Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2018 09:47 - Когато нямаш думи, имаш подлост и простотия
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6287 Коментари: 25 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Уважаеми колеги,

Преди ден направих шеговит "римейк" в рими върху нещо което би трябвало да мине за

стихове на господин Георги Стоименов. В един от коментарите метафорично се изказах, 

че въпросния Стоименов е учил Ерато/музата Ерато на поезия/  докато са били интимни

и че на Ерато след това мерената реч и харесала, та се захванала с поезия. И , че

правилно е да се знае , че светът има муз/муз Георги/ всъщност , а  не муза.

Преставете си как по задушевно биха стиховете на Висоцки-Сегодня меня муз Георги

посетил....посетил , посидел и ушол...

А защо , се пошегувах с опита му за стихоплетстване-ами защото се взима прекалено

на сериозно, както във всичко което върши или казва , че върши.

Ще припомня, че Сократ не е написал нито ред, защото е смятал маловажни мислите

които е казвал на приятели и ученици, че Лермонтов оставя след себе си едни коректури

-не е смятал годно за публикуване това което е творил/При наличието на Пушкин/,

Дубарова е оставила една тетрадчица... Защото кой да каже , на Георги , че " Отиди в

гората, преброи листата/ Те са 105, аз обичам само теб/ не е поезия, макар, че има

правилно римуване. С каламбура ми върху написаното от него просто исках да 

помогна на автора в две неща:

-да слезе на земята и да не се взима толкова насериозно

-да престане да ни съобщава с кого е бил интимен или не-истина или не е непочтенно

Тук си послужих с музата Ерато, като му я приших , като бивше гадже-от езически

времена още. До колкото са минали Хилядолетия/а и гърци и римляни са вече

християни/ не смятам, че съм наранил някого на леконравно поведение.

Тук обаче авторът георги и неговия "Санчо Панса" гетман, решават да накажат

моето категорично непризнаване на Георги Стоименов като " звезда" в поезията, в АЙ

ТИ технологиите,  и тн / пък дори ако щете приемам и хвалипръцкането му за

посредствено/  като ме клеветят пред администраторите на сайта, и което е още по

мерзко" овъргалват в калта"  колега блогър "Ерато" за която до този момент не знаех 

и за съществуването и. Тоест наклеветил съм в интимност "Ерато" и Георги Стоименов.

Жалко и отвратително начинание...а и елементарно.  В коментара си споменах Ерато

като "метафора", а не "Ерато". Направих си и каламбур с муза и муз...Тоест , ясно и

точно се вижда кого имам в предвид.

На колегата блогър "Ерато" с искрено извинение, че станах причина двама мерзавци

да "оцапат" по такъв долен начин персоната и, с цел да получа бан в блога.

Има афоризъм: "Когато се бориш със свиня в помията и двамата се каляте-само дето 

на свинята и харесва. " Е разбрах правдивостта на този афоризъм.

Още един път към " Ерато" поклон и извинение!



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
22.08.2018 10:10
"Де юре" си ок, "де факто" не

иначе казано формално си си вързал гащите и излизаш с лафа за музата ерато, вместо блогърката ерато

съмнявам се, че не знаеш за блогърката, тя е забележима в блога, понеже си интелигент, не -телигент допускам дори умишлено да си заложил нарочно това в твоя каламбур

но може и да си честен както си го написал дословно тук в постинга ти

......

В КРАМОЛАТА ВИ, РАЗБИРА СЕ, АЗ НЕ УЧАСТВАМ

НО ПОЗЛВАМ СЛУЧАЯ ДА СПОМЕНА ЕДНА ИСТИНА

ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ БЯХТЕ ТОПАЧИ 45 ГОДИНИ

ти предполагам също като си "одил" в "ГДРето" итн, има си хас, а ?! ха

обаче поклон и извинение ако си бил чист киомунист като сълзица

тук в блога мен са ме топили за банн поне двама за които знам, предполагам още бол за които не знам

и двамата са женския мъж рустамчо, другия нежното краче кухел

ИНАЧЕ КАЗАНО - КОМУНЯГИТЕ СТЕ СИ ТОПАЧИ, не грухтете
цитирай
2. vencivaleri1951 - Ами то е написано пределно ясно "бити" ми "тигре":)
22.08.2018 10:49
[quote=germantiger]"Де юре" си ок, "де факто" не

иначе казано формално си си вързал гащите и излизаш с лафа за музата ерато, вместо блогърката ерато

съмнявам се, че не знаеш за блогърката, тя е забележима в блога, понеже си интелигент, не -телигент допускам дори умишлено да си заложил нарочно това в твоя каламбур

но може и да си честен както си го написал дословно тук в постинга ти

......

В КРАМОЛАТА ВИ, РАЗБИРА СЕ, АЗ НЕ УЧАСТВАМ

НО ПОЗЛВАМ СЛУЧАЯ ДА СПОМЕНА ЕДНА ИСТИНА

ВИЕ ЧЕРВЕНИТЕ БЯХТЕ ТОПАЧИ 45 ГОДИНИ

ти предполагам също като си "одил" в "ГДРето" итн, има си хас, а ?! ха

обаче поклон и извинение ако си бил чист киомунист като сълзица

тук в блога мен са ме топили за банн поне двама за които знам, предполагам още бол за които не знам

и двамата са женския м

Пиша в политика, а в поезия и изкуство рядко ходя-не , че не ме влече, но да

коментирам не мисля , че имам право-с две думи не разбирам толкова , че да пиша, а още повече да давам и оценки. Като казвам, че не знаех за съществуването на дамата, то имах в предвид , че не съм и влизал в блога до днес. Това лесно може да се провери. Мярвал съм и фотографията и толкова. Извинявай драги, но ако напиша нещо шеговито срещу теб, нали не очакваш да вярвам, че под прозореца ми ще дойдат да ръмжат истински тигри...

