Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2019 18:13 - Гагарин не е летял в Космоса, Толстой е плагиат, Шаляпин е пял на плейбек, Плисецкая тромава колхозничка...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4361 Коментари: 31 Гласове:
4

Последна промяна: 21.06.2019 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хипербола? Да, но ако е нужно ще бъде използвана като коректна информация от

катадневно информиращите ни будни "съвести " в блог бг. Какво ги кара тези хора

да гадят интернет простронството с небивалици или например да "клеветят" 

толкова харизматичен, земен и достъпен човек какъвто беше Гагарин. Какво ги кара

да ровят костите му , толкова години след трагичната му гибел. Нима " лъжата, завистта и

злобата" ще ги извади от безличния им живот. Нима грошовете за тези катадневни 

"плювки" са достатъчни за личното опостушение? На каква цена храниш децата си, 

купуваш играчки на внуците си или подпомагаш родителите си-на цената на собственото

си безчестие и падение. Наясно ли е авторът или копиращият го колко души участват 

в запускането на космически кораб. Говоря за тези които са пряко на площадката .

Космонавтите минават покрай тях , влизат в машината , която по късно се херметизира.

Как и откъде ще излезе "псевдо-космонавта" та ще се скрие от очите на близо 300 души.

Или тези триста човека ще пазят тайна? Особено след промените , когато всичко излезе

на сергията. Година, две преди полета на Гагарин избухна ракета на космодрума и

загинаха повече от 150 души-написаха всеки втори. Тоест около триста души подпомагат

пряко изстрелването на космически кораб-поне по онова време. И от какъв зор да се

прави. Съвсем скоро ще излети и титов, после Биковски и Терешкова...

Не че ги няма и "гадюките" с обратен знак-например Амстронг не е стъпвал на луната...

Същите опостушени души, които заради фикс-идеите на безличните си преживявания

търсят тръпка в опозоряването на хора-катедрали.


Наскоро, четох руски" интелектуалец" живеещ на Запад за гоненията на Булгаков и

Пастернак. Да имат неиздадени навреме романи, но посочете ми световен автор

/освен Жоро/ , който да му е издадено абсолютно всичко приживе. Булгаков умира като 

Художествен ръководител и главен режисьор на МХАТ/ Впрочем и за Лилиев у нас 

се носят подобни небивалици-той умира като шеф на Народния/ Не му издават и не му

поставят " Кучешко сърце", но аз и днес разбирам подобен отказ. 

Пастернак е най-издаваният и най платеният автор на времето си. В дневника му 

четем за споровете, караниците направо със Сталин. Караниците не във вилата на

Сталин, а в тази на Пастернак-впрочем по просторна и по стилна-днес музей. Да,

доктор Живаго е издаден първо в Лондон, но не прозата е силата на Пастернак и не

това е нобеловата му книга. Пастернак за сведение е единственият, който е имал право

да преведе грузинския епос-и там са му разправиите със Сталин. Познайте кой в

споровете надделява?  След некой друг ден , очаквам блоговата" съвест" да постне и

интервюто на този "интелектуалец" за когото чух за първи път в интервюто.

Пак тази" съвест " ни информира, че СУ57 и МИГ 35 са " бели мишки" по стените.

Уйкипедията да беше погледнала "съвестта" щеше да знае че първия полет на СУ57

е преди 10 години. Че Военното министерство на руснаците е поръчала 3 полка до 23та

година. Има и достатъчно оръжейни бюлетини и списания, но както казва "класикът"

вече в журналистиката , нейна чест Пискова-западни езици са нужни да си европеец

Миг 35 наистина е нова машина , но експертите са във възторг от качествата и. Лично 

за мен е достатъчно, че се изоставя в полза на Миг 35, миг 31, който е съвсем приличен

самолет. Макар и само две ескадрили да са поръчани , по всичко личи, че този самолет

ще бъде , който ще замени МИГ 29 в семейството на МИГ.

Естествено черешката на тортата в писанията е Путин-педофил, аутист, раково болен,

двойник на истинския Путин....Какво ли не му бе предричано тук-ще доведе Русия до

пълна изолация и прошеска тояга, ще го гонят гладни руснаци в Кремъл да го бесят,

кой ли не му предричаше , че ще се превърне в политически труп, ако не истински.

