Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2020 08:44 - J, ai
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2913 Коментари: 53 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера бе тъжен и велик същевременно ден/за мен/ Годишнина на любимия ми поет.

На този ден винаги , където и да съм препрочитам нещо от Вапцаров.  Вчера прочетох и друг автор и се опитах да разбера разликата в мисленето на двамата.
-Аз имам хиляди книги -казва единият
-Аз имам едни моторни песни , които ви "изпях"-каза другият
-Аз имам три къщи и правя четвърта-каза единият
-Аз имам една вяра, която ви дадох-каза другият
-Аз ръководя дивизия-казва единият
-Аз имам един народ с когото се обичахме-каза другият
-Аз съм неотразим и имам много жени, които врещят като кози в тойотата ми
- Аз имам една , на която подарих стих преди смърта си-каза другия
-Аз имам 14 чифта маратонки-каза единият
-Аз преди 32 години дойдох гол и бос на този свят и си тръгвам пак така-каза другия

Четейки двамата си мисля, че твое е само това , което си дал на другите



Гласувай:
12



1. morskipesni - Точно така е.
24.07.2020 09:55
Освен това, човек има съсвсем малко възможности да даде нещо ЖЕЛАНО ОТ ДРУГИЯ в ТОЧНО ПОДХОДЯЩИЯ момент. Не бива да се изпускат!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Много често
24.07.2020 10:50
са достатъчни сълза, усмивка, добра дума...



quote=morskipesni]Освен това, човек има съсвсем малко възможности да даде нещо ЖЕЛАНО ОТ ДРУГИЯ в ТОЧНО ПОДХОДЯЩИЯ момент. Не бива да се изпускат! [/quote]
цитирай
3. starforlife - Чакай сега...
24.07.2020 11:09
Последно: Този Гочо, който ама хич и изобщо не те фрустрира (и не само теб - и не само теб), последно, има ли ги всичките тези неща или животът си го измисля?

И, Венценце, запомни: Да напишеш нещо на френски, когато от космоса си личи колко си неграмотен дори на родния си език (надявам се да е българския, защото то повече тачиш руския) е безкрайно смешно.
Особено когато при фразата "Аз имам" поставяш запетайка, а такава не би следвало да има.


ПС: Знам-знам, сега ще последва "Не питай за лудото - то само е обажда" или "Пациентът е вече тук". (А защо не и ЧерноПръцковото "Ами припознал си се - припознал".)
Затова измислете нещо друго. При все, че за това се иска Въображение,, а то не резонира с робското (ви) съзнание.
цитирай
4. apostapostoloff - Вапцаров ли беше написал
24.07.2020 11:11
"Калугир ме гони, мамо"?

Мен ако питаш LexParsy е по- голям поет от Вапцаров...
цитирай
5. vencivaleri1951 - Че лудото само се обажда съм съгласен
24.07.2020 12:27
И за фрустрацията съм съгласен- простотията винаги ме е фрустрирала!
Ето дори преди малко видях Борисов да си проветрява под
мишниците публично ,правейки от сакото си ветрило. Фрустрирах се!
Знам, че си полиглот, че четеш любимия си Дюма в оригинал, че си превеждал Стартър, но ми позволи и на мен малко волност - да поставям апостроф , където смятам ,че трябва.
В руския език не се пише както чуваш. Сложен език е, дори падежите му стоят. За разлика от него, ние сме доста опростили нашия език, почти сме изхвърлили падежите, излишните букви, а аз по свой почин продължавам да ,,опростявам,,
езика . Каквото чувам, това пиша- срПският е така:) Хайде бЕгай за мицеларна вода и нови маратонки. Довечера да си аранжирал ,,бакелита,,!

quote=starforlife]Последно: Този Гочо, който ама хич и изобщо не те фрустрира (и не само теб - и не само теб), последно, има ли ги всичките тези неща или животът си го измисля?

И, Венценце, запомни: Да напишеш нещо на френски, когато от космоса си личи колко си неграмотен дори на родния си език (надявам се да е българския, защото то повече тачиш руския) е безкрайно смешно.
Особено когато при фразата "Аз имам" поставяш запетайка, а такава не би следвало да има.


ПС: Знам-знам, сега ще последва "Не питай за лудото - то само е обажда" или "Пациентът е вече тук". (А защо не и ЧерноПръцковото "Ами припознал си се - припознал".)
Затова измислете нещо друго. При все, че за това се иска Въображение,, а то не резонира с робското (ви) съзнание.[/quote]
цитирай
6. vencivaleri1951 - Не казвам, че е най добър
24.07.2020 12:47
, а, че на мен ми е любимият. Нямам твоите познания в литературата и дори не знам с кого го сравняваш. Често се питам Постоле, дали задължително в ГЕРБ влизат в персонажа на Борисов, или на теб ти идва отвътре?

quote=apostapostoloff]"Калугир ме гони, мамо"?

