Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2022 17:00 - Позитивното мислене и женското приятелство
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3054 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Навън вали дъжд, стеле се мъгла и е една такава невзрачна привечер. Ама не ми е сдухано. Дори ще изляза да се поразходя.Вятърът ще ме погали с леден дъх, ръката, която държи чадъра ще премръзне, но какво ми пука...Отивам на среща с приятелки в едно малко уютно ресторантче.Те това е силата на позитивното мислене и на женското приятелство.
image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Амиииии. . . . Пивко да ви е!;))))
11.11.2022 17:09
Амиииии.... Пивко да ви е!;))))
цитирай
2. noir - ~ N ~
11.11.2022 19:36
И аз много обичам женското приятелство и някой да ми държи ... чадъра :-)
цитирай
3. dobrodan - Простичка рецепта за щастие:
11.11.2022 22:39
Начиии... не мога да разбера какво е толкова трудно на мъжете да запомнят:
- Дебела ли съм? - "Не!"
- Как ми стои новата рокля? - "Супер!"
- Вкусно ли съм сготвила? - "Отлично!"
- Коя е по-красива - Моника Белучи, или аз? - "Ти!"
Ма, не е ядрена физика, да му се не види!
цитирай
4. joysii - Амиииии. . . . Пивко да ви е!;))))...
12.11.2022 10:30
tonsun написа:
Амиииии.... Пивко да ви е!;))))

==============
Мерсиии! Дъра-бъра, смях и шегички...хубаво си изкарваме. Поздрави за теб.
цитирай
5. joysii - Начиии. . . не мога да разбера какво е ...
12.11.2022 10:32
dobrodan написа:
Начиии... не мога да разбера какво е толкова трудно на мъжете да запомнят:
- Дебела ли съм? - "Не!"
- Как ми стои новата рокля? - "Супер!"
- Вкусно ли съм сготвила? - "Отлично!"
- Коя е по-красива - Моника Белучи, или аз? - "Ти!"
Ма, не е ядрена физика, да му се не види!

.........................
Аааа, хахахаха...хич ги няма това мъжете понякога!Ми не е ядрена физика, ама те така, застреляни го играят.
цитирай
6. joysii - И аз много обичам женското прият...
12.11.2022 10:33
noir написа:
И аз много обичам женското приятелство и някой да ми държи ... чадъра :-)

...................
Хм, чадъра...
цитирай
7. dobrodan - Чадърът само за прикритие, да не се вижда отстрани ;):):)
12.11.2022 13:00
Филю
(финдли по родопски)
превод: неизвестен български гений

- Кой лопа тъй посряд нущя?
- Яз лопам - речи Филю.
- Въри си. Яз ни съм такваз!
- Ни си ли!? - речи Филю.

- Си чул ти някуй уйдурма...
- Съм чул ми! - речи Филю.
- Възгеч бе! Въх, чи срамута...
- Ми... срам ма й! - речи Филю.

- Да зема ся да дода вън...
- Ила, де - речи Филю.
- На портата сидиш кат пън.
- Кат пън съм - речи Филю.

- Да флезиш, ама де да знам...
- Да фляза - речи Филю.
- Ши гръмни целия мигдан!
- Ши гръмни - речи Филю.

- Виднъш да скочиш тос дувар...
- Ши скоча! - речи Филю.
- Шта праа дармадан пужар.
- Напрай ма! - речи Филю.

- Шта пусна, ама глей сига...
- Пусни ма! - речи Филю
- Шми висниш утре сигур пак...
- Шти висна! - речи Филю.

- Пък утпудир да си мълчиш!
- Шa мълча, ми! - речи Филю.
- Оф, аз ши стисна май учи...
- Стисни ги - речи Филю.
цитирай
8. joysii - 7. dobrodan - Чадърът само за при...
12.11.2022 20:09
7. dobrodan - Чадърът само за прикритие, да не се вижда отстрани ;):):)
13:00
Филю
(финдли по родопски)
превод: неизвестен български гений
===========
Eхаа, върхът, бе! Не го знаех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406448
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031