Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2020 10:38 - Българската Тоска има право да каже всичко
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2212 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 15.09.2020 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изпяла е почти всичко за сопрано, покорила е световните сцени с дарованието си, пяла е с всички "големи" през времето на кариерата си. Създала е и създава бъдещи" дами и господа "на оперната сцена. Тоест полученото Свише е "върнала" с лихвите в полза на хората. Тези дни нейно изказване за протестите раздели част от хората в страната и се чуха възгласи от Осана до Разпни го . "Осана "-казвам и аз, независимо , че е от страната на тези , които страстно биха ме разпнали и съм категорично против "Разпни го" макар че "извиканото " дойде от посока на съмишленици за момента. Райна Кабаиванска е толкова голяма, че може да си позволи и да сбърка . Голямите имат също своите пристрастия, подобно на нас извън сцената могат да направят погрешния избор. Да, фортисимо на "Осана" за Кабаиванска въпреки недооценката и за политическата ситуация в страната и пристрастията и които уважавам/ те до голяма част са фамилно-биографични, като моите например/ Все пак в какво сбърка Кабаиванска? Основното объргване на" дивата " е че публиката и , настояща и бъдеща е на площадите, а властниците наши мислят за Чочо сан единствено като за марка вермут. Езикът на властта в България днес не е езикът на Пучини, а езикът на простака-"проста кърджалийска п-ка" " на прост човек к-р се набива" ... И какво единение може да има с този език- примата не обяснява. Как един високообразован и постигнал всичко в професията си човек , какъвто безспорно е президентът Радев , да се единява. Къде точно в "петолинието " да се срещне с авторът на горните цитати? Пагубното , котето госпожата не разбира е , че езикът на простака се мултиприцира, че този език се счета за престижен . Че да говориш като премиера днешен , български е престижно дори и на малкото "късче хартия" на което пиша в момента. В него могат да обещаят на госпожата "че ще врещи като коза в Тойотата", да я пратят в "природата" на майка и, или в "Задния и двор"... Операта е трудна за възприемане , необходимо е много време да станеш неин фен. "Простащината Томиславе ,лесно влиза, като нож в масло, като к.. в..."



Гласувай:
6



1. germantiger - същността
15.09.2020 14:16
истината е, че бсп е наследник на бкп

от бкп нямаше наказани и нямаше възмездие за престъпленията извършени от комунистите

ти си пишеш за нещо, аз за друго

но истината е, че в бг нямаше справедливост

справедливостта е почти непостижима и все пак...

още по-долно е, че маса комунисти/"бивши" в бсп и нейни фенове/избиратели не усещат никаква вина

поради това примирение с всички не може да има и заради това лично аз/персонално ще мразя заслужено винаги
цитирай
2. blackpredator - Венци,
15.09.2020 14:59
българската Тоска пристана на Скарпия
това го няма у либретото..
пфу!
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не си прав Блеки. Кабаиванска е невинно хлапе към 85. И ти го казвам убедено и от опит
15.09.2020 21:49
Говорил съм с нея няколко пъти, около кучетата си. Преди 7, 8 години се срещнаха с нея в Борисовата и веднага получи доверието им, а те интерес от нейна страна.
Имаха няколко срещи от тогава , а и аз покрай тях успях да си кажа по някое и друго изричение с примата , а да чуя и нея. Считам се определено за щастливец
Повярвай ми, има за какво да е резервирана предишния режим. Най-малкото , че с ходотайство е записана в Консерваторията. Не е получила разрешение от Бургазкото ОФ отначало. Записва Физика и математика. Независимо от Талантището което има не я пускат. Като самодейка прави силно впечатление и няколко водещи по това време музиканти се преборват за нея.
Тя няма и идея какво представлява Борисов, не може и да си представи, че властите ще активират агитките за да опорочат протестите. Повярвай ми, тя както е голям творец е и много наивен човек. Слуша какво и говорят колегите от НБУ и повтаря
Не бъди "кратунковец" -Слушай песента на Кабаиванска, не приказката и за неща които са далеч от нея

blackpredator написа:
българската Тоска пристана на Скарпия
това го няма у либретото..
пфу!

цитирай
4. vencivaleri1951 - Винаги съм се учудвал, как въпреки интелигентността ти, въпреки познанията които имащ по
15.09.2020 22:18
germantiger написа:
истината е, че бсп е наследник на бкп

от бкп нямаше наказани и нямаше възмездие за престъпленията извършени от комунистите

ти си пишеш за нещо, аз за друго

но истината е, че в бг нямаше справедливост

справедливостта е почти непостижима и все пак...

