Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 04:58 - Усещане за беда
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7285 Коментари: 22 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По принцип съм скептичен към разследващата журналистика защото съм и "сърбал

попарата". Това се случи по времето на управлението на Симеон когато с цел да 

бъде уязвено правителството му  Явор Дачков и спътницата му тогава Любица Кулезич

измислиха, че дружество на което бях мажоритарен собственик търгува

нерегламентирано с медикаменти използвайки за това че адресно е регистрирано в

безмитна зона Драгоман. Ударът бе насочен към тогавашния министър на

здравоопазването Славчо Богоев. Бе използвана и мудността на фирменото отделение 

на съда откъдето бе взето сведение , че министър Богоев е акционер в дружеството

което към датата на сведението , а  още повече датата на публикацията не бе вярно.

Господин Богоев наистина беше минотарен съдружник, но с напускането на работа 

се отказа нотариално от дяловете си и бе предадена необходимата документация в съда

да бъде отписан. Дружеството се занимаваше с търговска и производствена дейност.

Внасяхме детайли от Русия които се сглобяваха тук и след това изнасяха. Дружектвото не

инкасираше кой знае какви печалби , но "хранеше" 20ина семейства. За мен доходът

който имах от там след 2000дната година не си струваше главоболията, но държах

фирмата заради работниците общо взето. Макар , че нямаше нито ред вярно в статиите/

беше поредица от 3 статии/ за половин година имах 3 проверки на данъчните, една на 

Министерство на здравоопазването, една на Митниците и няколко пъти ме викаха в

 икономическа полиция. Колега от друго дружество с когото наемахме общо

производствено хале виждайки всеки ден в халето някаква проверка се махна и

ме остави да плащам целия наем. Директорът на безмитната зона ми актуализира 

наема, а митничарите  станаха изведнъж "строги, но справедливи" Всичко това

поотделно се понася, но вкупом прави дружеството недееспособно.  С две думи

една абсолютно лъжлива статия ме принуди да продам фирмата/всъщност продадох

на една фирма от Банско договорите си с чужбина/  и двадесетина чонека останаха 

без работа. Да водиш дело срещу Дачков юристът ми каза, че е безпредметно , затова

си позволих аз да бъда осъден за морални страдания и лека телесна повреда:)


Пиша всичко това за да кажа, че гледах разследващо предаване  на Ахчиева /за което

бях предупреден , че ще е интересно/ с голям скепсис. Знаех още, че предаванията и

общо взето се предизвикват от конкуренти на разследваните и самата водеща е щедро

спонсорирана за педаванията си от заинтересованите. Предаването ме убеди в 

в правотата та горенаписаното. Валя Ахчиева разполагаше със сведения и снимки от

сателити на руските военни. Няколко месечен график с движението на няколко танкера.

Това което ме шашна обаче този  път бе безпощадната истина, че България е нарочно

разграден двор и е кобственост на престъпници. За какво става дума.

След " случайно" откритие на Нова телевизия, че параметрите на горивата във верига

бензиностанции са силно влошени Ахчиева както се казва се" самосизира", но търси

наистина където е "зарито кучето"-пристанището което приема горивото и складът

където то отива на съхранение. Търси редица оторизирани организации за контрол, но

всички те се оказва , че нямали право да проверят гориво идващо от европейски склад 

и имащо необходимите документи!?  И още нещо-контролиращите органи качеството у

нас били в едносменен режим на работа. Тоест след работно време и по време на

почивни дни и празници контролът е само по документи. При такъв "либерален"

режим скоро и морска вода може да потече от бензиноколонките. Но да се върнем към

Ахчиева която уведомява няколко контролни органи , че има сведение , че на Бъдни

вечер ще пристигне танкер със силно занижено като качество гориво и моли за

съдействие. Тоест да се провери качеството на дизела който ще се разтовари. Всички

иотказват с отговор, че не име е работа, че нощно време не проверявали, че...

