Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2020 19:57 - Много се изплаших Мисля да или за революция, или за емиграция защото:
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4010 Коментари: 41 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нека аз лично ти отговоря - потребител, който беше тук с лицето и името си, но разбра, че това е най-глупавото нещо, докато тук присъстват такива като домакина на този блог, Венц0, "Икономиста" и още няколко такива. И който реши, че няма да ги остави на мира, докато не си платят за всички хора, които прогониха оттук. Надявам се да си по-умна и да разбереш, че не съм Полигор, както твърди Чернопръцко. Отдавна му казвам, че моят изказ няма нищо общо с неговия.цитирай
Защото някой си 5григ някога имал лице и име , а заради мен и още няколко си ги  загубил . Не съм знаел, че трябва да му пазя име и лице и сега мен обвинява , че му останал един за-ник. Кво, пък толкова , с последното хора пари натрупаха, кариерно израстнаха, НПОта оглавиха -грантове получават. Не- сърди ми се 5григ , "трябва си ми и лице, за да казвам, че този  за-ник съм аз! Няма да те оставя на мира докато не ми платиш за името и лицето. Незнанието не оневинява! Или на коляно , като янки целувай крак или ще те гоня до дупка!!!

Стресна ме този човек. Той и компанията му съм чувал, че дуели устройвали, постинги триели и имали на всичко това право, защото са богати, красиви, интелигентни и много образовани. Били и полиглоти. Първо реших да скрия децата и им предложих или гората да хващат  или дъска от оградата да откъртят и по вода да бягат-" Хей тамо лодка...


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10218574795424291&set=a.3940896604039&type=3

https://scontent.fsof10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/107083548_10218582815144779_1280232921085634891_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=110474&_nc_ohc=BmgGi7FdPo8AX9me-Ub&_nc_ht=scontent.fsof10-1.fna&_nc_tp=7&oh=b9acf7ddfb93901cbeec6acbee82ec9e&oe=5F2A447C


Не знам как ще свърши тази работа , но съм притеснен. Този човек няма милост.
Сега влязъл в персонажа на Батман , кацнал на балкончето на Гочето и ме дебне.
И той като афроамериканците иска да му се плаща.Първо защото руснаците от рая , свободен човек го направили, после за това , че комунистите  накарали насила родата му 
три пъти на ден да яде-при това с прибори...

Горко ми-и комунист СЪМ и ОБИЧАМ Русия!



Гласувай:
9



1. petgrig - Ха!
08.07.2020 20:25
Както и очаквах, не можеш да дадеш достоен отговор:)
Колкото до това как руснаците ме направили свободен, а комунистите ме накарали да ям три пъти /и то с прибори/ е направо вицът на вечерта!
Там имаше една песньовка "Я другой такой страну не знаю где так вольно дышит челровек". И това, когато за обикновения човек беше невъзможно да излезе от СССР или поне извън соцлагера, а гадните янки и западняците си кръстосваха света, когато и както си поискат.
И ако смяташ, че последното изречение те прави достоен, ще ти кажа - не, само глупав и жалък:)
цитирай
2. vencivaleri1951 - Какъв отговор да дам на не знам кой си..
08.07.2020 20:38
Кой заради мен е напуснал , кого съм обидил -напсувал него, нея съпруг съпруга , деца...Тръгнал плата да търси... Отмъщението на зомбито....Един звезда , друг хетман, трети батман... Ами да ти услужи онзи с 9те хиляди тома , които мъкне из Европата :) прочетеш нещо за псевдонимите или по точно кой избира по героичен, по ербап псевдоним... Ба си отмъстителят. Аз още не съм написал поста, ти вече коментираш...По цял ден ли клечиш пред монитора? Щял да ме изгони...И какво?
Смешен човек...Ти какво ще правиш без мрежата?

petgrig написа:
Както и очаквах, не можеш да дадеш достоен отговор:)
Колкото до това как руснаците ме направили свободен, а комунистите ме накарали да ям три пъти /и то с прибори/ е направо вицът на вечерта!
Там имаше една песньовка "Я другой такой страну не знаю где так вольно дышит челровек". И това, когато за обикновения човек беше невъзможно да излезе от СССР или поне извън соцлагера, а гадните янки и западняците си кръстосваха света, когато и както си поискат.
И ако смяташ, че последното изречение те прави достоен, ще ти кажа - не, само глупав и жалък:)

цитирай
3. petgrig - Мрежата е
08.07.2020 20:43
чудесно нещо, само че такива като теб и изброените в поста ти я съсипвате. Или ще отречеш, че не си ръсил обиди срещу хора, само защото нямат бетонни глави като теб и не споделят допотопните ти виждания?
цитирай
4. vencivaleri1951 - Виж не знам кой си
08.07.2020 21:05
Мен тук ме "доведоха"Савата / Катана/ и " Икономист" . Карахме се често в блога, но и си пиехме питиетата често заедно. С други също. Никой не се е правил на "Голямата работа", никой не се е хвалел с грандиозни успехи в работа или любовния фронт. Савата и Ико ся били колеги в Металхим-савата техник, Ико директор. Никой не виреше нос, докато вие вундеркиндите не обсебихте блога и не го опростачихте.
Колкото до бетонните комунистически глави , мога да изредя толкова имена на "безсмъртни" че ще блокирам сайта.. Да си комунист, да симпатизираш на Русия днес не е престижно, не е доходно. Утре ако се обърне палачинката , такива като теб първи ще се затичат с китки на " Орлов мост" да срещат поредния брат Не съм ставал комунист по мое желание. В казармата ЗКПЧто ми даде два дена отпуск за поръчители и ми каза да пиша молба. Това беше. След 10 ти ноември обаче, като Ви видях истинските физономии, озлобление, наистина губене на всякакво достойнство , то единствения документ , който знам къде е , е партийния ми билет. Нито удостоверение за гимназия, университет, кандидатска знам къде са, билета знам къде е.


petgrig написа:
чудесно нещо, само че такива като теб и изброените в поста ти я съсипвате. Или ще отречеш, че не си ръсил обиди срещу хора, само защото нямат бетонни глави като теб и не споделят допотопните ти виждания?

цитирай
5. vencivaleri1951 - А кой е Полигор?
08.07.2020 21:06
анонимен написа:
'Полюгор' е фикция на ЧеП,която го 'храни'.Няма друг блогър, които пише за Полюгор,Хулите и бля-бля непрекъснато във всеки пост всеки ден..Това е проверим факт.
Помисли-той е Единственият,който спекулира с това.НЯМА друг...
Влезаш в схемите му-избутан Напред в политическите ви конфликти,
а той Отзад те 'брани'.Прорицателят Калхас.Ехааа...
Голямо момче си,ти си знаеш..
PS Следи коментарите на ЧеП...

