Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2019 11:32 - За, или против сатанизирането на Русия?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6048 Коментари: 21 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Забелязъл съм, че епистоларните" душмани" на Русия в България са или хора които

имат много слаби познания за тази страна, или в биографията си са черпили привилегии/

те или родителите им/ убеждавайки ни как "дружбата ни със СССР е като въздуха за

всяко живо същество, а днес "перат съвест" убеждавайки ни в обратното. Разбира се

убеждават ни съвсем не безплатно и в двата случая.  Калени кадри са тези силночуваеми 

дами и господа и добре обучени -комсомол, партия, образование в СССР в специалности

за които обикновено се искаше  и разрешението на Външния отдел на ЦК на БКП-дипло

мация, журналистика...По правило родителите им са изкарвали "хляба им, а и маслото и

хайвера към него"/в никакъв случай не става въпрос за тарама хайвер/ в структурите на 

компартията  или държавна сигурност. Разбира се , че всеки има право да променя

възгледи или да се развива различно от родовата биография. Необходима е обаче и 

известна хигиена когато си черпил "бонуси" от една система и след това оплювайки я 

да търсиш "награда" , представяйки се едва ли не като десидент.  Инакомислещи уж,

а повечето повтарят движенията на родителите си-първите"плонжираха " пред " Тато"

вторите пред гавазинана Тато" И най-гласовити са , когато наближи дата в която правим

поклон или празнуваме. И това  също е заучено родово движение. Бащи и деди са 

били гласовити в датите когато например англоезичните сриват София избивайки  хиляди

и осакатяваки над 10 хилади души-днес дечицата "десиденти" шумно празнуват 4ти юли.

Иде трети март и  празнуващите 4 юли ще пишат с тонове помия против Русия,

без да се свенят от гледащите ги " отгоре" десетки хиляди солдати оставили 

кости  за свободата ни-свян и съвест грант не дават. Помията ще я подхванат 

"балъците" и ще я копипействат неуморно в социалните мрежи. И с тази"правда" ще 

нахранят децата си, ще купят бижу на жената до себе си-какво значение има,

че други ще се запалят живи, не издържайки повече на гавра и мизерия.

Чехи и словаци правят поклон на Ян Палах и с право го правят. Прав или

не, той протестира с горящата си плът защитавайки убежденията си. Не съм

съгласен с тях/убежденията / , но искрен поклон правя и аз-изтръпна

в този ден светът, изтръпнах и аз! За последните 10 години 60 българи последваха 

Палах-съвременните ни "будители" не написаха и ред за тях. Инквизицията на

католиците гореше хора на клади, нашата ИНКВИЗИЦИЯ усъвършенства процеса-

хората сами се палят  не утежнявайки бюджета. И как да не сме горди  с такава

ИНКВИЗИЦИЯ-според " зелените" в ЕС корупцията у нас " отнема" около 11 млрд вро

или 22млрд лева. Това е една 5та от бюджета. А това са калпава инфраструктура,

недолекувани или въобще не лекувани болни, откраднати лекарства, работещи бедни,

мизерстващи възрастни хора, отпадащи от образованието деца, които утре попълват

редиците на криминогенните структури. И за всичко тнова е виновна Русия и най вече 

президентът и. Виновна е Русия защото :

-без да и търсим помощта , не ни е оставила  да се кефим , като гяури и заради

имперските си интереси ни е попречила да бъдем щастливи поданици на падишаха


-граф Игнатиев е подкокурасал падишаха да убие Левски

-Гагарин е измама и в Космоса не е летял

- Менделеев е самозванец

-Путин е аутист

-Русия се разпада и загива....

Общо взето това е темата  на блоговите "десиденти" поне от 8 години-горе долу , толкова съм в блог бг.Как години наред едно и също, едни и същи...

Разбира се тези помиярски приказки са от неуки, за неуки. Да хванем бъртвежите за 

Гагарин.  Имал е още двама дубльори- Титов и Валери Биговски. Титов ще лети след него, а Биковски с Терешкова. А колко хола участват в подготовката им, колко следят изстрелването на кораба-пък и цял свят чу това " Поехали" Как да манипулираш подобен полет-и най важното защо. Скоро след това започва надпревара между САЩ и Русия в Космоса-благородна надпревара  и само фотофиниш в тези години определяше състезанието . Първи спътник, първо живо същество в Космоса, първи човек пак там-тези успехи са във витрината на СССР. Първи стъпки на Луната-това пък е във витрината на САЩ-впрочем манипулация има и за този успех, но друга е темата.
Днес янките купуват ракетни двигатели от СССР за своите космически изследвания, а и астронавтите им летят с руски кораби. Кому са нужни тези спекулация-еднозначен е отговорът-на всякакви самозвани "десиденти", които като не могат да оставят следа
в живота си и нямат сърце да се радват на успеха на другите обливат с помия  достойните-
Любима манипулация на нашите 11то ноемврийци е " злокобния пръст" на руския двор 
в присъдата и екзекуцията на Левски . А вие драги съблогъри, наистина ли мислите, че 
двор и император са знаели , кой е Левски. Или, че едва ли не граф Игнатиев е "колел и бесел" в двора на падишаха и той и само единствено той е искал смъртта на Дякона!? И как, и защо има тази "сила" графа. Не е ли той посланик на една  съвсем наскоро победена от Турция и западните и сътрудници страна? И какво толкова влияние да има една канцелария с няколко човека с равнение с многобройните западни посолства в Цариград? И защо нашите десиденти на същата основа не търсят отговорност от западните посланици-също графове и маркизи? Вярвам , че е имало писмо на графа до външния министър в което изразява задоволство от развоя на процесите по "Софийското заклятие" И няма как да е другояче-от стотина обвиняеми и подсъдими
имаме само две смъртни присъди. И нека бъдем справедливи-от три състава за което се иска смъртна присъда единият е за убийство на непълнолетен по време нва обир.
Поклон пред делото на Апостола, но присъдата е перфектна и справедлива. Дори днес, дори в страната от която днешните нашенски десиденти получават грантове, половината щати ще определят същия състав за това деяние. А по времето когато е съден Левски в същата страна бесят за откраднато говедо, в демократичен Лондон за бракониерство в чужд имот-а вколониите на кралицата разстрелват с гаубици осмелилите се индийци да направят собствени текстилни фабрички. Във Франция гилотината е сигурна, в страната на граф Игнатиев за убийството на дете секат крайниците на ешавода преди главата.Светоста на Левски не отричам-най малкото защото не един светия е"цапал  с кръв ръцете си" Каква е трябвало да бъде апелацията на графа или на когото и да е за Левски. Да,делото му е чутовно, но грехът голям....

Другата любима дъвка на нашенските инакомислещи е това , че СССР ни обявява война на 5 септември 1944г. Да оставим настрана фактът че има договор между 
съюзниците да не сключват сепаративни мирни договори/ Англичаните само месец преди това  отказват такъв мирен договор на Багрянов в Цариград/ Да се спрем на обстоятелството, че България притежавайки сериозна армия и при това добре въоръжена, пропуска отстъпващи немски части, при това с оръжието им. По късно тези части ще се прегрупират и ще дадът сериозен отпор на руснаците, а и хиляди българи ще легнат в земята  от огъня им. По време на войната България наистина има дипломатически отношения с Москва, но  окупирайки  територии на Сърбия и Гърция освобождава немски контингенти за Източния фронт. Тове е претекстът на англоезичните да съборат София и избият хиляди, а не  бутафорната война която им обявяваме. Англетата обаче са приятели, въпреки че са искали по думите на Чърчил да направят от София картофено поле-не може да забрави "дебелакът" че го нахправихме безработен ...

Разбира се можем да продължим още с примерите, но за мислещите хора не е необходимо. Хубавото е че  "оплювачите" вече са разпознаваеми и без никаква ефективност в действията си.  Лично аз никак не съм изненадан от последното допитване на Галъп/ не нашето/ сред гражданите на ЕС-откъде идва опасност и дестабилизация. Посочват се три страни-САЩ, Русия, Китай  Макар и с изравнени числа, лидер е САЩ.  Българите посочват около 30% Русия и над 57САЩ.-почти квалифицирано мнозинство. Руснаците могат само да благодарят на българските си " душмани"





Гласувай:
12



1. apostapostoloff - Този, който сатанизира Русия днес,
25.02.2019 11:53
се нарича Вовка Фаса. Този тъповат кагебешник съумя да настрои целия свят срещу Русия.

