Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2018 13:17 - "Не съм съгласен с теб, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш!"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 10032 Коментари: 54 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
И пак той" Неотменимо човешко право е да бъдеш "крив"

Но това е Волтер-"прашясал" социалист от времето на просвещението, не уредил се

приживе с правото на гроб дори и ако не беше онази "австрийката" да ходотайства за него,

с години щеше да се скита непогребан в карета по подобие на един друг бунтар с

цигулка.

Но австрийката изяде "--ната" и не напразно след това" жоретата " ще и резнат

главата....

И ще ликуват! И как няма да се радват "жоретата" като светът след това ще стане техен-е 

горещите глави ще се поизтрепат първо, да разчистят терена и после идва редът на

суперобразованите вундеркинди-красиви, богати , финни, с интересен живот и с право на 

вето относно публикациите в блог бг.  И ето без позволение взел да анализира някакъв си 

от свитата на Артур за съвремието на жоретата. От к, ъв зор, от къде акъл/като всичкия

акъл е у "жоретата"/...Да си стои там под плочата  заедно с краля или в гората с елфите -

не е вече това неговия свят, не е и на Волтер. Либералната икономика не ще  Волтер и

Русо-иска  "жоретата" да и пригласят. Кой днес ги чете теЯ-днес е важно да си с лаптоп и

микрофон. В тях е силата. И в гей-парадите! И да питам аз, този трол Мерлин дето има 

наглостта да пише без позволение в блога, имало ли е гей-паради в двора на Артур-не е 

имало. За това Артур е под земята, а гейовете безсмъртни. Тръгнали ми с портретчета

на някакъв безсмъртен полк. Е де са тези от портретчетата-при Артур са . Педераслъкът

е еднствен безсмъртен и ние "жоретата" , и от него живеем. Времето е такова, наше е -на 

"жоретата". И синоптичките го видяха, видяха още грабнаха. Грабнаха едно от

"жоретата", не грабнаха дъртофелника от Артурово време Мерлин, не грабнаха Волтер.

Бил Волтер гранД философ-е и за какво му е това гранД, като в Париж не е могъл да 

стъпи даже. Ако се беше борил като нас за гранТ , кеф му Париж, кеф му Брюксел-

"комшулук" от двора си щеше да има с тях. И щеше интересен живот да има скапаняка

му Волтер, ама не Свобода му се приискало-свободно да го цитират. Как да го цитират,

като всеки ред у него е хибриден и лукав. Ето: " Да вярваш в Бог е невъзможно, да не

вярваш е абсурдно" За всеко жоре това е "оксиморон"-като компютър с два мнитора.

К,ъв Бог като има Сорос и к,ва Харта като има  държавен департамент.

Свобода , ама дуки...В скоро време ще пишем само ние в мрежата-жоретата.

Другите в сандъчета с пясък да пишат и то под строг контрол-най добре в стадион.

Нема лабаво, ще възкресиме Пиночет...





Гласувай:
14



1. get - "Не съм съгласен с теб, но ...
27.05.2018 13:32
vencivaleri1951 написа:

"Не съм съгласен с теб, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш!"


- Това в качеството си - не само като произход а и поради идейната насоченост - го твърдите?
цитирай
2. vmir - Това защита на демокрацията от болшевишки позиции ли е,
27.05.2018 13:40
или "обосновка" на болшевизма от демократични позиции?

Ако е първото, демокрацията изключва болшевизма, камо ли да го иска за адвокат, а ако е второто, ще трябва първо да ме убедиш, че законността не стъпва на фундаментални принципи, а на респекта към персонални качества предимно като претенциозност, непочтеност, измамничество, подлост, вероломство, лицемерие жестокост и продажничество.
цитирай
3. apostapostoloff - Що за щуротия е това бе, Вуте?
27.05.2018 13:44
Ти съвсем одъртя и оглупя- нищо не ти се разбира. Става ясно само това, че си левичар и русофилистик.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Не,
27.05.2018 13:52
get написа:
vencivaleri1951 написа:

"Не съм съгласен с теб, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш!"


- Това в качеството си - не само като произход а и поради идейната насоченост - го твърдите?


далеч по елементарно е.

Защитавам правото на Мерлин 69 да може да изказва мнението си в блого , макар то, да се различава често от моето-той меко казано не симпатизира на идеологическите ми
симпатии.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Както написах и на гет
27.05.2018 13:57
vmir написа:
или "обосновка" на болшевизма от демократични позиции?

Ако е първото, демокрацията изключва болшевизма, камо ли да го иска за адвокат, а ако е второто, ще трябва първо да ме убедиш, че законността не стъпва на фундаментални принципи, а на респекта към персонални качества предимно като претенциозност, непочтеност, измамничество, подлост, вероломство, лицемерие жестокост и продажничество.


в случая единствено защитавам правото на Мерлин да ни запознава в блога с мисли и чувства, което Жоро му забранява. На мен пък ми "забранява" да цитирам руски автори, за това почвам да цитирам западни. Знам, че ще дойде ден , когато ще мога да цитирам само него, но за сега се възползвам от това което още не ми е "забранил"
цитирай
6. vencivaleri1951 - Радвай се на младостта си Постоле
27.05.2018 13:59
apostapostoloff написа:
Ти съвсем одъртя и оглупя- нищо не ти се разбира. Става ясно само това, че си левичар и русофилистик.

цитирай
7. get - @ 4. vencivaleri1951 - Прощавай НО НЕ МОГА ДА "ОБХВАНА" словесно-образната (ти) ... ?
27.05.2018 14:06
vencivaleri1951 написа:
get написа:
vencivaleri1951 написа:

"Не съм съгласен с теб, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш!"


- Това в качеството си - не само като произход а и поради идейната насоченост - го твърдите?


далеч по елементарно е.

Защитавам правото на Мерлин 69 да може да изказва мнението си в блого , макар то, да се различава често от моето-той меко казано не симпатизира на идеологическите ми
симпатии.


... философско-еклектична еквИлибристика ... казано по друг начин: пример за апологетика "а ла"Мърлю 69"?

- Наричам го по този начин ПРЕДВИД ПОВЕДЕНИЕТО НЕЧИСТОПЛЪТНО спряво опонентите(му!) при водене на спор, от последният!

По време блатото на застойния брежневски-социализъм ... излезе виц ЗА СЛОНА?

"ЮНЕСКО - типично про-левичарска международна организация(още от тогава) НАЗНАЧИЛА КОНКУРС - За най-добре НАПИСАНА "Енциклопедия за слона" - резултатите били следните?
- американци издават Енциклопедия в един тома със заглавие ВСИЧКО ЗА СЛОНА;
- англичани в два тома - със заглавие: "Нещо за слона";
- Съветската академия на неуките - издава подобна в три-тома - със заглавия: Руският слон преди революцията; Съветския слон по време на социализма и Съветския слон при предстоящото комунистическо общество ... ?
- БАН издава ЧЕТИРИ тома! Първите ПРЕВОД НА РУСКИТЕ ... четвъртият със заглавие: Българският слон, по-малък приятел и брат на СЪВЕТСКИЯ - хобот за хобот през вековете!

- Ти ще кажеш - Кой е спечелил ПЪРВОТО МЯСТО ПО ИЗЧЕРПАТЕЛНОСТ НА ЕНЦИКЛОПЕДИЯТА ЗА СЛОНА?

Забележка:
- Следва да отбележа - что в Сибири НЕГР и слонов Неть ... или, ти как мислиш - ПО ВЪПРОСА ? :))) !
цитирай
8. musicgirl81 - Дори не се наемам да преброя колко пъти е споменато името Жорово. ;););)
27.05.2018 14:19
""ЮНЕСКО - типично про-левичарска международна организация(още от тогава) НАЗНАЧИЛА КОНКУРС - За най-добре НАПИСАНА "Енциклопедия за слона" - резултатите били следните?
- американци издават Енциклопедия в един тома със заглавие ВСИЧКО ЗА СЛОНА;
- англичани в два тома - със заглавие: "Нещо за слона";
- Съветската академия на неуките - издава подобна в три-тома - със заглавия: Руският слон преди революцията; Съветския слон по време на социализма и Съветския слон при предстоящото комунистическо общество ... ?
- БАН издава ЧЕТИРИ тома! Първите ПРЕВОД НА РУСКИТЕ ... четвъртият със заглавие: Българският слон, по-малък приятел и брат на СЪВЕТСКИЯ - хобот за хобот през вековете!"

Това е някакъв заговор. ;););)
Жоро-Стар пуска слоновете от 12 етаж, а Вие разсмивате с вицове за слоновете хобот за хобот. ;);)
Явно нетърпимостта към руските слончета с хванати хоботчета се изостря все повече и повече. ;););))))
цитирай
9. elinora - Той Волтер също е казал,
27.05.2018 14:20
че там където свършват моите права, започват правата на другите. Следователно - пишете си каквото си искате и оставете и другите да постъпват така За Жоретата Волтер не е казал нищо, така че не им обръщайте никакво внимание. На Радиоточките и на Юлетата обръщайте внимание, защото все пак са дами и сигурно се нуждаят от мъжко внимание :)))
цитирай
10. germantiger - ...
27.05.2018 14:28
Разбиора се, цитат от Волтер, не от руснак комунист.

