Постинг
06.09.2018 14:16 -
"Тъмната" Русия и "просветения" Запад
Ще започна с виц който се разправя в университетите от "Бръшляновата" лига
-Какво представлява американски факултет по математика и физика? Отговорът е:
-Място където съветски професори преподават на китайски, японски и корейски студенти.
Като във всеки виц , нещата са преувеличени, но както знаете няма "дим без огън"
Факт е обаче, че съветските преподаватели във фундаменталните дисциплини/за разлика
от приложните/ имат в САЩ сериоизен относителен дял. Факт е също , че за "жълтите "
кандидат студенти в дисциплините по математика, физика и химия имат определени
квоти и ако ги няма тези квоти просто ще заемат повечето места. Може дълго да се
развива тази тема, но аз ще се спра на недоразвитата " матушка Рус/ь/ и развития
Запад. И когато попиташ защо е недоразвита Россия веднага ти се отговаря-защото си
нямат джип Тойота например и мобилен телефон....
А дали е така? Знаете ли, че/ както често пита един самопенсионирал се и самовлюбен
програмист/ първото окачване като товарен автомобил на лека кола е на Москвич 1140 /
номера може да бъркам/ през 70те-тоест прди американците да направят своя ДЖЕЕП.
Знаете ли , че /пак пита програмистът/ че първия телефон чрез спътник пак правят
руснаците. Наистина, той тежи над 50кг и се намира обикновено в колите и кабинетите на
овластени хора. Аз за пръв път видях такъв телефон в колата на бащата на мой
състудент, когато пътувахме към вилата им. Говореше с Норилск и аз се учудих, че има
телефония със най-северния град в света/поне така го учехме/ Обясни ми човекът че
връзката е чрез спътник. Това е било през 70 или 71ва година. Тоест руснаците си
имат още тогава мобилен телефон, докато Нокиа тогава прави само обикновени
телефони със шайби и фините купуват руски АТЦ за мрежата си.
Разбира се , резонният въпрос е защо руснаците като са толкова в час, не развиват
постиженията си, а са все назад в иновациите що се отнася до потребителските
стоки.. Защо след като имаш плеяда от учени фундаметалисти , не прилагаш
разработките в бита? Защо Галина Уланова например не е ползвала компактни дамски
превръзки за разлика от всяка фермерка зад океана. И "тъмна" ли е тази всепризната
световна "королева" в балета спрямо тези фермерки? Защото когато кажеш, че една
страна е тъмна, ти казваш че народът и е такъв, а той би трябвало да е такъв защото
еманацията от него -интелектуалният потенциал не струва. Това , че световмните
музеи и библиотеки са пълни с шедьоври на руски творци е без значение, това , че
в афишите на всички значими световни сцени четем руски имена-било като автори,
било като изпълнители е без значение-основното е , че руснаците не са измислили
превръзките и нямат мобифони, заради което и не си правят селфи в обществените
тоалетни. А дали можеше СССР още да се обърне към бита? Та Ленин създаде НЕП,
създадоха се сдружения на непманите, които дръпнаха чувствително икономиката
напред през 20те години. Гладуваща до вчера страна , започна да се "глези" с храни
и стоки за бита за които не е мечтала. Можеше ли този "лукс" да продължи , вместо
Сталин да разгони непманите, да продава храна, злато и каквото се сетиш на Запад
и да купува машиностроителни заводи. Милиони загинаха в тези лишения. Можеше ли-
да можеше, но страната нямаше да я има. Жените кръвта с парцали спираха, но
караха самолети-до Берлин стигнаха. Мъжете пак там, макар и с две бучки захар и
канче водка дневна дажба. Имаха обаче танк, винтовка, катюша...
И това не е само през ВСВ, а векове наред. Русия е била винаги желана плячка
заради богатата си природа. Преди заради плодородната си територия, след това
заради полезните си изкопаеми. В коалиции подобни на днешната на НАТО е нападана
и от шведи, и от Французи, и от германци. Всички те са искали унищожението и , или
поне натикана зад Урал. Русия, респ СССР победи и устоя на всички тези опити
и като страна с богат душевно народ винаги прощаваше на кандидат палачите си.
Не срина и не оплячкоса Стокхолм, не го нваправи и с Париж. Не бомбардира без
военен смисъл и само заради отмъщение германски градове. Спомнете си какво
без никаква нужда направиха англоезичните с Дрезден и София. Имах съсед/той
почина/ с липсващи пръсти и засегнато око-намерил писалка след Великденската
бомбардировка и тя избухва в ръцете му. Колко "извисен " трябва да си , та да
измислиш подобно нещо, а и да го приложиш. И това не е от вчера-от векове са тези
"подаръци" европейски. Народите на Западна Европа векове са тънели в
безпросветност заради църквата си. Говорят за Иван Грозни-да силен монарх е бил,
а и жесток, но прави държава. Може ли обаче да бъде сравнен с западните монарси.
Прословутата Варталомеева нощ вкарва в гроба повече хора/с корелация на общия
брой население/ отколкото всяка революция-социалистическа или боржуазна. Взима
жертви и до днес. За каво ли не са горени и измъчвани хора. А кръстоносните походи-
особено 7мият. Ние днес обвиняваме ислямските фундаметалисти , че използват деца
в атентатите си. В африка и близкия Изток , че воюват деца. А седмият кръстоносен
поход е от деца. Десетки хиляди деца пратени на заколение в доспехи. Това е
просветения Запад. Докато тъмната Екатерина разменя мисли с Волтер просветения
Шарл го държи в изолация в село край Париж. После под въпрос ще бъде
погребението му в осветена земя, а карета с тленните останки на Паганини ще броди
из пътищата на просветена Европа в търсене разрешение на 2квм площ да бъде
погребан виртуоза и твореца. Кога Православието е наказвало заради вяра или ерес
с мъки и изтезание. Кога в Русия са горели или осакатявали хора по тази причина.
Да при Петър са бръснели староверци, овалвали са ги в катран и перушина, но нещата
са стигали до там. Пък и агресивни са староверците...
Да, но нямали са превръзки и мобифони...
Изостанала ли е от към битово удобство Русия-безусловно " Тъмна ли матушка Русь-в
никакъв случай-от столетия е локомотив в световната култура, такава е и днес. А този
локомотив се кара от хората на Русия"
Започнах с виц, ще завърша с гротеска.
През 70те живеех в общежитие с днешния председател на Съвета на Руската
федерация Валентина Иванова-по мъж Матвиенко. Не я познавах добре , защото по
висок курс, а и друг факултет-химия ако не се лъжа. Момичето беше от украинския
Каменец-дребно провинциално градче. И госпожицата беше дребничка. Ще я запомня
обаче как късно вечер обличаше женския толуп/кожух от необработена овча кожа. Във
всяко общежитие по правило имаше два-мъжки и женски. С тях ходехме по нощите да
се редим за билети-театър, опера, хокейна среща/ и отиваше да се реди за билети.
После тази дама ще стане професор, губернатор на Ленинградска област и заедно със
Собчак/кмета на Петербург/ ще върнат столичния блясък на града. Кариерно ще
побутнат и настоящия президент. И неволно правя сравнение между тъмната и
безпросветна Матвиенко със западната и светла и просветена колега спикер Цачева
И ми става едно....
