Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 23:51 - Да напиша и аз за Стоичков
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7328 Коментари: 25 Гласове:
5

Последна промяна: 30.08.2016 07:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Преди година, две се разгоря отново спор от " Осана до разпни го" за Христо Стоичков във връзка с избирането му за "доктор хоторис кауза" в Пловдивския университет. Спореше се в пресата, социални мрежи, студия...горещ спор имаше и в Блог бг.
Спореше с мен и приятелят ми " Икономист" че Ицата не е достоен за това почетно звание
защото е прост .  И тогава го попитах, и сега ще го попитам, а сещали се на прима виста името на някой друг почетен доктор на този университет -а те са близо 700.
И колко от тези 700 могат да съберат 50000 хиляди души и да си платят не малка сума за нашата страна на бенефис. Познава ли моят приятел Икономист жив българин който може да го направи?
Колегата Юри е постнал фото на "Камата" с покойния Георги Илиев-наследил от брат си ВИС. Вероятно е могъл да постне и снимка с някой от шефовете на ВИС, на Мултигруп...
Ами с кого да се снима един футболист , ако не с хората които правеха футбола . Ами хайде да очерниме и великолерния ни някога футболист  и стойностен треньор Христо Бонев, че плака когато Георги Илиев се помина. И защо да не плаче, когато Илиев измъкна от "гроба" Локо Пд. Или хайде да закрием Левски , че бе със името на борческа групировка и собственост на международен престъпник. Да махнем Славия защото е собственост на сикаджии.И днес цСКА е спасена от бизнесмен с противоречива бизнес-биография.
Правилният въпрос уважаеми Юри, не е защо Ицо е до президента на Локо Пд, а защо Локо Пд и кой ли не значим футболен клуб попадна в ръцето на подобни спонсори.
Правилният въпрос е как  и защо една държава марка в спорта до преди две десетилетия
днес е сред опашкарите. И защо с всичко е сред опашкарите?
И за всичко това Ицо ли е виновен? За разбитата икономика, за демографската количествена и качествена катастрофа, за липсата на всякаква переспектива  в тази страна.
Псувал бил Стоичков...А освен да се  псува друг адекватен израз на случващото се у нас има ли. Гонил бил журналистите...А къде виждаме журналисти отдадени на професията си а не на "Мамона". И ако има такива, колко са и не са ли безработни?
Какво търсят в края на краищата фотографи та сватба къдено не са канени и още повече
знае се как реагира Стоичков в такава ситуация. Не се ли е търсело ефект именно от 
предвидимия афект на "Камата"
И нека погледнем в края на краищата от друг ъгъл
Стоичков е от типа играчи които играят на "ръба на засадата" , тоест имат взривен старт и демараж , а в притурка и нюх на "килър" Подобни футболисти и на неговото нива се сещам преди за Бест и Кантона, а днес за Руни, Соарес и Меси...
Като изключим последния, пред останалите Стоичков е направо лаик в изпълненията си.
Всеки медик ще каже, че при ситуация голова атака, рязък старт, но и гняв от битов проблем или обида надбъбречните жлези отделят в пъти повече адреналин отколкото обикновен човек.  Тоест когато се възмущаваме от характера на Стоичков трябва да имаме предвид, че нямайки го този характер най-вероятно нямаше да имаме и този Стоичков. Може би пастор, брокер, престъпник...но не носител на Златната топка, не клубен европейски и световен шампион, не голмайстор на Примера Дивизон. Тези му постижения се равняват на Пулицър при журналистите, на  Нобелова премия при творците...
И хайде да проследим големите и просташки избухвания на Стоичков

-ритна съдията на мач в Примера дивизон. Тук нашите вестници ахнаха от приятна възбуда, журналистите в трепетно очакване за ритуално посичане на Стоичков
Стоичков получава възможно най-ниското наказание 10 мача мисля, а съдията повече не свирна среща в елита.
-Спомена мамата и родата на Ван Гал. Последният го принуди да напусне и Стоичков заигра в Италия. После ред сълзи и ред сополи от Каталуния да го върнат. А Ван Гал...ами Ван Гал такова мамата буквално на всеки гранд с когото се захвана. Последна справка Манчестър Юнайтед
-Стоичков се изрепчи пряко на Блатер. Пак трепетна възбуда от пишещите и говорещите братя. Христо бе наказан-голем кеф...А къде е Блатер днес

-Стоичков възтана нецензурно срещу "цензора" Михайлов и Компания. Пак наказания, пак цвилещи от радост журналя...Къде е националния ни отбор мъже, младежи, юноши.
Къде са стадионите, терените, публиката?