Мен ако питаш LexParsy е по- голям поет от Вапцаров...[/quote]
цитирай
7. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
24.07.2020 13:38
Ха, ха, ха, Ами, казах, аз, че, тачиш, руския, повече, дори, от, българския, затова, нямаше, нужда, да, ни, дръпваш, лекцията, за, величието, му,
Но, все, пак, ще, си, позволя, да, ти повторя, въпроса, си,
Последно: Този Гочо, който ама хич и изобщо не те фрустрира (и не само теб - и не само теб), последно, има ли ги всичките тези неща или животът си го измисля?
Не, за, друго, бре, а, защото, нещо, много, ти гъвкави, опорните, точки, Един, път, живота, си, го, измислям, а, друг, път, съм, имал, това, и, онова,
Противоречиш, си, а, така, не, бива - все, пак, ти, си, така, интелигентен,

ПС: Мицеларната вода продължавай да я изсмукваш от чепа ми, ама така ме напъва да те попитам нещо ново понеже прочетох императивността ти при ЧерноПръцко: Както какъв се явяваш в случая, когато изказваш императива, че МАРАТОНКИТЕ, които показах вчера не били маратонки?
В качеството си на руски възпитаник, който не може да цитира един руски производител на маратонки ли?
Защото ЗАПАДНИ аз мога да ти цитирам над 25 и то само ограничавайки се до световно известните.

Или в качеството си на естет, който на онази снимка на балкона ти ни показа там едни маратонки, приличащи на мръсни цървули, ама си седнал с мицеларната вода да пробутваш ръждата по балкончето ми, м?
цитирай
8. starforlife - Щях да забравя, значи:
24.07.2020 13:46
Както казваш: Имам си много жени. Ако трябва да съм точен - 14 - по една за всеки чифт маратонки. Ха ха ха
Така, че това с какво си вее Борисов ми е през кура, че и оттатък - на мен ми ДУХА всека път някоя от въпросните. В зависимост от това кои маратонки съм обул.
Виж когато съм бос - ми духат всичките вкупом - не бързай да се зарадваш, че мястото е свободно.
Хаааааааааааааааааааааааа ха ха ха
цитирай
9. radostinalassa - Значи имаш само 2 жени
24.07.2020 14:12
Ако са три, ще избутат едната. Но ти си доста обемен, няма страшно.
цитирай
10. petgrig - Аз пък си мисля,
24.07.2020 15:14
че си снесъл последната нелепица. Явно си до там умствено кастриран, че си окалял здраво и Вапцаров, ама няма с какво да го разбереш.
цитирай
11. blackpredator - има напредък
24.07.2020 15:46
Гочо вече е сложил Р у фрустриран
нещо като ъТ...
иначе пак си е панагюришката фуста..,

Полигоре,
страницата која ја баравте, не е пронајдена..
абе простак, нийде не се фписваш
цитирай
12. nkf - Ами, Вапцаров се отрекъл от всичко ...
24.07.2020 16:06
Ами, Вапцаров се отрекъл от всичко българско и станал "македонец", бил на къса каишка на руското разузнаване и даже получавал по някой лев от Радойнов; анагажирал се в цялостна предателска дейност спрямо българия и логично накрая гризнал дървото. И с основание. Вапцаров е лайно. Мръсно, миризливо комунистическо лайно.
цитирай
13. blackpredator - да ме прощаваш Венци за спама
24.07.2020 16:23
Мартине,
туй македонско комунистическо лайно ли го е написало?

от мене, контролирай сфинктера..