-Какво представлява американски факултет по математика и физика? Отговорът е:
-Място където съветски професори преподават на китайски, японски и корейски студенти.
Като във всеки виц , нещата са преувеличени, но както знаете няма "дим без огън"
Факт е обаче, че съветските преподаватели във фундаменталните дисциплини/за разлика
от приложните/ имат в САЩ сериоизен относителен дял. Факт е също , че за "жълтите "
кандидат студенти в дисциплините по математика, физика и химия имат определени
квоти и ако ги няма тези квоти просто ще заемат повечето места. Може дълго да се
развива тази тема, но аз ще се спра на недоразвитата " матушка Рус/ь/ и развития
Запад. И когато попиташ защо е недоразвита Россия веднага ти се отговаря-защото си
нямат джип Тойота например и мобилен телефон....
А дали е така? Знаете ли, че/ както често пита един самопенсионирал се и самовлюбен
програмист/ първото окачване като товарен автомобил на лека кола е на Москвич 1140 /
номера може да бъркам/ през 70те-тоест прди американците да направят своя ДЖЕЕП.
Знаете ли , че /пак пита програмистът/ че първия телефон чрез спътник пак правят
руснаците. Наистина, той тежи над 50кг и се намира обикновено в колите и кабинетите на
овластени хора. Аз за пръв път видях такъв телефон в колата на бащата на мой
състудент, когато пътувахме към вилата им. Говореше с Норилск и аз се учудих, че има
телефония със най-северния град в света/поне така го учехме/ Обясни ми човекът че
връзката е чрез спътник. Това е било през 70 или 71ва година. Тоест руснаците си
имат още тогава мобилен телефон, докато Нокиа тогава прави само обикновени
телефони със шайби и фините купуват руски АТЦ за мрежата си.
Разбира се , резонният въпрос е защо руснаците като са толкова в час, не развиват
постиженията си, а са все назад в иновациите що се отнася до потребителските
стоки.. Защо след като имаш плеяда от учени фундаметалисти , не прилагаш
разработките в бита? Защо Галина Уланова например не е ползвала компактни дамски
превръзки за разлика от всяка фермерка зад океана. И "тъмна" ли е тази всепризната
световна "королева" в балета спрямо тези фермерки? Защото когато кажеш, че една
страна е тъмна, ти казваш че народът и е такъв, а той би трябвало да е такъв защото
еманацията от него -интелектуалният потенциал не струва. Това , че световмните
музеи и библиотеки са пълни с шедьоври на руски творци е без значение, това , че
в афишите на всички значими световни сцени четем руски имена-било като автори,
било като изпълнители е без значение-основното е , че руснаците не са измислили
превръзките и нямат мобифони, заради което и не си правят селфи в обществените
тоалетни. А дали можеше СССР още да се обърне към бита? Та Ленин създаде НЕП,
създадоха се сдружения на непманите, които дръпнаха чувствително икономиката
напред през 20те години. Гладуваща до вчера страна , започна да се "глези" с храни
и стоки за бита за които не е мечтала. Можеше ли този "лукс" да продължи , вместо
Сталин да разгони непманите, да продава храна, злато и каквото се сетиш на Запад
и да купува машиностроителни заводи. Милиони загинаха в тези лишения. Можеше ли-
да можеше, но страната нямаше да я има. Жените кръвта с парцали спираха, но
караха самолети-до Берлин стигнаха. Мъжете пак там, макар и с две бучки захар и
канче водка дневна дажба. Имаха обаче танк, винтовка, катюша...
И това не е само през ВСВ, а векове наред. Русия е била винаги желана плячка
заради богатата си природа. Преди заради плодородната си територия, след това
заради полезните си изкопаеми. В коалиции подобни на днешната на НАТО е нападана
и от шведи, и от Французи, и от германци. Всички те са искали унищожението и , или
поне натикана зад Урал. Русия, респ СССР победи и устоя на всички тези опити
и като страна с богат душевно народ винаги прощаваше на кандидат палачите си.
Не срина и не оплячкоса Стокхолм, не го нваправи и с Париж. Не бомбардира без
военен смисъл и само заради отмъщение германски градове. Спомнете си какво
без никаква нужда направиха англоезичните с Дрезден и София. Имах съсед/той
почина/ с липсващи пръсти и засегнато око-намерил писалка след Великденската
бомбардировка и тя избухва в ръцете му. Колко "извисен " трябва да си , та да
измислиш подобно нещо, а и да го приложиш. И това не е от вчера-от векове са тези
"подаръци" европейски. Народите на Западна Европа векове са тънели в
безпросветност заради църквата си. Говорят за Иван Грозни-да силен монарх е бил,
а и жесток, но прави държава. Може ли обаче да бъде сравнен с западните монарси.
Прословутата Варталомеева нощ вкарва в гроба повече хора/с корелация на общия
брой население/ отколкото всяка революция-социалистическа или боржуазна. Взима
жертви и до днес. За каво ли не са горени и измъчвани хора. А кръстоносните походи-
особено 7мият. Ние днес обвиняваме ислямските фундаметалисти , че използват деца
в атентатите си. В африка и близкия Изток , че воюват деца. А седмият кръстоносен
поход е от деца. Десетки хиляди деца пратени на заколение в доспехи. Това е
просветения Запад. Докато тъмната Екатерина разменя мисли с Волтер просветения
Шарл го държи в изолация в село край Париж. После под въпрос ще бъде
погребението му в осветена земя, а карета с тленните останки на Паганини ще броди
из пътищата на просветена Европа в търсене разрешение на 2квм площ да бъде
погребан виртуоза и твореца. Кога Православието е наказвало заради вяра или ерес
с мъки и изтезание. Кога в Русия са горели или осакатявали хора по тази причина.
Да при Петър са бръснели староверци, овалвали са ги в катран и перушина, но нещата
са стигали до там. Пък и агресивни са староверците...
Да, но нямали са превръзки и мобифони...
Изостанала ли е от към битово удобство Русия-безусловно " Тъмна ли матушка Русь-в
никакъв случай-от столетия е локомотив в световната култура, такава е и днес. А този
локомотив се кара от хората на Русия"
Започнах с виц, ще завърша с гротеска.
През 70те живеех в общежитие с днешния председател на Съвета на Руската
федерация Валентина Иванова-по мъж Матвиенко. Не я познавах добре , защото по
висок курс, а и друг факултет-химия ако не се лъжа. Момичето беше от украинския
Каменец-дребно провинциално градче. И госпожицата беше дребничка. Ще я запомня
обаче как късно вечер обличаше женския толуп/кожух от необработена овча кожа. Във
всяко общежитие по правило имаше два-мъжки и женски. С тях ходехме по нощите да
се редим за билети-театър, опера, хокейна среща/ и отиваше да се реди за билети.
После тази дама ще стане професор, губернатор на Ленинградска област и заедно със
Собчак/кмета на Петербург/ ще върнат столичния блясък на града. Кариерно ще
побутнат и настоящия президент. И неволно правя сравнение между тъмната и
безпросветна Матвиенко със западната и светла и просветена колега спикер Цачева
И ми става едно....
