Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2018 14:29 - До кога всеки по обилен дъжд ще е бедствие? И до кога виновни няма да има.
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4190 Коментари: 28 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера чух по радиото , че виновни по случая със загиналите при утилизация на боеприпаси 15 човека нямало виновни. Това е отказ от правосъдие от всякъде. Впрочем
наследниците на потърпевшите ще спечелят само , ако и следващите инстанции не променят присъдата. Ще могат да отсъдят България за далеч по сериозни суми от тези които предвижда нашето законодателство. Това е безобразие , но темата за която искам 
да си поговорим е друго безобразие и се нарича безхаберие и корупция.
Всеки от нас е чувал , как се оправдават общинари и агенцията по пътищата за образувалите се дупки по пътищата след всяка зима. Шлагерът е , че природата и климатът ни били уникални и от температурните разлики се получавало това движение 
на почвата , а от там и дупките по пътищата. Това било неизбежно. Говорят го овластени хора, понякога и с титли дори-знайте лъжат Ви. Безцеремонно ви лъжат за да Ви обират.
Ало измамниците са като пионерчета пред тях.  По нищо не е по различен климатът и релефът в Сърбия например. Вижте им пътищата. Дъщеря ми ходи в Белград по миналата събота и неделя на концерт на Скорпионс. Каза , че когато карала по новата им 
магистрала Калотина-Ниш, не виждала никаква разлика на пътя от тези в Германия, Австрия и прочие...Колко ремонти и ремонти на ремонтите направихме на Тракия поради "уникалния ни климат и релеф"
И после дъждовете-наводняват ни, давят ни и шлагерът тук пък е 50 л на м2. Добре, това е не малък обем, но такъв валеж съвсем не е рядко явление. И какво общо имат литрите на м2 с покривните конструкции на метрото И забележете-нито една метространция от люлин до Центъра не е поддала/ това е първият лъч на метрото строен по времето на Соца-След 90та  общо взето се направиха  довършителните работи.. Всички наводнени станции са дело на следдесетоноемврийското ни строителство и главно от "строител №1" на България. А ако водата беше стигнала до релсите???
Това е престъпление !!! Краде се и да могат да се вместят във останалите средства /след отчисленията за властта/ се икономисва от качествени работни материали и качествена работна ръка. Та погледнете какви бледи подобия на пътищари правят шосета и улици.
Вижте  дори центъра на София където се усвоиха огромни средства , а на среща нищо.
За Дондуков бяха издирили старци по на 75-80 години да наредят паветата-естествено нищо не стана и заляха с асвалт. Понеже пак откраднаха парите , след година , две асвалта ще се разкъса от " еникалния ни релеф и климат" И ще бъде така, докато не се направи нов дренаж -от Градинката пред Народния ,Партийния дом, Дондуков. И знаете ли защо старият дренаж не издържа?  Заради бившия комсомолски секретар на ДК 1 Бакърджиев, който после в качеството си на СДС лидер и вице премиер ще взриви  Мавзолея. Е взривява го по дълго отколкото народът го построи, но успя да съсипе дренажа.  И кой ще плаща-ами тези които плащат и ще плащат и покривните конструкции на метростанциите.  Ще чуете онези с титлите, умните и красивите да Ви казват, че строителят безплатно ще си оправи безобразията. Само , че Метополитен е държавна фирма и ще плаща държавата  значи. Е , не всички-само онези с гайдите...



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - 50 л/кв.м. е само във фантазиите на Фандъкова.
20.06.2018 14:35
20-22 л. измерени реално от метеоролозите.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Дори и 50литра да е
20.06.2018 15:03
freeoldmen написа:
20-22 л. измерени реално от метеоролозите.


Вероятон има място където да е паднало повече-метереолозите отчитат средното количество валеж за града. Покривите не се интересуват от количество на м2-защо пропуснаха, при това говорим за подземна железница с хиляди волта напрежение...
Иначе тази цифра са си я харесали-50 литра в Плевен, 50литра във Варна...
цитирай
3. get - @ 2. vencivaleri1951 ... ?
20.06.2018 15:27
vencivaleri1951 написа:
freeoldmen написа:
20-22 л. измерени реално от метеоролозите.


Вероятон има място където да е паднало повече-метереолозите отчитат средното количество валеж за града. Покривите не се интересуват от количество на м2-защо пропуснаха, при това говорим за подземна железница с хиляди волта напрежение...
Иначе тази цифра са си я харесали-50 литра в Плевен, 50литра във Варна...



- Венци АРГУМЕНТА ТИ С 50 литра във Варна е "греда" ... откакто почна Световното във Варна не е валяло - няма да вали ДОКАТО НЕ СВЪРШИ!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Имам предвид преди две, три седмици когато се давихте наново
20.06.2018 17:26
Отвори новините от тогава и ще прочетеш 50лм2
Преди това 50 и в Плевен. Харесали са си тази цифра дядо Боже и компания и все с толкова ни поливат.
Това е нон сенс. Столица на европейска страна , да се спихне след малко по обилен дъжд. А какво би станало с дни да вали, а и по това време да тръгне ледохода през града със сума ти метри лед. С метри се вдига нивото в Нева и каналите. Ледът гърми като гаубица като се къса. Когато за първи път видях това с очите си и чух с ушите си не можех да повярвам , че не е бедствие. Фобия почна да ме гони, че водата ще ни залее и издави. Тук обаче страховете са си здравословни-София Перловец я дави, а вас някое дере


get написа:
vencivaleri1951 написа:
freeoldmen написа:
20-22 л. измерени реално от метеоролозите.


Вероятон има място където да е паднало повече-метереолозите отчитат средното количество валеж за града. Покривите не се интересуват от количество на м2-защо пропуснаха, при това говорим за подземна железница с хиляди волта напрежение...
Иначе тази цифра са си я харесали-50 литра в Плевен, 50литра във Варна...



- Венци АРГУМЕНТА ТИ С 50 литра във Варна е "греда" ... откакто почна Световното във Варна не е валяло - няма да вали ДОКАТО НЕ СВЪРШИ!

цитирай
5. vaquero - vencivaleri1951,
20.06.2018 17:40
Крадат бе, бате ВВ, крадат от материалите. Прав си. Крадат и лъжат. Едното върви с другото. А количеството на валежите е подробност. Нас и малко ни затруднява.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Не крадът , а дерат
20.06.2018 17:54

На живо...

vaquero написа:
Крадат бе, бате ВВ, крадат от материалите. Прав си. Крадат и лъжат. Едното върви с другото. А количеството на валежите е подробност. Нас и малко ни затруднява.

цитирай
7. get - - Венци, ти не ме ли разбираш ... или проблема ти е да докажеш ... ?
21.06.2018 00:16
vencivaleri1951 написа:

На живо...

vaquero написа:
Крадат бе, бате ВВ, крадат от материалите. Прав си. Крадат и лъжат. Едното върви с другото. А количеството на валежите е подробност. Нас и малко ни затруднява.