Колкото до "топенето" -според мен тези които топят когато ядят, или са топели и топят родителите им, то те "топят" и пред администрация и полиция.
Ето Жорко , и гетмана ме "топят" , но и съвсем ясно ги виждам как топят кебап или салата...Толкова за топенето

Иначе имах някъде в нас инструкция на Гестапо, преведена и разпространена от легионерите ни преди 9 ти септември-как да информираш за опасност властите-в часност полицията. Нямаш представа/ако не си чел/ доколко детайлно те учат как да станеш подлец. С две думи, "учебниците" са едни и същи.
цитирай
3. cortana - Другарю Валериев, това ще е последният ми коментар при Вас, защото не си заслужава човек да си губи временто с подлец.
22.08.2018 11:09
И ще отразя само някои от новите Ви 'интелигентни' реплики.
Да вземем например още заглавието, където vencivaleri1951 написа:
Когато нямаш думи, имаш подлост и простотия
'Прав' сте! Когато хора като Жоро нямат думи, те пишат това: http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/08/dokosvai-me.1621476 А хора като Вас, пишат като контра това: http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2018/08/21/dokosvai-me.1624410
Само че когато нормален човек чете първото, на устните му изгрява усмивка, защото не само думите са приятни и на мястото си, а са поднесени по един неоспоримо красив начин дори и погледнато само като оформление и атмосфера.
Само че когато за пъви път Жоро публикува този текст, имаше доста коментари, но аз ще си позволя да засегна такъв от неизвестна блогърка, която пешеше, че до края е мислела, че се говори за жена и разбирайки накрая, че се визира котка, се е смяла от сърце. И благодареше за настроението!!!
Само че хора като Вас не могат да проумеят, че в случая в думите ми най-същественото е думата 'благодареше'.
Само че хора като Вас си въобразяват, че наслагване на думи с рима в последните на отделните редове е поезия и държат да публикуват второто цитирано като линк, будейки много по-различни от емоциите при първия линк.
Дотук следите ли ми мисълта, Валериев, и по-скоро, осмисляте ли как сте позиционирани двамата с Жоро спрямо съблогърите и какви вибрации причинява той и какви Вие?

Сега да вземем например част от текста, където vencivaleri1951 написа:
А защо , се пошегувах с опита му за стихоплетстване-ами защото се взима прекалено на сериозно, както във всичко което върши или казва , че върши.
Мисля, че е точно обратното и точно Вие сте този, който се опитва да дава наклон някому. Вие създавате купища постинги, критикувайки другите и особено Жоро, който явно много Ви комплексира. Но да приемем, че дори сте прав, Вие да не сте някаква самопровъзгласила се блогова полиция, че да са тези напъни за корекция спрямо околните и то желаейки да са по Ваш образ и подобие?

Да вземем например друга фраза от текста, където vencivaleri1951 написа:
-да престане да ни съобщава с кого е бил интимен или не-истина или не е непочтенно
Хайде сега като подло и най-вече С ЛЪЖА твърдите такова нещо, да цитирате къде Жоро е 'съобщавал' такива неща? Цитирайте. Дайте линк. Покажете. Да видим с очите си, а не да искате да вярваме на лъжите Ви! Хайде цитирайте и с кого Жоро е бил интимен? Нали от 'съобщенията' сте научил. Цитирайте. Конкретно, а не отново измислени лъжи.

И не, че няма какви други лъжи да се коментират, но ще завърша с друга фраза от настоящия постинг, където vencivaleri1951 написа:
Тук обаче авторът георги и неговия "Санчо Панса" гетман, решават да накажат моето категорично непризнаване на Георги Стоименов като " звезда" в поезията, в АЙ ТИ технологиите, и тн / пък дори ако щете приемам и хвалипръцкането му за посредствено/ като ме клеветят пред администраторите на сайта....
Тук обаче аз лично виждам опит да се моделира мнението на четящия как видите ли Жоро и Гети са се наговорили.
Другарю Валериев, ако Жоро реши, ще направи с профила Ви каквото реши и не му е нужно да Ви топи пред никого. А как 'наказва' в подобни мерзки случаи, се моля да не го изпитате.
Останете си със здраве и знайте, че Вие не се този, който трябва да се вживява в подобни роли, най-малкото защото животът Ви се изплъзва между пръстите и да го прахосвате с подобни глупости, които плодите тук, е абсолютна загуба на ценно време. Толкова пък за прасето и на кого му харесва да се каля.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Последно към последното...
22.08.2018 12:32
Вие аватарът с "баварец" ли бяхте? И защо винаги сте с "голи гърди" пред амбразурата-дама се уж-"позакрийте се"