ПРЕДИ ПУТИНОВИЯ ЯЗОВИРЕН ТЕРОРИЗЪМ....
Години преди да падне Берлинската стена,...
Жителите на седемте планети от Слънчеват...
Години преди да падне Берлинската стена,...
Жителите на седемте планети от Слънчеват...
Следващ постинг
Предишен постинг
Народите на Западна Европа векове са тънели в
безпросветност заради църквата си.
Говорят за Иван Грозни-да силен монарх е бил,
а и жесток, но прави държава.
Може ли обаче да бъде сравнен с западните монарси.
цитирайбезпросветност заради църквата си.
Говорят за Иван Грозни-да силен монарх е бил,
а и жесток, но прави държава.
Може ли обаче да бъде сравнен с западните монарси.
Кръвта вода не става.След като Инквизицията е избила толкова много красиви млади жени, избирани за вещици по външен вид. Западна Европа почти се е обезлюдила и разрешили многоженството. А източните свещеници никога не са били гейове и педофили, и не биха убивали жени.
цитирайmilady написа:
Народите на Западна Европа векове са тънели в
безпросветност заради църквата си.
Говорят за Иван Грозни-да силен монарх е бил,
а и жесток, но прави държава.
Може ли обаче да бъде сравнен с западните монарси.
безпросветност заради църквата си.
Говорят за Иван Грозни-да силен монарх е бил,
а и жесток, но прави държава.
Може ли обаче да бъде сравнен с западните монарси.
Просто ми писна да чета хора с аршин "главната" и вечерното движение по нея да си острят почернелите от кал нокти върху страна която много малко, да не кажа хич не познават
radostinalassa написа:
Кръвта вода не става.След като Инквизицията е избила толкова много красиви млади жени, избирани за вещици по външен вид. Западна Европа почти се е обезлюдила и разрешили многоженството. А източните свещеници никога не са били гейове и педофили, и не биха убивали жени.
а гейове и педофили има навсякъде
Тъкмо да свикнем, че сме дебили и ВВ5951 взе да ни прави и на идиоти с неговите случки за всеки случай.
цитирайНапусни мрачната, ретроградна, реакционна и враждебна България и заживей в светлия руски Рай!
Марш оттук! Разкарай се! Ще ни досаждаш ти години наред с русофилистичните си идотщини!
Отвратителен дърт досадник!
цитирайМарш оттук! Разкарай се! Ще ни досаждаш ти години наред с русофилистичните си идотщини!
Отвратителен дърт досадник!
getmans1 написа:
Тъкмо да свикнем, че сме дебили и ВВ5951 взе да ни прави и на идиоти с неговите случки за всеки случай.
не можеш да направиш зорлем някого нещо, ако той сам не си е избрал да е такъв. Ако се съмняваш можеш да погледнеш в читанката си Гугъл-вероятно ще намериш всичко за въпросната дама-и къде е учила и как се е развивала. В случая в един университет сме учили /и Путин също/, една година в едно общежитие сме живяли и бегло си я спомням. Когато си живял сравнително дълго, бил си на различни места и дори в Мегаполиси, то няма как и случките да не са ти много-било добри или не толкова добри. Когато се въртиш около градината, благоверната, хоремага или пощата, нещата са съвсем други и съвсем искрено си казваш: -Е такова животно нЕма
бЕгай да изчисляваш лихвата по депозитите си
цитирайapostapostoloff написа:
Напусни мрачната, ретроградна, реакционна и враждебна България и заживей в светлия руски Рай!
Марш оттук! Разкарай се! Ще ни досаждаш ти години наред с русофилистичните си идотщини!
Отвратителен дърт досадник!
Марш оттук! Разкарай се! Ще ни досаждаш ти години наред с русофилистичните си идотщини!
Отвратителен дърт досадник!
Нали сам си написал, че са избити милиони нормални жени и мъже в Западна Европа. Останало е потомството на другите вповече бройки. Навсякъде има , но в различни проценти.
цитирайЧудесно знаеш, че манипулираш и също така прекрасно знаеш, че русия е почти нищо пред запада във векове наука, хуманизъм, култура итн.
- тъмната катерина е германка
- пьотр великий не е руски цар, а западняк
- калашников е германски, първия хубав москвич също е опел
- самолета, влака, парахода, компютъра, автомобила, ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО все е запад
- най-паче запад е РИМската империя, русия я е нямало, когато запад е имало бол
- а про по русия е западня ученичка
- балета е френски, както и руската салата френска "Оливие"
- хуманизъм, човешки права, работни седмици, синдикати с всичките плюсове и минуси запад
но да оставим, че света говори на английски и е западен капитализъм, западен флот тоже
простичко и човешко казано просто няма как реално, рационално и логично една руска империя или една русия на 146 млн. днес да е равна на един сащ, англия, германия, франция, испания, италия, канада, австралия, айретен всичко друго що е запад, то няма как една русия да е нещо пред един евросъюз що иде реч до това което си писал в блога - науката, иновациите, конкуртенцията, контрукторските бюра, фирмите итн - щото това ти е основното в постинга
ПОНЕЖЕ ТИ СИ РУСНАК ПО ДУША И СЪЩНОСТ ЧУДЕСНО ЗНАЕШ, ЧЕ НИКЪДЕ ДРУГАДЕ ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ НЕ СТРУВА НУЛА КАКТО В ТВОЯТА РУСИЯ - това са го писали и гледали векове наред западняци и руснаци - този факт за който 10 пъти по твоя постинг самия ти можеш да направиш с факти и цитати
та всуе се силиш - няма да успееш - света и самата русия знае истината за себе си, а че 5 милиона заблудени българи като част от тях искат да са руснаци - е тва е нищо, този народ на света не може да навреди
ПС
наясно си как съветските изверги се погавриха с източна европа като грабене и изнасилване, на хората в очите може да хвърляш прах, пепел или пясък, но пред баща ти и пред мен на 4 очи знаеш руския насилник на война в целия му блясък
знам че ви боли но за 1 германец пропадаха по много ваши и знам че рим е запад, не славянски изток - "тва е полжението"
цитирай- тъмната катерина е германка
- пьотр великий не е руски цар, а западняк
- калашников е германски, първия хубав москвич също е опел
- самолета, влака, парахода, компютъра, автомобила, ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО все е запад
- най-паче запад е РИМската империя, русия я е нямало, когато запад е имало бол
- а про по русия е западня ученичка
- балета е френски, както и руската салата френска "Оливие"
- хуманизъм, човешки права, работни седмици, синдикати с всичките плюсове и минуси запад
но да оставим, че света говори на английски и е западен капитализъм, западен флот тоже
