Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2019 12:47 - :)
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6195 Коментари: 43 Гласове:
11

Последна промяна: 07.01.2019 12:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
-" Ако в първо действие видиш подредени 8000 тома книги, то  до четвърто/действие/ ще 

видиш някои от тях на кухненския плот"

-Ако правиш портфолио за модел, обезателно фотографиите да са направени в обществена тоалетна

-Ако искаш да водиш "бащина дружина" в социалните мрежи, " роди " си профили

-Ако искаш да минаваш за мачо,попържай на ляво и надясно-повече наляво. И да не ти

пука-размерът няма значение.

-Барон Мюнхаузен е отживелица. Ако той се е вадил за косата, ти се вади за скалпа

-Островски също е отживелица-не най-мъдрия си е малко прост, а най-простия е най-мъдър

-И к, ъв е този чичо Том -на дърти години с една колиба само!? Да си ВИП ти трябват най-малко три-с тридесет и три камериерки и любовници по съвместителство.

-Да си "бърз и яростен" за делниците ти трябва бяло Ауди, за уйкендите осмак БМВ,
а за празниците Порше.

-Да си политически коректен и релевантен сутрин напсувай Русия, на обяд Путин, а пред заспиване си изпей " Подмосковние вечера" на шведски, френски, немски...може да я репетираш и на английски. Финалът не се нуждае от репетиция-един и същ е

-Да си престижен ти трябва обезателно карта за привилегии. Не обаче като на активните борци, да ходят безплатно на баня/банята въобще не е и нужна/  или да се тресът в раздрънканите Икаруси, а карта с истински привилегии, където ползваш безплатно или 
с намаление книги, вина, пиле "Градус",  проститутки, гейши, място твое място в операта,
театрите."четвърти километър"

П.П Ако има прилики , то са случайни







Гласувай:
11



1. vaquero - vencivaleri1951,
07.01.2019 14:27
Това мъдри мисли родени от демокрацията ли са?
цитирай
2. ladylady - офффф...пак,ти ли ?
07.01.2019 14:48
vaquero написа:
Това мъдри мисли родени от демокрацията ли са?


тъкмоо, се разхилих..от спонтанен кефф
цитирай
3. elenkokoschkov - АУДИ-то ВТОРА РЪКА ЛИ Е ИЛИ ПОСЛЕДЕН МОДЕЛ?
07.01.2019 15:07
-Да си "бърз и яростен" за делниците ти трябва бяло Ауди.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Родени са
07.01.2019 15:09
vaquero написа:
Това мъдри мисли родени от демокрацията ли са?


от "демократ"/да не се бърка с Демокрит-щото вторият е "лека кавалерия "/-обширен демократ
цитирай
5. vencivaleri1951 - В случаят " Аудито не е важно"
07.01.2019 15:15
elenkokoschkov написа:
-Да си "бърз и яростен" за делниците ти трябва бяло Ауди.



Регистрационният номер е важен. Пътните полицаи взимат за почест , като го зърнат, защото се вози Важна и обемна персона.
Иначе в делници с Аудито господинът слиза при народа защото по рождение е скромен и го раздава " вагаджия"-т с човек от народа. В по празничните дни когато се събира с равните му/а те са малко/ вади от гаража БМВ и Порше.
цитирай
6. vasilisa1917 - .
07.01.2019 15:32
Венци, не се е*бавай с гоче. той е опасен панагюрски бабаит - чупи ръце на гимназисти и му дреме на астра комбито :)))
цитирай
7. vasilisa1917 - .
07.01.2019 15:33
използвам случая да дам един съвет на гоче: гоче, като се снимаш в огледалото на обществения кенеф, не гълтай корема, гълтай калорекс!
цитирай
8. анонимен - ИЗВИНЕТЕ МЕ ЗА НЕВЕЖЕСТВОТО !
07.01.2019 16:24
vasilisa1917 написа:
използвам случая да дам един съвет на гоче: гоче, като се снимаш в огледалото на обществения кенеф, не гълтай корема, гълтай калорекс!

КАКВО Е ТОВА КАЛОРЕКС?
( ОТИВАМ ДА СИ ПОСИПЯ ГЛАВАТА С ПЕПЕЛ)
цитирай
9. merlin68 - Баси
07.01.2019 16:27
Уникално е да плюваш по мракобесния комунизъм и да се хвалиш колко си умен, успешен и начетен въпреки този комунизъм. ...А за доказателство представяш огромната си библиотека изцяло събрана през комунизма.
През демокрацията не издават ли стойностни книги, или са прекалено скъпи за нашия успешен герой.
цитирай
10. apostapostoloff - Вуте,
07.01.2019 16:32
товари портокалите в бурета и си гледай кефа. Кога ще черпиш водка “Белуга“?!
цитирай
11. elenkokoschkov - МА ТАЗИ БИБЛИОТЕКА Е НАСЛЕДСТВО ОТ ПРЕДЦИТЕ МУ
07.01.2019 17:51
merlin68 написа:
.А за доказателство представяш огромната си библиотека изцяло събрана през комунизма.

КОГАТО СА ИЗДАВАНИ ТЕЗИ КНИЖКИ ,БАЩА МУ Е НАМИГАЛ НА МАЙКА МУ ИЛИ ИНАЧЕ КАЗАНО Е БИЛ В ЛЕВИЯ ТАШАК НА БАЩА СИ.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Познаваш класиците Постоле,
07.01.2019 18:46
apostapostoloff написа:
товари портокалите в бурета и си гледай кефа. Кога ще черпиш водка “Белуга“?!


но що се правиш на " Ампе" Не е лошо и друг да прочете тази книжка от к8оято взимаш "назаем", та да види що е класа. А то " бели панталони" и у Бусманци. :)
Аз съм пенЦионер почти постоле и "Белугата"/ и водката и рибката/ са ми скъпички.
Ще се надскоча обаче заради теб, ако изпееш "Союз нерушимый"
цитирай
13. vencivaleri1951 - Аз за
07.01.2019 18:50
vasilisa1917 написа:
Венци, не се е*бавай с гоче. той е опасен панагюрски бабаит - чупи ръце на гимназисти и му дреме на астра комбито :)))


"гоче" не съм написал нито ред, дума, препинателен знак...
Мен от "гоче" много ме е страх и щом го видя в нета веднага пиша " Осана"...
Той вчера ме дисциплинира. Изпрати ми предупреждение с 8 удивителни. Дяконът до 4 ги е докарвал, но кой е той пред " Гоче". Кара с 8 цилиндри, има право и на 8 удивителни
цитирай
14. vencivaleri1951 - Бъзикай се ти, бъзикай
07.01.2019 19:00
merlin68 написа:
Уникално е да плюваш по мракобесния комунизъм и да се хвалиш колко си умен, успешен и начетен въпреки този комунизъм. ...А за доказателство представяш огромната си библиотека изцяло събрана през комунизма.
През демокрацията не издават ли стойностни книги, или са прекалено скъпи за нашия успешен герой.