РОДИНА

Над тебе Пирин
издига гранити,
обвити във сиви мъгли.
Орли над бедни села
размахват крила
и хала в полята пищи.
А бяха години,
когато невинно
люляха ме празни мечти.
Живота бе ведър
и лесен,
живота бе щедър
и песен бе ти.
Но ето –
преминах
през дим,
през масло
и машини,
преминах през
гнет и тегло –
вред, където се борят
за хлеб.
И нещо се счупи
във мене.
Простенах от болка,
но бях без изход.
Погледнах надире
и плюх озлобено
и в теб,
и в самия живот.
Сега си ми близка,
по-близка от майка дори,
но днеска ме плиска
ненужно пролятата кръв,
насън ме души
площадния кървав двубой
на твои герои,
платени със чужди пари...
Тежи ми, Родино,
кошмарно жестоко тежи
димящата кръв
и аз ще те питам –
всичко това
за теб ли бе нужно,
кажи?
Вред мрак.
И в мрака – тегло и робия.
Глад.
Остана стотици години назад.
А нейде живота пулсира,
израства
завод
след завод,
бръмчат пропелери...
А моят народ
работи,
умира,
както в дълбоката
бронзова ера.
Аз пак те обичам,
Родино на Гоце и Даме,
защото израснах,
защото закрепнах във Теб.
И нося в сърцето си младо
тревожното знаме
и вечния устрем
на всички без покрив и хлеб.
цитирай
14. nkf - Да, тойзи коминтерновец е преди ...
24.07.2020 16:46
Да, тойзи коминтерновец е преди всичко позор за баща си и рода си, а след това и за всичко останало българско. Вапцаров е македонист - фактите са налице. Смятам, че няма да оспорваш факта, че е комунист. Връзките на Вапцаров със СССР с Цвятко радойнов, парите които е получавал /намерени в него/ и т.н. и т.н. са също вече много добре известни обстоятелства. Кой обаче създава "Македонския литературен клуб", кога и във връзка с какви цели е създаден тоя клуб? Отговорите са прости: 1938 г., София, България; Вапцаров - даже изнася доклад за задачите пред македонските поети и писатели въ връзка със задачите на коминтерна; Комунистическата идея /тя обаче е доста по-стара, но това е вече нюанс/ за създаване на самостоятелна македонска нация. Е, та, какъв е Вапцаров? Българин, патриот!??? Е, какъв е тоя, дето е плюл на собствения си род, в лицето на баща си. Ами лайно е! Ами какъв е тоя, дето с епоставил в служба на чужда, при това към онзи момент къде активно и открито, къде подмолно, но враждебна спрямо България държава?
цитирай
15. vencivaleri1951 - Естествено е да си получи заслуженото,
24.07.2020 16:57
нали е роден в страната на убитите поети...
Учудвам се , че ти посягаш към костите на надарен Свише човек, а отгоре на това пишеш и нелепици. Ти ,,родолюбцо,, имаш ли си представа какво щеше да се случи с България в Париж ако СССР ни беше обърнал гръб и ако нямахме съпротивително движение - нямаше да ни има, като държава вероятно. Има архиви, прочети.
В други архиви можеш да прочетеш какво е дала фамилията на Вапцаров за България- сравни я с твоята....Вапцаров няма как да е свързан със СССР, защото най - малкото Съветите са в тежко положение в това време, а особено в западната част на страната Съпротивата е подпомагана главно от англичаните. Оръжието, униформата например на баща ми са английски. Получавали са по въздух още и лекарства, пари, концентрирани храни. Ако се престрашиш да отидеш до Банско ще видиш, че и оръжието на Вапцаров е английско. Това не прави разлика естествено и присъдата му е перфектна, ако можем да се изразим за смъртна присъда така. Аз написах, че ми е любим поет , а не, че незаслужено е осъден. И за да бъда ясен, аз обвинявам тогавашното ръководство на комунистите , че допускат да бъде рискуван живота на Вапцаров, който нито е проф революционер, нито има и най малка представа за това което се изисква от него. Слагат го заради името и го затриват. Защото ако погледнем Сталин какво прави, ще видим, че интелектуалци и преносими произведения на изкуството биват евакуирани., а СССР е в критично положение и всеки човек е нужен, деца работят в заводите...и умират от преумора. И защо всичко трябва да се политизира и да не гледаме безспорното, позитивното, още повече говорим за човек който е мъртъв. Припомни си Дебелянов- ,,...мъртвият не ни е враг...,,
Да се отречем ли от Вазов , който определено е лош администратор, но велик творец. Ти си млад, но аз съм чел ,,поприкрити, негови стихове



nkf написа:
Ами, Вапцаров се отрекъл от всичко българско и станал "македонец", бил на къса каишка на руското разузнаване и даже получавал по някой лев от Радойнов; анагажирал се в цялостна предателска дейност спрямо българия и логично накрая гризнал дървото. И с основание. Вапцаров е лайно. Мръсно, миризливо комунистическо лайно.
цитирай
16. radostinalassa - Не може да се убиват талантите на една страна
24.07.2020 17:03
Знам, че Блага Димитрова е казала, че Вапцаров не е даровит поет.Ако не бъркам. Спорез мене ть не е била права. Вижте само поезията в блога.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Много Бъркаш
24.07.2020 17:07
За Багряна става въпрос и най- вероятно е клевета. Пиша го лесно, но заради това може би внушение, не мога да чета Багряна, която определено е блестящ творец

radostinalassa написа:
Знам, че Блага Димитрова е казала, че Вапцаров не е даровит поет.Ако не бъркам. Спорез мене ть не е била права. Вижте само поезията в блога.

цитирай
18. vencivaleri1951 - Р то го пропуска
24.07.2020 17:13

когато е в персонаж на дама. Жорко фрустрира , Каролина фустира...

quote=blackpredator]Гочо вече е сложил Р у фрустриран
нещо като ъТ...
иначе пак си е панагюришката фуста..,

Полигоре,
страницата која ја баравте, не е пронајдена..
абе простак, нийде не се фписваш[/quote]
цитирай
19. vencivaleri1951 - Жорко, ти си лема
24.07.2020 17:16
Сам си си доказателството.

quote=starforlife]Както казваш: Имам си много жени. Ако трябва да съм точен - 14 - по една за всеки чифт маратонки. Ха ха ха
Така, че това с какво си вее Борисов ми е през кура, че и оттатък - на мен ми ДУХА всека път някоя от въпросните. В зависимост от това кои маратонки съм обул.
Виж когато съм бос - ми духат всичките вкупом - не бързай да се зарадваш, че мястото е свободно.
Хаааааааааааааааааааааааа ха ха ха[/quote]
цитирай
20. vencivaleri1951 - Няма да ти противореча
24.07.2020 17:21
Къде е Вапцаров, къде е ,,онуй,, , дето само се обади.
Просто по едно и също време четох и за чифтовете маратонки на гуруто ви и писано за Вапцаров. Опитах се да влезна в главата и на двамата, а не трябваше. Прав си!


quote=petgrig]че си снесъл последната нелепица. Явно си до там умствено кастриран, че си окалял здраво и Вапцаров, ама няма с какво да го разбереш.[/quote]
цитирай
21. radostinalassa - 17. vencivaleri1951
24.07.2020 17:24
И Багряна да е .Явно е неспособна да разбере поезията.
цитирай
22. vaquero - vencivaleri1951,
24.07.2020 18:15
Психодесните не разбират какво значи да умреш за народа си.
цитирай
23. radostinalassa - Доброволно може да умре за народа си...
24.07.2020 18:27
човек, който е наясно със същността на нещата. А комунистите нито са вярващи хора, нито са наясно.
цитирай
24. starforlife - Венценце... Чеденце...
24.07.2020 20:48
За да видиш, че ти влизам в положение на фрустрацията, ей сега взех, че минимизирах снимките със "софрата" и маратонките, че да ти е по-леко на душичката, а и да изпъкваме великите - ха ха ха - моя милост от първата снимка и Атууд от последните.