простичко и човешко казано просто няма как реално, рационално и логично една руска империя или една русия на 146 млн. днес да е равна на един сащ, англия, германия, франция, испания, италия, канада, австралия, айретен всичко друго що е запад, то няма как една русия да е нещо пред един евросъюз що иде реч до това което си писал в блога - науката, иновациите, конкуртенцията, контрукторските бюра, фирмите итн - щото това ти е основното в постинга
ПОНЕЖЕ ТИ СИ РУСНАК ПО ДУША И СЪЩНОСТ ЧУДЕСНО ЗНАЕШ, ЧЕ НИКЪДЕ ДРУГАДЕ ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ НЕ СТРУВА НУЛА КАКТО В ТВОЯТА РУСИЯ - това са го писали и гледали векове наред западняци и руснаци - този факт за който 10 пъти по твоя постинг самия ти можеш да направиш с факти и цитати
та всуе се силиш - няма да успееш - света и самата русия знае истината за себе си, а че 5 милиона заблудени българи като част от тях искат да са руснаци - е тва е нищо, този народ на света не може да навреди
ПС
наясно си как съветските изверги се погавриха с източна европа като грабене и изнасилване, на хората в очите може да хвърляш прах, пепел или пясък, но пред баща ти и пред мен на 4 очи знаеш руския насилник на война в целия му блясък
знам че ви боли но за 1 германец пропадаха по много ваши и знам че рим е запад, не славянски изток - "тва е полжението"
на едно твое руско постижение, запада може да предложи десетки повече
на едно твое руско постижение в култура и изкуства, запада може да предложи над 10 повече
човешкия живот е струвал 0 в твоята русия векове наред въпреки вички западни злини
никой не е грабил и изнасилвал, никой не е палил повече от казак, руснак и съветски войник
това си е така от фридрих, през суворовските та до първа и втората световни вкл. войни
русия е изградена от германци - бих могъл по-успешно от теб да манипулирам в тази посока
всички ваши руски царици и царе след пьотр са неруснаци
лермонтов, пушкин са нечистируснаци, откривателите ви, мореходците ви половината са неруснаци
градовете като питер и московата са полуруски вдигнати по подобие на мразения запад
И ДА ТИ НАПОМНЯ - ДНЕС ФРАНЦИЯ И ГЕРМАНИЯ ПОЧТИ НЯМАТ ЧУЖДА ЗЕМЯ
ВИЖ ТВОЯТА РУСИЯ СЕ Е ПРЪСНАЛА ВЪРХУ ПОЛСКА, ГЕРМАНСКА, КАВКАЗКА, АЗИАТСКА, ДАЛЕКОИЗТОЧНА ЗЕМЯ където няма нищо изконно руско, та вие още сте империя и се гордеете с това
никога не сте владели света - владя го англичанина, сега хамериканеца
никога не запвладяхрте цяла европа, никога не станахте и втори рим, босфора дори не взехте
вашата свърши, както и европейската сила отмря
сега лидер са американците, вероятно и тяхната ще свърши
където и да вдигаш глава, колкото и да се пънеш - запада е на върха векове наред и ще бъде още
цитирайна едно твое руско постижение в култура и изкуства, запада може да предложи над 10 повече
човешкия живот е струвал 0 в твоята русия векове наред въпреки вички западни злини
никой не е грабил и изнасилвал, никой не е палил повече от казак, руснак и съветски войник
това си е така от фридрих, през суворовските та до първа и втората световни вкл. войни
русия е изградена от германци - бих могъл по-успешно от теб да манипулирам в тази посока
всички ваши руски царици и царе след пьотр са неруснаци
лермонтов, пушкин са нечистируснаци, откривателите ви, мореходците ви половината са неруснаци
градовете като питер и московата са полуруски вдигнати по подобие на мразения запад
И ДА ТИ НАПОМНЯ - ДНЕС ФРАНЦИЯ И ГЕРМАНИЯ ПОЧТИ НЯМАТ ЧУЖДА ЗЕМЯ
ВИЖ ТВОЯТА РУСИЯ СЕ Е ПРЪСНАЛА ВЪРХУ ПОЛСКА, ГЕРМАНСКА, КАВКАЗКА, АЗИАТСКА, ДАЛЕКОИЗТОЧНА ЗЕМЯ където няма нищо изконно руско, та вие още сте империя и се гордеете с това
никога не сте владели света - владя го англичанина, сега хамериканеца
никога не запвладяхрте цяла европа, никога не станахте и втори рим, босфора дори не взехте
вашата свърши, както и европейската сила отмря
сега лидер са американците, вероятно и тяхната ще свърши
където и да вдигаш глава, колкото и да се пънеш - запада е на върха векове наред и ще бъде още
и като си споменал хварвард
моя браточедка учи от една година там - е имам я на снимки с нейния випуск
руснаци не видях, вероятно тук-таме има
негърчета почти не се мяркат, такива индостанчета по се мяркат
дръпнати има, но не са бол
масата е бяло и то англо-сакс
и ти говоря абсолютно сериозно - от нейните бол снимки с випуска
...
така-че новините за "западната смърт" са силно преувеличени както беше казал автора ингилиз
напънала се планината и... родила мишка
цитираймоя браточедка учи от една година там - е имам я на снимки с нейния випуск
руснаци не видях, вероятно тук-таме има
негърчета почти не се мяркат, такива индостанчета по се мяркат
дръпнати има, но не са бол
масата е бяло и то англо-сакс
и ти говоря абсолютно сериозно - от нейните бол снимки с випуска
...
така-че новините за "западната смърт" са силно преувеличени както беше казал автора ингилиз
напънала се планината и... родила мишка
13.
get -
До 7. vencivaleri1951 - Гетьо ... Венци, Венци-и! То като гледам не само в един и същ ВУЗ с Пут(.)ин сте учили ... ?
06.09.2018 19:01
06.09.2018 19:01
vencivaleri1951 написа:
не можеш да направиш зорлем някого нещо, ако той сам не си е избрал да е такъв. Ако се съмняваш можеш да погледнеш в читанката си Гугъл-вероятно ще намериш всичко за въпросната дама-и къде е учила и как се е развивала. В случая в един университет сме учили /и Путин също/, една година в едно общежитие сме живяли и бегло си я спомням. Когато си живял сравнително дълго, бил си на различни места и дори в Мегаполиси, то няма как и случките да не са ти много-било добри или не толкова добри. Когато се въртиш около градината, благоверната, хоремага или пощата, нещата са съвсем други и съвсем искрено си казваш: -Е такова животно нЕма
getmans1 написа:
Тъкмо да свикнем, че сме дебили и ВВ5951 взе да ни прави и на идиоти с неговите случки за всеки случай.
не можеш да направиш зорлем някого нещо, ако той сам не си е избрал да е такъв. Ако се съмняваш можеш да погледнеш в читанката си Гугъл-вероятно ще намериш всичко за въпросната дама-и къде е учила и как се е развивала. В случая в един университет сме учили /и Путин също/, една година в едно общежитие сме живяли и бегло си я спомням. Когато си живял сравнително дълго, бил си на различни места и дори в Мегаполиси, то няма как и случките да не са ти много-било добри или не толкова добри. Когато се въртиш около градината, благоверната, хоремага или пощата, нещата са съвсем други и съвсем искрено си казваш: -Е такова животно нЕма
... ами и в едно също класно в ШКОЛАТА НА КГБ сте били - Защото?
