Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2011 00:42 - Локални войни не "борят" рецесията...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7258 Коментари: 34 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Основен похват на янките е да решават вътрешни проблеми с военни инвазии. Пресен е примерън как под угрозата да го импйчнат:) Клинтън бомбардира Белград . Оръжейният комплекс "закуси" и фелациото на г-ица Люински не бе признато за сексуален акт от Конгреса . По късно Буш -младши също даде "закуска", но покани на трапезата и петролния бизнес.  Изфабрикува с помощта на службите в САЩ и Англия някакво "страшно" оръжие в цукалото на Садам и му срина държавата. Приятелят Садам/ така го наричаха янките когато го въоръжиха и насочиха срещу Иран/ пък обеси. Петролът хвръкна и дистрибутори и производители на петрол реализираха огромни печалби. Финансистите на Уолстрийт сами се присъединиха на софрата и гепиха някой трилион и друг във вид на бонуси, отпускайки необезпечени кредити. Така хапнаха, пийнаха...но се оказа , че им е трудно да си платят сметката. Янките влезоха в режим 3 в 1/както сполучливо се изрази бившия английски премиер/ макар, че той говореше за Европа/ тоест дълг равен на Брутния продукт, дефицит и нисък растеж/ безработица/ За рождения ден на Обама Конгресът му гласува по голям дефицит, но това се оказа "данайски дар" защото:
-Обама бе принуден да се откаже от обещанието да увеличи данъчната тежест за богатите, като същевременно и оряза доста от социалните разходи. Как си мислите, че ще се отрази това на американския народ...Какво Ви пука...след като Конгресът е казал, че фелациото не е сексуален акт народът спокойно може да го....
-Кредитния рейтинг на янките падна/за пръв път се случва/ Тоест една от най сигурните инвестиции  не е вече толкова сигурна. Естествено Обама и правителството му веднага обвиниха анализаторите , че са подценили американската икономика, но това едва ли ще повлияе на финансовите пазари. Лично аз смятам, че американските книги ще паднат драстично и не само зарад психологията на пазара, а защото Обама наистина няма полезен ход. Европа е в рецесия, Япония освен от рецесия бе сполетяна и от ужасяващ катакризъм...Китай са се "нагълтали" с американски книжа за повече от трилион долара и няма , ама хич няма да са доволни от случващото се в САЩ.  Тоест, стагнация и на трите голями пазара, намалено вътрешно потребление и липса на пари. Какъв е изходът. Подобни "болежки"  флагманите на пазарния свят са лекували винаги  с война. Локална война този път няма да свърши работа. Трябва сериозна, няколкогодишна патаклама, за да се завъртят капитали, да се отворят работни места. Така, че Нобелиста за мир Обама май ще му се наложи да се огледа за по сериозен противник и да удари. Не случайни са според мен тези "спонтанни" революции в арабския свят  и не случайно янките се отдръпнаха от тях. Чакат европейците да се забатачат и най важното...Иран да направи погрешна стъпка. Ако ли не направи...СНН, службите ...за какво са?  Желание да има, повод ще се намери.:((((