Остават обаче фактите, които са контра на твои пудрения и нищоговорения като например:
- При над 8 големи издателства и/или разпространители на книги в България, моя милост ползва РЕДОВНО от 15 до 25% отстъпка, а често и над 50!
И, ако при мен беше въпрос на пудрене като при теб, то в случая щях да изсуля под постинга, припомням го:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/07/23/i-margaret-vze-che-mi-servira-salatata-na-quot-sofrata-quot-.1720424
фактът, че ми беше отправена официална покана за парти в сферата. Които партита всъщност редовно се провеждат в... Къде всъщност? Нали ти си по интелектуалните "софри и квартали", а аз съм прост син на "мильо"?
КЪДЕ В СОФИЯ СЕ ПРОВЕЖДАТ РЕДОВНО СРЕЩИ (с коктейли и прожекции на стойностни филми) НА ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ЦЕНИТЕЛИ НА КНИГАТА?
И защо аз нито веднъж не съм те виждал на тях?

- Маратонките ми пък сега проблем. Преди бяха книгите, за които съм бил лъгал... Вината ми... Бирите ми... 'Сичко.
Та не се посвени и на маратонките ми (милиНките) да посегнеш, м?
Ама то 'щото не бива тъп била-охранител, сина на "мильо", да има десетки чифтове и то не китайски евтини боклуци.
Това (някой да има качествени маратонки и да се показва с тях) не ти пречеше когато да речем по времето на соца Владко (Живков) го правеше, а "мильовци" като мен (а и като теб всъщност, защото калибърът ти на смотан генерал-ташак) се биеха когато "Ромика" благоволи да пусне "боклуците" си и то основно в големите градове и магазини.
Я се случи веднъж в годината - я не. Я се вредят 100 човека - я не.
(И ти, титане интелектуален и в час с всичко, особено що касае соца - можеш ли да обогатиш общата култура на Читателите като ги запознаеш по лиценз на коя световноизвестна ЗАПАДНА фирма се правеха "Ромика", м?)

Да продължавам ли?
Защото колкото и моето да "е" балононадуване - е релевантно, реално и фактологическо, включително и с посланията, които отправя към трезво мислещите хора.
А не като твоето помпозно нищоговорене.
цитирай
25. radostinalassa - Тук човек може да си пише без да го трият
24.07.2020 22:05
И го обиждат без да разбере даже. Само че липсва музика.
цитирай
26. vencivaleri1951 - Три чаршафа изписа за да ми ,,докажеш,, , че не си разбрал постинга .
25.07.2020 00:09
а аз го знам от самото начало. И то е написано в заглавието. Първо да ти обясни нещо неграмотника .
,, Аз имам ,, в буквален превод е je ai . ,,да ама не,, Не е благозвучно и франсетата изяждат гласната от местоимението с апостроф и става j 'ai. На телефона си нямам апостроф и за това използвах запетайка. И ти верен на нрава си не търсиш да разбереш този отсреща, а да го уязвиш , да го подиграеш - подиграван си, уязвяван си и друго не знаеш. Фрустрираш ме не ти, а простотията ти. Ей Богу не мога да схвана от какъв зор съобщаваш колко чифта маратонки имаш и защо ги постваш? Престижно ли е да имаш маратонки, рядкост ли са , проява на вкус ли е...? Лично аз не съм в прехлас към маратонката, особено на крака на дама- груби са.
Това разбира се е мое и на съпругата ми виждане- внуците късат по няколко чифта на сезон.
Именно j' ai не ти дава да разбереш един Вапцаров. Как така човек с безспорно дарование, от прочута и близка до двореца фамилия , не ползва възможността да има ,,много чифтове маратонки,, , а избира пътя към Стрелбището . И няма никога да разбереш защо този път в края на краищата го води и към Пантеона на безсмъртните - ей така, гол и бос и ,,безсмъртен,,
Малка му, кой го е пуснал там без маратонки и специална оферта от издателства?

[quote=starforlife]За да видиш, че ти влизам в положение на фрустрацията, ей сега взех, че минимизирах снимките със "софрата" и маратонките, че да ти е по-леко на душичката, а и да изпъкваме великите - ха ха ха - моя милост от първата снимка и Атууд от последните.