... крадат и дерат?
- Ами те са все деца на другари-ата бре Венци - които ти като Ал. Матросов защитаваш?

- Вие не можете ли да разберете - България е СОЦИАЛИСТИЧЕСКА-пост държава! И като такава СЪЗДАВАЩА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БЛАГОПРИЯТНИ УСЛОВИЯ ДА СЕ КРАДЕ И ДЕРЕ ... по най-различни схеми, проверени още от "онова време"!
- Баща ми бе по образование пътен-инженер ... думите му бяха:
НАЙ-ГОЛЯМО КРАДЕНЕ - СЕ ИЗВЪРШВА В ПЪТНОТО СТРОИТЕЛСТВО ... ако не се спазват технологични изисквания и обектите са ръководят от безсъвестни хора!

- Трасетата улягат, асфалта се напуква и пропада ... всичко това е в резултат на посочените по-горе ТРИ НЕЩА - социализъм + "народна власт" + голЕмо крадене :))) от хората С ВЛАСТ!
цитирай
8. getmans1 - Ще ли обясниш малко по-подробно за ...
21.06.2018 00:19
Ще ли обясниш малко по-подробно за това:
„ /след отчисленията за властта/ се икономисва от качествени работни материали и качествена работна ръка.“
За отчисленията става въпрос?!
АФторитетното звучене не върши работа, то като сестрата-курва ми се струва.
цитирай
9. krumbelosvet - Къде
21.06.2018 08:58
Къзе е границата мжду неизбежните загуби от природни беедствия, и предотвратимите захуби? НЯМА, да, Н Я М А точна граница. С повече АКЪЛ и пари много последствия могат да се предотвратят. И когато имахме държава, това се правеше.
Имах двама баджанаци на село. Единият живееше на високея бряг на реката, а другият - на ниския. Преди 9-ти и до 50-те години след 9-ти, всеки по-силен дъжд наводнялал единия, и саседната му черква!После са построени 3 (три) микроязовира и коритото на реката е изправено и издълбано с тежка техника. И - КРАЙ НА НАВОДНЕНИЯТА. До ден днешен, НО, голямо но. Язовирите се рушат. Върбите по насипа край реката са изсечени. Насипът се руши, през коритото се прекарват "бродове", удобни при сушаво време, и след някоя година ЩЕ СЕ ВЪРНАТ НАВОДНЕНИЯТА ОТПРЕДИ 9-ти. Това е.
А нашите пътища си имат история. За беда, първи на Балканите, още преди 9-ти, сме изградили не само павирани главни пътища, но и ШОСИРАНИ с чакъл до всяко село. После НАД ТАЯ СЛАБА ОСНОВА е излят асфалт. После са разширявани ПРЕДИ ерата на тировете. И сега ТЕЖКИТЕ и СКОРОСТНИ камиони ги скапват всяка зима. Лесно ли е без държава да се обнови ЦЯЛАТА СТАРА пътна мрежа? А че пътните служби са неефективни и НЕЗАИНТЕРЕСУВАНИ, е по-малкото зло.
цитирай
10. get - До 9. krumbelosvet "С повече АКЪЛ ..." - Определено нямаш нито РАЗУМ - както нямаш и ...
21.06.2018 09:48
... държава - а от там и пари!

- Над деветдсете процента от И ДО МОМЕНТА СЪЩЕСТВУВАЩАТА - ДЪРЖАВНА ПЪТНА СТРУКТУРА - бе направена от ЧОВЕЦИТЕ И СТОПАНИ - както на държавата ТАКА И НА СРЕДСТВАТА СИ ... след това ДОЙДЕ ПАРТИЯТА с нейната РЪКОВОДНА РОЛЯ и скапването на България!

krumbelosvet написа:
Къзе е границата мжду неизбежните загуби от природни беедствия, и предотвратимите захуби? НЯМА, да, Н Я М А точна граница. С повече АКЪЛ и пари много последствия могат да се предотвратят. И когато имахме държава, това се правеше.
...


- Крумчо - не се дръж като старо мома - на която и липсва мъжко внимание НИЕ ТУК СИ ГОВОРИМ с Венцислав Валериев - работил по времето на социализЪма в Държавният планов комитет ??! ... не както е при теб в механизацията на някое АПК ... !
цитирай
11. apostapostoloff - Откри Америка!
21.06.2018 10:10
Още Черноризец Храбър го е написал: “Българите са племе нечистоплътно и най- паче крадливо.“

По време на комунистическото иго всичко живо крадеше, защото всички мизерувахме. Сега читавите хора печелят милони, без да крадат, а крадат само тъпунгери, които нямат акъла за печелят. Защото пари се печелят само с мислене! Но тъй като 99 % от българите са дебили...
цитирай
12. krumbelosvet - ПП: А според get ,РАЗБИРА СЕ
21.06.2018 10:23
А според get ,РАЗБИРА СЕ, Р А З Б И Р А се, защото е гет, е виновна народната власт. Оти е скачал по митинги. На народната власт й бяха виновни "буржоазните остотъци" само ДЕСЕТИНА ГОДИНИ. После нямаше нужда от оправдания - ИМАШЕ НЕВЕРОЯТНО МНОГО ПОСТРОЕНО.!!! Сега, след 30 години "свобода", още са виновни комунистите. Щото нема нишо "за пред кума", освен ЧУЖДИТЕ молове и построените НАИСТИНА с голямо крадене магистрали, построени от крадливи ЧУЖДИ фирми с ЧУЖДИ скъпи "свръхтехнологични" добавки.
Драги гет, работил съм като инженер в авиационния завод срещу Аерогара София и в Сопотските заводи, на които съм първият изобретател. Може да мернеш НАУЧНИЯ ми пост "Писмо в бутилка 1. Хронология."
цитирай
13. get - А според get, РАЗБИРА СЕ, Р А З Б И Р А ...
21.06.2018 10:41
krumbelosvet написа:
А според get ,РАЗБИРА СЕ, Р А З Б И Р А се, защото е гет, е виновна народната власт. Н щ с т -ник. На народната власт и бяха виновни "буржоазните остотъци" ДЕСЕТИНА ГОДИНИ. После немаше нужда от оправдания - ИМАШЕ НЕВЕРОЯТНО МНОГО ПОСТРОЕНО.!!! Сега, след 30 години "смобода", още са виновни комунистите. Щото нема нишо "за пред кума", освен ЧУЖДИТЕ молове и построените НАИСТИНА с голямо крадене магистрали, построени от крадливи ЧУЖДИ фирми с ЧУЖДИ скъпи "свръхтехнологични" добавки.
Драги гет, работил съм като инженер в авиационния завод срещу Аерогара София и в Сопотските заводи, на които съм първият изобретател. Може да мернеш НАУЧНИЯ ми пост "Писмо в бятилка 1. Хронология."


