Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2022 15:42 - Вангелия
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2796 Коментари: 10 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази сутрин, случайно, на канал " Носталгия" попаднах на руски сериал с това име !Щях да подмина, но пейзажът ми се стори странно познат! ? И се оказа, че филмът е посветен на баба Ванга, а пейзажът си е нашенски!

Много мръсни и зли хора са руснаците, да знаете! Първо,  тръгнали да ни освобождават, без нотариално заверено искане от нас? Нарушили закона!  Нас са ни наричали рая османлиите, демек живели сме си в рая! Харно и в Сансуси! Щеше ли да го има този ад сега, ако ни бяха оставили като раЯ в РАя? Нямаше, естествено!

Та и филма? Направили сериал? Питали ли са филмовото ни студио, искали ли са разрешение?  Ами те е можело, след някой и друг век, пардон, ден, да направят по- хубав, два пъти,  филм?!

Филмът , учудващо, макар и малка част от него да съм гледал, описва правдиво живота на Ванга!  Първоначално в земите ни ,сега под името Северна Македония, и после-  в Петрич !
Само една грешка засякох, за " Курск" ,подводницата ! Това ,че Курск ще потъне, го каза на Кеворкян във " Всяка неделя" ,след дълго уговаряне от негова страна, да предскаже нещо, което ще се случи! Тя упорито отказваше, но има  ли арменец, който да вдилга знаме на откази с думи? Накрая кандиса-Само три думи каза и нищо повече-" Курск ке потъне" Той се смая, видимо!  Аз също! Как ще потъне Курск, в тази безкрайна равнина, избрана за най- голямата битка в света с танкове?  След години се разбра, кой Курск е имала предвид!?
И друго, любопитно!
Дават един лекар- руснак в София, върл враг на болшевизма, в годините на войната, началото й! Контактуващ с германци?  Казва ,че повече не иска да види Болшевишка Русия?  Дори германците се изненадаха?
После жена му го попита-Как, ако е така, защо се е  съгласил да стане руски шпионин? И той и каза-Родината е друго нещо, тя е над всичко! Такъв е руснакът-матушка Русия е наравно с майка му!

С Ванга среща не съм имал. Чувал съм разкази за нея. Но служих в Ямбол. В полка имаше взвод от македонци  от Петрич и околностите му
Предупредиха ме, когато застъпвам наряд с тях ,да съм бдителен, ще ме тестват?  Да не се поддавам на провокации!  И наистина, още на първия наряд, като дежурен по КПП, в стаята влезе един от тях Направих се, че не съм го забелязал, четящ някакви бумаги Обърна се към мен на " фазан" ? Ние, старшини школниците носехме чорапи марка "фазан" ? За разлика от войниците, те бяха с партенки. И затова злобата придобиваше форма фазан. Казах му , че имам важна работа, да излиза!  Завъртя се зад мене Правех се на потънал в четене, но го държах под око. Посегна към кобура на пистолета и направи опит да го измъкне?  Светкавично го извадих, заредих и насочих съм челото му И му наредих, без да мърда встрани, заднешком и навън !Иначе - военен съд или куршум!  Излезе като препариран! Неговите хора стояха навън и наблюдаваха!
А с футбола ги спечелих окончателно, Макето е или тиква , или футболист, като едното не изключва другото! Играеха веднъж, аз скучаех и ги гледах Поканиха ме!  Казах ,че не разбирам от фуутбол, ако греша в правилата, да ме поправят Да, ама им разказах играта Не можеха да повярват?
Батарейният им се чудеше, какво съм направил, че така ме обичат?  Казах му , че и аз имам македонски корен, затова !

Правеха всякакви зулуми,Един заби брадва в главата на друг но когато бяха с мен, нито веднъж не си показаха рогата!  Давах редовно наряд с тях! Знаеше се, че ще са дисциплинирани, заради мен!

Едно момче, когато бях дежурен по КПП, от тях, редовно  беше мой помощник?Особено в началото Запомнил съм фамилията му- Точев Каза ,че е от Петрич и ,че е сестрин внук на баба Ванга! Още първата вечер ми разправи, как се е получил феномена при нея По описанието разбрах, че при буря е попаднала в хобота на смерч, била е още момиче, той я евдигнал на десетина метра и я е изтървал от тази височина  Получила е при падането, светкавица в очите и е ослепяла След време разбрала ,че вижда неща в бъдещето! Надавах ухо на историите ,които ми разправяше, но имах и едно на ум! Да не е провокация някаква, бях в щаб на полк, като нищо може да изгърмя! Един мой съученик осъдиха на смърт заради игра с радиоставции, наистина, с турците! Баща му беше голям партиен фактор Отмениха смъртната присъда, пратиха го в мината и там загадъчно падна от няколкостотин метра височина?
Та, само слушах, без да коментирам!