Остават обаче фактите, които са контра на твои пудрения и нищоговорения като например:
- При над 8 големи издателства и/или разпространители на книги в България, моя милост ползва РЕДОВНО от 15 до 25% отстъпка, а често и над 50!
И, ако при мен беше въпрос на пудрене като при теб, то в случая щях да изсуля под постинга, припомням го:
http://starforlife/lichni-dnevnici/2020/07/23/i-margaret-vze-che-mi-servira-salatata-na-quot-sofrata-quot-.1720424
фактът, че ми беше отправена официална покана за парти в сферата. Които партита всъщност редовно се провеждат в... Къде всъщност? Нали ти си по интелектуалните "софри и квартали", а аз съм прост син на "мильо"?
КЪДЕ В СОФИЯ СЕ ПРОВЕЖДАТ РЕДОВНО СРЕЩИ (с коктейли и прожекции на стойностни филми) НА ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ЦЕНИТЕЛИ НА КНИГАТА?
И защо аз нито веднъж не съм те виждал на тях?

- Маратонките ми пък сега проблем. Преди бяха книгите, за които съм бил лъгал... Вината ми... Бирите ми... 'Сичко.
Та не се посвени и на маратонките ми (милиНките) да посегнеш, м?
Ама то 'щото не бива тъп била-охранител, сина на "мильо", да има десетки чифтове и то не китайски евтини боклуци.
Това (някой да има качествени маратонки и да се показва с тях) не ти пречеше когато да речем по времето на соца Владко (Живков) го правеше, а "мильовци" като мен (а и като теб всъщност, защото калибърът ти на смотан генерал-ташак) се биеха когато "Ромика" благоволи да пусне "боклуците" си и то основно в големите градове и магазини.
Я се случи веднъж в годината - я не. Я се вредят 100 човека - я не.
(И ти, титане интелектуален и в час с всичко, особено що касае соца - можеш ли да обогатиш общата култура на Читателите като ги запознаеш по лиценз на коя световноизвестна ЗАПАДНА фирма се правеха "
цитирай
27. starforlife - Добро утро, Венценце, чеденце. Цезар те поздравява. Ха ха ха
25.07.2020 07:33
(И да не забравиш да ме поздравиш и ти с "Аве, Цезаре!" - ха ха ха)

Венценце... Чеденце... Аз отлично представи си съм разбрал постинга ти, но той не корелира с действителността и то не само спрямо моята височайша - ха ха ха - персона, а и спрямо Вапцаров.
А ти, миличкото ми (дураче), си изписал последния чаршаф... Както е почти всичко писано от теб за мен вече може би станаха 2 години... За да показваш отново и отново, че освен това, че грам не ме познаваш, то е налице и това, че си служиш с крайно непочтени методи спрямо мен (както и всеки, който по една или друга причина не ти се нрави. Любо например. Или Радо. Все хора, които много, ама много повече от теб ме познават, защото практически ме познават, особено Любо, а ти дори прелестното ми - ха ха ха - лице не си виждал.)
Но да оставя това лирическо уточн... упс - отклонение - и да се насоча към новия ти, отново пудрещ се (Би ли ми казал къде точно проличава за кой ли път пудрата, фрустрацията, фройдистките ти дефицити?) коментар.

Венценце... Поредната ти доза боза ще репликирам по два начина: кратък и чаршафен.
Сега само краткия:
Значи... Признаваш, че внучетата ти се облажават от мерзкия запад понеже не живеят при идиотския ти соц, когато искат или не щяха да са РЕПРЕСИРАНИ да носят някакви си скучни и най-вече НЕУДОБНИ обувчици, които Партията е благоволила да им РАЗРЕШИ да са на крачетата им, нали така?
Хайде сега ми отговори на въпроса същите тези внучета, харесващи и носещи маратонченценца, харесват ли тази мерзка западна кока-кола и пият ли я?
И не те питам, за да ти напомня, че по времето на тъпия ти соц имаха ПРАВО да пият само бозица, лимонадка и швепс, нямащ нищо общо с оригинала, а сега изборът им е изправен пред сигурно над 200 безалкохолни напитки - кои абсолютно вредни, кои не толкова, кои чак полезни (и дори само полезните са поне 20 пъти повече отколкото при "богатия" и мислещ за дечицата соц), а те питам, за да ми отговориш и на въпроса: Има ли в момента кока-кола в хладилника на внучетата ти (и дори вашия със Съпругата ти) и можеш ли да направиш снимка на етикета й в близък план?
цитирай
28. starforlife - А аз ще проявя Цезаровата си - ха ха ха - благосклонност и крайно търпеливо ще ти обясня и те науча как се качват снимки тук, в блога.
25.07.2020 07:35
Ама така била-охранителски ще те науча.

Ну, давай, ребэнок.


