Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 19:10 - Защо съм фил, а не фоб и защо харесвам Живков?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4081 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2010 19:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо съм фил? Отговорът е лесен, просто ...Бог е фил.  Отчаян фил е дедо Боже... и американофил, и русофил и фил на онези от Сиера Леоне. Казано е ясно в Голямата книга, че всички сме равни пред него и, че всички ни обича. Кой съм аз да споря с него.
Катана обаче спори с него. Катана може би има право да спори с него понеже е будист, а знаете , че във всеки будист се крие един малък Буда. Катана обаче не е малък Буда, той почти е станал голям Буда. Стои си там под дървото и учи. Казва, че Бог може да е фил, но не и русофил . Че Бог мрази всичко руско и най мрази руски реактори и руска газ. Мразел и Путин. Затова руските реактори гърмели, а руската газ спирала. Като му кажеш , че реактора го гръмнал един унесен и пийнал чичко от Украина, а газта ни спрели зарад едно русо маце  което крало газ по съвпадение също от Украина.Буда Катана казва, че не е вярно. Вади доказателства от уйкито, че чичкото от Украина е руски чекист, който гръмнал реактора да го върне на хохлите за Петлюра и Бендера, а газта Путин спрял наистина зарад русото маце от Украина , но не защото крало газ, но не давало на Путин нещо фонетично близко до газ, но той дедо Боже, не можел да го каже за да не притесни Херувимчетата. И вика ми Буда Катана-Покай се-но аз неща
Първо не съм будист, и второ съм прагматичен фил. Както един наш фантаст каза някога/Дилов баща/, че и да се срамува, че е българин и да не се срамува все ще си е българин, та по добре му е да не се срамува. Така и аз и да съм фил, и да не съм фил "Бялата мечка" все ще си е на една ръка ръстояние. Гризлито може да е добро, демократично но океан ни дели и в суматохата пак може да обърка нещо и да ни гръмне  като през ВСВ. Така че по добре и с двата мечока да съм си фил. Пък и Бялата меца ме разбира какво и кажа. Е ръмжи ми, поодраска ме, но ме разбира. Всички най важни думи/мама, отец, брат, сестра, небе, вода , живот, смърт, Бог, родина... / са си като у нас. Дори и Отче наш, чете  като мене. Вика ти си ме покръстил, ти си ми дал буквите, караме се , биеме се все ще сме си заедно.  Има вика един БудаКатана който  казва, че душата ми мерише, но се е сдружил той с Камо Сутров, а онзи като не може да измисли нови пози станал содомит. По цял ден седи и мисли пози с Гризли. Засега не е на далавера май...Направи позата получи царевица...аа да се зарадва, заразена се оказва. Рече с поза ток в Марица3 да изкара, ама Гризлито за това, че го врътнало такава цена му завъртяло, че Камо  Сутров вместо да прави 69 прави само 6 в скута на Гризлито. Сега Гризлито го инструктира да прави обструкция на газта ми, но 87% от българите ще му скинат онова дето дедо Боже не смее да изрече зарад херувимчетата. Сега Буда Катана се е хванал да кепази бай Тодор. Вика ми- защо не викаш Уууу...и към него ли си фил.   -Викам му и към него съм фил, към всички божи създания съм фил. Той вика е от Луцифера. Май е прав Буда Катана. Че бай Тодор беше дявол, беше..Но и мъжкар беше. Хем дявол, хем мъжкар. Рече ни това съм си аз и това е. Ни каскета смени ни Ъто което най много дразни Буда Катана. Ъка, ъка, ама изъка мъжаги  които от шега не разбираха- Червенков , Югов, Чанков, Христозов...За това акъл се иска, а и онова фонетично близкото на газ.-Ама вика ми Буда Катана щеше да ни вкара в бърлогата на Бялата Меца да ни изпапа. -Ама вкара ли ни, викам му аз. Така я ундурдурка с мецата , че онази 45 години мед му носи. Виж викам му Камо Сутров с Гризлито -Иска Сутров без феис контрол в бърлогата да влезе, но Гризлито вика не може. Първо кръв за Спин, подмит, сресан и тогава може в бърлогата и никакви 69. Само 6. 