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. raders - Дано да не си прав :)
08.08.2011 00:51
Дано да не си прав :)
цитирай
2. josarian - vencivaleri1951, искам да те попитам - навремето СССР какви проблеми решаваше
08.08.2011 02:22
в Унгария 19581, в Чехословакия 1968, в Афганистан 1979-1989 година? Вътрешни или външни? И не спомогна ли войната в Афганистан за икономическия крах на Съюза?
Какво им дъвчете задниците на американците - всеки що-годе средноинтелигентен и нормално разсъждаващ човек, с прилични икономически познания му е ясно каква я свършиха американците. А дали са войнолюбци е въпрос на гледна точка, както и дали руснаците са войнолюбци е въпрос на гледна точка, нали така? Аз съм живял три години в Москва и както много добре знаеш, всеки втори руснак се ражда с автомат на гърдите. Хайде не ми приказвай приказки от хиляда и една нощ - тези сказки са за вашата си, червена рая. Достатъчни примери в близката история има за участия и предизвикване на военни конфликти и на руснаците и на американците. Не ядем доматите с колците, ВенциВалери.
И само за сведение, за да не ме обвиниш в някаква пристрастност: Аз слагам абсолютно под един знаменател тъпаците, воювали десет години във Виетнам и другите тъпаци, воювали десет години в Афганистан. Същото важи и за войните в Ирак, Чечня, за Либия, Чехия, Унгария навремето и т.н. и т.н. Предизвикалите военна намеса винаги са извадениот един калъп, без значение дали пият уиски или лочат водка. лудостта няма националност. Ще ти цитирам Тери Пратчет: Войната е изключително тъпо занимание, резултатът винаги е: Гарвани - 1000 точки, хора - 0 точки.
И да им дъвчете мармалада на янките, и да не го дъвчите, няма да ги закопаете по-бързо - ако са решили да правят комунистическа революция, оставете ги да узреят сами за идеята. След това може да пратите интернационални бригадири в помощ на Севера или на Юга. В зависимост от това кой ще избере най-напредничавите идеи. И когато революцията победи в САЩ, братски Китай ще им опрости дълга, нали така?
цитирай
3. ok3223 - josarian-чо
08.08.2011 05:41
Какви ги дъвчеш?
Човекът е прав за войничките американски.
И ти ли като Коритаров, Инджев и Ан.Гръънчаров си лапал от съветското корито игрухтял довольна.
Сите не са от един дол дренки. Разликите са колосални...
Янките тоя път са нагазили здраво лука и...измъкване няма.
Империята е слон на глинени крака и се готви да рухне...
Готова е за нови войнички ноо...това ще са и последните май.
Не може да паразитираш вечно и да живееш безконечно на гърба на останалото човечество, на гърба на глобализираната икономика.
ВСЯКО НАЧАЛО ИМА И КРАЙ-
А КРАЯТ И ВЕЧЕ Е БЛИЗО.
цитирай
4. анонимен - Животното хапе най-свирепо, ко...
08.08.2011 07:57
Животното хапе най-свирепо, когато е ранено. В тоя смисъл, почти сигурно е, че американците ще направят война.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Дано!!!
08.08.2011 09:43
raders написа:
Дано да не си прав :)

Не искам да съм прав...
цитирай
6. josarian - ok3223, казах ти вече, чугун - от поддръжници на червените убийци и мъчители на българския народ акъл не желая!
08.08.2011 10:01
ok3223 написа:
Какви ги дъвчеш?
...
ВСЯКО НАЧАЛО ИМА И КРАЙ-
А КРАЯТ И ВЕЧЕ Е БЛИЗО.


Изкусни демагози и манипулатори! Цели 65 години воювате срещу собствения си народ, отчувахте котило от подли безродници, дадохте път на най-големите далавераджии, превърнахте България в турски кенеф, произведохте в милиардери най-алчните комунопитеци в редиците ви! Вие, дето вашите съветски, китайски, камбоджански и не знам какви още канибалокомунопитеци воюваха срещу собствените си народи, вие ли ще сте съдници? Специално ти ок2332 си от най-квадратните комунист - тип "бетон арме". ВенциВалери е класи над такива като теб а има и доблестта да се извини за гадостите на комунистите в миналото!
цитирай
7. boristodorov56 - В хамериката бият негрото и хапят нещавени марули!
08.08.2011 10:05
Да живее Съветската съюз! И Сталин!
цитирай
8. vencivaleri1951 - Йосарияне,
08.08.2011 10:05
между хипотенуза, хипопотам и хипоталмус има известна разлика...нали? Какво общо има тук СССР. Той е в миналото, а и структурата на икономиката между двете страни беше много различна. СССР изнасяше социализъм за своя сметка, а Сащ "продаваше" демокрацията си. Впрочем рецесиите и последвалите ги войни родиха социализъма. Първата СВ роди СССР, Втората соц системата. Сега Русия обаче е пас в международните конфликти/Кавказ е вътрешен проблем/ и сякаш янките играят за нея. Вдигнаха цените на горива и суровини-Русия е крупен износител. Янките правят война след Война и търговията с оръжие скочи в пъти. Русия продава оръжие колкото никога да сега. Така че в случая рашките извършват единствено действие събиране. При янките този път не е така. Русия обаче не е конкурент на САЩ...слаба е още. Виж поднебесната империя е нещо съвсем различно. Ти си още млад Йоско-учи китаайски:)
цитирай
9. vencivaleri1951 - Пак ли:(((
08.08.2011 10:07
boristodorov56 написа:
Да живее Съветската съюз! И Сталин!