ПС въпрос С ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Този твой последен коментар, Венценце, колко време ти отне да го напишеш? Горе-долу - естествено, че не си засичал, а и ако ми е нужно точно - ЗНАМ и МОГА да го проверя и сам - все пак съм син на "мильо".
цитирай
29. radostinalassa - Аз пък имам много смола, но не се хваля с това
25.07.2020 10:49
Едва ли е полезно да се носят маратонки, дори да са 200 чифта. Заземяването куца, а оттам и интелекта. А оплешивяването къса връзката с ефира.
цитирай
30. vencivaleri1951 - Че си ,,син на мильо,, се вижда и отвъд дъгата :)
25.07.2020 11:47
Не оспорвам правото ти да се чувстваш добре в маратонки, не поставям под съмнение броят на чифтовете - все пак съм живял с баба, майка, съпруга, дъщеря и от опит знам , че в един дом никога не стига мястото за шапки, обувки и кухненска техника. Че част от шапките, обувките, разните там роботи, миксери, шейкъри..никога не влизат в употреба. Ти ми говориш за някакви си 14 чифта обувки и смяташ, че ме дразниш .пардон ,фрустрираш, нали така се изразяват ,,мильовците,, Пък ти си имаш и профили, които трябва да обуваш също!?
Не мога да разбера обаче смисъла на подобна презентация. Хайде библиоман си, показваш си книгите , но маратонки!?
За внуците...Да ползват главно маратонки, а ,,пубертет, дори не ги износва.-омаляват му страшно бързо , на 14 години е, а е 185 см. Не съм го видял обаче да показва в мрежата маратонките си.
Иначе газирано не пият, вкусните ,,боклучки,, не ядат. Изкукали родители на тема здравословен начин на живот, побъркват и децата. Иначе кола и при соца имаше , е разбира се не в пластмаса. Помня какъв дебат имаше дали да разрешат маслата дали може в полиетилен- ХЕИ бяха категорично против , макар че синтетика вече изнасяхме в огромни обеми. И още един път ще помоля да ми обясниш гуменетките на плотчето ?


starforlife написа:
Ама така била-охранителски ще те науча.

Ну, давай, ребэнок.


ПС въпрос С ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Този твой последен коментар, Венценце, колко време ти отне да го напишеш? Горе-долу - естествено, че не си засичал, а и ако ми е нужно точно - ЗНАМ и МОГА да го проверя и сам - все пак съм син на "мильо".

цитирай
31. petgrig - Иначе кола и при соца имаше, е р...
25.07.2020 16:27
vencivaleri1951 написа:

Иначе кола и при соца имаше , е разбира се не в пластмаса.

[/quote]

Сего остава да се опиташ да бъдеш поне една милимунда честен и да кажеш по кое време имаше кола и изобщо колко пъти през годината? Не те питам за разни измишльотини от типа на кооп кола, а точно за кока кола.
За обикновените хора, не за такива като теб, които имаха всичко по всяко време.
цитирай
32. vencivaleri1951 - Въпросът ти е лесен за мен
25.07.2020 18:30
Съпругата ми бе разпределена в педагогическата стая в Пазарджик и от МВР измъкване можеше да стане само чрез изборна длъжност в БКП, БЗНС и ДКМС или кмет някъде. Първият директор на завода за безалкохолни напитки на ,,Хладилника,,
бе курсист на мама и доколкото имаше необходимия числен състав трансформира длъжността психолог в платен секретар на Комсомола и измъкна жена ми от разпределение, а тя вършеше и работата на психолог.товс беше някъде към 75 или 76 та година. Произвеждаха по лиценз швепс и Кола. 50% от произведената/по лиценз/ кола отиваше за Балкантурист и заведенията първа категория. Останалото в търговската мрежа. После заминахме за Козлодуй и те уверявам, че там никога не е липсвала кола. Може да съм повреден, но от газираните напитки и до ден днешен предпочитам тоник и газирана вода. Кафето и колата ме приспиват, колкото и парадоксално да звучи. Не мога ли да заспя, пия кафе!?

ПП Сега си спомням, че имаше голям скандал в завода и изключиха някого от пласмента за рушвет. Пале кока кола си имало определена цена, която пласьорите получавали за надпланова доставка. Жена ми бе много притеснена, че на второто и събрание/ на първото я избраха/ трябваше да изключват човек. Иначе заведенията от първа нагоре не страдаха от липса на напитката, но в търговската мрежа бе дефицитна в известна степен. Получаваш пале кола, но като нагрузка и сборни пале или две от други напитки.
За историята... Тексим договориха в средата на 60 те лицензите на швепса и колата. Не съм сигурен, но мисля, че сме първите в соц лагера

quote=petgrig]
vencivaleri1951 написа:

Иначе кола и при соца имаше , е разбира се не в пластмаса.

[/quote]

Сего остава да се опиташ да бъдеш поне една милимунда честен и да кажеш по кое време имаше кола и изобщо колко пъти през годината? Не те питам за разни измишльотини от типа на кооп кола, а точно за кока кола.
За обикновените хора, не за такива като теб, които имаха всичко по всяко време.[/quote]
цитирай
33. petgrig - Пак въртиш и сучеш,
25.07.2020 18:50
за да не ми кажеш истината - в търговската мрежа се появяваше, парадоксално, за 9-ти септември и понякога за Нова година /щото Коледа тогава си беше работен ден/. Каква е тая победила революция, която се празнуваше с мерзки вражески напитки? М?
цитирай
34. radostinalassa - Колата се доставя до всяка страна във вид...
25.07.2020 18:56
на сухо вещество, като състава е различен за всяка от тях и е известен само на производителя. Според целта , която си поставят. Западните артикули съдържат клетки от зародиш, за да ни привикнат към канибализъм евентуално.
цитирай
35. petgrig - на сухо вещество, като състава е ...
25.07.2020 19:24
radostinalassa написа:
на сухо вещество, като състава е различен за всяка от тях и е известен само на производителя. Според целта , която си поставят. Западните артикули съдържат клетки от зародиш, за да ни привикнат към канибализъм евентуално.