А Путин вече две десетилетия си управлява и около 15 години е най споменавания

лидер в света. Кучетата си лаят, а...Путин си играе хокей..." Трус не играет в хокей"





Гласувай:
13



1. freeoldmen - Троловете в българския Нет са, според мен,
21.06.2019 19:50
най-окаяните отрепки.
А сред тях, най зле са тези, списващи в блог.бг.
То, ако погледнем, само kolevn38 остана, бившия Йосарян.
Защото явно за публикации тук плащат много малко, тези, дето раздават порциите, са наясно, че блога е умрял.
И този имбецил компенсира с количество.

Защото е некадърен дори да бъде качествен трол.
В някои от фейсбук страниците, които чета, като например Явор Дачков, си има тролове на определена висота. Ползват ирония, сатира, пишат що годе приемливо.
Този не е от тях. Скромен копи пейст и груба очевидна лъжа.
Силно интелектуално втален.

След 30 годишно тролене по мозъците на българите, в последното изследване само 7% от нас смятат Русия за заплаха.
Е как да им плащаш на тези идиоти?
цитирай
2. radostinalassa - И аз мисля, че русофобските тролове са...
21.06.2019 20:10
твърде некачествени. Но има и много други - Коня, Вехтер, Самариноф, Дърваря, ГТ, Лайфчо .
Някои са просто клонинги на други.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Подобни гадости
21.06.2019 20:21
freeoldmen написа:
най-окаяните отрепки.
А сред тях, най зле са тези, списващи в блог.бг.
То, ако погледнем, само kolevn38 остана, бившия Йосарян.
Защото явно за публикации тук плащат много малко, тези, дето раздават порциите, са наясно, че блога е умрял.
И този имбецил комп

След 30 годишно тролене по мозъците на българите, в последното изследване само 7% от нас смятат Русия за заплаха.
Е как да им плащаш на тези идиоти?


можеш да прочетеш и за янките. Разказвали са ми за един който пуска фейкове и в двете посоки. Никой не смята да зариби мислещ човек, а и съвремениците на Гагарин и Амстронг ставаме все по малко. Да вземем например "сифилистика" Ленин. Дори и да е бил такъв, то е болест като всяка друга. Колко от алеята на западните "безсмъртни" са били болни от нея-поети, писатели, художници, водещ Философ...
Виж обаче да я "прикачат" на Ленин си е друго. Сифилисът му разяжда мозъка и той видите ли луднал , а и от там какво да очакваш от такива хора...Насочено, точно и преди много години. Днес всеки 9ти от 10 мислят го вземат за вярно. А истината е банална и очевидна. Ленин е прострелян във горната част на врата , засегнат е и черепът и част от обвивката . Тогава няма тези антисъсирващи медикаменти и методики. Получава от съсиреци поредица от инсулти и си отива . До покушението всекидневно държи речи по митингите, продължаващи с часове. Спортувал е и е работил по 14 чса на ден. Така ли изглеждат сифилистиците със засегнат мозък-още повече , мозъкът му е запазен. Другото което е очевидно е поне сигурните женски връзки. Първо майка му-имаше теза , че е заразен чрез майка си от бащата. Сигурните жени с които е имал контакт са още 3. Крупскаь-живее към 70 години-по дълго от средното за Русия тогава. Роза Люксембург-тя е разстреляна и не е алиби. Колонтай-доживява патриаршеска възраст-рядкост за онези години, пък и сифилистичка отгоре на това!?
Да, ама Колев ха е намерил , ха е написал за сифилиса на Ленин, а може и да го е правил
цитирай
4. freeoldmen - Това за фейковете в двете посоки
21.06.2019 20:48
си го мисля отдавна, без да има кой да ми го каже.
Ако аз бих паднал до там, да бъда платен трол, бих го ползвал.
Така или иначе, си в лайната, защо да не вземеш максималното?

Но определено масовия случай на троловете не е този, обикновено са семпли екземпляри, дето не могат да изпълнят дори инструкциите, давани от централата.
Обикновено изпълзяват около определени дати, и пишат точно по опорните точки.
Никаква мисъл, чувство, освен омраза, или своя гледна точка.
По това ги разпознавам.
цитирай
5. radostinalassa - Ленин е евреин, който е роден в България
21.06.2019 20:59
По рождение е имал някои особености, бил е гей. Сексуалните нарушения са много по - чести при подрасите - евреи, цигани, араби, индуси. Това е факт.
цитирай
6. 1997 - Впечатлихте ме
21.06.2019 21:41
radostinalassa написа:
Ленин е евреин, който е роден в България- По рождение е имал някои особености, бил е гей. Сексуалните нарушения са много по - чести при подрасите - евреи, цигани, араби, индуси. Това е факт.

