Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2018 18:37 - КВАРТАЛНИЯТ ПИЯЧ
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 1889 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 16.10.2018 18:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кварталният пияч съм аз с една душа-шушулка, към Седма пейка крача в крач или към чужда булка. Или в познатото кафе пред фабриката стара поръчвам бира или две, без гозба, без попара. Дали душата ми върви към Рая или Ада и аз не знам, но с водка ври и някъде пропада. Не ме е викнал още Бог отчетът да си давам и аз, с един себевъзторг лирично го раздавам. Какво ли ще оставя тук? Една зелена капа. Цигарка, хлебец, лист и лук. А...и мечта за слава! 16 октомври 2018г., София - Варна - София Росица КОПУКОВА С ПОСВЕЩЕНИЕ!



Гласувай:
8



1. rosiela - КВАРТАЛНИЯТ ПИЯЧ
16.10.2018 18:50
Кварталният пияч съм аз
с една душа-шушулка,
към Седма пейка крача в крач
или към чужда булка.

Или в познатото кафе
пред фабриката стара
поръчвам бира или две,
без гозба, без попара.

Дали душата ми върви
към Рая или Ада
и аз не знам, но с водка ври
и някъде пропада.

Не ме е викнал още Бог
отчетът да си давам
и аз, с един себевъзторг
лирично го раздавам.

Какво ли ще оставя тук?
Една зелена капа.
Цигарка, хлебец, лист и лук.
А...и мечта за слава!

16 октомври 2018г., София - Варна - София
Росица КОПУКОВА
С ПОСВЕЩЕНИЕ!
цитирай
2. yolo39 - О,Роси
16.10.2018 21:52
О, Роси!
Спри, недеи! Не убиваи
блогара поет.
Без него блогът ще скучен;
(освен ако заямесвтиш ти)
От твоите "посвещения"
,нагона поетичен
ще му спадне
и таланта ще замре
.И без това, струва ми се,
че музата му е вече отлетяла)
цитирай
3. stih - Пияч!
16.10.2018 23:46
Пиячи много, но не всеки може да се изразява в рими... :)
цитирай
4. missana - Еха!
17.10.2018 01:43
Пишеш по-остро от бръснач и с перо сцепи тази шушулка.
Браво, Роси! Напълни ми душата.
цитирай
5. apostapostoloff - Ако не знаеш какво е старческа сатириаза,
17.10.2018 15:45
ето ти подходящ пример:

“... с токчета девойките почукват покрай мене светлия си морз,
глътнах си синтаксиса до буква, с други думи – онемях, of course! –
ненадейни, млади, тъй красиви! – сякаш че от други свят дошли,
щях да ги почерпя сок от киви във бистрото „Третите петли”,
щях да тръгна с тях по вълнолома, в парка да им набера цветя,

да ги гледам в сладостна притома! – стихчета в зори да им шептя,
да им пусна Пол и Джон и Ринго, или някой филм със Джони Деп,
и да литна – утринно фламинго! – над пампаси, прерии и степ,
Боже мой, да пукна във затвор за луди старци, вече съм готов! –
две девойки с токчета по морза ми изпращат слънце и Любов.“
цитирай
6. rosiela - Благодаря за интересните отзиви: Ели, Йоло, Младене.
17.10.2018 20:16
Нещо не ми пуска " одобри". Като отпуши, ще ги пусна.
цитирай
7. apostapostoloff - Днешният ден е паметен!
18.10.2018 15:28
Днес световният поет Графоман Гагаузин не ни калеса със стихче. Прояви загриженост към провинциалните поети с регионално значение и провери какво му се е случило. Ако е препил, да му изпратим по Еконт “Алка Зелцер“!
цитирай
8. rosiela - Нищо не знаете вие.
18.10.2018 16:29
Бродело старчето низ Варна и каканижело метафори по мой адрес. Поради което ми вдигна рекламата без поръчител.
А като му дойде в повечко от моите верни и правдиви анализи, вземе та препие и зачезне за ден- два.
цитирай
9. rosiela - Пиеро и пияницата.
10.11.2018 11:09


цитирай


7. rosiela - Пренебрежение има към лицемерното протежение, " рецензенте"! Знаеш кое е то!
11:06


pvdaskalov написа:
Ако червеният палец се вмъкне с взлом в редичката на слънчевите деца, аз се отказвам, Валери, от това щастие. Боже, какво нахалство и пренебрежение към най-светлите човешки чувства от страна на някаква си там фуста. Помръкна ми създаденото от творбата ти настроение. А може би това е целта - да бъдем огорчавани с присъствието на ненормалници. Има си заведения за такива - с олющени стени и железни решетки на прозорците. Преди това може да се подложи на терапия, ама изглежда неще...
Извинявай, Валери. Бесен съм. Това не е спало да си покаже ината. Изглежда е на заплата...
П и е р
Ако някой мисли, че пресилвам случващото се всеки ден, ще му изпратя архивираните клетви по моето семейство от този червив, пардон, червен палец.


цитирай

Редактирай | Изтрий


8. rosiela - Пиеро, ти имаш ли семейство, клетнико,
11:07

или само даваш вид?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603332
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031