Ето за това съм си фил, ето за това си харесвам бай Тодор... 



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. dolsineq - - Венци, на творчество ли ще го от...
23.09.2010 21:50
- Венци, на творчество ли ще го отнесем? Има толкова много други блогъри, които са не по-малко интересни от Катана, защо ти с него се захвана? Как да разбирам това есе като размисли към опонента Катана или като изповед с подтекст: "Какво ме дразни у Катана?"...:)
цитирай
2. vencivaleri1951 - Не е въпрос на интерес и дразнене Тобоска
23.09.2010 22:44
Есето е протест срещу една ширеща се диагноза сред обществото ни. Да се индифицираш с омраза към някого и колкото този някой е по нависоко толкова по добре. Мразят се идеи, мразят се мъртви, мразят се неродени ... Делим се на всички възможни съставни части и затъваме безнадежно. Аз съм отскоро в блога , някъде от май, юни, но през лятото обикновено не съм в София и страната. Два месеца не бях влизал и когато влезох през септември пак тази проклета Русия, пак Живков ни прави 16та република, пак македонския въпрос. ..От там и изригването ми за фелациото и билярда. Може би некрасива метафора, но вярна. Блъскаме едни и същи топки в една и съща дупка и сме шампиони по нищонеправене...
цитирай
3. dolsineq - Венци и аз бих искала всички да сме ...
23.09.2010 23:28
Венци и аз бих искала всички да сме като братя и сестри и да се обичаме, а не да се мразим и ръфаме като кучета. Но има толкова много неща, които не могат да се забравят. Опитваме се да ги потулим някъде в трета глуха в паметта си, но те ни издебват и с още по-голяма сила нахлуват. Не можеш да съдиш хора, които са се сблъскали с най-грозното лице на комунизма. Имам пълни основания да мразя този строй. Той не обича различно мислещите, можещите, непокорните и тъпче като валяк всичко живо, дорде мърда. Нищо прогресивно няма в този строй. Самоизяде се от лакомия и простотия.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Виж Тобоска
24.09.2010 00:08
Социализма като практика е от стотина години. Преди това го е нямало. Не е имало насилие, не е имало несправедливост и жестокост...? Компартията у нас се радикализира след девеноюнския преврат. До тогава имаме трима премиери убити като кучета, куп политици и интелектуалци при това далеко от левия спектър. Имаме две войни загубени, възстание, а 9ти юни както каза Хербст/той е десен и също убит/ изкопа ров между народа и управниците и този ров ще се пълни с кръв/цитирам по смисъл/ До този момент комунистите са шумна, но сговорчива партия. След 9ти се радикализира, но не тя първа дигна ръка. Аз също не харесвам практиката , на случилото се след 9 ти. Имаше много грешки, престъпления също, но те са били плод на незнание, на отмъщение, на фанатизъм...Не са правени с цел лично обгатяване. Сравни тези двадесет години и двадесетте години след девети. Тогава ентусиазъм, подем, строежи, някои глупави и не до там нужни, но с всеки ден животът на хората ставал по хубав. Сега какво...Корупция, престъпност, наркомании, маргинализирани групи от хора, особено в провинцията, цъкаща демографска бомба , изход не се вижда от никъде. Никой не ни е виновен, сами се докарахме до тук и всичко започва от противопоставянето помежду ни. Това е и целта на управниците ни. Ние се ядем, те си правят каквото си поискат
цитирай
5. dolsineq - Всичко сега е последствие от ста...
