Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2018 14:55 - За пинчерите в блог бг
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4493 Коментари: 20 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пинчерът е интересно куче-със сериозен произход/кръстоска между доберман и хрътка/

и доста семпъл като цяло резултат. Това , което го отличава от  другите " дребосъци" най

вече е начинът по който си върши "акуто и пикуто"-избира обикновено най-високото

място и там отделя ескрементите си.  Сякаш казва-аз може да съм ниско, но "акото" ми е

най- високо. Смешно и безполезно ни се струва, но това е само на първо четене. 

Ескрементите  при кучетата, а и при животните играят много важна роля при възпроизвод

ството  им.  При мъжките показват готовност и зрелост  да станат бащи, а при дамите , че

са в период в който могат да заченат.. Колкото по лесно е да се намерят следите, толкова 

по голяма е вероятността да бъдеш открит  и съответно да  осигуриш потомство. 

Пинчерът оставил следи на високо има далеч по голям шанс те да бъдат забелязани

и това е рационалното  в случая. Хората като цяло също искат да бъдат забелязани и 

подтекстът също е продължение на рода Разбира се възможностите за самоизява  на 

нашего брата са далеч по голями. Ако животното има едни ескременти като помощник 

за себеотличаване, то ние имаме ум, чар, физика, лесни способи за общуване, пари,

власт/колко повече пари и власт, толкова си по "секси".../ Въпреки този арсенал също

си имаме хора-"пинчери", които се катерят по" високото" да акат и пикат. Това 

разголване на-високо , няма начин да не бъде забелязано и какво от това, че обикновено 

се вижда "насран задник"- на принципа лоша реклама няма.  Така е, но все пак зависи

и от задника. Едно е този на Кардашиян, друго е този на средностатистическия блогов

пинчер. Такъв пинчер преди седмица  се опита да се покатери в едно с ескрементите си

върху професор Стефан Данилов -висока топка, катедрала,но нали знаем, че за

пинчера, колкото по високо, толкова по добре. Липса на дарование, неграмотен и

каквото се сетиш. Намекна и за "тъпия "сериал " На всеки километър" Припомних

 тактично , че сценаристи на този "тъп сериал" са все пак Вежинов, Марков,

Бъчварова, но тя каза направо , че те са под чизмите и-актьор и сценаристи.

Истина е, че със следващ коментар "извади из под чизмите " си Георги Марков и 

го нареди като талант до себе си-роден , като нея през март. Написа в коментара и

фамилията си Копукова...Ето така Копукова и Марков на един ред-равни по талант!?

Познато ми беше това име Копукова, но не знаех от къде-певица ли, актриса ли,

плейметка ли... ? Погледнах в Гугъл...е не е плейметка...

На следващия ден Копукова почна да "рови костите" на Гунди и Котето за които тя ако

има спомени поради възрастта и  би трябвало да са съвсем смътни. Но тук 

важното за нея бе внушението което ще се опита да направи. Видите ли ударът бил

с камион на УБО, което е абсолютна лъжа. Камионът е на ДАП и е натоварен с 

павета  за ремонт в Арабаконак. Камионът е практически спрял/движи се с 5 км 

в час/ и е ударен в ремаркето, което се преобръща от удара на  спортната кола/алфа

ромео/ Внушението е , че службите убиват двамата/в случая тримата, защото са взели

и стопаджия/ без дори и да помисли госпожа пинчерът , че и двамата футболисти 

бяха офицери от службите, без да си даде труд да се поинтересува от случая, че

заради действията си по разследването генерал Солаков /министър и шеф на КДС/

е уволнен. Уволнен е защото заслепен от мъка превишава правата си по отношение

на нещастния шофьор-заповяда да бъде затворен в килия на смъртници и денонощно 

в продължение на седмица е разпитван за евентуално покушение срещу Гунди.

Гунди освен обичан футболист и човек бе и активен общественик-член на ЦК на 

Комсомола, делегат/което предшества членство/  на последния конгрес на ЦК на БКП.

Правят се безмислени експерименти/ Манипулира се катастрофа няколко пъти с

участието на наши асове в авто ралитата. За Чубриков си спомням/ и те всички

доказват, че при тази висока скорст/над 100км в час/  и липса на видимост/в завой/

катастрофата е неизбежна и вината е изцяло на водача на  леката кола.   Отгоре на

това и Гунди и Котков са употребили алкохол. Разбира се , това не пречи на 

дамата " да запретне поли" и да внушава абсолютни лъжи.

