Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2010 01:59 - Катана, пак фелацио, пак джобен билярд
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1015 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.09.2010 02:05


Това, че Камю Сутров чете спомени за Вела Пеева е добре и се надявам да е разбрал че клишето за необразованите комунета с очета вперени в селската мандра е клише Катановско , сиреч менте. Лошото в случая е , че с последното си увлечение по "Партиздат" литература Сутров е забравил какво му е казвала госпожата, пардон другарката  по литература за метафората. Баба ми макар и въдворена в "Бакърената" не беше забравила какво нейната госпожа от девическата и е казвала за тази форма на изразяване. Нещо повече, използваше я добре. Камю Сутров също така е позабравил/въпреки , че е бил задочник са му го преподавали/ и главната разлика  във вижданията на Кейнс към когото до онзи случай с баба ми аз определено клонях и Маркс. А то е да напомня на Сутров- в преразпределението. На мен това ми просветна от думите и. Нямаше как по Кейнс билета за опера да струва до два лева, картата за тенис 15 лв за три месеца, учебници и филми за стотинки, книги в многохилядни тиражи...обърнете на гърба и вижте цените...Колкото за 10 левови билети за опера ...приятелю не ходиш на опера или много отдавна не си бил там. Камо сутров говори за студенти и Ла Скала. Така е Катана...тази година и аз се редих за билети за Ла Скала и Большой/по телемост в НДК/ Имаше и студенти на опашката Аз си купих талончетата по 60лв/и не бяха от  скъпите/ Когато държиш силно на нещо/аз в случая на човека до мен/ намираш парите. Не да отидеш на даден спектакъл е толкова скъпо удоволствие/в чалга кръчма ще похарчиш и повече/, а е скъпо да добиеш навика  и необходимостта да посещаваш подобни представления. Стига да си бил отворен към тези неща 45 години държвна политика беше тъй наречените елитарни забавления да бъдат достъпни за всеки. Камю Сутров как си мисли , че бе създадена школа в операта за която се говореше с почит в целия свят. Как бяха създадени в една малка държавица като Б-я два, три състава които можеха по всяко време, на коя и да е голяма сцена да изпеят кое и да е заглавие. Посочете ми една страна с числеността на Б-я коятода е извадила за такъв къс период от време такъв брой изумителни гласове и аз ще си посипя главата с пепел публично. Погледнете и сега как...Впрочем какво да гледате...Та ние кина нямаме в  половината от бившите окръжни градове за опера ще говорим. Пловдивската едва я спасиха и то временно, под условие, а от там е тръгнал Гяуров... 


Тагове:   билярд,   фелацио,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пак ли нямаш други аргументи освен духане и чикии?
22.09.2010 10:33
О.К. Ще ти отговорим с Камо Сутров подобаващо. Като имаме време.
цитирай
2. vencivaleri1951 - И винаги ще ти го напомням когато правиш подмяна/мастурбацията е ерзац на... и от там...
22.09.2010 11:58
Остави Камо/и двамата Камо:)/ а погледни в уйкито за Камю. Може би ще разбереш какво съм искал да кажа. Какви аргументи, какви факти за емоции, за съпреживяване. Просто разказах спомен. Не съм нападал, не съм иронизирал...споделил съм чувства. Инфантилно е , липса на възпитание е, когато се иронизират емоции още повече свързани с близък за някого. Още повече когато този близък не е вече тук. Омаловажаването , сарказмът спрямо другия, пък бил той и опонент не е хумор. Последният на теб обикновено ти липсва. Вероятно си се заливал от смях когато някой спъне другиго, когато гледаш бой с торти. Случили се обаче на теб същото търсиш аргументи...За някои неща аргументи не са необходими. Или ги има или не...или го имаш или не!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061437
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031