24.09.2010 07:02
Всичко сега е последствие от старото управление, Венци или и това ще отречеш? Корумпирано правосъдие, управление от мутри, протежета на Живков, безрезултатна полиция... Комунизмът и теоритично си е една утопия. Затворена система, в която не хората определят търсенето на пазара, а икономиката опитва да налага своите желания. Такова стопанство е безперспективно и отмиращо.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Това е клише Тобоска
24.09.2010 09:43
Корупцията не е присъща на тоталитарните общества и е смешно да се преписва
станалото на тях. Ето в момента настоящата криза е резултат на алчност и корумпираност. Тя е финансова и нямаме дисонанс в производство, потребление...просто липсват няколко трилиона пари...Парите не изчезват Дулсинея от само себе си, тях ги крадът...Ще кажеш, чена Уолстрийт работят комунисти? Ще кажеш, че мутрите от Коза Ностра са червени...Не драга тях/тези от Уолстрийт и Коза Ностра/ се наакват само като видят червено. Няма спекула и мафия в режимите. Пример...мафията в Италия бе смачкана от Мусолини за отрицателно време. Корумпираните съдии за които ти говориш бяха натикани по затворите за същото време. Виж сега какво става в тази страна...Една от причините е, че корупцията и престъпността подкопават всяка власт, а режимите държат единствено на властта и всяко нещо което може да им я отнеме всячески биваунищожаване. За съжаление там влизат и другомислието, свободното слово и израз, опозицията...Другата причина е че при режимите парите не играят такова значение. Ето у нас...Имаш право на един апартамент или жилище, една вила, една кола/една жена:)))/, едно местожителство...и от всичко по едно. Изкараните нетрудови пари си принуден да ги криеш и общо взето те хващат...Стимулът не е голям да си корумпиран, да си престъпник. Нито разполагаш с парите си, а и най сигурно е че ще те хванат. Да говориш драга, че пазарът е панацея точно днес когато той се срина не е интелегентно драга. Виж финансовата система в момента я лекуват по социалистически т.с наливат пари в трезори , фирми, финансови къщи. Разликата е, че тук дадоха и обезщетение на менижмънта докарал кризата при отстраняването му, а при комунизма щяха да го разстрелят. Ето вчера прочетох някъде как на една жена направили в Плевен фалшива операция само за да вземат пари по пътеката и рушвет от нея. Резнали и кожата и зашили. Все едно че четеш Арчибалд Кронин. Това посмъртно не можеше да стане в соца. Правилата определят всичко!
цитирай
7. dolsineq - ". . . Да говориш драга, че п...
24.09.2010 12:49
"...Да говориш драга, че пазарът е панацея точно днес, когато той се срина не е интелегентно драга..." - Венци, пазарът не се срина сега. Той беше сринат още по живково време.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Дулсинея,Дулсинея...
24.09.2010 13:21
Фактологически си права. По времето на Живков пазарът се е сривал многократно. Двадесетте години, на миналия век, след това войната, след това По време на Виетнамската криза и сега... Бай Тодор бе способен ръководител, но ти го надценяваш драга...:) България е малка страна, с ъс съответната икономика и не може да срине нищо. Под пазар имам превид не "Кирковския"/ пък и той никога не се е сривал/ а в случая финансовия. В България такъв няма, пък и не е имало. След това пазара при соца обикновено беше белязван с дефицит/сега вече не...Китай, Виетнам.../ и обикновено липсваха стоки, а не пари, но то е друга опера драга. И Санчо и идалгото са в една пиеса , но различни персонажи. ...Все пак бе попадение..."Живков сринал Уолстрийт" ...Защо не го подскажеш на янкито където все ни напътства...Знаеш ли какво нравоучително слова може да ни каже:))))
цитирай
9. dolsineq - Венци, Венци, а спомняш ли си кой е ...