Дайте източник!
цитирай
7. blackpredator - щях да коментирам Венци,
21.06.2019 22:52
но гледам тая простата вече е осрала поста

и все пак, Колев е твърде глупав за трол..
цитирай
8. 1997 - Благодаря. Прегледах ги.
22.06.2019 00:11
radostinalassa написа:

https://irwi99l/879413, http://www/201403/140801016.html,
https://wwwet/users/antisekta/post100570574/

цитирай
9. vaquero - vencivaleri1951,
22.06.2019 09:19
Това са духовни пигмей, нищожества, които не заслужават внимание.
цитирай
10. vaquero - До 5. radostinalassa
22.06.2019 09:20
Трябва да се добави, че Ленин е бил сифилистик и вампир.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Радостина, постингът ми е общо взето за персони като Вас
22.06.2019 09:33
radostinalassa написа:
По рождение е имал някои особености, бил е гей. Сексуалните нарушения са много по - чести при подрасите - евреи, цигани, араби, индуси. Това е факт.


Ето този Ваш коментар е фейк и пълна глупост. Ленин има толкова биографи, като много малко хора в света. Без значение дали е отричам или почитан, той е епоха. Как го измислихте или прочетохте, че е роден в България и как и защо да стане това? Той е роден почти десетилетие преди освобождението ни в Симбиркс където баща му е областен училищен инспектор. Впрочем дворянин. Къщата където се е родил Ленин е музей, училищата в които е учил също имат паметни знаци. Вие го ,,родихте,, в България!? Да дядо му по майчина линия е половин евреин, но православен и наследява също дворянска титла, а съпругата му е със шведски корени. Тоест това го прави човек с доста смесена кръв, а и заради това може би е космополит. Вие Радостина имате ли малка престава краде е Улянов, къде сте Вие? Кой е Армстронг, когото обявявате за мошеник, коя сте Вие.
Няма значение къде са симпатиите, както няма значение къде са симпатиите на сиамския Ви близнак Колев. И двамата сте Фили на пошлото, лъжовното и фоби на градивното и достойното. Най учтиво Ви моля да не спазмите повече тук
цитирай
12. troyna - здр ВВ1951..
22.06.2019 09:35
не схванах червената нишка на ..поста, ноо..те са едни и същи..
Путин е Медиен Образ!!!!! Клонинг, матрьошка, Марионетка, манджурски кандидат
НЯМа такъв..."човеК" Володя Путин.. даа, и това е ВИСШ полит.ПЛАН..
а,СВЕТА, отдавна не е ..2+ 2...
мързи ме и да пиша вече...
ти,поне си...интелегентен..човек../според моето мерило, поне около 120 АйКю
хубав ден,и весело лято...
Истината е, че...времето на Ку@а..минава..))))))))
цитирай
13. vencivaleri1951 - Напротив заслужават!
22.06.2019 09:42
vaquero написа:
Това са духовни пигмей, нищожества, които не заслужават внимание.


Иначе усърдието им да опошляват всичко и всеки ги прави....,,моторни, релевантни...,,,
цитирай
14. vencivaleri1951 - На всичко минава времето
22.06.2019 09:46
troyna написа:
не схванах червената нишка на ..поста, ноо..те са едни и същи..
Путин е Медиен Образ!!!!! Клонинг, матрьошка, Марионетка, манджурски кандидат
НЯМа такъв..."човеК" Володя Путин.. даа, и това е ВИСШ полит.ПЛАН..
а,СВЕТА, отдавна не е ..2+ 2...
мързи ме и да пиша вече...
ти,поне си...интелегентен..човек../според моето мерило, поне около 120 АйКю
хубав ден,и весело лято...
Истината е, че...времето на Ку@а..минава..))))))))

