Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2017 09:53 - Реплика
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 13558 Коментари: 45 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчерашният ми копи пейс по случай рождения ден на Владимир Владимирович разбуни духовете, до степен , че ми "гостуваха" дори такива ярки блогови душмани на руския президент/а и на всичко руско според мен/ като " сестрата" и брат и Славчо. По интересното обаче се случи на работата. Приключвах месеца на клиент и се наложи да посетя канцеларията му защото имаше разминавания в първичните документи. Докато работех от време на време хвърлях по някой поглед в блога. Бай Коста искрено ме разсмя с коментара си /напоследък само жени са му в главата-Так держать!/ и клиентът ми дойде при мен да види на какво се смея. Погледна и постинга, видя , че е мой и направо се задъха от ярост. " Хранил бил змия в пазвата си" " Мислел дали не е по добре да не ме изгони още сега"... Естествено събрах си нещата, прибра си нещата и колегата която бях прикрепил към фирмата му като отговорен счетоводител и си тръгнахме. Общо взето оставих го с облекчение-нещата му трудно вървяха и ни дължеше вече доста пари. Нещата му не вървят главно защото не може да прецени къде се намира в координатната система. Докато си гледаше няколкото магазинчета със Железария всичко му беше точно, но забелязал съм от клиентите , че доста от тях като позабогатеят веднага стават "голямата работа" и се хващат за модерни бизнеси, сменят къщи, коли , съпруги...В повечето случаи фалират. Този е на път също да фалира. Защо пиша това? Просто защото това е профилът на Путинофоба. Нещата му объркани , той самия комплексиран и ....Путин му виновен. Колегата Апостолов ми препоръчва вчера в коментара си да чета Антон Тодоров е да се уча. Да , Апостолов и Антон Тодоров са типични представители на Путинофобите- те себе си мразят, та на един успял мъж ли ще признаят достойнствата му. Бил такъв, бил онакъв-руският народ също нефелен защото все го избирал. Дами и Господа щом Путин е мерило " за нефелството" на един народ, какво да кажем за нас си-та нас ни управлява 10 години Борисов!? Какво да кажем за янките които го докараха да избират за пръв между тях между Хилъри и Тръмп Не симпатизирам на Путин идеологически-той минимизира влиянието на КПР до степен от която руските комунисти трудно ще погледнат в обозримо бъдеще към властта, а аз имам комунистически убеждения. Не може обаче да не му се признае моженето. От страна пред разпад, зависима и едва ли не хленчеща Путин върна Русия там където и е мястото-незаобиколим фактор в световната политика. Харесва ми и в чисто човешки план. Той е на 65 години, а язди, плува, играе хокей или се бори, лети с делтапланер... Живее с една от най красивите и успешни жени в света. Как да не го мразят Апостолов и Тодоров?



Гласувай:
22


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Ти наистина си един мръсен, отвратителен комунист,
08.10.2017 10:07
който безогледно набеждава, оклеветява и унижава онези, които не мислят като него. Аз съм мразел Путин?

Ти чуваш ли се какво говориш бе, червен идиот?! Пет пари не давам аз за този отвратителен изрод, престъпник и политически шарлатанин.

Пет пари не давам и за такива като теб- мръсници с провален живот, които са толкова тъпи, че никога няма да разберат колко са тъпи. Не се ласкай- нищожества като теб не бих могъл да мразя. С такъв като теб аз гъза си не бих избърсал.

Ще ти го кажа пределно ясно: ти си само една анонимна отрепка от циганската махала на Европа!

А аз съм стожер на българската култура и книгите ми са във всички световни библиотеки. Това е истинският успех, защото книгите са единственото безсмъртно нещо на този свят.

ПОСЛЕПИС: Извнява те само твоята простотия, която прави моите книги недостъпни зе теб.

И още нещо: ще те изхвърлят отвсякъде като мръсен парцал, защото според законите на нашата страна, която отдавна си предал, ти си един ПРЕСТЪПНИК!
цитирай
2. katara - здравейте ,що за диалог е това..
08.10.2017 10:21
уважаеми съблогери...
освен да си чешете болната, жалка суета..
тук ,не съзирам никаква Важна Истина..
срамота..
аз съм Юлия, венци555, знаеш, сигурна съм..
/и нямам нищо против качествата на Путин..
а, против задкулисната негова Идея..
да противопостави..Изтока и Запада..
Руското Имперство на Англосаксонското...
Християнство с-у Исляма..
следиш ли ми Мисълта ? както казва Георги Стар..
след като обичате да блогувате, нормално е..
да го правите с разум и мъдрост,а не по симпатии..
и емоции...и разни др.съмнителни страсти..
трудни са времената, сложни...то е писано в Книгата
брат с-у брата, и дъщеря с-у Майка си ,ще се възправи...
и аз имам двама сина, и у нас е борба..
аз съм Стожера, позна..
Така ще се борим в посл.битка за Славата и Истината Му..
Амин!!

цитирай
3. vaquero - Браво Постолье. Так держать! ...
08.10.2017 10:31
Браво Постолье. Так держать!
"А аз съм стожер на българската култура и книгите ми са във всички световни библиотеки."
И в Александрийската библиотека и в селската ни библиотека те има.
цитирай
4. milady - аПростол е луд за пенсия, даа..видно е....
08.10.2017 10:36
vaquero написа:
Браво Постолье. Так держать!
"А аз съм стожер на българската култура и книгите ми са във всички световни библиотеки."
И в Александрийската библиотека и в селската ни библиотека те има.


докато, ти кукушеле,си просто един
болен и луд маняк...
с тежка Обсесивна личн.Мания, в следствие тежка критическа..
и увредени, наследств.патологични гени..
ти не си виновен, тежка..карма
/както казвам често, Съдба!
Юлия,съм, на ваше разположение..
цитирай
5. katara - венци, аз нямам Л.Помпадур, затова решавам да се залепя..за теб, може ли?
08.10.2017 10:51
10:49 - кукушеле, честито ново име.. утре се пише направо..Ботьов..или Караджата..
може пак да ме изтриеш, както всеки път..
писах при венци65, той поне не е педал с модерация..
аз съм без хапчета,само аспирин чат пат пия..за кръвта.
по-добре си обери асмата, брат..
побърка те тази политика, ще пукнеш бързо така..
Юлия
Постинг: В памет на Че!
Автор на постинга: vaquero
цитирай
6. 1997 - Жалко, че вече ставаш мъченик за вярата
08.10.2017 11:47
Зная, че идва такъв момент и ти съчувствам. Докато са пари, ще ги преживееш, но пътят към Голгота определено е трънлив.
Със съчувствие и ВЪЗХИЩЕНИЕ. 1997.
цитирай
7. alchemist - Аз вчерашният ден го свързвам с едно ...
08.10.2017 12:06
Аз вчерашният ден го свързвам с едно нищо. Вярно е, че Путин спря разпада на РФ, но това не касае България нито пък ще ми повиши заплатата.
Въпреки че комунизъм и русофилия са две различни неща, аз ти завиждам за вярата, която имаш(благородно); поне си с едно стъпало над духовните ти братя - русофобите.
цитирай
8. ramone - здрасти Венци
08.10.2017 12:08
тоя феномен - след три дюкянчета за железария, на някой изведнъж му се приисква да стане олигарх - и мен много ме е забавлявал винаги :)
Колкото до Путин - тия поляризирани мнения(в Бг) - от възхита до омраза си ги обяснявам по друг начин (не по скалата русофилия-русофобия).
Очевидно, в Бг текат два коренно различни потока информация (пропутински и антипутински, именно така - а не проруски и антируски) и всичко се свежда до това, кой от тях се използва.
И двата "информационни" потока са по-скоро идеологически - всеки от тях премълчава едно за сметка на друго.
А аудиторията (поради липса на достатъчно знание) да преработи информацията се разполага в двете крайности.
Впрочем, според мен, това развенчава мита за "доброто образование" при социализма - всички тук (и привърженици и опоненти) са се образовали тогава.
Между другото, мисля същото и за разните му там модератори на общественото мнение (имам предвид тия от които извират потоците) - някои от тях вероятно са платени.
Но повечето, убеден съм, просто са глупави.
Иначе, личното ми мнение за Путин е като за Майкъл Джексън - не го харесвам, ма не мога да му отрека, че добре се справя... :)

цитирай
9. kolevn38 - Не съм видял, нито пък чел, някой ваш опонент така смешно да припада по някой политик или престъпник, така,
08.10.2017 12:18
както го правите вие - червените безродници. На такова идиотско слагачество, лизачество, подмазвачество, лакейничество и сляпо целувание по задните части на някакъв си бездарен подполковник от КГБ, останал без нито един съюзник и приятел, тотално съсипал икономиката на Русия, са способни единствено безродните български комунисти. Когато руснаците бият шута на този Велик Засранец и го пратят в трета глуха, ще мълчите като пукали, така както мълчаха навремето сталинистите, когато пукна духовния им баща. Жалки отрепки...Без главатари като Кремълския негодник, сте като мухи без глави - безцелно подскачащи задници. Червени задници
цитирай
10. putinoid - Путиноидите, пишещи и помпащи, са ...
08.10.2017 12:42
Путиноидите, пишещи и помпащи, са идиоти.
Не са българи, не са и хора.