24.09.2010 16:19
Венци, Венци, а спомняш ли си кой е казал: "Социализъмът е едно недоносче!... Обстановката е изключителна тежка..." http://www.youtube.com/watch?v=FD86wmTOu00
цитирай
10. vencivaleri1951 - Ама наистина те е впечатлил този човек,
24.09.2010 18:51
Щом толкова години след смърта му ти служи за изходна точка на всяко твое съждение:) Нашият модел на социализъм/имам предвид на соц ситемата/ бе наистина недоносен. Той и се случи в разрез с Маркс, но войната го предизвика/първата световна/ Тук не идеолози, а човешкия гняв го предизвика. Омръзна на хората да гинат по фронтовете, земята да гори или остава необработена, децата да мрат от глад и болести...и възстана човешкият гняв. Припознаха соца за свой и го приеха. То стана като при спешна операция...не се гладат второстепенните неща-спасява се живота. Често остават грозни белези, фантомна болка...но нали за момента живота е спасен. Представи си какво щеше да стане с Русия/може би това е болката на мнозина/, ако империята продължаваше да се управлява от един разюздан поп/Разпутин/ и едни лабилен монарх. Германците бяха завзели Украина, англичаните бяха в Закавказието, чехи и французи също се разпореждаха...Всеки чакаше своя пай. Е не им се получи. Макар и със следоперационни травми Русия си остана силна и определяща до голяма степен дневния ред, а своя изцяло. А ти драга не погреблвай недоносеното, гледай на него като на в ковиоз за сега. В едни страни соца се състоя, в други е в процес на състоене, а в трети ще се състои. Поне аз мисля така.
цитирай
11. dolsineq - Венци, може ли всички хора да си п...
24.09.2010 20:09
Венци, може ли всички хора да си приличаме по интелект и трудолюбие? Какво общество е това, в което за да се развиваш е важно да си идеологически правилно орентиран, а не професионално квалифициран. Кой припозна соца за спасител?... - Всички калпазани и лентяи, които до 09.09.1944 г ги мързеше да работят, но много бързо се ориентираха в тези смутни времена. Народният съд на 20.12.1944 г развърза ръцете на цялата пасмина от байганьовци - хитри и алчни нагаждачи. Ще отречеш ли, че Людмила Живкова "разхождаше" царските бижута? А, кой се намести в богатите жилища? И как за една вечер някой комунисти ставаха богати? Казваш, че народа приел новият строй. Народът беше предимно от неуки селяни, повярвали на красиви обещания. Баламурници винаги ще има. Всяка една страна със социални проблеми е потенциален носител на утопичнита марксова идеология.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Дулсинея разговорът ни става паразитен
24.09.2010 21:19
защото ти не четеш това което ти пиша. Винаги ме връщаш към някакви несправедливости, престъпления и проче...Аз казах съвсем ясно, че соца роден във войната е акуширан набързо и е с родови травми и грозни белези. Ако не ме разбираш какво съм казал , то има ли смисъл да говориме? Хората сме различни наистина , но също е вярно, че всеки има нужда от минимално поне обхрижване дори когато не е може да се грижи сам за себе си, понеже пазарът не го "искал" Виж Фотев умря в мизерия и дългове тъй като сергията не се интересуваше от това което правеше . Не ми се мисли какво щеше да стане с Д Дамянов при неговата различност. Ето жена му се присоби да изхрани децата си и прописа чалга текстове. Фотев не можа и...загина. Да ти напомня ли колоко от авторите чиято музика слушаме в концертните зали и художници чиито картини сега струват състояния са умирали в мизерия и живота е минал в глад и недоимък. Те всички живяха във време възхвалявано от теб и загърбило гениалноста им. Е кажи кой ще остане в бъдещето онзи "неудачници" Дамянов и Фотев или успелите да се продадем добре на пазара ти и аз . Запомни опонентке ...всички революции са направени /феодалните, буржоазните, социалистическите / имено от подценените хора от една страна и мизерията от друга. Последната милост не знае и не е патент на соца. Буржоата гилотинират аристократите също в своеобразен народен съд под аплаузите на подценените и нищи хора. Буржоата също се нанасят в къщите на дворяните и обвиняват в тунеядство аристократите по същия начин по който после комунистите обвиняват самите тях. Дулсинея това коетоискаш да ми внушиш, че не съм достатъчно интелегентен, образован, работлив ...няма как да ме убеди. Същото се отнася за средата в която се движа, роднините ми...Те в основната си част са "червени" и в основната си част са с престижно образование и добри професионалисти. Казвал съм го и друг път-у нас, а и в световен мащаб реализиралите се интеректуалци в културата предимно са леви. Забрави за тъпите леви.