И второ - 45 ГОДИНИ ДРУГАРИТЕ МАЧКАХА ВСЯКО ДРУГО МНЕНИЕ различно от тяхното руско или червено - факт!

Бъди честен и си кажи

В БГ НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ВЪЗРАЖДА ПИНОЧЕТ

ВИЖ - НАРОДНИЯ СЪД В БГ ХОРА В ТОЗИ БЛОГ ВКЛ. ЖЕЛАЯТ ДА ВЪЗРОДЯТ!

факти
цитирай
11. get - @ 9. elinora - Волтер е казвал КАКВО ЛИ НЕ - нали руската императрица му е била приятелка - Но ... ?
27.05.2018 14:31
elinora написа:
че там където свършват моите права, започват правата на другите. Следователно - пишете си каквото си искате и оставете и другите да постъпват така За Жоретата Волтер не е казал нищо, така че не им обръщайте никакво внимание. На Радиоточките и на Юлетата обръщайте внимание, защото все пак са дами и сигурно се нуждаят от мъжко внимание :)))


- Ще перефразирам КАЗАНОТО ОТ ВОЛТЕР ЗА РЕЛИГИЯТА - давайки същностното ЗА КОМУНИСТИТЕ, за които е присъщо - Издигането на идеологията в ранг на религия?

"С религията се получава същото - както при хазартната игра: в началото я започваме, като глупави наивници - а я приключваме - като рафинирани мошенници."

- В рода ми има НЕ МАЛКО ЧИСЛО - ПОВЯРВАЛИ НА ВРЕМЕТО И ИЗЖИВЕЛИ ЖИВОТА СИ - КАТО СЛЕПИ-наивници ПОРАДИ ПРИВЪРЗАНОСТТА ИМ - КЪМ МАРКСИСТКАТА ИДЕОЛОГИЯ - ИЗДИГНАЛИ Я до ранг: ВЯРА!

- Защото - там където начева ВЯРАТА - място за разум и наука НЯМА!

- Коет не изключва ... че почти съм съгласен със сентенцията - Че?
Този който до двадесет и пет години не е социалист - няма сърце!
Но този който - в последствие продължава да е социалист - няма акъл!
цитирай
12. vencivaleri1951 - Не можеш защото изпитваш силна емпатия
27.05.2018 14:51


към релевантните и ноторните:)))))

А за липсата на слонове преди революцията и негри след революцията в Сибирможем силно да поспорим. Точно в застойните брежневски времена откриха гробище на няколко предки на слоновете в Сибир, а и пак тогава съм виждал негър/колега/ да строи къщи във Воркута-стройотряд-е идваха да го зяпат



get написа:
vencivaleri1951 написа:
get написа:
[quote=vencivaleri1951]
"Не съм съгласен с теб, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш!"


- Това в качеството си - не само като произход а и поради идейната насоченост - го твърдите?


далеч по елементарно е.

Защитавам правото на Мерлин 69 да може да изказва мнението си в блого , макар то, да се различава често от моето-той меко казано не симпатизира на идеологическите ми
симпатии

... философско-еклектична еквИлибристика ... казано по друг начин: пример за апологетика "а ла"Мърлю 69"?

- Наричам го по този начин ПРЕДВИД ПОВЕДЕНИЕТО НЕЧИСТОПЛЪТНО спряво опонентите(му!) при водене на спор, от последният!

По време блатото на застойния брежневски-социализъм ... излезе виц ЗА СЛОНА?

"ЮНЕСКО - типично про-левичарска международна организация(още от тогава) НАЗНАЧИЛА КОНКУРС - За най-добре НАПИСАНА "Енциклопедия за слона" - резултатите били следните?
- американци издават Енциклопедия в един тома със заглавие ВСИЧКО ЗА СЛОНА;
- англичани в два тома - със заглавие: "Нещо за слона";
- Съветската академия на неуките - издава подобна в три-тома - със заглавия: Руският слон преди революцията; Съветския слон по време на социализма и Съветския слон при предстоящото комунистическо общество ... ?
- БАН издава ЧЕТИРИ тома! Първите ПРЕВОД НА РУСКИТЕ ... четвъртият със заглавие: Българският слон, по-малък приятел и брат на СЪВЕТСКИЯ - хобот за хобот през вековете!

- Ти ще кажеш - Кой е спечелил ПЪРВОТО МЯСТО ПО ИЗЧЕРПАТЕЛНОСТ НА ЕНЦИКЛОПЕДИЯТА ЗА СЛОНА?

Забележка:
- Следва да отбележа - что в Сибири НЕГР и слонов Неть ... или, ти как мислиш - ПО ВЪПРОСА ? :))) !
цитирай
13. vencivaleri1951 - Само така си мислиш...
27.05.2018 14:58
germantiger написа:
Разбиора се, цитат от Волтер, не от руснак комунист.

И второ - 45 ГОДИНИ ДРУГАРИТЕ МАЧКАХА ВСЯКО ДРУГО МНЕНИЕ различно от тяхното руско или червено - факт!

Бъди честен и си кажи

В БГ НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ВЪЗРАЖДА ПИНОЧЕТ

ВИЖ - НАРОДНИЯ СЪД В БГ ХОРА В ТОЗИ БЛОГ ВКЛ. ЖЕЛАЯТ ДА ВЪЗРОДЯТ!

факти


Не само, че си мечтаят някои за Пиночет, но и пиночетчета готови има. На Балканите клането/ и в двете посоки/ е национален спорт
цитирай
14. get - Мари Франсуа Аруе, казва: Който опрощава престъплението - става съучастник на същото!
27.05.2018 15:12
vencivaleri1951 написа:


към релевантните и ноторните:)))))

А за липсата на слонове преди революцията и негри след революцията в Сибирможем силно да поспорим. Точно в застойните брежневски времена откриха гробище на няколко предки на слоновете в Сибир, а и пак тогава съм виждал негър/колега/ да строи къщи във Воркута-стройотряд-е идваха да го зяпат


- Защо цитирам Аруе ли - по известен, като Волтер?

- Защото Мърлю 69 - се опитва ДА РЕАБИЛИТИРА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА ИЗВЪРШЕНИ - в ИМЕТО НА "СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ"!
С това - не само той а и всеки следвайки неговата политика - СТАВА СЪУЧАСТНИК!

По отношение на другите ПОВДИГНАТИ ПРЕНИЯ-ВЪПРОСИ?
1. Мамутите в СибирЬ са живели в края на плеоцен - начало на холоцен(грубо казано 1! 000 лет тому назад ?) ... следва взривно заледеняване - така че, месото на БРЕЖНЕВСКИТЕ СЛОНОВЕ - казват дори и към момента ставали за ядене?
- Кво да се прави - при социализма с неговото "изобилие" СЛЕДВА ДА СЕ ЗАДОВОЛЯВАШ - ДОРИ и с МЪРША ОТ ПРЕДИ НЯКОЛКО ХИЛЯДОЛЕТИЯ :(((!

2. Чел съм книгата "ОДИН АМЕРИКАНЕЦ В РОССИИ" :))) - това е на нигъра и американский коммунист товарищ Джонсън, който в контекста на МЕЖДУНАРОДНАТА ПРОЛЕТАРСКА ПОМОЩ - оказана от ЕДРИЯ ФИНАНСОВ УОЛСТРИЙСТКИ и промишлен МЕРИКАНСКИ КАПИТАЛ е СТРОИЛ ПРОМИШЛЕНО-ВОЕННАТА БАЗА на СТАЛИН ... ВСЛЕДСТВИЕ НА КОЯТО, В ПОСЛЕДСТВИЕ РАССИЯ - СПЕЧЕЛИ Великата Атечественая вайна ... ЗАБЕЛЕЖИ: Това НАЧЕВА в периода ОТ СЛЕД, 1928 года ... надире - както казваха по-старите българи :)))!

- Що така ЮуЕсЕй и еССеСеРе - започват СЪТРУДНИЧЕСТВО ТОЛКОЗ ОТ РАНО - нали бяха врагове ... а СССР се обявяваше в полит-просветните седянки за - "гробокопач на капитализма" - М?
цитирай
15. alchemist - Волтер и Холбах са си френски ста...
27.05.2018 15:14
Волтер и Холбах са си френски стабиляги. Затова ме кефят. Едно от малкото хубави неща на комунизма, беше че се издаде "Философско наследство," разбира се, целта е била - да се покажат прогресивните човешки представители. А в действителност системата е действувала лицемерно - показва се пътят към свободата, а същата тази свобода се контролира и има ръководен орган за нея.
От друга гледна точка(и по-добрата) с издаването на тази поредица ,комунизма си е вкарал автогол. Автогол защото е изкарал постиженията на световните мислители и ги е предал на масите. Но тези маси са постъпили много неразумно, като не са ги прочели и осмислили. Единици представители на тези маси са ги осмислили и са направили нещо в живота, например Ахмед Доган.
Дааааа-а. Тъй е драги идиоти - комунисти и още по-шантави антикомунисти. Дърлите се за вашите глупости и затова ТРЯБВА да сте бедни и откъсани. Работите ли, инициативни ли сте? Въобще чели ли сте Волтер, разбрахте ли за какво се е борил и защо коронованите люде не са го обичали много?
Моя милост след като прочете "Философски речник" , започна да се подиграва и със самообявилите се за антикомунисти. Даже започнах да ги приравнявам по безумие с комунистите, защото те "антикомунистите" нищо добро не могат да правят, прекрасно са усвоили пропагандната комунистическа реторика за свои цели, вече почти 30 години не казаха ЗАЩО комунизмът не е за предпочитане, не казаха какво точно е направил в действителност, а все залитат в празнотемие и глупости и те като комунисти все се оправдават с някой друг за неуспехите на "демокрацията."
цитирай
16. germantiger - ...
27.05.2018 15:40
НЕ ВЕНЦИ

ФАКТ Е - В БГ ФЕНОВЕТЕ НА СТАЛИН СА ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ ТИЯ НА ПИНОЧЕТ - ИСТИНА!