Ама и животни не са,
някакви вируси.
цитирай
11. putinoid - минусите по тия лайняни постинги са ...
08.10.2017 12:42
минусите по тия лайняни постинги са супер
цитирай
12. vencivaleri1951 - Постоле
08.10.2017 13:13
[quote=apostapostoloff]

Преди да презентираш великолепните си книги/ впрочем има една в нас-някоя от дамите в къщи вероятно я е купила/ стожерЮ, не е лошо да прочетеш какво си написал в тези пет реда

-Аз да мразя Путин!?
Пет пари не давам за този изрод, политически престъпник и шарлатанин...

Това ако е безразличие , горко на тези които мразиш...

Ако трябва да бъда честен , ти съчувствам. Не е лесно човек да бъде на твоето място

Или както е казал поета" Като човек що да прави, изяда си и месата"/по памет/




цитирай
13. freeoldmen - https://nova.bg/news/view/2017/10/07/195011/%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D1%8F-%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D1%8A%D0%BA%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%
08.10.2017 13:41
Венци, виж това, ако не си го гледал.

Там Дугин дава много ясна дефиниция на скръбните опустошени души на русофобите.
цитирай
14. katara - ..Из делниците на един луд (25-29 септември) Тони Филипов, д-р
08.10.2017 14:06
И като стана дума за Радев, та се сещам.
„Националното бюро за икономически изследвания“ на САЩ (NBER) публикува доклад, в който пише, че кремълският елит е изнесъл в офшорни сметки над $1 трилион, три пъти повече от валутния резерв на страната. В ръцете на 1% от кремълския елит били съсредоточени най-малко 25% от богатствата на страната с тенденция към нарастване. Капиталите на най-богатите руснаци, укрити в офшорни зони, превишавали съвкупните спестявания на цялото население на Русия.

Изобщо, както се казва, Восток дело дебелое! Извинете руския ми, но се опитвам да го забравя…

оо, фрийчо, кажи нещо, мен ..
куда убежал твой друг,Пърдяторъ Первьй ?
цитирай
15. get - Жалко, че вече ставаш мъченик за ...
08.10.2017 14:13
1997 написа:

Жалко, че вече ставаш мъченик за вярата


- Казал помилваният, вследствие интригите на фарисеите - брат на политическите престъпници(от БКП с филиалите й) - Варава!

- А инак, не ЗАЩОТО СМЕ УЧИЛИ ПРЕЗ СОЦИАЛИЗМА ... или защото сме НЕДОУЧИЛИ, съществуват такива ДИАМЕТРАЛНО противоположни мнения - Не!
Това е в резултат, ЗАЩОТО политическото ръководство на Русия(в лицето на КаГеБи-ста Путин) ... и не само на Русия(?) ... пряко или косвено влияе върху вътрешният политически и икономически живот в страната ни ... това докато НЕ ВИ СТАНЕ ЯСНО - ЖАЛНА НИ МАЙКА ... Разбрахте ли господа-товаришчи ЧУЖДО-фили?

- Това ДИАМЕТРАЛНО РАЗДЕЛЕНИЕ В ОТНОШЕНИЕТО СПРЯМО ПУТИН съществува в момента и в Русия ... но кой го е еня - да пише за ОБИКНОВЕНИТЕ И ЧЕСТНИ ХОРА в тази същата Русия ... затова по-добре СЕ ПХРАВЕТЕ НА Рамазан Кадиров и изкарайте 100 000-ен "спонтанен митинг" това ли искате ОТ БЪЛГАРИТЕ - вие Чуждо-Филите?!

- Чуждо-ПОКЛОННИКА е като РОБА - мечтае за ГОСПОДАР, НА КОЙТО ДА СЛУЖИ!

п.п. -
https://www.gazeta/politics/photo/kak_strana_otprazdnovala_den_rozhdeniya_putina.shtml# -
1. День Путина - Рамзан Кадыров, вывел на улицы Грозного более 100 тысяч человек.
2. https://commons.wikimedia/wiki/File:Barabbas_(James_Tissot).jpg - Варава!
- Евангелие от Марка, гл.15-та

"Пилат, отговаряйки им, отново ги попита: Какво да направя с Този, който наричате Цар Йудейски? Те отново завикаха: Разпни Го . <…> Тогава Пилат ... пусна Варава, и предаде Христос на разпятие."
цитирай
16. 1997 - Нали и аз туй казвам
08.10.2017 14:28
get написа:

" Те отново завикаха: Разпни Го . <…> Тогава Пилат ... пусна Варава, и предаде Христос на разпятие."

Оправдават Делян Д, оплюват vencivaleri1951
цитирай
17. katara - 16. 1997 - Нали и аз туй казвам /но,Темата не е..бат венци1955,колега...
08.10.2017 14:39
- Чуждо-ПОКЛОННИКА е като РОБА - мечтае за ГОСПОДАР, НА КОЙТО ДА СЛУЖИ!
правилно го е написал..Гет..

тъй като в Библията се казва: „Сам Сатан се преправя на ангел на светлината.“ (2 Коринтяни 11:14, „Верен“) Неговото най–хитро средство за измама е да заслепява мнозинството относно факта, че той и демоните му наистина съществуват. Но не се заблуждавай! Дяволът и неговите демони са реални личности и ти трябва постоянно да им се противопоставяш. — 1 Петър 5:8, 9.
цитирай
18. getmans1 - И от какви идеологически принципи ...
08.10.2017 15:20
И от какви идеологически принципи се ръководи Великолепний?
цитирай
19. get - - "Високо-челий" гение - симпатизант на една от трупите, кукловоди - казвам го като ... ?
08.10.2017 17:10
1997 написа:
get написа:

" Те отново завикаха: Разпни Го . <…> Тогава Пилат ... пусна Варава, и предаде Христос на разпятие."

Оправдават Делян Д, оплюват vencivaleri1951


... - казвам, го като за теб СЪВСЕМ ПРОСТИЧКО!
- Какъвто Бойко - такава и Корнелия! ... народа ни го е казал ОЩЕ ПО-ТОЧНО?
"Хвани единия - блъсни другия."
- Това ако не можеш "да го съзнаеш" - те нареждам да блогъра, който наричам Крум-БезПросветний - и считам основателно?
- Така че, дали се изживяваш, на Варава или Каяфа - са все едни и същите, ФАРИСЕЙЩИНИ?

- Венци го разбирам, защото той си ЗАЩИТАВА ПРИВИЛЕГИИТЕ получени по силата на това, че е с наследствен произход от "партийната аристокрация(номенклатура)" - ПУСНАТА ВЪВ ВЛАСТТА, след поредното ни "освобождение", на "9-ти Септември" и мимикрираща, че е е "напуснала властта", след "10-ти ноември"!
- Ама наивниците, като теб и Крум - Не?