Написах интимност, защото дори да цитирам Жорко ми е трудно..."Е-ал съм те"-ето направих го-цитирах.
И никак не е трудно да намериш подобти цитати от него в блога. За "Вас, с голите гърди..." може би е хард, може би е мачовистко, може би е свобода на изразяване, но за мен е чиста простотия-"топене с пръсти в кебапа" Щял да направи каквото си иска с ника ми, ами да направи госпожо, це...Гетманът също ме заплашва, че не знам с кого си имам работа...Знам добре с кого си имам работа-"селякът с клавиатурата"
Това , че ще ми изкара бан, или ще ме причака зад ъгъла с кол не ме плаши. На тези години нищо не ме плаши вече-бил съм в казарма, живял съм в две държави, сума ти внуци съм видял... Видял съм добро и лошо в този живот. Имам честта да познавам/а и да ме познават/ изключителни хора, както и злата участ да се срещна с лоши хора. В случаят срещнах инфантилен мъж-биологически в разцвета на силите си, в емоциите си на малко дете. Проблемът не е , че ще ми сложи бан, проблемът е , че той си слага собствен бан-във всичко, не само в блога


cortana написа:
И ще отразя само някои от новите Ви 'интелигентни' реплики.
Да вземем например още заглавието, където vencivaleri1951 написа:
Когато нямаш думи, имаш подлост и простотия
'Прав' сте! Когато хора като Жоро нямат думи, те пишат това: http://starforlife/lichni-dnevnici/2018/08/08/dokosvai-me.1621476 А хора като Вас, това: http://vencivaleri1951/politika/2018/08/21/dokosvai-me.1624410
Само че когато нормален човек чете първото, на устните му изгрява усмивка, защото не само думите са приятни и на мястото си, а са поднесени по един неоспоримо красив начин дори и погледнато само като оформление и атмосфера.
Само че когато за пъви път Жоро публикува този текст, имаше коментар от неизвестна блогърка как докрая е мислела, че се говори на жена и разбирайки накрая, че се визира котка, се е смяла от сърце. И благодареше за настроението!!!
Само че хора като Вас не могат да проумеят, че в случая в думите ми, най-същественота е 'благодареше'.
Само че хора като Вас си въобразяват, че наслагване на думи с рима в последните на редовете, е поезия.
Само че хора като Вас не виждат какви мисли предизвиква в околните втория цитиран постинг и какви настроения създава.
Дотук следите ли ми мисълта, Валериев, и по-скоро, осмисляте ли кък сте позиционирани двамата с Жоро спрямо съблогърите и какви вибрации причинявате?

Сега да вземем например част от текста, където vencivaleri1951 написа:
Когато нямаш думи, имаш подлост и простотия

А защо , се пошегувах с опита му за стихоплетстване-ами защото се взима прекалено на сериозно, както във всичко което върши или казва , че върши.
Мисля, че е точно обратното и точно Вие сте този, който се опитва да дава наклон някому. Вие създавате купища постинги, критикувайки другите, които поне в лицето на Жоро не мисля, че сте прав. Но дори и да сте, Вие да не сте някаква самопровъзгласила се блогова полиция, че да са тези напъни за корекция спрамо околните по Ваш образ и подобие?

[quote=Да вземем например дру
цитирай
5. born - Венци, имах те за нормален човек.
22.08.2018 13:47
Не мога да схвана, докога смяташ да уйдисваш на психоболни индивиди ?
цитирай
6. getmans1 - ЛЮЛЮ-ЛЮЛЮ, ЛЮЛЮ ОТ ЛЪЖАТА ДО К...
22.08.2018 14:27
ЛЮЛЮ-ЛЮЛЮ, ЛЮЛЮ
ОТ ЛЪЖАТА ДО КЛЕВЕТАТА.
ДАЖЕ ПО СРЕДАТА ПАК
НЕ ДОСТИГАШ ЗЕМЯТА,
КЪСИ СА ТИ КРАКАТА.
цитирай
7. vencivaleri1951 - С пУет
22.08.2018 16:29
си се събрал, пУет си станАл...

getmans1 написа:
ЛЮЛЮ-ЛЮЛЮ, ЛЮЛЮ
ОТ ЛЪЖАТА ДО КЛЕВЕТАТА.
ДАЖЕ ПО СРЕДАТА ПАК
НЕ ДОСТИГАШ ЗЕМЯТА,
КЪСИ СА ТИ КРАКАТА.

цитирай
8. vencivaleri1951 - Драги Борн
22.08.2018 17:27
Лично аз, нормалнността не я смятям за бонус в живота-пречи да изживееш по интересно отредените ти дни. Жорко си е нормален та дрънка-нали казlате , че пази нещо си. Значи е минал през психо тест. Преди години нямах работа и бях зле с парите . Нощно време с колегата /продавахме алкохол и цигари на пазара в "Триъгълника/ се редувахме да пазим сергиите Минахме през психодиспансера за да ни освидетелстват. Значи си е нормален чилякът. Той е просто невъзпитан човек и с много комплекси. От там му идва агресията. Пушкин е написал" Не оспаривай глупца"
но точно такъв "глупец" му взима живота. С такива като Дантес и Жорко не се дуелираш , а ги "удряш" с опакото на ръката или с камшик. Кварталният гамен с игнориране няма да го откажеш...Единственото спасение е да му" нариташ задника"

Бъди здрав! Не очаквах нормалност от теб и се надявам да се заблуждаваш :)))

born написа:
Не мога да схвана, докога смяташ да уйдисваш на психоболни индивиди ?

цитирай
9. theeconomist - Привет кореш.....
22.08.2018 18:52
Отдавна не бях влизал тук, а гледам още си в онези безсмислени баталии...
Напълно подкрепям born!
Виж дорогуша....ти като един същий Дон Кихано си грабнал копие, но...........няма кореш вече вятърни мелници! В наше време са ветрогенератори, ако ме разбираш правилно....:-))

Помниш ли как беше у Висоцки:

"Мне говорят, у них сложилось мнение,
Что меньше "более" у нас, а больше "менее"........