цитирай
6. petgrig - Мен тук ме "доведоха"...
08.07.2020 21:14
vencivaleri1951 написа:
Мен тук ме "доведоха"Савата / Катана/ и " Икономист" . Карахме се често в блога, но и си пиехме питиетата често заедно. С други също. Никой не се е правил на "Голямата работа", никой не се е хвалел с грандиозни успехи в работа или любовния фронт. Савата и Ико ся били колеги в Металхим-савата техник, Ико директор. Никой не виреше нос, докато вие вундеркиндите не обсебихте блога и не го опростачихте.
Колкото до бетонните комунистически глави , мога да изредя толкова имена на "безсмъртни" че ще блокирам сайта.. Да си комунист, да симпатизираш на Русия днес не е престижно, не е доходно. Утре ако се обърне палачинката , такива като теб първи ще се затичат с китки на " Орлов мост" да срещат поредния брат Не съм ставал комунист по мое желание. В казармата ЗКПЧто ми даде два дена отпуск за поръчители и ми каза да пиша молба. Това беше. След 10 ти ноември обаче, като Ви видях истинските физономии, озлобление, наистина губене на всякакво достойнство , то единствения документ , който знам къде е , е партийния ми билет. Нито удостоверение за гимназия, университет, кандидатска знам къде са, билета знам къде е.


petgrig написа:
чудесно нещо, само че такива като теб и изброените в поста ти я съсипвате. Или ще отречеш, че не си ръсил обиди срещу хора, само защото нямат бетонни глави като теб и не споделят допотопните ти виждания?


Виж, Жоро неслучайно те беше подпукал за извъртанията ти. Точно като в поговорката "Крадецът вика: Дръжте крадеца". Аз много трудно в тоя блог мога да намеря по-големи простаци от въпросния Ико и от Рустам. Същите са нападали не един или двама интелигентни блогъри, без да бъдат предизвикани, само защото са усещали колко ниско стоят спрямо тях. И, да, още не си го догонил, но е имало моменти, когато много успешно си влизал в тона им. Разбира се, много по-лесно е да пришиеш собствената си простащина на другите, а вие сте царе на тази работа. Вечно някой друг опростачва, вечно някой друг съсипва!
цитирай
7. анонимен - Венци, намам идея.И не само аз...
08.07.2020 21:14
Питай ЧеП. Според него са стотина..Вече ти казах-той е Единственият, който 'знае'...
цитирай
8. vencivaleri1951 - Какви извъртания бе човече
08.07.2020 21:26
Аз си коментирах в днес бг определен брой знаци/ А4/ за профилактика и толкоз. С Ико сме съседи, той с Катана се знаел от работата си и тъка се събрахме. Катана организираше срещи в блога. Нямаше зомбита, всеки беше с физономията си на тези срещи. Блогът живееше не само виртуално, но и реално. Ико е с псевдоним защото работата му такава, но всеки го знаеше по физономия, име, къде му е канцеларията. Простак е защото не Ви остава длъжен. Уволниха накуп и него и съпругата му/тя е кандидат на науките/ тои инженер и Висша школа в Москва. Само защото са учили в СССР и не си късаха ризите и не се "каяха" Мен също между впрочем. Ико тръгна от първи клас и днес е там където е. Не позволи на жена си повече да работи, издържа и сестра и защото е с множествена склероза...Говориш глупости защото не познаваш хората. За разлика от половината хора тук, той е реален. Нали разбираш, че Савата с когото са колеги, нямаше как да му замълчи , когато се караха за политика. После дойдохте вундеркиндите барабар с гуруто ви. За пръв път почна да ми се пудри на лични, да се бута в разговори , които не го засягат, да прави срещи, състезания...На камилите камилар им трябваше и камиларят се намери. И почнахте да правите характерното нещо за всяка камила-да плюете...


petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
Мен тук ме "доведоха"Савата / Катана/ и " Икономист" . Карахме се често в блога, но и си пиехме питиетата често заедно. С други също. Никой не се е правил на "Голямата работа", никой не се е хвалел с грандиозни успехи в работа или любовния фронт. Савата и Ико ся били колеги в Металхим-савата техник, Ико директор. Никой не виреше нос, докато вие вундеркиндите не обсебихте блога и не го опростачихте.
Колкото до бетонните комунистически глави , мога да изредя толкова имена на "безсмъртни" че ще блокирам сайта.. Да си комунист, да симпатизираш на Русия днес не е престижно, не е доходно. Утре ако се обърне палачинката , такива като теб първи ще се затичат с китки на " Орлов мост" да срещат поредния брат Не съм ставал комунист по мое желание. В казармата ЗКПЧто ми даде два дена отпуск за поръчители и ми каза да пиша молба. Това беше. След 10 ти ноември обаче, като Ви видях истинските физономии, озлобление, наистина губене на всякакво достойнство , то единствения документ , който знам къде е , е партийния ми билет. Нито удостоверение за гимназия, университет, кандидатска знам къде са, билета знам къде е.


[quote=petgrig]чудесно нещо, само че такива като теб и изброените в поста ти я съсипвате. Или ще отречеш, че не си ръсил обиди срещу хора, само защото нямат бетонни глави като теб и не споделят допотопните ти виждания?


Виж, Жоро неслучайно те беше подпукал за извъртанията ти. Точно като в поговорката "Крадецът вика: Дръжте крадеца". Аз много трудно в тоя блог мога да намеря по-големи простаци от въпросния Ико и от Рустам. Същите са нападали не един или двама интелигентни блогъри, без да бъдат предизвикани, само защото са усещали колко ниско стоят спрямо тях. И, да, още не си го догонил, но е имало моменти, когато много успешно си влизал в тона им. Разбира се, много по-лесно е да пришиеш собствената си простащина на другите, а вие сте царе на тази работа. Вечно някой друг опростачва, вечно някой друг съсипва!
цитирай
9. анонимен - ХМ..Информация;
08.07.2020 21:41
току-що ЧеП изтри коментарите ми в последните му постинги...
цитирай
10. apostapostoloff - На мен Полигор ми каза, че
08.07.2020 21:43
падне ли му Сърбинът Вуте, т. е. ВенциВалери, той щял да го шляка с мека пишка.
цитирай
11. petgrig - Ей, ама наистина си цар
08.07.2020 21:59
на извъртанията! Икото не бил оставал длъжен! Я пак? Или ти неоставането длъжен го разбираш да напада тези, които не са от вашите? Защото за всеки не особено интелигентен, а просто нормален човек се вижда, че този е една мутра - такъв си е бил и като директор, такъв си е останал и след това. Няма как човек да си избяга от природата. Нали Вмир го беше пипнал в мошеничество /щото за разлика от вас е интелигентен/ и той тутакси си деактивира въпросния постинг? Или и това не помниш? А случайно да си спомняш, че се хвалеше как не разрешавал синдикална дейност във фирмата си? Или и това е ок?
Ей затова Жоро ви подхвана, след като години наред ви наблюдаваше наглото и безцеремонно поведение!
цитирай
12. getmans1 - . . . Ха-ха-хаааа, я пак повтори ква ...
08.07.2020 22:13
... Ха-ха-хаааа, я пак повтори ква си вода ненапита, ЧИ чак неповярвах ... а как само лъжеш ти сам си знаеш ... и ние, де.