Кланетата на комунягите са много по-близо от някакви "монархо-фашистки"

Днес в бг маса силни хора са от червения генезис, не от царския или друг

ИСТИНИ, ВАЛЕРИ... ИСТИНИ!

ИЛИ ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ ЧЕ ТУК ИМА ПОВЕЧЕ ФЕНОВЕ НА ПИНОЧЕТ

ИМА ПОВЕЧЕ НА СТАЛИН!

ИЛИ ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ, ЧЕ ТУК НЯКОЙ ЩЕ ПОСЕГНЕ НА КЛАНЕ СРЕЩУ "ВАС" червените

ТУК НА КЛАНЕ БИХА ПОСЕГНАЛИ МНОГО ОТ ВАШИТЕ

КОЛКО ОТ ВАШИТЕ ТУК СА ЗАПЛАШВАЛИ И КОЛКО ОТ "НАШИТЕ" (освен мен и Жоро)

и да добавя аз не съм син, както и Жоро далеч НЕ е русофоб, поне преди години не беше

а вашите плашила тук са пъти повече от "нас" - ИСТИНИ ВАЛЕРИ!
цитирай
17. starforlife - Бай Венци-вАлтерчо... Да те репликирам кратко така:
27.05.2018 15:46
~ Дата и час привечер (след 19 и преди 22 часа), както и сайт, в който да те видя що за шахматист си, при все, че казах, че не играя тази игра, но пък разчитам именно на интелекта си.
Не за друго, а за да спреш са тази празнодумщина.

~ Дата и час, както и място, на което двамата твои Програмиста като екип - да се състезават с мен по скорост на писане и чистота на кода.


А по нерелевантното ти изкривяване, че едва ли не съм забранявал на този и онзи да изказва мнение - прочети последният ми, 30-ти коментар при мен и основно препратката в него към 2-ри абзац на 4-ти мой коментар.
цитирай
18. starforlife - ~ 16. germantiger
27.05.2018 15:58
germantiger написа:
ИЛИ ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ, ЧЕ ТУК НЯКОЙ ЩЕ ПОСЕГНЕ НА КЛАНЕ СРЕЩУ "ВАС" червените
ТУК НА КЛАНЕ БИХА ПОСЕГНАЛИ МНОГО ОТ ВАШИТЕ
КОЛКО ОТ ВАШИТЕ ТУК СА ЗАПЛАШВАЛИ И КОЛКО ОТ "НАШИТЕ" (освен мен и Жоро)
и да добавя аз не съм син, както и Жоро далеч НЕ е русофоб, поне преди години не беше
а вашите плашила тук са пъти повече от "нас" - ИСТИНИ ВАЛЕРИ!

Виж сега, Митак...

~ Аз в Русе пръдльото нямаше да го бия.
Естествено, ако не посегнеше той пръв, но и при това положение - бих го поразмятал по плочките пред "Тетевен", а не да ме болят ръцете.
Щях да го убедя:
- Първо: С куп дипломи, сертификати, трудова книжка, договори за работа, че просто съм човек, тежащ професионално на мястото си.
(Не съм бил цитирал казва домакина тук къде работя. А трябва ли? Въпросният да не би да е? А и да е - нямам право да спазвам клаузи от договорите си ли? Освен това ми покажете едно място, където се ебавам с професионални компетенции? Езикът ми е просташки в момента, защото ви показвам вашия през годините, но именно това - че не се присмивам на тема професионални компетенции - показва, че се ебавам с вас, а не кретенея поради инфантилно его като вашето.)
- Второ: Щях да го предизвикам именно Интелект да мерим. Не бях решил как, защото е принципно сложно, но защо не да помолим всеки от околните маси на "Хепи" да зададе по един въпрос и да се види кой доколко достоверно без Гугъл ще отговори.
Или просто да заредим и направим да кажем 5 теста за интелигентност от различно естество и видим средно аритметичния резултат. Прави се за по-малко от 30 минути за 5 теста.

~ Естествено, че не съм русофоб! Както не съм и американофил!
100 пъти повторих, че се възхищавам от размаха на амерковците от нищото да направят държава и да я извисят до най-мощната във всяко едно отношение в света за няма и 2 века и половина.
В същото време не харесвам имперското двуличие на рашите и факта, че без природните си дадености са просто гола вода.
И това се дължи на стоя, на политиката, а не на това, че ведеш ли рашите са глупави.

Един американски учен има СВОБОДАТА да твори по проблемите, които го вълнуват и влекат. Докато един руски - обикновено НАСИЛСТВЕНО твори основнно на първо място за ВПК.
Или не е така?
цитирай
19. vencivaleri1951 - Ами ние хората нищо не знаем друго освен да се убиваме
27.05.2018 16:15
Нашите хора винаги герои, а чуждите гадове. След това обаче "поумняваш" и ако ти е изгодно, а дай Боже и "грантно" тръгваш да буташ паметните плочи пред тези които с "трепет" си стоял като пионерче, комсомолче , или речи държал като по голям. И все е вършил престъпления човекът -от как се е пръкнал , та и днес.
Лично не оправдавам чия и да е смърт-животът на човек е един-и да има нещо друго, то ще е друг човек, скакалец или храст...

Не знам закачките Ви с Мерлин, но постингът му не нападаше никого-просто изразяваше си мнението, при това аргументирано и без "сложни" думи
А почнат ли да бият "Паниковски" винаги се притичам на помощ:)




get написа:
[quote=vencivaleri1951]

към релевантните и ноторните:)))))



По отношение на другите ПОВДИГНАТИ ПРЕНИЯ-ВЪПРОСИ?
1. Мамутите в СибирЬ са живели в края на плеоцен - начало на холоцен(грубо казано 1! 000 лет тому назад ?) ... следва взривно заледеняване - така че, месото на БРЕЖНЕВСКИТЕ СЛОНОВЕ - казват дори и към момента ставали за ядене?
- Кво да се прави - при социализма с неговото "изобилие" СЛЕДВА ДА СЕ ЗАДОВОЛЯВАШ - ДОРИ и с МЪРША ОТ ПРЕДИ НЯКОЛКО ХИЛЯДОЛЕТИЯ :(((!

2. Чел съм книгата "ОДИН АМЕРИКАНЕЦ В РОССИИ" :))) - това е на нигъра и американский коммунист товарищ Джонсън, който в контекста на МЕЖДУНАРОДНАТА ПРОЛЕТАРСКА ПОМОЩ - оказана от ЕДРИЯ ФИНАНСОВ УОЛСТРИЙСТКИ и промишлен МЕРИКАНСКИ КАПИТАЛ е СТРОИЛ ПРОМИШЛЕНО-ВОЕННАТА БАЗА на СТАЛИН ... ВСЛЕДСТВИЕ НА КОЯТО, В ПОСЛЕДСТВИЕ РАССИЯ - СПЕЧЕЛИ Великата Атечественая вайна ... ЗАБЕЛЕЖИ: Това НАЧЕВА в периода ОТ СЛЕД, 1928 года ... надире - както казваха по-старите българи :)))!

- Що така ЮуЕсЕй и еССеСеРе - започват СЪТРУДНИЧЕСТВО ТОЛКОЗ ОТ РАНО - нали бяха врагове ... а СССР се обявяваше в полит-просветните седянки за - "гробокопач на капитализма" - М?

цитирай
20. vencivaleri1951 - Джорко и аз не играя добре шах, а и до твоят КИ ми е далече /някъде към 200беше/
27.05.2018 16:32
Поне една дама написа така. Всичкият му тостестерон в КИ отишъл. Така , че приеми , че си ме бил и не си хаби хормоните с мен-слаба ракия съм аз и няма какво да си губиш времето с мен. Пък и програмистите не са ти равни. Ти работиш за НАСА и Пентагона, а те с дреболии се занимават-пенсионери, болни, катаджии...а в момента
до там са го закъсали, че по проект за детски градини работят. Как до теб да застанат-прати им лаптопа да ти почистят, сакото да изгладят-толкова са им силиците.
Само като споменах за теб почнаха да се кръстят и да викат Алилуя...


starforlife написа:
~ Дата и час привечер (след 19 и преди 22 часа), както и сайт, в който да те видя що за шахматист си, при все, че казах, че не играя тази игра, но пък разчитам именно на интелекта си.
Не за друго, а за да спреш са тази празнодумщина.


~ Дата и час, както и място, на което двамата твои Програмиста като екип - да се състезават с мен по скорост на писане и чистота на кода.


А по нерелевантното ти изкривяване, че едва ли не съм забранявал на този и онзи да изказва мнение - прочети последният ми, 30-ти коментар при мен и основно препратката в него към 2-ри абзац на 4-ти мой коментар.