цитирай
15. eva666 - да бъдем..по-критични ,и заЗемени, моля автора,когото уважавам..
22.06.2019 10:04

а, тук... с твоите ябълки, по твоята..Круша ))

За историята и съвременното развитие на контрола над съзнанието можете да прочетете в книгата на Армен Викториян „Контрол върху съзнанието”.

http://chitanka/text/21031-kontrol_vyrhu_syznanieto#toc
цитирай
16. radostinalassa - vencivaleri1951
22.06.2019 10:35
А каква е гаранцията ти, че не спамиш ти ? Никаква. Всичко тече.
Не може един простак да ме обижда, а ти да триеш мене. Това говори за взаимна обвързаност, нали ? Простата остана, а черната мухоморка с луес изчезна. Аман от привилегиите на комунистите.
цитирай
17. merlin68 - не схванах червената нишка на. . ...
22.06.2019 11:50
troyna написа:
не схванах червената нишка на ..поста, ноо..те са едни и същи..
Путин е Медиен Образ!!!!! Клонинг, матрьошка, Марионетка, манджурски кандидат
НЯМа такъв..."човеК" Володя Путин.. даа, и това е ВИСШ полит.ПЛАН..
а,СВЕТА, отдавна не е ..2+ 2...
мързи ме и да пиша вече...
ти,поне си...интелегентен..човек../според моето мерило, поне около 120 АйКю
хубав ден,и весело лято...
Истината е, че...времето на Ку@а..минава..))))))))

Авторът, е интелигентен човек, ама за теб е трудно да се каже това. Дори да предположим, че всичко написано в коментара ти е вярно, какво следва от това?
Съществуващ, или несъществуващ, клонинг, или пък - не, значение никакво. Защото е факт, че "несъществуващият", "измисленият" Путин, от почти две десетилетия е политик номер едно в света. И докато ЕС и САЩ, стремително вървят към дъното, Русия завоюва все по-голямо влияние в сета.
Но да се обсъжда свръх ограничения папагал38 или Юла, си е като да ядеш йогорт, вместо домашно кисело мляко. От бездарната банда, единствено Гочо ми доставя кеф да ръчкам.
цитирай
18. eva666 - @@ колеги, да дадем як Бойкот на Троловете в поза 69
22.06.2019 12:25

даже и постинг, щях да ти посветя../не е късно..
"Мерлинко,изгубен в Гората на СМИ."
имам, друг Кефф, сега...
къде да намеря..SpagettEis mit Erdbeeren ))))
чуусс!
цитирай
19. starforlife - Добър ти ден, Веенци.
22.06.2019 12:28
Сега ще напиша набързо думи, които мислех да напиша под Симо (колевн38) при пускането му на постинга за Гагарин.
Преди това обаче да кажа, че постингът ти го диагонализирах и ще се огранича само до вметката за Гагарин като една от основните в постинга ти.

Не, не мисля, че полетът на Гагарин е фейк.
В смисъл, че моето лично мнение и доколкото разполагам с информация и я смятам за надеждна е, че Гагарин е летял в космоса и остава навеки първият.
Поклон пред всичко свързано с това. С това да бъде доведено до възможност иде реч.
Тук обаче искам да кажа нещо много по-важно. Поне според мен.
Гагарин става символ. Герой-вдъхновение на поколения малки момчета и въобще човешкия дух и мечти. А това вече е най-важното, защото Човечеството има нужда от такива Герои, за да върви напред, за да се развива и постига.
Така, че, дори да има мъгляви петна около героизма му... Дори полетът да не е бил точно това, което някои продължават да вярват, а други вече отричат... Остава по-важното, което вече го казах: Гагарин е бил кумир на поколения (включително на мен) и дори продължава да бъде и това е страхотно.
Такъв в момента е да речем Мъск. За някои (включително за мен) супер талант и човек, пред когото не може да не изпиташ възхищение, за други (включително доста американски бивши авторитети по отношение на космоса и бивши космонавти дори) - повече медийна шумотевица, отколкото нещо сериозно. При все, че успехите му сами по себе си говорят кои са правите.
Но аз повтарям, че и Мъск както Гагарин, е олицетворение на човешкия дух и хъс и като такива заслужават не само уважение, а и преклонение пред уникалността им.
Така е, Венци, поне за мен, и с други, изброени от теб имена в случая: Независимо дали отличен спортист или гениален физик... Независимо дали рус или амерковец... Западняк или соц-поклонник... Тези Личности, които не се ограничават да надскочат средата на границата м/у нормални способности и мечти, са достойните за уважение и подражаване.
Те са нужни дори.
На всички нормални, а не злобни хора.