А що се отнася до България, която ти непрекъснато хулиш, то нещата тук стоят по следния начин:

Повече от четвърт век разни червени мръсници не спират да повтарят, че България е най- бедната страна в Европейския съюз. Такова нещо могат да твърдят само кръгли идиоти или откровени национални предатели.
Истината е, че това не е истина. Ето как стоят нещата в действителност:
Най- бедната страна в ЕС е Малта, която има брутен вътрешен продукт от 11 милиарда долара.
Следва Кипър с 20 милиарда долара БВП.
На трето място по бедност в Европа е Естония с брутен вътрешен продукт от 23 милиарда долара.
Не са по- богати и другите прибалтийски държави.
Латвия има БВП от 27 милиарда долара.
БВП на Литва е 43 милиарда долара.
Следва Словения, която е с БВП от 44 миларда долара.
Малко по- добре от Словения е Хърватска с 50 милиарда долара БВП.
Къде сме ние ли?...
Нашият брутен вътрешен продукт през 2017 година надхвърли 60 милиарда долара!
През 2018 година БВП на Република България надхвърли 70 милиарда долара!
Има и още нещо... Едно изследване на Allianz Global Wealth Report сочи, че финансовите активи на глава от населението в България са нараснали 11 пъти за 17 години! От 880 евро на глава от населението те са достигнали 9760 евро.
Бългapитe paзпoлaгaт c пo-гoлямo финaнcoвo бoгaтcтвo oт pycнaцитe, pyмънцитe, и тypцитe. Пo oтнoшeниe нa нeтнитe финaнcoви активи нa глaвa oт нaceлeниeтo cтpaнaтa ни ce нapeждa нa 38-мo място в света c peзyлтaт oт 7680 eвpo нa чoвeк!

След нас са Русия (!), Румъния, Украйна и Сърбия, където тази сума е съответно 4590 евро, 4520 евро, 2040 евро и 880 евро.

Българите са по- богати дори от китайците, които минават за първа индустриална сила в света!

Да не забравяме освен това, че 92 % от българите имат собствени жилища и това ги прави най- заможните хора в целия Европейски съюз!
цитирай
2. germantiger - +
25.02.2019 12:14
45 ГОДИНИ САТАНИЗИРАХТЕ ГЕРМАНИЯ - ВИЕ РУСНАЦИТЕ И РУСКИТЕ БЪЛГАРИ

още над 70 години запада, че и вие в русия по различни поводи нон-стоп сатанизирате германия и днес особено чрез холивууд

няма по-сатанизиран народ от германския във филми, книги, вестници преди, ток-шоута и каквото пожелаеш

виж гредата в своето, не сламката в чуждото око

......

-граф Игнатиев е подкокурасал падишаха да убие Левски

ЗА ИГНАТИЕВ НЕ ЗНАМ - ЧЕЛ СЪМ ДВЕТЕ ГЛЕДНИ ТОЧКИ ДА ГИ НАРЕЧЕМ

-Гагарин е измама и в Космоса не е летял

УБЕДЕН СЪМ, ЧЕ ГАГАРИН Е ЛЕТЯЛ В КОСМОСА

- Менделеев е самозванец

НЕ Е САМОЗВАНЕЦ, НО ВИЕ РУСНАЦИТЕ НЕ ЗНАЕТЕ, ЧЕ МЕСЕЦИ СЛЕД НЕГО ГЕРМАНЕЦ ПРАВИ ПО-ПРЕЦИЗНА "ТАБЛИЦА" И НЕ Я ВЗЕМА ОТ МЕНДЕЛЕЕВ, менделеев заслужено е номер 1 разбира се

-Путин е аутист

ПУТИН НЕ Е АУТИСТ, ТОЙ Е ДЖУДЖЕ С ЦИЦИ МАСТИТ ОБАЧЕ

-Русия се разпада и загива....

СЪМНЯВАМ СЕ, ЧЕ РУСИЯ ЩЕ СЕ РАЗПАДНЕ В ОБОЗРИМО БЪДЕЩЕ ИЛИ ВЪОБЩЕ НЯКОГА, НИКОЙ ОСВЕН КИТАЙЦИТЕ НЯМА ИНТЕРЕС ОТ ТОВА - сащ има интерес от русия за да макча с нея ервропа - сащ и русия и англия са вековни врагове на европа, европа има интерес русия да е стена на изток и да е реусурсен доставчик, както казах ТУРЦИЯ И КИТАЙ да имат интерес от падането на русия

......

тия лъжи и подигравки горе пет пари не стреуват пред ВАШИТЕ ГАВРИ С ГЕРМАНИЯ - ВАШИТЕ РУСКИ И ТЕХНИТЕ ЗАПАДНИ НА АНГЛО-АМЕРИКАНЦИТЕ

така-че няма да ревете глезльовци, свиквайте да живеете както аз съм живял "информационно" от дете

ВЕНЦИВАЛЕРИ - КОГАТО ТВОИТЕ РУСНАЦИ САТАНИЗИРАХА 45 ГОДИНИ ЗАПАДА ЗЛОБОДНЕВНО И ГЕРМАНИЯ ИСТОРИЧЕСКИ ТИ ПИТА ЛИ ?
цитирай
3. vaquero - vencivaleri1951,
25.02.2019 12:48
Едва ли психически здрав човек би се съгласил със сатанизирането на Русия и Путин. Наглосаксите не могат да преглътнат самочувствието и независимостта на Руската федерация. А природните й богатства направо ги подлудяват.
"Да не забравяме освен това, че 92 % от българите имат собствени жилища и това ги прави най- заможните хора в целия Европейски съюз!" - моите жилища са от времето на социализма.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Постоле,
25.02.2019 14:20
apostapostoloff написа:
се нарича Вовка Фаса. Този тъповат кагебешник съумя да настрои целия свят срещу Русия.

А що се отнася до България, която ти непрекъснато хулиш, то нещата тук стоят по следния начин:

Повече от четвърт век разни червени мръсници не спират да повтарят, че България е най- бедната страна в Европейския съюз. Такова нещо могат да твърдят само кръгли идиоти или откровени национални предатели.
Истината е, че това не е истина. Ето как стоят нещата в действителност:
Най- бедната страна в ЕС е Малта, която има брутен вътрешен продукт от 11 милиарда долара.
Следва Кипър с 20 милиарда долара БВП.
На трето място по бедност в Европа е Естония с брутен вътрешен продукт от 23 милиарда долара.
Не са по- богати и другите прибалтийски държави.
Латвия има БВП от 27 милиарда долара.
БВП на Литва е 43 милиарда долара.
Следва Словения, която е с БВП от 44 миларда долара.
Малко по- добре от Словения е Хърватска с 50 милиарда долара БВП.
Къде сме ние ли?...
Нашият брутен вътрешен продукт през 2017 година надхвърли 60 милиарда долара!
През 2018 година БВП на Република България надхвърли 70 милиарда долара!
Има и още нещо... Едно изследване на Allianz Global Wealth Report сочи, че финансовите активи на глава от населението в България са нараснали 11 пъти за 17 години! От 880 евро на глава от населението те са достигнали 9760 евро.
Бългapитe paзпoлaгaт c пo-гoлямo финaнcoвo бoгaтcтвo oт pycнaцитe, pyмънцитe, и тypцитe. Пo oтнoшeниe нa нeтнитe финaнcoви активи нa глaвa oт нaceлeниeтo cтpaнaтa ни ce нapeждa нa 38-мo място в света c peзyлтaт oт 7680 eвpo нa чoвeк!

След нас са Русия (!), Румъния, Украйна и Сърбия, където тази сума е съответно 4590 евро, 4520 евро, 2040 евро и 880 евро.