Спомни си за Томас Малтус, мутацията и теорията за оцеляването на най - приспособимият.
Като се върна след 7 септември ще ти се обадя да пием по един....борящник!

Бывай!

п.п. През това време тренирай да пишеш само с главни букви!Това е новата провансалска мода.....
цитирай
10. get - До 8. vencivaleri1951 - Венци да те питам, този твой ПУШКИНОВ РЕФРЕН ... от къде си го взел, та го цитираш постоянно ... ?
22.08.2018 18:53
vencivaleri1951 написа:
Лично аз, нормалнността не я смятям за бонус в живота-пречи да изживееш по интересно отредените ти дни. ...
Значи си е нормален чилякът. Той е просто невъзпитан човек и с много комплекси. От там му идва агресията. Пушкин е написал" Не оспаривай глупца"
...


- Ако е от произведението, което смятам че е ... ? То тогава АРГУМЕНТА ТИ Е НЕАДЕКВАТЕН на ТЕЗАТА - защото ТАМ ПУШКИН СЕ ДЪРЖИ - като политически хулиган :))) ... и поетичната му фраза съдържа още нещо ОСВЕН потретяното от теб:
"Не оспаривай глупца" :))) ?

- Венци, говориш възпитание от там вероятно и морал - ми ЗА ВСЯКА ЕДНА МЛАДЕЖ Е ПРИСЪЩО НАХАЛСТВОТО ... и това, че не плаща дан НА СТАРИТЕ ХИМЕРИ - които за теб са база за "морала" - но какъв морал ... Е въпроса?

- Та питам теб корифея по руска литература и поетика отде си взел това пушкиново:
vencivaleri1951 написа:


Пушкин е написал" Не оспаривай глупца"
...


... и Как звучи цялата фраза - в стихотворението му?
цитирай
11. theeconomist - ха, ха ,ха, кореш
22.08.2018 18:59
и с този не спори.....:-))
цитирай
12. get - До 9. theeconomist - Высоцки има една по-точна формулировка в песен - за ситуация като вашата ... ?
22.08.2018 19:11
theeconomist написа:
Отдавна не бях влизал тук, а гледам още си в онези безсмислени баталии...
Напълно подкрепям born!
Виж дорогуша....ти като един същий Дон Кихано си грабнал копие, но...........няма кореш вече вятърни мелници! В наше време са ветрогенератори, ако ме разбираш правилно....:-))

Помниш ли как беше у Висоцки:

"Мне говорят, у них сложилось мнение,
Что меньше "более" у нас, а больше "менее"........

Спомни си за Томас Малтус, мутацията и теорията за оцеляването на най - приспособимият.
Като се върна след 7 септември ще ти се обадя да пием по един....борящник!

Бывай!

п.п. През това време тренирай да пишеш само с главни букви!Това е новата провансалска мода.....


... в нея се казва?

"Кто верит в Магомета, кто — в Аллаха, кто — в Исуса,
Кто ни во что не верит — даже в чёрта назло всем...
Хорошую религию придумали ещё индусы —
Что мы, отдав концы, не умираем насовсем.

...
Пусть косо смотрят на тебя — привыкни к укоризне,
Досадно — что ж, родишься вновь на колкости горазд,
А если видел смерть врага ещё при этой жизни —
В другой тебе дарован будет верный зоркий глаз.

...
Живи себе нормальненько,
Ведь есть повод веселиться:
Ведь, может быть, в начальника
Душа твоя вселится.

...
Пускай живёшь ты дворником, родишься вновь — прорабом,
А после из прораба до министра дорастёшь,
Но ЕСЛИ ТУП, КАК ДЕРЕВО, — родишься баобабом
И будешь баобабом жить всю жизнь, пока помрёшь."

theeconomist написа:

ха, ха ,ха, кореш - с този не спори.....:-))


- Защо да не спори бре - ВЪЗПИТАНИКО НА САВЕТСКАТА НАУКА ... който не можеш да напишеш правилно дори думата за СПИРТНА НАПИТКА "боярышник" ... РУСКА спиртна НАСТОЙКА ОТ ГЛОГ :))) ... от която ГАЛАВА БАЛИТ - ОЙ КАК БАЛИТ(поради самогона, който използват :))) - от което - Обърнете се за помощ към ... доктор Ай бАлит :)))


цитирай
13. theeconomist - Ми точно, защото са различни факултетите ни.......
22.08.2018 19:31
Ти си "грамотей", а аз нямам капацитета да споря с възпитаници на Пазарджишкото...
Моята академия се казваше ВАВТ......
Спомням си, че в Първи факултет, разказваха истински случай от изпит във Втори факултет:
Преподавател:
- Курсант ХХХХХ, какво е вакуум?
Курсант, бъдещ....ционер:
- Докладвам, в главата ми е, ма не мога да го формулирам......

Поздрави...и да знаеш, няма да се надприказвам с теб!:-))

п.п. апропо "гОлова бОлит"
цитирай
14. vencivaleri1951 - Приемам с удоволствие
22.08.2018 19:36
Може да го направим на 9ти или около, но пак заради датата.
Може и с дамите-на Пасарел или около Сръбско- а защо не и в Сръбско.
Дрескод -георгиевска лентичка и портретче
Бывай братан!


theeconomist написа:
Отдавна не бях влизал тук, а гледам още си в онези безсмислени баталии...
Напълно подкрепям born!
Виж дорогуша....ти като един същий Дон Кихано си грабнал копие, но...........няма кореш вече вятърни мелници! В наше време са ветрогенератори, ако ме разбираш правилно....:-))

Помниш ли как беше у Висоцки:

"Мне говорят, у них сложилось мнение,
Что меньше "более" у нас, а больше "менее"........