Къде сбърках тук Боре
цитирай
10. tomcat2 - Англо-американските терорист...
08.08.2011 10:51
Англо-американските терористични орди без съмнение са ни приготвили някой огромен глобален конфликт,както винаги!Затова ни обърнаха европейци срещу араби ,да се избием помежду си а те да оберат парсата после !Целта е редукция на световното население и тотално реформиране на обществения строй в това ,което наричат Нов световен ред!Сега есента се готвят да нападнат Либия със сухопътни операции!
цитирай
11. blackpredator - Цитирам само нещо:
08.08.2011 11:49
От данните, публикувани от Wikileaks, стана ясно, че страховете от реалната възможност за създаването на „шиитския полумесец” и по-нататъшното развитие на иранската ядрена програма се споделят от повечето управляващи режими в Близкия Изток. През 2005, скоро след идването на власт на Ахмадинеджад, висши военни от Обединените арабски емирства предупредиха, че „новият ирански лидер е луд”. Наследникът на престола в Абу-Даби, шейх Мохамед Бин Зайед Ал Нахаян пък посочи бързата конвенционална война с Иран като „най-разумната алтернатива, в сравнение с далеч отиващите последици от появата на ядрено оръжие у Техеран”. На свой ред, кралят на Саудитска Арабия Абдула неколкократно призова за атака срещу Иран, за „да се отреже главата на змията”.

Дано не си прав:(
цитирай
12. tomcat2 - Иранските ядрени оръжия са толкова ...
08.08.2011 12:41
Иранските ядрени оръжия са толкова истински ,колкото и тези на Садам,всичко е дезинформация!Опасноста за световния мир идва от сащ,великобритания и исраел !Приказката за страшните и луди араби не фаща дикиш вече!
цитирай
13. boristodorov56 - Всичко си е по канона!
08.08.2011 13:33
vencivaleri1951 написа:

Къде сбърках тук Боре?

цитирай
14. vencivaleri1951 - Другата зависимост е по ясна...
08.08.2011 15:51
blackpredator написа:
От данните, публикувани от Wikileaks, стана ясно, че страховете от реалната възможност за създаването на „шиитския полумесец” и по-нататъшното развитие на иранската ядрена програма се споделят от повечето управляващи режими в Близкия Изток. През 2005, скоро след идването на власт на Ахмадинеджад, висши военни от Обединените арабски емирства предупредиха, че „новият ирански лидер е луд”. Наследникът на престола в Абу-Даби, шейх Мохамед Бин Зайед Ал Нахаян пък посочи бързата конвенционална война с Иран като „най-разумната алтернатива, в сравнение с далеч отиващите последици от появата на ядрено оръжие у Техеран”. На свой ред, кралят на Саудитска Арабия Абдула неколкократно призова за атака срещу Иран, за „да се отреже главата на змията”.

Дано не си прав:(


Където има шиити има петрол... Където са сунитите има шистов газ:))))
цитирай
15. blackpredator - хаха,
08.08.2011 17:32
Прав си. Последните го изкарват на сюнет. С дунанмите и зурните в постингите си..

Без да си дават сметка че тяхното си е Female Genital Mutilation...:))))
цитирай
16. vencivaleri1951 - Не мисли , че се радвам. Напротив...страхувам се от това което най вероятно ще стане.
08.08.2011 17:49
boristodorov56 написа:
vencivaleri1951 написа:

Къде сбърках тук Боре?



Хойде ние, взели дали, но деца, внуци...