Както написах по горе, погледнах в Гугъл да видя що за човек е тази с клеветите.

Оказа се , че е издала няколко десетки книги-Сократ нито ред, Лермонотов оставя

няколко коректури, Дубарова тетрадчица, а госпожата десетки книги. Смятам се

за "динозавър" , тоест четящ книги човек и се засрамих-десетки книги, а аз питам Гугъл

коя е дамата? Реших да наваксам и :

Опростя народът  опростя,
стана примитивен до безумие
Плюе, рита, блъска се гневът
избуя като бодил

Не случиха Борисов и Копукова на народ-лош матрЯл.

или:

Турците пристигат мамо по местата стари
с автобуси като кокошкари
Ей , не им е лесно на Левски и Ботев
с тоз народ неединен , разнороден

Тук съм съгласен. Определено не е лесно на Ботев
колега да му е Копукова

И тук си спомням за " Бариерата" на Вежинов/този под чизмите на Копукова/ книгата  и

най вече филма с блестящата игра на Смоктуновский и Ваня Цветкова. Припомнете си ако можете и сравнете  с горната пошлотия .






Гласувай:
13



1. getmans1 - Не знам какво точно те е раздразн...
05.07.2018 15:09
Не знам какво точно те е раздразнило, най-вероятно, че Копукова разняся слухове и клюки от време „оно“ ма за Ботев нема да се притесняваш, в блога си го имаме „прероден“.
цитирай
2. predatorkapredatorka - 6++++++
05.07.2018 15:20
И тук си спомням за " Бариерата" на Вежинов/този под чизмите на Копукова/ книгата и

най вече филма с блестящата игра на Смоктуновский и Ваня Цветкова. Припомнете си ако можете и сравнете с горната пошлотия /


Венци напълно подкрепям твоята достойна позиция...
срамувам се от т. н. български интелектуален псевдо-елит
Смятам. това няма нищо общо с някакви партийни интереси
поздрави от мен/ юлия
цитирай
3. hater - Мали, днес писателите с лопата да ги ...
05.07.2018 15:25
Мали, днес писателите с лопата да ги ринеш.За 300 лв и Айше чистачката може да издаде книга.
Копукова има десетки книги, ама графоманът некадърник Чу има два пъти повече.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Гетьо,
05.07.2018 15:58
Слухове можем да разнасяме ти и аз-подлъгали сме се, разнасяме...Тя е журналист, и има възможност да отсее "зърното от плявата" За Котето и Гунди и за трагедията архив бол.

Пък Вежинов, Свобода Бъчварова и Ламбо в нозете и. Абе на две , на три оформена с теслата табуретка със самочувствието на барокова лежанка


getmans1 написа:
Не знам какво точно те е раздразнило, най-вероятно, че Копукова разняся слухове и клюки от време „оно“ ма за Ботев нема да се притесняваш, в блога си го имаме „прероден“.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Има много общо Юлке
05.07.2018 16:08
" Аз прост, Вие прости-ще се разберем"
Често сме се подигравали на Живков за диалекта му/той бе наигран/, за това , че няма академично образование, но той държеше около себе си ерудити и специалисти.
Дружинката му беше комплектована не от политици и администратори, а от хора на науката и изкуството. Тоест " аз съм прост, Вие не-обяснете ми" Това е съвсем друга позиция. Като прочета подобно недоразумение веднага се сещам за Фотев , на когото мизерията и преследванията на бирниците съкратиха дните му. Сравни този аристократ на думите и тази с десетките книги...


predatorka написа:
И тук си спомням за " Бариерата" на Вежинов/този под чизмите на Копукова/ книгата и

най вече филма с блестящата игра на Смоктуновский и Ваня Цветкова. Припомнете си ако можете и сравнете с горната пошлотия /





Венци напълно подкрепям твоята достойна позиция...
срамувам се от т. н. български интелектуален псевдо-елит
Смятам. това няма нищо общо с някакви партийни интереси
поздрави от мен/ юлия

цитирай
6. merlin68 - Абе Венци, ти тая още ли не си разб...
05.07.2018 16:17
Абе Венци, ти тая още ли не си разбрал, че е пълно куку, та се занимаваш с нея:)
цитирай
7. vasilisa1917 - .
05.07.2018 16:17
getmans1 е мъжки пинчер. кастриран! ;)))
цитирай
8. vencivaleri1951 - Ама
05.07.2018 16:32
аз не ходя много , много по блоговете. Случайно мернах постинга и в който плюваше "Ламбо", после този за Котето и Гунзи и избеснях...Нито съм я знал, щях да съм доволен и да не знаех за нея още

merlin68 написа:
Абе Венци, ти тая още ли не си разбрал, че е пълно куку, та се занимаваш с нея:)

