Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 16:07 - Калигула -Божествения 2 част
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1961 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 19.06.2018 16:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В първа част Калигула събира част от двора си в храм на Диана, където се показва облечен като богинята и претендиращ че е самата Диана. Верните му хора, прислуга го венцеславят и потвърждават с всеки жест и дума величието му. Калигула по някое време се сеща за баба си Ливия и иска чрез астролога си контакт с нея

КАЛИГУЛА-Постолини искам да говоря с Ливия Постолини-аз съм астролог, а не контактьор, пък и не вярвам в контактьорите Калигула-а познаваш ли контактьори 

ПОСТОЛИНИ-познавам няколко които за повечко сестерции и с Юпитер ще те свържат

КАЛИГУЛѝ-Не ми трябва Юпитер, мога да се свържа с него и сам на ЛС-имам му паролата и ника от жена му. Чух, че си правил контакти по искане на чичо ми Клавдий.

ПОСТОЛИНИ-взех му парите на Пелтека. Искаше да пита майка си Антония дали Месалина му изневерява Калигула...Ха, ха, ха...Да пита мен дъртия пръч, дето иска млада кошута да гали. Щом си взел на чичо парите , ще вземеш и моите, иначе няма да имаш на какво да носиш перуката си. Постолини- ще опитам-на себе си тихо/ то ако Ливия се разговори, всички тук без глави ще останат/. Пали огън, хвърля треви и билки, прави заклинания. След малко Ливия се явявя на облак със сини знамена.

ЛИВИЯ-Постолини, защо ме тревожиш? Днес толкова работа имахме , че съм капнала. Ще кажа две , три приказки и лягам-толкова съм капнала, че няма да ползвам през нощта нито секретаря, нито шофьора-още по малко и двамата.

КАЛИГУЛА -Мила пра/бабо , астрологът по мое желание те извика.

ЛИВИЯ-Я, любимото ми внуче император станало

КАЛИГУЛА -Любимо внуче?

ЛИВИЯ -Ами да. Как мъчеше само котките и кучетата в двора. Вадеше им очите, режеше им ушите. Мислех, че имаш бъдеще

КАЛИГУЛА-Ако погледнеш малко по добре , виждаш император пред себе си

ЛИВИЯ-Император...дръжки. Чатиш нон стоп с богини, прислужници, хетери... Една битка не си провел, един триумф нямаш

КАЛИГУЛА Ама всички се страхуват от мен, никой не ми идва на срещите Ливия- Ами кой идва да се бие с император. Ще отидеш в дома му да се биеш. След като му отрежеш главата , твой е домът барабар с жената , децата и робите Калигула-лесно ти е на теб. По твое време нямаше интернет. Сега срещу мен едни никове. Никой не е реален освен мен.

ЛИВИЯ-А стражата за какво е-особено бившата . Е знам един край морето дето при Тиберий беше стотник на стражата му Гет-Гал. Като умря Тиберий , той нали е умен и интелигентен почна да говори против Тиберий , та да се застрахова от преследване. Така още си говори, макар, че за Тиберий никой не си спомня вече. Та ще го извикаш стотник щего направиш...може и легион да му дадеш и вЕврвай ми като мишки ще излови тези които те дразнят. Те на Тиберий хората са с опит-здраво държеше Рим той "Немаше лабаво"

КАЛИГУЛА -Ще го издирим. А тук в двора от кого да се пазя.

ЛИВИЯ-От всички ще се пазиш. Колко по близо до теб е , по ще се пазиш

КАЛИГУЛА-А ти бабо с какво се занимаваш. 