Защото:
- Империите, било Османска, било Британска, било Руска - винаги ще имат необходимостта от местни клиентели - такива в момента са "на Партията верните синове" ... така е - на Партията са верни! Не на държавата България и Суверена Й - Аз, Ти, Ние, Вие - тоест, БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, в това число и ти с Крум-БезПросветни!
- Толкова е просто ... и сложно(за някои от българите) - та се питам: Кога в края на краищата ще надмогнем СЪЗДАДЕНИТЕ ВИ(ни) стереотипи в мисленето и ЩЕ ЗАСТАНЕТЕ ОЧИ В ОЧИ ... с Правдата - ТАКАВА КАКВАТО Е?
цитирай
20. blackpredator - чеки и аз да се изокам
08.10.2017 18:21
първо за ГЕТюпитека
само примитивните хора правят корелация между фил и хомофил
не е нужно да си русофил, за да харесваш Путин
аэ, а и много умни хора, го тачат заради думите:
Путин: российский медведь никому своей тайги не отдаст
я ми посочи глупако, един държавник тука да е казал същото за българския лев и Силва булгарика
да, и русофил съм
- защото Русия сложи България на картата след цял половин милениум
не пиндосите, не курвенска Британия, ни Франция, ни Бисмарк
Русия!
- защото както съм писал вчера в постинга си като коментар на Коста, благодарение на същата Русия, Асеновград не е Станимака, а Вихрен си е Вихрен, Ел тепе ако щеш, но не Митика II

само катилите имат историческата памет на катърите...
цитирай
21. blackpredator - и за кобилата Люсерна, от Фермата у немачко
08.10.2017 18:24
вие сте голосеменни реликти от антикомунистическия терциер
роби, които мечтаят за свои роби
нанай
ориентирай се в съвремената биология...

нямала помпадур
аре, та аз ли те изгочих на корицата?
още малко ще заприличаш на хисарския чесън, овоняващ корицата и постингите на Венци
остава от многото си никове минуси да слагаш, значещи нещо само за тая обла фауна...
цитирай
22. katara - БПърдяторе..ти си или пиян, или..
08.10.2017 20:07
с вродена малформация..на френския си език..
чуй си нечленоразделната реч, само..
аз, ако пожелая, ще имам 3 ма помпадури..
ее, единият ми е Приятел,Реален....
умираш от всяка импотенция,това отдавна ти се полага..
по празната объркана манерка..
пак да отворя ли дума, колко ника има твоята....Дантела любима..
айде, да не ставам по-проста от теб..
духай си на помпата ..сам....
а,Историята ти е на ниво моят 8 клас..
мързи ме да пиша фермани..из блоговите полета..
4аооо...
цитирай
23. get - - Не съм ви определял, като хомофил - но щом държите, Ваша воля!
08.10.2017 20:25
blackpredator написа:
първо за ГЕТюпитека
само примитивните хора правят корелация между фил и хомофил
...
само катилите имат историческата памет на катърите...


- А инак на облъченото ти от православно-славянска пан-русийска пропаганда ... да ти дам повод ДА МИСЛИШ - нещо, което явно рядко изполрзваш?
- Та ето какво предвижда граф Игнатиев паша за нас "славяните" в навечерието на "освобождението" ни от "робство"? Тук една скобка ИГО не е равнозначно/синонимно на РОБСТВО - закачи си го на ухото ... внуче и сине на роби, както обичате да се величаете "путинофилите", с претенции за българи!

Та ето ви "българолюбеца" Игнатиев - какви ги мисли в дневника си, за бъдещето на нас българите?
1.
„На Русия й е тясно в Черно море и тя трябва да владее изхода му, т.е. Проливите, пряко и косвено, и то не само заради осигуряването на безопасността и благосъстоянието на своя Юг, колкото поради политически и икономически съображения. Русия е принудена да бъде господар на Константинопол"
2.
"Ако Австрия поиска да се разшири на юг, а английските и въобще европейските интриги ДА НИ ОТДАЛЕЧАВАТ ОТ СУЛТАНА, продължавайки да превръщат Портата във враждебно оръдие с цел да засилят с турските въоръжени сили броя на нашите европейски врагове, то Русия е длъжна да ги сломи и като не позволява никому да господства над изходите на Средиземно море, да овладее окончателно Цариград и Проливите."
3.
"Да се жертват изключително руските интереси, погрешно вземайки средствата за цел, т.е. имайки предвид само освобождаването на славяните, предоставяйки им възможност да служат на враждебна за нас политика и удовлетоврявайи се със собствения си хуманитарен успех – е безрасъдно и осъдително."
4.
„За да бъде властта ни здрава и да не изисква постоянно извънредно напрежение от наша страна, Е НЕОБХОДИМО ДА ДЪРЖИМ В НРАВСТЕНО П-О-Д-Ч-И-Н-Е-Н-И-Е СЪСЕДНИТЕ ОБЛАСТИ И ДА ПРЕВЪРНЕМ БЪЛГАРСКОТО и гръцкото население, от една страна, и арменското, от друга, В ПОСЛУШНО ОРЪДИЕ НА РУСКАТА ПОЛИТИКА и в постоянни съюзници, като унищожим всякаква възможност за преминаването им във враждебен лагер.”

- Ето това са БЕЗКОРИСТНИТЕ СТРЕМЕЖИ - движели РУСКОТО ИМПЕРСКО ПРАВИТЕЛСТВО при "освобождението" на нас българите - Поняль?

- Поради това и Апостола предупреждава: Който ни освободи - той ще ни зароби!

П.П.
Цитатите, са взети от Исторический вестник, Санкт-Петербург, 1914 г. излезли под заглавие, „Сан Стефано. Записки графа Н. П. Игнатьева“

П.П.П.
През XVIII - XIX век Русия води поредица от войни против Османската империя на Балканите, включително на българска територия. Целите на Русия в тези войни са изцяло имперски и завоевателни. Възприемайки себе си за наследник на Византия, тя се мъчи да заграби "византийското наследство"на османска територия - Проливите и Цариград.
А тъй като, Българските земи са в непосредствена близост до тях. Те твърде рано стават обект на височайшия имперски интерес в Петербург. Първият израз на активната настъпателна руска политика по Източния въпрос са двете войни на императрица Екатерина Велика (1768-1774 и 1787-1791). В резултат на военните си победи в тези войни Русия реализира редица териториални и стратегически предимства, най-важното от което е извоювано по договора от село Кючук Кайнарджа (21.07.1774) п-р-а-в-о ДА ПОКРОВИТЕЛСТВА БАЛКАНСКИТЕ ПРАВОСЛАВНИ ХРИСТИЯНИ.
В българската историография обикновено значението на тази придобивка за нас българите се тълкува в смисъл, че едва ли не от тук нататък - българите сме се сдобили със свой истински покровител и защитник – Уви, Не! За Екатерина II ние българите от Балкани НЕ СЪЩЕСТВУВАМЕ … ако има Българи, то те са Първо на Волга и Второ принадлежат към тюркският етнос … което се пропагандира и от личният Й приятел, Франсоа-Мари Аруе, известен повече като Волтер.

- И смятам, че не е достойно да сте хомофил - ако сте хетеросексуален?
Казвам ти го от позиция на българин, а поради това чувстващ те и сънародник.
цитирай
24. chavdar01 - Е-ХЕ-Е-Е-Е-Е,КАКВО ПЛЮЕНЕ СЕ Е ЗАФОРМИЛО?!
08.10.2017 21:32
НА РУСОФОБИТЕ ПЯНА ВЕЧЕ ИМ ИЗЛЕЗЕ ОТ УСТАТА!!!
ПО КРОТКО БЕ,ЩЕ СИ ДОКАРАТЕ ИНФАРКТИ!
Я БЪРЖЕ БЕГАЙТЕ ДА ЦЕЛУВАТЕ ЗАДНИКА НА СМЕШНИКА ТРЪМП! :))))))
цитирай
25. blackpredator - хаха, Гете
08.10.2017 22:03
Който ни освободи - той ще ни зароби!
правилно, тоя шедьовър на "Бъзиклийкс" мое да го прочетещ у "Фактор"
назобил си се много в нета, но не количеството е най-важното
няма нужда да ми пействаш факти, които са публични и всеки може да ги прочете

"Целите на Русия в тези войни са изцяло имперски и завоевателни."
ама разбира се, аз никога не съм твърдял обратното
що за Империя ще е, ако няма точно тия цели?!
но пак повтарям, СЛОЖИ НИ НА КАРТАТА като самостоятелна държава
или твърдиш, че сме били руска колония и Батенберг и Фердинанд са били сатрапи?!
няма да те питам що Франция не ни колонизира, а как обичам френско "р"

много мътилка има у главата ти, а предполагам и в душата ти
живей си в твоя мътен свят, но понякога и вдигай щорите....