цитирай
21. starforlife - ~ 19. vencivaleri1951
27.05.2018 16:34
'Айде пак лицемерие!
Тя и Пискова "просто изразява(ше) си мнението, при това аргументирано" и в повечето случаи от преки наблюдения или информация от такива източници, но понеже не е рашкоудобно - не "се притичаШ на помощ", а точно обратното.
То и Гети ти обясни кой предизвика срещата пред "Тетевен" и ти разбра, че е кретен-бъзльо-блеки-кифкофчок, но "се притичаШ на помощ" на него, а не на тези, на чиято страна е правдата.
То и аз с "подвизите" си тук съм доказал, че компютърната материя ми е сила, но кретенията ти по мой адрес и то засягайки и професионални компетенции е неимоверно инфантилна.

Да продължавам ли?

Или да те приканя да не се правиш отново на ударен, а да приемеш поне предизвикателството ми за 3 партии шах в НЕТ-а, защото и в това ТИ беше този, който се репчеше от години на кого ли не, ама нещо излезе въздух под налягане.

ПС: То и КиКофИчок напомпа този с нищо не заслужаващ "първа" постинг, но това го приемаш, защото сте вие, нали?
Но мнението на Приятеля ми колев38, което също е обосновано с труда и заключенията на 10-ки експерти, разследвали години причинената от Русия смърт на 298 цивилни в прословутия "Боинг" - не го признаваш, нали?
Защото си нещо повече като компетенции от всичките тези експерти?
Или защото все с/у Русия международни и многонационални заговори се заформят?
М?
цитирай
22. merlin68 - "жоретата" са комун...
27.05.2018 16:39
"жоретата" са комунистите които разкатаха комунизма
"жоретата" са демократите които е... мамата на демокрацията
"жоретата" са вечно насрано дупе цапащо новите гащи...
и така на татък, на всеки километър до края на света
цитирай
23. starforlife - ~ 22. merlin68
27.05.2018 16:47
merlin68 написа:
"жоретата" са вечно насрано дупе цапащо новите гащи...

Така е, Мърльо. И признавам - аз съм "жорже".

А ти си самите нацапани гащи.
(Или цапащото средство.)
цитирай
24. vencivaleri1951 - Виж германец, всеки отговаря за себе си
27.05.2018 16:50




Ти от мен позив за насилие тук не си прочел, нито желание такова да извърша. Аз от теб съм чел. Възхищавам се от твоите постинги свързани с естетика, култура, история и се отвращавам когато почнеш да "броиш убитите от дядо ти" Просто не мога да си представя писмо от фронтовак в което той да пише за убитите от него . Чел съм писма на чичо и баща ми от фронта-ами за всичко друго пишат, но не и за стрелби, кланета , убийства. Ето загиват деца в Щатите и аз само си мисля, кога ще престане този ужас или този в Близкия Изток, или вълната от атентати в Европа.
Щото германец , ужасът след 9ти септември е реплика на ужасът след 9ти юни. Сакатлъкът бърза става-Виж Одеса-деца запалиха и пребиха с бухалки други деца.
Защо мислиш, че ние сме защитени от подобни движения




germantiger написа:
НЕ ВЕНЦИ

ФАКТ Е - В БГ ФЕНОВЕТЕ НА СТАЛИН СА ПЪТИ ПОВЕЧЕ ОТ ТИЯ НА ПИНОЧЕТ - ИСТИНА!

Кланетата на комунягите са много по-близо от някакви "монархо-фашистки"

Днес в бг маса силни хора са от червения генезис, не от царския или друг

ИСТИНИ, ВАЛЕРИ... ИСТИНИ!

ИЛИ ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ ЧЕ ТУК ИМА ПОВЕЧЕ ФЕНОВЕ НА ПИНОЧЕТ

ИМА ПОВЕЧЕ НА СТАЛИН!

ИЛИ ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ, ЧЕ ТУК НЯКОЙ ЩЕ ПОСЕГНЕ НА КЛАНЕ СРЕЩУ "ВАС" червените

ТУК НА КЛАНЕ БИХА ПОСЕГНАЛИ МНОГО ОТ ВАШИТЕ

КОЛКО ОТ ВАШИТЕ ТУК СА ЗАПЛАШВАЛИ И КОЛКО ОТ "НАШИТЕ" (освен мен и Жоро)

и да добавя аз не съм син, както и Жоро далеч НЕ е русофоб, поне преди години не беше

а вашите плашила тук са пъти повече от "нас" - ИСТИНИ ВАЛЕРИ!

цитирай
25. vencivaleri1951 - Колко единици още КИ ти трябват
27.05.2018 17:04
starforlife написа:
'Айде пак лицемерие!
Тя и Пискова "просто изразява(ше) си мнението, при това аргументирано" и в повечето случаи от преки наблюдения или информация от такива източници, но понеже не е рашкоудобно - не "се притичаШ на помощ", а точно обратното.
То и Гети ти обясни кой предизвика срещата пред "Тетевен" и ти разбра, че е кретен-бъзльо-блеки-кифкофчок, но "се притичаШ на помощ" на него, а не на тези, на чиято страна е правдата.
То и аз с "подвизите" си тук съм доказал, че компютърната материя ми е сила, но кретенията ти по мой адрес и то засягайки и професионални компетенции е неимоверно инфантилна.

Да продължавам ли?

Или да те приканя да не се правиш отново на ударен, а да приемеш поне предизвикателството ми за 3 партии шах в НЕТ-а, защото и в т
М?


да разбереш, че когато говорех за шах нямах предвид състезание, а предвид да престанем с обидите и да изпием питие на шах или табла-без значение. Написах също, че обичам шах, но не мога да се концентрирам и от там не играя добре. И съм си говорел с Вмир, а не с теб. Той първо ми е интересен , ти не. Той ми е на възрастта-ти не. Той е честен човек-ти не. Просто не ме интересуваш, защо да играя с теб, защо да се срещам с теб/пък дори и в сайт/ Постига ми е реплика против арогантността ти спрямо Мерлин/него също не познавам/ Има си човекът мисли, иска да ги сподели и кой си ти че ще му пречиш-пък ако ще и с мерена реч да е. /преченето/
цитирай
26. getmans1 - . . . Венци а, цитирай точно как Стар е ...
27.05.2018 17:13
... Венци а, цитирай точно как Стар е забранил на Мерлин на да пише и анализаторства, че тогава аз да взема и да си зарежа работата с дни и да започна да помествам ТВОИ коментари и посгинги в които ми ограничаваш правата да си пиша в блога.

Ега си и демокрацията щом ти ще я защитаваш!
Ти и корешките ти.


vencivaleri1951 написа:
vmir написа:
или "обосновка" на болшевизма от демократични позиции?.


в случая единствено защитавам правото на Мерлин да ни запознава в блога с мисли и чувства, което Жоро му забранява. На мен пък ми "забранява" да цитирам руски автори, за това почвам да цитирам западни. Знам, че ще дойде ден , когато ще мога да цитирам само него, но за сега се възползвам от това което още не ми е "забранил"

цитирай
27. starforlife - Толкова си смешен... Ама толкова си смешен... Че не знам колко единици с нули след тях ти трябват.
27.05.2018 17:25
vencivaleri1951 написа:
Колко единици още КИ ти трябват да разбереш, че когато говорех за шах нямах предвид състезание, а предвид да престанем с обидите и да изпием питие на шах или табла-без значение. Написах също, че обичам шах, но не мога да се концентрирам и от там не играя добре. И съм си говорел с Вмир, а не с теб. Той първо ми е интересен , ти не. Той ми е на възрастта-ти не. Той е честен човек-ти не. Просто не ме интересуваш, защо да играя с теб, защо да се срещам с теб/пък дори и в сайт/ Постига ми е реплика против арогантността ти спрямо Мерлин/него също не познавам/ Има си човекът мисли, иска да ги сподели и кой си ти че ще му пречиш-пък ако ще и с мерена реч да е. /преченето/

- Първо: Кой си ти, че да знаеш и твърдиш, че Любо е на твоята възраст? М?
Ами не може ли да е по-близо до моята, а не до твоята? М?
Ти познаваш ли го? М?

- Второ: Той ти интересен, но мен четеш (нелогнат) и апострофираш за кой ли път в постинг. Интересни интереси имаш. Или по-скоро интересно ги дефинираш.

- Трето: С него шах си искал да играеш, но се покри като червай и партиите така и не се състояха, а си остана само с перченето.

- Четвърто: Колко пъти да ти припомням, че мен лично също си ме канил и то подигравателно на шах? М?
Или не помниш?

- Пето: При положение, че ти също обиждаш и то казах по най-неноторния (ха ха ха) начин: на тема професионални компетенции, където ама изобщо няма как да си наясно къде съм в хранителната верига - как да не е двуличие заглавието на този постинг? М?

- Шесто: Хайде да изкараме статистиките си, че да видим кои харесват (одобряват) мен, простака, дори в настоящото ми поведение, и кои теб - интелигента? М?
Дай да видим 10-те ти плюсчета от кои блогъри са и аз ще ти покажа моите 30 от кои са. М?