И накрая искам да ви попитам Вас критикарите на Стоичков и все готини момчета какво ващата лява ръка направи тайно от дясната. Какво дарихте на спорта-топки и екипи за деца, школа ли създадохте. Калко часове безплатни отделяте за благото на бълг спорт. Щото този псуващ простак го прави редовно. И като заговорихме да школи се сещам и за друг един великолепен футболист голмайстор на Премия Шип. И той прави школа, но за БФС не иска да чуе. Защо този елегантен и възпитан футболист отзавна не е в националния отбор. С какво не угоди на администратори и Журналисти освен , че е тръгнал от ЦСКА

И когато моят приятел Икономист ми казва , че е от ЦСКА и отношението към Ицо няма нищо общо с клубната му принадлежност ще кажа , че не отива на брокерпардон шеф на брокери да бъде наивен
Стоичков е примитивен, избухлив, груб и не знае английски-съгласен съм
Все пак нека да сравним всичко просташко което е направил със свалените гащи на друг не лош негов колега  срещу публиката. Този другият днес е член на Изпълкома и скоро ще стане спортен директор на Левски. Да сте чули някой за този човек да говори за простотия и невъзпитание в преса и студия?

Накрая искам да попитам следното:

-Колеги посочето името на един поне успял с труда и таланта си българин който ние българите да не сме съсипали или поне оплюли.

Трудно ще Ви е и за това ще припомня някои изцепки на "сведущи"

-Ботев не е написал " Символ верую"-Бакалов го е направил
Доказателство за това-няма
-Вапцаров не е написал Предсмъртно, или поне е редактирано
Даказателство няма
-Гяуров е постигнал всичко това защото е брат на първия секретар на Пловдив
Вярното е по скоро обратното. Кочо стана първи на Пловдив може би заради славата на брат си.
-Бокова стана генерален директор на ЮНЕСКО  и силен кандидат за тенерален секретар на ООН защото е номенклатура на комунистите и " подлога " на Пугин
Е как да и помогнат ковунистите като от сума ти години ръка не могат да хванат в България. А спомнят ли си тези разбирачи как Бокова разби руссия кандидат за ЮНЕСКО
-Кубрат Пулев  е смешник. Украинецът го разби
А кой бе украинецът? Не бе ли един от най-титулованите боксьори в света? Не стоеше ли плътно , финансово и физически зад него голяма страна като Украйна. А зад нашето момче кой беше? Не изкарва ли си хляба като гастарбайтер по германските рингове?
И колко от тези всезнайковци са слагали ръкавици или поне са се сбили в махалата, че да говорят така снисходително за великолепния ни боксьор
Нешка Робева е комунистка, представител е на спортните среди и не може да получи орден Кирил и Методий !?
А искам да попитам подгъзните кифли на Борисов-кунева и Бъчварова какво правеха когато Робева бе начело на комитета в Русе, когато тогава пак едни подгъзници искаха да се вземат ордените и званията на Робева, но Тато бе далеч по предвидлив и умен отсвирвайки подобни "наколенки"  Не бяха ли тези строги госпожи строени с родата си и скандирайки КПСС -БКП ? И физКУЛТУРА не е ли синоним на спорт?Платон , Сократ, Аристотел, не са ли били и спортисти. Слагам начело Платон не защото е "ляв" философ, а защото е и олимпийски шампион по борба. Той е и "Платон" защото е с много широк гръден кош-плато. И" болерото" на Гигова към към кеча ли да го причислим. А в къде да причислим настоящата и трупа където за вакантно място се състезават десетки танцьори , музиканти и аптисти? И към коя дисциплина да отнесем аплаузите за ансамбъла в Бруксел или меката на театъра и мюзикъла Бродуей?
Разбира се можем да попитаме защо бе изгнаник Пенчо Славейков, Борис Христов. Защо бяха избити или притеснени  от ляво и от дясно великолепни интелектуалци. Защо бе охулван и с това погубен талант като Пеньо Пенев, или защо умря в мизерия и с бирник пред портата Фотев
Лесно е да се хвърли вина върху правителство или партия, но истината е че сме се мразели и завиждали при всички правителства и партии. Не знам до колко сме родолюбци, но знам че люто мразим ближния си-недай Боже да е "разпрострел черга "
по дълга от нашата...