що се отнася до хомото и хетеросексуалноста, и аз не приемам за хомо тая лелка над теб, която овонява сайта, но таксономията е категорична - поне за хомо еректус требе да я броиме...

земи се образовай малко и тогава влез в лоното на историята
ще видиш, че имало и има друг свят, различен от "Бъзиклийкс" и "Фактор"
цитирай
26. getmans1 - Образование за всеки е последната кауза на ББ, възползвай се ЧеПър! ...
08.10.2017 22:39
blackpredator написа:
Който ни освободи - той ще ни зароби!
правилно, тоя шедьовър на "Бъзиклийкс" мое да го прочетещ у "Фактор"
назобил си се много в нета, но не количеството е най-важното
няма нужда да ми пействаш факти, които са публични и всеки може да ги прочете

много мътилка има у главата ти, а предполагам и в душата ти
живей си в твоя мътен свят, но понякога и вдигай щорите....

що се отнася до хомото и хетеросексуалноста, и аз не приемам за хомо тая лелка над теб, която овонява сайта, но таксономията е категорична - поне за хомо еректус требе да я броиме...

земи се образовай малко и тогава влез в лоното на историята
ще видиш, че имало и има друг свят, различен от "Бъзиклийкс" и "Фактор"


..... "Никому не се надявайте... Ако ние не сме способни да са освободим сами то значи, че не сме достойни да имаме свобода; а който ни освободи, той ще да направи това, за да ни подчини отново в робство…
- често неточно цитиран като „който ни освободи, той ще ни пороби,“ оригиналният текст е написан от Захари Стоянов в книгата му „Васил Левски (Дяконът). Черти из животът му“ (стр. 81)


Грешно приписвани Редактиране

Не се полъгвайте, че тези които държат парите държат и бъдещето ви, защото тези пари те са ги взели от вас, а вие им се кланяте и ги въздигате — от сайта "Бъзиклийкс" - http://neverojatno/2008/11/23/pismo/, нищо не потвърждава Левски да е изричал такива думи.
С моята кончина не свършва пътят, който трябва да извървите — от сайта "Бъзиклийкс" - http://neverojatno/2008/11/23/pismo/, нищо не потвърждава Левски да е изричал такива думи."

пп Забрави да обясниш на ГЕТ, че Захария е пройдоха и вагабонтин.

цитирай
27. blackpredator - Гетьо,
08.10.2017 22:50
това баба Тонка го казва, не Десислава Атанасова
а ти забрави да обясниш на ГЕТ, че за тоя цитат Чехлю получи Златен скунск
цитирай
28. get - @ 24. chavdar01 @ 25. blackpredator - хаха, Гете!
08.10.2017 22:53
- Предполагам, че говоря с представители на "Хомо сапиенс сапиенс" ... а не с изправеният им предшественик, току що слязъл от дървото!

- Единият не може да излезе от коловоза на "русофил - русофоб" КОЕТО МЕН РОДОЛЮБЕЦА ИЗОБЩО НЕ МЕ КАСАЕ ... вторият ме праща, да го "слагам на картата"? Вместо сам да вземе да погледне картата на територията, на Българската екзархия - и ДА СЕ ЗАПИТА - ЗАЩО ТОЛКОВА ПРЕЧЕШЕ ЕКЗАРХИЯТА НА "БЛАГОДЕТЕЛИТЕ" ни РУСИ? Или да вземе да прочете, какво пише генерал Иван Липранди - каква е числеността на българският етносен елемент на Балкани и в какъв контекст го пише това?
- Ако щестлавният Фердинанд не бе се омагьосал от руските лъжи - България нямаше да е това, което е сега!
- Ако не бе приятелската "прегръдка" на Русия - нямаше да я има абдикацията на Батенберг!
- Ако не бе изтеглен руският команден офицерски корпус - едва ли щеше да я има и Сръбско-българската война ... да продължавам ли, или това е достатъчно?
- "Ред-предателю", със съжаление следва да констатирам? Твоето е логиката на роба - Защото най-висшата мечта на роба е да му се даде възможност, сам да си избира господаря!

Докато разсъждаваме така, България ще продължава да върви ПО ЛОГИКАТА НА ПЪРВЕНЮТО, което си търси извинение, - а няма да тръгне по Пътя на моралният максимализъм на пионерите, за които единственият достоен критерий за сравнение е най-доброто.
И в двата случая, става въпрос за вътрешната МОРАЛНА НАГЛАСА НА ЕЛИТА на страната. А елитите са тези, които печелят битките - въпроса е доколко народите могат да създадат читави елити? Тези които не могат да създадат такива - съдено им е да погинат!
- Вие и подобните ви, сте именно тези които създават псевдо-елитите и с това подготвяте гибелта на България!

- Ако не сте ме разбрали - да ви цитирам същото, казано от много по-умният от мен, Стоян Михайловски?

“ Най-важната поука, която ни дава историята на миналото, е, че НОВ РЕД и ПОДНОВЕН ДУХ са НЕРАЗДЕЛНИ, че те са едно и също нещо, че въобще човешките действия не могат да бъдат друго нещо освен конкретизирано духо-сложение.
Иначе казано, ИСТИНСКИЯТ ОБЩЕСТВЕН ПРОГРЕС Е ВЪПРОС НА ПРЕВЪЗПИТАНИЕ; пътят на прогреса е път, който върви от НОВ Човешки Тип към нов Тип На Общество, от ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪТРЕШНО, КЪМ ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪНШНО.
Тази истина е формулирана у много историци и по следния начин:

Прогресът не е друго освен ПОУКА ОТ ЖИВОТА, придобивана постепенно И постепенно превръщана в РЕФОРМИ.“

цитирай
29. vencivaleri1951 - Лишеният от признателнос
08.10.2017 23:15
blackpredator написа:
първо за ГЕТюпитека
само примитивните хора правят корелация между фил и хомофил
не е нужно да си русофил, за да харесваш Путин
аэ, а и много умни хора, го тачат заради думите:
Путин: российский медведь никому своей тайги не отдаст
я ми посочи глупако, един държавник тука да е казал същото за българския лев и Силва булгарика
да, и русофил съм
- защото Русия сложи България на картата след цял половин милениум
не пиндосите, не курвенска Британия, ни Франция, ни Бисмарк
Русия!
- защото както съм писал вчера в постинга си като коментар на Коста, благодарение на същата Русия, Асеновград не е Станимака, а Вихрен си е Вихрен, Ел тепе ако щеш, но не Митика II

само катилите имат историческата памет на катърите...


е лишен и от съвест. Ако признателността ми за това" че рашките ни" поставиха на картата" както казваш е русофилство, да русофил съм, и внуците ми са русофили...Не дължим никакво обяснение на разни "дроздофили"
цитирай
30. get - @ Лишеният от признателнос
09.10.2017 00:07
vencivaleri1951 написа:
blackpredator написа:
първо за ГЕТюпитека
...
не е нужно да си русофил, за да харесваш Путин
...
да, и русофил съм
- защото Русия сложи България на картата след цял половин милениум
не пиндосите, не курвенска Британия, ни Франция, ни Бисмарк
Русия!
- защото както съм писал вчера в постинга си като коментар на Коста, благодарение на същата Русия, Асеновград не е Станимака, а Вихрен си е Вихрен, Ел тепе ако щеш, но не Митика II

само катилите имат историческата памет на катърите...


е лишен и от съвест. Ако признателността ми за това" че рашките ни" поставиха на картата" както казваш е русофилство, да русофил съм, и внуците ми са русофили...Не дължим никакво обяснение на разни "дроздофили"


- Напълно те разбирам - не ръцете и краката а по дупетата следва да целуваш Сталин и наследника му Вова!
- Защото ако не бе сакралната за рода ви дата "9-ти Септември", още щеше да подсмърчаш, на някой от баирите по Трънско.

- На войничетата от войната 1977/78 г. и аз поднасям цвете на паметниците ... ама на "красноармейците" - не! Защо ли?