Момчето беше почтено обаче Разчу се из дивизията, че има при нас човек на Ванга! На един подполковник изчезна сина му. Насочиха го към Ванга и момчето. То уреди час с пралеля си и двамата заминаха за Петрич Вечерта, след завръщането, беше с мен, на КПП-то. Питах го, какви са вестите, какво е станало с момчето? Каза ,че засега са добри, живо е !Питах го, защо засега? Ванга казала, че то е живо, но какво ще прави по- нататък, родителите му щели да получат писмо за това! Повече нямала право да казва!
Цяла България следеше тази необичайна история! Родителите наистина получиха писмо, в което то уведомява, че страда от нещастна любов, не вижда смисъл в живота си и ще му сложи край! Намериха го,  след няколко дни на усилено търсене,  мъртво ,нъкъде около Обзор, ако ве ме лъже паметта?

Но на Точев излезе име, че може да осъществи връзка с Ванга ,за такива екстремни случаи!  Ако не всяка седмица, през седмица, до края на службата водеше някой висш офицер в Петрич, при баба Ванга!
После, при всеки мой наряд на КПП- то или като началник караул, беше при мен! Без да го питам, разказваше,  как е протекла срещата! Аз се интересунах от резултата, следях, дали е познала?
И трябва да уверя невярващите, че не сбърка нито веднъж
!
По теория на вероятностите да познае или не, процентите са поравно-  петдесет на петдесет, ако разчита на случайно попадение!
Но абсолютните  сто процента говорят, че няма случайност, феномен е, наистина!



Гласувай:
31



1. monarh1991 - Здравей, приятелю!
06.12.2022 16:00
Сериала го засичах по националната телевизия, интересен е, има и български актьори, един от тях изпълнява ролята на цар Борис. Даваха как предрича смъртта му, ако не греша. Иначе са вмъкнали и художествена измислица, посещение на Хитлер и Химлер при нея, те никога не са посещавали България, струва ми се. Да, има такива феномени, чувал ли си за дядо Влайчо?
цитирай
2. sorossadistfucking - Леоне, майстор си!
06.12.2022 16:42
Чудомир за Стара България, Леон за вчерашния и днешния блог.бг. Здраве и живот, бае!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей и ти, приятелю!
06.12.2022 16:54
1. monarh1991 - Здравей, приятелю!
16:00
Сериала го засичах по националната телевизия, интересен е, има и български актьори, един от тях изпълнява ролята на цар Борис. Даваха как предрича смъртта му, ако не греша. Иначе са вмъкнали и художествена измислица, посещение на Хитлер и Химлер при нея, те никога не са посещавали България, струва ми се. Да, има такива феномени, чувал ли си за дядо Влайчо?
цитирай

Изтрий

Да, има такива сензационни публикации За нейна среща с Хитлер, дори за среща на Хитлер със Сталин на територията някъде нна днешна Украйна! не е изслючено и да е истина, освен измислица
Но за Курск го чух ,мисля ,че беше преди промяната , а не по времето на Елцин, защото ,зад говорещия по телефона стоеше портрет на Елцин!
Да ,чувал съм за дядо Влайчо, говори се ,че бил по- голям феномен и от Ванга Не знам и не споря!
Разпутин също е бил феномен Смятали го за шарлатанин, но е излекувал царевича от хемофилия, нелечима и днес , а при убийството си е ужасил всички с две последователни възкръсвания-първо от отровата -конска доза цианкалий и второ от изстрела, който е бил смъртоносен! Дори и при удавянето, когато зсички мислили ,че е мъртъв в ледените води, изплувал и са наложило да го доубиват с гребла!
А Ванга, наистина мисля, че е феномен, защото разпознаваше безгрешно!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Привет, приятелю!
06.12.2022 17:00
2. sorossadistfucking - Леоне, майстор си!
16:42
Чудомир за Стара България, Леон за вчерашния и днешния блог.бг. Здраве и живот, бае!
цитирай

Изтрий

Благодаря ти, изненадваш ме! Но това е много задължаващо и отговорно едновременно с това!

Всичко най-добро, като пожелание от мен!
цитирай
5. panazea - Значи макетата фазан ще ти викат и ще се гъбаркат с тебе , а пред дулото на пистолет замръзват?
06.12.2022 17:46
За баба Ванга сигурно е вярно . Най-смешното е , че величията я отричаха , защото това не може да бъде , а сами я търсеха! Още тогава лицемерие и двуличие . Линията на партията беше , че не може да има такъв човек , въпреки примерите в историята. Не признаваха феномени . От друга страна ходеха да се допитват до нея.
А руснаците много уважават Ванга , повече от нашите.
Когато направи църква , не искаха да я канонизират , пък тя им рече , че тази църква ще съществува и без техния канон. И какво им пречи нейната църква в Рупите? Самото място е свещенно и лековито с тези извори !
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
06.12.2022 20:46
Слушал съм, че в Русия Ванга е доста популярна. Не разбрах документален или игралния филм си гледал?
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
06.12.2022 23:13
kvg55 написа:
Слушал съм, че в Русия Ванга е доста популярна. Не разбрах документален или игралния филм си гледал?


