Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2010 20:39 - " Шепа народ сме...Стига толкоз жертви!"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2038 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 05.07.2010 01:26


Разбира се не можем да минем и без друг именит представител на демократическата партия. Йосиф Хербст и съпругна Виола Каравелова. /защо ли ни то един път не съм чул да говорят за него представители на възтановената наново след 1989 г ДП...ало господин В Методиев/ Роден през 1985 г в Одрин  Иосиф Хербст се превръща в един от най смелите и талантливи български журналисти . Владеещ до съвършенство езика/не само българския/ за материалите му може дълго да се спори дали са публицистика или художествена литература. Едно е сигурна дава друга класа на изданията за които работи, често ръководейки ги. Кавалер на кръст за храброст от балканската война и пощаден от куршум забил се в гърдите му Хербст става поредната безмислена жертва на братоубийството наречено 9ти юни...и 23ти септември... С тънкият си журналистически нюх разпознава лесно фашизма и страстно и смело го разобличава по страниците на българския печат...Трагичното е че българският монархо -фашизъм разпознава него. Разпознава го като н-тият изтъкнат, и целунат Свише българин който трябва със собствена кръв да плати таланта си. След като става свидетел на убийството на Вълчо Иванов/изхвърлен през прозореца/  от група офицери во главе с небеизвестния касапин Кочо Стоянов/звенари и близки до...ало Катана/  дните му изглеждат преброени. Все пак трябва да се отдаде дължимото на фашистите.  Предупреждават Хербст като оставят трупа на Иванов пред вратата на дома му.  /Мафията оставя рози...а тези трупове неистинали/ Отговорът е унищожителен...На другия ден блестяща статия....
Не на "комунягите" а на Хербст-този елитарен представител на ДП и българската журналистика принадлежат думите..." Князът, Цанков и офицерството изкопаха пропаст между себе си и народа...и сега тази пропаст тепърва ще се пълни"...Всички знаем с какво се пълни до ден днешен тази пропаст...Заглавието на постинга също са думи на Хербст взети назаем от една силна и прекрасна статия...


Тагове:   шепа,   народ,   жертви,


Гласувай:
5



1. анонимен - :-)))))))))))))
05.07.2010 20:09
Не знаех, че си писал за Хербст. Цитирам, защо не го долюбваха червените, а го ползваха за пример "Но все пак: всяка тирания - колкото и черна да е тя - е само една черна запетая в историческото развитие на човечеството, никога точка."
цитирай
2. vencivaleri1951 - за Катана
06.07.2010 00:29
Виж драги приятелю. Мисля,че ме подценяваш, ако смяташе , че ще започна с Румянцев и Вапцаров...Не напразно почвам с двама демократи и върхове в елита ни. Подведох се по теб и "разлаях кучетата" Мисля, че ще почнем да приличаме на некрофили ако продължим. Едно е ясно...преди девети е унищожена много качествена интелегениция/Трудно бихме си представили какво щяха да направят още Алеко, Хербст, Милев, Вапцаров...споменавам само големите Много хора са си отишли без вина и след девети. Без да злорадствам, но тъй като ми заговори за Хербст той много точно казва кой е отговорен за раздела на нацията и с какво ще бъде пълнен този ров...Не си е правел никакви илюзии. Кървавата риза която размахва Петков в Народното събрание е на брат на дядо ми-земеделец. До този момент той не е обичал, ама никак не е обичал комунистите. След това рода ни олевява силно. Ще ти призная една смешка. Аз общо взето съм прагматик бил винаги. Бях сигурен в казармата ще ме направят член на БКП. Познавах системата и не исках...Това значеше бял ден да не видя като студент, на работа...По понятни причини/за теб/ това не ми беше нужно и аз реших да се кандидатирам за земеделец.Това беше много сладка партия...хем си правоверен, хем имаш достъп до всичко, хем не те държат отговорен...Започнах да готвя документите и когато ЗКПЧ то ми намекна да позавам молба аз уж се сконфузих и казах, че съм подал молба за земеделец...казах му за този мой роднина и други истории .../родови/ Той не каза нищо...След два дни получих заповед да приведа взвода си/бях фазан/ за военно -политическа спартакиада и ми бяха поставени да гоня на практика непостижими показатели достигани от специализирани подразделения, но не и от свободно избран състав. Трябваше или да разкатая мамата на войниците или да преосмисля политическите си убеждения...Е преосмислих...
цитирай
3. анонимен - Виж драги приятелю. Мисля, че ме ...
06.07.2010 09:47
vencivaleri1951 написа:
Виж драги приятелю. Мисля,че ме подценяваш, ако смяташе , че ще започна с Румянцев и Вапцаров...Не напразно почвам с двама демократи и върхове в елита ни. Подведох се по теб и "разлаях кучетата" Мисля, че ще почнем да приличаме на некрофили ако продължим. Едно е ясно...преди девети е унищожена много качествена интелегениция/Трудно бихме си представили какво щяха да направят още Алеко, Хербст, Милев, Вапцаров...споменавам само големите Много хора са си отишли без вина и след девети. Без да злорадствам, но тъй като ми заговори за Хербст той много точно казва кой е отговорен за раздела на нацията и с какво ще бъде пълнен този ров...Не си е правел никакви илюзии. Кървавата риза която размахва Петков в Народното събрание е на брат на дядо ми-земеделец. До този момент той не е обичал, ама никак не е обичал комунистите. След това рода ни олевява силно. Ще ти призная една смешка. Аз общо взето съм прагматик бил винаги. Бях сигурен в казармата ще ме направят член на БКП. Познавах системата и не исках...Това значеше бял ден да не видя като студент, на работа...По понятни причини/за теб/ това не ми беше нужно и аз реших да се кандидатирам за земеделец.Това беше много сладка партия...хем си правоверен, хем имаш достъп до всичко, хем не те държат отговорен...Започнах да готвя документите и когато ЗКПЧ то ми намекна да позавам молба аз уж се сконфузих и казах, че съм подал молба за земеделец...казах му за този мой роднина и други истории .../родови/ Той не каза нищо...След два дни получих заповед да приведа взвода си/бях фазан/ за военно -политическа спартакиада и ми бяха поставени да гоня на практика непостижими показатели достигани от специализирани подразделения, но не и от свободно избран състав. Трябваше или да разкатая мамата на войниците или да преосмисля политическите си убеждения...Е преосмислих...