Българите са по- богати дори от китайците, които минават за първа индустриална сила в света!

Да не забравяме освен това, че 92 % от българите имат собствени жилища и това ги прави най- заможните хора в целия Европейски съюз!


гледай си кристалната топка и планетите и не пиши за неща от които не разбираш. Украйна и Нигерия например имат многократно по голям брутен продукт от Люксембург и какво от това?
Брутен продукт не е показател за сравнение , ако не е корелиран. Например твоето жилище си купил за 15 хиляди лева и в БВП са натрупани тези 15 хилядарки. Днес то може да струва 200, 300хиляди лева и ако гщо строят сега ще се натрупат 300хилядарки към БВП. Ето защо като номинал днес имаме значително по висок брутен продукт отколкото по време на соца, но реално е в пъти по малък. Да, жилищата са в голямата си част собственост на физически лица и ако над 90% от хората можеха преди да строят собствен дом, то днес процентът се върти около 10-12 . Но аз за това не пиша-написах за 60те самозапалили се човека през последните 10 години Обясни го ако можеш с ръста на жизнения стандарт на българина!?
цитирай
5. vencivaleri1951 - Германците в България не са сатанизирани били никога
25.02.2019 14:31
germantiger написа:
45 ГОДИНИ САТАНИЗИРАХТЕ ГЕРМАНИЯ - ВИЕ РУСНАЦИТЕ И РУСКИТЕ БЪЛГАРИ

още над 70 години запада, че и вие в русия по различни поводи нон-стоп сатанизирате германия и днес особено чрез холивууд

няма по-сатанизиран народ от германския във филми, книги, вестници преди, ток-шоута и каквото пожелаеш

виж гредата в своето, не сламката в чуждото око

......

-граф Игнатиев е подкокурасал падишаха да убие Левски

ЗА ИГНАТИЕВ НЕ ЗНАМ - ЧЕЛ СЪМ ДВЕТЕ ГЛЕДНИ ТОЧКИ ДА ГИ НАРЕЧЕМ

-Гагарин е измама и в Космоса не е летял

УБЕДЕН СЪМ, ЧЕ ГАГАРИН Е ЛЕТЯЛ В КОСМОСА

- Менделеев е самозванец

НЕ Е САМОЗВАНЕЦ, НО ВИЕ РУСНАЦИТЕ НЕ ЗНАЕТЕ, ЧЕ МЕСЕЦИ СЛЕД НЕГО ГЕРМАНЕЦ ПРАВИ ПО-ПРЕЦИЗНА "ТАБЛИЦА" И НЕ Я ВЗЕМА ОТ МЕНДЕЛЕЕВ, менделеев заслужено е номер 1 разбира се

-Путин е аутист

ПУТИН НЕ Е АУТИСТ, ТОЙ Е ДЖУДЖЕ С ЦИЦИ МАСТИТ ОБАЧЕ

-Русия се разпада и загива....

СЪМНЯВАМ СЕ, ЧЕ РУСИЯ ЩЕ СЕ РАЗПАДНЕ В ОБОЗРИМО БЪДЕЩЕ ИЛИ ВЪОБЩЕ НЯКОГА, НИКОЙ ОСВЕН КИТАЙЦИТЕ НЯМА ИНТЕРЕС ОТ ТОВА - сащ има интерес от русия за да макча с нея ервропа - сащ и русия и англия са вековни врагове на европа, европа има интерес русия да е стена на изток и да е реусурсен доставчик, както казах ТУРЦИЯ И КИТАЙ да имат интерес от падането на русия

......

тия лъжи и подигравки горе пет пари не стреуват пред ВАШИТЕ ГАВРИ С ГЕРМАНИЯ - ВАШИТЕ РУСКИ И ТЕХНИТЕ ЗАПАДНИ НА АНГЛО-АМЕРИКАНЦИТЕ

така-че няма да ревете глезльовци, свиквайте да живеете както аз съм живял "информационно" от дете

ВЕНЦИВАЛЕРИ - КОГАТО ТВОИТЕ РУСНАЦИ САТАНИЗИРАХА 45 ГОДИНИ ЗАПАДА ЗЛОБОДНЕВНО И ГЕРМАНИЯ ИСТОРИЧЕСКИ ТИ ПИТА ЛИ ?


В исторически план сме страдали заедно, българи и германци общо взето са имали добронамерени лични контакти-пък ако щеш и за едно лято. Не мисля , че някога сме питали лоши чувства към германците, а и много българи са получили образование в Германия-преди соца, по време на соца, днес. Тоест германците имат силни позиции в мислите на българите. Сред младите дори предпочитанията са към Германия в сравнение с Русия или поне тенденцията е такава.
Така , че абсолютно не си прав в съжденията си що се отнася за България. Ти си плод на такова общуване драги.
Аз не пиша за средностатистическия българин или средностатистическия българин който е критичен към русия-критики имам и аз, но не мога да се доредя да ги кажа или напиша от дечицата на бивши номенклатурчици.
Ще дам пример. В блога на Инджев, някакъв коментира , че негов приятел бил изключен като студент от СССР защото видите ли бил казал , че Кирил и Методий са българи и че ние сме дали азбуката на руснаци и др. Пълна измислица и Инджев го знае много добре. В Москва има голям паметник на солунските братя. Във всички университети в СССР където се обучаваха чужденци, всяка националност имаше свой празник-обикновено нац празник, но доколкото нашият бе на 9ти септември, а тогава още няма занятие, а студентите са по бригади още, то българите си бяхме избрали 24 май. Тоест на този ден празнувахме, провеждахме различни мероприятия, запознавахме с историята на този празник и руските и от други страни колеги. Гадното не беше , че някакъв лъжлив лольо пише глупости, а че Инджев не се намеси и остави да се коментира и от други това безумие. И това му е стил, както и на другите мошеници като него. За тях пиша. Ти си имаш своята болка и страдание към Русия и се стремя да те разбирам-поне не те съдя. От Инджевци и Василевци ме е гнус!
За Путин. Не знам как ти, но аз мисля, че това "джуджу" както го наричаш, ако се яви на избори в Германия ще вкара фракция в парламента-в България ще спечели изборите
цитирай
6. vencivaleri1951 - Лично аз съм доволенв от медийните атаки срещу Русия
25.02.2019 14:59
vaquero написа:
Едва ли психически здрав човек би се съгласил със сатанизирането на Русия и Путин. Наглосаксите не могат да преглътнат самочувствието и независимостта на Руската федерация. А природните й богатства направо ги подлудяват.
"Да не забравяме освен това, че 92 % от българите имат собствени жилища и това ги прави най- заможните хора в целия Европейски съюз!" - моите жилища са от времето на социализма.


Има обратен ефект от всякъде. Стига само да погледнеш препълнените зали когато гастролират руснаци, да отидеш поне един път на Бузлуджа по време на честване, да отидеш на българоруския събор на яз Г Димитров/копринка/....Това лято големият ми внук изкара лятото в английско семейство в Манчестър-по програма за затвърждаване на езика. Върна се изнервен и каза, че кракът му няма да стъпи в Англия повече-гледали на него като на абориген едва ли не, конвтролирали му къпането, токът който харчи и прочие глупости.
Малкият по друга програма пък бе на летен лагер В Сочи. Не му се тръгваше , а и май е влюбен. Постоянно е на скайпа с някаква си Людмила...
цитирай
7. krumbelosvet - Ето ги сатанистите
25.02.2019 16:40
Гертигер и Апостолофф
цитирай
8. get - До 6. vencivaleri1951 - Именно!
25.02.2019 17:23
vencivaleri1951 написа:

Лично аз съм доволен от медийните атаки срещу Русия


- Именно така е!
- Защото, пишещ и този си постинг(явяващ се последният от много други подобни !) - действаш досущ, като ционист!

- Защото компрадора-рублоблизец и припознаващ се за "комунист" - се чувства уютно единствено и само в среда на конфротационен сблъсък между "фили" и "фоби".
Липсва ли такава - той непременно ще се стреми да я създаде!