Нещо междинно е. Сериите, героите и събитията са реални, но ролите им си изпълняват от артистите. Но, все пак,аз съм гледал само две серии, те са 12!

Лека нощ!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
07.12.2022 01:02
5. panazea - Значи макетата фазан ще ти викат и ще се гъбаркат с тебе , а пред дулото на пистолет замръзват?
06.12 17:46
За баба Ванга сигурно е вярно . Най-смешното е , че величията я отричаха , защото това не може да бъде , а сами я търсеха! Още тогава лицемерие и двуличие . Линията на партията беше , че не може да има такъв човек , въпреки примерите в историята. Не признаваха феномени . От друга страна ходеха да се допитват до нея.
А руснаците много уважават Ванга , повече от нашите.
Когато направи църква , не искаха да я канонизират , пък тя им рече , че тази църква ще съществува и без техния канон. И какво им пречи нейната църква в Рупите? Самото място е свещенно и лековито с тези извори !
цитирай

Изтрий

Извинявай, покрай мачовете се заблудих и съм пропуснал коментара ти!
Знаех, че трябва да покажа хараквтер пред тях, за да ме слушат, иначе ще се качват на главата ми! Може да ритам топка с тях, ама да ми взима пистолета, има много здраве! Като видя ,че положението е сериозно, удари на молба, шегувал се, бивало ли, чак дотавм да се впрягам? Само ,че такива шеги не ми минават Да ме разправят после, че ми взел пистолета? Нека да разправят, че е напълнил гащите, като видя, че не си поплювам! Разбира се, че нямаше да стрелям, но взех страха на него и на останалите! Само с това!...

Да, не им беше удобна баба Ванга!Изместваше се центърът на народната обич - от тях към нея И егоизмът им проработваше- другите далеч от нея, не е това ,за което се представя, но те- за тях може да е полезна! Защо да пропускат келепира?Имат нужда от нея!
Аз виждах ,че дават този сериал, но съм гледал, едва днес само две серии Не допусках ,че е за баба Ванга Руснаците наистина я тачат и ценят
Но, аз не мога да забравя, че от множеството заплетени случаи, с които я занимаваха нашите хора от дивизията, в нито един не сбърка! Даже Точев ми предлагаше тогава, да ме заведе при нея, само да искам Толкова хора е завел, мен ли ще пропусне! Но аз предпочетох ,само да съм свидетел!

Лека нощ?
цитирай
9. bezistena - Поздрави, Адаш, за свидетелството ти за свръхестествения феноменален статут на Света Ванга!
07.12.2022 18:53
По изричната воля и внушение на Светицата ще публикувам постинга ти в единствената в света организирана, сертифицирана и оторизирана от нея фейсбук група –
"Ванга. Предсказания"
https://www/groups/260144208488786,
създадена и администрирана от нейния кум Сергей Кастарной, култовият централен персонаж от филмите за Света Ванга и предаванията за нея по най – гледаната програма "На самом деле" на Първи канал на Руската държавна телевизия, които можете да гледате на
https://www/results?search_query=На+самом+деле+ванга

Каня аудиторията ти от читави Българи да станат членове на фейсбук групата.
По една неслучайност съм модератор в групата по покана на Кастарной по повеля на Света Ванга.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
07.12.2022 21:48
bezistena написа:
По изричната воля и внушение на Светицата ще публикувам постинга ти в единствената в света организирана, сертифицирана и оторизирана от нея фейсбук група –
"Ванга. Предсказания"
https://www/groups/260144208488786,
създадена и администрирана от нейния кум Сергей Кастарной, култовият централен персонаж от филмите за Света Ванга и предаванията за нея по най – гледаната програма "На самом деле" на Първи канал на Руската държавна телевизия, които можете да гледате на
https://www/results?search_query=На+самом+деле+ванга

Каня аудиторията ти от читави Българи да станат членове на фейсбук групата.
По една неслучайност съм модератор в групата по покана на Кастарной по повеля на Света Ванга.


Давам ти пълните права, да се разпореждаш с материала както намериш за добре! В него са отразени скъпи за мен спомени от Ямбол и от казармата! Годината,прекарана там, остави отпечатък върху по- нататъшния ми живот! Направи ме боец, който защитава позициите си ,без да мисли за отстъпление или предаване
И, разбира се споменът за баба Ванга, която веднъж не сбърка, в това, което каза! Съжалявам, че не се срещнах с нея!
Беше феномен истински!

Хубава вечер, Адаш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9135699
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031