цитирай
9. kvg55 - vencivaleri1951,
05.07.2018 16:32
Копукова има не лоши стихове. Но човек винаги може да се самозабрави. При излъчването на "На всеки километър" улиците опустяваха. Всичко беше пред телевизорите. Ако нейните произведения преживеят 50 години, халал да й е.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Не знам
05.07.2018 16:41
Това което прехвърлих на прима виста си е за "жълта карта" . Ако е имала подбутване Свише някога, то лошотията и го е затрила. Сериалът в известна степен е наивен, но коя година е правен, пък и каква плеяда от големи артисти участва в него. По навик вчера отворих канал едно в 5 часа-почивен ден за Мондиала, но вървеше филм с Коста Цонев , Николай Бинев, Иван Кондов... Бо Богомил Райнов мисля беше-" Умирай само в краен случай" Загледах се и го догледах. Приличен филм и не отстъпващ по нищо на западните кримки , които ни заливат катадневно.



kvg55 написа:
Копукова има не лоши стихове. Но човек винаги може да се самозабрави. При излъчването на "На всеки километър" улиците опустяваха. Всичко беше пред телевизорите. Ако нейните произведения преживеят 50 години, халал да й е.

цитирай
11. born - Характерно за пинчерите / а и за о...
05.07.2018 16:41
Характерно за пинчерите / а и за останалите блогови помияри/ е, че освен да кензат безразборно навсякъде, намират джавкането за особено авторитетно занятие.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Мани, мани...
05.07.2018 16:53
Моя приятелка има пинчер и ме бе помолила да и го гледам един уйкенд-моите кучета го познават и го приемат съвсем дружелюбно. Ходих някъде по работа и заварвам пинчера на балкона-там имаше чувал с гранули. Разкъсало чувала и яде. Ама надуло се като топка, но яде-срало, повръщало , но не спира и яде. Уплаших се че ще му стане нещо и при ветеринаря ни, а той се смее и казва" споко" Разходи го половин час в парка и всичко ще е ОК. Умрях от срам, защото през цялото време кензаше и пърдеше. След половин час наистина беше като нов. Няма да разказвам на какво направи колата...


born написа:
Характерно за пинчерите / а и за останалите блогови помияри/ е, че освен да кензат безразборно навсякъде, намират джавкането за особено авторитетно занятие.

цитирай
13. elinora - Прекрасна алюзия за кучетата и хората си направил, Венци!
05.07.2018 17:35
Най-дребните - най-много лаят:)

Венци, прочетох при Гого Чаршафа опита ти да ме защитиш някак за снимката с японската премяна, благодаря ти. Тази снимка всъщност ми я направи фейсбука от моята профилна снимка. Не съм си я правила сама, както се опитва Гошо да лъже и може. Просто хората, които нямат фейсбук не знаят, че там е пълно с подобни игри и всеки потребител може да се види я японец, я индиец, я какъвто си пожелае. :)
цитирай
14. vencivaleri1951 - Здравей Елеонора!
05.07.2018 18:58
Ами отива ти, ще се показваш как си искаш. Защо Жоро не се направи на японка:)
Не мога да разбера тази враждебност в мрежата, този чужд живот , който играем.
Всички го даваме успешни, богати, красиви, а истината е че магазините за втора употреба на дрехи, мебели, коли от година на година бележат ръст. Повече от половината население има крещяща нужда от зъболекар, а ние тук се "хапем" -беззъби


elinora написа:
Най-дребните - най-много лаят:)

Венци, прочетох при Гого Чаршафа опита ти да ме защитиш някак за снимката с японската премяна, благодаря ти. Тази снимка всъщност ми я направи фейсбука от моята профилна снимка. Не съм си я правила сама, както се опитва Гошо да лъже и може. Просто хората, които нямат фейсбук не знаят, че там е пълно с подобни игри и всеки потребител може да се види я японец, я индиец, я какъвто си пожелае. :)

цитирай
15. getmans1 - https://corner.dir.bg/v-mishenata/smartta-na-gundi-i-kotkov-tabuta-legendi-i-promeneni-sadbi-galeriya
05.07.2018 23:55
... Венци, бе как да кажа, че си прав след като не си!?!
„Булята“ както я наричаш е можела да провери и какво щеше да намери те митове за Гунди и Котков са от около обяд на 30.6.71г. и сигурно няма да спрат.
А под другият и постинг дето си го коментирал „Мастера“ просто си получил достоен отговор.