но 8хиляди тома са си 650-700м2 рафтове с книги. Аз се чудя защо някои хора си правят по три четри къщи, а то е да подредят томовете си. Ако средно дългите стени на една стая са 15 м2 и там подреждаме книгите/късите допускаме , че са за врати и прозорци и витрините с монетите и пощенските марки. , то ни трябват над 50 стени или над 25 стаи. Ето това са 8000тома, ако ги подредиме в дом , а не в сграда специално пригодена за библиотека
цитирай
15. get - Венци, първо изгледай това РУСК...
07.01.2019 20:37
Венци, първо изгледай това РУСКО-ЕЗИЧНО от руснаци за руснаци - филмче?
Адрес: https://www.youtube.com/watch?v=2YqjS3JUfxU

Виж сравненията ?

Пък после прави обобщения и изводи от вида?
vencivaleri1951 написа:

... сутрин напсувай Русия, на обяд Путин, а пред заспиване си изпей " Подмосковние вечера" на шведски, френски, немски...може да я репетираш и на английски. Финалът не се нуждае от репетиция-един и същ е.


Венци, втръсвайки ти ще продължа да повтарям - докато или отговориш смислено или го проумееш?
Привилегиите на "активните борци" при соца - ги има и в капитализма но в друга форма и под друго име ... и вероятно ще ги има дори ако се "роди" - някакво "трето следващо" ново-общество!?

Така, че разликата не е в привелегиите а в друго?
При капитализма имаме неравенство в богатството, разпределение - при социализма равенство, но в нищетата!
Именно поради това - нашенските номенклатурчици, излизайки "на запад" с удивление откриваха, че те превилегированите уж, при социализма - живеят не по-добре от "непревилегированети" средностатистически "западни" граждани!

Казвал съм ти го и пак ще го повторя - Живота е най-строгият съдник, определяйки кое е ЖИЗНЕНО и кое не!
Живота Ти/Ви го показа ДОКОЛКО Е ЖИЗНЕН ПО-ВИСШИЯ СТРОЙ! Въпреки резултата от "социализма" вие продължавате да ми опявате на умряло ... за нещо, което ЯВНО Е ЕДНА ХИМЕРА ... една изкуствена, а от това не научна а политико-Идейна доктрина ... доведена ДО АБСУРД, да вярвате в нея, досущ като тези които вярват В непогрешимостта на написаното в Библия, Коран, Тора-та и т. н.?
Тъжна и жалка картинка ставаме - кога вземем да се правим, било на Месия и/или най-малко на Пророк - ще знаете :))) ?
цитирай
16. vencivaleri1951 - Гет, наистина ми е втръснало от внушенията ти...
07.01.2019 21:36
get написа:
Венци, първо изгледай това РУСКО-ЕЗИЧНО от руснаци за руснаци - филмче?
Адрес: https://www/watch?v=2YqjS3JUfxU

Виж сравненията ?

Пък после прави обобщения и изводи от вида?
vencivaleri1951 написа:

... сутрин напсувай Русия, на обяд Путин, а пред заспиване си изпей " Подмосковние вечера" на шведски, френски, немски...може да я репетираш и на английски. Финалът не се нуждае от репетиция-един и същ е.


Венци, втръсвайки ти ще продължа да повтарям - докато или отговориш смислено или го проумееш?
Привилегиите на "активните борци" при соца - ги има и в капитализма но в друга форма и под друго име ... и вероятно ще ги има дори ако се "роди" - някакво "трето следващо" ново-общество!?

Така, че разликата не е в привелегиите а в друго?
При капитализма имаме неравенство в богатството, разпределение - при социализма равенство, но в нищетата!
Именно поради това - нашенските номенклатурчици, излизайки "на запад" с удивление откриваха, че те превилегированите уж, при социализма - живеят не по-добре от "непревилегированети" средностатистически "западни" граждани!

Казвал съм ти го и пак ще го повторя - Живота е най-строгият съдник, определяйки кое е ЖИЗНЕНО и кое не!
Живота Ти/Ви го показа ДОКОЛКО Е ЖИЗНЕН ПО-ВИСШИЯ СТРОЙ! Въпреки резултата от "социализма" вие продължавате да ми опявате на умряло ... за нещо, което ЯВНО Е ЕДНА ХИМЕРА ... една изкуствена, а от това не научна а политико-Идейна доктрина ... доведена ДО АБСУРД, да вярвате в нея, досущ като тези които вярват В непогрешимостта на написаното в Библия, Коран, Тора-та и т. н.?
Тъжна и жалка картинка ставаме - кога вземем да се правим, било на Месия и/или най-малко на Пророк - ще знаете :))) ?


Не го казвам с лошо чувство. По същия начин се чувствах, когато ме облъчваше мама.
И то е от несигурност/мама преподаваше философия/-имам чувството , че пред теб стои дилемата, дали пак не си хванал "късата клечка" То е защото идеологията те е съпътствала винаги . Опити да политикантствам започнах далеч след 40те. Тоест нямам кой знае какъв опит.
Иначе и капитализмът е преживял реставрации, боржуазните революции са били не по малко кървави и репресивни. Каквито и да са били идеалите на всички революционери , се е идвало до преразпределение на капатал и привилегии Впрочем защо свързваш днешна Русия със соца? Тя е много по капиталистическа страна от целия ЕС. Комунистите ядат пердах/ в буквалния смисъл/ в Европа в Русия и Турция-днес и Украйна. Признателен съм на руснаците за Освобождението ни, а ги харесвам заради личните приживявания които съм имал с тях.
Идеология някак си не ме е интерсувала. Като млад ме е интересувал купонът, по късно семейство и работа. За мен Библията е много мъдра книга, но кой съм аз да споря с теб-един пуцаджия и рабфаговец пред офицер от кариерата. Бъди здрав и успехи през 2019та!
цитирай
17. starforlife - Добро утро беее, "интелЕгентииии".
08.01.2019 09:25
Ще бъда кратък:
1-во към ЕленчетоМосковски и Мърч068: От НАД 8 хиляди книжки, досега съм показал не повече от 100, нали така?
Откъде знаете какви са останалите, че да е вярно, че са от соца все?
Освен това: Какво му е лошото да са от соца, особено когато тогава ми е било времето да купувам поне книжките, които досега съм показал?
Освен това: Не може ли книжка от соца да се купи след като соца падна и това лошо ли е?
Освен това: Нямам нито една книга купувана от "мама и тате". Нито една.