- Руският МОСКВИЧ ... по-точно ЗАВОД, е строен от "Форд мотърс" ... а "иновацията" с "листовото окачване" - КОЕТО ГО ИМАШЕ и по нашенските файтони, НЕ Е РУСКА а си е резултат НА хАМЕРИКАНСКАТА ИНЖЕНЕРНА МИСЪЛ ... тъй като в този американски завод гордо носещ името на "ленинският комсомол" ... сглобяват АМЕРИКАНСКИ КАМИОНИ "Форд - АА" на които ОКАЧВАНЕТО Е ИМЕННО ТАКОВА "ЛИСТОВО" - Ето ти на картинка да се убедиш САМ, В ПРОПАГАНДНАТА СИ ПРОСТОТИЯ?
- Следва - адрес:
https://commons/wiki/File:1929_Ford_Model_AA_Truck_DGO099.jpg
... виждаш ЛИ ЛИСТОВОТО ОКАЧВАНЕ на задния мост на "руският" Ford Model AA Truck от 1929 година?
- Подобни ГЛУПОСТИ СИ ПИСАЛ И ЗА ВАРТОЛОМЕЕВАТА НОЩ ... като забравяш, че при ГОСУДАРСТВО-СТРОИТЕЛЯ, ЦАР ... Иван IV-ти ЛУДИЯ ... имаме НЕ ПО-МАЛКО СТРАШНИЯТ ... НОВГОРОДСКИ ДЕН(продължил близо седмица) ... при който са ИЗБИТИ НЕ ПО-МАЛКО руски дворяни и свободни граждани ... казват, ОКОЛО ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ ... и то по един мъчително-САДИСТИЧЕН НАЧИН?
- Венци НЯМА, НЕОБЯТНА И НЕПОЗНАВАЕМА РУСКА ДУША ... Защото СЪБИРАТЕЛНОТО: РУСКИ НАРОД - ГО НЯМА, ЛИПСВА - колкото НА ТЕБ и на такива като теб - им СЕ ЩЕ ДА ИМА!
П.П.
Венци - след като ПОКАЗАШ ТОТАЛНО НЕПОЗНАВАНЕ НА ПРЕДМЕТА ПО КОЙТО ГОВОРИШ - Руска история ... КАК МОЖЕШ ДА ПРАВИШ СЪПОСТАВКА С ТАЗИ НА ЕВРОПА ... в частност и България?
- Защото народа ни е ВЕРОЯТНИЯ СЪЗДАТЕЛ НА ТАЗИ "ЕВРОПЕЙСКА КУЛТУРА" - не гърци или "славяни"!
- Още? Не случайно граф дьо Кюстин в описанието на РУСКАТА ДУША и НРАВИ - пише повторената и от Ф. Достоевски фраза:
"Grattez le russe et vous verrez le Tatare" - при дьо Кюстин
"Поскреби русского — найдёшь татарина" - запис в дневника на Ф. Достоевский(1877 г.) ... която е развита в контекста на ... ?
Достоевский – и не он один – воспринимал «европейскую пословицу» едва ли не как личную обиду. Куда спокойнее относился к ней князь Петр Вяземский.
О графе Федоре Ростопчине (1763–1826), среди предков которого были татары, он отзывался так: «Поскребите русского, и вы найдете парижанина. Поскребите парижанина, и вы найдете русского; поскребите еще, и вы опять найдете татарина»
- Истина ли е това КОЕТО СА СЕ ОПИТВАЛИ ДА КАЖАТ ФРАНЦУЗИНА дьо Кюстин и/или РУСНАКА Достоевский?
- Така е защото?
Не малко от най-знатните "РУСКИ" фамилии ИЗВЕЖДАТ ПРОИЗХОДА СИ ОТ ПРЕДЦИ ТАТАРИ ИЛИ ТЮРКИ(то мегждувпрочем и синонимно) - упоменавам само една част от тях?
Апраксини, Аракчееви, Мещерски, Нарышкини, Урусови, Ширинские-Шихматови, Юсупови и т.н.
Из «военных» фамилий – Суворовы и Кутузовы;
от «музыкалните фамилии" Алябьевы, Балакиревы, Рахманиновы, Скрябины, Танеевы;
от «литературните» – Аксаковы, Булгаковы, Гаршины, Державины, Карамзины, Огаревы, Тургеневы, Чаадаевы, Языковы.
... този цитат ДОСТАТЪЧЕН ЛИ ВИ Е - за да разберете ЗАЩО РУСКИ НАРОД Н-Я-М-А?!
- Ако сте ме разбрали ... ще разберете и ! ЗАЩО ИВАН IV-ти "Страшни(ЯТ)" ... ОТСТЪПВА ТРОНА СИ НА татарският-принц СЕМЬОН БЕКБУЛАТОВИЧ?
"И ми става едно ...." смешно. На мен.
Освен в безпросветност и мизерия през Средновековието Западна Европа е живяла и в мръсотия. Чумата е вилняла там, а не в Русия.
цитирайОсвен в безпросветност и мизерия през Средновековието Западна Европа е живяла и в мръсотия. Чумата е вилняла там, а не в Русия.
15.
get -
До 14. vaquero - vencivaleri1951 - Българският народ за такъв случай казва: Краставите магарета ... ?
06.09.2018 20:06
06.09.2018 20:06
vaquero написа:
"И ми става едно ...." смешно. На мен.
Освен в безпросветност и мизерия през Средновековието Западна Европа е живяла и в мръсотия. Чумата е вилняла там, а не в Русия.
Освен в безпросветност и мизерия през Средновековието Западна Европа е живяла и в мръсотия. Чумата е вилняла там, а не в Русия.
... и през три баира се надушват?
- А по отношение РУСНАКА - ТАТАРИН ... и вашата пътеводна звезда, другарят Ленин си е правил подобни вариации(каламбури) - но вече ЗА КОМУНИСТИТЕ И ОТНОШЕНИЕТО ИМ КЪМ "НАЦИОНАЛНИЯ ВЪПРОС"?
1.
«Поскрести иного коммуниста – и найдешь великорусского шовиниста» (на VIII съезде РКП(б) 19 марта 1919 г.).
Втората ленинова мисъл е останала в дневника на Клара Цеткин - където звучи по следният начин:
«Ленин: "К сожалению, еще по адресу многих наших товарищей можно сказать: “Поскребите коммуниста – и вы найдете филистера”. Конечно, скрести нужно чувствительное место – его психику в отношении женщины". (по дневниковите записки на Клара Цеткин).
Пояснения за употреба на "филистер" в комунистическата пропагандно-езикова "култура"?
презрително название за човек с ограничени възгледи, предан на рутината; самодоволен еснаф, невеж представител, отличаващ се с лицемерие, демонстриращ поведение на благочестивост и набожност при ТАЙНА ИЛИ ЯВНА НЕВЯРНОСТ НА ИЗПОВЯДВАНИТЕ ОТ НЕГО ИДЕИ. ... за последният ВИД ЛИЦЕМЕРИ - в руският език се използва думата "ханжество" ... вие двамата с Венци - МНОГО МИ ДОКАРВАТЕ ... ДА сте от този - ПОСЛЕДНИЯ вид!?
Вицът е за факултет по физика и математика, и за съветски професори , а не студенти. Вицът е американски-прочетох го и го запомних
цитирайgermantiger написа:
и като си споменал хварвард
моя браточедка учи от една година там - е имам я на снимки с нейния випуск
руснаци не видях, вероятно тук-таме има
негърчета почти не се мяркат, такива индостанчета по се мяркат
дръпнати има, но не са бол
масата е бяло и то англо-сакс
и ти говоря абсолютно сериозно - от нейните бол снимки с випуска
...