- Седмо: Мълчиш за лицемерието ТИ/ВИ, което ти изброих спрямо Пискова. М?
Ето и Гети ти го казва.
Да ме видя да коментирам под постинга на Мърчо, че да има поне малко резон, че съм му бил ограничавал някакви си измислени права? М?
ДА МЕ ВИДЯ ДА ГО ИЗБУТАМ ОТ "ПЪРВА" С НАПОМПВАНЕТО НА ДРУГИ ПОСТИНГИ, КАКТО ПРАВИТЕ РЕДОВНО ВИЕ, РУСКИТЕ МЕКЕРЕТА? М?

Да продължавам ли да ти показвам двуличието? М?
цитирай
28. vencivaleri1951 - Какво да признавам, бе финний
27.05.2018 17:39


Когато стана сакатлъка с Боинга тук написах , черно на бяло , че може да е всеки-и руски и украински екипаж. Ние сме сваляли също пътнически самолет, американците също, украинците също преди десетина години свалиха руски пътнически самолет над Черно море и виновни бяха руснаците. Хохлите си бяха обявили учение, руският екипаж пък да не харчи керосин си кара по традиционния маршрут и ракета вместо след мишената тръгва след самолета/повече температура/ и става сакатлъкът.

Аз имам обаче следните въпроси. Чий го дири там самолетът-военна зона, стрелба земя въздух, свалени не един и два самолета. Защо направленците променят маршрута на самолета и го пращат " над фронта" Не е да го свалят, а за повече кинти просто-по дълго е над Украйна, плаща повече.
-Вторият ми въпрос е къде са записите на тези които са водили самолета. Там ще се чуят причините за отклонение на курса и заповедите на ръководителите движение. Как и защо изчезнаха тези записи.
-Третият ми въпрос е защо американците се покриха, като първи съобщиха за трагедията със самолета. Тоест и самолетът и ракетата са хванати на радарите.
Отказаха да дадът снимков материал, под предлог , че спътникът им ще бъде компроментиран, което наистина е така, но пък може да се жертва една система за наблюдение и предупреждение в името на истината-страшна истина.

За професионализма ти. За мен повечето тук в блога са виртуози по отношение на компютрите. Не мога да си пусна телефона като го купя. Преди няколко месеца щяхме заради мен да загубим за малко спечелено арбитражно дело, само защото без да искам обърках нещо с принтера, та колега с над 40 гр температура дойде да разпечатва горката. Така , че и внуците ми са информатици за мен. Това което виждам в теб обаче се коренно различава от това което съм видял в други АЙ ТИ специалисти. Споменах те къде и с кого съм работил, споменах ти имена на пионери в бранша ви у нас вкл и съседа ти в Панагюрище проф Бекяров. Ти бе надменен към тях, насмя им се -от този момент за мен стана въздух под налягане. Ти какво, със осемдесет годишни и мъртви ли искаш да се състезаваш...
цитирай
29. vencivaleri1951 - Ти си болен човек Жоро...
27.05.2018 18:05
starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Колко единици още КИ ти трябват да разбереш, че когато говорех за шах нямах предвид състезание, а предвид да престанем с обидите и да изпием питие на шах или табла-без значение. Написах също, че обичам шах, но не мога да се концентрирам и от там не играя добре. И съм си говорел с Вмир, а не с теб. Той първо ми е интересен , ти не. Той ми е на възрастта-ти не. Той е честен човек-ти не. Просто не ме интересуваш, защо да играя с теб, защо да се срещам с теб/пък дори и в сайт/ Постига ми е реплика против арогантността ти спрямо Мерлин/него също не познавам/ Има си човекът мисли, иска да ги сподели и кой си ти че ще му пречиш-пък ако ще и с мерена реч да е. /преченето/

- Първо: Кой си ти, че да знаеш и твърдиш, че Любо е на твоята възраст? М?
Ами не може ли да е по-близо до моята, а не до твоята? М?
Ти познаваш ли го? М

Аз ти пиша, че телефонът не мога да си пусна, ти ми казваш помпиш...
За Ангелина ми казваш нещо, че някога не съм се застъпил или...Та аз ще съм забравил утре, други ден какво съм си писал с теб -излишото изхвърлям. Ти явно живееш тук. Има си хас да не си харесван повече от мен-млад , със завидна компютърна грамотност.И ето пак тръгваш да се състезаваш-да броим плюсовете и как на мен ми пишат плюсове незначителни хора, а на теб персони получили я Нобел , я Пулицър. Може ли да търсиш да се доказваш ти-по думите ти свръх професионалист в толкова престижна професия, с пенсиониран счетоводител . Та това е патология от всякъде. Отиди при специалист човече и ти го казвам загрижен и донякъде съчувстващ. /последната дума ти я знаеш като емпатия:))))/

За Вмир Ами преди години бе споделил че е бил на гости на дъщеря си в Щатите-вероятно студентка или работеща. Моята също по това време учеше и от там ...Освен ако му е доведена , няма как да е на твойта възраст. Може да съм се заблудил и да съм го състарил-за което се извинявам
цитирай
30. germantiger - виж руснак
27.05.2018 18:09
Коментирах НЕ ТЕБ, а масата в сайта, не смао масата в сайта, а масата в страната България.

И тук повтарям е ФАКТ, че червените които ще посегнат на втори народен съд, на второ клане, са вашите, не някои други.

Никой така и не ви съди след 10 ноемрви - никой не екзекутира ЗАСЛУЖЕНО убийци червени по лагерите, които са убивали.

А сега ти пишеш лично за мен, освен това коментираш заплаха - аз към теб такава мисля не съм отправял - ако съм го направил КЪМ ТЕБ, то е било изтървация или емоционален порив КЪМ ТЕБ.

Заплашвал съм ЗАСЛУЖЕНО ДРУГИ, не теб и там е било съзнато и целенасочено от мен в отговор на техни заплахи към някой друг в блога или след техни лафове за нещо което аз обичам.

заплахата знаеш е похват, тя рядко се реализира и е само поза - за разлика от маса хора в блога при мен ако реша няма да е поза, но и рядфко решавам да се занимавам с някого

а с изненада разбрах, че много от другарите в блога са страхливци - това например ме учуди

колкото до теб - ако съм те с нещо заплашвал - съжалявам, било е не на място от мен, зщаото ТЕБ И БОРН ВИ УВАЖАВАМ, а мерлин в някаква степен също
цитирай
31. planinitenabulgaria - Да не дадат рамо на постинга Ви двамата най-първи нетови агент-провокатори е факт,
27.05.2018 18:16
който в Центъра следим с осторожно внимание. Причината за специалистите е ясна - Вие сте волнонаемен трол, поради което за написаното от Вас не получавате нито рубла. Затова усилята за подкрепа са насочени сега към два други нетови изявявача, Пандо и Рустама, които в името на истината, пишат по-пиперливо от Вас. Вашите писания са нещо средно между промытомозговыми и бетоноголвными, психическата Ви експертиза показва, че сте раздвоен. Това си е опасно, защото раздвоението води и до промяна на сексуалността. В това отношение от Вас очаквам да следите промените си с осторожно внимание, они стукает на двер...
цитирай
32. germantiger - +
27.05.2018 18:18
Що иде реч до дядо ми - аз трова не съм го чел в писма - той беше жив, почина май 1990 г. и дотогава от дете до юноша съм говорил с него, израсъл съм ментално благодарение на него, и с храната на баба ми

та с дядо ми съм говорил за какво ли не от дете - най-вече нормално като всяко момчедете за битки, войни, герои итн

дядо ми НИКОГА НЕ СЕ Е ХВАЛИЛ С ТОВА, спомена го два пъти - веднъж като се ядоса на един по татово още време - един папърдак, който ни наби доста деца заради едни домати, чупи ни колелета, заплашва ни, после дядо ми отиде и го ошамари не пред нас, оня го заплашва с милиция

втория път беше точно 1989 г. когато ме абонира за военни-исторический журнал и започна да излиза истината за всв - той винаги ми е казвал голяма част от истината и лъжата е посочвал още по червено време, но тогава проведохме доста сериозни разгооври и то на ниво - аз вече имах познания и вътзраст на 16 бях

та да повторя - дядо ми НЕ СЕ Е ХВАЛИЛ, споменавал е това два пъти и МЕ ЗАКЛЕВАШЕ С ПОЛИТИКА ДА НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ И ПО МИТИНГИ ДА НЕ ХОДЯ - ходил съм смао на еидн митинг на сдс и НИКОГА НЕ СЪМ ГЛАСУВАЛ - не заради дядо ми, а защото рано озсъзнх че политиците и идеологиите са лайна пред войната, не струват като истина и мъжество

за това ми отвращение ми помогна ВОЕННИЯ ПРОФАН ХИТЛЕР - като научих какъв идиот е бил военно, просто не можех да се интересувам от идеологии и политика - презирам ги

(иначе е полезно човек да наблюдава идеологиите, да има представа как объркват народите и как възсядат и правят на слуги военните - идеологиите не бива да бъдат подценявани щом могат да осерат цели народи и цял офицерски корпус)

РАПОРТ ДАДЕН - РАПОРТ ПРИЕТ НАЛИ?