Сега спрямо теб, Венц0: Ти усещаш ли се, че глупостите за необходимите квадратури са безумни и показват само две неща:
- или си крайно глупав въобще
- или вече не си добре с акъла поради старческата деменция
Както виждаш реплика по този въпрос не съм все още отправил, но бъди сигурен, че ще го направя, но по начина, който аз съм решил.
Тогава ще видиш колко е глупаво да твърдиш също, че 8 хиляди книжки са си градска библиотека.
Нищо не каза за картата с 15...
Повтарям 15...
Потретвам 15...
Поентвам ПЕТНАДЕСЕТ процента отстъпка в "Хеликон".
А не 25 както за пореден път лъжливо или от посредствеността писа.
Или не си видял снимката, дадена ти още тогава на момента?
При Кофичко си е - виж си я сам да не ти я "нося" тук.

'Айде от мен лек ви ден, пък по-нататък ще се убеждавате колко сте плоски както в съжденията, така и в ред други неща.
цитирай
18. blackpredator - познах героя
08.01.2019 10:44
синът на Жепето, дето лъже като бърз влак ;)
цитирай
19. vencivaleri1951 - След осемудивителното предупреждение "Страшний"
08.01.2019 10:50
три пъти се отричам преди първи петли в зори от мои думи с които волно или неволно съм поставил под съмнение изречено или написано от теб. А са станали и недоразумения, които ти "страшний" поради младежка прибързаност не си схванал.
Като казвам за градска библиотека имам предвид 8хиляди заглавия, а не книги. Продължавам да твърдя, че 8 хиляди заглавия имат не всички градски библиотеки в страната, вероятно и святото място Панагюрище "родило " такъв ерудиран мачо.
На пръсти се броят и физическите лица с подобни колекции, па макар и цял живот да са се занимавали с наука и литература.
За квадратурата ако съм сбъркал, то е от завист и съм се хванал , като "удавник за сламка" И съм смятал просто и елементарно. Ето например имам един стелаж с квиги до себе си-8 полици по метър-някъде към 3м2. В него на полица има средно по 25 книги-тоест около 200. За 8хиляди книги ще са необходими
около 40 такива стелажа или 120 м2. В интерес на истината абсолятно си прав-нямам идея как съм пресметнал 600м2. Все пак 120м2 стелажи не са никак малко, както и да го погледнеш-в един дом не може да се поберат, ако не ти служи единствено да събираш книги в него.
Сега за 15те процента . Вероятно си прав също , че си написал 15, а не 25. Ти обаче толкова цифри пишеш, че всичко ли да се помни. Все едно, позволих си да не вярвам, защото и издатели и разпространители са на границата на оцеляване и защо да правят отстъпки-проблемът е не цената , а че не се чете. Сега след удивителните /8 на брой/ се възмущавам защо въобще ти взимат някакви пари. Те дори трябва да ти плащат, че пазаруваш при тях. А може би се сърдят, че не ги удостояваш с вниманието лично да пазаруваш, а ползваш куриерски услуги

starforlife написа:
Ще бъда кратък:
1-во към ЕленчетоМосковски и Мърч068: От НАД 8 хиляди книжки, досега съм показал не повече от 100, нали така?
Откъде знаете какви са останалите, че да е вярно, че са от соца все?
Освен това: Какво му е лошото да са от соца, особено когато тогава ми е било времето да купувам поне книжките, които досега съм показал?
Освен това: Не може ли книжка от соца да се купи след като соца падна и това лошо ли е?
Освен това: Нямам нито една книга купувана от "мама и тате". Нито една.


Сега спрямо теб, Венц0: Ти усещаш ли се, че глупостите за необходимите квадратури са безумни и показват само две неща:
- или си крайно глупав въобще
- или вече не си добре с акъла поради старческата деменция
Както виждаш реплика по този въпрос не съм все още отправил, но бъди сигурен, че ще го направя, но по начина, който аз съм решил.
Тогава ще видиш колко е глупаво да твърдиш също, че 8 хиляди книжки са си градска библиотека.
Нищо не каза за картата с 15...
Повтарям 15...
Потретвам 15...
Поентвам ПЕТНАДЕСЕТ процента отстъпка в "Хеликон".
А не 25 както за пореден път лъжливо или от посредствеността писа.
Или не си видял снимката, дадена ти още тогава на момента?
При Кофичко си е - виж си я сам да не ти я "нося" тук.

'Айде от мен лек ви ден, пък по-нататък ще се убеждавате колко сте плоски както в съжденията, така и в ред други неща.
цитирай
20. vencivaleri1951 - На ЖЕ ПЕто може,
08.01.2019 11:45
blackpredator написа:
синът на Жепето, дето лъже като бърз влак ;)


но не е Жорко. Респект му имам вече, щото ме предупреди осемудивително и мислех да наема охранители да ме пазят, но като чуха за Гоче изпопадаха-уплашиха ли се, друго ли....не смея да се произнеса. От днес ставам делиормански пудел и хранен/духовно/ човек на Гочето. Имай му респект и ти
цитирай
21. get - До 20. vencivaleri1951 - Венци, аха - аха, да престана коментирайки да те разобличавам - Но ... ?
08.01.2019 12:10
vencivaleri1951 написа:
blackpredator написа:
синът на Жепето, дето лъже като бърз влак ;)


но не е Жорко. Респект му имам вече, щото ме предупреди осемудивително и мислех да наема охранители да ме пазят, но като чуха за Гоче изпопадаха-уплашиха ли се, друго ли....не смея да се произнеса. От днес ставам делиормански пудел и хранен/духовно/ човек на Гочето. Имай му респект и ти


Но как да "не те ям" - щом се "коалираш" с доказаният КАНТОНЕР в блог бг-то, който, като доказан ХАЛТУР-ТРЕГЕР още не ми е обяснил каква е приликата и отликата при ТИТАНИТЕ, Атлас и Атлант?