Гласувай:
8


Вълнообразно


1. getmans1 - Венци прочети последният ми пос...
30.08.2016 00:21
Венци прочити последният ми постинг, знам,че предния си го чел.
До тук от мен имаш, О.К.

Политическите пристрастия водят до ... идиотизъм!
Извинявай:)))
цитирай
2. ramone - "Музо, възпей оня гибелен гняв на Ахила..." (не е по Омир!)
30.08.2016 09:45
Единственото, за което си прав е, че ако Стоичков не беше такъв, какъвто е, нямаше да бъде това, което е.
...
Гео Милев (когото често споменаваш):
"Ахил бе герой
с безброй кръстове, ордени, ленти...
Пиедестал
на реда и тишината
в страната..."
Вземи си го прочети цялото всъщност (наблегни на последната част) и помисли хубаво. Интелигентен човек си.


цитирай
3. ramone - ...
30.08.2016 10:19
и понеже засягаш още някои въпроси да кажа и за тях.
ЦСКА не е спасена от бизнесмена с противоречивата биография, а от "говеждото" БФС и персонално от Бойко Борисов.
А, онова със "свалените гащи" е доста преекспонирано впрочем :)
Беше един безсмислен мач (с Черноморец, ако се не лъжа) в един студ. На играчите им беше досадно и понеже гол не падаше дълго време народа зе да мята снежни топки (не за друго ми от скука по-скоро). Точно тогава падна гол и Насо си смъкна шортите (за по-любопитните - беше с клин под тях). Тогава всички приеха по-скоро на ташак целата работа - чак години по-късно се разду случая (когато премина в Славия).
цитирай
4. getmans1 - Предчувствам, че този твой постинг ...
30.08.2016 10:30
Предчувствам, че този твой постинг няма да стигне до „първа“.

Написах, че е ОК не, че спориш с някой си не, че стигна и до Ботев а защото разграничи спортиста от човека и политиката.
Непочтено е според мен от този случай да се правят политически изводи и внушения.


цитирай
5. faktifakti - поздравления за обективната преценка :)
30.08.2016 10:36
безпристрастността е ценно качество при излагане на фактите.
хубав ден!
цитирай
6. blackpredator - хаха, Венци
30.08.2016 11:49
от целия ти епистоларен плам мое да се напраи извод, че Стоичков е написал " Символ верую" и "Предсмъртно"
става, нали е Доктор!

обикновен цървул, погален от съдбата и нищо повече
само известен цървул...
цитирай
7. vencivaleri1951 - А от иронията ти пък оставам
30.08.2016 12:55
blackpredator написа:
от целия ти епистоларен плам мое да се напраи извод, че Стоичков е написал " Символ верую" и "Предсмъртно"
става, нали е Доктор!

обикновен цървул, погален от съдбата и нищо повече
само известен цървул...


с впечатлението ти , че можеш да биеш "Ицо" та джит бол и двадесет и едно :)

Виждам и , че взаимстваш от блоговия класик Слави.
На него казвах, че съм цървул , но лачен. За Стоичков ще кажа , че е златен . Не слагам кавички защото не е метафора.
Да си "целунат от съдбата" не стига . Трябва много воля и труд заедно с това.
Познавам поне още трима българи с таланта му, но които пропиляха дарбата си.
Ще спомена само "Соколето " защото другите са живи
цитирай
8. vencivaleri1951 - Гети, нямам "Радините вълнения"
30.08.2016 12:59
getmans1 написа:
Предчувствам, че този твой постинг няма да стигне до „първа“.

Написах, че е ОК не, че спориш с някой си не, че стигна и до Ботев а защото разграничи спортиста от човека и политиката.
Непочтено е според мен от този случай да се правят политически изводи и внушения.