Спомни си за Томас Малтус, мутацията и теорията за оцеляването на най - приспособимият.
Като се върна след 7 септември ще ти се обадя да пием по един....борящник!

Бывай!

п.п. През това време тренирай да пишеш само с главни букви!Това е новата провансалска мода.....

цитирай
15. get - До 13. theeconomist - Охо, значи "наше момче" - външно търговче ... ТОВА С ПЪРВИ ФАКУЛТЕТ ... ?
22.08.2018 19:46
theeconomist написа:

Ми точно, защото са различни факултетите ни.......
Ти си "грамотей", а аз нямам капацитета да споря с възпитаници на Пазарджишкото...
Моята академия се казваше ВАВТ......
Спомням си, че в Първи факултет, разказваха истински случай от изпит във Втори факултет:
Преподавател:
- Курсант ХХХХХ, какво е вакуум?
Курсант, бъдещ....ционер:
- Докладвам, в главата ми е, ма не мога да го формулирам......

Поздрави...и да знаеш, няма да се надприказвам с теб!:-))

п.п. апропо "гОлова бОлит"


... как кореспондира?
Там по "съвместителство" - ли си работил - другарю Умню Боев?

- Ако не знаеш, кой е - прочети при Иван Аржентински за "героя" Умню Боев ... товарищ Баобаб :)))

... хм, можеш да подпомогнеш Венци - в зациклянето му по повод въпроса ми - от Кое пушкиново произведение е цитата(?):

"Не оспаривай глупца" :))) ?
цитирай
16. vencivaleri1951 - К Чадаеву е стихотворението
22.08.2018 19:56
Учеше се в обикновените гимназии и техникуми. В Пазарджик вероятно сте учили Сартър и Бърнс...Впрочем Сартър е бил и комунист, така че отпада от надпредничавото ти училище. Ето и куплета:

Веленью божию, о муза, будь послушна,
Обиды не страшась, не требуя венца,
Хвалу и клевету приемли равнодушно,
20 ‎И не оспоривай глупца.

А иначе , не претендирам за корифейство-този постинг е за корифей един

Познанията ми на руската литература е на ниво средностатистически съветски, респективно руски възпитаник. На същото ниво познавам и западно европейската и американска литература. Повечето са хулигани, защото са "левичари"


- Ако е от произведението, което смятам че е ... ? То тогава АРГУМЕНТА ТИ Е НЕАДЕКВАТЕН на ТЕЗАТА - защото ТАМ ПУШКИН СЕ ДЪРЖИ - като политически хулиган :))) ... и поетичната му фраза съдържа още нещо ОСВЕН потретяното от теб:
"Не оспаривай глупца" :))) ?

- Венци, говориш възпитание от там вероятно и морал - ми ЗА ВСЯКА ЕДНА МЛАДЕЖ Е ПРИСЪЩО НАХАЛСТВОТО ... и това, че не плаща дан НА СТАРИТЕ ХИМЕРИ - които за теб са база за "морала" - но какъв морал ... Е въпроса?

- Та питам теб корифея по руска литература и поетика отде си взел това пушкиново:
vencivaleri1951 написа:


Пушкин е написал" Не оспаривай глупца"
...


... и Как звучи цялата фраза - в стихотворението му?


- Ако е от произведението, което смятам че е ... ? То тогава АРГУМЕНТА ТИ Е НЕАДЕКВАТЕН на ТЕЗАТА - защото ТАМ ПУШКИН СЕ ДЪРЖИ - като политически хулиган :))) ... и поетичната му фраза съдържа още нещо ОСВЕН потретяното от теб:
"Не оспаривай глупца" :))) ?

- Венци, говориш възпитание от там вероятно и морал - ми ЗА ВСЯКА ЕДНА МЛАДЕЖ Е ПРИСЪЩО НАХАЛСТВОТО ... и това, че не плаща дан НА СТАРИТЕ ХИМЕРИ - които за теб са база за "морала" - но какъв морал ... Е въпроса?

- Та питам теб корифея по руска литература и поетика отде си взел това пушкиново:
vencivaleri1951 написа:


Пушкин е написал" Не оспаривай глупца"
...


... и Как звучи цялата фраза - в стихотворението му?

[quote=get]




цитирай
17. get - До 16. vencivaleri1951 - К Чадаеву е стихотворението ... ! - еми ГРЕДА ВЕНЦИ ?
22.08.2018 20:41
vencivaleri1951 написа:


К Чадаеву е стихотворението ...


- НЕ Е от "К Чаадаеву" ... а специално ТОЗИ КУПЛЕТ?

"Веленью божию, о муза, будь послушна,
Обиды не страшась, не требуя венца,
Хвалу и клевету приемли равнодушно,
И не оспоривай глупца.

... - е от "Я памятник себе воздвиг нерукотворный ..." - Като със ТОЗИ СВОЙ "ПАМЕТНИК" - ПУШКИН ХВЪРЛЯ В ЛИЦЕТО НА РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ - ТАКОВА МЛАДЕЖКО-НАХАЛНО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО - такава пощёчина ... още в първият си стих ... с - ?

"Я памятник себе воздвиг нерукотворный,
К нему не зарастёт народная тропа,
Вознёсся выше он главою непокорной
Александрийского столпа."