Като се съберете ДВАМЦАТА - с Ред-рептиля, става като в оня виц - гдето комуниста питал канибалите - знаят ли какво е Партиен пленум? :))) ! ?

А по отношение на филмчето - което ти препоръчах да го гледаш - за руска "Камчатка" и америанска Аляска - явно съвсем не схвана СЪЩНОСТНОТО?
За да са на това дередже "камчатците-алеути" ... причината е че КОМУНИСТА НЕ СИ Е ЗАМИНАЛ от техните земи ... ако и да ме лъжкотиш, че Путин бил станал "капиталист"?
Ти да си чувал - за негър блондин, защото аз не ... същото е и с комуниста до Девети ноември - на 11-ти ноември, на капиталист да стане :))) ? Живият пример за това, което обяснявам - е другарят Банев !!?
- Ти на такива прерождения ВЯРВАШ ЛИ :)))? - Щот Аз, Не!
Все едно ХАЛТУРАДЖИЯТА и социалистически-ЕНТЕЛЕГЕНТ(?) "blackpredator" формиран от преди "10-ти" ... за една нощ да се прероди в ИНТЕЛЕКТУАЛ с богата обща и НЕОБРЕМЕНЕНА от "класова-партийност" КУЛТУРА - Такива неща и в ЖИВОТИНСКОТО ЦАРСТВО - дори при НАСЕКОМИТЕ ГО НЯМА ... от яйце да се пръкне(роди) директно - имаго :))) ?

Апропо!
По отношение на това - за майка ти ... философа в семейството ви?

vencivaleri1951 написа:

По същия начин се чувствах, когато ме облъчваше мама.

И то е от несигурност/мама преподаваше философия/-имам чувството , че пред теб стои дилемата, дали пак не си хванал "късата клечка" То е защото идеологията те е съпътствала винаги .

- С философия, история и изобщо с ПОЛИТИЧЕСКИ УЧЕНИЯ - започнах да се занимавам сериозно, далеч след времето - когато работех, като милиционер-полицай?
Причината за това бе - БЕЗПЪТИЦАТА В КОЯТО БЕ ВКАРАНА БЪЛГАРИЯ и ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК в същата вследствие КОЗМЕТИЧНИТЕ-РЕФОРМИ проведени от ОРТОДОКСАЛНИТЕ КОМУНИСТИ - под вида на ГОРБАЧОВАТА "ПЕРЕСТРОЙКА" - която той наричаше още и КОНВЕРГЕНЦИЯ!

Та накратко - да ти кажа, че това КОЕТО ВИЕ ЛЕВИТЕ-ИНТЕЛЕКТУАЛИ критикувайки НАЙ-МНОГО ВИ БЛАЗНИ ПРИ КАПИТАЛИЗМА - личното МАТЕРИАЛНО БЛАГОПОЛУЧИЕ, тоест го "критикувате" като КОНСУМАТИЗЪМ?
Е плод на/от същите учения и сили КОИТО ДОКАРАХА "НАУЧНИЯ СОЦИАЛИЗЪМ" - разбирай МАРКСИЗМА в Русия, а вече след Втората световна война, чрез Русия-СССР бе наложено и в "лагера социалистически" - евфемизъм, за реално ИЗПАДНАЛИТЕ В ПОЛУКОЛИНИАЛНА ЗАВИСИМОСТ, СТРАНИ-САТЕЛИТИ НА СССР?

Та след това МНОГОСЛОВНО ВСТЪПЛЕНИЕ - да те питам?
Знаеш ли - Кое се явява предобраз(а) на "научния-комунизъм" ... още от преди времена на Маркс?
Ако не знаеш? Препоръчвам ти да прочетеш едни такива автори-евреи писали по въпроса - като: В. Зомбарт, М. Вебер или предтечата на "социализма", с представка "научен" - какъвто се явява Мозес Хес?

Като прочетеш ПОНЕ ТЕЗИ АВТОРИ - ще ти стане ясно в ЧИИ(на народ) СВЕЩЕНИ КНИГИ - се говори, за ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМА, Построяване Рая на Земята и/или още за МИЛИАНИЗМА ...?

При Вебер и Зомбарт - Ще прочетеш КОИ СА РЕАЛНИТЕ СЪЗДАТЕЛИ НА "КАПИТАЛИЗМА" и от КОГА И КЪДЕ - НАЧЕВА този "социално-обществен" строй/формация :))) ?
Също, ако си направиш труда и отвориш и прочетеш едни такива социал-историци, като В. Белявский или пишещият в момента Катасонов - ще разбереш, че ОСНОВНОТО И ОПРЕДЕЛЯЩОТО ЗА КАПИТАЛИЗМА - тоест КАПИТАЛА, не е наченал съществуването си КАКТО ЛЪЖАТ МАРКС-ЕНГЕЛС от Европа, след буржоазните революции ... а много от по-рано, от древен Вавилон по време на Навуходоносор (605 BC – c. 562 BC) ?

И приключвайки ОТНОВО ПОДЧЕРТАВАМ - интересите ми и нетърпимостта ми към вас Изповядващите "марксизма", а с това обръщащи го на "опиум за масите" - не идва от себично-МЕРКАНТИЛНОТО и както казваш "изтеглил си късата клечка" - Не!
Интересите ми идват ПОРАДИ ГРИЖА ЗА СЪДБАТА на ТОЗИ НАРОД - НА КОЙТО СЕ ЧУВСТВАМ НЕГОВ СИН - БЪЛГАРСКИЯ! ... не американския, още по-малко руско-съветския !!!