Преди няколко години, точно вървеше предизборната кампания вСАЩ ми гостува моя приятелка и колежка от университета-американка. Балканска снаха е-живее в Подгорица и е омъжена за черногорец. Та тя бе много въудошовена от Обама и ме пита за кого съм. Казах и че като си помисля за Уолстрийт ми се иска да победи Обама, като си помисля за Бродуей обаче, за Хемингуей, за Джек Лондон, за "сърдитите млади мъже", за Метрополитен...ми се иска да е Маккейн. За разлика от теб тя ме взима доста по насериозно като прогнозист/ една година след като Горби дойде на власт пред нея и мъжа и казах, че ни чакат беди и катаклизми/ и се стресна. Попита ме защо мисля така. Казах и, че ми е много симпатичен, но ще бъде жертвения агнец и американците дълго ще има да си спомнят с не добро кога "черен" им е бил президент. Разбира се , че черното тук няма никаква вина, но с него ще си избършат ръцете. Той е умен, широко скроен и априори с положителна нагласа човек. Това обаче в този момент не върши работа. Той е ръководил до сега само Мишел и е влизал в битка само по време на циклите и:) Маккейн е човек с опит, боец и също с харизма на честен човек. Той според мен щеше до сега да е вкарал в затвора поне десетима виновника за този обир от страна на финансистите. Щеше да удари с юмрук по масата и неговите хора /републиканците/ щяха да се навият според мен на "леви" стъпки. С Обама си играят и рейтинга на книгите падна главно зарад това според мен. Той е американския/макар и далеч/за мен/ по симпатичен/Горби си мисля аз
цитирай
17. ok3223 - За обамата си прав.
08.08.2011 18:41
Избутаха го да опере пешкира. Надробената каша да изсърбат обикновенните янки под "ръководството" на народен, на техен човек, даже черен...
Ще му струпат техните грехове на неговия гръб, както правят в момента, и той ще се провали катастрофално. Ако не се случи Господ да му помогне.
Той е с вързани ръце и крака, не е икономист и прави това, което го посъветват неговитесъветници, а те до един са либертарианци.
КАТО ЧЕ ЛИ НАЗРЯВАТ ГОЛЕМИ СЪБИТИЯ И В САМАТА АМЕРИКА ВЪВ ВЪТРЕШЕН И ВЪВ ВЪНШЕН ПЛАН.
Не може повечи да я карат така.
ТА ТЕ ФАКТИЧЕСКИ СА ФАЛИРАЛИ ТОТАВЛНО.
Въпрос на време е да се осъзнае и разбере от всички.
цитирай
18. анонимен - Икономист
08.08.2011 21:02
Добра вечер!Едно многозначително напомняне.Имало едно време .....една война в Афганистан.Целият афганистански мирен народ срещу окупаторите от СССР.По едно време,мирния народ започна да удържа много победи над комунистическите въртолети,въпреки топлинните маркери-капани и бронята на КАТКИТЕ? В чом проблема????Оказа се че древните афганистански майстори са се научили с животворно ноу-хау да изковават в кишлаците си едни оръжия на име "стингери", или тези които жилят.Един от миналите двумесечни курсове и преподаващ свиренето на тези флигорни се казвал на тати Бен синчето Осамчо.Хубав левент,громял червената зараза с благословената от аллаха томахавка.Само дето непросветените не знаят,че с една брилянтна операция на ГРУ в района на Херат са задържани от окупаторските войски около 50 такива "стингерчета" предназначени за моллите с черни чалми от Иран,които са предвиждали да пострелят с тях в Израел и Западна Европа / по точно в Италия и Германия/ по граждански самолети ........Минали се не минали двадесет и кwсур години и други храбри юнаци отишли в планините афгански,да проповядват демократични идеи,западни ценности и пазарна икономика и главно ноу-хау за наркотичетата и донт-ноу за тероризма.И какво,вместо да посрещнат благодетелите си срещу комнягите с букети от мак,неблагодарният народ ги посреща със "стингерчета".Както онзи ден видяхме - модернизирани.И техният собствен герой Франкенщайн бен Хладен, така им начеса аналните отвърстия,че се наложи да потребят около две-три милиардчета от външният си дълг,за да го пречкат в един кокошкарник в Пакистан,построен под носа на пакистанската полицейска и военна академия.
Извода се налага сам.Поуката от приказката е:Който се смее последен,сам пада в него......!
И български войници са там и те ядоха,пиха и се веселиха заедно с всички!
цитирай
19. desozz - Венци.
08.08.2011 21:14
Ами то освен Пиратите друг не остана. Колкото и да се напъват хамериканските анализатори други терористи няма. Сега срещу марсианците ли ще се бием?Един Иран остана ,ама кой ли ще повярва от съюзниците?Либия се оказа балон. Ами сега?
цитирай
20. анонимен - На истина, локални войни не "борят" рецесията !!!
08.08.2011 22:02
Причините за американската (като пусков механизъм) и световната кризи са ясни. Мащабът (ширина, дълбочина, времетраене, динамика) и структурата на кризата са без прецедентни. Адекватни инструменти, за противодействие, с достатъчна ефективност няма.

Значи трябва нещо много по-сериозно.

1) САЩ да си платят. Това означава да си подпалят сами чергата. При наличното оръжие в населението и количеството и качеството на лумпения материал, пламъците и пушеците ще са колосални. Освен това хамериканците (евреите) не обичат да си плащат. Поради тази причина...

2) Всички останали по света ще бъдат нагъзени да плащат. Няма не искам, няма недей... Голямата тояга е готова от време оно. Е, има някои които могат де се поопънат (например Руснаците) но какъв да им е интересът в момента. Дори да спечелят този рунд (това си е глобален катаклизъм) нямат генерирани идеи за развитие на обществото в бъдеще. Такава духовна руска (и друга) интелектуална немощ (на фона на проблемите) си е бедствие. Това обезмисля (от гледна точка на всеки народ) евентуална победа. Т. е. победители няма да има.

Дали ще падне капитализмът???

Да ще падне, но когато има с какво да го заменим !!!

Моделът за обществено развитие, който да смени капиталистическия, за момента не се вижда!!! Нещо повече по този въпрос въобще не се говори!!! Хората се държат на тъмно и мътно. Не е трудно да се прецени, кой ще спечели в краткосрочен план.

Какви са изводите за нас???