ПС
Споменавам това за дядо ми за да се погавря заслужено с някои от другарите в блога, защото целия стремеж вербално да сте отгоре кляка и се снишава пред тая истина за моя род - вие сте малки пред моята семейна история, аз притежавам това подковано високомерие
цитирай
33. get - - Фарисейството КАЧЕСТВО НА КОМУНИСТИТЕ ЛИ Е ... това не е ли от 21.05.18 год. ... В ТВОЯ ... ?
27.05.2018 18:18
vencivaleri1951 написа:
Нашите хора винаги герои, а чуждите гадове. След това обаче "поумняваш" и ако ти е изгодно, а дай Боже и "грантно" тръгваш да буташ паметните плочи пред тези които с "трепет" си стоял като пионерче, комсомолче , или речи държал като по голям. И все е вършил престъпления човекът -от как се е пръкнал , та и днес.
Лично не оправдавам чия и да е смърт-животът на човек е един-и да има нещо друго, то ще е друг човек, скакалец или храст...

Не знам закачките Ви с Мерлин, но постингът му не нападаше никого-просто изразяваше си мнението, при това аргументирано и без "сложни" думи
А почнат ли да бият "Паниковски" винаги се притичам на помощ:)




... БЛОГ - А венценосний Валерий?

- Ето чети - да се помни и знае!

get написа:
vencivaleri1951 написа:
merlin68 написа:
nalia написа:
Само Путин има интерес от конфронтация със Запада, за да укрепва властта си и да заделя 1/4 от бвп за въоръжаване.
И ако расте благосъстоянието на руснаците, както твърдиш, Венци, защо Министерството на селското стопанство отчита поскъпване на храните, което в Южен Сибир напр. при млякото и месото надхвърля за 2017г 60%?
А по данни на РСИ инфлацията от началото на годината е 5% а очакваната годишна 12%?


1/4 от бюджета си може ти да отделяш за бобови растения, затова сигурно така смело ни опърдяваш с глупости.
П.П.
Да не си взела и Гет на изхранване, че той е направо пърдяща картечница, мани другото ами почва вече и да пооцапва.

Венци, докато не напръскаш с "Новичок", тея бълхи дет са те налазили, няма да се махнат:)


"за да видиш пеперуда, трябва да изтърпиш две, три гъсеници"


- Ако по силата на бръмченето, определяхме полезността на насекомото - тогава бръмбара щеше да събира, повече мед от пчелата!

Казано ОТ МЕН, афористично по Чеховски:

"Грязная муха может опачкать всю стену, а маленький грязненький мърлЮнушка-ДУРАЧОК может испортить все дело.? :)))) !
цитирай
34. vaquero - vencivaleri1951,
27.05.2018 18:33
Прашасалите енциклопедисти не са желани в буржоазното общество, както не са били желани и във феодалното, защото са бунтари и революционери. Либертарианците са смешни във възхваляването на капитализма "laissez-faire", какъвто има само в България и подобни ней колонии.
цитирай
35. apostapostoloff - Изкуфелият Вуте драскоти някакви
27.05.2018 18:35
глупости, а куп дърти ахмаци мигом налапват въдицата: почват да преливат от пусто в празно и да тъкат кукувича прежда. Бах ти и бунаците, бахти и абдалите!
цитирай
36. starforlife - Венци, Венци - не аз, а ти си болен, пич! И ще ти го премълчат 99% от четящите. Останалия 1% е групичката ви.
27.05.2018 18:50
Ти извърташ нещата и най-безскрупулно лъжеш така, както дишаш, пич!

- Първо: Покажи ми къде надменно съм говорил за Бекяров? ПОКАЖИ БРЕ, ЛЪЖЕЦ НЕПОРЪБЕН!
Бих се присмял на изцепките ти от рода, че видиш ли се програмира с молив на лист, защото е безумно смешно. "ПрограмираШЕ" се, да. "ПрограмираХА" партийни льольовци, които нищо не създадоха, а само капираха.

- Второ: Покажи ми къде намеквам, че ти гласуват незначителни хорица? ПОКАЖИ БРЕ, ЛЪЖЕЦ НЕПОРЪБЕН!
Намекнах, че получаваш гласовете си от силно пристрастни и обособили се като групичка рашки мекерета, а не от неинтересуващи се от политика хора тук. Разликата от намека ми до вменяването ти е огромна, пич.

- Трето: Покажи ми къде давам повод да се мисли, че гласуването ми е фикс-идея и ме интересува? ПОКАЖИ БРЕ, ЛЪЖЕЦ НЕПОРЪБЕН!
Ми нали, ако беше така - щях да си гласувам и без както вие си мислите, че са нужни профили за това и нямаше да пускам статистиките си бре, льольо.
А от тях, статистиките, се вижда доста голям и необременен политически контингент. Градската ми Хубавка например. Която ви писа като какъв човек ме познава още от тинейджърски години и какви са били професионалните ми изяви (с които е запозната), но не - Мърльото и Кофичко са правите да ми кухолейкат, че съм бил гола вода.
Ама на предизвикателства не откликватЕ, защото знаете, че сте пълни смешници.

- Четвърто: За глупостите ти по отношение на сваления "Боинг" дори не мисля да те репликирам, просто защото са пълни глупости.
Хайде да не спориш точно с мен по тези въпроси, м?
Защото без значение какво и къде си служил - личи си дори само от неуместното и невярно използване на думата "направленец" (нещата не винаги опират до логика, пич, а си имат своите правила) - аз съм служил точно в щаб на ЗРВ и познавам ама не може да си представиш колко добре абсолютно всичко в ресора.
(Ето нещо, което при среща фейс ту фейс бихте видяли с очите си, а не да кретенеете. Бихте видяли от военна книжка и допуск, даващ ми правото да влизам в какъвто и да е обект на отбраната ни - спомни си случая с противогаза, който обещах и изпълних, а не като вас просто празни приказки.)

- Пето, НАЙ-ВАЖНОТО: РЕПЛИКИРАШ САМО КАКВОТО ТИ Е УГОДНО, А ПРЕМЪЛЧАВАШ ДРУГО, КОЕТО НЕ Е.

Аз нужда от лекар нямам, пич.
Но ти имаш. Бъди сигурен.
Само, че - още няма лекар, който от един педалски извъртащ нещата човек, да направи мъж.
Така, че - оставаш си комунист.
цитирай
37. merlin68 - Тъпчо, кой ти пречи да коментираш ...
27.05.2018 18:50
Тъпчо, кой ти пречи да коментираш под постинга ми? Ама няма какво да кажеш под постинга ми, защото хората като го прочетат и като прочетат ти какво си писал веднага им се появява асоцията за цапаните гащи.
цитирай
38. merlin68 - "- Трето: Покажи ми къде давам ...
27.05.2018 19:05
"- Трето: Покажи ми къде давам повод да се мисли, че гласуването ми е фикс-идея и ме интересува? ПОКАЖИ БРЕ, ЛЪЖЕЦ НЕПОРЪБЕН!"

Ха ха ха, това беше забележително.
Първото нещо което прави всеки който не се интересува от гласувете за него и плюсчетата, е да копира статистиката и да я коментира. Това е толкова релевантно и ноторно, че чак е психоболно. За интрижките, кого от кого ще защитаваш и т.н. за старите профили активирани след години за да коментираш от тях величието си да не споменавам:)))
Венци, тоя не е болен, неизлечим е:) И аз ти се чудя на акъла, толкова ли си нямаш работа та си тръгнал да го разбъркваш. Аз ако река и сам мога да си "защитя" правото на слово и да му отговоря много релевантно и ноторно, нооооо има неща който не трябва да се разбъркват.
Сега и с "Новичок" да наръсиш, от тоя отърване няма, он има противогаз.
цитирай
39. starforlife - Мерлинченце,
27.05.2018 19:37
- Човек с модерация да ми ги ръси, че видиш ли при него можело да се коментира нормално е повече от смешно.

- Човек, който изменя, че друг, твърдящ, че си разбира повече от добре от професионалните компетенции в това, че бил твърдял, че е велик - е просто комплексар.

- Човек, който стои пред другите със снимка на котка, никой (принципно) не познава реално, никой не знае какво работи и кой е въобще, да се опитва да охарактеризира като психично болен такъв, който стои в реципрочния край на неравенството - е просто жалък и смешен.

- А човек, поставил една чужда нация пред своята - е просто нищожен.

Всичко това си ти, котьо.
(поне да беше чер мъжкар, ами то и котьото риж джендър)

ПС: И не разбрах кои точно са моите стари профили, от които се саморекламирам?
Аз пък да кажем твърдя, че фрииолдмен е твой профил, а ти си профил на... икономиста примерно.
Ще ми се озъбите ли и как?
цитирай
40. merlin68 - Мен Тъпчо, не ме е еня какво ти твъ...
27.05.2018 20:04
Мен, Тъпчо, не ме е еня какво ти твърдиш, толкова си обратното на умен, че не разбираш нещо което ти говоря от първата ни среща в блога - между нас спор няма и не може да има. Ти, колкото и да повтаряш за трите си къщи, трите си ви"ши и реалността си, си една абсолютно фейкова личност. Цялата ти деятелност тук е отчаен зов да те забележат и одобрят. Аз такива стремежи нямам, когато ти казвам за старите ти профили, не ме интересува впечатлението върху другите, ти нали си знаеш кои са:) Когато се осра като карпатски лисик по най-тъпчовския начин с трите пръста и цяла нощ не спа да сглобяваш картинки доказващи на другите, че си прав... мен това не ме интересува, ти нали схвана, че си тъп:)
Айде бегай в гората, експеримента с теб свърши.