Такива по същността си, сте ти и подобните ти Венци! Слуги на "империума"? Обслужващи не-българските интереси, било то руски(както е при теб и "комунистите") или на който и да е било друг!
С това работите в угода на метрополията - застрашавайки по този начин интересите както на страната, така и народа гостоприемник(всред който живеете) !
Защото ако и да сте по произход - българи ... поведението ви, ви прави чужди маши и с това демонстрирате принадлежността си към чужди нам държави и опасните им, спрямо нашата национална сигурност, попълзновения!

Приключвайки отново визирам най-главното!
Няма ли конфронтация в обществото ни на "русофили" срещу "русофоби" - такива като теб(вас) изкуствено ще я създавате.
Защото заглъхне ли това Фило-Фобско противопоставяне и разделение на народа български - вие ще отидете за утилизация - като ненужен и мърсящ, духовната чистота на народа ни - исторически боклук!
цитирай
9. 1997 - Защо във Франция протестират жълтите жилетки при толкова висок брутен продукт?
25.02.2019 22:59
vencivaleri1951 написа:
Брутен продукт не е показател за сравнение

цитирай
10. vencivaleri1951 - Слава Богу, този път си без цитати....
26.02.2019 00:14
get написа:
vencivaleri1951 написа:

Лично аз съм доволен от медийните атаки срещу Русия


- Именно така е!
- Защото, пишещ и този си постинг(явяващ се последният от много други подобни !) - действаш досущ, като ционист!

- Защото компрадора-рублоблизец и припознаващ се за "комунист" - се чувства уютно единствено и само в среда на конфротационен сблъсък между "фили" и "фоби".
Липсва ли такава - той непременно ще се стреми да я създаде!

Такива по същността си, сте ти и подобните ти Венци! Слуги на "империума"? Обслужващи не-българските интереси, било то руски(както е при теб и "комунистите") или на който и да е било друг!
С това работите в угода на метрополията - застрашавайки по този начин интересите както на страната, така и народа гостоприемник(всред който живеете) !
Защото ако и да сте по произход - българи ... поведението ви, ви прави чужди маши и с това демонстрирате принадлежността си към чужди нам държави и опасните им, спрямо нашата национална сигурност, попълзновения!

Приключвайки отново визирам най-главното!
Няма ли конфронтация в обществото ни на "русофили" срещу "русофоби" - такива като теб(вас) изкуствено ще я създавате.
Защото заглъхне ли това Фило-Фобско противопоставяне и разделение на народа български - вие ще отидете за утилизация - като ненужен и мърсящ, духовната чистота на народа ни - исторически боклук!


Заради това ще дам още храна за милиционерските ти разсъждения. Освен , че съм комунист/такива са били и голяма част от интелектуалния елит на света/, то не смятам Русия за чужда страна. И не заради президент, цар или генерален секретар, а заради хората които видях там, за приятелите които имам и до днес. Начото на 90те бе трудно за нас-за тях два пъти повече-те дори не знаеха вечер когато си лягат дали ще осъмнат в суверенна държава. Та когато се лутах още какво да почна да правя и с какво да храня семейството си един от състудентите ми и много добър приятел ми помогна да купувам заготовки от дърво-сключих договор с Лесоимпекс и изнасях от тяхно име двуетажни кревати от дърво за жп кантони във Франция и Швейцария. Получавах заготовките на временен внос, довършвахме ги, лакирахме и им предавахме търговски вид и ги изнасяхме-по триста парчета месечно. Не беше много но ми позволяваше да държа глава над водата. След няколко години разбрах че Игор/така секазва аверчето/ след като поскъпнала дървесината доплащал разликата до това поскъпване, защото на мен нямаше да ми се върже себестойността. Разбрах го случайно и закрих бизнеса. Хайде кажи сега , кой друг освен руснак може да направи това? Живял съм 5 години там, ходил съм десетки пъти -винаги са ме карали да се чувствам като у дома. Живял съм и във Франция. Битови несгоди никакви-подредено, чисто безпроблемно, но хората ми чужди.Аз така чувствам страните-уютно ли ми е с хората са ми близки и държавите...
Ти полковник още не си свалил униформата и няма и да я свалиш. От дете са ти я сложили и до 100 години ще си я носиш.
Укоримо е според теб да съм комунист и ако имаш власт ще ме сложиш "където ми е мястото" Точно толкова е укоримо, колкото преди 10 ноември си смятал че е укоримо да не споделяш комунистическата идеология-тогава вероятно си слагал такива " на мястото им" Аз не те съдя за убежденията ти-било преди, било сега. Но не си ти с униформата и фуражката, а и прангите на задника ти,
който ще ме съди за мирогледа ми. Казвал съм ти го и ще ти го казвам-цял живот съм градил и надграждал-за себе си, но и за тебС изключение на няколко години винаги съм разпределял, докато ти преразпределял. Хора живеят , работят , забавляват се в сгради в които съм си "вграждал сянката" Преди да ме съдиш дали съм българин или не помисли ти в какво си "вграждал сянката си"
цитирай
11. freeoldmen - За мотивите за смъртната присъда на Левски грешиш.
26.02.2019 01:47
Първо, момчето е било на около 25 години, съвсем пълнолетно.
Второ, има голямо съмнение в единствения свидетел, обвинил го в убийството, а така също и в автентичността на писмото, в което уж Левски си признава за убийството. На самият процес и при разпитите той отрича.
В крайна сметка, съдът го признава за виновен в непредумишлено убийство, за което се дава по турския закон 15 години затвор. Но тъй като е свързано с антидържавния заговор, присъдата е смърт.


цитирай
12. theeconomist - м,дааа
26.02.2019 06:26
вечната стара история - напуснал милицията, но тя никога няма да го напусне....

....и може така да се случи,
слепец да те води по правия друм,
безчестник на чест да те учи...."

Бывай кореш.......
цитирай
13. krumbelosvet - Гет прави своето.
26.02.2019 12:43
Разкарва топката с напоителни съждения встрани от ОСНОВНОТО, докато се забравят СЪЩЕСТВЕНИТЕ аргументи на автора.
цитирай
14. get - Разкарва топката с напоителни с...
26.02.2019 15:22
krumbelosvet написа:
Разкарва топката с напоителни съждения встрани от ОСНОВНОТО, докато се забравят СЪЩЕСТВЕНИТЕ аргументи на автора.


Папугай безтолковы! Обскуранте-просъветски, кичещ се с името-оксиморон "Крум-белосвет"! Защо не вземеш да смениш името с такова отговарящо на ИСТИНСКАТА ТИ СЪЩНОСТ ... Крум-Безпросвет или Крум-бесо-съвет(ски)! ?

Аз СЪМ РАБОТИЛ - предимно ОПЕРАТИВЕН РАБОТНИК с ОСНОВНО направление на работа ОПАЗВАНЕ НА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ... А не както Венци и Ти, (неговото Сие(подобно) се опитвате да ме представите - за квартален бакалин или поп от Българския синод!

Малко пояснения за теб ИЛЕТЕРАТА - да не кажеш, че обиждам бездоказателствено?
Лесоимпекс - се явяваше, предприятието КОЕТО(през социализма) СЪВМЕСТНО със съветското "Леспром"- си партнираше при добива и внос от Коми на дървесина в България!
През този период време бе изградено и ведомственото(пристанище "Лес-порт", известно и в момента, като "пристанището на ТИМ")!
А относно групировката ТИМ - знаеш ли кой, какви сили стояха при създаването й ... пак една структура - но съветска и военизирана!
- За времената когато Венци пише ... като отправка-пример "за безкористната българо-съветка дружба" - в спомените му - Цитат?
vencivaleri1951 написа:

Та когато се лутах още какво да почна да правя и с какво да храня семейството си един от състудентите ми и много добър приятел ми помогна да купувам заготовки от дърво-сключих договор с Лесоимпекс и изнасях от тяхно име двуетажни кревати от дърво за жп кантони във Франция и Швейцария. Получавах заготовките на временен внос, довършвахме ги, лакирахме и им предавахме търговски вид и ги изнасяхме-по триста парчета месечно. Не беше много но ми позволяваше да държа глава над водата. След няколко години разбрах че Игор/така секазва аверчето/ след като поскъпнала дървесината доплащал разликата до това поскъпване, защото на мен нямаше да ми се върже себестойността. Разбрах го случайно и закрих бизнеса.