така-че новините за "западната смърт" са силно преувеличени както беше казал автора ингилиз
напънала се планината и... родила мишка
моя браточедка учи от една година там - е имам я на снимки с нейния випуск
руснаци не видях, вероятно тук-таме има
негърчета почти не се мяркат, такива индостанчета по се мяркат
дръпнати има, но не са бол
масата е бяло и то англо-сакс
и ти говоря абсолютно сериозно - от нейните бол снимки с випуска
...
така-че новините за "западната смърт" са силно преувеличени както беше казал автора ингилиз
напънала се планината и... родила мишка
[quote=germantiger]Чудесно знаеш, че манипулираш и също така прекрасно знаеш, че русия е почти нищо пред запада във векове наука, хуманизъм, култура итн.
- тъмната катерина е германка
- пьотр великий не е руски цар, а западняк
- калашников е германски, първия хубав москвич също е опел
- самолета, влака, парахода, компютъра, автомобила, ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО все е запад
- най-паче запад е РИМската империя, русия я е нямало, когато запад е имало бол
- а про по русия е западня ученичка
- балета е френски, както и руската салата френска "Оливие"
- хуманизъм, човешки права, работни седмици, синдикати с всичките плюсове и минуси запад
но да оставим, че света говори на английски и е западен капитализъм, западен флот тоже
простичко и човешко казано просто няма как реално, рационално и логично една руска империя или една русия на 146 млн. днес да е равна на един сащ, англия, германия, франция, испания, италия, канада, австралия, айретен всичко друго що е запад, то няма как една русия да е нещо пред един евросъюз що иде реч до това което си писал в блога - науката, иновациите, конкуртенцията, контрукторските бюра, фирмите итн - щото това ти е основното в постинга
ПОНЕЖЕ ТИ СИ РУСНАК ПО ДУША И СЪЩНОСТ ЧУДЕСНО ЗНАЕШ, ЧЕ НИКЪДЕ ДРУГАДЕ ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ НЕ СТРУВА НУЛА КАКТО В ТВОЯТА РУСИЯ - това са го писали и гледали векове наред западняци и руснаци - този факт за който 10 пъти по твоя постинг самия ти можеш да направиш с факти и цитати
та всуе се силиш - няма да успееш - света и самата русия знае истината за себе си, а че 5 милиона заблудени българи като част от тях искат да са руснаци - е тва е нищо, този народ на света не може да навреди
ПС
наясно си как съветските изверги се погавриха с източна европа като грабене и изнасилване, на хората в очите може да хвърляш прах, пепел или пясък, но пред баща ти и пред мен на 4 очи знаеш руския насилник на война в целия му блясък
знам че ви боли но за 1 германец пропадаха по много ваши и знам че рим е запад, не славянски изток - "
цитирай- тъмната катерина е германка
- пьотр великий не е руски цар, а западняк
- калашников е германски, първия хубав москвич също е опел
- самолета, влака, парахода, компютъра, автомобила, ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО все е запад
- най-паче запад е РИМската империя, русия я е нямало, когато запад е имало бол
- а про по русия е западня ученичка
- балета е френски, както и руската салата френска "Оливие"
- хуманизъм, човешки права, работни седмици, синдикати с всичките плюсове и минуси запад
но да оставим, че света говори на английски и е западен капитализъм, западен флот тоже
простичко и човешко казано просто няма как реално, рационално и логично една руска империя или една русия на 146 млн. днес да е равна на един сащ, англия, германия, франция, испания, италия, канада, австралия, айретен всичко друго що е запад, то няма как една русия да е нещо пред един евросъюз що иде реч до това което си писал в блога - науката, иновациите, конкуртенцията, контрукторските бюра, фирмите итн - щото това ти е основното в постинга
ПОНЕЖЕ ТИ СИ РУСНАК ПО ДУША И СЪЩНОСТ ЧУДЕСНО ЗНАЕШ, ЧЕ НИКЪДЕ ДРУГАДЕ ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ НЕ СТРУВА НУЛА КАКТО В ТВОЯТА РУСИЯ - това са го писали и гледали векове наред западняци и руснаци - този факт за който 10 пъти по твоя постинг самия ти можеш да направиш с факти и цитати
та всуе се силиш - няма да успееш - света и самата русия знае истината за себе си, а че 5 милиона заблудени българи като част от тях искат да са руснаци - е тва е нищо, този народ на света не може да навреди
ПС
наясно си как съветските изверги се погавриха с източна европа като грабене и изнасилване, на хората в очите може да хвърляш прах, пепел или пясък, но пред баща ти и пред мен на 4 очи знаеш руския насилник на война в целия му блясък
знам че ви боли но за 1 германец пропадаха по много ваши и знам че рим е запад, не славянски изток - "
Дано разбереш, че Ленин е бил критичен към собствения си народ, не се е самозаблуждавал, не се е самозалъгвал.
цитирайkvg55 написа:
Дано разбереш, че Ленин е бил критичен към собствения си народ, не се е самозаблуждавал, не се е самозалъгвал.
- За Ленин ВЕЧЕ СЪМ ГОВОРИЛ ... ТА ГОВОРИЛ ! ... от което ТОЙ Е ДЕМАГОГ, МАРКСИСТ-ВОЛУНТАРИСТ а поради това и РЕВИЗИОНИСТ НА МАРКС!
... в най-общи линии ЛЕНИН Е ПОДЛЕЦ и ДЕМАГОГ (поради присъщият му ВЪТРЕШЕН ОПОРТЮНИЗЪМ) ... ако не е страдал от психично заболяване правещ го такъв - за което има твърде много признаци - упоменати от негови съвременници и партийни ЛЕВИ-функционери! ?
този виц го знам - нещо от типа руски професори преподават на китайци в американски университети
учи английска литература и език, целия випуск се снима на бол места със и без преподаватели и пред капусите итн
масата са бели и то бели в смисъл НЕ на балканска визия нито латино - категорично бели са повечето, негри най-малко се виждат
...
едно хубаво за руснаците ще спомена и аз - безплатните им сайтове с книги за четци на fb2/фб2 формат, той формата е руски ако добре помня фикшън буук т.нар фб
цитирайучи английска литература и език, целия випуск се снима на бол места със и без преподаватели и пред капусите итн
масата са бели и то бели в смисъл НЕ на балканска визия нито латино - категорично бели са повечето, негри най-малко се виждат
...
едно хубаво за руснаците ще спомена и аз - безплатните им сайтове с книги за четци на fb2/фб2 формат, той формата е руски ако добре помня фикшън буук т.нар фб
Докато не се откажем от евроГейците и от хамериканците, хаир няма да видим. Само Путин и ОНД са пътят, животът и истината за нас.