ТУК НАПРИМЕР НЕ ОБИЖДАШ ... ПРОСТО ОДОБРЯВАШ;

13. vencivaleri1951 - Друже, прости ако съм те засегнал. Харесва ми и бон и мове тона ти
22.04 17:34
blackpredator написа:
нищо, че не ми харесваш бона на тона
с две думи
аеростата на хетмана се отъждествява с мъдото му
оттам и полета на мисълта
просто нема как, делиорманския скротум балон,
да се сравнява с льотчик..

за санитарната шибалка
тъй наречената Пръчкова, не сме я видели
с кичозна едрокотешка бабаюла щампа
дъртия миндил, да земе да се скрие НаВъоПще
баси, стогодишна мръвка да коментира колбасаря...

тоя най-отдоле didojor
е хисарския Гетю - Полигор
дето нощеска шес! часа ме е помпал
крой му ти шапка, аз не съм толкова въСпитан..

цитирай




vencivaleri1951 написа:
Кой заради мен е напуснал , кого съм обидил -напсувал него, нея съпруг съпруга , деца...Тръгнал плата да търси... Отмъщението на зомбито....Един звезда , друг хетман, трети батман... Ами да ти услужи онзи с 9те хиляди тома , които мъкне из Европата :) прочетеш нещо за псевдонимите или по точно кой избира по героичен, по ербап псевдоним... Ба си отмъстителят. Аз още не съм написал поста, ти вече коментираш...По цял ден ли клечиш пред монитора? Щял да ме изгони...И какво?
Смешен човек...Ти какво ще правиш без мрежата?


petgrig написа:
:)


цитирай
13. анонимен - Много мълчаливо...
08.07.2020 22:22
Няма икономика,няма биология,няма фантастика.
...
само 'полЮгори',кратунковци и звездобройци...
НО Черният Спасител идва със Звездолета.ЪХЪХЪ.;)
цитирай
14. getmans1 - . . . А ЕТО ТУК СИ ЛЪЖЕШ. . . ОКО НЕ ТИ ...
08.07.2020 23:55
... А ЕТО ТУК СИ ЛЪЖЕШ ... ОКО НЕ ТИ МИГА

„56. vencivaleri1951 - Точно това казвам на Гети" Ихтиандър"
17.04.2016 14:35
podvodni написа:
Проблемът, Венци, на Гетевците и Славунчовците, не е в кандидатурата на Бокова, нейното потекло или идейна убеденост, а в паметта на хората, както и в личната неудовлетвореност.
Кофтито е, че въпреки "прекрасното" настояще съществува качественно минало което по един или другначин се експлоатира за носене на печалба и пазарен дял, което от своя страна потдържа спомена жив - "Пепи, дай едно кило.."
Все пак 6 милона през 2010 - та не са добър довод спрямо 9 милиона през 1990 г.



Срещу статистиката, а и срещу един безспорно успешен човек те само ЕПМ могат да кажат. И го казват...и дори са убедени , че това е идеална форма за комувикиране, че е много шик...
цитирай„

... И НЕ МИ ИСКАЙ ЛИНК ... за мен не е проблем да го дам ... САМО ТИ КАЗВАМ, ЧЕ ТОВА СА ПРИМЕРИ ИЗВАДЕНИ ОТ ТВОЯ БЛОГ ... ЕЙ ТАКА НА ПОСОКИ ... НЕ ЗАСЛУЖАВАШ ЧОВЕК ДА СИ ГУБИ ВРЕМЕТО И ДА СИ КЬОРИ ОЧИТЕ ... ЩО ЗА ЧОВЕК СИ ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК ДОКАЗАТЕЛСТВАТА СА ПРИ ТЕБ ... И НИКОЙ НЯМА СИ ГУБИ ВРЕМЕТО ДА СЪЧАНЯВА ИЗМИСЛИСИЦИ.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Въпросът ми бе -кой заради мен е напуснал, кого съм обидил-напсувал
09.07.2020 00:15
него , жена , деца...което се приема с аплаузи във вашата компания на ерудити

А аз понякога се смея от сърце на словореда на блеки-в случая ти и юлка вероятно
се заяждате с Радев и блеки по своему и доста сполучливо ви показва къде сте в кординатната система Вие/аз също / и къде е Радев. В случая разговорът е мужду нас, на една "софра " сме и авторът се обръща лично към теб и юлка-не закача никого от близкото ви обкържение. Камиларят ви например често да задегне някого се "доближава" до близките му по най-вулгарен начин, блеки и със специално объркания си изказ, никога не си е позволявал, нито пък аз. "Камилите" обаче бисират камиларя


getmans1 написа:
... Ха-ха-хаааа, я пак повтори ква си вода ненапита, ЧИ чак неповярвах ... а как само лъжеш ти сам си знаеш ... и ние, де.

ТУК НАПРИМЕР НЕ ОБИЖДАШ ... ПРОСТО ОДОБРЯВАШ;

13. vencivaleri1951 - Друже, прости ако съм те засегнал. Харесва ми и бон и мове тона ти
22.04 17:34
blackpredator написа:
нищо, че не ми харесваш бона на тона
с две думи
аеростата на хетмана се отъждествява с мъдото му
оттам и полета на мисълта
просто нема как, делиорманския скротум балон,
да се сравнява с льотчик..

за санитарната шибалка
тъй наречената Пръчкова, не сме я видели
с кичозна едрокотешка бабаюла щампа
дъртия миндил, да земе да се скрие НаВъоПще
баси, стогодишна мръвка да коментира колбасаря...

тоя най-отдоле didojor
е хисарския Гетю - Полигор
дето нощеска шес! часа ме е помпал
крой му ти шапка, аз не съм толкова въСпитан..