- Та накротко МАРКИРАМ? Руското му "аверче" ХИЧ АМА ХИЧ не е било случайно момченце, което на база "младежката им дружба" - му е правило ТАКИВА БЕЗКОРИСТНИ ЖЕСТОВЕ ... да му продава/купува ПОД СЕБЕСТОЙНОСТТА СТОКАТА на другарят ни Венци!

Повече НЕ МИ СЕ КОМЕНТИРА - не защото НЕ ЗНАМ ФАКТОЛОГИЯ В ДЕТАЙЛИ ... за тези отминали и грозни поради КРИМИНАЛНИТЕ ДАЛАВЕРИ ... а защото, ще трябва да упоменавам ИМЕНА и ФАКТИ - с които мога да застраша живота на хора КОИТО КАТО МЕН СА РАБОТИЛИ В ИНТЕРЕС НА БЪЛГАРИЯ ... срещу криминално-приватизационното ни РАЗБАЗАРИВАНьЕ на Българската икономика и финанси! ... а това СТАНА В СЪУЧАСТИЕ и благодарение на такива едни "познанства от студентските години" ОРГАНИЗИРАНО ОТ разни съветско-български НОМЕНКЛАТУРНИ КОРЕШИ!

цитирай
15. vmir - Сатанинско лицемерие лъщи от самото заглавие.
26.02.2019 17:02
Неподправена манифестация на сатанинско лукавство. Ще намериш ли неуката бабичка, която любезно да излъжеш, че заглавието ти наистина е въпрос, на който търсиш отговора. Или залагаш на обезумяла от цинизъм и самота жена, която мъж не може да понесе повече от първите 5 минути, която да приеме любезността ти за апел към добросъвестно общуване? Не те ли беше срам поне да противопоставяш семейната си биография на биографиите на измамените си съпартийци? Верно, болшевиците нямате съвест и чувства, освен амбиции да пързаляте другите до безкрайност.
цитирай
16. get - - То в Светото предание, са цитирани думите на Христос прилягащи досущ тези ... ?
26.02.2019 18:29
vmir написа:
Неподправена манифестация на сатанинско лукавство. Ще намериш ли неуката бабичка, която любезно да излъжеш, че заглавието ти наистина е въпрос, на който търсиш отговора. Или залагаш на обезумяла от цинизъм и самота жена, която мъж не може да понесе повече от първите 5 минути, която да приеме любезността ти за апел към добросъвестно общуване? Не те ли беше срам поне да противопоставяш семейната си биография на биографиите на измамените си съпартийци? Верно, болшевиците нямате съвест и чувства, освен амбиции да пързаляте другите до безкрайност.


"Вие сте от баща, дявола и желаете да вършите похотите на баща си. Той беше от началото човекоубиец и не стоеше в истината, защото в него няма истина.
Когато говори лъжа, от своето си говори, защото е лъжец и на лъжата баща."

Сега кога ходят в "синагогата", защото на такава са я обърнали църквата ни - да палят от най-дебелите свещи ... пак за възслава на "Баща" си ги палят - но колко ли от тях съзнават тази истина?
цитирай
17. planinitenabulgaria - В база на Центъра /Бубалъ/ прокарахме през програми /на Центъра/ постинга Ви.
26.02.2019 18:44
Две от тях дадоха близки резултати. Първата даде заключение, че това е добре подготвен куркапан за ловване в него на обекти от Клас "Промити мозъци". Втората програма даде заключение, че това е ловко подметнан фалос, да се ловнат на него обекти от Клас "Промити мозъци". Ние наскоро пробвахме друга прогарама, наречена "Мадуро". Тя трябваше да ловне обекти /президенти-идиоти/, които по мислене са мадуристи. Сега обработваме резултатите.
Програмата Ви обаче има и един страничен ефект, една блогърка, която при четене на Ваши подстинг винаги узрява по две яйцеклетки, сега е получила разкритие, с което покрива Клас 152, слежино на стената на ФБ. От вълнение тя още не може да си събере мислите и да напише коментар.
Мисля, че Така високо изхвърлен трябва да помислите и за заземяването и поради това Ви прилагам подходящ постинг-указание как да сторите това. Рустам-ът го спазна безпрекословно след всеки негов постинг имиджът му допълнително се наеректирва.

http://radostinalassa.blog/hobi/2019/02/25/zazemiavaneto-pri-lechenie-na-hronichni-bolesti.1647188
Четете с осторожно внимание, центровият ни психолог има към Вас такава рекомендация. В тази област - псиически прооблеми, той има вного голяма гросмайсторска сила.
Постингът Ви изпращаме в Златния архив на Центъра.

цитирай
18. vencivaleri1951 - И ти както винаги , всичко знаеш, всичко си ..." взял на карандаш"
27.02.2019 15:16
get написа:
[quote=krumbelosvet]Разкарва топката с напоителни съждения встрани от ОСНОВНОТО, докато се забравят СЪЩЕСТВЕНИТЕ аргументи на автора.


Папугай безтолковы! Обскуранте-просъветски, кичещ се с името-оксиморон "Крум-белосвет"! Защо не вземеш да смениш името с такова отговарящо на ИСТИНСКАТА ТИ СЪЩНОСТ ... Крум-Безпросвет или Крум-бесо-съвет(ски)! ?

Аз СЪМ РАБОТИЛ - предимно ОПЕРАТИВЕН РАБОТНИК с ОСНОВНО направление на работа ОПАЗВАНЕ НА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ... А не както Венци и Ти, (неговото Сие(подобно) се опитвате да ме представите - за квартален бакалин или поп от Българския синод!

Малко пояснения за теб ИЛЕТЕРАТА - да не кажеш, че обиждам бездоказателствено?
Лесоимпекс - се явяваше, предприятието КОЕТО(през социализма) СЪВМЕСТНО със съветското "Леспром"- си партнираше при добива и внос от Коми на дървесина в България!
През този период време бе изградено и ведомственото(пристанище "Лес-порт", известно и в момента, като "пристанището на ТИМ")!
А относно групировката ТИМ - знаеш ли кой, какви сили стояха при създаването й ... пак една структура - но съветска и военизирана!
- За времената когато Венци пише ... като отправка-пример "за безкористната българо-съветка дружба" - в спомените му - Цитат?
vencivaleri1951 написа:

Та когато се лутах още какво да почна да правя и с какво да храня семейството си един от състудентите ми и много добър приятел ми помогна да купувам заготовки от дърво-сключих договор с Лесоимпекс и изнасях от тяхно име двуетажни кревати от дърво за жп кантони във Франция и Швейцария. Получавах заготовките на временен внос, довършвахме ги, лакирахме и им предавахме търговски вид и ги изнасяхме-по триста парчета месечно. Не беше много но ми позволяваше да държа глава над водата. След няколко години разбрах че Игор/така секазва аверчето/ след като поскъпнала дървесината доплащал разликата до това поскъпване, защото на мен нямаше да ми се върже себестойността. Разбрах го случайно и закрих бизнеса.