- За това ... че вместо инженер в АПК - сте като такъв във ВМЗ - Сопот ... с нищо не ПРОМЕНЯ НЕЩАТА - Н-Е-Щ-А-С-Т-Н-И-К-О ... не с-ъ-з-н-а-в-а-щ ... Народната власт е фикция - поради което - когато пишеш това СЛОВО-СЪЧЕТАНИЕ слагай народ или власт в КАВИЧКИ?!

- Ще имаме НАРОДНА ВЛАСТ - когато имаме САМОУПРАВЛЯВАЩИ СЕ (=) равно на ПРЯКА демокрация) ЧОВЕШКИ КОЛЕКТИВИ!
- А не, от НЕ-ПАЗАРНИ ... СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ-МАСТОДОНТИ ... управлявани от ЕДНО МЯСТО и ЕДНА ПАРТИЯ (наричано ЦЕНТРАЛНО-ПЛАНИРАНЕ и КОМАНДНО-АДМИНИСТРИРАНЕ (?)... ВЛАСТТА ПРИ КОЕТО!? ... Е В РЪЦЕТЕ НА ШЕПА ХОРА ... от ХОРА - ОБЯВИЛИ СЕБЕ СИ, ЗА БОГОИЗБРАНИ!

П.П.
Това е и ОСНОВНАТА МИ ТЕЗА-пишейки - За злополучията В СЕГАШНО ВРЕМЕ?
- Защото ИКОНОМИЧЕСКИТЕ и ОРГАНИЗАЦИОННИ ПРИНЦИПИ НА УПРАВЛЕНИЕ ... в съвременна БЪЛГАРИЯ - ПОВТАРЯТ//имат същите черти - ПРИСЪЩИ И ЗА ВРЕМЕТО наричано: "Развито социалистическо общество! ?

... ама като те знам КОЛКО СИ БОС В МАРКСИСТКАТА ТЕОРИЯ - вероятно НЯМА ДА (ме) разбереш КАКВО И ОТ КАКВИ ПОЗИЦИИ О-Б-Я-С-Н-Я-В-А-М?
цитирай
14. krumbelosvet - Не подценявай, драги гет
21.06.2018 10:55
Съм от не-многото хора, които са прочели Капиталът ЦЯЛ. И съм работил в РЕАЛНАТА икономика, която освен разликите, имаше и много общо с пазарната. Най-малкото - статиите на калкулацията на производствените разходи и матрицата уравнения "вход-изход" на националната икономика, с които е работил Плановият Комитет на уважавания колега Венци.
А Библията ми е настолна книга до днес .Със сигурност има свещеници, които по-малко са я чели. И ти, гет, ако я беше чел, нямаше да изповядваш тоя БЯС.
А ЧУВСТВАТА от подскачащите митинги са ми известни. И ОКОЛО ТИЯ ЧУВСТВА се гради цялата ти "теория". Признай си, че си подскачал. А се подскача не от мисли, а от ЧУВСТВА.
ПП: Наложи ми се през 2004г да направя дипломната работа на закъсала студентка на тема за "Капиталовата адекватност" на банките, та прочетох и два АМЕРИКАНСКИ учебника, преведени от "Отворено общество", и още толкова друга икономическа литература, и нещичко от знаменития АМЕРИКАНСКИЯ НОБЕЛИСТ Леонтиев, когото Венци не може да не знае...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Естествено е , че за теб винаги и за всичко е виновен социализмът
21.06.2018 11:25
Само дето практиката му като управление е едва на век. Преди него не е имало корупция, разврат, войни...Всичко това ни го донесе октомври 17та. Това , Зола, Драйзер, Ремарк са драскачи клеветници-истината я знаят само гет и гетманс.
Говориш пълни дивотии. Натрупването на капитала винаги е било хищническо грабене. Мечтата на капиталиста е била винаги всички държавни поръчки да са негови. Преди петнадесетина години падна цял новопостроен комплекс в Истанбул, при не до там сериозен трус-там соц никога не е имало. Центъра на София при 4-5 по рихтер е на земята . Зданията в голямата си част са гредоред-тоест стените носещи. Жилищата на партера и първите етажи се изкормиха, направиха се витрини и стоят на Магия сградите. Вдигна се доста шум за затрупаните две момичета при "ремонта "
на подобен обект на "Алабин"...И за това сигурно е и ще бъде виновен соца.

Иначе баща ти ти е говорил верни неща, но не го редактирай моля във внушенията.
Да от строителството най-лесно може да се отклоняват средства и материали. Отклонявали са се

и преди, но как и защо. Строителството е колективна професия и там удар сам не можеш да направиш. Трябва ти счетоводител, икономист, снабдител, инженер-разбира се като ръководни позиции. При соца , все един от споменатите ще е ченге. От тук на там какво да говорим?
А средства се отклоняваха. Ще дам пример с НДК. Дялът на моя комбинат в тази баница/ НДК си беше баница от всякъде/ бе нулевия цикъл-някъде около 100млн лв/а това бяха огромни пари/ По проект Временото строителдтво/това което ще се събори или изнесе след строежа/ по принцип е около 3% като цена от строежа , а при форсмажорни обстоятелства/срокове, голо поле, лоши атмосверни условия/ може да стигне до 5%. Тоест 5 млн лева.
По проект трябвашеда се построят тоалетни, бани, столови, бунгала или фургони климатизирани...
Разбира се много малко от това се направи/набързо сковани клозети, вода от няколко маркуча, стари фургони и хранене кой къде намери да се сбута.
Парите и материалите обаче бяха отчетени като вложени. И те бяха вложени в почивна станция разкошна почивна станция за повечето от тези които бяха притеснени по време на строежа. Ето там е разликата. Инвеститорския , счетоводния, народния контрол-всички бяха наясно с тези врътки, а и не е трудно да се открият-станцията след година, две излиза наяве. Е, да кажем обороткаджийката/финансов инспектор/ може да спомене , че и се е развалила пералнята , че няма къде да отиде на почивка с детето си...Пералнята и се купува/ и се зачислява например в същата почивна станция/ , карта за почивка и се дава безплатна. Може да се оплаче дори , че съпругът и от тези мачове съвсем я е забравил-е сещаш се ти тогава...Това обаче са дреболии. В соца вървеше бакшиша, но корупцията бе невъзможна. Славков бе на крачка от затвора в БНТ, Янчо Таков влезе. Син на друг член на политбюро /няма да споменавам името му защото не се направи като Яно , едва ли не репресиран/ също влезе. Генерал от УБО -лежа и го разжалваха. И този генерал бе от Чавдар, бе близък на Живков. Излежа си всичко. Генерал Анев, който искаше общо взето главата на Живков , на третата година бе помилван , а и Живков го устрои като зам генерален на Родопа.
Усещаш ли разликата-опит за военен преврат и помилване , и устройване. Кражба -никаква милост

Ще завърша със следния пример. Правехме овцекомплекс за половин милион овце в с Дръмша-край Сливница-направо градче за овце. На втората година след ликвидационните съвети от изграденото останаха развалини-разбито и разграбено. Само СМР то бяха към 70млн-около 400млн днешни. Предполагам, че апаратура и инсталации , транспорт са още толкова. Днес това го няма-пътят до това гробище на демокрацията обаче почти не е мръднал.
Партийно поръчение ми беше този обект и поне два пъти в седмицата бях там. Преди това бях и на малките реактори на Козлодуй. Тоест ние необразованите, грозните и бедните комунета строехме , та вие красивите , образованите и богатите гочета да се развихрите в рушенето.

get написа:
vencivaleri1951 написа:

На живо...

vaquero написа:
Крадат бе, бате ВВ, крадат от материалите. Прав си. Крадат и лъжат. Едното върви с другото. А количеството на валежите е подробност. Нас и малко ни затруднява.