Поздрави с един руски химн:
https://www.youtube/watch?v=fj05uxpn8Eg&t=56s
Горячими маркспутинскими приветами,
Товарищ костЯ,
центровым профессором
цитирайПоздрави с един руски химн:
https://www.youtube/watch?v=fj05uxpn8Eg&t=56s
Горячими маркспутинскими приветами,
Товарищ костЯ,
центровым профессором
Ако не треснете г/жа Радостинка има опастност тя така да Ви налети, че да Ви контузи...Оперативният работник, който я наактивирва какво да публикува в нета е вписал, че само като отвори Ваш постинг и бартолинките й се изпръскват като помпадюза на дизелов мотор. Една друга пък, и тя размечтана по Вас, макар и прегоряла преди 16 години, като отвори подобен Ваш постинг, химнословещ руснаците, узрява яйцеклетки. Та - с осторожно внимание....
цитирайоще се чудя и мая…с какъв акъл
тъповеселушка беше тръгнала
да се дупе по баирите с такъв
изкукал дърт козел -Безумно скучен и досаден
неведоми са пътищата блогови.дядя Коста
и простащина дебне отвсякъде….
вземи се в ръце най-сетне...
няма време...
цитирайтъповеселушка беше тръгнала
да се дупе по баирите с такъв
изкукал дърт козел -Безумно скучен и досаден
неведоми са пътищата блогови.дядя Коста
и простащина дебне отвсякъде….
вземи се в ръце най-сетне...
няма време...
/русия е изградена от германци - бих могъл по-успешно от теб да манипулирам в тази посока
всички ваши руски царици и царе след пьотр са неруснаци/
Тигре ако позволиш само да запитам
а защо това е така...
цитирайвсички ваши руски царици и царе след пьотр са неруснаци/
Тигре ако позволиш само да запитам
а защо това е така...
Голяма част от коментарите са -защо руснаците "закъсняха с дамските превръзки"?
Като фактология въпросът е коректен, макар , че всеки знае отговорът. Русия никога не е оставяна на спокойствие от два , три века насам да погледне бита си. Тя непрекъснато воюва и в повечето случаи не е инициатор. Аз съм написал , че Русия безусловно изостава в много неща свързани с битовия комфорт. Да наречеш обаче руснаците изостанал народ като цяло е глупаво и некоректно. Написах, че те са един от локомотивите в световните наука и култура. Тоест, те са една от страните оставили и оставящи трайни следи в историята на света. Русия е минавала и минава през различни периоди и изпитания. Някои са вдъхновяващи, други не толкова , а има и направо укорителни. Това обаче преживяват всички народи, още повече империите.
За това и коментирах инквизицията и вековете "тъмнина" за католическа Европа. Все пак Западът е наследник на Рим-какво цивилизационно взеха от Рим? Тоест Западът има своите тъмни години и те никак не са малко. Своя позор Западът има и след " Просвещението" Да си припомним империята където слънцето никога не залязва. Тя се "просълзява" на мъките например , които българите търпят след Априлското въстание , но същевременно разстрелва хора завързани за дулата на топове в Индия , само защото са направили собствени текстилни фабрики и "подяждат" Короната.
Двете световни войни, нали пак Западът ги направи. Кой използва пръв и единствен ядрено оръжие , кой с напалм гореше селища с хора/нали точно по време на такова занимание Трошников свали покойния Маккейн/ Кой срина Близкия Изток избивайки милиони и още повече милиони направи бездомници и бежанци. Какво значи да защитиш правата на човека, да го отървеш от диктатор като го убиеш, или убиеш децата му, като разрушиш дома му, като го прокудиш от държавата му.
И всичко това за да печелят 100, 200...1000 фамилии огромни пари. Не бих казал , че това е просвещение , макар и да има налични превръзки и тоалетна хартия
цитирайКато фактология въпросът е коректен, макар , че всеки знае отговорът. Русия никога не е оставяна на спокойствие от два , три века насам да погледне бита си. Тя непрекъснато воюва и в повечето случаи не е инициатор. Аз съм написал , че Русия безусловно изостава в много неща свързани с битовия комфорт. Да наречеш обаче руснаците изостанал народ като цяло е глупаво и некоректно. Написах, че те са един от локомотивите в световните наука и култура. Тоест, те са една от страните оставили и оставящи трайни следи в историята на света. Русия е минавала и минава през различни периоди и изпитания. Някои са вдъхновяващи, други не толкова , а има и направо укорителни. Това обаче преживяват всички народи, още повече империите.
За това и коментирах инквизицията и вековете "тъмнина" за католическа Европа. Все пак Западът е наследник на Рим-какво цивилизационно взеха от Рим? Тоест Западът има своите тъмни години и те никак не са малко. Своя позор Западът има и след " Просвещението" Да си припомним империята където слънцето никога не залязва. Тя се "просълзява" на мъките например , които българите търпят след Априлското въстание , но същевременно разстрелва хора завързани за дулата на топове в Индия , само защото са направили собствени текстилни фабрики и "подяждат" Короната.
Двете световни войни, нали пак Западът ги направи. Кой използва пръв и единствен ядрено оръжие , кой с напалм гореше селища с хора/нали точно по време на такова занимание Трошников свали покойния Маккейн/ Кой срина Близкия Изток избивайки милиони и още повече милиони направи бездомници и бежанци. Какво значи да защитиш правата на човека, да го отървеш от диктатор като го убиеш, или убиеш децата му, като разрушиш дома му, като го прокудиш от държавата му.
И всичко това за да печелят 100, 200...1000 фамилии огромни пари. Не бих казал , че това е просвещение , макар и да има налични превръзки и тоалетна хартия
- Венци СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕБ - цитирах АВТОРИТЕ?
"Grattez le russe et vous verrez le Tatare" - при дьо Кюстин
"Поскреби русского — найдёшь татарина" - Достоевски
...
"Поскрести иного коммуниста – и найдешь великорусского шовиниста" (на VIII съезде РКП(б) 19 марта 1919 г.). - Ленин.
Венци ... много руски автори СЕ ИЗКУШАВАТ ДА ИЗКАРВАТ ТАТАРИТЕ ВИНОВНИ - за изостаналостта и диващината си - Но?
Не, не "монголо-татарите"(следи от присъствието на които все още търсят безуспешно :)))) са виновни ... а самият АЗИАТСКИ ПО СВОЯ ХАРАКТЕР - МЕНТАЛНОСТ на "руският народ" - е тоВА, коЕто ... ?
- Го прави енигматичен за НОРМАЛНОТО ЕВРОПЕЙСКО - тоест НЕ-РУСКО ОБЩЕСТВО!
- Поради това "ЗАПАДНОТО" ОБЩЕСТВО - не може да осмисли КАК ТАКА В РУСИЯ ... се явяват ОТНОВО и ОТНОВО, и без "татарско робство", ЦАРЕ или ХАНОВЕ САМОДРЪЖЦИ - които НЕ ЗАЧИТАТ ОБЩОПРИЕТИТЕ ЗА НОРМАЛНИ - ЕСТЕСТВЕНИ ПРАВА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНИНА!?