цитирай
13. dolsineq - Венци, ако не си достатъчно инте...
24.09.2010 22:07
Венци, ако не си достатъчно интелегентен, щях ли да пиша в блога ти?... Защо според теб капиталистическите страни запазиха своя демократичен строй, а страните от соц. лагера отрекоха марксовата идеология и се насочиха към изпитаната марка на демокрацията?
цитирай
14. vencivaleri1951 - Най вероятно не съм достатъчно интелегентен
25.09.2010 00:20
щом позволявам само да ми задаваш въпроси и аз като на дъската като ученик , или на дивана като при психолог да отговарям. Както и да е. Ще задам и аз въпроси. Какво разбираш под социалистическа/социална/държава. Класическито определение е тази държава която преразпределя повече от 50% от брутния си продукт. Тук спадат много държави/вероятно симпатимни и на теб/ -скандинавските, Австрия, Канада и доста се стермят към това-Латинска Америка, Русия...Там данъчната тежест достига над 60% от доходите на най богатите. Това са едни от най заможните страни /говоря без Л Америка и Русия/ и практически без свръхбогаташи . В класациите на Форбс трудно ще срещнеш представитери на тези страни/Българин и румънци има/ В тези страни някак са приели, че човек имасамо един стомах и, че и по слабия също се нуждае от материална сигурност-неща които ти не приемаш. Независимо кой управлява-десница или левицаникой и не мисли да сменя модела.Сега за това , че сме се отрекли от марксизма. Дулсинея марксизма и като теория и като практика е на много малко години в исторически план. Според Хегел /а аз го харесвам и му вярвам/ обществото се движи спираловидно. Кап обществото също е изживявало своите критични моменти. Да не забравяме, че Кромвел бе изровен от гроба и обесен пред двореца. Във Франция имаме също едно връщане за период от време. След това Соц системата не бе изградена по Маркс СССР след ПСВ, соц системата след ВСВ. Тоес в екстремални условия, в период на тотален дефицит. Маркс пише точно обратното. Че ще се социализират първо богатите страни. Тоест базата предшества настройката. То така и се получи при Скандинавците. Ако говориш за комунизъм то е друго. Китайците го правят. Очертават се в бъдещите годиникато най мощната икономика, а в момента са най развиващата се. Виетнам като иконовика и развиващ се стандарт също буди уважение. Светът Дулсинея в по голямата си част е ляв или се стреми към това. Ако искаш да продължим чакам коментар и отговори, а не въпроси само:)
цитирай
15. dolsineq - Попаднах на една информация, която ...
25.09.2010 08:19
Попаднах на една информация, която ме шокира: "Всеки български дребен селянин определя да следва поне един негов син", след което изучилият се, стане задължително чиновник. Това е от един немски доклад, писан през 1941 г., т.е. от външен, безпристрастен наблюдател. Мисля си, че бюрокрацията, една от пречките за срива на плановата ни икономика, е генетично заложена в българина. Доскоро приемах, че социализмът е виновен,че я е вкоренил в съзнанието ни, но види се всички българи са убедени, че е лесно да се управлява една държава. Достатъчно е да имаш кетап, заставаш зад някое бюро и проблемите сами се решават. Всичко това, за съжаление изцяло се покрива и от мисълта на Кимон Георгиев:"На Балканите е по-важно да имаш властта да управляваш, а второстепенен въпрос е как и чрез кого." Каквато и икономика да се заложи на Балканите, ако ще и от Бог измислена да е, никога не ще заприличаме на скандинавските страни, докато не си изчистим двойственото съзнание. Спирам, щото ако продължа, ще се солидаризирам с Божо Димитров...:)