цитирай




vencivaleri1951 написа:
Кой заради мен е напуснал , кого съм обидил -напсувал него, нея съпруг съпруга , деца...Тръгнал плата да търси... Отмъщението на зомбито....Един звезда , друг хетман, трети батман... Ами да ти услужи онзи с 9те хиляди тома , които мъкне из Европата :) прочетеш нещо за псевдонимите или по точно кой избира по героичен, по ербап псевдоним... Ба си отмъстителят. Аз още не съм написал поста, ти вече коментираш...По цял ден ли клечиш пред монитора? Щял да ме изгони...И какво?
Смешен човек...Ти какво ще правиш без мрежата?


petgrig написа:
:)


цитирай
16. vencivaleri1951 - Ти имаш ли малка престава поне , какво бе Металхим за бюджета ни
09.07.2020 00:35
Какъв работодател беше, какво вкарваха поделенията му във фиска? Цялото промишлено производство днес, не произвежда и половината което произвеждаше Металхим. Мутра е онзи къде спи до кюлчетата и еврата...Мутра е каскетът който му се слага и копира...
Ето сега ще си измисля случка за да видиш разликата.
Приятели бяхме с дъщерята на първия зам прокурор-Григоров
Щяхме да ходим на купон и аз отивам да я взема, а тя ще готви кюфтета яхния. Закъсняваме и аз и казвам-вземи изпържи кюфтетата , по бързо ще стане
-А тя. Ще ги изпържа и баща ми, брат ми, мъжът ми ще ги изядът на вечеря , а аз утре пак да готвя , а и краят на месеца е , привършваме парите.
Погледнах я като треснат-не си представях , че го чувам от щерката на Висш магистрат. Тя се смути и каза: Вече сме на една заплата и стипендиите на мен и мъжа ми. /майка и беше наскоро починала/, а и вила довършваме вече трета година.

Като чух за вила везнага и предложих услугите си. Работех в строителен комбинат и можех да взимам материали за себе си без данък върху оборота/18 %/ и складови разходи. Нещо като днешното ДДС беше данъкът
След седмица играехме в тех карти. Баща и ме помоли да поговорим. Каза ми , че Донка/дъщеря му/ му казала за предложението ми и ако още един път чуел подобно нещо , то не съм желан повече в този дом.
Говорим за човека , който движеше прокуратарата/ Гл Прокурор преди промените винаги беше от академичните среди професор и просто "красеше" обвинението, а заместниците му въртяха работата/
и който в кроя на месеца нямаше пари и ме "зяшлеви с опакото на ръката си" за обичайна практика по онова време-правил съм го много пъти за приятели.
Тоест всичко можеш да говориш за онова време , но не и за мутри по високите етажи. Мутрите и простаците са днес. Виж речетатива на премиерът български, виж ГДБОБ-едни прикриват мокри поръчки, други варкотрафика...Каскетът ходи разтървава цигански мелета...

petgrig написа:
на извъртанията! Икото не бил оставал длъжен! Я пак? Или ти неоставането длъжен го разбираш да напада тези, които не са от вашите? Защото за всеки не особено интелигентен, а просто нормален човек се вижда, че този е една мутра - такъв си е бил и като директор, такъв си е останал и след това. Няма как човек да си избяга от природата. Нали Вмир го беше пипнал в мошеничество /щото за разлика от вас е интелигентен/ и той тутакси си деактивира въпросния постинг? Или и това не помниш? А случайно да си спомняш, че се хвалеше как не разрешавал синдикална дейност във фирмата си? Или и това е ок?
Ей затова Жоро ви подхвана, след като години наред ви наблюдаваше наглото и безцеремонно поведение!

цитирай
17. blackpredator - хех,
09.07.2020 00:52

и Икономиста, и аз единствено и само,
повтарям ЕДИНСТВЕНО И САМО, сме писали
срещу шепата кратунковци у блога,
включително и хисарската мутант-кратунка
не съм видял кратуна да отплува по течението,
въпреки воплите за възродителния процес,
дето сме им спретнали
иначе кратуноемигранти, по аналогия с политемигранти
дигнали си раничките и беж от тука, у блога бол..
цитирай
18. анонимен - ВЕЧЕ Увери ли се, Венци?
09.07.2020 01:30
blackpredator написа:

09/07/2020 00:52 хех,
и Икономиста, и аз единствено и само,
повтарям ЕДИНСТВЕНО И САМО, сме писали
срещу шепата кратунковци у блога,
включително и хисарската мутант-кратунка
не съм видял кратуна да отплува по течението,
въпреки воплите за възродителния процес,
дето сме им спретнали
иначе кратуноемигранти, по аналогия с политемигранти
дигнали си раничките и беж от тука, у блога бол..

...
режим на Обяснения...и Значи Много.Твърде МНОГО...Обяснения и от името на икономиста.Не го Видях Тук.Чеп Навярно му е пълномощник..в коментарите си Често прави 'съпричастен' и теб.НАРИЧА се ВЪВЛИЧАНЕ - НЕ САМО АЗ, НО И ТЕ !!!..ти вече го изпита.Лично...
А Полигор е Религията му.И Чепърдалото е неговият Пророк,Жрец и Говорител.
И КОНСУМАТОР!Казах ти-ТОВА го 'ХРАНИ' ! ЪХЪХЪ!
that all folks.
PS.в коментарът ми няма обидни думи.нека читателите /и ти/ преценят казаното от мен.но можеш и да го изтриеш-както прави ЧеП...
PS2.нямам допирни точки с хисарското землище и 'полЮгор', но в ТОВА Вече са се уверили Всички. надявам си и ти..
цитирай
19. apostapostoloff - Ей, наглец!
09.07.2020 06:03
Ти забрави ли, че ме заплашваше с бой, бе?

Ама си рекох на времето: еби му майката на това комунистическо лайно, защо изобщо де занимаваш с тази отрепка?!

Ако нормален, читав човек ме бе заплашил, щях да се обърна към съда. Но ти си комунист, т. е. изрод, отрепка, която не бих и заплюл.
цитирай
20. theeconomist - .
09.07.2020 07:03
Добро утро - прочетох и треперя като лист на вятър.....малеееееее, страх!

"нямало да ме оставят на мира, докато не си платя"........

Бе Блеки, Венци, що се занимавате с този никой, дошъл от нищото и отиващ в канала. хемороиди се лекуват, като им спреш достъп до хранителна среда - изсъхват и отпадат.

щял да ми представи сметка за плащане......лично аз на проститутки не плашам, особено па на мъжки.....:-)))
цитирай
21. vencivaleri1951 - Помня Постоле, помня...
09.07.2020 08:09
И то беше когато те взимах насериозно, когато ти се връзвах на изказа ти. Иначе грешиш в това , че не си отишъл в полицията. Попаднал си на милозлив комунист.
Слушах , по скоро четох преведената реч на Байдан за денят на независимостта.Казва човекОт че революцията има начало, но няма край. Тоест перманентна е. Та това е един прероден Бронщейн-Троцки. И глей сега каква "заваруха " става в Щатите. Казват че по източното крайбрежие акостирал и крайцерът " Аврора". Та думата Постоле е , че си попаднал с мен на Лабав комуняга-абе еврокомунист с две думи. Утре внимавай да не попаднеш на троцкист, че ако се изразя по твоему...ще ти напълни дирника с човечета...

apostapostoloff написа:
Ти забрави ли, че ме заплашваше с бой, бе?

Ама си рекох на времето: еби му майката на това комунистическо лайно, защо изобщо де занимаваш с тази отрепка?!

Ако нормален, читав човек ме бе заплашил, щях да се обърна към съда. Но ти си комунист, т. е. изрод, отрепка, която не бих и заплюл.

