Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2010 14:34 - За "калните бани на прехода" и проходимците в калта
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1768 Коментари: 6 Гласове:
1



В блога си Иво Инджев е засегнал интересна тема за "калните бани" на Лукановия преход внушавайки ни, че той бил лукав/според мен бе нескопосан/ и главното лукавство се състояло в това че правоверните комунета/било по произход, било като дейност/ се присмивали на неправоверните такива,"замеряли ги с кал." Не пише Инджев дали се чувства лично засегнат от такова "замеряне" но пък се учудва и възмущава как един общонационален секретар на ДКМС да кажем, иронизира друг такъв на по ниско ниво.  Ами за иронизиране си е Инджев, общонационалният секретар си стои там където е бил, а другия като джет обикаля "летищата". Не казвам, че човек не може и е срамно да променя възгледи, и идеология, но когато го прави според мен е редно да бъде по деликатен и по мълчалив. На практика се получава точно обратното. "Потурците" обикновено слагат най ярките фесове, и "извиват" най силно от минарето. Ето житейски пример. Живея в кооперация тиха и приветлива на пъпа на София. Половината апартаменти са взети по линията на ЦК. След 10ти ноември голяма част от тази половина посиня/ знамена и лъвчета по прозорците/ и скачаше,  и скачаше  по площадите, и с презрение гледаше на нас не приелите новата вяра. За кратък период знамената обаче се скриха/Смешния пуч в Москва/ Притихнаха , а в очетата хитри и уплашени можеше да се прочете:"..ама ние само така, на ужким" Ето в същата кооперация съседка ми е сестрата на сегашния председател на Атлантическия клуб проф Иванов.  Майка професор по марксизъм в АОНСУ,баща завеждащ отдел на ЦК...Бонуси от тяхната кариера Иванов е черпил с пълни шепи...престижно и скъпо жилище, вила, почивни станции, образование, ако щеш и микробуса с храна на УБО редовно е спирал пред дома му...Нищо лошо,в цял свят е така за водещите политически личности...но знаете ли идва ми малко в повече когато се сменява чайката на тати изпратена по специална поръчка от Москва, с мерцедеса изпратен от централата на НАТО  в която се вози сега проф Иванов. Не, не е завист. Не ходя пеша и аз, но речта ми е за замерянето с кал...Не се плашат Инджев и себеподобните му от такима замервания. ... От съветските университети, от марксистките катедри, от различните управления на службите, от кореспондентските постове в чужбина,те отдавна са замерили тези замервания с кал. Те/Инджев и подобните му/ са истинските проходимци в калта!


Тагове:   калта,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kentoff - Лицимерие и двуличие - отвръщаващо низко.
22.07.2010 17:40
"Не казвам, че човек не може и е срамно да променя възгледи, и идеология, но когато го прави според мен е редно да бъде по деликатен и по мълчалив."

Възхитителна логика достойна за платформата на активист на низово равнище от шестдесетте години на миналия век.
Панта рей са казали древните мъдреци.
Умри, но не мисли - са казали изкопоемите аполигети на соца. Не се развивай - защото си стигнал предела на възможностите, който ти разрешаваме - изригнал някой си в стил късен Райдовски - кърлежа еничар, който не признава нищо освен логиката на диалектическият материализам - коли до крак и - леви, леви, леви!
Леви момчета!
Със скопено въображение, но не за себе си, а за възможностите на другите.
Лели, леви, леви!
И товарищ Маузер!
Ти който и да си дребен пишурко и веселяк от четата на
Тимур и Павлик Морозов - можеш ли да се представиш поне за миг, че е възможно някой да се развива. Дори да прескочи червеният плет на ограничението за свободата, равенството и братството?
Какви архидвуличници сте вие - легнахте на първи април 1990 година комунисти и на втори се събудихте социалисти.
Но другите не могат да се променят, развиват, отказват от "правата" ви вяра - отнемате им правото, което ги е дарила природата - правота на свободният избор.

Обърканите ти писания, мили ми смехурко, показват едно - липсата на дори грам от журналистическите възможности на Иво Инджев.

Колко хора обявиха, че са били сътрудници на ДС много преди да ги притиснат до стената от фактите?

Колко хора признаха вината си като него и се опитват да бъдат честни спрямо себе си и съвестта си.

Колко хора зададоха в лицето въпроса на Гоце Педофила, дребенния лъжец и циганина - така както подобава на истинския журналист?


Калта - ти я мяташ!
Чист ли си?