цитирай
16. vencivaleri1951 - Има и друго разбиране на тази информация
25.09.2010 11:30
След селското стопанство/в по голямата си част дребно/ държавата е най големия работодател/тя и сега е такъв/. Администрация/държавна и общинска/, учителство, медицина, войска, полиция...Дребния селянин имащ няколко деца обикновено можещ да остави земя и добитък за препитание най много на едно от децата не имал много шансове да планира бъдещето на децата си освен с образование/академично или някакъв занаят/ Какво лошо има в този тип семейно планиране. Дядо ми/по баща/ не е бил богат човек, но и трите му деца са с добро образование.Двама вишисти а единият с техникум и много добър и добре платен професионалист Образованието не ни е проблемът...То ни е спасило в най черните години от асимилация. Не знам дали знаеш, но палестинците като цяло са много образовани. Нямат работа и учат...Впрочем много добри студенти и аспиранти са. Образованието е единствената им възможност да се измъкнат от този ад. При нас в момента макар и без война ситуацията е подобна. Имаш образование, добър занаят , значи имаш шанс да се измъкнеш от гетото в което се превърна Б-я. Само не ми говори, че това е наследено от Живков и че понеже били затворени границите не бягали хората. От образованите и със занаят който искаше бягаше. Аз лично съм работил близо пет 10 години в организации където ИТРперсонала/строителството/ научния персонал/в един иститут/ бяхме често зад кльона. За този период избягаха двама човека. Един от строителството/бегло го познавах, архитект беше/ и един приятел от института. При това всички за втория се досещахме, че ще напусне. Работеше върху изкуствения интелект/беше запален, а в катедрата му не гледаха с добро око на това му занятие. Тоест не му се отпускаха пари/ и понеже беше софиянец, и имаше стая в жилището на родителите си /а бе семеен с дете/ стоеше назад в чакащите за жилище. Редовно обаче отвън го канеха на конференции по проблема му и на една от тях в Швеция той не се върна. Беше взел на екскурзия със себе си и жена, и дете. Не си правехме илюзии че ще се върне!
цитирай
17. boristodorov56 - Голем лъжец си !
25.09.2010 16:14
"Компартията у нас се радикализира след девеноюнския преврат."
С една дума принудили ги, а за решението на ИК на КИ - базиран в Москва, Кремъл,(превод необходим ли ти е) нито дума.
Смях, смях !
Сто пъти съм ти казвал - този комунистически фолклор да го разправяш по стъгди, седенки и селски мегдани на деменсиралите пенсионери...
Не подценявай аудиторията.
Вашата партия никога не е била българска, а продажна безродна паплач, клон на руските тайни служби, а лидерите до един - включително педераса - съветски граждани.
Можеш да провериш и да е убешиш, че при залавянето на всички комунистически фунционери са намирани в тях големи парични суми в лева и западни валути . Те по принцип никъде не рабитили - били професионални "революционери", но разполагали със средства. Я обясни тук откъде пари у тези кремълски дюнмета?
Отговори - откъде са имали тези средства.
Ще ти подскажа - от 1918 година до 1944 год. Съветският съюз инвестирал в безродните българоубийци суми равни на един държавен бюждет на България от 1989 год.
В Пловдив най-големият реститут след 1990 год е Васил Коларов - нали ще знаеш какъв пост е имал в това фамозно Ик на КИ?
Да знеш какъв е бил бизнеса на този неуспял художник любител и успял кръволок?

цитирай
18. dolsineq - Венци, отвори този линк: http:/...