П.П.
Учудва ме, че повдигаш въпроса за снимката, професията ми и други лични данни, по две причини ме учудва:
Първо, та нали точно вие, компютърните специалисти, съветвате нас потребителите да не качваме свои снимки и да не предоставяме лични данни в нета с цел безопасност.
Второ, не беше ли ти Специалистът, един от най-много петимата българи имащи достъп до всички потребителски данни в нета, от Ипита, до имена и адреси? Не беше ли точно ти, Специалистът, който подробно описа как влиза в компютъра ми и краде всичките ми данни, които после продава за 2 долара?
Аз разбира се, познавайки те, добре си обяснявам неадекватността стояща между твърденията ти и въпросите ти, но ти сам обясняваш ли си я? Ако - не, то иди при специалист да ти я обясни.
цитирай
41. vencivaleri1951 - повече не те искам в блога си
27.05.2018 22:28
[quote=germantiger]


цитирай
42. get - @ 41 vencivaleri1951 - Значи за потурнаци-мърльовци и ... ?
27.05.2018 22:48
vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger]




... котки може - а за прасета, Не?

~ монолог на Прасчо от книгата за ПУХ-мечо :))))
цитирай
43. getmans1 - 41. vencivaleri1951 - повече не те искам в блога си 22:28
27.05.2018 23:25
... Тъй значи, Тигъра не го искаш но онзи дето пред тебя „уважи“ жена ми, дъщеря ми и починалата ми майка го искаш, а?
Че и „братан“ го викаш!
Е, те на такива им казвам аз, тартюфели!



vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger]



цитирай
44. vencivaleri1951 - не съм прочел такова нещо
27.05.2018 23:29
getmans1 написа:
... Тъй значи, Тигъра не го искаш но онзи дето пред тебя „уважи“ жена ми, дъщеря ми и починалата ми майка го искаш, а?
Че и „братан“ го викаш!
Е, те на такива им казвам аз, тартюфели!

не всичко чета. Щях и него да изтрия , ако имаше такъв надрусан изказ


vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger]




цитирай
45. get - . . . Тъй значи, Тигъра не го искаш но ...
27.05.2018 23:36
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... Тъй значи, Тигъра не го искаш но онзи дето пред тебя „уважи“ жена ми, дъщеря ми и починалата ми майка го искаш, а?
Че и „братан“ го викаш!
Е, те на такива им казвам аз, тартюфели!

не всичко чета. Щях и него да изтрия , ако имаше такъв надрусан изказ


vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger]




Не съм прочел такова нещо?


Венци забравянето обикновенно е признак за деменция - избирателното забравяне, за ЛИПСА НА МОРАЛ!
цитирай
46. germantiger - няма значение кавко искаш ти, а аз - като реша ще пиша - ти като решиш ще триеш - ясно
27.05.2018 23:57
аз съм го пратил на лични на онази мъжка жена блеки, но той мълчи като пичка матерна

винаги пращам на лични по хората като иде реч за тях
цитирай
47. getmans1 - . . . А, за пенсията ми помниш нали? ...
28.05.2018 00:22
... А, за пенсията ми помниш нали?
Но дотолкова помниш, че да изкелеферчваш приказката ми.
Чест и слава тебе, Тартюфеле!


vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... Тъй значи, Тигъра не го искаш но онзи дето пред тебя „уважи“ жена ми, дъщеря ми и починалата ми майка го искаш, а?
Че и „братан“ го викаш!
Е, те на такива им казвам аз, тартюфели!

не всичко чета. Щях и него да изтрия , ако имаше такъв надрусан изказ


vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger]





цитирай
48. get - - Виж какво - не е важно ПЕНЦИЯТА:)) - ...
28.05.2018 12:00
- Виж какво - не е важно ПЕНЦИЯТА:)) - важно е като ВЕНЦИ да имаш Булстат - това означава ЗА НЕГО че си ... бизнес-мен КОЕТО СПОРЕД НЕГО - е признак за лиЧностен и ВСЯКАКЪВ ДРУГ просперитет ... тоест ТОВА Е преуспелия в "B-g" човек :)))

- Така че - БУЛСТАТ ИМАШ ЛИ? - Ако немаш, бегай си пий "ментата" в селския хоремаг - щот не си НА НИВОТО ВАЛЕРИЕВО :)))!

getmans1 написа:
... А, за пенсията ми помниш нали?
Но дотолкова помниш, че да изкелеферчваш приказката ми.
Чест и слава тебе, Тартюфеле!


vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... Тъй значи, Тигъра не го искаш но онзи дето пред тебя „уважи“ жена ми, дъщеря ми и починалата ми майка го искаш, а?
Че и „братан“ го викаш!
Е, те на такива им казвам аз, тартюфели!

не всичко чета. Щях и него да изтрия , ако имаше такъв надрусан изказ


vencivaleri1951 написа:
[quote=germantiger]







П.П.
Венценосний Валерий - искаш ли ДА ЦИТИРАМ - ТОВА твое изказване(питане към мен "колибарчето" - същото се намира все още в блога ти (! :)))) в този дух - от преди вече ОСЕМ МЕСЕЦА ВРЕМЕ ?
цитирай
49. starforlife - ~ 48. get
28.05.2018 12:48
get написа:
- Виж какво - не е важно ПЕНЦИЯТА:)) - важно е като ВЕНЦИ да имаш Булстат - това означава ЗА НЕГО че си ... бизнес-мен КОЕТО СПОРЕД НЕГО - е признак за лиЧностен и ВСЯКАКЪВ ДРУГ просперитет ... тоест ТОВА Е преуспелия в "B-g" човек :)))

- Така че - БУЛСТАТ ИМАШ ЛИ? - Ако немаш, бегай си пий "ментата" в селския хоремаг - щот не си НА НИВОТО ВАЛЕРИЕВО :)))!

Да разбирам ли, че аз като имам 4 - съм мъж за четирима, имам четириглава пи~ка и мога да си пия вискито в... Лондон например, заобиколен от 4 фрранцузойки (или рускини)?
ха ха ха
цитирай
50. get - - Първо ще ти отговоря - Досущ като, калхозничката МАША - когато се опитвали да й "вкарат" ... ИДЕОЛОГИЧЕСКАТА ... ?
28.05.2018 13:46
starforlife написа:
get написа:
- Виж какво - не е важно ПЕНЦИЯТА:)) - важно е като ВЕНЦИ да имаш Булстат - това означава ЗА НЕГО че си ... бизнес-мен КОЕТО СПОРЕД НЕГО - е признак за лиЧностен и ВСЯКАКЪВ ДРУГ просперитет ... тоест ТОВА Е преуспелия в "B-g" човек :)))

- Така че - БУЛСТАТ ИМАШ ЛИ? - Ако немаш, бегай си пий "ментата" в селския хоремаг - щот не си НА НИВОТО ВАЛЕРИЕВО :)))!

Да разбирам ли, че аз като имам 4 - съм мъж за четирима, имам четириглава пи~ка и мога да си пия вискито в... Лондон например, заобиколен от 4 фрранцузойки (или рускини)?
ха ха ха


... "диверсия" АМА НЕ В ГЛАВАТА - както му е редното!
- А в едното "другото" място:))) На което тя, като настояща советскаЯ граждАнка и коммунистка ответила:
"Е~и, е~и гад - всьо таки до голову не достигнешЬ" :))) - Всъщност знаеш ли го вица?

- Защо отказвам да се поддам на "чара" ти на "капиталист"?
- защото Венци веднага ще ме обвини в колаборационизъм и класово ренегатство - с Теб "нашият общ класов враг" - щот си ЕКСПЛОАТАОР - а ние сме ти класови врагове, по силата, че сме "пролетарски-безсребърници" :)))!
- Ако не вярваш, че е истина ЗА УКОРА - ето ти потвърждение на казаното от него в поста му под №12?

vencivaleri1951 написа:

Не можеш защото изпитваш силна емпатия към релевантните и ноторните:)))))


- Прочете ли го ...? Е те - това е! От което ИЗВОД//Отговор на ВЪПРОСА: С кой можеш си пиеш "ментата"?
starforlife написа:

мога да си пия вискито в... Лондон например, заобиколен от 4 фрранцузойки (или рускини)?
ха ха ха

... с жени-другарки, може ... може и французойки, ако са от кръга на в-к Юманите(тоест модерни евро-леви) ... но аз КАТО ГЛАРУС В ПЕНСИЯ ЩЕ ТИ КАЖА - Още? ... рускинчета Не(!) Защото на времето ... за СВАЛЕНА на плажа РУСКИНЯ - "гилдията на гларусите" ОТНЕМАШЕ ТОЧКИ на прегрешилият гларус!
цитирай
51. vencivaleri1951 - "До мозги не дойдеш" е финалът на вица
28.05.2018 23:27
[quote=get]- Виж как

А за надутия изказ винаги ще се смея...релевантен, ноторен...е как да не лепна и емпатия

Въпросът за пенсията бе закачка която я правя често с адаша ти/гет ...гетман/
Един път каза , че взима голяма пенсия, а аз съм на мнение , че голяма пенсия у нас няма....Казвам му например че аз съм недоволен защото пенсията ми не е голяма като неговата , за което пък той е доволен...
За колибарчето извинявай-пак е за гети-отачало мислех че той се закача с мен и понеже правеше някаква къща а баир и се бореше нещо с енергото-от там и колибарче може би... Нямам памет...