цитирай
22. vencivaleri1951 - Извинявай братан, че те забърках в това празно дърдорене
09.07.2020 08:10
theeconomist написа:
Добро утро - прочетох и треперя като лист на вятър.....малеееееее, страх!

"нямало да ме оставят на мира, докато не си платя"........

Бе Блеки, Венци, що се занимавате с този никой, дошъл от нищото и отиващ в канала. хемороиди се лекуват, като им спреш достъп до хранителна среда - изсъхват и отпадат.

щял да ми представи сметка за плащане......лично аз на проститутки не плашам, особено па на мъжки.....:-)))

цитирай
23. vencivaleri1951 - Често играя шах и табла в мрежата
09.07.2020 08:12

Болшинството от ирачите не играят с анонимни. На практика никаква разлика няма между играещият с аватар или име и такъв на който аватарът му е "анонимен" Въпреки това хората бягат от анонимниците. Вероятно е някакъв атавистичен страх-от неизвестното, непознатото...
В блога има малка разлика." Анонимен" е като паразит. Тоест ти ходиш на "тости","" хапваш, хийваш", но при теб не пускаш Не можеш да се сърдиш , че те трият

До едно време си мислех за простотията в мрежата , като за Балканска. След като се огледах и в руски, сръбски, френски/това са езиците които ползвам донякъде/ виждам , че простотията е всеобхватна-безкрайна като глупостта , ако перифразираме Айнщайн. И понеже живеем трудно, скучно , бедно и това се задълбочава ни е необходим "козел" опоущения, който да ни "измие срама от челото"
И веднага се ориентираме към раса, пол, религия, различен светоглед...И пишем неща , които никога не бихме изрекли Ви а Ви.
Имах клиент, който имаше магазин за строителни материали , машини, инструменти и пр. Отвори втори, третин...Нещата му вървяха добре, но той започна да се мисли за голямата работа-взе си постоянна любовница, скъпа лимузина и лодка...Понижи контрола, а и мощните стр магазини също го подбутнаха по нанадолнището. Почна да губи едно по едно-първо естествено любовницата. Един ден прочел ме в блога , разбрал убежденията ми и ме нападана за левите ми разбирания, които видите ли съсипвали бизнеса му. Не искал да плаща повече на счетоводител комутист. Смешното беше, че от месеци не ми плащаше и му работех заради минали периоди в които бе коректен, а и щедър. Тръгнах си на момента, още на другия ден се обади да се извинява...но думите бяха казани вече. Сега работи в един от строителните супери, като наемник...И така е навсякъде по света. Скрит зад анонимността , човек по лесно прехвърля неуспехите си някому. В този раздел преписваш всички лоши черти на политическия опонент. Ето Ико бил неграмотен, неспособен необразован/пиша за него защото предишния коментар ми беше към него/ Всичко това е лъжа, и го пишат хора стоящи по ниско като социален статус и образователен ценз И го правят защото са скрити . И това се виждаше най- добре когато в блога се правеха сбирки и на живо. Пак имаше спорове, но езикът беше друг и имаше граница , която не се прекрачваше
quote=анонимен]
blackpredator написа:

09/07/2020 00:52 хех,
и Икономиста, и аз единствено и само,
повтарям ЕДИНСТВЕНО И САМО, сме писали
срещу шепата кратунковци у блога,
включително и хисарската мутант-кратунка
не съм видял кратуна да отплува по течението,
въпреки воплите за възродителния процес,
дето сме им спретнали
иначе кратуноемигранти, по аналогия с политемигранти
дигнали си раничките и беж от тука, у блога бол..

...
режим на Обяснения...и Значи Много.Твърде МНОГО...Обяснения и от името на икономиста.Не го Видях Тук.Чеп Навярно му е пълномощник..в коментарите си Често прави 'съпричастен' и теб.НАРИЧА се ВЪВЛИЧАНЕ - НЕ САМО АЗ, НО И ТЕ !!!..ти вече го изпита.Лично...
А Полигор е Религията му.И Чепърдалото е неговият Пророк,Жрец и Говорител.
И КОНСУМАТОР!Казах ти-ТОВА го 'ХРАНИ' ! ЪХЪХЪ!
that all folks.
PS.в коментарът ми няма обидни думи.нека читателите /и ти/ преценят казаното от мен.но можеш и да го изтриеш-както прави ЧеП...
PS2.нямам допирни точки с хисарското землище и 'полЮгор', но в ТОВА Вече са се уверили Всички. надявам си и ти..[/quote]
цитирай
24. getmans1 - Извинявай братан, че те забърках в ...
09.07.2020 09:43
vencivaleri1951 написа:
Извинявай братан, че те забърках в това празно дърдорене


... Следвайки твоя личен опит и любимият ти лаф за „МЯСТОТО НИ В КООРДИНАТНАТА СИСТЕМА„ ... ТУК е мястото да кажа, по-точно да те попитам, след като СЕ ПОДЛОЖИ на ЧП тук вече ОБЛИЗВАШ И на ИКИ МАУС как аджеба се чувстваш като човек с ДВЕ БОЖЕта или ГУРУта

theeconomist написа:
Добро утро - прочетох и треперя като лист на вятър.....малеееееее, страх!

"нямало да ме оставят на мира, докато не си платя"........

Бе Блеки, Венци, що се занимавате с този никой, дошъл от нищото и отиващ в канала. хемороиди се лекуват, като им спреш достъп до хранителна среда - изсъхват и отпадат.

щял да ми представи сметка за плащане......лично аз на проститутки не плашам, особено па на мъжки.....:-)))


... Та пак да се върнем на прословутата ти КООРДИНАТНА С-МА, явно си мислиш, че това е лаф, връх на доводите но и явно яко грешиш;
- защото всеки ИЗБИРАТЕЛ ИМА ПРАВО НА МНЕНИЕ когато става въпрос за политика ... вие се подигравахте с ПЛЕВНЕЛИЕВ, СТОЯНОВ, ЖЕЛЕВ, Ц. ЦАЧЕВА но ти можеш ли да кажеш от каква висока точка и на коя координатна система го правехте, А ...
Тук като примери мога да дам много твои реакции свързани с публични личности на които ти се чувстваш задължен да им пазиш авторитета ... НА ВСЯКА ЦЕНА ЗАБРАВЯЙКИ елементарни неща като - виж си профила, виж и моя, виж и на „гуруто„ си ЧП, на БОЖЕто си ИКОНОМИСТА ...
цитирай
25. vencivaleri1951 - Ето, за това говорим
09.07.2020 10:23
За коректния, за възпитания диалог- за мярката на закачката...
Кога съм казвал, че се подлагаш, че облизваш....казвал съм за ,,Оскар,, за поддържаща роля, за гуру... Съвсем различна е закачката.
И съвсем в реда на нещата е да се извиниш , когато си споменал някого и с това си го вкарал в нелицеприятно празнословие. Не мислят в квартала ми/впрочем с Ико сме съседи/, че извинението е ,,подлагане,,, а задължителен акт , когато волно, или не си притеснил някого.


getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Извинявай братан, че те забърках в това празно дърдорене


... Следвайки твоя личен опит и любимият ти лаф за „МЯСТОТО НИ В КООРДИНАТНАТА СИСТЕМА„ ... ТУК е мястото да кажа, по-точно да те попитам, след като СЕ ПОДЛОЖИ на ЧП тук вече ОБЛИЗВАШ И на ИКИ МАУС как аджеба се чувстваш като човек с ДВЕ БОЖЕта или ГУРУта

theeconomist написа:
Добро утро - прочетох и треперя като лист на вятър.....малеееееее, страх!