25.09.2010 17:08
Венци, отвори този линк: http://www.viennainvest.com/?p=1126 . Всичко писано там, е по живково време. В моето село имаше също принудително настанени млади хора, защото се отличавали по нещо си от синеблузата раб. класа. Социализмът в България се разви по възможно най - лошият начин. Нямаше класи, но имаше чиновници. И тъй като бях известно време счетоводителка /професия/, имах възможност да се сблъскам с цялата пародия на прословутата ни планова икономика. Винаги в края на годината планираните показатели се нагаждаха с действителните за реалното отчетно време. Имах удоволствието да се запозная и със запазената марка чиновници от старото време. Естествено, че ги вземахме на подбив, но само като ги нямаше...;-))))
цитирай
19. vencivaleri1951 - Значи си и колежка, и си ме взимала на подбив когато ме няма:))))
25.09.2010 17:52
dolsineq написа:
Венци, отвори този линк: http://www.viennainvest.com/?p=1126 . Всичко писано там, е по живково време. В моето село имаше също принудително настанени млади хора, защото се отличавали по нещо си от синеблузата раб. класа. Социализмът в България се разви по възможно най - лошият начин. Нямаше класи, но имаше чиновници. И тъй като бях известно време счетоводителка /професия/, имах възможност да се сблъскам с цялата пародия на прословутата ни планова икономика. Винаги в края на годината планираните показатели се нагаждаха с действителните за реалното отчетно време. Имах удоволствието да се запозная и със запазената марка чиновници от старото време. Естествено, че ги вземахме на подбив, но само като ги нямаше...;-))))


Колежка си ми в момента имам предвид.Имам фирма за счетоводство и арбитраж. Иначе работех в последните години на соца в комитета по планиране. Значи на мен си се смяла. Напразано скъпа. за тези хитрувания на местно ниво си има специален корекционен алгоритъм основаващ се на показатели които въобще не ви идваха на ум да корегирате , така, че на "върха" не сте заблуждавали никого. в какво си се специализирала/имам предвид всчетоводството/, можем да намерим общ език.?
цитирай
20. vencivaleri1951 - Продължаваш да си груб, но нямада те трия
25.09.2010 18:16
Казах, че 9юни радикализира Компартията и не е ли така? Кое крило надделя в нея безвъзвратно. Никъде не съм казвал , че септемврийското въстание е било правилна стъпка. Напротив то бе стъпка в много грешна посока. Стъпка в полза на деветоюнци за да усилят репресиите си. Това се вижда много ясно от архивните материали в които се спори в партията по какъв път да се тръгне. Ако се интересуваш можеш да прочетеш. Септември наистина трябваше да бъде май, защото много добре компартията е знела какво се готви. Не е проявила усърдие да убеди земеделците какво ги чака , а може би не е и искала:( Септемврийското възтание е един голям кадрови провал на партията. Оставя под ножа голяма част от диалогичните кадри и симпатизанти. Радиканите се спасяват. Устройва ли те мнението ми.
Колкото до подкупна паплач ръсоводена от руснаците ...фелацио Борисе. Както букви сме им дали, така и на социализъм сме ги учили, литература сме им препращали. Странно как Коларов когато ви е изгоден/критиките му срещу Русия/
го цитирате, когато не ви е го оплювате. Социализъма Борисе е измислен от богати и образовани хора, някои неприлично богати. Адептите на капитализъма са първоначално наемници/обикновено счетоводители и адвокати в кантори/. Едните разбрали от личен опит, че кинтите като панацея за всичко е блъф, другите вярващи в тази панацея. Тези други за сега взимат връх, но за сега...
цитирай
21. antikom - 20. vencivaleri1951
26.09.2010 14:34
Трий го!
Тук никой не влиза, но може и друг да го прочете!
цитирай
22. galina1 - Гледам заформил се е диспут.