1) Всички управляващи са (специално подбрани) интелектуално импотентни пигмеи. Под лозунга "По-малко държава в обществото" т. е. фактически демонтаж и абдикация на държавата. Наблюдаваме "повече демокрация" т. е. пълно използуване (на същата и толкова отричана държава) за пълно поробване и доограбване на нашия народ от свои и чужди "приятели"!!!

ВРЕМЕ Е СУВЕРЕНЪТ (НАРОДЪТ) ЧРЕЗ СВОИ ПРЕДСТАВИТЕЛИ ДА ЗАЯВИ И НАЛОЖИ СВОИТЕ ИНТЕРЕСИ!!!

НАЙ-ДОБРЕ Е ПО МИРЕН ПЪТ!!! ДАЛИ Е ВЪЗМОЖНО ???
цитирай
21. анонимен - Американското народонаселение е ...
08.08.2011 22:30
Американското народонаселение е доста въоръжено и ако започнат да му затягат коланчето може да направи една гигантска гръцка история. Затова Захариада показа едни филмчета на усилено придвижване на вътрешни войски из Щатите, може би.
цитирай
22. josarian - Ами защо да няма нищо общо? Нали това е аршина с който мерите?
08.08.2011 22:34
vencivaleri1951 написа:
между хипотенуза, хипопотам и хипоталмус има известна разлика...нали? Какво общо има тук СССР. Той е в миналото, а и структурата на икономиката между двете страни беше много различна. СССР изнасяше социализъм за своя сметка, а Сащ "продаваше" демокрацията си. Впрочем рецесиите и последвалите ги войни родиха социализъма. Първата СВ роди СССР, Втората соц системата. Сега Русия обаче е пас в международните конфликти/Кавказ е вътрешен проблем/ и сякаш янките играят за нея. Вдигнаха цените на горива и суровини-Русия е крупен износител. Янките правят война след Война и търговията с оръжие скочи в пъти. Русия продава оръжие колкото никога да сега. Така че в случая рашките извършват единствено действие събиране. При янките този път не е така. Русия обаче не е конкурент на САЩ...слаба е още. Виж поднебесната империя е нещо съвсем различно. Ти си още млад Йоско-учи китаайски:)


в по-новатаистория Русия има своите вътрешни войни. А и аз не съм тръгнал да оправдавам американците за това, че воюват. Но не е вярно, че решават вътрешни проблеми чрез войните. По-скоро предизвикват такива проблеми като воюват. А китайски не е лошо да се учи. Както и английски, немски и руски. Чуждите езици са предимство, не недостатък. А вие с Китай не бързайте да обявявате нов ред на земята - нека не забравяме, че КНР е тоталитарна държава. Капиталистическа тоталитарна държава. Дай Боже да се развива още за в бъдеще и освен да развиват икономиката си да помислят ктайските другари за китайския народ. Защото не можеш да държиш но каишка 1 400 000 000 човеци. Не дай Боже обаче, такава мощна вече държава да пожелае малко по-различен начин на тоталитарно развитие - да не решат някога китайските другари, че европейците или янките не са с достатъчно дръпнати очи и недостатъчно жълта кожа, че тогаз мого работа ще се отвори за пластичните хирурзи. И за гарваните...
цитирай
23. josarian - tomcat2, това е един задълбочен геополитически поглед и прецизен разрез на съвременната политическа реалност...
08.08.2011 22:41
tomcat2 написа:
Англо-американските терористични орди без съмнение са ни приготвили някой огромен глобален конфликт,както винаги!Затова ни обърнаха европейци срещу араби ,да се избием помежду си а те да оберат парсата после !Целта е редукция на световното население и тотално реформиране на обществения строй в това ,което наричат Нов световен ред!Сега есента се готвят да нападнат Либия със сухопътни операции!

...за бетониран комунистически мозък!
цитирай
24. josarian - kushel,у да разбираме ли от думите ти, че американската армия се готви да бомбардира и избива американските граждани?
08.08.2011 22:44
kushel написа:
Американското народонаселение е доста въоръжено и ако започнат да му затягат коланчето може да направи една гигантска гръцка история. Затова Захариада показа едни филмчета на усилено придвижване на вътрешни войски из Щатите, може би.