И наистина камерата на предаването ни показва как точно 20 минути преди Бъзни вечер

идва танкер и почва да разтоварва 7000тона дизел. Ще има време да разтовари

необезпокояван защото има и няколко почивни дни.

Не по малко е интересен е пътния маршрут на този/а и на още няколко/ танкер

Тук вече Ахчиева прави сериозен удар. Оказва се че варшрутите на танкерите са общо

взето следните. Турция/най често пристанище на сирийско-турската граница/-Гърция/

европейски склад за горива/ и от там българско пристанище. После пак Турция-Гърция-

България. Пита се какво правят в Турция танкерите след като вкарваме горивото от

европейски склад в Гърция. Тук Ахчиева прави своя втори удар. Вади сателитни снимки

с прочитите им на руското разузнаване от където се вижда , че на пристанищата където

незнайно защо ходят танкерите зареждащи ни с дизелово гориво се върти търговия с

горива . Знаем кой продава горива на сирийско турската граница и на каква цена-в пъти

по ниска от борсовата. Знае се и какви рафинерии преработват нефта на ИД. От там

нановарен шлепът отива в гърция да "узакони" маршрут и фактура и след това към

България. Като изключим потребителят който получава гориво с над 50% влошени

параметри които съсипват двигателя на колата му всички са доволни-мафия , фиск,

чиновници. Отгора на това ни се "радват" в Европа , че сме спрели контрабандата

се хвали премиерът. Прав е човекът. На мен миналата неделя ми правиха въртели 

на митницата , че внасям около 2 килограма плескавици и една низа от стотина сухи

чушки от Сърбия/на връщане от село отскочих до Димитровград/сръбсия// Митничарят 

пухтя, пъшка, гледа ме укорително, и не знам как щеше да свърши всичко ако едно

малко рейсче не беше стоварило около 20ина арабески и всички се внурнаха към тях

Предаването беше в сряда или четвъртък.  През това време прочетохме за телефонни

измами, за това, че майка ударила шамар на учителка отива на съд, че някакъв дал

20 лв рушвет на поллицай , а онзи го арестувал, че Кучкова/сексоложката/ се залюбил с

грък, а той и купил шикарен апартамент. Какво казал, Мъри, какво казал Гонзо...

За предаването на Ахчиева нито ред въпреки , че става въпрос за десетки  милиони

контрабанда при това с организация която е призната за извън закона от демократичния

свят. Организация която върши кланета на сред Европа.

Предварително се съгласявам с тези които ще попитат , а откъде Ахчиева има сведения

за товара и маршрута на танкерите, че най-вероятно тя е получила тези сведения от

руските вносители и търговци у нас на горива. Те са и дали и сателитните снимки и

на руското разузнаване. Най вероятно е получила хонорар за работата не само от БНТ.
 
Лично мен това не ме интересува. Интересува ме защо законът е строг само за

"кокошкари"? Интересува ме докога  и защо живеем в престъпна държава? Интересува

ме какво става с комшиите и защо всеки ден излизат неопровержими доказателства 

за връзките на турския управляващ елит с Ислямска държава? Да Ви кажа искрено-тези

въпроси далеч повече мисля, че ни засягат отколкот измисления спор за съжителство 

или робство. Знае се , че роби в правния смисъл на думите не смебили българите, но е

ясно и че турците квартиранти не са ни били. Знаем че за времето казват -

температурата е еди колко си градуса, усеща се като еди колко си. Тоест важно е

усещането. А аз имам усещането , че над страната ми е надвиснала беда и че тя 

неминуемо ще се случи, ако продължаваме да бъдем безотговорни към себе си и

бъдещето на децата ни.

 



Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Най- сетне и ти да напишеш нещо
31.01.2016 07:30
свястно! Извън твоите фикс идеи- Русия и комунизмът. И двете несъществени, ялови теми.

