетеш коментарите и че няма начин да не отговориш!Въпреки написаното ,че си "до тук".Винаги ще те гложди любопитството и засегнатото его,да провериш какво е станало.Това е като :"..в къщи има мишенце, то си гризе...лактите"Естественно е че зная и за ВЕРНЕР фон БРАУН и за ракетната програма.Но просто взех повод от г-на с розеМберг и реших и в общият фон да попиша малко глупости,дори след като към гледал в уйкито.Да ти доставя такова върховно удоволствие да ме поправиш и да се изперкаш като експерт е малка компенсация от моя страна и жест на добра воля към интелектуалните ти възможности.
И понеже много обичам уестърните,ще ти припомня още една култова реплика от едиа велика дама: "И какво,после ще се и ще съм същата!"
На мен всичко лесно ми се удава,катана!
цитирай
43. анонимен - Чехов е казал, че ако видиш окачена ...
17.08.2011 12:38
Чехов е казал, че ако видиш окачена пушка на стената, то тя неминуемо ще гръмне до трето дийствие - що ми струва че това го е казал К. Станиславски
цитирай
44. vencivaleri1951 - Възможно е да сте прав...Какво значение има?
17.08.2011 12:59
анонимен написа:
Чехов е казал, че ако видиш окачена пушка на стената, то тя неминуемо ще гръмне до трето дийствие - що ми струва че това го е казал К. Станиславски


Впрочем Станиславски е правил следното упражнение със студентите си. Изваждал е двама/две/ , по възможност приятели/ки/ и ги е карал да започнат да се обиждат един/а/, Друг/а/ . Всичко започвало със смях изакачки, но десетина минути са били достатъчни да се влезат в персонаж на мразещи се и след това с труд са ги разтървавали. Общо взето това правим и ние в блога...Започваме с бъзици, а в края на коментарите сме пълни със злоба. пренасяме го на децата, внуците и ги смразваме и тях. Ето прочетох и днес в спорт1 статия на журналист за мача във Варна. Човекът пише за безхаберието на държавата която допуска свастики, лозунги и проче атрибути на "кафявите" по трибуните. Разбира се, че написаното от професионалиста е по задълбочено, изчистено от грешки, но чувството е същото. Омраза и безхаберие посъвместно.
цитирай
45. анонимен - da popitame be mlado -istoricite. ...
17.08.2011 19:42
da popitame be mlado -istoricite.

bratia, ne li geineral Lukov mangereto na Lukoil?

baba mi kaza 4e Lukov e bil opucan ot nekakvi 4erni ili 4erveni angeli w nekakv film

kolkoto do agitkata na Levski- da im se 4udi 4ovek- sho ne dignat plakat s obrazyt na Batkov po zadnik, epiliran i edin zavrian direk ot futbolna vrata.
цитирай
46. nkf - Малко им е било трепането на оран...
18.08.2011 10:58
vencivaleri1951 написа:
nkf написа:
Малко им е било трепането на оранжево-червените "ЕнтЕЛегЕнтИ".Все пак е добър и нагледен пример как трябва да се процедира с предателската утайка.

П.С. Нормално е на национални предатели като сандЮ вола, който е известен и като ал. стамболийски,да му резнат празната, дружбашка кратуна.


Евангелието на св Йоан с което се презентираш тук в блог БГ..." В началото бе словото и Бог..." Така ли разбираш словото Божие - "...да му резнат дружбашката кратуна..."

Божието, Богу , а Кесарювото-Кесаря и българското "За Бога , Царя и Отечеството" , а тези интЕлЕгЕнти - червено-оранжеви, предаваха Отчеството,взривяваха църкви,опитваха се да убият Царя,предадоха народа (особено в Македония) и отричаха Бога.Е,вие какво искате, с перце ли да бъдат галени предателите?Докато национални герои като генералите Вълков и Луков си жертваха животите -буквално- по фронтовете за България и за националното й обединение,червените другарчета провеждаха агитационна деморализация в редовете на армията.Докато едните умираха за националните идеали,другарчетата подстрекаваха населението към метежи,докато самите другарчета си заминаха на топличко в белград(явно и от там са вземали по някоя пара,а не само от москва).
цитирай
47. vencivaleri1951 - Сато се замисля прав си...
18.08.2011 18:24
nkf написа:
vencivaleri1951 написа:
nkf написа:
Малко им е било трепането на оранжево-червените "ЕнтЕЛегЕнтИ".Все пак е добър и нагледен пример как трябва да се процедира с предателската утайка.