за" първа" "Стига ми тая награда " ти да ме прочетеш
цитирай
9. vencivaleri1951 - Правил го е два пъти
30.08.2016 13:04
ramone написа:
и понеже засягаш още някои въпроси да кажа и за тях.
ЦСКА не е спасена от бизнесмена с противоречивата биография, а от "говеждото" БФС и персонално от Бойко Борисов.
А, онова със "свалените гащи" е доста преекспонирано впрочем :)
Беше един безсмислен мач (с Черноморец, ако се не лъжа) в един студ. На играчите им беше досадно и понеже гол не падаше дълго време народа зе да мята снежни топки (не за друго ми от скука по-скоро). Точно тогава падна гол и Насо си смъкна шортите (за по-любопитните - беше с клин под тях). Тогава всички приеха по-скоро на ташак целата работа - чак години по-късно се разду случая (когато премина в Славия).


но не там е въпросът. Не е важно дали е и с клин или не. То и Стоичков не "такова" мамата буквално:)
Казваме обаче , че е дебил, простак, цървул...
цитирай
10. vencivaleri1951 - А ти си припомни
30.08.2016 13:08
ramone написа:
Единственото, за което си прав е, че ако Стоичков не беше такъв, какъвто е, нямаше да бъде това, което е.
...
Гео Милев (когото често споменаваш):
"Ахил бе герой
с безброй кръстове, ордени, ленти...
Пиедестал
на реда и тишината
в страната..."
Вземи си го прочети цялото всъщност (наблегни на последната част) и помисли хубаво. Интелигентен човек си.





за разговора между Пириам и Ахил \ по Омир обаче\и помисли дали е нужно да се мразим толкова
И като отвори дума за Милев се питам:
-Защо всичката тази "злоба на роба" върху Ицката
цитирай
11. vencivaleri1951 - Благодаря!
30.08.2016 13:09
faktifakti написа:
безпристрастността е ценно качество при излагане на фактите.
хубав ден!

:)
цитирай
12. getmans1 - Еййййц ...
30.08.2016 14:33
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
Предчувствам, че този твой постинг няма да стигне до „първа“.

Написах, че е ОК не, че спориш с някой си не, че стигна и до Ботев а защото разграничи спортиста от човека и политиката.
Непочтено е според мен от този случай да се правят политически изводи и внушения.




за" първа" "Стига ми тая награда " ти да ме прочетеш


... пораснаха ми роги!

Намека за „първа“ не се отнася за теб, в случая ти си само „самара“.

Аз действително искам този твой постинг на „първа“, не съм проверявал но като гледам прочетите ти явно магарето е усетило :))) дано не се размисли.
цитирай
13. getmans1 - Чудно ми е Венци как уважавани от мен хора успяват да прикрият конфуза си с някакви ...
30.08.2016 14:50
vencivaleri1951 написа:
ramone написа:
и понеже засягаш още някои въпроси да кажа и за тях.
ЦСКА не е спасена от бизнесмена с противоречивата биография, а от "говеждото" БФС и персонално от Бойко Борисов.
А, онова със "свалените гащи" е доста преекспонирано впрочем :)
Беше един безсмислен мач (с Черноморец, ако се не лъжа) в един студ. На играчите им беше досадно и понеже гол не падаше дълго време народа зе да мята снежни топки (не за друго ми от скука по-скоро). Точно тогава падна гол и Насо си смъкна шортите (за по-любопитните - беше с клин под тях). Тогава всички приеха по-скоро на ташак целата работа - чак години по-късно се разду случая (когато премина в Славия).


но не там е въпросът. Не е важно дали е и с клин или не. То и Стоичков не "такова" мамата буквално:)
Казваме обаче , че е дебил, простак, цървул...


... клубни пристрастия.

Знаеш, че отдавна съм те признал за №1 в бягането по тъча но някои те изпреварват.

Да предадеш политически привкус на тази случка си е повече от гаф.