ПС: И, Венци, щ би ли ми цитирал все пак, ама сериозно, а не като 6-ците, 5 числа от 1 до 35?
цитирай
20. pompadurkabezbikini - Ти си типичен пример за путински трол. Безличен, безгръбначен, безмозъчен.
22.06.2019 15:25
freeoldmen написа:
най-окаяните отрепки.
А сред тях, най зле са тези, списващи в блог.бг.
То, ако погледнем, само kolevn38 остана, бившия Йосарян.
Защото явно за публикации тук плащат много малко, тези, дето раздават порциите, са наясно, че блога е умрял.
И този имбецил компенсира с количество.

Защото е некадърен дори да бъде качествен трол.
В някои от фейсбук страниците, които чета, като например Явор Дачков, си има тролове на определена висота. Ползват ирония, сатира, пишат що годе приемливо.
Този не е от тях. Скромен копи пейст и груба очевидна лъжа.
Силно интелектуално втален.

След 30 годишно тролене по мозъците на българите, в последното изследване само 7% от нас смятат Русия за заплаха.
Е как да им плащаш на тези идиоти?

цитирай
21. pompadurizrod - Тоя постинг на путинофил по някакво ...
22.06.2019 17:07
Тоя постинг на путинофил по някакво чудо не е напомпан.
Всички такива умишлено се помпят.
И само този факт е достатъчен, за да покаже, че блог.бг е в лапите на шайка помпащи путиноиди, черния педал и една овца с няколко женски ника като шамбала и василиса.
Та това по въпроса за тролите.
цитирай
22. pompadurizrod - А този боклук,
22.06.2019 17:11
vaquero написа:
Това са духовни пигмей, нищожества, които не заслужават внимание.


се кланя на най ужасния звяр в цялата човешка история, сталин, което достатъчно ясно показва какви са путиноидите.
Нр хомо сапиенс, а хомо путинис.
цитирай
23. radostinalassa - . pompadurizrod
22.06.2019 17:20
Русия боготвори Сталин. Не може да се обърка цял народ. Явно ти си се объркал. Той е зачиствал еврейската организация , което са правели и Екатерина Велика чрез зоната на отседналост. Ако не беше Сталин, фашистите щяха да завладеят Европа и да унищожат Православието и славяните. Това е мечтата и върховната цел на Библейския проект, създаден от същите особи. Ти подкрепяш ли ги ? Признай си кого подкрепяш.
цитирай
24. starforlife - Тинче, пръчко недоклатена...
22.06.2019 17:33
Не, че трябва да приемаш думите ми буквално, но по-добре Германия да беше завладяла бившите соц държави, отколкото фактически СССР.
Защото виж къде са едните и къде другите днес.
цитирай
25. radostinalassa - 24. starforlife
22.06.2019 17:40
Наистина си твърде простоват за всеки вкус. Хитлер е бил евреин, по неговата теория е трябвало да се унищожат голямата част от славяните като низша раса, а останалите да се превълнат в роби. Такива бяха и мераците на Желязната лейди. Така, че остава изводът - Англия спонсорира Хитлер и с чужди ръце действа. Съгласен ли си или ти не си от славяните ?
цитирай
26. pompadurizrod - Тинче, знам, че ме харесваш, душа, ...
22.06.2019 18:03
Тинче, знам, че ме харесваш, душа, ама ако някой ти каже, че си у ред с главата, ще те излъже жестоко.Ти сътворяваш милиони безумия, като това, че хитлер бил евреин, а ако има някаква логична твоя мисъл, тя е случайна.Фактът,че ти си лицето на блоговите путинопитеци е показателен за равнището им.
Сега цъкни две теми.
Жертви на комунизма и сталин.
Жертви на нацизма и хитлер.
Разликата е в пъти в полза на комунизма.
Както у нас преди Девети са избити около 5800 души, след Девети , между 18 и 30 хил.
В сравнение с твоето малоумие Джуфла е като Шехерезада.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Ще се опитам да ти обясня за Гагарин
22.06.2019 18:14
Гагарин бе обичан, не само защото бе първия космонавт-то реално той си бе статист. Досто след него са сложните полети и престои. Да не говорим за
последния космонавт на СССР, който го "забравиха",
след промените в орбиталната станция-нямаха пари да го върнат. Близо година се въртя и се върна, чак когато германците платиха полет на техен космонавт да остане в станцията , а руснакът върна кораба. Същият летя после и със Совалка, и с Аполо....
Забравих името му, виж го в гугъл. Гагарин имаше необяснима харизма и всеки искаше да се доближи до него, да го пипне, а и той не бягаше от хората. На мен лично ми беше много тъжно за трима с трагична участ-за Гагарин , за Джон Кенеди и за Че.
Едни ще ме упрекнат за ЖФК, други за Че, но това е истината -харесвах ги, макар, че бяха врагове по между си.
Темата разбира се е друга. Защо се превръща блоговото пространство в арена на ненавист, а не във
възпитан дебат. Може да е и караница по някога, но трябва да има някаква червена нишка, която не бива да се прекрачва.Не бива да се говори с пренебрежение и злоба за хора дали много на света, понякога и живота си независимо от различни убеждения и светоглед. Преди малко гледах по тв при Любенов професор Стоян Марков/ Стенмарк/ И виждаме как този човек гонещ патриаршеска възраст , но с младежка страст е работил и работи за прословутия суперкомпютър. Оказа се , че кандидат членът на Политбюро Марков се оказва архитектът за това начинание у нас. Не пропусна да се възхити и похвали за работоспособността и пробивността на Мария Габриел. Колективът му отново се опитва да ни ""нарисува" в картата на можещите народи, както преди 40 години. Ето това ме кефи...Бъди сигурен, че утре ще се намерят хора които ще искат да бъде лустриран, и махнат от структурата, която сам създава. Ще направят открито писмо, ще се подпишат, а приятелят ни "Симо" ще ни го прекопира...