ЛИВИЯ -Правилният въпрос е , с какво не се занимавам. Тази ороспия Европа всеки ден нови претенции. Сега видите ли Хетеросексуалните да имали еднакви права с другите. Да ги разправя тези на "мъхестата ми...шапка" Нали най-напред я тресна бик. Бил Юпитер...хубаво, ама като бик я взе и въобще нямаше търпение да приема истинския си вид- сцепи я, че после Гален я ши с купища конци. Видиш ли и после и харесват по така мъже. Тези симпатягите , боядисаните, лакираните, с поличките и перата в задниците , не и допадали. Тъкмо направихме закони, в които те да са начело на континента, тя почна с обструкциите. Първо един маджар скочи против тях, после и някакви патриоти и комуняги около Дунава-дето Орфей живееше. Той нали беше хетеросексуален и какво стана-гътна се жена му, а вагханките му видяха сметката. После искат Европа да запазела етнос и култура. И за чий и е на Европа култура, ценности. Култура ти трябва като си беден . Тогава и морал ти трябва. Богат ли си такива лиготии не ти трябват-правят те слаб. Оплакват се че маврите вдигали краката на "дездемоните " А питахте ли "дездемоните " дали им е неприятно...дали за култура и морал мислят като ги възседнат ония. Е някои се дърпат, ама ще свикнат, ако не свикнат "ножето" и чао. Не щат и пари да дават на маврите. Как така няма да дават. Та нали им оправят дезедемоните и правят по качествен етноса им. Европа или ще си седне на задника или ще и го сцепят отново...Само , че Гален го няма вече и много ще страда.

КАЛИГУЛА -Леле бабче, в каква страна живееш само-император да ти завиди 

ЛИВИЯ-То баби , не напразно си любимото ми внуче.-Що не ускоря нещата-е го чичо ти Клавдий ще те замести. Ти с мен да си дойдеш, че скоро ще има избори за шеф на службата ми при Европата. Знаеш ли какъв шеф на Европейската комисия ще излезе от теб? Край 2ра част



Гласувай:
11



1. troina - :))))) Аве, Венценосний писарю...
19.06.2018 17:07
/уруспия.../
това продължение се е получило доста..летливо..
загуби се ефекта, ВВ...
звучи ми..като приспивна песен...за малки калигулчета..
ноо,ако се домъкне и някой мастит Чаршаф..може и да се разбудя..

оставам в захлас,полегнала на една кълка на отоманката..
Юлия Друзила ..
цитирай
2. blackpredator - хох, Венци
19.06.2018 17:15
като гледам в предният постинг за „Ботушчето“,
бая цървули си представят, че са с кончове
сега колко ли четина ще изръсят местните хусаркавали...:)
цитирай
3. vencivaleri1951 - Колкото толкова
19.06.2018 17:40
troina написа:
/уруспия.../
това продължение се е получило доста..летливо..
загуби се ефекта, ВВ...
звучи ми..като приспивна песен...за малки калигулчета..
ноо,ако се домъкне и някой мастит Чаршаф..може и да се разбудя..

оставам в захлас,полегнала на една кълка на отоманката..
Юлия Друзила ..

цитирай
4. vencivaleri1951 - ами с ароматният пак ще коментират родата ми
19.06.2018 17:41
blackpredator написа:
като гледам в предният постинг за „Ботушчето“,
бая цървули си представят, че са с кончове
сега колко ли четина ще изръсят местните хусаркавали...:)

цитирай
5. vaquero - vencivaleri1951,
19.06.2018 19:44
Отношенията се задълбочават, образите се избистрят. Сюжетът се развива правилно - към подчиняването на капризната Европа. Правилата на художественото творчество допускат героите да не споделят действителната си съдба. Така развръзката ще стане по-интересна и неочаквана.
цитирай
6. theeconomist - Кореш съвсем забрави ролята на Хора....?
20.06.2018 06:36
Ако не дава фон, тия от хора не са хора.......
цитирай
7. vencivaleri1951 - Ама тук
20.06.2018 07:05
theeconomist написа:
Ако не дава фон, тия от хора не са хора.......


главно говореше обожествената Ливия. На нея хор не и трябва, нали е заобиколена от сини знамена-стигат и , а и самата тя е главен хорист , така да се каже-говорител на "правилните и праведните"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5048246
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031