Както това прави Кадафи, както правеха Сталин и други негови блестящи последователи?
цитирай
25. usandthem - ако позволите един въпрос към "прозрялите" пъклените империалистически планове
08.08.2011 23:04
Коя държава има най-много фирми добиващи нефт в Ирак ? Колкото до близкия край на омразните американци, ще почакаме още малко. Ние почти сто години вече чакаме, търпеливи сме. Жалко за тези, които не устискаха !
цитирай
26. ok3223 - Какво има да чакаме?
09.08.2011 05:06
Сащ да си плаща борчовете. Не е длъжен никой да плаща за тях. Сега става точно това. Със стотиците тонове напечатани нови долари от FED, с които наводниха пазара предизвикват изкуствено ифлация в световната икономика, и нагло обезценяват външните си дългове т.е. карат другите да плащат за тях.
При ядрен конфликт и Господ няма да им помогне. КНР Китай ще ги смачка и се е приготвил да го направи, ако се наложи. Те са една ...пиратска нация. Живеят само от грабежи и за грабежи, а това няма да им донесе нищо добро. Не може вечно да живееш царски за сметка на мизерията в останалата част от човечеството.
А що за сила са видяхме. Кокошкарски грабежи и изнудване на малки, но богати на петрол и подземни богатства народи.
Винаги готови за грабеж над нарочена нация, която не е склонна да се съгласи да бъде разсипана и обрана като Ирак.
Наред бил Иран. Зад Иран стоят Китай и доколкото разбирам и Русия, а това усложнява много нещата за САЩ.
Няма да посмеят да нападнат Иран. Той се е поприготвил добре и продължава да се готви, с неявната помощ на Русия и Китай. А това се вижда и знае от САЩ.
Бити са в Ирак, бият ги в Афганистан. Каакво търсят и искат повече. Нова Корейска война, когато китайците ги натикаха в морето. Нова Виетнамска. Знаем как свърши.
Къде се бутаме ние с тези американски радари и бази на българска територия.
Не ставаме ли мишена за евентуален ядрен контра удар, ирански или китайски, ако не дай боже, нещата стигнат до там?
цитирай
27. josarian - usandthem, чакате вече близо над двеста!
09.08.2011 07:46
usandthem написа:
Коя държава има най-много фирми добиващи нефт в Ирак ? Колкото до близкия край на омразните американци, ще почакаме още малко. Ние почти сто години вече чакаме, търпеливи сме. Жалко за тези, които не устискаха !

А червения титаник отдвна потъна, само две спасителни лодки останаха - една севернокорейска и една кубинска. Китай не се брои. Тя е тоталитарно-капиталистическа страна.
цитирай
28. josarian - Отново фъфлиш глупости, но нейсе,
09.08.2011 07:52
ok3223 написа:
Сащ да си плаща борчовете. Не е длъжен никой да плаща за тях. Сега става точно това. Със стотиците тонове напечатани нови долари от FED, с които наводниха пазара предизвикват изкуствено ифлация в световната икономика, и нагло обезценяват външните си дългове т.е. карат другите да плащат за тях.
При ядрен конфликт и Господ няма да им помогне. КНР Китай ще ги смачка и се е приготвил да го направи, ако се наложи. Те са една ...пиратска нация. Живеят само от грабежи и за грабежи, а това няма да им донесе нищо добро. Не може вечно да живееш царски за сметка на мизерията в останалата част от човечеството.
А що за сила са видяхме. Кокошкарски грабежи и изнудване на малки, но богати на петрол и подземни богатства народи.
Винаги готови за грабеж над нарочена нация, която не е склонна да се съгласи да бъде разсипана и обрана като Ирак.
Наред бил Иран. Зад Иран стоят Китай и доколкото разбирам и Русия, а това усложнява много нещата за САЩ.
Няма да посмеят да нападнат Иран. Той се е поприготвил добре и продължава да се готви, с неявната помощ на Русия и Китай. А това се вижда и знае от САЩ.
Бити са в Ирак, бият ги в Афганистан. Каакво търсят и искат повече. Нова Корейска война, когато китайците ги натикаха в морето. Нова Виетнамска. Знаем как свърши.
Къде се бутаме ние с тези американски радари и бази на българска територия.
Не ставаме ли мишена за евентуален ядрен контра удар, ирански или китайски, ако не дай боже, нещата стигнат до там?

Кое гарантира, че китайците няма да се превърнат в новата чума? Жълта чума? Те са тоталитарна, еднопартийна, комунистическа държава - утре могат да решат да въведат нов строй на земята и всеки, който не е съгласен да бъде изправян на стадионите с автомат зад тила.
Иначе САЩ не са най-голямото световно зло. Може би трябваше да оставим Саддам да си прави каквото иска!? А за Иран - съмнявам се да започнат война там. Причината не е в Китай или Русия. Нямат средства янките да се борят на три фронта. И не им е притрябвало.
цитирай
29. josarian - Икономист, аз живеех в Москва по времето, когато руснаците се изтеглиха от Афганистан
09.08.2011 08:01
анонимен написа:
Добра вечер!Едно многозначително напомняне.Имало едно време .....една война в Афганистан.Целият афганистански мирен народ срещу окупаторите от СССР.По едно време,мирния народ започна да удържа много победи над комунистическите въртолети,въпреки .........Както онзи ден видяхме - модернизирани.И техният собствен герой Франкенщайн бен Хладен, така им начеса аналните отвърстия,че се наложи да потребят около две-три милиардчета от външният си дълг,за да го пречкат в един кокошкарник в Пакистан,построен под носа на пакистанската полицейска и военна академия.
Извода се налага сам.Поуката от приказката е:Който се смее последен,сам пада в него......!
И български войници са там и те ядоха,пиха и се веселиха заедно с всички!