"нямало да ме оставят на мира, докато не си платя"........

Бе Блеки, Венци, що се занимавате с този никой, дошъл от нищото и отиващ в канала. хемороиди се лекуват, като им спреш достъп до хранителна среда - изсъхват и отпадат.

щял да ми представи сметка за плащане......лично аз на проститутки не плашам, особено па на мъжки.....:-)))


... Та пак да се върнем на прословутата ти КООРДИНАТНА С-МА, явно си мислиш, че това е лаф, връх на доводите но и явно яко грешиш;
- защото всеки ИЗБИРАТЕЛ ИМА ПРАВО НА МНЕНИЕ когато става въпрос за политика ... вие се подигравахте с ПЛЕВНЕЛИЕВ, СТОЯНОВ, ЖЕЛЕВ, Ц. ЦАЧЕВА но ти можеш ли да кажеш от каква висока точка и на коя координатна система го правехте, А ...
Тук като примери мога да дам много твои реакции свързани с публични личности на които ти се чувстваш задължен да им пазиш авторитета ... НА ВСЯКА ЦЕНА ЗАБРАВЯЙКИ елементарни неща като - виж си профила, виж и моя, виж и на „гуруто„ си ЧП, на БОЖЕто си ИКОНОМИСТА ...

цитирай
26. krumbelosvet - Апоапоффф и 5григ требе просто да се трият.
09.07.2020 11:23
Тия тролове нищо човешко на създават, освен екскременти.
Чакат някой да напише нещо и бързат да се изсе.ат.
За щастия епистоларните им екскременти се чистят лесно.
Никой няма право да сер.е в/у чуждия труд.
Да си пишат свои неща, да садят своя градинка.

цитирай
27. petgrig - Ха добро утро на
09.07.2020 11:59
тримата глупаци тук:)
Някой да не се обърка - говоря за Венц0, "икономиста" и Чернопръц. И ще ти кажа какво е било "Металхим" - въздух под налягане, както всичко, създадено при онази система. Тя се срути точно заради такива предприятия и такива директори. Наплодени кухи филиали, изкуствена икономика, базирана изключително на оръжия и един определено не на мястото си шеф.
цитирай
28. petgrig - А, междувременно се явил и четвърти глупак -
09.07.2020 12:00
Крумчо:)
цитирай
29. krumbelosvet - Драги 5григ,
09.07.2020 12:33
Работил съм във ВМЗ - Сопот през 1974-86-та. ДСО Металхим беше в съседна сграда. Знаех Генералния директор и заместниците му. Това беше ДСО именно за ВОЕННО производство. ВМЗ е пуснат в работа през 1936-та. По ДЪРЖАВНИЧЕСКИ съображения - да не се ВНАСЯ всичко за войската. Мястото не е избрано случайно - културно и ПАТРИОТИЧНО население. След 9-ти заводът не умира, както измряха маса предприятия след 10-ти. Напротив, разраства се до 14 000 заети само в Карловското поле, а до промените наближаваше 20 000 в страната. И цехове в отдалечени села, даже в Родопите, за да се създадат работни места и да не се обезлюдяват КАТО СЕГА.
През 1984-та, се произвеждаше продукция за 500 000 000 лева по ЗАВОДСКИ ЦЕНИ. "Базуките" ни струваха по 70 лм, а се изнасяха по над 100 долара. А годишното производство стигаше НАД 2 000 000 броя!!!
Поради ВИСОКОТО КАЧЕСТВО, нашите производства се търсеха по света, както и на "Арсенал"-Казанлък и на останалите предприятия. Това бяха предприятия НА и НАД световно равнище.
А генералният директор, човек с отговорности ПО-ГОЛЕМИ от тия на сегашните министри, се возеше на скромно "Рено", от класата на Жигули, купено на старо от митницата. И такава тирания е царяла тогава, че аз публично си чешех езика ЗАЩО ЩЕ СЕ ВОЗИ в такава "специална" кола. А сега всяка мутра и мутреса яха джип който струва 5-10 такива "Рена".
цитирай
30. blackpredator - добавка за кратунковци
09.07.2020 13:10
ти Венци, няма да го прочетеш от тях
част от писмото на сержант Георги Иванов Георгиев
не Георги Георгиев от Фактор, любим на некои блогъри
Георги Георгиев - българин!
Знаменосец /истински/от Кербала, Дивания, Ашраф и Кандахар

"Знаеш ли за атаката „На нож!“ Едва ли!
Ти копеле, си пропуснал този част по история.
Светинята, която хвърли и постъпка на земята е тази, която майките, съпругите и децата получават и им остава единственото мило след като погребат син, съпруг и баща в студената земя!
Не ме интересуват политиците, които набута в морето, те са същите като теб, иначе нямаше да ти даде флага, а щеше да го брани.
От моите ръце, за да го вземеш трябва да ги счупиш.
И дори тогава, повярвай ми ако беше го хвърлил така пред мен, гръкляна ти със зъбки щях да пригриза!
Ти си срам за страната ми, срам са и генералите ни, мълчат от страх за пагона си, министъра даже не искам да го коментирам.
Да си войник в българската армия е чест. Поне така е било!
Да носиш българското знаме също е чест. То се носи от най-достойните!
Нашата земя е свята, знамето е светиня, а говедата като теб и безродниците като управляващитите заслужават най-суровото наказание!
За поругателите на знамето и Отечеството смърт!"
цитирай
31. vencivaleri1951 - Родата ми блеки е пълна с герои в рат
09.07.2020 13:50
Тук нали знаеш е пълно с герои, дори хетмни и командири на дивизии, за които любимото е да те нарекът родоотстъпник, пета колона и т н.
Преди когато се виждахме не издържах и казах на Савата, ето указ за поборническата пенсия на прадядо ми и документ за оземляване на тази основа, ето кръста на дядо от ПСВ, а и сабя наградна има, ето медал за Храброст и орден на баща ми от ВСВ. Впрочем орденът макар и не от най - престижните, но е рядък - Сталин. Секат го без знанието на грузинеца и разбирайки го спира. Толбухин при Драва , бърка в чантата и окачва на представените каквото хване. Извадих знак за раняване в ПСВ на другия дядо, и медал и орден на вуйчо. Медалът впрочем е даден при сражение с отряда на баща ми. Зет и шурей са били един срещу друг, след това до смъртта на вуйчо спореха всеки път.
Когато вуйчо почина, половината от баща ми сякаш тръгна с вуйчо. Спорове, откровени караници, но всичко на принципна основа, а иначе много силна връзка помежду им.
И от Трънски съм чул, че лаладжия и кръчмарски храбрец в бой е почти сигурно , че ще търти да бяга.
После цветя на Орлов мост и на първия ред в ОФ клуба.
А и още нещо за ордена на татко. Викат името му, но той не излиза пред строя...жълто имал е гащите. Избутват го . Маршалът му окачва отличието и разбира за какво иде реч. Казва:

А тьй , что думал комисар, что война пахнет духами?
Нет комисар, бал пахнет да духами, война пахнет говнами...

blackpredator написа:
ти Венци, няма да го прочетеш от тях
част от писмото на сержант Георги Иванов Георгиев
не Георги Георгиев от Фактор, любим на некои блогъри
Георги Георгиев - българин!
Знаменосец /истински/от Кербала, Дивания, Ашраф и Кандахар

"Знаеш ли за атаката „На нож!“ Едва ли!
Ти копеле, си пропуснал този част по история.
Светинята, която хвърли и постъпка на земята е тази, която майките, съпругите и децата получават и им остава единственото мило след като погребат син, съпруг и баща в студената земя!
Не ме интересуват политиците, които набута в морето, те са същите като теб, иначе нямаше да ти даде флага, а щеше да го брани.
От моите ръце, за да го вземеш трябва да ги счупиш.
И дори тогава, повярвай ми ако беше го хвърлил така пред мен, гръкляна ти със зъбки щях да пригриза!
Ти си срам за страната ми, срам са и генералите ни, мълчат от страх за пагона си, министъра даже не искам да го коментирам.
Да си войник в българската армия е чест. Поне така е било!
Да носиш българското знаме също е чест. То се носи от най-достойните!
Нашата земя е свята, знамето е светиня, а говедата като теб и безродниците като управляващитите заслужават най-суровото наказание!
За поругателите на знамето и Отечеството смърт!"
цитирай
32. getmans1 - Ето, за това говорим. . . . За коре...
09.07.2020 13:57
vencivaleri1951 написа:
Ето, за това говорим .... За коректния, за възпитания диалог- за мярката на закачката...
Кога съм казвал, че се подлагаш, че облизваш....казвал съм за ,,Оскар,, за поддържаща роля, за гуру... Съвсем различна е закачката.
И съвсем в реда на нещата е да се извиниш , когато си споменал някого и с това си го вкарал в нелицеприятно празнословие. Не мислят в квартала ми/впрочем с Ико сме съседи/, че извинението е ,,подлагане,,, а задължителен акт , когато волно, или не си притеснил някого.


... Каква е разликата бе, щом обидата си остава ... каква е разликата в точната дума, А ... каква бе

ДВА ПРИМЕРА СЪМ ТИ ДАЛ, КОЙ ОТ ТЯХ НЕ Е ОБИДЕН ... този в който одобряваш НЕЩО СИ и другият В кото слагаш в устатами нещо което не съм казал ... СИКТИР БЕ, казвам НА ДОБРИЯТА ТИ ТОН И КВАРТАЛНИТЕ ИЗВИНЕНИТЕЛНИ, И ЛИЦЕМЕРНИ ПОРЯДКИ...

цитирай
33. petgrig - Работил съм във ВМЗ - Сопот през 1...
09.07.2020 14:24
krumbelosvet написа:
Работил съм във ВМЗ - Сопот през 1974-86-та. ДСО Металхим беше в съседна сграда. Знаех Генералния директор и заместниците му. Това беше ДСО именно за ВОЕННО производство. ВМЗ е пуснат в работа през 1936-та. По ДЪРЖАВНИЧЕСКИ съображения - да не се ВНАСЯ всичко за войската. Мястото не е избрано случайно - културно и ПАТРИОТИЧНО население. След 9-ти заводът не умира, както измряха маса предприятия след 10-ти. Напротив, разраства се до 14 000 заети само в Карловското полу, а до промените наближаваше 20 000 в страната. И цехова в отдалечени села, даже в Родопите, за да се създадат работни места и да не се обезлюдяват КАТО СЕГА.
През 1984-та, се произвеждаше продукция за 500 000 000 лева по ЗАВОДСКИ ЦЕНИ. "Базуките" ни струваха по 70 лм, а се изнасяха по над 100 долара. А годишното производство стигаше НАД 2 000 000 броя!!!
Поради ВИСОКОТО КАЧЕСТВО, нашите производства се търсеха по света, както и на "Арсенал"-Казанлък и на останалите предприятия. Това бяха предприятия НА и НАД световно равнище.
А генералният директор, човек с отговорности ПО-ГОЛЕМИ от тия на сегашните министри, се возеше на скромно "Рено", от класата на Жигули, купено на старо от митницата. И такава тирания е царяла тогава, че аз публично си чешех езика ЗАЩО ЩЕ СЕ ВОЗИ в такава "специална" кола. А сега всяка мутра и мутреса яха джип който струва 5-10 такива "Рена".

Виж ся, можеш да убеждаваш твоята компания колко са били вкусни оръжията, произвеждани от въпросния Металхим, щото техният капацитет е дотам, че да ти повярват. Всеки що-годе нормално мислещ човек ще ти каже, че е абсолютно ирационално да се плодят толкова филиали на оръжейна промишленост в малка България за сметка на други отрасли, като земеделие и туризъм. Да не говорим как печалбите от тази търговия ползваха съвсем ограничен кръг.
цитирай
34. анонимен - ... @24
09.07.2020 15:00
Според мен Смисълът на изреченото/написаното/ е ПО-Важен от Името на говорещия/пишещия/..."говори за да те видя"..
цитирай
35. vencivaleri1951 - Така е и за това пишещите го правят често под псевдоним, което за широката публика е своего рода анонимност
09.07.2020 16:35
Стойностните неща вадят автора от анонимност, а бездарните пазят автора от охулване.
Понякога великолепни автор и произведение могат да унищожат невинен. Така например един голям композитор остава незаслужено в сянка извън музикалната общност. И за това са виновни талантът от една страна и лековерието от друга на Пушкин. Салиери за повечето хора е отровител на Моцарт и за малка велик композитор.
Лично аз имам предубеждение към великолепната иначе поетеса Елисавета Багряна заради мълвата, че има вина за отказа на Борис да помилва Вапцаров. Някога , когато не можех да различа авторството на стихотворенията и харесвах стиха, но разбирайки, че са нейни изстивах към тях.
Ето примери, когато името е от голямо и решаващо значение.