Ако достигна до десетата бира довечера може и да напиша „Как Стоичков трябваше да постъпи“.
Де да знайш, може пък да успея да обединя мислещите с хейтърите и политиканите мисия, иначе невъзможна.
цитирай
14. krumbelosvet - Айде пак "ние българите" сме идиотите.
30.08.2016 14:51
Не го очаквах от ТОЯ автор, но епидемията на антибългарския идиотизъм е като чумата - почти не пропуска. Кого да ядат злите езици ПО СВЕТА, ако не знаменитостите? Спомнете си Селин Дион с песента от "Титаник", боксьора Мохамед Али, Битълсите, ако щете... Ще напомня за Н-ти път интервюто на Йохан Кройф, че когато започнал да става звезда в Аякс забелязал, че съиграчите престанали да му подават топката. Да, има български принос в тоя феномен, който съм описал най-кратко в поста си ""Не сме народ а мърша..." доказва обратното".
цитирай
15. vencivaleri1951 - Колега
30.08.2016 16:25
krumbelosvet написа:
Не го очаквах от ТОЯ автор, но епидемията на антибългарския идиотизъм е като чумата - почти не пропуска. Кого да ядат злите езици ПО СВЕТА, ако не знаменитостите? Спомнете си Селин Дион с песента от "Титаник", боксьора Мохамед Али, Битълсите, ако щете... Ще напомня за Н-ти път интервюто на Йохан Кройф, че когато започнал да става звезда в Аякс забелязал, че съиграчите престанали да му подават топката. Да, има български принос в тоя феномен, който съм описал най-кратко в поста си ""Не сме народ а мърша..." доказва обратното".


абсолютно не си прав

Ще почна от сърбите и пак със спорт.
Те вътре си се карат като балканци. Мамите са им в пъти по често в устата отколкото при нас. Да ама ако някой агент потърси мнение да играч или тренер
веднага ву се казва , че се е спрял на най-добрия, нищо че дори не си говорят или са се псували преди малко Така е и при румънците. Затова съседите продават по лесно и по скъпо. Дори и ние купуваме от там при наличие на не по лоши кадри. Ако си вътре в нещата ще разбереш, че на един наш трансфер поне 5 има развалени от " приятелски огън"
Аз изброих няколко имена и казах, че Ицо е лаик пред тях. Хайде българин да каже в Англия, че бест е бил курвар, алкохолик, скандалджия и да видиш какво ще му се случи. Фен на Челси може , но наш не.
Враждуваха фенове на Битълс и Стоунс , но хайде чужд да каже че не са голямата работа...
Преди години имах голям проблем когато казах, че чърчил са го приели единствено в кавалерийското училище, защото там може да постъпи само богаташ-оборудването и коня и изсръжката на животното е за сметка на кадета.
Стана невероятен скандал защото съм внушавал че Чърчил е бил правилигирован
и за това е станал кадет. Ами така е, и всеки биограф го пише .
Сърдят се обаче, макар, че голяма част от британците не го обичат и само защото е внук на лорд. Но аз трябва да съм във възхита от лорда, портвайна и кейка им...
цитирай
16. leonleonovpom2 - Венци, не съм съгласен с тебе!
30.08.2016 19:35
Но имаш плюс, не минус, заради защитата!

Всяка жаба да си знае гьола!
Бил добър футболист, хайде да го направим доктор/ дори и почетен/

Ами хайде, някой академик, да го направим футболист на годината?!

Стоичком бъка от простотии, с изключение, когато говори на испански Въпреки, че е поздравил в Барселона с " Буенос Айрес"
За мен това е феномен На испански говори и разсъждава добре?! Смятам ,че е изтърван в учението, тук, в България

Иначе е целунат от съдбата Подозирах го ,че играе футбол ,без да го разбира Но си мълчах Е, прав съм бил
Треньорството го доказа!
Той, ако беше футболист от онова поколение, на седемдесемдесетте години, нямаше да може да припари до Пловдивските отбори Много добре знам какви футболисти имаше там
Кого щеше де измести-Дерменджиев или Гочето Василев
Или Митко Мулетаров!

Както и да е, целунат е от съдбата!
Ти много добре знаеш, че ни отнеха златните олимпийски медали по футбол в Мексико - 68
Те, сребърните медали, са с много по- висока стойност от четвъртото място в САЩ
Там всички играеха с националните отбори

Това ,че е бил знаков футболист, не оправдава подобни магарии. Ако търси изява или реклама с това, греши!

А Георги Илиев с каква цена за обикновените хора е съживил" Локото"?!
Колкото и да обичам този отбор, цената не я приемам!