... крадат и дерат?
- Ами те са все деца на другари-ата бре Венци - които ти като Ал. Матросов защитаваш?

- Вие не можете ли да разберете - България е СОЦИАЛИСТИЧЕСКА-пост държава! И като такава СЪЗДАВАЩА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БЛАГОПРИЯТНИ УСЛОВИЯ ДА СЕ КРАДЕ И ДЕРЕ ... по най-различни схеми, проверени още от "онова време"!
- Баща ми бе по образование пътен-инженер ... думите му бяха:
НАЙ-ГОЛЯМО КРАДЕНЕ - СЕ ИЗВЪРШВА В ПЪТНОТО СТРОИТЕЛСТВО ... ако не се спазват технологични изисквания и обектите са ръководят от безсъвестни хора!

- Трасетата улягат, асфалта се напуква и пропада ... всичко това е в резултат на посочените по-горе ТРИ НЕЩА - социализъм + "народна власт" + голЕмо крадене :))) от хората С ВЛАСТ!
цитирай
16. get - Само дето практиката му като упр...
21.06.2018 11:34
vencivaleri1951 написа:
Само дето практиката му като управление е едва на век. Преди него не е имало корупция, разврат, войни...Всичко това ни го донесе октомври 17та. Това , Зола, Драйзер, Ремарк са драскачи клеветници-истината я знаят само гет и гетманс.
Говориш пълни дивотии. Натрупването на капитала винаги е било хищническо грабене. Мечтата на капиталиста е била винаги всички държавни поръчки да са негови. Преди петнадесетина години падна цял новопостроен комплекс в Истанбул, при не до там сериозен трус-там соц никога не е имало. Центъра на София при 4-5 по рихтер е на земята . Зданията в голямата си част са гредоред-тоест стените носещи. Жилищата на партера и първите етажи се изкормиха, направиха се витрини и стоят на Магия сградите. Вдигна се доста шум за затрупаните две момичета при "ремонта "
на подобен обект на "Алабин"...И за това сигурно е и ще бъде виновен соца.

Иначе баща ти ти е говорил верни неща, но не го редактирай моля във внушенията.
Да от строителството най-лесно може да се отклоняват средства и материали. Отклонявали са се

get написа:
vencivaleri1951 написа:

На живо...

[quote=vaquero]Крадат бе, бате ВВ, крадат от материалите. Прав си. Крадат и лъжат. Едното върви с другото. А количеството на валежите е подробност.



... крадат и дерат?
- Ами те са все деца на другари-ата бре Венци - които ти като Ал. Матросов защитаваш?
...

- Трасетата улягат, асфалта се напуква и пропада ... всичко това е в резултат на посочените по-горе ТРИ НЕЩА - социализъм + "народна власт" + голЕмо крадене :))) от хората С ВЛАСТ!


- Отгавярам И НА ДВАМА ВИ ... "марксистите" коментиращи ПРЕВЪЗХОДСТВОТО НА "СОЦИАЛИЗМА" :)))

- Още МАРКС - предупреждава ... АКО В ДЪРЖАВАТА - където се прави "социална революция" НЯМА(!!!) СЪОТВЕТНО НАСТЪПИЛИ У-С-Л-О-В-И-Я(!) в БАЗАТА:
- производителни сили и ...
- производствени отношения - ЩЕ НАСТЪПИ ДИКТАТУРА(!) - а в резултат ->> СЪЗДАВАНЕ НА НОМЕНКЛАТУРНА ПОЛИТИКО-ИКОНОМИЧЕСКА ВЪРХУШКА!
- Резултата Е, НИКАКВА РАЗЛИКА М/У ... диктатура "КАПИТИЛИСТИЧЕСКА" или "СОЦИАЛИСТИЧЕСКА"!?
Това ТВЪРДЕНИЕ на МАРКС не само се оправдава, НО И ПОТВЪРЖДАВА от ЖИВОТА И мислители/автори писали по въпроса ... ОЩЕ ПРЕЗ 60-те години ЕДИН МАРКСИСТ Милован Джилас ... един социолог Александър Зиновиев ... списъка с имената мога да го продължа ... но ще завърша с ИЗКАЗВАНЕТО на един ИКОНОМИСТ - Който обяснявайки СЪЩНОСТНОТО ПРИ СОЦИАЛИЗМА - е озглавил произведението си "Пътя към робството" - Защо ли?

- Накратко СОЦИАЛИЗМА СЪЩЕСТВУВА - докато НА МАТЕРИАЛНО УСПЕЛИТЕ ХОРА - НЕ ИМ СЕ ОТНЕМЕ БОГАТСТВОТО - СЛЕД КОЕТО социализма ЗАГНИВА и ПОГИВА!
- За да си ОБЯСНИТЕ ТОЗИ ПАРАДОКС - следва да четете не само Полит-икономия(Макро-икономика ?) но и социология, социална психология, политология и гео-политика + ИСТОРИЯ?

- Венци ПО ВРЕМЕТО НА ГОЧЕ ПЪРВАНОВ - кога бе президент. Във Варна "реиновираха" една от централните градски улици - КОЯТО ТОЙ В ТЪРЖЕСТВЕНА ОБСТАНОВКА СЛЕДВАШЕ ДА ОТКРИЕ.
- Не щеш ли ... заваля дъжд и тя се обърна на "венециански канал" - причината за това се оказа БАНАЛНА?
- ПЛАНИРАЩИТЕ и СТРОИТЕЛИТЕ ЗАБЕЛЕЖИ? Не бяха предвидили/планирали - да се изгради и канализационната инфраструктура - а само пътно-наземната ... последва "бедствието" :)))!
- Сегашните УПРАВЛЯВАЩИ - не са по-различни - а от същото котило-комунистическо ... от което сме се пръкнали и ти, и аз, и кАмуниста-инджилер Крум "дъновист"-а ... и Боко "Банкянската тиква" с помощник В ГРАБЕЖА, внучката на социалистическият министър ПАВЛОВ, госпожа-другарката Лилето Павлова :)))!
- Такъв парадоксален - като с улицата-венециански канал В НОРМАЛНА ДЪРЖАВА НЯМА КАК ДА СЕ СЛУЧИ - може да се случи в ДЪРЖАВА ... С ПОСТ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ХАРАКТЕР - каквато е и България :((( !