Проблемът, визиран от теб, е повече от страшен. Това, което описваш, се среща в ЦЕЛИЯ СВЯТ. Искам да кажа, че в глобален план имаме една тотална НРАВСТВЕНА деградация на човечеството, за която Андрей Кончаловски смята, че е точно тя е Апокалипсисът, който вече ни е връхлетял. Само дето ние не можем все още да проумеем това.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Напълно съм съгласен с това което казва Кончаловски
31.01.2016 11:03
Съгласен съм обаче и с това което казва брат му/Михалков/ , че Русия е

Велика и "най висок" там е Путин:)))
цитирай
3. kvg55 - Разследващата журналистика често ...
31.01.2016 15:51
Разследващата журналистика често е и поръчкова журналистика.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Така е
31.01.2016 16:01
kvg55 написа:
Разследващата журналистика често е и поръчкова журналистика.


но не в това е въпросът в случая, а какви престъпления се вършат с одобрението на

властимащите .

цитирай
5. podvodni - Ся скива ли?Президентчето, шот...
31.01.2016 16:10
Ся скива ли?Президентчето, шотландската ОФчарка бе напълно прав - срещу Бг-то се води яка инфо-война.
Начи руснаците (дето хич ги нема) "собственици" на Нефтохима и онези от 50 000 руски фирми дето не плащат и грам данък печалба са шитнали на Ахчиева неколко иляди рубли да окепази сериозни европски фирми които имат сериозен бизнес на наша територия и съвсем демократично имат търговски връзки с една кандидат-членка на ЕС.
Ма нафтата и бензиня били със супер понижени показатели ? И кво от това ? Важното е че не сме завсими от Русията.
То банкянският идиот си го каза съвсем откровенно, че не знае как да убеди кофтият матриал, че Северен поток и Турски поток са нещо супер добро , а Южен поток нещо много, ама много лошо.
А това че ЕС в лицето на Гърция, България и ред други страни (истината е, че не само ние купуваме горива от Турция по изнесената схема) индиректно потдържат ИДИЛ - респ. тероризма, е без значение.
Важното е да сме контра на Путин по всички възможни начини.
цитирай
6. starotomagare - Колкото и абсурдно да звучи на ня...
31.01.2016 16:51
Колкото и абсурдно да звучи на някои, няма големи и малки симптоми когато от всякъде иде зло за държавата и народа ни(например неоосманиските планове за завладяване на България и други бивши османски земи и всевъзможните ,,нови прочити "на историята ни и натрапването на измислена история и осъкатена литература отразяваща този период)....Няма нищо лошо когато на някой журналист му предоставят от някъде изобличителни материали.Нали това е най-силното оръжие на демокрацията - когато като част от войната между борещите се за власт и богатства структури излизат на яве добре скивани от обществото престъпления.Лошото е когато настъпват примирия и довчеращните врагове заради общи интереси си стиснат ръцете .Тогава губещи са само обикновените хора които винаги плащат цената с труда ,здравето и дори живота си.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Да е само това
31.01.2016 17:35
podvodni написа:
Ся скива ли?Президентчето, шотландската ОФчарка бе напълно прав - срещу Бг-то се води яка инфо-война.
Начи руснаците (дето хич ги нема) "собственици" на Нефтохима и онези от 50 000 руски фирми дето не плащат и грам данък печалба са шитнали на Ахчиева неколко иляди рубли да окепази сериозни европски фирми които имат сериозен бизнес на наша територия и съвсем демократично имат търговски връзки с една кандидат-членка на ЕС.
Ма нафтата и бензиня били със супер понижени показатели ? И кво от това ? Важното е че не сме завсими от Русията.
То банкянският идиот си го каза съвсем откровенно, че не знае как да убеди кофтият матриал, че Северен поток и Турски поток са нещо супер добро , а Южен поток нещо много, ама много лошо.
А това че ЕС в лицето на Гърция, България и ред други страни (истината е, че не само ние купуваме горива от Турция по изнесената схема) индиректно потдържат ИДИЛ - респ. тероризма, е без значение.
Важното е да сме контра на Путин по всички възможни начини.