П.С. Нормално е на национални предатели като сандЮ вола, който е известен и като ал. стамболийски,да му резнат празната, дружбашка кратуна.


Евангелието на св Йоан с което се презентираш тук в блог БГ..." В началото бе словото и Бог..." Така ли разбираш словото Божие - "...да му резнат дружбашката кратуна..."

Божието, Богу , а Кесарювото-Кесаря и българското "За Бога , Царя и Отечеството" , а тези интЕлЕгЕнти - червено-оранжеви, предаваха Отчеството,взривяваха църкви,опитваха се да убият Царя,предадоха народа (особено в Македония) и отричаха Бога.Е,вие какво искате, с перце ли да бъдат галени предателите?Докато национални герои като генералите Вълков и Луков си жертваха животите -буквално- по фронтовете за България и за националното й обединение,червените другарчета провеждаха агитационна деморализация в редовете на армията.Докато едните умираха за националните идеали,другарчетата подстрекаваха населението към метежи,докато самите другарчета си заминаха на топличко в белград(явно и от там са вземали по някоя пара,а не само от москва).


Като се замисля прав си...Всичко лошо случило ни се в началото на века изва он Благоев и Стамболийски. Те вкарват страната в безумни войни, зарад тях губим хора, земя, Бяло море. Те са виновниците...и Гео Милев, и Хербст, и Румянцев...и в края на 19 век те гърмят Алеко и Димитър Петков, те колят Стамболов...Кобургите са едни мъченици, едни безсребърници, особено Симеончо...Той дарител, филантроп маминия...И психолог Величеството....Особено това за сбъркания чип в главите на българите. Прав е величеството в изказа си...Дядо му и татко му що поразии направиха, що българи затриха в безмислени войни и тайни кланета...а те искаме си царя...Получиха си го и ...без Рила останаха и без ЕРПетата, и без Телекома и без крайбрежието, и без близките му летища...а те милите искамеси царя
цитирай
48. therainss - Поправи си и текста тогава!!!
19.08.2011 11:48
И там говориш за Луков.
цитирай
49. lisa19 - @
20.08.2011 15:24
Венци, нищо няма да поправяш. }}} Нека си стои така. Абе те други си пишат къде къде по-големи лъжи, ама не си ги оправят.
цитирай
50. vencivaleri1951 - Аз не лъжа...Просто обърках имената.
21.08.2011 16:32
lisa19 написа:
Венци, нищо няма да поправяш. }}} Нека си стои така. Абе те други си пишат къде къде по-големи лъжи, ама не си ги оправят.

Какво звачение има обаче това! Мисълта ми беше как се смрзваме и как смразваме децата. Иначе разлика между Луков и Вълков като участници в събитията почти няма.
цитирай
51. thetrooper - В края на краищата не разбрах чий портрет е бил издигнат -
21.08.2011 16:38
на ген. Вълков или на ген. Луков? Понеже явно автора не прави разлика между двамата и здраво е омешал биографиите им.
цитирай
52. lisa19 - Хората станаха дребнави.
24.08.2011 21:53
Това трябва да си го разбрал. От мухата слон правят. Какво да ти говоря, ти го знаеш по-добре и от мен даже. Когато става въпрос за нещо важно, се търси повод точно то да се омаловажи. Чете се през ред и се пропуска точно това, което трябва да се има предвид. И не, че не го знаят, просто си правят гаргара. Майтап ли е що ли, но напоследък черния сарказъм придобива по-големи размери. То и да кажеш истината, кой ще те разбере.
цитирай
53. lisa19 - Венци,
24.08.2011 21:57
съвсем не съм казала, че лъжеш. Далеч съм от тази мисъл. Изборът на тази дума се отнася за други хора. }}}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061135
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031