Числа!? Не играя на тото често, но когато се е случвало слагам рождени дати. На мен късмет не са ми донесли в тотото, но винаги има първи път и затова:
7, 11, 12, 17, 26



[quote=starforlife]Сега ще напиша набързо думи, които мислех да напиша под Симо (колевн38) при пускането му на постинга за Гагарин.
Преди това обаче да кажа, че постингът ти го диагонализирах и ще се огранича само до вметката за Гагарин като една от основните в постинга ти.

Не, не мисля, че полетът на Гагарин е фейк.
В смисъл, че моето лично мнение и доколкото разполагам с информация и я смятам за надеждна е, че Гагарин е летял в космоса и остава навеки първият.
Поклон пред всичко свързано с това. С това да бъде доведено до възможност иде реч.
Тук обаче искам да кажа нещо много по-важно. Поне според мен.
Гагарин става символ. Герой-вдъхновение на поколения малки момчета и въобще човешкия дух и мечти. А това вече е най-важното, защото Човечеството има нужда от такива Герои, за да върви напред, за да се развива и постига.
Така, че, дори да има мъгляви петна около героизма му... Дори полетът да не е бил точно това, което някои продължават да вярват, а други вече отричат... Остава по-важното, което вече го казах: Гагарин е бил кумир на поколения (включително на мен) и дори продължава да бъде и това е страхотно.
Такъв в момента е да речем Мъск. За някои (включително за мен) супер талант и човек, пред когото не може да не изпиташ възхищение, за други (включително доста американски бивши авторитети по отношение на космоса и бивши космонавти дори) - повече медийна шумотевица, отколкото нещо сериозно. При все, че успехите му сами по себе си говорят кои са правите.
Но аз повтарям, че и Мъск както Гагарин, е олицетворение на човешкия дух и хъс и като такива заслужават не само уважение, а и преклонение пред уникалността им.
Така е, Венци, поне за мен, и с други, изброени от теб имена в случая: Независимо дали отличен спортист или гениален физик... Независимо дали рус или амерковец... Западняк или соц-поклонник... Тези Личности, които не се ограничават да надскочат средата на границата м/у нормални способности и мечти, са достойните за уважение и подражаване.
Те са нужни дори.
цитирай
28. eva666 - @@@ цунки,Поли...с езиче....облиззз , облизз, близз..
22.06.2019 18:27
В сравнение с твоето малоумие Джуфла е като Шехерезада.