Не можеш Венци да накараш някой насила да обича идолите ти ... особено с речника който използваш, „А, ма бульо ...“. Вярно е, че лицемерните ти приказки сигурно ще харесат на Елинора и Василиса-хубавица и останалите ти другове но до там ще е.
/ с тая пинчерса история се повтаряш или потретяш/

С риск да ме пришиете към „задника“ на Копукова този път ще ти кажа, че преди няколко дни в „Нощен Хоризонт“ чух няколко нейни стиха и това възбуди определен интерес у мен към блога и тук може би ще се съглася с Говедаров.




vencivaleri1951 написа:
Слухове можем да разнасяме ти и аз-подлъгали сме се, разнасяме...Тя е журналист, и има възможност да отсее "зърното от плявата" За Котето и Гунди и за трагедията архив бол.

Пък Вежинов, Свобода Бъчварова и Ламбо в нозете и. Абе на две , на три оформена с теслата табуретка със самочувствието на барокова лежанка


getmans1 написа:
Не знам какво точно те е раздразнило, най-вероятно, че Копукова разняся слухове и клюки от време „оно“ ма за Ботев нема да се притесняваш, в блога си го имаме „прероден“.


цитирай
16. vencivaleri1951 - И кое е трудното бе Гетьо
06.07.2018 06:47
При всяка катастрофа ,която завършва със смърт , инвалидизация, голями материални щети се образува производство . В него се разглеждат и описват всички факти и обстоятелства, прави се анализ и накрая заключение. Специално за това дело се правят неколкократни експертизи. Всичко това е налично и всеки който желае може да се запознае с архива. Госпожата пише за загинали хора, които бяха обичани от цяла България. Тези хора имат наследници на които не е безразлично какво се пише за тях
За Ламбо.

Ламбо е явление гетьо. Много малко са актьорите , които могат еднакво успешно да изиграят персонаж като Хамлет едната вечер и Кондарев на другата, като през деня са чели лекции или репетирали със студентите си. Много малко са преподавателите във ВИТИЗ за които има определена борба да се влезне в курса им. В института на практика има и второ класиране-кой да влезе в курса на Мастера. Тук не става въпрос за идол гетьо, а за справедливост. Аз ходя редовно на театър и виждам и усещам залата и отношението и към даден актьор. Дори и на тази възраст той играе трудни роли/ за последно го гледах в Пигмалион/ и взривява залата всеки път. След това е един от малкото ни конвертируеми артисти. В Италия се снима с голям успех, а там пускат чужденци пред камерата рядко. Отделно е и много добър и широко скроен човек. За това кои са Вежинов и Бъчварова и как са в краката на Копукова нямам думи.

getmans1 написа:
... Венци, бе как да кажа, че си прав след като не си!?!
„Булята“ както я наричаш е можела да провери и какво щеше да намери те митове за Гунди и Котков са от около обяд на 30.6.71г. и сигурно няма да спрат.
А под другият и постинг дето си го коментирал „Мастера“ просто си получил достоен отговор.

Не можеш Венци да накараш някой насила да обича идолите ти ... особено с речника който използваш, „А, ма бульо ...“. Вярно е, че лицемерните ти приказки сигурно ще харесат на Елинора и Василиса-хубавица и останалите ти другове но до там ще е.
/ с тая пинчерса история се повтаряш или потретяш/

С риск да ме пришиете към „задника“ на Копукова този път ще ти кажа, че преди няколко дни в „Нощен Хоризонт“ чух няколко нейни стиха и това възбуди определен интерес у мен към блога и тук може би ще се съглася с Говедаров.




vencivaleri1951 написа:
Слухове можем да разнасяме ти и аз-подлъгали сме се, разнасяме...Тя е журналист, и има възможност да отсее "зърното от плявата" За Котето и Гунди и за трагедията архив бол.

Пък Вежинов, Свобода Бъчварова и Ламбо в нозете и. Абе на две , на три оформена с теслата табуретка със самочувствието на барокова лежанка


getmans1 написа:
Не знам какво точно те е раздразнило, най-вероятно, че Копукова разняся слухове и клюки от време „оно“ ма за Ботев нема да се притесняваш, в блога си го имаме „прероден“.