много въпроси си образуваш безсмислено нерви. Хубаво, ти ще мразиш мен, аз теб и докато се мразим Борисов ще "реди пачки в чекмеджето". Имаше ниша в Дясно и той стана десен и лидер на десните. Ако нишат беше в ляво, щеше да е ляв и щеше да говори не за дядото земеделеца, а за дядото комуниста...
А може би ти трябва да ми се извиниш. Баба ми през 44та за една седмица е побеляла. Седмица през която е погребвала родата си в едно нишко село, сега квартал на града. 8 човека, като най възрастният /прадядо и/ е на 92, а най малкият е на 4 години/на племеницата и дете/ -изгорени всичките /заедно със селото/ с огнепръскачки. Направилиса го отстъпващи от Изток войници от Вермахта. Възможно е и дядо ти да е бил сред тях?
Ние се мразим защото всеки от нас има своята история. Ти имаш своята, аз моята и това ще е до тогава докато не разказваме на децата си една и съща история, написана безпристрастно от специалисти , а не от "победителите"
Преди 9ти септември казват, че държавата ни била фашистка, след 9ти пък комунистическа. И двете неща не са напълно вярни, но вярно е че и в двата периода имаме ДЪРЖАВА. Днес държавата отсъства, а в недалечно ъдеще ще отсъстват и българите. И това ще е справедливо. Не може омразата да е определящото в живота ни и да съграждаме бъдеще!?

още по-долно е, че маса комунисти/"бивши" в бсп и нейни фенове/избиратели не усещат никаква вина

поради това примирение с всички не може да има и заради това лично аз/персонално ще мразя заслужено винаги

цитирай
5. vaquero - vencivaleri1951,
15.09.2020 22:19
А, Веждичката като беше министър Го водеше на културни мероприятия.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Веждичката също е добър и щедър човек и не лош маестро.
15.09.2020 22:29
Уж беше по малките пластики, а какво голямо прасе презентира:)

vaquero написа:
А, Веждичката като беше министър Го водеше на културни мероприятия.

цитирай
7. germantiger - ...
16.09.2020 09:20
продължавам да се учудвам как въпреки показаната от теб и призната от мен твоя интелигентност опростяваш и грешиш или нарочно манипулираш

лично теб не мразя и никъде не съм споменавал подобно нещо в коментара ми

предполагам ти не си вършил престъпления и не заслужаваш ничия омраза

надявам се, не си забравил, че след 44 г.червените вършеха възмездие и престъпления, накзаха по тяхному виновни и невиновни

не си забравил обаче, че след 1989 червените не бяха наказани нито по червен/вашему начин, нито по някакъв друг

иначе казано - извършилите престъпления срещу червените бяха накзани и дори убивани

вашите червени престъпници обаче не бяха наказани

учудвам се, ако не разбираш това, зщаото то е ясно и за ум далеч от твоя капацитет

освен това не образувам нерви - омразата ми едълбоко мотивирана, осъзната и свързана с кантианското ми чувство за справедливост

надявам се, следващия път да не опростяваш нещата, а че мен гледаш да ме направиш на елементарен дори правейки ми причиден комплимент все пак усещаме :)
цитирай
8. vencivaleri1951 - Не не манипулирам
16.09.2020 14:16
Просто сме различни, различни са тези които почитаме

Син съм на военен, но не бих наредил военен сред предпочитаните от мен да кажем първа двадесетица хора на които се възхщавам-е Лермонтов и Екзюпери може би ще вкарам...
Българските цре на които се възхищавам са Иван Асен 2ри и най-вече на нашия Петър Първи. През цялото си царуване не е водил нито една война, а е царувал дълго-повече от 30 години , а тогава толкова е била средната продължителност на живота...
Не ме кефи Ахил, а Омир...Не ме кефи Агамемнон , а Терсит...
С две думи не ме кефят тези които водят хиляди и милиони на смърт, а ези които спасяват животи, предотвратяват или се мъчат поне да предотвратят подобни страдания. Всеки човек е уникален и никой няма право да прекъсва по свое усмотрение или тщеестлавие със смърт или обезличаване тази уникалност.
Аз съм смешен пацифист, нямам характера и възпитанието да бъда груб и когато все пак го направя, съжалявам.
Имам пиятел когото обичам, но с когото никога не довършваме разговорите си. Един от нас става и си тръгва...Смешно беше преди година, когато станах, взех си чантата и казах, че "кракът ми няма повече да стъпи тук" ...Последва бурен смях-бях си в къщи!?
Запознахме се в ШЗО Аз следвах в Питер, той ВИФ
После разбрах , че е постъпил във френския легион.
Пишехме си общо взето редовно. Когато специализирах в Париж се видяхме няколко пъти-почиваше след мисия в Африка. ПРитежаваше енциклопедични знания-ходещ Гугъл. Атлетичен и щур. В главата му бяха все пълководци и битки, но не това бе силната му страна, защото бе пристрастен
Беше много на ти с джаза и блуса, сам беше не лош духач, но му се струваше несериозно да си губи времето с музика, когато можеше да "дрънчи с шпорите" Не казвам , че има провален живот-много знае, много е видял и почуствал на своята кожа, но зад себе си има няколко провалени брака -къде ли не. Има нещо в теб, което ми напомня за него. Имам чувството , че харесвате еднакви неща