... А този "столп Александрийски" - не следва да се разбира ДОСЛОВНО, че е от Александрия, Египет ... а че е издигнат през 1843 г. от император Николай I-ви, в чест победата на руският император Александър I-ви над Наполеон Буонапарте през 1812 г. !!!

- Венци НИЕ В ПЗАРАДЖИК вярно САРТР със сбърканата сексуалност а от там и менталност не сме изучавали ... но примерно сме наизустявали стихотворението на Некрасов за ВЕЛИКО-РУСИНА - а в същността си мордовец(тоест угро-фин, КАКВИТО СА ПОВЕЧЕТО ВЕЛИКО-РУСИ, В СЪЩНОСТТА СИ) носещо заглавието "Дед Мазай и зайцы" ... ?
- А името Мазай на угро-фински//велико-руски - означава КРАСИВ :))) !

"В августе, около Малых Вежей,
С старым Мазаем я бил дупелей.

Как-то особенно тихо вдруг стало,
На небе солнце сквозь тучу играло.

Тучка была небольшая на нем,
А разразилась жестоким дождем!
...
Дети, я вам расскажу про Мазая.
Каждое лето домой приезжая,

Я по недели гощу у него.
Нравится мне деревенька его:

...
Дня не проводит Мазай без охоты.
Жил бы он славно, не знал бы заботы, ..." - ТУК ?
... ЩЕ СПРА! ... Защото НЕ ЗНАМ, ЗАЩО МЕН ЕВРОПЕЕЦА, БЪЛГАРИН, МЕ КАРАХА ДА УЧА ... тези битовизми от живота на чухонеца-мордва, той и "СЛАВЯНИН" ... с други думи велико-рус :))) ?

... или както го е казал Блок - чудь начудилас - меря, намерилась ... :)) !
цитирай
18. planinitenabulgaria - Товарищ, венцИ,
22.08.2018 20:52
Вие сте толкова велик, че културни хора като коментиралата под №3 се съпикясват и вместо с Товарищ венцИ се обръщат към Вас с Другарю Валериев. Товарищ е едно, другар е съвсем друго. Този път чернияТ блекИ, разработен за агент-провокатор от Клас 122 не Ви дава рамо, а е предоставил тази опция на един представящ се за , разработен в Центъра до Клас 7 - не става за повече! - , пишещ в авторитетното лондонско финансово списание Фекалшън таймс. Хайде стига подмятане на пениси с прицел да се гепне някой на тях.
Беспорно Вие се развивате като вече достигате нива, които са по силите може би камо на мен. Другите не Ви разбират и поради това надават злоба срещу Вас.
А може би има и друга причина - най-красивата блотърка, Радостиналаса търси контакт само с Вас и с никой друг.
Пожелавам Ви комбинацията т- я на много неща да се навива, той много неща да умее...
Вашето стихо е на такова ниво - не казвам какво - че ме размисли и сега ще напиша постинг, вдъхновен от него.
Поздрав с една песен, посветена на Вашия бог, бащицата Путин:
https://www.youtube/watch?v=OJ5BzFXr434&t=87s
цитирай
19. germantiger - ...
22.08.2018 21:19
Браво - учил си се и от ГеЩапо - тая "литература" ще да е била интерес твой или семеен за да ти се намира у вас

ако те стимулирам да я намериш, едва ли ще се появи автентично, но виж в интернет има океан руски топачески гайдове, нежели други ;)

А ГЕЩАПО СА СЕ УЧИЛИ ОТ РУШНЯЦИТЕ - павлик морозов е номер 1

тази инструкция на гещапо у вас от баща ли ти е, от теб ли, за свободнбо ползване ли е или с някакъв гриф

:D :D ох Божеее
цитирай
20. germantiger - валери
22.08.2018 21:20
ТИ ЛИЧНО "ДОНОСНИК" БИЛ ЛИ СИ или това е прекалено личен въпрос на който мястото му не е тук?
цитирай
21. born - Е, браво на теб! Прекалено кор...
23.08.2018 00:02
Е, браво на теб!
Прекалено коректна личност си, но ...
Приблизителна дефиниция за :
"Комплексар - Идея, натрапчива мисъл за недостатък, обикновено минимален, която влияе отрицателно на поведението на даден човек. И този комплексар ще се опитва с всевъзможни поврати да прикрие недостатъка си. Това може да означава: агресивно поведение; опит да се вменят недостатъци на другите, за да се издигне комплексаря в собствените си очи; подмолно поведение".
И ако на това не му казваш психическо заболяване - здраве му кажи !
цитирай
22. vencivaleri1951 - Абсолютно си прав-не е К Чадаеву
23.08.2018 08:29
get написа:
vencivaleri1951 написа:


К Чадаеву е стихотворението ...


- НЕ Е от "К Чаадаеву" ... а специално ТОЗИ КУПЛЕТ?

"Веленью божию, о муза, будь послушна,
Обиды не страшась, не требуя венца,
Хвалу и клевету приемли равнодушно,
И не оспоривай глупца.

... - е от "Я памятник себе воздвиг нерукотворный ..." - Като със ТОЗИ СВОЙ "ПАМЕТНИК" - ПУШКИН ХВЪРЛЯ В ЛИЦЕТО НА РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ - ТАКОВА МЛАДЕЖКО-НАХАЛНО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО - такава пощёчина ... още в първият си стих ... с - ?

"Я памятник себе воздвиг нерукотворный,
К нему не зарастёт народная тропа,
Вознёсся выше он главою непокорной
Александрийского столпа."

... А този "столп Александрийски" - не следва да !


но доколкото са стихотворения "близнаци" по смисъл/" и на обломок самовластие напишут наши имена/ го обърках.