цитирай
17. predatorkapredatorka - !!!!! гейтски,сега чак разбрах..защо ти се смее цял блог, вече 7 -8г..
06.07.2018 09:13
ами,да се прегърнете с краваров, и направо в най-близкия ..краварник..
Басси!

венци,акцентирал си превъзходно всичко..и аз не бих могла по-добре!
затова те чета отскоро редовно, имаш Око за Истинските неща..
полезен Постинг, мн. добър!
хубаво настр на всички...
цитирай
18. getmans1 - . . . /в/енци поне да беше си измил ...
06.07.2018 09:14
... /в/енци поне да беше си измил очите преди да ми отговаряш особено пък и ако беше си пил кафето и беше прегледал линка.


[quote=vencivaleri1951]При всяка катастрофа ,която завършва със смърт , инвалидизация, голями материални щети се образува производство . В него се разглеждат и описват всички факти и обстоятелства, прави се анализ и накрая заключение. Специално за това дело се правят неколкократни експертизи. Всичко това е налично и всеки който желае може да се запознае с архива. Госпожата пише за загинали хора, които бяха обичани от цяла България. Тези хора имат наследници на които не е безразлично какво се пише за тях
За Ламбо.

Ламбо е явление гетьо. Много малко са актьорите , които могат еднакво успешно да изиграят персонаж като Хамлет едната вечер и Кондарев на другата, като през деня са чели лекции или репетирали със студентите си. Много малко са преподавателите във ВИТИЗ за които има определена борба да се влезне в курса им. В института на практика има и второ класиране-кой да влезе в курса на Мастера. Тук не става въпрос за идол гетьо, а за справедливост. Аз ходя редовно на театър и виждам и усещам залата и отношението и към даден актьор. Дори и на тази възраст той играе трудни роли/ за последно го гледах в Пигмалион/ и взривява залата всеки път. След това е един от малкото ни конвертируеми артисти. В Италия се снима с голям успех, а там пускат чужденци пред камерата рядко. Отделно е и много добър и широко скроен човек. За това кои са Вежинов и Бъчварова и как са в краката на Копукова нямам думи.

[quote=getmans1]... Венци, бе как да кажа, че си прав след като не си!?!
„Булята“ както я наричаш е можела да провери и какво щеше да намери те митове за Гунди и Котков са от около обяд на 30.6.71г. и сигурно няма да спрат.
А под другият и постинг дето си го коментирал „Мастера“ просто си получил достоен отговор.

Не можеш Венци да накараш някой насила да обича идолите ти ... особено с речника който използваш, „А, ма бульо ...“. Вярно
цитирай
19. getmans1 - . . . Юлке, няма как да ми се смеят 7-8 ...
06.07.2018 09:32
... Юлке, няма как да ми се смеят 7-8 години щото тук в блога съм от 5 г. наборке.
Две шепички вода върху зъркелите и на теб щяха да ти дойдат добре ка макар, че само с гола водичка такава злоба и омраза трудно ще се отмие.



predatorka написа:
ами,да се прегърнете с краваров, и направо в най-близкия ..краварник..
Басси!

венци,акцентирал си превъзходно всичко..и аз не бих могла по-добре!
затова те чета отскоро редовно, имаш Око за Истинските неща..
полезен Постинг, мн. добър!
хубаво настр на всички...

цитирай
20. hater - Няма спор, че Данаилов е добър ак...
06.07.2018 09:33
Няма спор, че Данаилов е добър актьор.Почти всичко освен карикатурният му персонаж в На всеки километър е добро.
Но това, което го обезличава и кара хората да го презират, е доброволното му превръщане в партийна маринонетка.
Да служи за пропаганда в предизборните кампании на комунистите означава да плюе на призванието си на Артист и да стане жалък и елементарен.
Истинските артисти не членуват в партии и не се оставят да бъдат използвани.
цитирай
21. predatorkapredatorka - 21. hater - Няма спор, че Данаилов е добър ак...
06.07.2018 10:10
Ист.талантливите актьори имат ..милиони, хейтър
за съжаление, в Бълг, справедливост няма..но, въпрос на Св Избор..
а ,па за леля..сяка Партия е добра, щом има..какво да лапа..
Това е Безумиеее...копуткова,да коментира изобщо..Ст Данаилов,
та дори и проф Ю.Вучков..
нооо, инак ще умре в нейния си ъгъл, забравена от блога и..от Бога..
светотатствоо..оплетено в жълти римушки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5048226
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031