П.П.
- А специално НА КРУМЧО ОТГОВАРЯМ - няма БЯС а само хладен разум и познаване на нещата ПРИ МЕН!
- Защото ДОКАТО ДВЕТЕ СТАДА - "червено" и "синьо" по сценарий написан ОТ УПРАВЛЯВАЩАТА ПАРТИЙНА-НОМЕНКЛАТУРА СЕ НАДВИКВАХТЕ//НАДБЛЕЙВАХТЕ :))) ПО ПЛОЩАДИТЕ ... аз стоях между двете СТАДА и ПСУВАХ - защото ВИЖДАХ: КАК ПОЛИТИЧЕСКАТА ВЪРХУШКА СИ ИГРАЕ С ПРОСТОТИЯТА И ПРИМИТИВНИТЕ ВИ СТАДНИ ЧУВСТВА - противопоставяйки ви ЕДНИ НА ДРУГИ ... Защо и от Кого бе измислено цялото това ТЕАТРО - мога да ви обясня в отделен ПОСТ! :)))
цитирай
17. get - До 15. vencivaleri1951 - Венценосний Валерий - ПРИМЕРИТЕ ТИ СА НЕ-АДЕКВАТНИ ... както и ти ... ?
21.06.2018 12:14
... НОМЕНКЛАТУРНОТО ЧЕДО ... или както "конституционният съдия" Г. Марков - обича да се изтъква - роден в дантелени пелени със сребърна лъжичка в устата :))) !
vencivaleri1951 написа:

... Ще завърша със следния пример. Правехме овцекомплекс за половин милион овце в с Дръмша-край Сливница-направо градче за овце. На втората година след ликвидационните съвети от изграденото останаха развалини-разбито и разграбено. Само СМР то бяха към 70млн-около 400млн днешни. Предполагам, че апаратура и инсталации , транспорт са още толкова. Днес това го няма-пътят до това гробище на демокрацията обаче почти не е мръднал.
Партийно поръчение ми беше този обект и поне два пъти в седмицата бях там. Преди това бях и на малките реактори на Козлодуй. Тоест ние необразованите, грозните и бедните комунета строехме , та вие красивите , образованите и богатите гочета да се развихрите в рушенето.


- За КАКВО МУ Е НА НОМЕНКЛАТУРЧИКА и ВИСШ ПАРТИЕН или ИНЖЕНЕРЕН УПРАВЛЕНЕЦ - ДА КРАДЕ, след като ВСИЧКО МУ СЕ ПОДНАСЯШЕ НА ТЕПСИЯ - по силата на ПРИВЕЛИГИРОВАНАТО МУ ОБЩЕСТВЕНО + ИМУЩЕСТВЕНО ПОЛОЖЕНИЕ!
- Поради което НЯМА РАЗЛИКА ПРИ "КАПИТАЛИСТИЧЕСКИЯ" или "СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ" ... Забележи? - ВЛАСТОВИ МОНОПОЛ!!

И при двата "СТРОЯ" :))) - ИМАМЕ УРАВНЕНИЕ ОТ ВИДА?
А/
капитал + власт = монопол//КАТИПАЛИСТИЧЕСКИ//
Б/
власт + капитал = монопол //СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ :))) - Аз разлика в "уравнението" НЕ ВИЖДАМ ... А вие?


цитирай
18. vencivaleri1951 - Разговорът става паразитен
21.06.2018 13:22
И както в повечето случаи , ти го превръщаш в такъв. За каквото и да се говори , ти като Мирча Кришан го докарваш до краставицата-в случая социализма е виновен.

Разликата между управлението на социалистически и капиталистически конгломерат е в управлението на разпределението и преразпределението, а не в самото управление на производствените и финансовите отношения. Тоест в достъпа до обществените фондове. Това обаче е дълга приказка и не за преднамерен опонент.
Ще завърша с въпрос Как така не протече нито една станция проектирана и построена през времето когато управляваше Живков и защо протече всяка трета проектирана и построена след това. Ще припомня, че проектантът и строителят Метрополитен е един и същ-и тогава и сега. Какво и защо се промениха нещата?


get написа:
... НОМЕНКЛАТУРНОТО ЧЕДО ... или както "конституционният съдия" Г. Марков - обича да се изтъква - роден в дантелени пелени със сребърна лъжичка в устата :))) !
vencivaleri1951 написа:

... Ще завърша със следния пример. Правехме овцекомплекс за половин милион овце в с Дръмша-край Сливница-направо градче за овце. На втората година след ликвидационните съвети от изграденото останаха развалини-разбито и разграбено. Само СМР то бяха към 70млн-около 400млн днешни. Предполагам, че апаратура и инсталации , транспорт са още толкова. Днес това го няма-пътят до това гробище на демокрацията обаче почти не е мръднал.
Партийно поръчение ми беше този обект и поне два пъти в седмицата бях там. Преди това бях и на малките реактори на Козлодуй. Тоест ние необразованите, грозните и бедните комунета строехме , та вие красивите , образованите и богатите гочета да се развихрите в рушенето.


- За КАКВО МУ Е НА НОМЕНКЛАТУРЧИКА и ВИСШ ПАРТИЕН или ИНЖЕНЕРЕН УПРАВЛЕНЕЦ - ДА КРАДЕ, след като ВСИЧКО МУ СЕ ПОДНАСЯШЕ НА ТЕПСИЯ - по силата на ПРИВЕЛИГИРОВАНАТО МУ ОБЩЕСТВЕНО + ИМУЩЕСТВЕНО ПОЛОЖЕНИЕ!
- Поради което НЯМА РАЗЛИКА ПРИ "КАПИТАЛИСТИЧЕСКИЯ" или "СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ" ... Забележи? - ВЛАСТОВИ МОНОПОЛ!!

И при двата "СТРОЯ" :))) - ИМАМЕ УРАВНЕНИЕ ОТ ВИДА?
А/
капитал + власт = монопол//КАТИПАЛИСТИЧЕСКИ//
Б/
власт + капитал = монопол //СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ :))) - Аз разлика в "уравнението" НЕ ВИЖДАМ ... А вие?


цитирай
19. getmans1 - Тъй ще е, и хак да ти е като не отгов...
21.06.2018 13:40
Тъй ще е, и хак да ти е като не отговаряш на конкретни въпроси.
Пък и вода до релсите е имало, факт. И причини сигурно си има но и ти вероятно не си сигурен за туй което говориш. Една жена каза иначе забрави шараните в Аспарухово. Сигурно там всичко беше открито.
цитирай
20. get - До 18. vencivaleri1951 - Значи СЛЕД КАТО НИ СВЪРШАТ АРГУМЕНТИТЕ ... личността на опонента ... ?
21.06.2018 14:13
vencivaleri1951 написа:
Разговорът става паразитен
И както в повечето случаи , ти го превръщаш в такъв. За каквото и да се говори , ти като Мирча Кришан го докарваш до краставицата-в случая социализма е виновен.