Гугъл обаче, не винаги е "в час" Дърводобивът ни в
СССР никога не е бил под шапката на "Лесоимпекс" Последната е външнотърговско дружество с не голям обем на търговия-основно по второ направление. " Леспром" бе структура гигант и наистина дърводобива ни там бе под контрола им-тоест грижеха се от концесията да си взимат своите 50% от добива. Извън тези проценти всичко останало си бяха български структури. В Коми си имахме български селища, като Усогорск например бе едно много добре уредено българско градче с действащ постоянно български културен дом-кино, театрална сцена, различни кръжоци за децата на работещите там. Посочи ми днес извън няколкото голями града у нас подобен център всезнайко.
Когато ико ти казва , че "може да си напуснал милицията, но тя теб едва ли" точно това е имал предвид. Ето ти се съмняваш, че човек може безкористно да даде рамо на някого, а и дори да рискува собствени пари. А нещата са съвсем елементарни. Той беше зам директор в мебелен комбинат-отговаряше за капиталното строителство.
Като казвам комбинат, не мисли като за нашите-над 10000души работеха в него и беше разположен/още си е там/ на площ два пъти по голяма от летището на Краснодар. Общо взето Краснодарска област се обзавеждаше главно от този комбинат. Та аверчето ми помогна да направим няколко доставки за Лесоимепекс с профили за Италианска фирма-крака и облегалки за столове. Италианците имаха обаче претенции за влажността и искаха да свалят цената, а поръчката им не бе от кой знае какво значение за руснаците и те се дръпнаха от договора./обемът малък/малък. Същият мебелен комбинат правеше голями партиди на двуетажни легла-те се използват много в Русия, поради маломерните квартири. Тоест имаха настроени поточни машини за такава продукция. Наех хале в Сливнишкия завод за плоскости/там вече го закривахте сините момчета и момичета/ и регистрирах фирма в безмитната зона на драгоман.Получавах профилите с контейнери във Варна и ги препращах в Сливница. От Драгоман оформени тръгваха като легла за Франция и Швейцария. Обемът беше обаче нищожен и печелех от него по 15 долара на легло-около 3000долара.От тях оставях около 1000 на митничари и данъчни/ отначало нямах пари да гарантирам времения си внос/ С времето "понадигнах " глава и вече ми се струваше , че не си струват "мъките" тези пари. Започнах да "уговарям " приятеля си да се откажем от този бизнес-той веднага се съгласи и аз разбрах , че отдавна тази "врътка" не е бизнес за него, а дори и известни разходи е правил. Продадох договора , на едни пичове от Чепеларе и направихме хубав круиз с жена ми. Толкова струваше сделката и вярваш ли, че тя е била "извън запетайките" при отчетите на руския комбинат. Професията ти е такава, че да търсиш лошото у човека и ще ти дам пример с роднина на жена ми който работеше в стопанска милиция.
В Агросторй , където работех малко над 5 години съм се разпоредил със 7апартамента по свое усмотрение през тези години. Три години по един като началник отдел, две години по два като икономически директор. Ето ти КОЗ/впрочем едва ли е новина за теб/! Тоест помогнал съм на 7 семейства със жилище.
Негласно правило беше 1000лева за апартамента и още по 1000лв на стая. Тоест апартаментът излизаше с три, четри хиляди по скъп, но не се чакаше с години. Аз съм си използвал винаги "квотата", но не съм взел нито лев. И сега за "братовчеда" Него го уредих на втората година-беше много благодарен и прочие. Дружахме семейно и имам добри спомени. Защо спомени? Всичко приключи, когато ги поканихме да почерпим за нашето жилище-три години след неговото. Той се понапи и лошотията/милицонерщината му излезе наяве/ Направо иззлобя, започна да говори как аз видите ли си гледам кефа , а той опъвал каиша...Въобще наговори много глупости и понеже бях под пара заради негов колега, който ми "пиеше мозъка", директно му казах да си ходи. И той добури до полковник, и той като теб "излъган" и недооценен. Проблемът на вашего брата е , че очаквате да бъдете оценени при предварително завишена в повечето случаи самооценка. И като се получи разминавка/а тя се получава почти винаги/ трупате огорчения. Огорченията в края на краищата се превръщат в озлобление -не разрано и неоценено ченге...
Ти едва ли не "десидентстваше" в блога, като разказваше как си репликирал по даден повод "парторга" си. А псувал ли си го пред хора-щото аз моя съм псувал и не един път. Нелицеприятни приказки съм чувал пряко иаз за себе си, когато ми е идвало ред и аз да съм партиен секретар. И никога не е било лично, винаги е бил спор за нещо свързано с работата. Като "изстинем" пием по едно, две и до следващата караница. Когато сме резани с фонд, материали псуването тръгва и към патрия, правителство и каквото се сетиш. Ти най-вероятно знаеш какви приказки се говореха от страна на производствениците на районните и градските конференции на партията. Как директно се попържаше президиума и онези отпред се червеха, злобеха, но не смееха да шукнат, защото тези от залата им държаха "папуто" в ръцете си. Те бяха недооценени и озлобени като теб. И то е защото не държат хляба ръцете си. Лично аз в работата си никога не съм се чувствал пренебрегнат. Най вече, защото не съм амбициозен, но не по малко важнво е, че съм си договарял условията сам. И то не само сега-и при социализма също. Тоест, няма как да бъдеш пренебрегнат. Няколко години бях държавен експерт-не съм чул лоша дума, учтиви и възпитани разговори, съгласни на всичко колеги от провинцията...Това за мен бяха най шибаните години в трудовата ми биография . Като си представя, че ти си се пенсионирал в подобни среда и отношения...
цитирай
19. get - До 18. vencivaleri1951 - Венци, какво искаш да ми кажеш с многословния си пост, че ... ?
27.02.2019 18:46
... и най-вече с хапливият си коментар?
vencivaleri1951 написа:
Гугъл обаче, не винаги е "в час" Дърводобивът ни в СССР никога не е бил под шапката на "Лесоимпекс"
Последната е външнотърговско дружество с не голям обем на търговия-основно по второ направление. " Леспром" бе структура гигант и наистина дърводобива ни там бе под контрола им-тоест грижеха се от концесията да си взимат своите 50% от добива.

1-во - сме нямали добив на дървесина в Коми-АССР - в периода от 1967 - 1991 год. след което руснаците постъпиха в дух и казано по нашенски:
Дайте си ни куклите - вземайте си парцалките?
2-ро От какъв порядък, бяха "КУКЛИТЕ" ОСТАНАЛИ ЗА РУСИЯ - само ще ти дам пример, че за 1 милион кубометра добивана дървесина - България следва да направи ИНВЕСТИЦИИ В РАЗМЕР - ВЪЗЛИЗАЩИ на повече от 100 млн. щатски долара. ... а вече през 90-те години България добиваше близо ТРИ МИЛИОНА КУБОМЕТРА ДЪРВЕСИНА - ГОДИШНО !
3-то България (тоест БЪЛГАРИНА РАБОТНИК) докато бе там ОБЛАГОРОДИ ТОЗИ ЗАПУСНАТ И ИЗОСТАНАЛ КРАЙ НА Руската федерация - построявайки:
- 7 700 км второстепенни и горски пътища в тайгата;
- 167 000 кв. м жилищна площ за 20 000 наши и съветски граждани;
- 6 топлоцентрали;
- 4 общообразователни училища за ученици;
- 4 детски градини за 1 400 деца;
- една болница(слеглова база) и три здравни пункта и ...
- много заведения за обществено хранене.
- За поддържане и опазване на техниката допълнително са строени ремонтни заводи и топли гаражи.
- В Североизточна България пък бяха изградени дървопреработвателни заводи за комска дървесина(междувпрочем, същата бе с не твърде добро качество).
- пристанището "Лес-порт"(на ТИМ :)) във Варна, друго в Силистра ... тук спирам - и допълвам!

Когато по НЕ ЗНАМ(?) ЧИЯ ВИНА - РАЗВАЛИХМЕ ДОСТЛУКА, вследствие стопанския, митническия и всякакъв друг ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕН хаос в ПЕРЕСТРОЕЧНА РУСИЯ - същата НАПРАВИ НЕРЕНТАБИЛЕН ДОБИВА НА ДЪРВЕСИНА, ЗА НАС, В КОМИ?

- Тогава се появи и "Лесоимпекс" а от руска Леспром. Което след ДЕМОКРАЦИЯТА - която дойде от Русия, а не от някъде другаде! Същото това ЛЕСПРОМ в съучастие С външно-търговското ни Лесоимпекс - спретнаха една схема ПО УСВОЯВАНЕ НА ОСТАНАЛИТЕ В КОМИ, БЪЛГАРСКИ АКТИВИ И НЕУРЕДЕНИ НАСРЕЩНИ ПЛАЩАНИЯ!
- Накратко започна БАНДИТСКО-ПРЕСТЪПНАТА ПРИВАТИЗАЦИЯ ... не знам, доколко имаш участие в нея(в контекста партньорство:Лесоимпекс-Леспром, които по едно време щяха да приватизират активи на "Балканкар") ... но стана нещо подобно - както СТАНА при "Ямбургската спогодба" или "Габонската сделка" в която участва и все още намиращата се в политиката снаха на Пръмови, Миглена Кунева?
... тук спирам, само зачеквайки темата?!