Съгласен. Стига кръв. Но, според мен, първо да теглим баланса и тогава да продължим. Предложих времеви репер. 1877-1878г.
цитирай
4. vencivaleri1951 - за катана
06.07.2010 16:31
На кое ще теглим баланас...На потопените в шлепове в Дунава през двадесет и трета, на избитите в лагери и дерета след 44та, или може би ще разискваме вината на
дечицата от Ястребино... Може би ще разглеждаме като качество хората...Виж Катана говорели сме не един път...до 23та когато левите наистинасе радикализират имаме трима убити премиери, две национални катастрофи, 30% загубени територии, стотици хиляди избити и осакатени, огромни репарации ...Любимото ти ВМРО отдавна е загубило романтичния си образ и се е превърнало в организация за рекет и мокри поръчки... Крапчев съвсем не е благ човечец, а съподвижник на деветоюнците и средидеолозите на терора. Не знам какво са щели да напишат погубени напразно и престъпно интелегенти след девети септември, но Алеко, Хербст, Милев, Румянцев, Вапцаров са доказани автори с и са на върха на хълма. Те без Алеко и за това са избити. Заради таланта си да виждат нещата, да разпознават фашизъма и да мечтаят. Убиват мечтите им, убивайки тях. Комунистите може да са били неуки/пълен блъф/, но не са посегнаи на значим автор. Притискали са, приласкавали , но не и радикални действия. Та виж един Елин Пелин...приятел на двора, на Борис...Какво правят с него...издават го и преиздават...Това е и с редица други...Да ,вкараха Лила и Павел в "Тютюн", но пък направиха любимия ти Димов:) Шеф на съюза на писателите. Погледни един наистина десидент какъвто беше бай Радой...Да ,набиваха му капачките от време на време...но помниш че всеки кинопреглед почваше с "Фокус" -правено от Бай Радой и Борис Димовски.. Въобще след златния век на Симеон, втория е именно 45те години след девети. Живял съм навън и на Изток и на Запад, знаеш...Бяхме известни с три неща...С Димитров/не казвам добър илилош/, С певци и спортисти, и с красотата на страната ни...Не е малко за една скромна по мащаби държава Сега със какво сме известни...Също не е малко:((((
цитирай
5. анонимен - Браво, Венци! Снощи глегах мр...
08.12.2014 11:24
Браво, Венци!
Снощи гледах мръсната, продажна кучка Цветана Манева, как лее предната помия за 30 сребърника. Е, гнусно нещо това седесарщината, отвратително! Вчера на мижавото им тъжество присъстваха 25 души. Гадини мръсни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5095719
Постинги: 1370
Коментари: 19662
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930