Разликата между управлението на социалистически и капиталистически конгломерат е в управлението на разпределението и преразпределението, а не в самото управление на производствените и финансовите отношения. Тоест в достъпа до обществените фондове. Това обаче е дълга приказка и не за преднамерен опонент.
Ще завърша с въпрос Как така не протече нито една станция проектирана и построена през времето когато управляваше Живков и защо протече всяка трета проектирана и построена след това.


... ползваме КАТО АРГУМЕНТГАЦИЯ?

- Не ме въвличай в ТЕМИ - нямащи пряко ОТНОШЕНИЕ КЪМ СЪЩЕСТВЕНОТО ?!!

А то се състои в едно изречение?!

>>БЕ ЛИ СОЦИАЛИЗМА РЕАЛЕН ОБЩЕСТВЕНО-ИКОНОМИЧЕСКИ СТРОЙ ... или едно ИЗКУСТВЕНО ПОРАДИ КАПРИЗИТЕ НА СЪДБАТА с-л-у-ч-и-л-о се - ПОЛИТИЧЕСКО-ДЪРЖАВНО ФОРМИРОВАНИЕ?<< ???

За разлика от теб ЗНАЕЩИЯ КОГА СА ... И КОГА, НЕ ТЕКЛИ ПОКРИВИТЕ ?
Аз съм учил, ЧЕ СЛЕД 1985 год. КОМУНИСТИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВО ВЕЧЕ ЩЕ Е ПОБЕДИЛО В ... - а познай къде, В КОЯ СТРАНА?
- И според ПРИНЦИПИТЕ НА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА БЛАГАТА ... всеки един член на това общество ЗАБЕЛЕЖИ?
- ЩЕ ВЗЕМА СПОРЕД НУЖДИТЕ - ЩЕ СЕ ТРУДИ СПОРЕД СПОСОБНОСТИТЕ :))) !
- Де го туй ОБЩЕСТВО ВЕНЦИ ... или НЯКОИ ОТ ВАС СИ(ви) ГО ПОСТРОИХА - като в един руски виц от времето на Брежнев - Знаеш ли го?
цитирай
21. born - Фрапираща новина !
21.06.2018 14:36
От Делиормана изявеният МетроСпециалист Гетю видя нивото на водата до релсите на метрополитена !
Това и Ванга не можеше да го прави !
Ето до какви висоти води близкото кандидатприятелство с Първите у блого !
цитирай
22. getmans1 - https://www.dnes.bg/world/2017/07/10/zatvoriha-stancii-v-metroto-v-parij-zaradi-navodneniia.346864
21.06.2018 17:31
Ех, ако франсетата знаеха какви метростроители имало едно време в соц Бг-то.
цитирай
23. getmans1 - https://www.24chasa.bg/novini/article/6919521
21.06.2018 17:42
... „. А ако водата беше стигнала до релсите???“

Ха-ха-ха, ама, че въпрос на въпросите!!!



born написа:
От Делиормана изявеният МетроСпециалист Гетю видя нивото на водата до релсите на метрополитена !
Това и Ванга не можеше да го прави !
Ето до какви висоти води близкото кандидатприятелство с Първите у блого !

цитирай
24. get - До getmans1//23-ти - ЗАБЕЛЕЖИ НЕЩО ДРУГО АРКАДАШ ... Синхрона в градското бюро на БСП във връзка наводнението и ... ?
21.06.2018 18:40
... изводите на наш Венци :))) !?

Цитат от съобщение в столичният печат ... за наводненото метро:

"Много от гражданите се включиха в публикуването на снимки и клипове от наводнените подлези и метростанции, като имаше и много подигравки към общината. Градският съвет на БСП пък поиска Фандъкова да се оттегли от поста кмет, "ако не може да докаже, че може да се справи с такава ситуация", и кръстиха "бурята" на нейно име.

getmans1 написа:
... „. А ако водата беше стигнала до релсите???“

Ха-ха-ха, ама, че въпрос на въпросите!!!

born написа:
От Делиормана изявеният МетроСпециалист Гетю видя нивото на водата до релсите на метрополитена !
Това и Ванга не можеше да го прави !
Ето до какви висоти води близкото кандидатприятелство с Първите у блого !




- Венци, Венци-и-и - Бае ти Тодора АКО НЕ БЕ ПРЕЗ 80-те години на миналият век НАЛИВАЛ СРЕДСТВА ДА ПРАВИ НА СОФИЯ П-Р-И-С-Т-А-Н-И-Щ-Е по внушение на приятеля му бавареца Фр. Й. Щраус - СЪФИЯ НЯМАШЕ ДА Е НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ В МОМЕНТА!

- Наместо да БЕ КОПАЛ ПЛАВАТЕЛНИ КАНАЛИ ... да бе дал тези НАРОДНИ ПАРИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИЯТА НА СОФИЯ ... Голямото Село - което ПОДЯЖДА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ!!

- Защото КАЗВАШ - "плашейки" ни :))):
vencivaleri1951 написа:

И кой ще плаща-ами тези които плащат и ще плащат и покривните конструкции на метростанциите. Ще чуете онези с титлите, умните и красивите да Ви казват, че строителят безплатно ще си оправи безобразията. Само , че Метополитен е държавна фирма и ще плаща държавата значи. Е , не всички-само онези с гайдите...


- Ама НЕ СЕ СЕЩАШ ЧЕ МЕТРОТО ВИ ГО С-Т-Р-О-И НАРОДА НА Ц-Я-Л-А БЪЛГАРИЯ ... не само този от София!?
- Купувайте си ботуши и шушони Венци - защото СТЕ СЕЛЯНИ ... ако и претенциите ви на СТОЛИЧАНИ!
- Знам, че звучи зло-радо ... ама с основание - Защото русофилското ти сърчице - не ти даде ДА КОМЕНТИРАШ ТОВА КОЕТО ТИ ПИША?
get написа:

- Венци АРГУМЕНТА ТИ С 50 литра във Варна е "греда" ... откакто почна Световното във Варна не е валяло - няма да вали ДОКАТО НЕ СВЪРШИ!

- СМЯТАШ ЛИ, ЧЕ СЛУЧАЙНО СЪМ ГО НАПИСАЛ? АЗ ПРЕДНАМЕРЕНИЯТ ОПОНЕНТ :))) !
- Както ме квалифицираш ... и се "обосноваваш" - Защо нямало да коментираш ... приликите и разликите м/у "капитализма" и "социализЪма" ?
vencivaleri1951 написа:

в достъпа до обществените фондове. Това обаче е дълга приказка и не за преднамерен опонент.


:)))) ! Сме-Е-ех!!!
цитирай
25. vencivaleri1951 - Ха...Джандар,
22.06.2018 06:15
Ти ме бъркаш с някогашните си подопечни. Откъде реши, че съм длъжен да" клеча " нон-стоп пред компа в разтовор за несъстоятелността на Русия и левичарството, за моите нищожни битие и съзнание

За селото: От там е тръгнала цивилизацията . Първо

е било селото, после са се появили джандарите.