- Поради това исторически се ПОявяват "татарите" Александър Невски и Иван Грозни ... които ЦЕЛЕНАСОЧЕНО УНИЩОЖАВАТ, ФИЗИЧЕСКИ дори - тази НОВГОРОДСКА КУЛТУРА - защото тя е антипод/антитеза на ТАТАРЩИНАТА В РУСКАТА МЕНТАЛНОСТ ... защото НОВГОРОДСКАТА е типична на "Западно" ЕВРОПЕЙСКАТА - ГРАДСКА КУЛТУРА ... тоест на СВОБОДНИТЕ ГРАДОВЕ и ТЕХНИТЕ СВОБОДНИ ГРАЖДАНИ, ОТ ВСЯКАКВО баронско-аристократично ИЛИ НА ЦАРЯ-СЪМОДЪРЖЕЦ САМОВОЛИЕ ... така присъщо, не само ЗА ЦАРСКА РУСИЯ ... но също и за тази РУСИЯ - която се ОБЯВЯВАШЕ ЗА НАЙ-СПРАВЕДЛИВА И НАПРЕДНИЧАВА ... СЪЩАТА отказвайки да осмисли(!) ЧЕ ОТНОВО Е УПРАВЛЯВАНА ОТ КОМУНИСТИЧЕСКИ-АВТОКРАТОРИ ... с власт като на ЕДИН ЧИНГИЗИДО монголо-татарски ХАН!
- Венци ДОКАТО, РУСИЯ НЕ СЕ ОСВОБОДИ ОТ ПРИСЪЩАТА Й МОНГОЛО-ТАТАРЩИНА във властови план ... а от там в гражданско-човешки/МЕНТАЛЕН ... на нея ЩЕ И Е СЪДЕНО ... ВИНАГИ ДА ЖИВЕЕ В ОБЩЕСТВОТО НА "АЗИАТСКАТА ИЗОСТАНАЛОСТ"!
П.П.
Венци - опоненте :))) - няма да ме има близо десет дни в НЕТА ... така че, липсата на мои отговори - Не го приемай КАТО МЪЛЧАЛИВО СЪГЛАСИЕ ... със твоите ПАНАГЕРИЦИ за Необятната и непознаваема руска ... та-та-та :))) !
цитирай"Grattez le russe et vous verrez le Tatare" - при дьо Кюстин
"Поскреби русского — найдёшь татарина" - Достоевски
...
"Поскрести иного коммуниста – и найдешь великорусского шовиниста" (на VIII съезде РКП(б) 19 марта 1919 г.). - Ленин.
Венци ... много руски автори СЕ ИЗКУШАВАТ ДА ИЗКАРВАТ ТАТАРИТЕ ВИНОВНИ - за изостаналостта и диващината си - Но?
Не, не "монголо-татарите"(следи от присъствието на които все още търсят безуспешно :)))) са виновни ... а самият АЗИАТСКИ ПО СВОЯ ХАРАКТЕР - МЕНТАЛНОСТ на "руският народ" - е тоВА, коЕто ... ?
- Го прави енигматичен за НОРМАЛНОТО ЕВРОПЕЙСКО - тоест НЕ-РУСКО ОБЩЕСТВО!
- Поради това "ЗАПАДНОТО" ОБЩЕСТВО - не може да осмисли КАК ТАКА В РУСИЯ ... се явяват ОТНОВО и ОТНОВО, и без "татарско робство", ЦАРЕ или ХАНОВЕ САМОДРЪЖЦИ - които НЕ ЗАЧИТАТ ОБЩОПРИЕТИТЕ ЗА НОРМАЛНИ - ЕСТЕСТВЕНИ ПРАВА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНИНА!?
- Поради това исторически се ПОявяват "татарите" Александър Невски и Иван Грозни ... които ЦЕЛЕНАСОЧЕНО УНИЩОЖАВАТ, ФИЗИЧЕСКИ дори - тази НОВГОРОДСКА КУЛТУРА - защото тя е антипод/антитеза на ТАТАРЩИНАТА В РУСКАТА МЕНТАЛНОСТ ... защото НОВГОРОДСКАТА е типична на "Западно" ЕВРОПЕЙСКАТА - ГРАДСКА КУЛТУРА ... тоест на СВОБОДНИТЕ ГРАДОВЕ и ТЕХНИТЕ СВОБОДНИ ГРАЖДАНИ, ОТ ВСЯКАКВО баронско-аристократично ИЛИ НА ЦАРЯ-СЪМОДЪРЖЕЦ САМОВОЛИЕ ... така присъщо, не само ЗА ЦАРСКА РУСИЯ ... но също и за тази РУСИЯ - която се ОБЯВЯВАШЕ ЗА НАЙ-СПРАВЕДЛИВА И НАПРЕДНИЧАВА ... СЪЩАТА отказвайки да осмисли(!) ЧЕ ОТНОВО Е УПРАВЛЯВАНА ОТ КОМУНИСТИЧЕСКИ-АВТОКРАТОРИ ... с власт като на ЕДИН ЧИНГИЗИДО монголо-татарски ХАН!
- Венци ДОКАТО, РУСИЯ НЕ СЕ ОСВОБОДИ ОТ ПРИСЪЩАТА Й МОНГОЛО-ТАТАРЩИНА във властови план ... а от там в гражданско-човешки/МЕНТАЛЕН ... на нея ЩЕ И Е СЪДЕНО ... ВИНАГИ ДА ЖИВЕЕ В ОБЩЕСТВОТО НА "АЗИАТСКАТА ИЗОСТАНАЛОСТ"!
П.П.
Венци - опоненте :))) - няма да ме има близо десет дни в НЕТА ... така че, липсата на мои отговори - Не го приемай КАТО МЪЛЧАЛИВО СЪГЛАСИЕ ... със твоите ПАНАГЕРИЦИ за Необятната и непознаваема руска ... та-та-та :))) !
всичко става безпредметно. Достоевски не е бил запознат с днешните генетични изследвания. Татари значи тартари. Още Чингисхан е избил племето татари, които са били монголци.Ето това си е безпросветеност, във всяко отношение.
цитирай
28.
radostinalassa -
И 100 дни да отсъства гет, това няма да промени генетиката на русите
08.09.2018 15:32
08.09.2018 15:32
Те нямат монголски гени О и С. Монголците в това време са били държава, която не е можела да осигури толкова много воини, и то бели, с по 3 коня за смяна , с развита металургия, която им е осигурявала оръжия. И предполага наличие на градове. Те и днес си живеят в юрти извън градовете. А тия угри , за които говори, това сме ние. Аз лично харесвам и себе си, и рода си.
цитирай
29.
get -
- Тьотя Радостина ... ти ако си УГЪРКА - казано на разбираем български(който явно не владееш ?) ... !
16.09.2018 16:39
16.09.2018 16:39
radostinalassa написа:
Те нямат монголски гени О и С. Монголците в това време са били държава, която не е можела да осигури толкова много воини, и то бели, с по 3 коня за смяна , с развита металургия, която им е осигурявала оръжия. И предполага наличие на градове. Те и днес си живеят в юрти извън градовете. А тия угри , за които говори, това сме ние. Аз лично харесвам и себе си, и рода си.
... МАДЖАРКА още и хакаска - НИЕ БЪЛГАРИТЕ НЕ СМЕ, тъй като сме един от НАЙ-СТАРИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ ... нямащи НИЩО ОБЩО С тези народи от УГРО-ФИНСКОТО СЕМЕЙСТВО - към който принадлежат така любимите (ти/ви) ВЕЛИКО-РУСИ или МОСКОВЦИ ... те и ТарТари!
Търсене
За този блог
Гласове: 5491