Абе, душо...непоръбена! Хайде да подминем поредната глупост, която си снесла, ама поне не виждаш ли какво питам?
цитирай
36. nkf - Венци, Вапцаров не е убит за това, че ...
25.07.2020 19:35
Венци, Вапцаров не е убит за това, че е поет, както и други не са убити по причина на поезията им. В други страни и за по-малко хора са били качвани на бесилките или разстрелвани. Държавната измяна във всички времена и при всички режими е било най-тежко престъпление. Престъпление, което освен юридическа отговорност влече и тежко морално осъждане. Мъртвият може да не ни е враг, но това не пречи да се казват фактите от живота му, които са резултат на собствените му деяния. Ти изтъкваш поетическия му талант - на Вапцаров - и държиш само това да се знае за него; но Вапцаров си има своята тъмна страна. Дотолкова тъмна, че е стигнал най-ниската точка на падението си - а именно отрицанието от не просто народа, към когото поне по биологични и някои други причини принадлежи, а към собствената си фамилия. Щото, ако знаеш кой е баща му и рода му, то няма как да не забележиш, че именно е плюл в лицето на баща си. Да се отречеш от рода си и от народа си е не просто престъпление, но е мерзост. В древния Рим, например, такова нещо се е наказвало със суровост, неразличима от жестокостта. И ако обичаш не ми преповтаряй старите НАПЪЛНО НЕВЕРНИ клишета затова, какво щяло да стане с България, ако не бил СССР. Тук, в блога, тези твои твърдения са били оборвани фактологично не веднъж. В излишни преповторения не ми се навлиза, още повече, че няма смисъл, с оглед на нежеланието ти да излезеш от митологемите. За връзките на Вапцаров със СССР има факти.
цитирай
37. radostinalassa - Докажи, че не е така
25.07.2020 19:44
Точно това е истината. А и не си по темата.
цитирай
38. vencivaleri1951 - Това са пълни глупости които говориш
25.07.2020 20:53
Ние нямаме повече мощности отколкото през седемдесетте. В туристическия сезон, може да е липсвала в някои региони, но в София всеки случай не е липсвала. А радослава е абсолютно права , сухото вещество бе внос. След втората линия кола имаше достатъчно. Говоря за София. Никога не е липсвала в стола и на трите места в които съм работил до промените- строителен комбинат, институт, министерство.


petgrig написа:
за да не ми кажеш истината - в търговската мрежа се появяваше, парадоксално, за 9-ти септември и понякога за Нова година /щото Коледа тогава си беше работен ден/. Каква е тая победила революция, която се празнуваше с мерзки вражески напитки? М?

цитирай
39. radostinalassa - 35. petgrig
25.07.2020 21:05
Искам да те попитам защо банките у нас раздават кредити с 14 % лихва, а в Германия с 1 % лихва? Какво ми жвалиш в такъв случай Зяпядя. Те са тарикати и измекяри като шайката у нас.
цитирай
40. petgrig - Ние нямаме повече мощности отко...
25.07.2020 23:06
vencivaleri1951 написа:
Ние нямаме повече мощности отколкото през седемдесетте. В туристическия сезон, може да е липсвала в някои региони, но в София всеки случай не е липсвала. А радослава е абсолютно права , сухото вещество бе внос. След втората линия кола имаше достатъчно. Говоря за София. Никога не е липсвала в стола и на трите места в които съм работил до промените- строителен комбинат, институт, министерство.


petgrig написа:
за да не ми кажеш истината - в търговската мрежа се появяваше, парадоксално, за 9-ти септември и понякога за Нова година /щото Коледа тогава си беше работен ден/. Каква е тая победила революция, която се празнуваше с мерзки вражески напитки? М?


Абе, льльо, не на мене тия, щото аз съм го живял тоя живот, а не си ми го живял ти! В министерствата и ведомствата може да я е имало, ама аз ти зададох простичкия въпрос за търговската мрежа. В министерствата и за такива татини синчета като теб, разбира се, имаше всичко.
Ама аз съм пазарувал по магазините, а не ти вместо мен, ако празната ти кратуна най-сетне вдене какво говоря!


цитирай
41. vencivaleri1951 - Виж какво зомби,
26.07.2020 06:43
Борисов е работил при тейко си, не аз. Написах коректно , че и на трите места в които съм работил кока кола не е липсвала в стола. Написах също така, че мощностите за производството и не са се увеличили спрямо годините от соца. След това , разливането и бутилирането и в пластмасови бутилки ,нямаше как да се случи
в соца. Впрочем половината от асортимента който днес е по хранителните щандове и заведенията ХЕИ щеше да прати в екерисажа . Ако малко повече мислеше щеше да се досетиш защо колата застоява по щандовете днес и прави илюзия, че производството и се е увеличило. Причината е производството в много по голямо количество на натурални сокове и нектари. Това е което намали потреблението на газираните напитки като цяло. Също така и наложилите се на пазара минерални и изворни води.
И ще ти припомня нещо. Преди промените през уикендите сърби и гърци пазаруваха в нас, днес ние в тях. И не защото е по евтино, напротив, в Гърция е по скъпо, но става въпрос за качество. Като мине лятото се разходи до Пирот, Цариброд и ще видиш колко българи пазаруват храна там.казвам да мине лятото, защото сега е период на отпуски и ще чакаш на границата заради турските гастарбайтери. Погледни и пред зъболекарските кабинети - и там ще видиш българи да чакат. Средно три пъти е по евтина коронката там от България. Погледни съседите си над 50 години, а и по млади дори. Погледни и хората по улицата. Без зъби в устата и беззъби като характер сме.
И това е така, защото всеки е експерт, всеки е голямата работа, а на практика всичко ни е втора и трета ръка. Клоаката на ЕС сме и си го знаем. Появи ли се някой, който да го изрече на глас, да каже, че така не може и не бива повече , веднага скачаме и сме готови да го ,,изгорим,,

petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
Ние нямаме повече мощности отколкото през седемдесетте. В туристическия сезон, може да е липсвала в някои региони, но в София всеки случай не е липсвала. А радослава е абсолютно права , сухото вещество бе внос. След втората линия кола имаше достатъчно. Говоря за София. Никога не е липсвала в стола и на трите места в които съм работил до промените- строителен комбинат, институт, министерство.


petgrig написа:
за да не ми кажеш истината - в търговската мрежа се появяваше, парадоксално, за 9-ти септември и понякога за Нова година /щото Коледа тогава си беше работен ден/. Каква е тая победила революция, която се празнуваше с мерзки вражески напитки? М?


Абе, льльо, не на мене тия, щото аз съм го живял тоя живот, а не си ми го живял ти! В министерствата и ведомствата може да я е имало, ама аз ти зададох простичкия въпрос за търговската мрежа. В министерствата и за такива татини синчета като теб, разбира се, имаше всичко.
Ама аз съм пазарувал по магазините, а не ти вместо мен, ако празната ти кратуна най-сетне вдене какво говоря!



цитирай
42. radostinalassa - С една дума новите ни братя..
26.07.2020 07:47
са старите ни врагове. Опитват се да ни унищожат бавно с всички мирни способи чрез подставени лица под формата на тулупите във властта.
цитирай
43. starforlife - ~ 41. vencivaleri1951
26.07.2020 09:50
Е нЕма такава наглост, дебелоочие и лицемерие.

Другарю сол-ташак... Ти си еманация на изброеното от мен по-горе и хей сега ще изгубя 15-тина минути от времето си (докато си пия неделното кафе и чакам айшето да се изкъпе, а другата част от Семейството ми да се наспят и се качат да закусим) да го ПОкажа и реално ДОкажа.
цитирай
44. radostinalassa - Това им е в гените
26.07.2020 10:55
Не можем да се сърдим на лисицата, която иска да изяде зайчето. Само така ще оцелее.
цитирай
45. petgrig - Венц0,
26.07.2020 14:23
честно, не ти ли писнА да ставаш за смях и на кокошките? Понеже все пак съм нормален човек, ми дожалява да ти гледам излагациите.
цитирай
46. radostinalassa - Психодесните също много се излагат
26.07.2020 17:01
Възпитавани са в обора и нямат мярка в простотията си.
цитирай
47. petgrig - Възпитавани са в обора и нямат мярка ...
26.07.2020 17:03
radostinalassa написа:
Възпитавани са в обора и нямат мярка в простотията си.

Глупостинке, сопри малко, че сама се вреш между шамарите с глупотевините си. И освен Колев и Жоро, ще те започна и аз:)
цитирай
48. radostinalassa - 47. petgrig
26.07.2020 18:01
Последният ме прие, защо - той си знае. Може би заради ОУ. Ще командваш в собствения си блог, ферштеест? А д - р Коко 1 има деменция и забравя за мене периодично.Убери отсюда ети биствиток, че не мога да пиша, умностинок.
цитирай
49. petgrig - Последният ме прие, защо - той си ...
26.07.2020 18:03
radostinalassa написа:
Последният ме прие, защо - той си знае. Може би заради ОУ. Ще командваш в собствения си блог, ферштеест? А д - р Коко 1 има деменция и забравя за мене периодично.Убери отсюда ети биствиток, че не мога да пиша, умностинок.

Ма ти верно не си глупава, а си си направо медицински случай:))))))))))))))))
И въобще не очаквай от мен да махам каквото и да било, за да ти е ок на тебе! Капиши?
цитирай
50. radostinalassa - 49. petgrig
26.07.2020 18:31
Ти можеш да махаш? Наистина си невероятно глупав / -а / . Сложи си фолио на главата, може да е от радиацията.
цитирай
51. petgrig - Ти можеш да махаш? Наистина си не...
26.07.2020 19:14
radostinalassa написа:
Ти можеш да махаш? Наистина си невероятно глупав / -а / . Сложи си фолио на главата, може да е от радиацията.

Ма како, ти наистина си неспасяем случай:)))))))))))))))))))))))))))))))
Направо си национално богатство - такава глупост е рядко явление и трябва да се пази като зеницата на окото!
Хахахахахахахахахахахахахаха!
цитирай
52. radostinalassa - Това нищо конкретно не говори
26.07.2020 19:30
Общи лафове за измъкване от кризата. Стилът ти е неподражаем.
цитирай
53. radostinalassa - Хайде, пиклъо
26.07.2020 20:08
напиши нещо конкретно, като психиатър. Това не са ти първите години в блога, когато писах, че така не са ме обиждали досега. Между другото психично болните се лекуват, а кризите им са напролет и есен. А при тебе са постоянни. Това е вродено състояние на умствена недостатъчност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059146
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031