За гларусите Не знам какви точки са ви отнемали, но напаст бяхте. Вместо бригада , две години съм водил групи като екскурзовод през ваканциите. Няколко пъти са ми обирали момичета от групите-пари , бижута...Колега/германка/ беше пуснала при себе си някакъв от Варна/ Бяхме на "Златните"/ , а той и задигна общи пари на групата-чувствителна сума. Хванаха го, беше студент по медицина. После в началото на 90те го видях по тв да разправя , че е изключен от ВУЗа и вкаран в затвора по политически причини.
Впрочем вероятно направих мръсно на този човек-неволно. Почнах да бъзикам
един приятел седесар за " политическите и за репресираните" които напираха като активисти и той май го махна от варненската листа тогава. проф Захари Карамфилов
се казваше приятелчето, беше ми и научен ръководител, бил ми е и зам директор. Беше водач на Варненската листа тогава-после шеф на бюджетната комисия от страна на СДС.
Може да съм комунист, но приятели или добри познати на високи позиции имах повече в СДС. Например на първите избори гласувах шарено. За БСП пропорционално и за Венци Димитров мажоритарно. После прочетох , че имало неграмотни хора , които гласували по този начин!? А адашът беше икономист от всякъде. Добре се познавах и с Пушкаров... Това бяха знаещи и грамотни хора. После дойдоха агресивни и без всякаква визия /освен как да се нагушат/ хора , които ни ръчкат да се караме и тях да не гледаме


цитирай
52. get - @ 51. vencivaleri1951 - "До мозги не дойдеш" е финалът на вица ... Прав си за езиковия лапсус ... Но?
29.05.2018 10:50
vencivaleri1951 написа:
"До мозги не дойдеш" е финалът на вица
get написа:
... с жени-другарки, може ... може и французойки, ако са от кръга на в-к Юманите(тоест модерни евро-леви) ... но аз КАТО ГЛАРУС В ПЕНСИЯ ЩЕ ТИ КАЖА - Още? ... рускинчета Не(!) Защото на времето ... за СВАЛЕНА на плажа РУСКИНЯ - "гилдията на гларусите" ОТНЕМАШЕ ТОЧКИ на прегрешилият гларус!



... но - съзнателно го допуснах, тъй като не съм сигурен - както е С теб ... Какво е нивото на познаване на русския език от Георги Стоименов?

- А инак - досежно теб и впечатленето което правиш - ВЪПРЕКИ - това, което пишеш(?):
"Може да съм комунист, но приятели или добри познати на високи позиции имах повече в СДС."

- Само ЩЕ ТИ КАЖА - защото СЪМ ПОЛИЦАЙ-ДЕТЕКТИВ ... а това ОЗНАЧАВА ДОБЪР АНАЛИЗАТОР!
- От 1985 год. ПРЕСТАНАХ ДА СИ ПРАВЯ ИЛЮЗИИ - по отношение БЪДЕЩЕТО ОЦЕЛЯВАНЕ на - тази своеобразна "мушмула" - пропагандирана ни като "развито социалистическо общество"!
- Още тогава(един мой, много добър познат !) той и един от секретарите на ОК БКП - Варна, бе започнал да ми обяснява-"обосновава" - по Бжежински-Кисинджър(прочете ли внимателно ?) ... Защо СОЦИАЛИЗМА СЕ БИЛ ИЗЧЕРПАЛ - не като идеология ... а като икономико-политическа ОТ ТАМ и държавна система!?

- За терористите-бомбаджии и "атентатите" - няма да коментирам - както и кой ги провокира ... ?

- След това дойде, "голямата Екскурзия" - провокирана СЪЗНАТЕЛНО ... отново от службите НАЙ-ВЕЧЕ БРАТСКИТЕ ТАКИВА на МОСКВА! С цел ОСНОВНА: ДЕСТАБИЛИЗИРАНЕ ВЪТРЕШНО ПОЛИТИЧЕСКАТА ОБСТАНОВКА и ПО ТОЗИ НАЧИН РЕЖИМА НА НЕУДОБНИЯТ ЗА ГОРБАЧОВ - ЖИВКОВ? Което доведе до там - БЪЛГАРИЯ ДА ИЗПАДНЕ и във ВЪНШНО-ПОЛИТИЧЕСКА ИЗОЛАЦИЯ!

- Последва СЪЗДАВАНЕТО НА ИЗКУСТВЕНА ОПОЗИЦИЯ - пак АКТИВНОТО УЧАСТИЕ от "реформистите-дисиденти" на БКП!

- На база на това ... бе създадено и СДС-то - което за мен бе пределно ясно - истината за създаването му ... което по-късно се изля в остроумното Съюз на Държавна сигурност?!

- Пред ОЧИТЕ МИ БЕ И ФАКТА ... Първо: На стимулиране от същите "служби" на националистичните тежнения всред българските малцинства ... и как Меди Доган - бе ПОСТАВЕН ДА ГИ ОГЛАВИ ... Тук ще ...!? ... Не само това - а мога да ти кажа и номера на СЛУЖЕБНАТА БЯЛА ЛАДА(от автопарка на "ДЪРЖАвна" !) - която МУ бе дадена на "Сокола" - за да може да си върши КОМИТЕТСКИТЕ РАБОТИ по СФОРМИРАНЕ НА ДПС ... в което, в момента активен челн ... е Данчо "Ментата" - варненски гларус и валутен измамник ПОД КРИЛОТО НА ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ(мога да цитирам факти от ПЪРВО ЛИЦЕ !) ... и твой колега-икономист + приватизационен МИЛИОНЕР, възпитаник на ВИНС - Варна!

- Валери - не мисли, че В МИЛИЦИЯТА САМО ОГРАНИЧЕНИ с ниво на ИДИОТ - ХОРА, СМЕ РАБОТИЛИ преди "10-ти ноември" - дошъл ОТНОВО С ПОМОЩтА на ... великият "БРАТ ОСВОБОДИТЕЛ" ОТ СЕВЕР в съучастие с "ВРАГА МУ" ОТ "СТУДЕНАТА ВОЙНА" - тоест Ю-Ес-Ей!

- В заключение ... Венци, как мислиш? - ще успее ли Варненската партийна мафия по диктовката на съветския генерал Решетников - да направи ВЪТРЕШНИЯ ПРЕВРАТ в БСП и катурне червено-синята НИНОВА ... създавайки ОТНОВО КОПИЕ НА ПЪРВАНОВАТА - президентска партия ... тоест ново "АБВ" - но под генералско-президентската и про-руска Р. Радева - фуражка?

- Питам - защото ние от Варна ... нищо "не знаем" - предвид същността ни на "провинциални колибарчета"? "дебили" :)))!
цитирай
53. vencivaleri1951 - Нищо подобно не мисля за милицията
29.05.2018 13:04
[quote=get][quote=vencivaleri1951] "До мозги не дойдеш" е финалът на вица
[quote=get]... с жени-другарки,

Пък и там взимаха най-читавото-имам предвид като успех, като психофизически качества, като авторитет в работата и обществото. В университетът си спомням как в трети курс една група почваше да учи езици, друга пак езици но и да тренира бойни изкуства . Първите кандидатстваха в ГИМО или МИМО, вторите в академията на МВД.
Формулярите впрочем бяха публично-достъпни-бяха в деканатите и всеки можеше да се запознае с тях. За ченгетата успех над 4/петобална система/, определено ниво език и покриване на някакви спортни норми. Любимецът Ви Путин от тези формуляри си е взел . А и за идиот да те вземат не се кахъри-княз Мишкин е симпатичен персонаж

За Георги Стоименов : Не го коментирам извън неговия и моя блог. Попитах домашния програмист между впрочем за него. Той ми каза , че в света са около 25млн разработчиците на софтуер, а у нас дори по нагъсто от средното.-Мога ли да знам поименно всеки. Питай ме за реализиран негов проект. Ето мой е проектът в момента за детските градини в Пловдив, кажи неговия и ще дам мнение... За сега считам че Г С е тамадата на тези 25млн програмисти:)
Много ти харесвам града и въобще морето. Съгласен съм едно "комуне", което казва че "всичко далеко от морето е провинция" Опция е жена ми като си изкара класа/тя е учител/ догодина , да поживеем ако сме живи и здрави на морето. Имаме малко жилище/ една фирма ми се разплати с него/ в Равда, но извън сезона /а пък и в сезона/ не е за живеене там. Пък и внуците са все на път за там и място за нас вече ѝок. Тя е за Бургас, аз съм за Варна-температура срещу култура:)))
За дългосрочен наем си мислим-къщата вече дадох/скъпа ми е/ на "съграждани " на Пискова, ще дам и апартамента и здравей море...







































































































































































цитирай
54. get - @ 53. vencivaleri1951 === За да се стигне до "идиота" в лицето на князь Мышкин ... трябва да преминем ... ?
29.05.2018 13:36
... през фаза на "съзряване" известна, като "НЕДОРОСЛЬ" - по Фонвизин ... тоест Простаков, Митрофан :((( !
- Аз преди години, минах по реда (си) тази фаза - очаквам КРИТИЧНО ЧИСЛО(маса) герои на Достоевски да я минат - та ... България малко от малко - да започне да се оправя?!

П.П.
- Какво да се прави - нали се учихме на "марксизъм" - следва да сме диалектици:
"Количествените натрупвания - водят до ... ? :)))) !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5048030
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031