quote=анонимен]Според мен Смисълът на изреченото/написаното/ е ПО-Важен от Името на говорещия/пишещия/..."говори за да те видя"..[/quote]
цитирай
36. vencivaleri1951 - Работил си, а не знаеш за каква структура си работил.
09.07.2020 16:37
Гунчев се казваше директорът и бе овластен повече от половината министри.
Пряко за Металхим работеха около 150000 души, ДСО то имаше поделения в почти всеки окръг. С кооперирани те доставки числения състав стигаше до
300000000. Този състав генерираше работни места за още стотина хиляди покрай себе си- строители, медицински персонал, учители, готвачи...и т н.
Оръжие се произвеждаше и бе най рентабилно, но то не изчерпваше артикулите. Електрокари, мотокари Коопериране с Рени, Форд...и не само с теб. Аз съм глупав както казваш, но съм чел/ а в случая и професионални съм запознат/ преди да пиша нещо. Не е лошо и ти умният, образованият, заможният...да се поучиш понякога от глупака, а не да пишеш тъпотии!

petgrig написа:
krumbelosvet написа:
Работил съм във ВМЗ - Сопот през 1974-86-та. ДСО Металхим беше в съседна сграда. Знаех Генералния директор и заместниците му. Това беше ДСО именно за ВОЕННО производство. ВМЗ е пуснат в работа през 1936-та. По ДЪРЖАВНИЧЕСКИ съображения - да не се ВНАСЯ всичко за войската. Мястото не е избрано случайно - културно и ПАТРИОТИЧНО население. След 9-ти заводът не умира, както измряха маса предприятия след 10-ти. Напротив, разраства се до 14 000 заети само в Карловското полу, а до промените наближаваше 20 000 в страната. И цехова в отдалечени села, даже в Родопите, за да се създадат работни места и да не се обезлюдяват КАТО СЕГА.
През 1984-та, се произвеждаше продукция за 500 000 000 лева по ЗАВОДСКИ ЦЕНИ. "Базуките" ни струваха по 70 лм, а се изнасяха по над 100 долара. А годишното производство стигаше НАД 2 000 000 броя!!!
Поради ВИСОКОТО КАЧЕСТВО, нашите производства се търсеха по света, както и на "Арсенал"-Казанлък и на останалите предприятия. Това бяха предприятия НА и НАД световно равнище.
А генералният директор, човек с отговорности ПО-ГОЛЕМИ от тия на сегашните министри, се возеше на скромно "Рено", от класата на Жигули, купено на старо от митницата. И такава тирания е царяла тогава, че аз публично си чешех езика ЗАЩО ЩЕ СЕ ВОЗИ в такава "специална" кола. А сега всяка мутра и мутреса яха джип който струва 5-10 такива "Рена".

Виж ся, можеш да убеждаваш твоята компания колко са били вкусни оръжията, произвеждани от въпросния Металхим, щото техният капацитет е дотам, че да ти повярват. Всеки що-годе нормално мислещ човек ще ти каже, че е абсолютно ирационално да се плодят толкова филиали на оръжейна промишленост в малка България за сметка на други отрасли, като земеделие и туризъм. Да не говорим как печалбите от тази търговия ползваха съвсем ограничен кръг.

цитирай
37. theeconomist - .
09.07.2020 17:12
[quote=petgrig]тримата глупаци тук:)
Някой да не се обърка - говоря за Венц0, "икономиста" и Чернопръц.

понеже си позволяваш, да се опитваш да обидиш ник - нейма ми, бих ти отговорил, както знам, а аз уста на заем не вземам, но .....това би значело, да се приравя до просешкият ти манталитет и гаменска същност.
Истината е , че ти ще си останаш цял живот със залепен нос на съклото, зад което живеят хора като мен.
Цял живот сме ви яздили, яздим и ще ви яздим и ще набиваме шпори в потните ви хълбоци, а вие ще опъвате дръгливи вратове .......до гроб. Толкоз!:-))
цитирай
38. petgrig - тримата глупаци тук:) Някой да не ...
09.07.2020 17:17
theeconomist написа:
[quote=petgrig]тримата глупаци тук:)
Някой да не се обърка - говоря за Венц0, "икономиста" и Чернопръц.

понеже си позволяваш, да се опитваш да обидиш ник - нейма ми, бих ти отговорил, катко знам, а аз уста на заем не вземам, но .....това би значело да се приравя до просешкият ти манталитет и гаменска същност.
Истината е , че ти ще си останаш цял живот със залепен нос на съклото зад което живеят хора като мен.
Цял живот сме ви яздили, яздим и ще ви яздим и ще набиваме шпори в потните ви хълбоци, а вие ще опъвате дръгливи вратове .......до гроб. Толкоз!:-))

Въх! Ти си бил доста по-голям смешник, отколкото предполагах:))))))))))))))))))))
Първо, че това го повтаряш от години и то абсолютно по един и същи начин. Така, както повтаряш, че в сърцето ти имало завинаги запазено място за Володя Висоцки - абсолютно едно и също заглавие всяка следваща година, защото ти липсва въображение дори за да разместиш няколко думички в него /чак да промениш не ти говоря, толкова много не мога да искам от теб:)/.
Второ, ти видял ли си ме какво печеля и как живея? Защото аз мога да ти кажа, че такива като теб опъват за мен
:)
цитирай
39. анонимен - @36
09.07.2020 22:32
Странно...
Редица изящни майстори на словото имат доста 'трески за дялане'...Не мисля, че това ги прави по-малко значими. Определено.
PS.Читателите осмислят написаното от тях, а не йм броят примерно изпитите чаши. Но моите мисли са на камила и може и да греша...
цитирай
40. vencivaleri1951 - С примерите по горе исках да кажа, че понякога името
10.07.2020 00:14
Е основната предпоставка да се приеме или съответно отхвърли дадена теза и когато
на сватбата стои анонимен , то се и подкопава доверието към автора.


Редица изящни майстори на словото имат доста 'трески за дялане'...Не мисля, че това ги прави по-малко значими. Определено.
PS.Читателите осмислят написаното от тях, а не йм броят примерно изпитите чаши. Но моите мисли са на камила и може и да греша...
[/quote]
цитирай
41. анонимен - БЛОГЪТ НЕ Е място за сватби..Разумните хора търсят Смисъла,а не Името.но изборът какво търсиш си е Твоят...
12.07.2020 20:29
vencivaleri1951 написа:
Е основната предпоставка да се приеме или съответно отхвърли дадена теза и когато
на сватбата стои анонимен , то се и подкопава доверието към автора.


Редица изящни майстори на словото имат доста 'трески за дялане'...Не мисля, че това ги прави по-малко значими. Определено.
PS.Читателите осмислят написаното от тях, а не йм броят примерно изпитите чаши. Но моите мисли са на камила и може и да греша...

[/quote]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059879
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031