И много добре помня, какво разказваха афганските ветерани за войната там. Помня какво пишеше и пропагандата цели десет години. Също така помня, че тази война доведе до по-бързия икономически крах за СССР. Войната е кофти нещо Икономист, без значение кой я води - дали добрите омунисти или лошите капиталисти. Нали знаеш Тери Пратчет: Войните? Гарвани - 1000 точки, хора - 0 точкииии...
цитирай
30. usandthem - Зададох простичък въпрос,
09.08.2011 09:06
получавам лозунги от типа " Китай ще смачка САЩ "! И защо му е на Китай да го прави ?! Кой ще му върне паричките ?! И по-важното - Кой ще му купува стоките ?! САЩ са най-големия пазар на китайски стоки, без него жълтурите ще се затрупат под планини от "високотехнологични " пластмасови играчки тип "Барби", къси гащи, тениски и чехли за баня. Веднъж вече бях казал на един "анализатор"-" На Китай му е притрябвало да унищожава САЩ, колкото на таткото ти му е трябвало да застреля кравата ви , благодарение на която си порастнал такъв "умник" "И все пак на въпросчето- Коя страна разработва най-много петролни кладенци в Ирак? И един уточняващ, на който кой знае защо никой не иска да отговори - Защо САЩ са единствените, които печатат долари в каквито си искат количества, защо не печататат и " могъщите" Китай и Русия , примерно ?! Нямат хартия, мастило , или печатници ?! Простички въпроси, които по непонятен начин предизвикват скандирания на глупави лозунги !:)