- А ако искаш да ни правиш внушението, че имперската управленска върхушка на Русия през периода от църковните ни борби до руско-турската война, са били "абсолютно безкористни" при освобождението на "братушките" българи - ще следва те опровергая! И то с опровержения от книга писана под редакцията на Коларов и Димитров, още през 1936 год.?

- И все пак с "Ред-предателя" не ми отговорихте на въпроса: Войната на СССР с/у България и "9-ти Септември", как следва да се интерпретира, като окупация или освобождение?

- А защо избухна Априлското въстание - можем да си отговорим, прочитайки следното при граф Н. Игнатиев?

1.
Умовете на младежите сега са насочени не към нас, а към Запада. Това, което става вече в Румъния, ЩЕ СЕ СЛУЧИ и в Сърбия, и в България.
2.
В периода от 1871 г. до 1875 г. установихме такива отношения с Портата, по-добри от които не можеха и да се желаят и които бях предмет на завистта на другите европейски народи и източник на нашето преобладаващо влияние върху всички балкански народи. Султанът имаше пълно доверие в руския посланик и този път можехме да постигнем мирно и постепенно отстраняването на вредните за нас влияния на Запада, а също и подготвянето на възраждане на нашите съплеменници и единоверци ЗА ВРЕМЕТО, КОГАТО НА РУСИЯ ЩЕ Й БЪДЕ ИЗГОДНО ДА ПОВДИГНЕ Източния въпрос.

П.П.
Какво обяснява още Гьоте - за подобни на нашият случаи?
"Няма нищо по-ужасно, от това, ДА СТАНЕШ РОБ НА РОБА!"
Защото:
"Няма по-безнадеждно робство, от това на тези, които са приели, че са свободни в оковите си!"
цитирай
31. getmans1 - Знаем те ...
09.10.2017 00:25
blackpredator написа:
това баба Тонка го казва, не Десислава Атанасова
а ти забрави да обясниш на ГЕТ, че за тоя цитат Чехлю получи Златен скунск


... Знаем те и теб колко точно цитираш.
Да, баба Тонка го е казала но сигурен ли си, че смисъла е този в който ти го използваш.
Колкото до Златния скунск на Президента, човека си прие статуетката с достойнство и добре, че в блога я няма тая "награда", в твоята компания ще ше да се разпадне. Просто нямаше да устои на конкуренцията ти, ЧеПърд.



цитирай
32. vencivaleri1951 - Ти пък кой си ...
09.10.2017 01:05
[quote=get][quote=vencivaleri1951][quote=blackpredator]

Това дроздофилите с никове започващи с get сте "голяма" работа. Жълтите павета направо са ги наредили заради Вас

Щял съм да подсмърчам в Трънско казваш...Е други са подсмърчали , ако намекваш за отряда. Не баш там, но наблизо често ходя...и ми е гот . Миналите почивни дни например подражавайки на Путин яздих часове.
А сега и друго. Аз драги имам баба софиянка. Не само аз, не само родител, но и баба родена там в 1903та година. В София съм живял винаги или в дом на фамилията или в построен от мен. Тоест подпис от ОФ, кварталната или по работа ППД , че съм крайно нуждаещ и молещ не съм слагал.
Колкото до обявената война на 5ти септември от СССР също приемам с признателност-лична този път. Преминавайки през нас настигат немските подразделения /също минали през нас отстъпвайки от източния фронт. Впрочем заради това ни е обявена формално войната-днес биха го нарекли логистична подкрепа за Вермахта/ в Югославия и ги разбиват, а до този момент германците са били оградили отряда на баща ми и нищо добро не е чакало партизаните. Тоест най-вероятно нямаше да се родя. Но защо все съветските войници са ви в устата...Те ни един изстрел не са произвели у нас. Докато други едни войници сриват София от въздуха и избиват хиляди, осакатяват над 10 хиляди. И щяха да превърнат столицата ни в "картофено поле"/поне това е виждал в желанията си Чърчил/виж мемоарите му/, ако гадният Сталин не бе спрял англоезичните да постъпят със София , като с Дрезден например.
И крайно време е Вие "дроздофилите" да престанете с това "ако". Когато човек е адекватен и креативен има желано ниво независимо дали страната му е в НАТО или във Варшавския договор. Останахте излъгани тези които скрихте съветското флагче , и размахахте американското на Орлов мост. Подминаха ви , "без да свалят гюрука "дори. Останахте си с живота втора употреба-дрехи, коли, жени...
цитирай
33. getmans1 - Чудна работа, сами започвате с "ако"-то пък за нас забранено. Пък за плочките да не говорим ...
09.10.2017 02:06
vencivaleri1951 написа:
[quote=get][quote=vencivaleri1951][quote=blackpredator]

Това дроздофилите с никове започващи с get сте "голяма" работа. Жълтите павета направо са ги наредили заради Вас

Щял съм да подсмърчам в Трънско казваш...Е други са подсмърчали , ако намекваш за отряда. Не баш там, но наблизо често ходя...и ми е гот .
А сега и друго. Аз драги имам баба софиянка. Не само аз, не само родител, но и баба родена там в 1903та година. В София съм живял винаги или в дом на фамилията или в построен от мен. Тоест подпис от ОФ, кварталната или по работа ППД , че съм крайно нуждаещ и молещ не съм слагал.
Колкото до обявената война на 5ти септември от СССР също приемам с признателност-лична този път. Преминавайки през нас настигат немските подразделения /също минали през нас отстъпвайки от източния фронт. Впрочем заради това ни е обявена формално войната-днес биха го нарекли логистична подкрепа за Вермахта/ в Югославия и ги разбиват, а до този момент германците са били оградили отряда на баща ми и нищо добро не е чакало партизаните. Тоест най-вероятно нямаше да се родя. Но защо все съветските войници са ви в устата...Те ни един изстрел не са произвели у нас
И крайно време е Вие "дроздофилите" да престанете с това "ако". Когато човек е адекватен и креативен има желано ниво независимо дали страната му е в НАТО или във Варшавския договор. Останахте излъгани тези които скрихте съветското флагче , и размахахте американското на Орлов мост. Подминаха ви , "без да свалят гюрука "дори. Останахте си с живота втора употреба-дрехи, коли, жени...


... То по вашто време верно, че дори за фаянсови "гювеч" пускахме или връзки а те връзките пак с "гювеч" вървяха. Сега на туй корупция му се вика. А ние от писане на молби грамотни станахме.
Думаш, съветска пушка не гръмнала ма както се види по паметниците бая героства у нас сторили.
Дори зли езици говорят, че нейде в югозапада паметник сте въздигнали на двама осъдени на смърт за мародерство и изнасилване.
цитирай
34. freeoldmen - 32. vencivaleri1951 Шапка ти свалям, Венци!
09.10.2017 02:55
" Останахте излъгани тези които скрихте съветското флагче , и размахахте американското на Орлов мост. Подминаха ви , "без да свалят гюрука "дори. Останахте си с живота втора употреба-дрехи, коли, жени..."

Щото действително има хора, яко залебили от смяната на флагчетата.

А тук, в блога, опоненти ти са субекти, дето по логиката на мизерните си събития в животеца си след промените би трябвало да са на първа линия, пред Гаврош и оная Свобода с оголената цица на барикадата, ама не, е ги, бодри русофоби и десняци...