цитирай
2. vencivaleri1951 - Нима е необходимо да съм на ти с журналистиката
22.07.2010 19:06
за да имам и искажа собствено мнение. Къде засягам дейността на Инджев в специалните служби? Лично аз не се срамувам от приятели които работеха там дълги години, но щом засягате този въпрос ще Ви кажа , че изпитвам потрес от хора които плюят в кладенец от който дълго и жадно са пили. Какво значи, аз бях в службите, в партията, в Комсомола и стисках зъби псувах под юргана, и едвам дочаках демокрацията. Дайте ми сега трибуна, министерство, държава...и аз ще покажа на бившите мои, "кускина мать" От къде знаете за моите убеждения...Защо си мислите че са ми приятни тези "другари" където денем ходят по землянки с електората, а нощем правят заменки, или фиска удобен за приятелите им с голф игрищата. Много е лесно да се подиграваме на наивитета на тези преди нас. Да, Тимуровци няма...Има смъркащи, има непълнолетни, изнасилващи баби, убиващи за дребни парици и предлагащи се на тротуара. Трябва да Ви призная, че въображението ми наистина никога не е могло да предвиди това, нито пък подвижноста на мисленето ми позволява да приема ставащото се. Вие сигуно сте подготвен, може би Ви харесва...Вижте аз Маузера не бих го "щадил" за довелите ни до тук. Колкото до въпросите на Инджев към президента... Не знам дали сте имали куче, или поне да сте наблюдавали какво правят тези животинки, но колкото едно пале е по дребно, толкова по високо дърво препикава. Инджев може да има великолепен изказ, но е дребен човек. Храчи срещу Президента който е с вързани ръце и добре осребрява храчките си. Безразличен ми е Първанов, но той е самоизградил се държавник. Без помощ от никъде, без МГУ, ,без "знатна" фамилия...До тридесет е доктор по история, ст.нс след което влиза в политиката. Преборва се в БСП, става президент , повтаря мандата. Втория път събира гласове повече от сегашното мнозинство в парламента и има най добрия мажоритарен избор за сега. Утре вероятно ще бъде и премиер на страната. Нарцистичната натура на Инджев не може да му прости това. А иначе прав сте...Панта рей. Ние с Вас също.
цитирай
3. анонимен - Без ДС - Първанов - не би бил нищо повече от провинциално уредниче на музей!
22.07.2010 21:37
Първанов е бита карта.
И в БСП и в държавата.
В международен план, освен в Казахстан и ритуални посецения то не е бил никъде.
Никой не обича хора като него - лъжци и продажници.

Много си витиеват - какво всъщност искаш от Инджев.
Четох в коментарите към постингите, че ти отвя плявата - не можеш да го преглътнеш? Недей - пий по-добре студена бира, щом не обичаш нито Първанов, нито Инджев! Убежденията ти си ги нацвъкал из текстовете в блога си.
Елементарно е.
цитирай
4. vencivaleri1951 - След като ми е "отвял плявата" , значи е останало зърното:)
23.07.2010 01:07
Сериозно, не знам къде ме е отвявал, а и не вярвам да се е занимавал с мен. Той си има равни нему-Първанов, Путин, от време на време Борисов...Хем опозиционно , хем доходно. Впрочем господине откъде такова снизхождение към провинционалните музеи. Сещам се поне за десетина такива по света за които много столици си мечтаят. Знаете ли, службите са дали тласък на не един силен човек...Буш старши, Путин, Иво Инджев...може и Първанов да се е облажил. Пък може би те/службите/ са научили Салватор Дали да си рисува картините. Знам ли? Въпросът е друг господине и е въпрос на хигиена. Не е редно довчера, атеисти днес от авмона проповеди да четат, не е редно довчера преподавали марксизъм днес да ми обясняват колко несъстоятелна е тази материя, не е редно най дясната партия в света, с най "десния" премиер /пак там/ да има най много комунисти /бивши/ в парламентарната си група....По този начин се размиват границите и фактически се обезличава пратийността, а все пак ние сме парламентарна република. Гледаш в лявата страна седят физономии които нямат нищо общо с лявото, напротив-презират го...от дясно гледаш пък седят политически номади приставали на не една фракция. За всички тях няма никакво значение къде ще се числят, важното е да упражняват власт. Вижте какви парадокси...Имахме си цар-премиер и либерал!?, Либерална фракция с пролетаризиран електорат, при това слабо образован, Имаме левица подържана от солидни предприемачи, и консерватор реформист преподавал двадесетина години Маркс...За силните в момента пък са такъв каръщък, че само бюджетът по неопределеност може да се мери с тях. За тези хора идва реч...те са проходимци според мен в калта. Инджев, и доста други като него имащи талант и трибуна/но с липсваща хигиена/ им помогнаха да се състоят. Това е. А че политическите ми пристрастия личат спор няма. Просто един господин преди Вас се опита да ме причисли към социалдемократите, което въобще не е истина:)))
цитирай
5. анонимен - Икономист
23.07.2010 08:25
Привет "присмехулник"!Ето това се казва репресия за възгледи.Уволниха те от управителното тяло на "Института...." на катана.Криза, както той сам забелязва и ни призовава, извинявай /заедно с майка ти / да го потвърдим.Много обичат нашите майки.Ако бях груб щях да го пратя при моята да я пита за мнението и.
Но както и да е.Въпрос:Значи ли от неговият текст,че априори,сме спечелили с теб декемврийския бас.Не че ще почерпи, но все пак морален гърч за него.
А Борето е написал един весел текст за Щурците и ордените.Понеже аз лично с него няма да си комуникирам, ако му пишеш, питай го,може ли човек заразен от рока на любовта, да живее с рака на омразата.Понеже е писал,че не познава комунист обичащ рока.
Катана се е изплюл и върху Дончо Цончев, в деня на смъртта му.Лека му пръст на бат Дончо.Аз лично го познавах.Ако мога ще ида на поклонението.Голям писател,разказвач,човек, ловец и присмехулник.
Зь сега лек петъчен ден.
цитирай
6. анонимен - Икономист
03.08.2010 13:29
Къде изчезна "присмехулник"? Да не си емигрирал в Русия или си минал в нелегалност в Балкана? Аз ходих до Унгария през уйкенда за Формулата на "Хунгаро ринг".Какви маджарки братче, спира ти GPS а направо.Аз бях по-впечатлен от тях от колкото от болидите.Вчера се прибрах, ходих до блога на катана, малко да си поупражнявам чувството за хумор.А той ни препоръчва да гледаме заедно филма "Чекист".Нали си го знаеш, пак не е в час.Че аз този филм съм го продуцирал!Приятен ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058996
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031