А именно поради АПАРТАМЕНТИТЕ - които подобни номенклатурни-величия РАЗДАВАХА - се принудих да напусна Варна и отидох ... смело на село :((( !
Но това последното е тема за друг коментар ... както и ОТКОГА НЕ СЪМ УДОБЕН - както на "червени", така и после на "сини" НОМЕНКЛАТУРЧИЦИ ?
цитирай
20. vencivaleri1951 - Да те ожали човек...Вечно неоценен, вечно "прецакан"
28.02.2019 09:08
get написа:
... и най-вече с хапливият си коментар?
[quote=vencivaleri1951]Гугъл обаче, не винаги е "в час" Дърводобивът ни в СССР никога не е бил под шапката на "Лесоимпекс"
Последната е външнотърговско дружество с не голям обем на търговия-основно по второ направление. " Леспром" бе структура гигант и наистина дърводобива ни там бе под контрола им-тоест грижеха се от концесията да си взимат своите 50% от добива.

1-во - сме нямали добив на дървесина в Коми-АССР - в периода от 1967 - 1991 год. след което руснаците постъпиха в дух и казано по нашенски:
Дайте си ни куклите - вземайте си парцалките?
2-ро От какъв порядък, бяха "КУКЛИТЕ" ОСТАНАЛИ ЗА РУСИЯ - само ще ти дам пример, че за 1 милион кубометра добивана дървесина - България следва да направи ИНВЕСТИЦИИ В РАЗМЕР - ВЪЗЛИЗАЩИ на повече от 100 млн. щатски долара. ... а вече през 90-те години България добиваше близо ТРИ МИЛИОНА КУБОМЕТРА ДЪРВЕСИНА - ГОДИШНО !
3-то България (тоест БЪЛГАРИНА РАБОТНИК) докато бе там ОБЛАГОРОДИ ТОЗИ ЗАПУСНАТ И ИЗОСТАНАЛ КРАЙ НА Руската федерация - построявайки:
- 7 700 км второстепенни и горски пътища в тайгата;
- 167 000 кв. м жилищна площ за 20 000 наши и съветски граждани;
- 6 топлоцентрали;
- 4 общообразователни училища за ученици;
- 4 детски градини за 1 400 деца;
- една болница(слеглова база) и три здравни пункта и ...
- много заведения за обществено хранене.
- За поддържане и опазване на техниката допълнително са строени ремонтни заводи и топли гаражи.
- В Североизточна България пък бяха изградени дървопреработвателни заводи за комска дървесина(междувпрочем, същата бе с не твърде добро качество).
- пристанището "Лес-порт"(на ТИМ :)) във Варна, друго в Силистра ... тук спирам - и допълвам!

Когато по НЕ ЗНАМ(?) ЧИЯ ВИНА - РАЗВАЛИХМЕ ДОСТЛУКА, вследствие стопанския, митническия и всякакъв друг ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕН хаос в ПЕРЕСТРОЕЧНА РУСИЯ - същата НАПРАВИ НЕРЕНТАБИЛЕН ДОБИВА НА ДЪРВЕСИНА, ЗА НАС, В КОМИ?

- Тогава се появи и "Лесоимпекс" а от руска Леспром. Което сле



И по добре " първи на село, отколкото втори в Рим"
Хайде какво значи номенклатура и толкова лошо ли е ,че я има-навсякъде и в цал свят-на съвременен език, база данни и нищо повече.
Първото и подреждане е във връзка с царстващите особи-база данни на годните да заемат по всяко време свободен престол И така до наши дни, като номенклатура своего рода са и доносниците които си имал в "тефтера "си. Не ми разправяй, че само с интуиция и дедукция:) си разкривал престъпленията в района си. Не за всеки квартал, махала и т н си вадел от номенклатурата необходимия човек. В строителството например не повече от 10ина човека можеха на "поляна" да се захванат с голям строеж и да го предадът до ключ. В Министерство на строужите, в ЦК, а и "Тато" ги знаеха. Така беше и с хората способни да оглавят голяма стопарнска организация. Живков например едва ли знаеше имената на 2/3 от зам министрите, но структуроопределящите ДСОта той назначаваше генералните директори лично и общо взето се сприятеляваше с тях . Предполагам , че и в милицията и полицията си имаха подобна база данни за хората , които ще се справят най-добре с дадена ситуация или реорганизация. Ето това е номенклатура и тя е необходима на всяка държава , на всичките и нива. В едно ДСО 2ра категория , каквото беше моят комбинат номенклатура бяха генералния директор, в редица случаи и главния инженер. При национален или важен обект и пълномощника на ЦК. За съжаление не съм бил на нито една от изброените позиции. В строителството беше човек преследва обикновено следните три лични цели-прилично жилище, терен за вила, работа на национален обект, работа в чужбина-не е необходимо да обяснявам защо. Не отидох само в чужбина , защото имаше ЧП с летален изход и получих условна присъда. Тогава смятах , че е извършена спрямо мен и другите осъдени /ефективно/ огромна несправедливост, исках бурна едва ли не апелация, но адвокатът ми /Джеров/
ме избудалка /и Слава Богу/ и не обжалва в срок. Преди това бе обяснил на родителите ми защо няма да обжалва. А присъдата бе несправедлива. Циганин бе легнал под един бетоновоз да спи, а кранистката опасявайки се , че ще закачи със стрелата машината поиска да преместят бетоновоза. Един от работниците го премества и циганинът загива Беше на Гергьовден и аз бях отишъл на обекта да поздравя техническия ръководител/с него бяхме минали интервюта за Ирак и трябваше след две , три седмици да заминем за Ирак/ Пийнах най-много 50гр коняк, взех бонбон и помолих един от шофьорите да ме върне в канцеларията/за съжаление това бе шофьорът на бетоновоза/ След два дена разбрах за случилото се, а след две седмици бях следствен, а след това обвиняем и осъден. Причините не коренспондираха с никакъв съдебен състава, но бях осъден. Прокурорът искаше фдори ефективна присъда-
-Комсомолски секретар и вместо да давам пример , пиянствам на обекта-50 гр коняк
-Най вероятно съм бил толкова пиян, че съм отклонил шофьор от преките му задължения за да ме закара в канцелариите на Комбината и после като следствие се е случило нещастието-друг е преместил камиона.
Ето привилегиите да бъдеш секретар на Комсомола например!?
Сега разбирам, че наистина строгите мерки и наказания наистина са били нужни. Днес мрат хора като мухи по строежите или поради нехайство на администрация и няма виновни.
Пиша ти тези неща за да ти е ясно , че съм бил далеко от всякаква номенклатура, а и не ме е интересувало да бъда . За жилищата. Моят комбинат не е структуриран за жилищно строителство-самото му име Агрострой говори за основната му дейност. Излезе обаче постановление за задоволяване на жилищните нужди на населението , по което създадохме поделение за жилищно строителство.
То бе извън основния ни планов обем СМР, работниците му бяха извън постоянния списъчен състав на комбината, материалите не бяха планови и се договаряха от самото предприятие. Бъдещите новодомци трябваше определен срок да работят на строежа-минимума беше май 6 месеца. Самото строителство и реализация на жилищата бяха на 100 % в преоргативите на Комбината. Единственото условие в държавата /и там имаше контрол/ бе че цената на апартаментите /нямахме право на къщи и вили/ да не надвишава повече от 15% установените цени на отделните видове жилищно строителство.
Тоест в жилищното поделение се работеше точно така , както се работи днес. Търсиш си терени, договаряш условия с работници и техници, договаряш се с бъдещите новодомци и т н и т н. Репер беше само цената.
Вътрешно правило беше кой от администрацията / и техниците/ , какво може да разпредели по свое усмотрение защото са ставали караници преди мен. Аз бях разпределен там и заварих модела. Смятам го за справедлив, защото работата беше извън планова и не влияеше на ФРЗ/фонд работна заплата/ Тоест за никаква номенклатура не може да иде реч. Просто това беше странична дейност.
За Лесодобива.
Пак повтарям-Лесоимпекс няма нищо общо с дърводобива ни в СССР. Това беше отделно ДСО/забравил съм му името/ чийто генерален директор беше и зам министър в горите. Седалището му беше в сградата на Строителни войски и Кирковски район на БКП. Ако не ме лъще паметта Лесоимпекс бе в центъра на Тотлебен.
Когато се е сключвал договора на ниво партия и министерски съвети никой не е го е гледал от към печалба в смисъла на който гледаме днес. Това е първата концесия и единствена в СССР по отношение на дарвесината. Това наистина бе голям жест, а бе направен защото изнемогвахме с дървен материал, а доставките от СССР не бяха ритмични. С нашите гори ние до никъде не можехме да се справим при онова строителство и необходимост от целулоза. Нашата дървесина отиваше предимно за мебели/комската не ставаше/ и всичко останало бе от Русия и от Африка/за някои фурнири/ Ето там се опитаха да организират Лесоимпекс дърводобив-в Гвинея или Мозамбик не помня, но се "оакаха" и нещата бяха предадени на Комското ДСО. Откъде знам ли? Ако си спомняш имаше случай когато един младеж застреля в струдентско общежитие студенти-повечето виетнамци. Той ми беше съсед, а баща му ръководеше строителството в Усогорск. После отиде и в Африка да оправи нещата , които търговците бяха объркали. От него знам тези неща Няма да забравя сълзите на този човек-Каквото направих загина. Синът ми първо, после Коми...
А Коми бе закрит от Филип Димитров. Той отказа да подпише формалния анекс и да се срещне с руския премиер-под нивото му вероятно беше Черномидрин
Ето как отиде многомилионна/днес милиардна/ инвестиция в кенефа. Естествено е руснаците да се израдват на този подарък, но идиотът си е наш. По същия начин изпуснахме участието си /акционерно/ в Газ транс/Оренбургското споразумение/, където бяхме единствеите акционери от останалите по договора соц страни. Онзи ненормалник и педал и от там ни отказа и с изтичане на договора почнахме да плащаме скъп газ. Ето това направихте" фобите"-хората се палят и скачат от етажите от мизерия и сечем горитге си като за последно...След нас потоп
-
цитирай
21. get - До 20. vencivaleri1951 - Венци, направи разговора ни стана сюрреалистичен ... ?
01.03.2019 12:34
... с твоето многословие и отправки по най-различни и нямащи пряко отношения ЗА СЪЩНОСТНОТО - съдържателната част на разговора ни?