Има нещо много сбъркано у тех.
цитирай
35. vencivaleri1951 - В това което пишеш има истина
09.10.2017 05:18
[quote=getmans1][quote=vencivaleri1951][quote=get][quote=vencivaleri1951][quote=blackpredator]

Това дроздофилите с никове започващи с get сте "голяма" работа. Жълтите павета направо са ги наредили заради Вас

но не съвсем. Бакшишът и връзкарството обаче не са корупция. Когато ти продаде килограм суджук под тезгяха позната продавачка е връзкарство, а когато ти поискат тон суджук за да ти е спокоен бизнеса е корупция. Когато дадеш рушвет на бригадира да ти облицова къщата е едно, а когато бригадирът отделя от платеното за да му дадат поръчката е друго-корупция.
Давал съм и друг път следващия пример:
Генерал Анев , за готвения преврат срещу Живков бе осъден на 12 години затвор. На втората бе помилван и назначен за заместник генерален директор на Родопа за да изкара годините за пенсия. Помилваше тогава Председателя на Държавния съвет-Т Живков. Тоест евентуалната жертва помилва превратаджията.
Друг генерал, близък на Живков се облажи като бракува бяла техника и после си я купи/беше зам председател на УБО/ Щетата беше за около 5хиляди долара. Осъдиха го, а преди това го разжалваха до редник-/офицер и комунист не се съдят/Живков не си мръдна пръста за него. Онзи си излежа присъдата, и никой след това не го устрои на работа. Като излезе от затвора стана бригадир на група правеща европалети. И да обобщим . Генерал който прави опит за преврат е помилван и устроен на работа след това, друг генерал който е крал на дребно е оставен да излежи присъдата си и не е проявен никакъв интерес към това какво ще прави след затвора. Ето това е разликата между Живков и този който му разтриваше ушите някога
цитирай
36. vencivaleri1951 - И аз
09.10.2017 05:43
freeoldmen написа:
" Останахте излъгани тези които скрихте съветското флагче , и размахахте американското на Орлов мост. Подминаха ви , "без да свалят гюрука "дори. Останахте си с живота втора употреба-дрехи, коли, жени..."

Щото действително има хора, яко залебили от смяната на флагчетата.

А тук, в блога, опоненти ти са субекти, дето по логиката на мизерните си събития в животеца си след промените би трябвало да са на първа линия, пред Гаврош и оная Свобода с оголената цица на барикадата, ама не, е ги, бодри русофоби и десняци...

Има нещо много сбъркано у тех.


съм мислел върху разсъжденията ти и не съм намирал смислен отговор. Стрижат го, дерат го дори , а той "блее доволен" щото този с ножиците бил Станишев или Борисов. Ето появи се що годе читав човек и премиерът насъска пинчерите срещу му-"бек вокалите". Много му се искаше и през президент да мине, но се уплаши да отиде на избори и пусна онази с дядото. Не се яви, но понеже е отмъстителен се опитва да очерни Радев. Като говорим за настоящия президент да си спомним как Борисов не можа да прости на Плевнелиев за свободомислието на жена му, която не се появи нито за секунда като първа дама единствено заради простотията на премиера ни слънце, който унижи Плевнелиев, чукайки го с пръст по челото по време на пресконференцията след избора за президент. Плевнелиев прие унижението и днес е и без президентски пост и без съпруга-това е профилът на хората за които говорим
цитирай
37. getmans1 - Знаем бе Венци ....
09.10.2017 05:55
vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1][quote=vencivaleri1951][quote=get][quote=vencivaleri1951][quote=blackpredator]

Това дроздофилите с никове започващи с get сте "голяма" работа. Жълтите павета направо са ги наредили заради Вас

но не съвсем. Бакшишът и връзкарството обаче не са корупция. Когато ти продаде килограм суджук под тезгяха позната продавачка е връзкарство, а когато ти поискат тон суджук за да ти е спокоен бизнеса е корупция. Когато дадеш рушвет на бригадира да ти облицова къщата е едно, а когато бригадирът отделя от платеното за да му дадат поръчката е друго-корупция.
Давал съм и друг път следв


... Не само свидетели сме били на изврщенията ви а и потърпевши.
Самия ти си страдал нали, загдето си надстои къщата те наказаха със защита на десертация?!

Но аз не заради това се връщам, просто забравих предния път да ти рекна, че щом се захвана с жените ни значи пак не можа да здържиш дребнавата си душичка на селската злобарка пък със софийски сой се фукаш.

П.п. Гледам, че гастарбайтера в Испания е споделил злобата ти тъй де, споделеното по-леко е!
Аз пък се си мислех, че подкрепата ще е от към Русията ама, ниц, будалите явно са измрели дори из между ваште.


цитирай
38. theeconomist - Привет кореш!
09.10.2017 06:34
Гледам на твоята откровена реплика, колко омазани ДУПлики са се изтипосали...:-))
Хеле па полуграмотният делиормански кьопек, даже сТРАШ - ТЕСТ ти прави.
Те тия примати кацнали тук от планетата на маймуните нямат представа, че са дошли в Джурасик парк.....:-))
При тях "мислех" е винаги минало несвършено, но "мисля" е бъдеще несбъднато!
Бывай дорогой!
цитирай
39. krumbelosvet - "Който ни освободи, той ще ни пороби"
09.10.2017 09:41
Само че идеята на Левски за въстание в Северна България, за мобилизация и армия, виси на банкерски косъм. Кой банкер би заложил парите си на мобилизирани селяни в Мизия срешу редовната турска армия, събрана от ТРИ КОНТИНЕНТА? И ако с външна протекция някой банкер все пак даде парите, ще има ли време да купим ДОБРО оръжие и да обучим новобранците, и КОЙ ЩЕ ГИ ОБУЧАВА? Гарибалди е Йосиф (Джузепе), и работата му е била почти опечена предварително, шом са свършили работа... 1000 младежи. Кой все пак е дал парите за червените им ризи, за пушки, топове, муниции, храна? Един Йосиф може да получи такива пари...
цитирай
40. get - @ 32. vencivaleri1951 - "Ти пък кой си ... " - А вие кой сте ... ?
09.10.2017 10:47
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:

... по вашто време верно, че дори за фаянсови "гювеч" пускахме или връзки а те връзките пак с "гювеч" вървяха. Сега на туй корупция му се вика. А ние от писане на молби грамотни станахме.

Това дроздофилите с никове започващи с get сте "голяма" работа. Жълтите павета направо са ги наредили заради Вас
...

Колкото до обявената война на 5ти септември от СССР също приемам с признателност-лична този път. Преминавайки през нас настигат немските подразделения /също минали през нас отстъпвайки от източния фронт.


Първо да попитам в кой том и страница, Чърчил прави откровението си за "София ... картофено поле" - което при вас звучи:
"други едни войници сриват София от въздуха и избиват хиляди, осакатяват над 10 хиляди. И щяха да превърнат столицата ни в "картофено поле"/поне това е виждал в желанията си Чърчил/виж мемоарите му/, ако гадният Сталин не бе спрял англоезичните да постъпят със София , като с Дрезден например."
- С оглед КОРЕКТНОСТТА на цитата ви - Чърчил го е казал?
"Умният човек не прави всички грешки сам; той дава шанс и на другите." :)))!

- С допълнението, ОЩЕ ПРЕЗ ПРОЛЕТТА на 1942 г. - анкъл Джо(Сталин) и дядя Уинстън - са се споразумели ЗА СЛЕД-ВОЕННИТЕ СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ ... тоест чичо Сталин, отново е приложил присъщата му тактика използвана близо две години по-рано за ПОДЯЛБА НА ЕВРОПА с добрия чичко Шикългрубер-Хитлер?

- А да питам ОЩЕ - Защо през цялата ВСВ дипломатическите и културни представителства на СССР в България НЕ БЯХА ЗАКРИТИ - вероятно защото сме "били в положение на война"?

- Е да били сме ... защото според извратената национално-нихилистична логика на русофилите-партизани ... българското правителство бе това, което "изпращаше" терористично-диверсионни групи и оръжия на територията с което увреждаше суверенитета на винаги справедливия СССР - Нали?
С допълнението?
- България(по извратената ви логика) а не СССР, бе колабористично-фашистката държава, подкрепяща агресията на хитлеристкия Райх срещу Европа! А през това време "миролюбивият" Сталинов режим - водеше "превантивни войни" срещу Полша, Финландия, Румъния и освобождаваше Прибалтийските републики(с мълчаливото, дипломатическо одобрение на Германия)?

- Ще завърша, с изказването на Сталиновата дружка, Чърчил, по същностното във проблема и тълкуванията на (както винаги) непогрешимите български комунисти-ленинци, радващи се на "поредното(ни) освобождение" от Русия през 1944 г. ?

„Комунистите винаги обвиняват жертвите си в престъпленията, които сами са извършили срещу тях.” ... защото СТЕ БЕЗПАМЕТНИ! - А без памет - няма съвест. А без съвест - няма нравственост!
А комуниста е безнравствен - Защото(?) по този начин за него не действат никакви социални и икономически, исторически и всякакви други закони, които създават благосъстоянието и самосъзнанието, не само на него и народа му, а и на човечеството!