Хубава вечер!
цитирай
17. krumbelosvet - Епидемията, уважаеми колега, много по-старши в блога, епидемията НА БЪЛГАРОХУЛЕНЕТО.
30.08.2016 20:07
Тая епидемия има исторически корени, от турско и уви, от националните катастрофи след Освобождението, след върховни усилия и непосилни жертви. Поне вие не хулете народа си, след като отчитате примера на ПО-МАЛКО СТРАДАЛИТЕ от нас народи.
И защо ми давате пример как "по-благородни народи" не се клепят пред чужденците? Нали тук разглеждаме клепане мажду нас си. И понеже имате чудесна памет и търпение на изследовател, не вярвам да не си спомните, че и великите народи се клепят пред чужденците.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Аз няма да се реванширам-с плюса :)
30.08.2016 20:28
leonleonovpom2 написа:
Но имаш плюс, не минус, заради защитата!

Всяка жаба да си знае гьола!
Бил добър футболист, хайде да го направим доктор/ дори и почетен/


!


Не зная от къде да започна коментара си...Хайде от докторството

Ще те питам и теб. Знаеш ли друго име от 700те близо почетни доктори в ПУ
И знаеш ли редът по който се взима решение кой да бъде удостоен
Ще го обясня. На първо ниво предлагат катедрите. В случая катедрата по физкултура и спорт. Разглеждате се кандидатите и някои се отхвърлят, други не.
Не зная мотивите с които физкултурниците са защитавали кандидата си, не зная дали е имал някакви ангажименти Стоичков към катедрата, към института. Не е лошо да се знае, че той макар и да псува , често е и дарител. Аз не знам защо обаче трябва да се подценяват катедрите по физкултура, часовете по физическо в училище. В англоезичните държави където пълнолетието е 21 години колежи и университети са ковачници на спортисти за големия спорт. По стените на университети и колежи ще видиш портретите на известни възпитаници\ не малко с нрава на" Камата"\постигнали и по малки успехи от Ицо, но са наредени до нобелисти и прочие отличени.

За това дали разбира Христо от футбол , дори не искам да говоря. Има записи с изпълнения шедьоври. И не става въпрос за головия удар, а за погледа му в игровата ситуация, за последвалото решение . Знаеш ли за каква част от секундата се решава и действа?
Иначе сред големите играчи изключения са треньорите на подобно ниво както като футболист. Кройф, може би Зидан има подобна възможност. Впрочем за Стоичков именно Кройф даде най-точната според мен оценка
Пловдив наистина е родил или създал сериозни футболисти\ Гунди също е произведение канарите\, но на Стоичков каратите са съвсем други колега. Да спечелиш Злагната топка, да си номиниран два пъти за нея|\ като единият път бе публично ограбен\ и да казват за теб, че трудно би се вписал в предишно поколение играчи е смешно и несправедливо. Може би Соколето, но друго липсваше
цитирай
19. vencivaleri1951 - Да , но при нас
30.08.2016 20:30
krumbelosvet написа:
Тая епидемия има исторически корени, от турско и уви, от националните катастрофи след Освобождението, след върховни усилия и непосилни жертви. Поне вие не хулете народа си, след като отчитате примера на ПО-МАЛКО СТРАДАЛИТЕ от нас народи.
И защо ми давате пример как "по-благородни народи" не се клепят пред чужденците? Нали тук разглеждаме клепане мажду нас си. И понеже имате чудесна памет и търпение на изследовател, не вярвам да не си спомните, че и великите народи се клепят пред чужденците.



е национален спорт
цитирай
20. podvodni - Венци, голема грешка правиш като ...
30.08.2016 21:15
Венци, голема грешка правиш като приписваш качества уж присъщи само на нас, но реално са общочовешки независимо от държавата. Сега завистта и алчността са двигател на "прогреса". А няма как да завиждаш ако нямаш с какво да се сравниш. А след като направиш сравнението идва и желанието да имаш , ако не повече, то поне, толкова колкото "другите". И тук джурналисти и фотографи са на своят пост потдържайки този плам в сърцата. Естестественно не безплатно, а някога и с цената на собственото си здраве.
Това са в най-общи линии "цивилизационите норми" на съвремененото "развито цивилизовано" ощество най-често - западно.
И ако някой има собствено ценостна система, и собствено разбиране за норми, както е в случай при Стоичков, то веднага бива наречен простак, цървул, селяк, дивак и пр. Защото не се вписва в общото стадо (обществото).
Защото, Венци, OFFца (роб) се става единственно ДО-БРО-ВОЛ-НО !
цитирай
21. raders - Наистина папараците си заслужават ...
30.08.2016 21:27
Наистина папараците си заслужават боя, защото са досадни навлеци, но той - хайванинът - се объркал и набил шофьора. Вероятно, защото си е мислел, че от шофьора зависи всичко. Ами цървулът си е цървул.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Венци!
30.08.2016 21:33
Аз това казвам, че е целунат от съдбата
Сигурно знаеш, че е отпратен от Пловдив
Което е знак, че не го намират за перспективен