Поради това съм родолюбец, казано още й Българо-фил - който автоматично ме прави, ФОБ - според вашите "критерии" :))) !
цитирай
22. vencivaleri1951 - синът на Жепето, дето лъже като бърз ...
08.01.2019 14:01

Лично за мен е загуба на време след една възраст да изучаваш живота по книгите на другите. За мен социалното/социалистическото / общество е солидарното общество. Преди малко гледах как лъвове и хиени колективно отделят биволи от стадото и си устройват пир-биволите гледат отстрани доволни , че им се е разминало. Тоест моята гледна точка/философия/ е елементарна -не искам да съм плячка на когото и да е и това е причината да бягам като дявол от тамян от бюджетната трапеза-там много лесно могат да те сбъркат с предястие или десерт.
Вебер музиканта да, вебер социолога не. Той е от чакащите да им се размине биволи, разглежда социализма като неизменна част от капитализма и вкарва дори религията като очакване. Вярващ съм донякъде, но не вярвам в божията помощ да просветне на капиталистът, че е обречен в едно вече обозримо бъдеще. Вярвам в рогата на бивола ако бъдат обединени. Не приемам видовете комунизъм-утопичен, научен, демократичен.... Човек или е готов да сподели втората си риза , или не. Първият социалист за мен е Платон и всичко след него е или надграждане или отстъпление.
Мама я споменах за друго. Тя имаше навика да убеждава и внушава използвайки цитати от сериозни автори. Баща ми и казваше, че го интересува какво мисли тя и цитирането е липса на самочувствие-все едно да водиш голямия си брат и татко си да се биеш с някое друго хлапе от махалата. Това имах предвид когато я споменах. п Тя мен не можа да зариби, но го направи с жена ми:)
Интересни мисли относно руския президент.
Гет може да се промени, Путин не!? За съжаление не си прав. Той се заигра и заиграва с електората на КПР, а всъщност маргинализира комунистите. На практика левите са единствената му опозиция, що се отнася до вътрешната политика. Ако си спомняш Каспаров успя да привлече към себе си анархокомунистите и правеше сериозни проблеми на Кремъл. С Крим освен , че защити страната си Путин обезоражи единствената реална опозиция на него-левите. За това казвам, че ги маргинализира. Каспаров остана самотен и си направи блог в чужбина. Прочети книгата му Зимат иде. Той като гениален човек не си прави труда да не казва истината , каквато я мисли. Там той съвсем откровено пише как са били манипулирани изборите за президентския втори мандат на Елцин. Помощ оказват и американски специалисти , които манипулират софтуера. Каспаров обаче оправдава този мошенически акт, като полезен за демокрацията. Само защо не се запита, каква би била съдбата на Путин , ако Зюганов бе станал президент/в интерес на истината последния се уплаши от възможността да стане лидер на русия/. Най вероятно за Путин нямаше да знаем днес и щеше човекът да се занимава с общински работи или свой бизнес.

Накрая. Майка ми по едно време беше започнала да получава главоболие-бях ученик. Изследваха я, лекуваха я, но не минава. Отиде при проф Шипковенски. Разговорили се и от дума на дума се разбира , че майка ми почва да получава болки от момента в който почна да прави купс от лекции по партийно строителство-не и стигаха часовете по философия за хорариума и. Професорът и помага да разбере , че съмненията и върху новия курс най-вероятно и докарват главоболието. Престана със "строителството" и болките отшумяха.
Имам чувството , че ти смяташ, че си изоставен, излъган в нещата които си вярвал някога и днес се страхуваш да не си се излъгал отново. Може би някога си бил активен комунист и днес естествено е да си войнстващ антикомунист.
Ще споделя нещо лично. Преди дни за първи път бях за младежката сборная по хокей срещу канадците.
Винаги съм бил за канада и любичец ми бе Експозито. Гледал съм му всеки мач /100км пътувах/ в регулярните срещи мужду двата отбора през следването си. Кандаския хокей беше по атрактивен тогава , а и да си за тях бе своего рода вътрешен протест срещу статуквото. Н Олимпиадата , а и на световните усещах накрая , че не съм толкова вече за канадците. Преди дни бях откровено за руснаците, въпреки, че канадците бяха с класа над тях но загубиха заради великолепния вратар на рашките.
И съм за Русияне за друго, а заради ежедневната помия която се излива върху и. Не съм стигнал още до стадия при който бих се радвал на трагедии на Запад, но определено днес съм по близо до Русия, отколкото преди промените. И то защото съм социалист-солидарен. Солидарен съм с по слабия!
Преди две години ме снеха от отчет в Окръжното-бях добурил до старши офицер в запасите. Не съм сигурен ако беше станала война, че бих застанал срещу руснаците. Успокоих се когато наши военни отказаха да стрелят срещу манекени облечени в близки до руската униформи. Успокоих се, че не съм единсдтвен!



get написа:
vencivaleri1951 написа:
blackpredator написа:
синът на Жепето, дето лъже като бърз влак ;)


но не е Жорко. Респект му имам вече, щото ме предупреди осемудивително и мислех да наема охранители да ме пазят, но като чуха за Гоче изпопадаха-уплашиха ли се, друго ли....не смея да се произнеса. От днес ставам делиормански пудел и хранен/духовно/ човек на Гочето. Имай му респект и ти


Но как да "не те ям" - щом се "коалираш" с доказаният КАНТОНЕР в блог бг-то, който, като доказан ХАЛТУР-ТРЕГЕР още не ми е обяснил каква е приликата и отликата при ТИТАНИТЕ, Атлас и Атлант?

Като се съберете ДВАМЦАТА - с Ред-рептиля, става като в оня виц - гдето комуниста питал канибалите - знаят ли какво е Партиен пленум? :))) ! ?

А по отношение на филмчето - което ти препоръчах да го гледаш - за руска "Камчатка" и америанска Аляска - явно съвсем не схвана СЪЩНОСТНОТО?
За да са на това дередже "камчатците-алеути" ... причината е че КОМУНИСТА НЕ СИ Е ЗАМИНАЛ от техните земи ... ако и да ме лъжкотиш, че Путин бил станал "капиталист"?
Ти да си чувал - за негър блондин, защото аз не ... същото е и с комуниста до Девети ноември - на 11-ти ноември, на капиталист да стане :))) ? Живият пример за това, което обяснявам - е другарят Банев !!?
- Ти на такива прерождения ВЯРВАШ ЛИ :)))? - Щот Аз, Не!
Все едно ХАЛТУРАДЖИЯТА и социалистически-ЕНТЕЛЕГЕНТ(?) "blackpredator" формиран от преди "10-ти" ... за една нощ да се прероди в ИНТЕЛЕКТУАЛ с богата обща и НЕОБРЕМЕНЕНА от "класова-партийност" КУЛТУРА - Такива неща и в ЖИВОТИНСКОТО ЦАРСТВО - дори при НАСЕКОМИТЕ ГО НЯМА ... от яйце да се пръкне(роди) директно - имаго :))) ?

Апропо!
По отношение на това - за майка ти ... философа в семейството ви?

vencivaleri1951 написа:

По същия начин се чувствах, когато ме облъчваше мама.

И то е от несигурност/мама преподаваше философия/-имам чувството , че пред теб стои дилемата, дали пак не си хванал "късата клечка" То е защото идеологията те е съпътствала винаги .