Това накратко от лузъра-дроздофил Get, поставящ СЪВЕСТТА СИ по-високо - от личният "морал" на национал-нихилистите, "български"-комунисти, те и верни слуги, на двете плутократски ИМПЕРИИ Русия и САЩ. Които както "се карат" - така ги и устройва дву-полюсният модел на разделение на света ... в частност и на българският народ.
П.П.
За тези, които ги изненадва завършека на поста ми - Пояснявам, като примерно за наивниците от вида на "freoldmen" ... ?
1-во създаването на Съветска Русия - бе предвидено в "точките за следвоенно устройство на Европа" написани от американският президент У. Уилсън?
2-ро
В Русия вече бе извършена "февруарската революция" - с което бе свалено ... пречещата уж на демокрацията имперска династия Романови.
3-то е насрочено избор и свикване на Учредително събрание на Русия.
4-то
а) Троцки с парите на "банкерите" плюс шайката му Бруклински гангстери именно бе изпратен да прави "революция" - според Уилсън.
б) със същата цел бе изпратен и Ленин, плюс цял влак - нищо не работили, "професионални" революционери.
5-то
Под фасадата на Американският червен кръст - бяха изпратени офицери за контрол и ръководство на "революционерите" ... тук прескачам доста много и съществена информация ... и стигам ДО ...? Кой започна с ДЕМОНТАЖА НА СОЦИАЛИЗМА В СССР - това бе държавният глава и ген. секретар на КПСС - бивш глава на КГБ Юрий Андропов ... ако и това не е достатъчно - за да осмислите: Какво обяснявам - мога в детайли с конкретни обяснения да ви изведа от заблудите внушени ви за "социализма" и неговата същност!
цитирай
41. vencivaleri1951 - Отговарям на теб
09.10.2017 16:21
[quote=get]

Защото ти си профилът на неплатения русофоб у нас-чел не дочел, учил, не доучил
Чърчил най-напред. Мрази неистово България защото на практика тя го прави безработен с влизането си в ПСВ и с това проваляйки му операцията на Дарданелите-англичаните са принудени да прехвърлят войскови подразделения от проливите в Сърбия и операцията му се проваля. Той подава оставка като лорд-канцлер Най големия душманин е на българите във Ньой. Негова е фразата, че народ който вдига ръка срещу освободителите заслужава участта си. Това когато го питат журналисти дали не са прекалено строги санкциите срещу България.

За "картофеното поле" В спомените си Майски -посланик в Лондон на СССР по време на войната пише, че Чърчил е бесен когато Сталин иска от съюзниците да спрат бомбардировките на София и изрича споменатата фраза. Впрочем инициаторът за удара срещу нас са англичаните-те американците и слабо ни знаят
За февруарската революция и демократизирането на Русия.
Къде са германците, къде са англичаните , къде са чехите, къде са французите малко преди да падне Керенски. Ами всеки се стреми да грабне парче от Русия.
Превратът е главно заради това. Болшевиките идват, сключват мир с германците , като отстъпват много територия и после спасяват Русия.
По късно си взимат през тридесетте това което им е принадлежало от векове-без Финландия
цитирай
42. get - - Благодаря, за високото мнение - по отношение на мен НЕПЛАТЕНИЯТ РУСОФОБ :)))!
09.10.2017 17:25
- това по отношение на т.1-ва от отговора :((((!
vencivaleri1951 написа:

1.
Защото ти си профилът на неплатения русофоб у нас-чел не дочел, учил, не доучил
Чърчил най-напред.
2....
За "картофеното поле" В спомените си Майски -посланик в Лондон на СССР по време на войната пише, че Чърчил е бесен когато Сталин иска от съюзниците да спрат бомбардировките на София и изрича споменатата фраза.
3.
...
За февруарската революция и демократизирането на Русия.
Къде са германците, къде са англичаните , къде са чехите, къде са французите малко преди да падне Керенски. Ами всеки се стреми да грабне парче от Русия.
Превратът е главно заради това. Болшевиките идват, сключват мир с германците , като отстъпват много територия и после спасяват Русия.
По късно си взимат през тридесетте това което им е принадлежало от векове-без Финландия


- По отношение на т. 2-ра би ли би добър ДА ЦИТИРАШ - къде в спомените си посланик Майски, предава думите на Чърчил за България, София ... КАРТОФИ? Това първо - второто, което е по-интересно? Защо пропускаш следното от "СПОМЕНИТЕ"?

"
Московские переговоры

Переговоры начались на другой день после прибытия Идена в Москву, 16 декабря. Происходили они в Кремле. Таким образом, сомнения Черчилля относительно места переговоров были опровергнуты фактами. СССР в них представляли Сталин и Молотов, присутствовал также я. На меня же были возложены обязанности переводчика. Англию представляли Иден и Кадоган, присутствовал также Криппс, который вел запись переговоров. Иногда появлялся генерал Ней.

Перед началом заседания Сталин вынул из кармана проект наших предложений и спросил меня:

— Как вы думаете, примут это англичане?

Я быстро пробежал несколько исписанных на машинке листков. Здесь были проекты двух договоров, которые СССР хотел бы заключить с Англией. Первый договор носил характер договора взаимопомощи между обоими государствами как во время войны, так и после ее окончания; он должен был заменить пакт взаимопомощи от 12 июля 1941 г., действие которого распространялось лишь на период войны. Второй договор намечал послевоенное устройство мира. В основном он предусматривал восстановление Югославии, Австрии, Чехословакии и Греции в их довоенных границах, а также передачу Польше Восточной Пруссии и выделение Рейнской области из состава Пруссии. Договор далее признавал границу 1941 г. для СССР (т.е. со включением в СССР Эстонии, Латвии, Литвы, Западных Украины и Белоруссии) и право Англии иметь необходимые для ее безопасности базы во Франции, Бельгии, Голландии, Дании и Норвегии.

Ознакомившись с документами, я ответил Сталину:

— Полагаю, что эти проекты могут служить основой для переговоров с англичанами. Вероятно, с их стороны будут возражения и поправки по некоторым пунктам, но договориться о соглашении не представит особой трудности.

Выслушав наши предложения, Иден сказал, что в общем они кажутся ему приемлемыми, но что он резервирует за собой право внести в них известные изменения и модификации."

3-то Имащо връзка и с ВТОРОТО - за "изконните" руски територии "исторически принадлежащи" на Рассия ... които болшевиките "спасли" - Хъм+?
Доколкото имаме писано по въпроса таварищ Ленин ВИНАГИ Е ЗАЯВЯВАЛ неща в дух - Че ...? СССР е държавно образувание - НЯМАЩО ОБЩО С ПРЕДИШНОТО ТАКОВА НА РОМАНОВИ - искаш ли цитати от Владимир Улянов?
- По отношение на "германците" ами и те са ОКАЗВАЛИ ПОМОЩ НА РЕВОЛЮЦИЯТА - искаш ли доказаталства ... както и за чешките легионери които до преди да откраднат част от държавното руско съкровище намирало се в Казан са си про-революционно настроени, после стават "контра-революционери" ? Аргумента с английската интервенция в Мурманск - където те отиват да си пазят военното имущество - защото и през Първа и през Втора по "северният морски път" са се превозвали военни материали и имущество от Великобритания в помощ на Русия ... е толкоз изтъркан от коментиран в руско езичните издания - та ти препоръчвам сам да се запознаеш с "актуалните" новости:)))!

- Венци, Венци В ГРЯХ БЕ ЗАЧЕНАТ СОЦИАЛИЗМА и му бе съдено В ГРЯХ ДА УМРЕ - защото "вождовете" преди това си осигуриха МАТЕРИАЛНОТО БЛАГОПОЛУЧИЕ ... а ти и такива като теб СТЕ ИМ ПРОСТО АРГАТИ - плюли на съвестта си и мъчещи се да изкопчите но нещо и за себе си!

Прощавай но такива сте за мен - българският офицер от МВР ... имал достатъчно време да наблюдавам "морала" ви на комунисти, а от там да си направя съответните изводи!