germantiger написа:
продължавам да се учудвам как въпреки показаната от теб и призната от мен твоя интелигентност опростяваш и грешиш или нарочно манипулираш

лично теб не мразя и никъде не съм споменавал подобно нещо в коментара ми

предполагам ти не си вършил престъпления и не заслужаваш ничия омраза

надявам се, не си забравил, че след 44 г.червените вършеха възмездие и престъпления, накзаха по тяхному виновни и невиновни

не си забравил обаче, че след 1989 червените не бяха наказани нито по червен/вашему начин, нито по някакъв друг

иначе казано - извършилите престъпления срещу червените бяха накзани и дори убивани

вашите червени престъпници обаче не бяха наказани

учудвам се, ако не разбираш това, зщаото то е ясно и за ум далеч от твоя капацитет

освен това не образувам нерви - омразата ми едълбоко мотивирана, осъзната и свързана с кантианското ми чувство за справедливост

надявам се, следващия път да не опростяваш нещата, а че мен гледаш да ме направиш на елементарен дори правейки ми причиден комплимент все пак усещаме :)

цитирай
9. blackpredator - аз пък Венци,
16.09.2020 16:03
кажи речи от детството, имам имунитет към тоя вирус звездомания
за мене левият крак на Стоичков има еднаква стойност
с дясната ръка на Юмер - заварчик, който и 3D ще те изВежди
или пък ларингса на въпросната ни прима
имам добър познат ларинголог, който няма да спи, докато не ти извади
кърлеж, или не ти стопи температурата до "Грета Тумберг"
за ларингса, да не говоря
ще ти досажда, докато не завикаш като Жозе Моуриньо..

за мене Венци, това са стойностните хора
равни!
равни с претенциозния бабек
и за мен с еднаква стойност
че и повече..
цитирай
10. vencivaleri1951 - Има доза истина, но само доза..
16.09.2020 20:30
Всеки е майстор в своята област, но едни майстори остават в нишата на "безсмъртните" , другите макар и много полезни и дали на обществото остават безимени. Не искам да споря с теб, макар, че успя да ме изненадаш

Впрочем Кабаиванска не страда от звездомания. Съвсем е достъпна . Дори бих казал, че е стеснителна в известна степен и навярно това е от страхопочитанието на нас обикновените и фенове.

blackpredator написа:
кажи речи от детството, имам имунитет към тоя вирус звездомания
за мене левият крак на Стоичков има еднаква стойност
с дясната ръка на Юмер - заварчик, който и 3D ще те изВежди
или пък ларингса на въпросната ни прима
имам добър познат ларинголог, който няма да спи, докато не ти извади
кърлеж, или не ти стопи температурата до "Грета Тумберг"
за ларингса, да не говоря
ще ти досажда, докато не завикаш като Жозе Моуриньо..

за мене Венци, това са стойностните хора
равни!
равни с претенциозния бабек
и за мен с еднаква стойност
че и повече..

цитирай
11. theeconomist - .
17.09.2020 10:31
тая Тоска Кабаиванска е жива "тоска"!
цитирай
12. germantiger - ти не, но престъпници в червено бол
17.09.2020 10:31
деда бяха всички комунисти като теб

за съжаление има премного червени престъпници

за техните биографии може да прочетеш в много книги и документи, не в блог

кого аз почитам или на кого се възхищавам и чета... ще се получи половин книга, не е удобно да го стегна в коментар като теб

инае рода лермонтови започва от шотландски наемници на руска служба, просто любопитен детайл
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059644
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031