- С философия, история и изобщо с ПОЛИТИЧЕСКИ УЧЕНИЯ - започнах да се занимавам сериозно, далеч след времето - когато работех, като милиционер-полицай?
Причината за това бе - БЕЗПЪТИЦАТА В КОЯТО БЕ ВКАРАНА БЪЛГАРИЯ и ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК в същата вследствие КОЗМЕТИЧНИТЕ-РЕФОРМИ проведени от ОРТОДОКСАЛНИТЕ КОМУНИСТИ - под вида на ГОРБАЧОВАТА "ПЕРЕСТРОЙКА" - която той наричаше още и КОНВЕРГЕНЦИЯ!

Та накратко - да ти кажа, че това КОЕТО ВИЕ ЛЕВИТЕ-ИНТЕЛЕКТУАЛИ критикувайки НАЙ-МНОГО ВИ БЛАЗНИ ПРИ КАПИТАЛИЗМА - личното МАТЕРИАЛНО БЛАГОПОЛУЧИЕ, тоест го "критикувате" като КОНСУМАТИЗЪМ?
Е плод на/от същите учения и сили КОИТО ДОКАРАХА "НАУЧНИЯ СОЦИАЛИЗЪМ" - разбирай МАРКСИЗМА в Русия, а вече след Втората световна война, чрез Русия-СССР бе наложено и в "лагера социалистически" - евфемизъм, за реално ИЗПАДНАЛИТЕ В ПОЛУКОЛИНИАЛНА ЗАВИСИМОСТ, СТРАНИ-САТЕЛИТИ НА СССР?

Та след това МНОГОСЛОВНО ВСТЪПЛЕНИЕ - да те питам?
Знаеш ли - Кое се явява предобраз(а) на "научния-комунизъм" ... още от преди времена на Маркс?
Ако не знаеш? Препоръчвам ти да прочетеш едни такива автори-евреи писали по въпроса - като: В. Зомбарт, М. Вебер или предтечата на "социализма", с представка "научен" - какъвто се явява Мозес Хес?

Като прочетеш ПОНЕ ТЕЗИ АВТОРИ - ще ти стане ясно в ЧИИ(на народ) СВЕЩЕНИ КНИГИ - се говори, за ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМА, Построяване Рая на Земята и/или още за МИЛИАНИЗМА ...?

При Вебер и Зомбарт - Ще прочетеш КОИ СА РЕАЛНИТЕ СЪЗДАТЕЛИ НА "КАПИТАЛИЗМА" и от КОГА И КЪДЕ - НАЧЕВА този "социално-обществен" строй/формация :))) ?
Също, ако си направиш труда и отвориш и прочетеш едни такива социал-историци, като В. Белявский или пишещият в момента Катасонов - ще разбереш, че ОСНОВНОТО И ОПРЕДЕЛЯЩОТО ЗА КАПИТАЛИЗМА - тоест КАПИТАЛА, не е наченал съществуването си КАКТО ЛЪЖАТ МАРКС-ЕНГЕЛС от Европа, след буржоазните революции ... а много от по-рано, от древен Вавилон по време на Навуходоносор (605 BC – c. 562 BC) ?

И приключвайки ОТНОВО ПОДЧЕРТАВАМ - интересите ми и нетърпимостта ми към вас Изповядващите "марксизма", а с това обръщащи го на "опиум за масите" - не идва от себично-МЕРКАНТИЛНОТО и както казваш "изтеглил си късата клечка" - Не!
Интересите ми идват ПОРАДИ ГРИЖА ЗА СЪДБАТА на ТОЗИ НАРОД - НА КОЙТО СЕ ЧУВСТВАМ НЕГОВ СИН - БЪЛГАРСКИЯ! ... не американския, още по-малко руско-съветския !!!

Поради това съм родолюбец, казано още й Българо-фил - който автоматично ме прави, ФОБ - според вашите "критерии" :))) !

цитирай
23. get - До 22. vencivaleri1951 - "синът на Жепето, дето лъже ..." - Отговора, ти ми звучи досущ ... ?
08.01.2019 17:34
... кат на халтуртрегера "Ред-рептилия" лъжещ ни с нейма си "blackpredator" ? :)))
Същият не се усеща - как паразитирайки, върху "ЖеПе"-то ... същото е много близко по смисъл и звучение за него - синът на "майстор ДжеПето"! :))) ?

Кукльото - който започвайки да лъже му расте носа?
И изобщо не му идва на ум - че от МАРИОНЕТКА с ХАЛТУРТРЕГЕН-НОС - кога престане да преничава истината/И му се уголемява носа/ - тогава ще стане ЧОВЕШКО ДЕТЕ?

Кога ти направих препратка имах предвид книгата на М. Вебер за „Протестантската ЕТИКА и духът на капитализма“ - ти ми правиш алюзии с композитора му съименник?
Пак повтарям определящото - ЕТИКАТА?
Като явно не ти е известно - че всичките му социалогически изследвания са пронизани/продукт на три ЧИСТО ЧОВЕШКИ КРИТЕРИЯ: Етиката, в науката-техниката, икономиката и религията?

Отново, ме завлече в блатото "русофили-русофоби", с някакъв пример: "отказваме да стреляме в руски униформи"? На което ще ти отговоря?
Не руски, ами и американски да са "униформите" - ще стрелям и ще се бия с тях - ако са на агресори, застрашаващи пряко или опосредствено - интересите и суверенитета на страната и народа ми ... като един генерал Колев, на Добруджанския фронт!

Ей по тези "елементарни" неща, се различаваме ние с теб. Но едва ли ще ме разбереш - защото за теб е по-важно - какво става в Русията ... а не второто и по-важното - Какво настъпва/ще стане в България, вследствие на гламавата или чисто егалитарно-егоистична политика на, било на руския, било на американския президент ... пък и само те ли са - в този ред на мисли?

Родили сме се С ТЕБ в една държава - но сме живели и живеем в два различни свята ... така че ни е проблем, дори вербално-интерпретативния обмен на мисли - както и сега, този, в момента?!
цитирай
24. radostinalassa - Не руски, ами и американски да са "униформите" - ще стрелям и ще се бия с тях - ако са на агресори, застрашаващи
08.01.2019 18:51
А ако са изтребители, както и ще бъде, как ще се биеш с тях? На нас ни е ясно кои са агресорите, а на тебе не.
цитирай
25. get - До 24. radostinalassa - Помакиньо, мъко моя! Кога си подредиш бедните познания за ИСТОРИЯ НА НАС ... ?
08.01.2019 19:34
Не руски, ами и американски да са "униформите" - ще стрелям и ще се бия с тях - ако са на агресори, застрашаващи
radostinalassa написа:
А ако са изтребители, както и ще бъде, как ще се биеш с тях? На нас ни е ясно кои са агресорите, а на тебе не.