П.П.
Чакам опровержението - чрез словата на Майски :(((! ... и второ: Ако ме наречеш "путино-фоб" или "тръмпо-фоб"- може! Няма да се обидя ... ама да ме наричаш русо-фоб - далеч си от истината, защото и към момента имам руски емигранти приятели, с които спокойно си говоря ЗА ПОДОБНИ на сегашните НЕЩА - но те НЕ СА МЕ наричали "русофоб" за разлика от теб - моя СЪ-народник, май !?

цитирай
43. vencivaleri1951 - чекист
09.10.2017 23:30
[quote=get]- това по отношение на т.1-ва от отговора :((((!
[quote=vencivaleri1951]
1.
Защото ти си профилът на неплатения русофоб у нас-чел не дочел, учил, не доучил
Чърчил най-напред.
2....
За "картофеното поле" В спомените си Майски -посланик в Лондон на СССР по време на войната пише, че Чърчил е бесен когато Сталин иска от съюзниците да спрат бомбардировките на София и изрича споменатата фраза.
3.
...
За февруарската революция и демократизирането на Русия.
Къде са германците, къде са англичаните , къде са чехите, къде са французите малко преди да падне Керенски. Ами всеки се стреми да грабне парче от Русия.
Превратът е главно заради това. Болшевиките идват, сключват мир с германците , к

Не помня дали беше в спомените му-те са два тома, или от разсекретения му архив

Все пак това е дума срещу дума. Факт е обаче кореспонденцията между Рузелт и Чърчил. Сталин първо облъчва Рузвелт. Онзи праща телеграма на Чърчил в която предлага спиране на бомбардировките
Отговорът е: "След като лекарството действа добре защо да променяме дозировката "

Аз имах, имам и днес роднини в Надежда. Като деца играехме в ямите от бомбите-къпехме се и прочие. Те бяха пуснати от летци които не са могли да бомбардират беззащитни хора. От извадените бомби се оказва , че всичките са американски, и нито една английска.
Щом си подофицер/ щото си от МВР/ може би си наясно, че в симулативните игри в които се вкарват подобни ситуации започват имено с пример за София. По късно с въвеждането и на компютърни симулации морален проблем няма както виждаш

И ще ти кажа нещо за довиждане. Все пак едно е да станеш ченге след като си учил в село Симеоново, съвсем друго е да си ченге завършило Ленинградския университет , а след това и защитило дисертация пак там. Между другото със сериозна езикова култура и перфектни психика и здраве Точно тази разлика те прави Путинофоб
цитирай
44. get - 1- во, ще те разочаровам - Не съм ч...
10.10.2017 14:36
1- во, ще те разочаровам - Не съм чекист, казано по друг начин служител на "партийна сигурност" - известна още и като ДС, не! Защото съм учил на ул."А. Жданов" сега "Пиротска" - там по мое време бяха, факултетите Милиция и Пожарна!

2 - ро, Нямам това руско благоволение, като за "верните синове на Партията"(БКП-БСП), филиал на КПСС - за да чета в Особия архив, (бивш на Ген. Скеретаря, а сега на Президента на Руската федерация), секретни архивни единици!
- Апропо, кога Русия ще ни върне ОТКРАДНАТИЯТ СЛЕД "9-ти Септември", български държавен архив? Вероятно на "куково лято" - защото същият ИЗОБЛИЧАВА НЕБАЛГОВИДНАТА РОЛА от времето, когато СССР бе съюзник на хитлеристка Германия и караше нас "братушките" да станем съюзник на Хитлер?

3-то, С вас "другарю" - безпредметно е да споря - Но?
- Апелирам към тези, които те четат и вярват на лъжите ... първата, за Чърчиловите "спомени", втората: за Спомените на посланика на СССР, Майски, в които уж се твърдяло, че Сталин ни е благодетел? Услужливо ЗАБРАВЯЩ, че същият този Сталин(по-скоро) тотално подчинената му СЪВЕТСКА държавната машина, изпращаше ДИВЕРСИОННИТЕ ГРУПИ от български МАЙКОПРОДАВЦИ, известни на четящата публика, като "подводничарите" и "парашутистите", срещу държащата се дружествено, в този момент към СССР, България?
- Та именно към тези наивни и предоверяващи се българи, АПЕЛИРАМ(!) - ДОКОГА БРАТЯ И СЕСТРИ, ще вярвате на такива ерзац "патриоти български"(като настоящият) за които БЪЛГАРСКИЯТ ОФИЦЕР Е СЕЛЯНИН и УНТЕ(под)РОФИЦЕР(нещо, като еврейско-немското "унтерменш/под-човек") в сравнение с ВЕЛИКИЯТ, ЗАЩОТО Е РУСКИ ... и разсипващи се в СЛАВОСЛОВИЯ при сравненията си, с верните на РУСКАТА ПАРТИЙНА НОМЕНКЛАТУРА/Аристокрация ... и поради това ВЕЛИКИ съветски ШПИОНИ, от рода на Путин и сие?

"Другарю", спирам - не защото нямам аргументи ... а защото дискусията ми с вас добива вид, като записаното от евангелиста Йоан - откровение при Христос?

" Ваш баща е дяволът; и вие искате да изпълнявате похотите на баща си. Той си беше открай човекоубиец и не устоя в истината, понеже в него няма истина. Кога говори лъжа, своето говори, защото е лъжец и баща на лъжата."
цитирай
45. planinitenabulgaria - Путин е пуснал
07.11.2017 13:05
спътник убиец!!! Евалла на този човек!
цитирай
46. nkf - Отдавна не съм влизал в блога ти, ...
20.11.2017 22:46
Отдавна не съм влизал в блога ти, което, признавам, е грешка от моя страна, понеже изпускам /макар и частично/ пулса на "другата страна". Сега, аз не го знам милиционера кога има рожден ден, пък и не ми е особено интересно това, но искренно се чудя на хора, които недолюбват русия и т.н. защо мразят именно путин? А лично не го мразя, а и няма защо. По скоро съм безпристрастен към него и това силно ми помага да отлича посредствеността му. Съжалявам много, Венци, обаче ти и много други, сте в тотална, ама тотална грешка ако мислите, че той "бил вдигнал русия". Не, истината за путин е много грозна и много разочароваща за тези, които му възлагат някакви надежди. Путин не е това, за което го мислите, изобщо не е. Именно по тази причина аз му стискам палци - да държи, колкото се може по-дълго рула на властта в русия. Защо? Защото той ще я закрие, ще я разпадне; 2. защото той, макар и безспорен комунист, всъщност постави една голяма точка на комунизма. Щом кадиров - а това е в някакъв смисъл алтер-егото на путин, призова за опразването на мавзолея. :) А самият путин съвсем демонстративно обърна гръб на "великото октомврийско събитие". Нали се сещаш какви ги говореше съвсем наскоро? Наистина прави ми удоволствие да гледам как един служител на КГБ /щитът и мечът на КПСС/ рути собствената си идеология. Харесва ми и как тукашните комунисти са в многопосочно объркване от цялата тази работа. :) Тукашните комунисти вече не знаят вечни врагове или приятели са с ердоган; тръмп техен ли е, не е ли; комунисти ли са или православни славянофили? Даже другарят вацев, и той ошашавен до крайност завалията, стигна до там, че най-сериозно да твърди, че за него няма проблем да съчетава марксизма с учението на Евангелието. Е, това, ако не е шизофрения, не знам кое е? Така че, с милиционера така се насадихте на пачи яйца, че... А иначе САЩ ги остави, там няма особено голямо значение гласът на гражданите, защото президентите в крайна сметка се одобряват от други места и други сили са решаващи.
цитирай
47. nkf - Тези, които сложиха Клинтън, а п...
20.11.2017 22:50
Тези, които сложиха Клинтън, а после обама, те сложиха и тръмп. От тези нищо не зависи - те са само фасада, която се сменя. Големите босове не се сменят, но ние не знаем кои са. Путин е тяхно момче /това не е теория на конспирацията/ и крачетата му треперят пред тях, и ги слушка, и папка, и изпълнява стриктно каквото са му заложили. Та, това е. Да е жив и здрав вовчика, стискам му палци, да доведе нещата докрай, и да докара русийката до бунището, при трупа на сесесерето. Аз съм сигурен, че ще успее. Лошото е, че с това няма да се решат проблемите на света, а ще се задълбочат, но конкретно за нас ще бъде добре, ще си отдъхнем. Имам предвид ние Българите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059333
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031