Цветанке,зОпри се поне една неделя, ма бабе, моля те..
побърка, де що блокер остана...
и Ервеите, толкоз си ги чувала...
аре, Ваканция на село, при кравите,
те дават мляко без пари...съм чувала..
..Нали,ревеш, че си гладна..тук $$$$$ не принтираме....
от 1г. не си спирала СПАМа, ооу!!!!!
цитирай
29. radostinalassa - 26. pompadurizrod - Тинче, знам, че ме харесваш, душа, ...
22.06.2019 20:33
Да, май харесвам невиждани изроди, цапнати в устата ?
Хитлер е евреин, чатна ли ? Изследвани са наследниците му и те имат еврейска и негърска кръв.
------Жертви на комунизма и сталин.
Жертви на нацизма и хитлер.
Разликата е в пъти в полза на комунизма.–----
Ако си напънеш мозъчето , дали ще разбереш каква е целта на комунизма, създаден от евреина Маркс, който е ненавиждал славяните.... И евреина/ арап Хитлер, който е ненавиждал славяните..... И М. Тачър, за нея важе същото. Айде напъни се малко. Знаеш за войната между Р1ь и Р1б, Изтока и Запада, католицизъм и православие ? Не е трудно и за идиоти. Взехте да ми пробутвате и доларите си ? Харчете си на воля. Аз съм вечно на диета.
цитирай
30. get - До 3. vencivaleri1951 - Подобни гадости ... ? Венци, НЕ ХВАНАХ не нишката, а направо ... ?
26.06.2019 19:54
... ЧЕРВЕНОТО ВЪЖЕ - в коментарния ти пост?
- Особено и след тази аФторитетна подкрепа от фенката ти :)))
radostinalassa написа:

Да, май харесвам невиждани изроди, цапнати в устата ?
Хитлер е евреин, чатна ли ? Изследвани са наследниците му и те имат еврейска и негърска кръв.
------Жертви на комунизма и сталин.
Жертви на нацизма и хитлер.
Разликата е в пъти в полза на комунизма.–----
Ако си напънеш мозъчето , дали ще разбереш каква е целта на комунизма, създаден от евреина Маркс, който е ненавиждал славяните.... И евреина/ арап Хитлер, който е ненавиждал славяните..... И М. Тачър, за нея важе същото. Айде напъни се малко. Знаеш за войната между Р1ь и Р1б, Изтока и Запада, католицизъм и православие ? Не е трудно и за идиоти. Взехте да ми пробутвате и доларите си ? Харчете си на воля. Аз съм вечно на диета.


... и като се зачетох в откровенията Радини - за "войната" между геномите от вида Р1ь с/у Р1б, Изтока и Запада ... съвсем разрбрах дълбочината на връзката между - както си го казал:
Пастернак и Гагарин ... а Булгаков с Тохтар Онгарбаевич Аубакиров ли ги сравняваш?
И кой - кой от тях е, космонавт, кой писател ... или командир на авиополк от СУ-та и МИГ-ове са ... е.еш ли му мамата - шъ знайш?

А инак и със САВЕцКИЯ ЛЬОТЧИК-КОСМОНАВТ е досущ като с ... Кой е руснак - а кой славянин?

- Щот ПОСЛЕДНИЯ КОСМОНАВТ НА СССР - бе със звучното славянско:))) име (?) ... май по-добре да не го бе споменавал//бъркайки го с Крикальов, Сергей :)) ?
цитирай
31. kolevn38 - Абе Венци, да те питам?
26.06.2019 20:22
Не съм те виждал да коментираш и да опонираш тъпотиите на оная твоя съмишленичка по кремълска линия, дето твърди, че хамериканците не били стъпвали на Луната а Земята е плоска? Защо?
цитирай
32. apostapostoloff - Знаеш ли, че
05.08.2019 06:06
Американците не са стъпвали на Луната. Те нямат потенциала да сторят това, защото консумацията на “Кока- Кола“ ги е довела до пълна физическа, интелектуална и нравствена деградация.

Положението им се влошава още повече, защото се тъпчат със силно токсичните хамбургери, предлагани от “Мак Доналдс“. От тази храна те затъпяват все повече и повече. Точно затова не могат да проумеят простичкия факт, че земята е плоска.

Очевадно е, че Америка загнива и затъва. След някой друг месец тя ще фалира и ще пропадне окончателно!

Тогава здравите сили, предвождани от Владимир Владимирович Путин- надеждата на прогресивното човечество, ще завладеят света и ще турят край на всички либерастки извращения.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060835
Постинги: 1353
Коментари: 19562
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031