... БЪЛГАРИТЕ!

- Тогава НЕКАНЕНА, ще идваш да ми раздаваш ИЗЛИШЪЦИ, от интелектуалните си Д-Е-Ф-И-Ц-И-Т-И!

цитирай
26. radostinalassa - Ти не си собственик на блога
08.01.2019 20:02
Прост си като чифут. Какво те питам, какво ми отговаряш. Естествено това, което единствено вдяваш. Демек нищо. Ничто. Прост си като галош. Няма файда от тебе. В чаршафите е завита загуба на време.Простак.
цитирай
27. get - 26. radostinalassa - Помакиньо - мъко моя, безнадеждна! Ще ми говориш за "простаци" и "изтребители" ... ?
08.01.2019 20:13
radostinalassa написа:
Прост си като чифут. Какво те питам, какво ми отговаряш. Естествено това, което единствено вдяваш. Демек нищо. Ничто. Прост си като галош. Няма файда от тебе. В чаршафите е завита загуба на време.Простак.


... сАветски или американски - след, като си/НИ ОБЯСНИШ КОЙ П-Р-О-Д-А-Д-Е НА АМЕРИКАНЦИТЕ(?) през м. Декемврий 1989 г.(в Малта) ЦЕЛОКУПНИЯ БЪЛГАРСКИ ... ведно и с чааветата старогъзорски, като твоя милост - ДЪРЖАВА И НАРОД?
цитирай
28. radostinalassa - Значи ме гониш от чужд блог?
08.01.2019 20:14
В това има нещо чифутско. Аз не бих го направила естествено.
Кажи сега, кой е по - умен. Един чифут или един помак? Пак губиш, толкова си елементарен, че даже не го разбираш. Трябва да се образоваш и тогава да се мериш с интелигентите. Не лежи на стари знания, това е тъпо. Ще се заоблиш прекалено много.
цитирай
29. radostinalassa - Айде, охлюв, отговаряй
08.01.2019 20:15
Това не ти е да преживяш на слънчице. Быстро, быстро та чак до Франция.
цитирай
30. radostinalassa - Толкова си проз
08.01.2019 20:26
Естествено, че Горбачов, преди това Брежнев и сие продадоха и Русия , и нас на гладните янки. Но това не значи да се отричам от белия сой и да почернявам или пожълтявам, евентуално позеленявам. Народът си е народ, не го бъркай с управляващите евреи / евент. с жени еврейки/. Сталин се е борил с масоните, преди това Екатерина. Сега Путин.
цитирай
31. starforlife - Чакай ся да те удостоя с вниманието си, байсъпатакранто, защото сън не те лови да ми дъвчеш левия та~ак.
08.01.2019 20:31
Та:
vencivaleri1951 написа:
След осемудивителното предупреждение "Страшний" три пъти се отричам преди първи петли в зори от мои думи с които волно или неволно съм поставил под съмнение изречено или написано от теб.
Отново кривиш за четящите и незапознати с "проблема" нещата, лъжливоовчарченедоклатено.
Осемте удивителни (как не те домързя да ги преброиш) касаеха САМО И ЕДИНСТВЕНО предупреждението, че ако имаш идиотската детинщина да използваш "връзки" в КАТ, за да откриеш "Ауди"то ми (което бъди сигурен, че НЕ можеш да направиш, защото дори не знаеш колко са шестиците понеже си посредствен невнимателник и как боравиш с цифрите на хората се чудя)... Та, ако стигнеш до тази пълна идиотия - така ще ви завъртя и теб и самия КАТ... По-точно човека там, който ти е уйдисал на идиотията, че ум ще ви зайде.
Това е толкова сигурно и така жестоко ще си изпатите, че ще запомните и двамата идиотията си за цял живот.
Стана ли ясно?

А такаааа.
Сега друго, карайки подред:
vencivaleri1951 написа:
Продължавам да твърдя, че 8 хиляди заглавия имат не всички градски библиотеки в страната, вероятно и святото място Панагюрище "родило " такъв ерудиран мачо.
Ти сигурен ли си, че си на "ти" (както се пъна) с понятието "Книга" и "Библиотека"?
Защото 90% от библиотеките в България имат ДОСТА НАД УДВОЕНАТА БРОЙКА от 8 хиляди заглавия. За това - по-нататък, следи лалавизора при мен.
А родния ми град има почти половината на бройката само дарени от мен. Това също е писано под предходния ми профил още през 2013-та (и тук има съгражданка, която може да го потвърди като факт), но ти понеже нали много ме познаваш дори като персонаж тук...

Нататък, за квадратурите: Дори и така преработено - отново си оставаш човек, който явно не умее да ползва мозъка си разумно и/или не умее най-малкото да смята.
Какъв счетоводител си тогава ми е чудно?

И накрая:
vencivaleri1951 написа:
... за 15те процента . Вероятно си прав също , че си написал 15, а не 25. Ти обаче толкова цифри пишеш, че всичко ли да се помни. Все едно, позволих си да не вярвам, защото и издатели и разпространители са на границата на оцеляване и защо да правят отстъпки-проблемът е не цената , а че не се чете.
Не вероятно, а СЪМ прав, защото то си го пише. А ти като не внимаваш - не се инати като русенското магаре на мост.
Аз пиша много цифри, така ли?
Ехааа! А ти не беше ли счетоводител и следоветално не трябва ли да жонглираш с цифрите с лекота?
КАКЪВ СЧЕТОВОДИТЕЛ СИ, слад като вниманието ти е толкова посредствено, че тръгваш да репликираш коментар, съдържащ ЕДНА ЕДИНСТВЕНА ЦИФРА (Защото ти репликираш на място, а не по памет от другаде - така ли е, Другарю?) и грешиш цифрата?
НЕ МОЖЕШ ЗА 15 МНУТИ (евентуалното време за писане на коментара) ДА ЗАПОМНИШ ЕДНО ДВУЦИФРЕНО ЧИСЛО?
КАКЪВ СЧЕТОВОДИТЕЛ СИ ТОГАВА?