Да, той дължи много на Кройф, почти всичко ! Намери му точното място, съобразено със силните му качества Не го направи ,например ляв бег, както той Пеев и унищожи най - перспективния ни футболист тогава
защото , ако кРОЙФ беше го направил такъв, щеше да изиграе няколко мача максимум и да търка скамейката СЛЕД ТОВА

Това имам предвид, че не разбира от футбол
Нормално ли е Пеев, който организираше итрата ,да се праща в защита каква е логиката? Така се ликвидират талантите- да ги караш да правят това, което не им се отдава!
И горе долу го постигна
А Пеев тръгна от Динамо- Киев!
Значи е завършен футболист
Харесвал съм, радвал съм се на Стоичков
Но!

Той изпитва необяснима ревност към футболистите от предходното поколение
Като треньор, беше мач с Холандия, в деня на мача, почина Начко Михайлов
Агитката на Локо го почете
Нашите футболисти излязоха без черни ленти
Позор!

Кой е Начко Михайлов?
Сребърен медалист от Олимпиадата в Мексико, побеждавал с младежите на България Кройф и компания Вкарал четири гола на "Монако", елиминилап сам " Динамо" Киев!
Невероятен техник от рода на Меси и Марадона / такава техника Стоичков нямаше/, страхотен удар с левия крак/ А ла Котков/ и така нататък
Смятам ,че Стоичков трябваше да се разпореди за лентите, ако други не са го направили
Много грозно беше!

ДОКТОРАТЪТ СЕ ПРЕЕКСПОНИРА тОЙ Е ПОЧЕТЕН, НА МЕН Е ЯСНА РАЗЛИКАТА МЕЖДУ РЕАЛЕН И ТАКЪВ!
нО НА БОЛШИНСТВОТО НЕ Е ЯСНА
ПРОСТО ГО ВКАРАХА В НЯКАКВА ИГРА-ХОРА ОТ РЪКОВОДСТВОТО НА УНИВЕРСИТЕТА

ТОЙ СИ ИМА ДОСТАТЪЧНО НАГРАДИ-ЗАСЛУЖЕНИ, ТАЗИ ЕДВА ЛИ МУ Е НЕОБХОДИМА
ВДИГНА СЕ САМО ИЗЛИШЕН ШУМ

ХУБАВА ВЕЧЕР!
цитирай
23. planinitenabulgaria - Съвсем закономерно е Вие да обобщите мненията по темата по две причини:
30.08.2016 22:00
1. Вие сте най-пръв като ум в нета!
2. С напредване на възрастта Ви вие ставате още по-умен и вече сте недостижим, бих Ви определил като най-стопроцентов в постингите, които помествате.
Аз прониквам гастроскопично в някои от постингите Ви, които ще предложа за АНАЛиз от новата ни прогарама, която сега ни спускат от Центъра. Другата седмица ще ни обучават ай ти специалисти как да работим с нея в базата ни "Вучина махала". В областта на музиката обаче аз съм най-пръв и поради това правя музикален превод на постинга Ви. Той звучи доксан-докуз така:
https://www.youtube/watch?v=U40enNKR6vs
Всичко на този свят е музика, приятно слушане!
цитирай
24. djani - По принцип званията и титлите са измислени за тези, чиито заслуги за някои са безспорни,
31.08.2016 21:16
А на народа на страната са неизвестни. Но в случая със Стоичков заслугите, титлите и популярността са еднозначни. През последните 2-3 десетилетия той е по-популярен по света повече от цялото ни народонаселение за мъка на мнозина, които не могат да надскочат егото си. Не обръщай внимание на скимтенето на помиярите в блога!
цитирай
25. apostapostoloff - Пак се правиш на важен всезнайко и
06.09.2016 06:15
пак драскотиш глупости. Робева няма нищо общо с Русенския комитет. Той беше основан от братовчед ми Христо Смоленов, от писателя Георги Мишев и от жената на Станко Тодоров Соня Бакиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059531
Постинги: 1352
Коментари: 19558
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031