29.09.2010 13:19
Добреее. Нека кажа само няколко изречения, към които ще сложа един цитат: "Есето е протест срещу една ширеща се диагноза сред обществото ни. Да се индифицираш с омраза към някого и колкото този някой е по нависоко толкова по добре. Мразят се идеи, мразят се мъртви, мразят се неродени ... Делим се на всички възможни съставни части и затъваме безнадежно. Аз съм отскоро в блога , някъде от май, юни, но през лятото обикновено не съм в София и страната. Два месеца не бях влизал и когато влезох през септември пак тази проклета Русия, пак Живков ни прави 16та република, пак македонския въпрос. ..От там и изригването ми за фелациото и билярда. Може би некрасива метафора, но вярна. Блъскаме едни и същи топки в една и съща дупка и сме шампиони по нищонеправене..." - този е на венцивалери. А другия на Дулсинея: "Венци и аз бих искала всички да сме като братя и сестри и да се обичаме, а не да се мразим и ръфаме като кучета. Но има толкова много неща, които не могат да се забравят. Опитваме се да ги потулим някъде в трета глуха в паметта си, но те ни издебват и с още по-голяма сила нахлуват. "

Ето ви двата бряга, които никога няма да се срещнат. Така сме днес в България. Съгласна съм да не се връщаме назад, не съм съгласна с това да се ровят гробовете на мъртвите и се цели конфронтация. Минало-бешело. Изпатили има, сега кой си пати? Наследниците на наследниците. Не може другите народи да са наясно със себе си, а ние да ровим още и не оставим на мира костите на умрелите. Всеки си има кривици, нека си изправим противоречията. Докато те съществуват и има хора които постоянно тъпчат на едно място и с омраза и презрение хулят други, които нямат нищо общо с миналото, няма да ни светне, а постоянно ще ни притъмнявав. Докато съществува на практика поговорката "Око за ... две, зъб за... чене" поновому, ще има да си патим. Аз съм много против моите наследници да питаят омраза към някой друг, само защото дядото на еди кой си е бил еди какъв си. Нека не им промиваме техните мозъци.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Галина и аз за това говоря...
29.09.2010 14:12
Мойте против твоите, Нашите против Вашите...това е беззумие, при това се е превърнало в народопсихология. Стойностните хора в Б-я/а има такива/ не могат и един глас да вземат на избори. Ние си Избираме Яне, Сидеров...Избираме хора които иначе в дома си не бихме пуснали. Избираме луди, болни от омраза хора и искаме нещата да вървят. Избираме хора на които иначе се смееме,само и само шоуто да продължи. Да, но това шоу е животът ни и той няма да продължи много , ако Борисова е министър в него, а Цачева първа сред равни. Ето на нас любимец ни е министърът на вътрешните работи, а той върши определено беззакония/имам предвид хората му/ наред с някои прокурори. Или както е казал Ботев"...свестните смятаме за луди..." а лудите бих добавил за месии...
цитирай
24. galina1 - Хубаво говориш.
29.09.2010 23:40
Въпроса тук е дали те разбират. Струва ми се, че едно противоречие в повечето случаи се прави на инат. Каква е ползата от този инат? Има няколко варианта, които не искам да коментирам, това все пак са възгледи, а в определени случаи някаква тактика, която гони кариес или по-точно танто за тунто. Струва ли си? Със сигурност не, но не знам защо хората са се впримчили в тази така наречена "борба" за надмощие. Това си е тотална деградация на умствения потенциал, който при тази ситуация се губи, защото общото не е общо, а единицата става пълна нула. Знаеш ли, за мен лудия си е луд, неукия - неук, а що се отнася до месията - трудна работа. Един месия трябва да бъде достатъчно ерудиран и компетентен както по отношение на етика, така и в много други отношения, като цяло обединител. Надявам се да се появи и да съумее да оправи затъналата ни държава. Но както се казва една птичка пролет не прави. Колкото по-навреме хората съумеят да променят мислите си, да преодолеят собствения си егоизъм и тем подобни, би бил възможен напредък. Там е работата, че има и други неща, които не знам дали биха се въздигнали като птицата Феникс от пепелта. Трудна работа и жалка. Твърде много се разруши, твърде много позиции се загубиха, прекалено станахме себични, безразлични и недисциплинирани. Някак си я караме днес, а за утре не се мисли. Губи се перспективата, а това хич не е добре. По принцип не съм черногледа, но много хора взеха да губят вяра и надежда. Това си е за притеснение и на мен ми пука, но не знам какво да направя. Мога само да ги успокоявам, но си нямаш на пердстава каква умора е това. Навремето Живка Гичева казваше "Шъ съ оправим!" Няма да забравя този неин жест и усмивка, който все още не мога да отрека като една надежда. Всяко време си има своите герои, но днес, вече не знам как се гледа на тази дума. Говориш за омразата. Да, тя е в доста напреднал стадий, бих казала даже, че болестно състояние. Дали ще съумеем да я нулираме /макар и не нацяло/, зависи от нас самите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059837
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031