А за другите неща... За оцеляването и другите бля-бля... Мога и по друг начин да ти го кажа, но решавам да е така:
Мен това, което ти говориш (независимо достоверно или не, защото НЕ Е ДОСТОВЕРНО!) какво ме интересува? Да оправям Бизнеса на тези хора ли?
Аз съм КЛИЕНТ!
Има "Хеликон" ("Ориндж", "Стор" и т.н.) - пазарувам от тях. Ако не са те - ще са някои други.
Факт е обаче промо-чипа. Като и това, че ми изпращат поне по 3 СМС-а седмично с препоръчани заглавия и/или промоционални такива.
Факт, релевантен (и ноторен - и ноторен).
Тоест: И за въпросните три разпространителя на книги в България аз съм НЯКОЙ, а ти явно си НИКОЙ, след като не са ти ясни доста неща и говориш глупости.

Та те така те.
цитирай
32. radostinalassa - Сталин бил заповядал да се избият милиони, та чак и деца..
08.01.2019 20:43
А ако това са били юдеи, които след 91 година продадоха Русия, тогава какво? И защо русите боготворят Сталин? Гетчо чифута е по - умен от народа и ще го учи. Спри се вече. Мини на диета, защото мозъчето ти страда.
цитирай
33. radostinalassa - Лайфчо, ако прочетеш 8000 книги...
08.01.2019 20:46
не бива да те питаме коя е била 3333 - тата, нали? Щях да ти пиша, че се надявам да не почнеш да публикуваш и книгите , като един даскал в блога. А, и един историк така прави, но няма да споменавам името му , защото е злобен и плешив.
цитирай
34. radostinalassa - Лайфчо си мисли, че само той има Ауди с такъв номер
08.01.2019 20:54
Избива те на агресия и цинизъм. Спри да ядеш мърша , прочисти си червата, че токсините са ти налазили мозъчето и трудно се понасяш.
цитирай
35. starforlife - ~ 33. radostinalassa
08.01.2019 20:55
8 хиляди книги, Тинче, се четат сигурно поне за 90 години.
Не ти ли го вдява хей така логически поне закърнялото мозъче?

Аз лично, съм прочел сигурно около половината на тази бройка, защото, Тинче, книги основно се четат някъде до към 30-35-тата година - после времето недостига и се започва отново след 60-тата някъде. Но явно са били правилните книги, след като съм канара на мястото си и лавина в Живота, а ти едно листо по течението.
цитирай
36. radostinalassa - Канара от 100 кила е мечтата на черна мутра, не е ли така?
08.01.2019 21:09
Затлъстяването се прилага от ортанизма, за да скрие в мастните клетки паразити и токсини. Като почнеш да отслабваш ще видиш какво е зор.
Я кажи колко енергонови канала имаш и стигат ли до мозъчето ти? Как мислиш, но не се отклонявай от темата с мутренски изцепки. Уж си чел книги, но си наблягал на Винету ли? И откъде еритроцитите взимат енергия, като според тебе в тях няма цикъл на Кребс? Нов вид Ер ли имаш? Рептилоидни?
цитирай
37. radostinalassa - Гетището още плюска.
08.01.2019 21:11
Или се дублира с друг неприятен тип.
цитирай
38. radostinalassa - Четохте ли какво е писал Гетчо при коко38?
08.01.2019 21:21
Че знаел кава е разликата между манталитет и минет.
Е, не е ли с огромно туловище и малък мозък? Просто няма как кръвта да достигне до мозъчето на чифута и се отклонява преди това. Резултатът е налице.
И как му дойде наум да ме бърка с бълвочите на Хермантигър. Това е скандален имбецил. Става дума за Гетището, който се предлага под път и над път да го пробват. Чифутски работи.
цитирай
39. radostinalassa - Е, Лайфчо мисли, а ...
08.01.2019 21:31
Гетището плюска. Това е резултатът от многото четене. Висшето образование и цигарите не прощават на никого. Много печално. Но имат самочувствие като всички ....
цитирай
40. get - Четохте ли какво е писал Гетчо при ...
08.01.2019 22:20
radostinalassa написа:

Четохте ли какво е писал Гетчо при коко38?
Че знаел кава е разликата между манталитет и минет.



Правилно казваш, ти, която не виждаш разлика между двете ... и моля те - престани с вербалното си фелацио!
Щот - ако Е както казваш СТАЛИН ЗАПОВЯДАЛ ДА ИЗБИЯТ ЕВРЕИТЕ !
Тогава - с какви хора е построил създадената от него държава Израел? Сигурно със старогъзорски Айшета - като това правещо се на интересно ... вероятно поради липса на мъжка ласка! Ама то кой мъж - може да Те изтрае, такава устата старозагорска сиганка и да не избяга :))) ?
цитирай
41. radostinalassa - Щот - ако Е както казваш СТАЛИН ЗАПОВЯДАЛ ДА ИЗБИЯТ ЕВРЕИТЕ !
09.01.2019 14:06
С една дума чети повече, по - малко яж.
Гетището е станал негърска врачка. Ти внимавай да не задушиш жена си с обилните си телеса. Кво ще правиш без манджа не ми го побира ума. Горката женица. По - добре да се отърве според мене. А и толкоз прост негър кой ли ще изтърпи.
Чеши си устата другаде, аз ти налагам бан за цинизъм, обезитас и простотия. Образовай се , мильо.
цитирай
42. starforlife - ~ 41. radostinalassa
09.01.2019 14:52
"Гетището" (както всеки втори човек тук) те затапва с твоите глупости, но ти понеже си умствен недоръст, не можеш да се усетиш.

("Колко мъка има по този свят, Боже...")
цитирай
43. get - 41. radostinО - Помакиньо - мъко моя, безнадеждна :)))) ! Докога гаврейки се с историята - ще досаждаш?
09.01.2019 15:23
radostinalassa написа:
С една дума чети повече, по - малко яж.
Гетището е станал негърска врачка. Ти внимавай да не задушиш жена си с обилните си телеса. Кво ще правиш без манджа не ми го побира ума. Горката женица. По - добре да се отърве според мене. А и толкоз прост негър кой ли ще изтърпи.
Чеши си устата другаде, аз ти налагам бан за цинизъм, обезитас и простотия. Образовай се , мильо.


Докога НЕКАНЕНА, ще идваш да ми раздаваш ИЗЛИШЪЦИ, от интелектуалните си Д-Е-Ф-И-Ц-И-Т-И!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058754
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031