- А той е даден в заглавието ти?
vencivaleri1951 написа:

"За, или против сатанизирането на Русия?"

- На който отговорих - нито "за" нито "против" Русия ... тъй като това е ЛЮБИМА ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБ, "русофили"? С което СЪЗДАВАТЕ ИЗКУСТВЕНА КОНФРОНТАЦИЯ В ОБЩЕСТВОТО НИ! А от това ИЗВЛИЧАТЕ ПОЛЗИ(дивиденти политически) вие местната компрадолско-номенклатурна и вече "червена-буржоазия"?
- Вкарам в спора си и елемент от интимно-личен характер: Колко били добър руският ти приятел от ЛЕСПРОМ? А ЛЕСПРОМ като кажеш, все едно говориш ако не за цялото - то поне за половината от Руското министерство на горите - Но? Но другото и по-интересното?
Същият този "Леспром" - не само развали достлука с българското и партниращо му Министерство на горите ... а и, Същото това "Леспром", в участие с още няколко други предприятия плюс една банка "интрастБанка" - тръгналаха да копуват, вече СЛЕД ДЕМОКРАЦИЯТА(среда на 90-те години) - активи на "Балканкар", в една по-сложна сделка ... в която следваше да участват и Деу, корейците? И то тези сложни врътки-сделки, бяха съпроводени от твърде нечистоплътни - като търговски и вс. други, практики?
- после взе че включи и Масовото убийство в бл.1 на Студентски град от 1974 г. От едно мамино синче и с обременена наследственост - син на зам.генералния изпълнителен д-р на ДСО "Ст. планина"? Защо, да те питам?
- А най-накрая ми говориш, че не се търсила печалба и рентабилност - при дърводобива ни в Коми?
vencivaleri1951 написа:

Когато се е сключвал договора на ниво партия и министерски съвети никой не е го е гледал от към печалба в смисъла на който гледаме днес.

- А дърводобива, в Коми до отиването на българите - предимно се е извършвал от ЗАТВОРНИЦИ!
- а при "перестройката" - ето какво стана ... та ни "отказаха" - Цитат?

«После того как болгары ушли, уже когда главой Коми стал Юрий Спиридонов, они нам через суд ЕС предъявили иск на 150 млн долларов в качестве штрафа за то, что они якобы недобрали оговоренных объемов древесины, а затраты понесли. Как Спиридонов тогда шумел! – вспоминает Василий Обухов. – Сказал, мол, вы у меня из кабинета не выйдете, пока все не пересчитаете. Мы сутки считали, цифры сверяли, пытаясь понять, откуда они такую сумму взяли и какой реальный ущерб понесли мы. Посчитали и объемы заготовок, и ущерб от заболачивания, которое в результате тех вырубок произошло, насчитали ущерба для нас на 300 млн долларов. Отправили эти данные в суд ЕС."

Не само в ЕС, ами и в международния арбитражен съд ... подаваха искове. Част от активите ТАКА И НЕ УСПЯХМЕ ДА СИ ВЪРНЕМ! Те попаднаха в ръцете на аферисти ... руско-български "кореши", които в последствие ... дойдоха същите аферисти да досаждат и Тук в Татковината ми!
- Пак казвам: не знам доколко си бил наясно и участвал в тази "схема" на присвояване и препиране на пари, резултат от "руско-българската дружба"! Но това е истина - която я знам, та дори мога документално с факти да я докажа ... и поради това изказвам скепсис по отношение СЪВМЕСТНИЯ ТИ БИЗНЕС с Игор от "Леспром"?
Най-вероятно си им бил "местно момче за поръчки" - за това са ти отпускали "фандък" - тъй като 3 000 долара-печалба за теб СЪВСЕМ НЕ Е БИЛ МАЛКО ... тъй като тогава заплатата ми на подполковник и с ранг зам. на РПУ, възлизаше на около 160 германски марки! Последното го давам САМО КАТО ПРИМЕР ... И пояснявам, за да не вземаш пак с личните нападки, че поради некакъдърност, съм бил озлобен и поради това съм "мразел" Русия!
Отношение ми към Русия - политико-държавно ръководство е меко казано СКЕПТИЧНО ... част от народа ми е симпатичен, тъй като имам лични приятели, руски емигранти ... дотолкоз !
А ти, с този и подобните си постове - както казва народа ни:
- Търсиш под вола теле - или ...
- Садиш на дъното на морето ряпа! - тоест измисляй си българи ФОБИ-фашисти и ДУШМАНИ на РУСИЯ - което ако не е смешно, е инфантилно и провокативно-жалко ... все едно да продължаваме линията на Партията: "Да търсим врага с партиен билет"? :))) !

- Хайде бъди жив и здрав ... и не се сърди - не те съдя, само коментирам!
Защото не съм аз съдника - а един друг ГОРЕ - пред който ще се отчитаме и ще ни съди - рано или късно? ... на теб пожелавам, По-късно :)) !
цитирай
22. radostinalassa - 17. planinitenabulgaria
01.03.2019 19:55
Внимавай следващия път , когато ме споменаваш, дърварю. Ще те запиша в черната книга.
От прехвърлянето на толкова много чаршафи ми се зави свят. Това е смешно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060973
Постинги: 1353
Коментари: 19562
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031