А иначе родовата ми връзка със селото имам само от едната баба-тогава село около Ниш, днес квартал на града. Баща ми се е родил на село, но защото дядо е изселен от София-баба е била бременна с него. За тези по майчина линия-и баба и дядо са родени в София. Дядо беше счетоводител, а преди 9ти е бил и прокурист на "Орел" Баба е колежанка. Впрочем изселения ми дядо е Австрийски възпитаник/техникум след войната/ , а е работил и като учител Хайде порови се сега ти в своето родословие и сравнявай. И внимавай да не пропаднеш в някоя дупка на безпроблемна Варна


get написа:
... изводите на наш Венци :))) !?

Цитат от съобщение в столичният печат ... за наводненото метро:

"Много от гражданите се включиха в публикуването на снимки и клипове от наводнените подлези и метростанции, като имаше и много подигравки към общината. Градският съвет на БСП пък поиска Фандъкова да се оттегли от поста кмет, "ако не може да докаже, че може да се справи с такава ситуация", и кръстиха "бурята" на нейно име.

getmans1 написа:
... „. А ако водата беше стигнала до релсите???“

Ха-ха-ха, ама, че въпрос на въпросите!!!

[quote=born]От Делиормана изявеният МетроСпециалист Гетю видя нивото на водата до релсите на метрополитена !
Това и Ванга не можеше да го прави !
Ето до какви висоти води близкото кандидатприятелство с Първите у блого !




- Венци, Венци-и-и - Бае ти Тодора АКО НЕ БЕ ПРЕЗ 80-те години на миналият век НАЛИВАЛ СРЕДСТВА ДА ПРАВИ НА СОФИЯ П-Р-И-С-Т-А-Н-И-Щ-Е по внушение на приятеля му бавареца Фр. Й. Щраус - СЪФИЯ НЯМАШЕ ДА Е НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ В МОМЕНТА!

- Наместо да БЕ КОПАЛ ПЛАВАТЕЛНИ КАНАЛИ ... да бе дал тези НАРОДНИ ПАРИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИЯТА НА СОФИЯ ... Голямото Село - което ПОДЯЖДА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ!!

- Защото КАЗВАШ - "плашейки" ни :))):
vencivaleri1951 написа:

И кой ще плаща-ами тези които плащат и ще плащат и покривните конструкции на метростанциите. Ще чуете онези с титлите, умните и красивите да Ви казват, че строителят безплатно ще си оправи безобразията. Само , че Метополитен е държавна фирма и ще плаща държавата значи. Е , не всички-само онези с гайдите...


- Ама НЕ СЕ СЕЩАШ ЧЕ МЕТРОТО ВИ ГО С-Т-Р-О-И НАРОДА НА Ц-Я-Л-А БЪЛГАРИЯ ... не само този от София!?
- Купувайте си ботуши и шушони Венци - защото СТЕ СЕЛЯНИ ... ако и претенциите ви на СТОЛИЧАНИ!
- Знам, че звучи зло-радо ... ама с основание - Защото русофилското ти сърчице - не ти даде ДА КОМЕНТИРАШ ТОВА КОЕТО ТИ ПИША?
[quote=get]
- Венци АРГУМЕНТА ТИ С 50 литра във Варна е "греда" ... откакто почна Световното във Варна не е валяло -
цитирай
26. get - Ти ме бъркаш с някогашните си под...
22.06.2018 07:53
vencivaleri1951 написа:
Ха джандар!
Ти ме бъркаш с някогашните си подопечни. Откъде реши, че съм длъжен да" клеча " нон-стоп пред компа в разтовор за несъстоятелността на Русия и левичарството, за моите нищожни битие и съзнание

За селото: От там е тръгнала цивилизацията . Първо

е било селото, после са се появили джандарите.

А иначе родовата ми връзка със селото имам само от едната баба-тогава село около Ниш, днес квартал на града. Баща ми се е родил на село, но защото дядо е изселен от София-баба е била бременна с него. За тези по майчина линия-и баба и дядо са родени в София. Дядо беше счетоводител, а преди 9ти е бил и прокурист на "Орел" Баба е колежанка. Впрочем изселения ми дядо е Австрийски възпитаник/техникум след войната/ , а е работил и като учител Хайде порови се сега ти в своето родословие и сравнявай. И внимавай да не пропадне ....


Венци,
Циви(лизация/зованост) иде от "civitas" тоест, живея- жител на град от там и нашенското "гражданин", то пък идващо от ограда-укрепено място!
Второ: За теб БАБА ТИ ОТ НИШ - БИЛА СРЪБКИНЯ!?
За мен населението от "турлашката" етнографско-езикова общност СА БЪЛГАРИ - за теб "прави сърби"?!
-Защо е така?
Защото ЛЮБИМАТА ТИ РУСИЯ ГИ НАПРАВИ ТАКИВА - ПОДАРЯВАЙКИ НЕОСНОВАТЕЛНО, БЪЛГАРСКОТО ПОМОРАВИЕ, на Сърбия!

Същото се отнася и ДО ВЪЗПИТАНОТО У ТЕБ ЧУВСТВО НА КЬОРАВА ЛЮБОВ И сляпо ПРЕКЛОНЕНИЕ пред РУСИЯТА - ПРИСЪЩО ЗА ВСЕКИ ПРАВОВЕРЕН КОМУНИСТ !

Та в заключение, явно МАЛКО СА ТОРМОЗИЛИ МИЛИЦИОНЕРСКИТЕ-ДЖЕЛАТИ, БАЩА ТИ сръбски "комунисто-фашист" щом е възпитал от теб един ЧУЖДОФИЛ - а не БЪЛГАРИН-РОДОЛЮБЕЦ ... знаеш на такива КАК ИМ ВИКАМ?!

Така, че не Аз а Ти си предубеден - поради това й неподготвен да влезеш в спор - доказвайки ПРЕДИМСТВАТА НА СОЦИАЛИЗъМА - пред тези на ПАЗАРНОТО ОБЩЕСТВО?
Здрав да си! ... за ум, да ти пожелавам, вече ти е късно - ще прощаваш!?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Простено да ти е
22.06.2018 16:16
Оправял съм и оправям се и с малкото ум който имам. За здравето благодаря