йосариан, поставяш ме в грешен отбор, не чакам, майтапя се с чакащите.
цитирай
31. анонимен - Икономист до josarian
09.08.2011 09:59
Здравейте господа.Дано е лек и прохладен денят ви.
Йосериан,писах ви по горното само и единственно от желанието да напомня,че в този шарен свят няма само черно и бяло.И добро и лошо са някакви субективни категории.Американските обединени сили също са в Афганистан почти 10 години и резултата е същият,който постигнаха руснаците.И пропагандата в наше време не е по-малко гнусна и извратлива.Не смея да давам акъл в каква степен военните разходи в Ирак и Афганистан,помагат за икономическата рецесия в Щатите, но си спомни,как се дръпнаха като попарени от Либия.
И американците и руснаците са силни обаче с това,че като един застават зад националните си каузи - справедливи или не.И не познавам в Европа,по-разединена нация от нашата.Главно на изкуственно измисленият вододел комунисти - антикомунисти.Това е изгодно за управляващата върхушка и понеже народа е прост,беден,озлобен и искащ да намери някой друг да му е виновен за мизерията и тинята в която живее, преглъща с отворена уста тия глупости и си живее в калта.
Но политиката ви я оставям на вас,вие сте дамгосани с изначалното идеологическо противопоставяне и яростното и злобно лепене на етикети един на друг.
Аз се занимавам с други глупости и искам да ви напомня,че причинно-следственните връзки вървят така:
- икономика/политика - война(продължение на политиката с други средства)-икономика' /политика.
И обратното броене в икономиката вече започна.Златото не може да се покачва до безкрай,кейнсианството не е само пазар на стоки и капитали, а и стимулиране на потреблението,чрез гъвкав,мобилен и добре платен пазар на труда.
Западната цивилизация никога вече няма да плаща за икономическите си проблеми с кръв на своя територия.
Най-хубавото тепърва предстои.
цитирай
32. vencivaleri1951 - Господа, Друга беше темата...
09.08.2011 10:39
Ние отново спорим, чий батко е по голям и ли по точно на чий батко му е по голям:(((
Този спор е паразитен. Голям, малък; Твърд, мек-все около нашите задници се върти...
Разбира се, че големите батковци най вероятно ще се договорят...Ще договорят и "улова и жертвата". Прав е господинът който каза , че Китай се нуждае от платежоспособна Америка...Прав ще бъсе и този който каже, че и Сащ се нуждае не по малко от платежоспособен Китай. Тук ставаше въпрос не дали войната е средство за излизане от рецесия, за трупане на пари, /Тя е средство за това няма спор -има книги немалко по въпроса/, а докога ще бъде такова. Войната е продължение на лова, а както знаем ловът е скъпо удоволствие. Казват, че войната в Ирак струвала три, четри трилиона до сега. Добре някой е платил тези трилиони и някой е взел тези трилиони. Отговорът не е труден...Платили са главно англоговорящите народи , а парите са взели единици представители на тези народи. В добавка десетки хиляди избити и осакатени войничета и стотици хиляди избити, осакатени и прокудени иракчани. Било направено да бъде усмирен Садам...в името на демокрацията....Хайде бе? Садам е сатрап , няма нужда от коментар, но той бе такъв и когато воюваше срещу Иран? Той е един "арабски Волтер" в сравнение със султаните от съседна Саудитска Арабия.... И как така до вчера дружески Иран изведнъж след като падна Пахлави стана див и враждебен. Не стана ли див и враждебен Иран защото национализира петрол и газ, не стана ли Садам сатрап поради същата причина. И как до вчера атомната енергетика в Иран беше жизнено необходима/проекта е на янките/ и Кисинджър ярастно го защитава, а руснаците са против... вчера/, а днес атова стана опасен в ръцете на Иран? Защо той не е опасен в ръцете на Пакистан, Израел...? Изводите се налагат от само себе си. За това лицемерно е изказването и на Путин, че САЩ паратизират на гърба на другите. Русия намаза и намазва съществено от това паратизиране. Експорта и удари тавана, и и позволи отново да се върне силна на международната сцена. Тя за това и не пречи много , много на янките. Оказва логистична/а се говори, че не само логистична/ подръжка на запада в Авганистан, на практика даде в съвета за сигурност "зелена светлина" за действията в Либия. Запада пък я остава на мира за Кавказ и Закавказието. Ето например в Сочи/в подножието на Кавказ/ ще се проведе Зимна олимпиада...Каквото и да пишат от време на време зап медии това е ала , бала. Зимна олимпиада под Кавказ се е ребилитация на рашките за действията им в Кавказ. Който говори, че е зарад силата на руснаците в зимните спортове бих казал...Че има и Урал, не по малко величествен и интересен планински масив. Какво им пречеше да го направят там. Хем щяха да развият района.
цитирай
33. ok3223 - До USANDTHEM
09.08.2011 19:32
За пазарите/китайския и америкнския, и двата са свързани/ си прав. До известна степен. Дългът на САЩ към Китай, който е над 2 трилиона, е също спирачка за Китайците.
Ноо...китайците искат да си върнат Тайван, исконна кит.територия, САЩ са противи и силно пречат. Китай само за Тайван е почти готов на война със САЩ, а като прибавим и нападение на янките над Иран, ако се случи, Китай ще застане зад Иран открито и тогава...Няма да позволят китайци и руснаци САЩ за заграби целия нефт. И тяхното търпение има край.
Тази почти банкрутирала страна/САЩ/ води в момента 3 войни, което е безмозъчна работа и ако започне 4-та в Иран. От тях и помен няма да остане.
Това ще е равно на самоубийство.
За печатането на долари, което май одобряваш.... Това е наследство и уговорки след ВСВ война, което се отрича от всички. Вече е в ход процедура по замяна на долара с нова международна валута, която да е под международен контрол. Долара като международна разплащателна валута изживява ПОЛЕДНИТЕ СИ ДНИ.
Почти всички са съгласни, че трябва да бъде заменен...
цитирай
34. usandthem - ок3223
10.08.2011 17:29
ти винаги си ме развеселявал, но пък си и единствен до сега , който се опитва да отговори на въпросите ми по-горе. За това ще ти отговоря и аз. Да се правят такива твърди и уверени заключения как ще постъпи Китай в различни ситуации, са нужни, или много знания и опит, или смелост и самонадеяност в комбинация с наивност и глупост. По отношение на "заграбването на нефт" от много време питам знае ли някой коя държава разработва най-много нефтени находища в Ирак и цялата лява агитка си трае. Помолих, ако някой има инфо къде и кой по света заграбва нечий нефт без да го плаща - същата тишина. Потърсих отговор и на въпроса -как така само американците печатат долари и това не води до хиперинфлация. Като се сещам севернокорейците що перфектни ментета пуснаха в обръщение, пък "садамките" си се въртят без проблем. Отново само лозунги в ответ. Не знам кои са тези почти всички, които искат долара да бъде заменен, нито виждам някой да се натиска със своята валута за статута резервна валута. Нито пък разбирам какво значи една валута да е под международен контрол ! Това да не е ивицата Газа ?! :) Ще ти дам възможност ти да отговориш, ако се затрудниш, ще ти обясня в последствие защо никой не отговаря на тези въпроси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061097
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031