Иначе Александрийската колона, макар и издигната в чест на Отечествената война срещу Наполеон /тя по проект се казва другояче/ не е на този Александър. Откриват я на 11 септември /по нов стил/, а в този ден са докарани в Питер мощите на Александър Невски . Дали е случайно или не -кой да ти каже, но хората я наричат на Невски и така остава.
цитирай
23. get - До 24. vencivaleri1951 - след като стигнахме до еднозначно становище че ... не е "К Чаадаеву" - изпаднахме отново в откровенно-безпредметно спорене за
23.08.2018 09:44
vencivaleri1951 написа:
get написа:
vencivaleri1951 написа:


К Чадаеву е стихотворението ...


- НЕ Е от "К Чаадаеву" ... а специално ТОЗИ КУПЛЕТ?

"Веленью божию, о муза, будь послушна,
Обиды не страшась, не требуя венца,
Хвалу и клевету приемли равнодушно,
И не оспоривай глупца.

... - е от "Я памятник себе воздвиг нерукотворный ..." - Като със ТОЗИ СВОЙ "ПАМЕТНИК" - ПУШКИН ХВЪРЛЯ В ЛИЦЕТО НА РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ - ТАКОВА МЛАДЕЖКО-НАХАЛНО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО - такава пощёчина ... още в първият си стих ... с - ?

"Я памятник себе воздвиг нерукотворный,
К нему не зарастёт народная тропа,
Вознёсся выше он главою непокорной
Александрийского столпа."

... А този "столп Александрийски" - не следва да !


но доколкото са стихотворения "близнаци" по смисъл/" и на обломок самовластие напишут наши имена/ го обърках.

Иначе Александрийската колона, макар и издигната в чест на Отечествената война срещу Наполеон /тя по проект се казва другояче/ не е на този Александър. Откриват я на 11 септември /по нов стил/, а в този ден са докарани в Питер мощите на Александър Невски . Дали е случайно или не -кой да ти каже, но хората я наричат на Невски и така остава.


... АЛЕКСАНДРОВИЯТ СТЪЛБ(колона)?

- в ПРОКЛАМАЦИЯТА Нза обявяване назначеният за ОЗНАМЕНУВАНЕ ПОБЕДАТА на Александър над Наполеон (1812 г.) КОНКУРС - император Николай I-ви ИЗРИЧНО УПОМЕНАВА:
" ... в память о незабвенном брате" ... от което - брат на император Николай се казва Александър но не НЕВСКИ!

Второ:
Избраният да осъществи проекта Огюст Монферран - в предварителният си проект, който представя на имп. Николай - пише изрично:
"Plans et details du monument consacrе а la mеmoire de l’Empereur Alexandre" - от което СТАВА ЯСНО, че се касае за ИМПЕРАТОРА а не ВЕЛИКИЯТ КНЯЗ - Александър!

- Но на МЕН ИНТЕРЕСА БЕ В СЪВСЕМ ДРУГА ПОСОКА ... Как можеш да ОЦЕНИШ ПОВЕДЕНИЕТО на Александър Сергеевич - по отношение "култовия паметник-колона" ... и това НЕ Е ЛИ ОТКРОВЕННО ПОЛИТИЧЕСКО ХУЛИГАНСТВО?
цитирай
24. vencivaleri1951 - Виж гет,
23.08.2018 10:21
get написа:
vencivaleri1951 написа:
[quote=get][quote=vencivaleri1951]

К Чадаеву е стихотворението ...


- НЕ Е от "К Чаадаеву" ... а специално ТОЗИ КУПЛЕТ?

"Веленью божию, о муза, будь послушна,
Обиды не страшась, не требуя венца,
Хвалу и клевету приемли равнодушно,
И н

"Я памятник себе воздвиг нерукотворный,
К нему не зарастёт народная тропа,
Вознёсся выше он главою непокорной
Александрийского столпа."

... А този "столп Александрийски" - не следва да !


Не разбра намека за дисертацията ми. Тоест , когато си "говоря" с някого не се ровя в сайтове да търся аргументи подкрепящи моя теза. Иначе, легенди и суеверия дори за Дворцовия площат вкл и колоната има страшно много. Аз говоря обикновено от личен опит. Това за Александър Невски ми го каза асистентката ни по история на икономическите отношения. Засякохме се един път близо до колоната на път за Университета. Попитах я , дали е вярно , че преди стълбът е стоял без да е укрепен-само от собствената си тежест и тя ми каза че е вярно. Укрепват го главно за успокоение на граждани и гости - страхували са се , че ще падне и са минавали на "безопасно" растояние. Стана разговор и за името. Аз , както и повечето хора смятах , че е на името на победителя във Войната срещу французите. Тя ми каза, че наистина е построен в чест на победата, но откриването му съвпада с преместването в Питер мощите на Невски и се смята , че съвпадението не е случайно. Хората както писах го наричат на Невски.Има още версии , но не мисля , че решават нещо
Аз не споря-казвам каквото знам

И за важния ти въпрос

Не не смятам , че има хулиганство. Това е прогноза и вярна прогноза. Менталния паметник който си издига Пушкин е по висок от всякакви колони. Без Александрийския стълб си представям Питер, а и Русия-без Пушкин не.
За това и сравних двете стихотворения с близнаци.
" На обломах самовластие напишут наши имена" Същата прогноза и също толкова вярна Може да греша, но това си е моята грешка-ака разбирам нещата
цитирай
25. get - До 26. vencivaleri1951 - Виж гет ... добре Венци ВИЖДАМ ... но изпадаме в смешната ситуация на ... ?
23.08.2018 17:01
vencivaleri1951 написа:

Не не смятам , че има хулиганство. Това е прогноза и вярна прогноза. Менталния паметник който си издига Пушкин е по висок от всякакви колони. Без Александрийския стълб си представям Питер, а и Русия-без Пушкин не.
За това и сравних двете стихотворения с близнаци.
" На обломах самовластие напишут наши имена" Същата прогноза и също толкова вярна Може да греша, но това си е моята грешка-ака разбирам нещата



... на двама певци ИЗПЪЛНЯВАЩИ ЛИБРЕТО от ДВЕ РАЗЛИЧНИ ОПЕРИ ?
- Резултата ЕДВА ЛИ ЩЕ БЪДЕ НОВА АРИЯ ... а по-скоро една какофония?

- Пушкин пише "К Чаадаеву" в 1818 г.(като един от "декабристите" ... и ако не бе Рилеев, вероятно и той щеше да последва съдбата на останалите ?) ... а второто стихотворение, "Я памятник себе воздвиг нерукотворный ... " пише близо ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ ПО-КЪСНО, в 1841 г.?

- Между двете ЛЕЖИ ЕДИН ИСТОРИЧЕСКИ ВОДОДЕЛ/ПРЕЛОМ - наричащ се "Декемврийска революция" от 1825 год.!

- Ако до 1825 г. Николай I-ви е бил един от поредните руски самодръжци ... то след тази дата имаме ПАЛАЧ-ТИРАНИН ... започнал политически реформи по ИЗГРАЖДАНЕ МИТОВЕТЕ И ЛЕГЕНДИТЕ ... с ЦЕЛ: ФОРМИРАНЕ на ЕДИННА РУСКА НАЦИЯ а с това и НАЛАГАНЕ САМОВЛАСТИЕТО СИ!

- Именно от това време датира СЪЗДАВАНЕ ДОКТРИНАТА за «официальная народность» на Пипин и министъра на просвещение Уваров?

- Един от държавните митове е КОНСОЛИДАЦИЯТА НА РУСКАТА НАЦИЯ - вследствие Руско-френската ... не случайно наречена ОТЕЧЕСТВЕНА война?

- В края на краищата, ако в началото на царуването на Николай имаме продължение на инерционното и традиционно историко-политическо движение ... то след 1825 г. ИМАМЕ СЪЗНАТЕЛНО НАЛАГАНА ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА - по СЪЗДАВАНЕ НА МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ЗА ИСТОРИЧЕСКОТО МИНАЛО НА РУСИЯ и ... нейното бъдеще!

- Част от тази парадно-националистична показност е и СИМВОЛА НА АЛЕКСАНДЪР I-ви(вложен в Алексадрийский столп) за АЛЕКСАНДЪР I-ви, като СПАСИТЕЛ И ОБЕДИНИТЕЛ НА РУСКАТА "НАЦИЯ" ... има още много за обяснения - но накратко ...?

- След неуспешният опит на ДЕКАБРИСТИТЕ да ограничат властта на РУСКИТЕ САМОДЪРЖЦИ - с което поне дворяните-интелигенти да постигнат КОНСТИТУЦИОННА ФОРМА НА ДЪРЖАВНО УПРАВЛЕНИЕ ... имаме РЕАКЦИОННА КОНТРАРЕФОРМАЦИЯ ... и именно срещу последната - А НЕ КАТО "ДЕКАБРИСТ" - Пушкин ОТПРАВЯ ПРЕЗИЗВИКАТЕЛНО-ХУЛИГАНСКОТО СИ ... "Я паметник себе воздвиг нерукотворный" ?

- Младоста е ... нахална - какъвто е случая разиграващ се между Теб и опонента ти Стоименов ?

- Основният МИ ВЪПРОС Е - от позиция НА КАКЪВ МОРАЛ - осъждаш поведението на опонента си?!

П.П.
Обяснявам още - ако не можеш да схванеш основната ми идея ... та не бяха ли СЛЕД-ДЕТОСЕПТЕМВРИЙскиТЕ управници и партиен актив(предимно младежи с "жълто край устата) - КОИТО ОТРЕКОХА ... СТАРИЯТ БУРЖОАЗЕН и неотговарящ на НОВИЯТ ТАКЪВ "социалистически" морал?
- Та нямаше ли кампании по "разкулачване" - при които маскаряха къщите на СРЕДНИТЕ И ЕДРИ ЗЕМЕВЛАДЕЛЦИ с КАТРАН... или ДА ТЪРКАЛЯТ В БЪЧВИ ПОПОВЕ ПО СЕЛСКИЯТ МЕГДАН - в "кампании срещу религията" ... та не бяха ли ПОДОБНИ още и апелите на българската-марксистка, художествено-творческа интелигенция, ЗА РАЗОБЛИЧАВАНЕ НА СТАРИТЕ-БУРЖОАЗНИ АВТОРИ ... като такива НОСИТЕЛИ НА ФАЛШИВИЯТ БУРЖОАЗЕН МОРАЛ?
- На каква ВЪЗРАСТ бяха тези БОРЦИ ЗА "НОВ МОРАЛ" - не бяха ли на подобна възраст, като опонента ти Г. Стоименов - дразнещ те с НАХАЛСТВОТО СИ ДА НЕ ПРИЕМА - ТВОИТЕ КРИТЕРИИ ЗА МОРАЛ И ПРИЛИЧИЕ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060096
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031