Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2021 20:27 - ПРОСТИ ИМ, ГОСПОДИ!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image



Какво ги бърка някои това

как пиша аз и как творя,

яжте от вашите блюда

и ще ви кажа браво! Да.

Размахвала съм аз секира,

защо тогава ме нервира

тук там някоя анонимна,

не лоялна, не легитимна,

която на жена се пише,

а на чесън, лук мирише,

дори български не знае,

не смислово ги пише,вае

стихове и проза, мрак

и да ги чета, но как?!

Плагиатството прозира,

всеки другия имитира,

повтарят се думи и фрази

разхвърляни,без смисъл! Вази

пиша тез куплети,

свестете се и разберете,

да съдите се откажете,

гледайте си там мъжете,

до таквиз не съм допряла,

душата ми е чиста, бяла!

Защо секирата Ви дразни?

Няма ли кой да Ви….. празни?

Укротете в Вас беса

и снижете тон, гласа!

Еротична и любовна,

патриотична и духовна,

борбена в стихове, проза-

истинна съм, не съм в поза!

Но злоба в някои извира

и завистта ги мори, мира

не дава им ден, нощ покой.

Прости им, Господ мой!



https://www.youtube.com/watch?v=_SxSWTx9Sq8

sekirata Prosti im Gospod moi

поезия и клип А.Х.Т. sekirata cekupama 

Докато има по мене навлеци така ще бъде от моя страна.
И тази вечер не се спряхте ,ксамо чакате да влезна и поствам.Келеши някорлко и тролове.




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444923
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031