Имам чувството , че ти си пристрастен към мрежата. Пишеш заради самото писане и дори не помниш за какво е ставало въпрос на дума в началото на разговора. Аз казах , че има голяма разлика между монополите при социализма и при капитализма, но е дълга приказката , а ще допълня, че не е и това формата. Да , аз съм убеден , че социалната/социалистическата/ държава е с по добра прогноза
от либералната и това го доказват днес всички държави със социалистическо разпределение и преразпределение. По дефиниция са такива , тези които преразпределят над 50% от БВП-Скандинавието, Канада, Австралия, Нова Зеландия-японците и те на там вървят...Това са в известна степен регулирани икономики и Слава Богу.
Иначе въобще не е ставало дума за предимства.
Темата изначално беше за безхаберието и корупцията във властта след промените заради които ставаме жертви след всеки по обилен дъжд. И тук влизат всички управлявали. То метрото се правеше и по времето на Станишев и на Виденов...
И защо винаги трябва да спориш за очевидни неща. Ето чета за пропадане в центъра на Варна. Защо?
Ами подкопали са при строежа без да укрепят. Кой и защо го позволи Къде е контрола-в проекта не е било така. Морската градина беше повод да Ви завиждат...Какво правите с нея? Бай Тодор и Маркс ли са Ви виновни. Не знам какъв криминалист си, но се ловиш на фейкове и при това елементарни. Каналът около София бе спрян от Живков, а не започнат. Започва се при Червенков

get написа:
vencivaleri1951 написа:
Ха джандар!
Ти ме бъркаш с някогашните си подопечни. Откъде реши, че съм длъжен да" клеча " нон-стоп пред компа в разтовор за несъстоятелността на Русия и левичарството, за моите нищожни битие и съзнание

За селото: От там е тръгнала цивилизацията . Първо

е било селото, после са се появили джандарите.

А иначе родовата ми връзка със селото имам само от едната баба-тогава село около Ниш, днес квартал на града. Баща ми се е родил на село, но защото дядо е изселен от София-баба е била бременна с него. За тези по майчина линия-и баба и дядо са родени в София. Дядо беше счетоводител, а преди 9ти е бил и прокурист на "Орел" Баба е колежанка. Впрочем изселения ми дядо е Австрийски възпитаник/техникум след войната/ , а е работил и като учител Хайде порови се сега ти в своето родословие и сравнявай. И внимавай да не пропадне ....


Венци,
Циви(лизация/зованост) иде от "civitas" тоест, живея- жител на град от там и нашенското "гражданин", то пък идващо от ограда-укрепено място!
Второ: За теб БАБА ТИ ОТ НИШ - БИЛА СРЪБКИНЯ!?
За мен населението от "турлашката" етнографско-езикова общност СА БЪЛГАРИ - за теб "прави сърби"?!
-Защо е така?
Защото ЛЮБИМАТА ТИ РУСИЯ ГИ НАПРАВИ ТАКИВА - ПОДАРЯВАЙКИ НЕОСНОВАТЕЛНО, БЪЛГАРСКОТО ПОМОРАВИЕ, на Сърбия!

Същото се отнася и ДО ВЪЗПИТАНОТО У ТЕБ ЧУВСТВО НА КЬОРАВА ЛЮБОВ И сляпо ПРЕКЛОНЕНИЕ пред РУСИЯТА - ПРИСЪЩО ЗА ВСЕКИ ПРАВОВЕРЕН КОМУНИСТ !

Та в заключение, явно МАЛКО СА ТОРМОЗИЛИ МИЛИЦИОНЕРСКИТЕ-ДЖЕЛАТИ, БАЩА ТИ сръбски "комунисто-фашист" щом е възпитал от теб един ЧУЖДОФИЛ - а не БЪЛГАРИН-РОДОЛЮБЕЦ ... знаеш на такива КАК ИМ ВИКАМ?!

Така, че не Аз а Ти си предубеден - поради това й неподготвен да влезеш в спор - доказвайки ПРЕДИМСТВАТА НА СОЦИАЛИЗъМА - пред тези на ПАЗАРНОТО ОБЩЕСТВО?
Здрав да си! ... за ум, да ти пожелавам, вече ти е късно - ще прощаваш!?

цитирай
28. get - @ 27. vencivaleri1951: "Пишеш заради самото писане и дори не помниш ... " - Помня, ПОМНЯ КАТО СЛОН :))) !
23.06.2018 10:41
... и НЕПРАВДАТА преследвам - ДОРИ ТОГАВА - когато тези КОИТО Я ИЗВЪРШИХА - ВЕЧЕ са забравили, че са я сторили ... ОТ ДЖАНДАРЛЪКА МИ Е ОСТАНАЛО!
- За мен ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА ИЗВЪРШЕНИ СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ и НАРОДА Й - давност нямат!
vencivaleri1951 написа:

Оправял съм и оправям се и с малкото ум който имам. За здравето благодаря

... не помниш за какво е ставало въпрос на дума в началото на разговора. Аз казах , че има голяма разлика между монополите при социализма и при капитализма, но е дълга приказката , а ще допълня, че не е и това формата.


Казваш?
vencivaleri1951 написа:

Оправял съм и оправям се и с малкото ум който имам. За здравето благодаря

Имам чувството , че ти си пристрастен към мрежата. Пишеш заради самото писане и ...
...
Аз казах , че има голяма разлика между монополите при социализма и при капитализма ...


- Няма - КАКВАТО ТИ СЕ ИСКА - ДА ИМА РАЗЛИКА! ... при МОНОПОЛА; МОНОПОЛА социалистически или капиталистически си е монопол!
- Както и при "капитализма", така и при това, което си въобразяваш, че е "социализъм"!
- Показах - изведох ти го в "уравнения" - "не ги разбра" - защото са ти НЕУДОБНИ!
- Пак казвам - дали ще е олигопола или/и политическия монопол ПРИ КАПИТАЛИЗМА ... или подобното ДЪРЖАВЕН КАПИТАЛИЗЪМ при "социализма" - ТОВА Е СЛЕДСТВИЕ-ФУНКЦИЯ ... на това нещо, под което се разбира МОНОПОЛ:
а) пазарно-стопански=капиталов-управленски >> КАПИТАЛИЗЪМ
б) управленско-стопански=управленски-капиталов >> СОЦИАЛИЗЪМ**държавен-КАПИТАЛИЗЪМ ... ДАЛИ ЩЕ ИМАМЕ ТОТАЛЕН ВЛАСТОВИ МОНОПОЛ ... на икономически(капиталисти) или политически(НА социалисти) ЛЮДЕ ... МОНОПОЛА Е МОНОПОЛ!!
- КАЗАНО ПО ДРУГ НАЧИН:
- Дали ще имаме ИКОНОМИЧЕСКА-ОЛИГАРХИЯ(КАПИТАЛИЗЪМ) >>ИЛИ<<ПОЛИТИЧЕСКА ОЛИГАРХИЯ(социализъм) ... СТОЯЩИ НА ВЪРХА НА ВЛАСТОВО-ПОЛИТИЧЕСКАТА ПИРАМИДА ... РАЗЛИКАТА Е Н-И-К-А-К-В-А!!!
Поснявам? Първото в обясненията ми е КАПИТАЛИЗМА ... второто: СОЦИАЛИЗМА - ВСЕ МОНОПОЛ!

- И Венци да те питам ... ? ... защо, като ви свършат РАЗУМНИТЕ АРГУМЕНТИ - преминавате към такива по отношение НЕСЪВЪРШЕНСТВА В ЛИЧНОСТТА НА ОПОНЕНТА ВИ ?!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5048316
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031