Нали знаеш, първо керваните, след това асланите...
цитирай
8. vencivaleri1951 - В края на краищата
31.01.2016 17:38
starotomagare написа:
Колкото и абсурдно да звучи на някои, няма големи и малки симптоми когато от всякъде иде зло за държавата и народа ни(например неоосманиските планове за завладяване на България и други бивши османски земи и всевъзможните ,,нови прочити "на историята ни и натрапването на измислена история и осъкатена литература отразяваща този период)....Няма нищо лошо когато на някой журналист му предоставят от някъде изобличителни материали.Нали това е най-силното оръжие на демокрацията - когато като част от войната между борещите се за власт и богатства структури излизат на яве добре скивани от обществото престъпления.Лошото е когато настъпват примирия и довчеращните врагове заради общи интереси си стиснат ръцете .Тогава губещи са само обикновените хора които винаги плащат цената с труда ,здравето и дори живота си.


винаги идва ден Когато " обикновеният" човек раздава картите и всичко си идва по местата
цитирай
9. staler - мда, от изнесените факти се вижда че ...
31.01.2016 19:13
мда,от изнесените факти се вижда че агенция митници е оранизирана престъпна група с потенциал да нанася многомилиарди щети на държавния бюджет.
цитирай
10. zaw12929 - Всяко мнение е ценно, мисля същото!
31.01.2016 20:22
Всяко мнение е ценно, мисля същото!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Не, фискът си е наред
31.01.2016 21:31
staler написа:
мда,от изнесените факти се вижда че агенция митници е оранизирана престъпна група с потенциал да нанася многомилиарди щети на държавния бюджет.


Дали ще е от Ислямска държава , дали от Бритиш Ойл парите в бюджета са едни и същи

Тук прецакани сме ние защото караме с ужасно гориво, и всички навън ни смятат за стадо
цитирай
12. vencivaleri1951 - Разбира се
31.01.2016 21:33
zaw12929 написа:
Всяко мнение е ценно, мисля същото!



когато е честно
цитирай
13. getmans1 - Брей че сложно го направила „мадам ...
31.01.2016 23:05
Брей че сложно го направила „мадам В“ и сигурно сама нема да може да си го разбере, важното е да се каже.
До колкото си спомням тия продукти се съпътстват с проба и сертификат на производителя, и т.н. „капитанска проба“ пак с сертификат от производителя. По пристанищата оперират фирми за вземане на проби от товари /насипни и течни/ които предават на съответните лаборатории и ЗАБЕЛЕЖИ, съхраняват „контролна“ за регламентиран срок от време. Проба може и да вземе и получателя в присъствието на представител на продавача и или на превозвача /това последното съм го организирал т.е. правил/

До тук никъде не твърдя, че системата е непробиваема, но е горе долу такава щото това основните неща.
Маршрутите;
Разтоварват във Варна и казваш, друм т.е. вълна към, ужас Турция, товарят от там ИДИЛ-ска калпава нафта / що пък трябва непременно да е калпава?/ и после в Гърция, да „узаконят“ произход. Брей, фасулска работа, толкова проста чак ОТ става, нали!?

А не ти ли идва на ум, че в Турция товари суров петрол кара го в Гръцка рафинерия, почистват трюмовете, товарят гориво и от там айде към Варна. Напълно нормална дейност, но забележи малко не е удобна тази дейност за мероприятието на Мадам В.

В Гърция има две големи рафинерии на известни фирми и една държавна има и по-малки включително и такива за рецикъл на отработени масла. Сега да не кажете, че горивата са от отработено масло, сакън.

И от написаното и от коментарите ти оставам с впечатление, че не си загрижен за фиска и държавата а от некачественото гориво.
Аз също съм загрижен но 90% съм сигурен, че това става на територията на Бг. и то не в големите митнически складове.

„Бъркочите“ както ги нарича В. Танов се правят малко преди бензиностанциите и забележи хитрягите не го правят при всяко зареждане. Като редовно каращ би трябвало да си го забелязал.

Правилно си се досетил, че Мадам В може и да изпълнява поръчка така, че не се сърди ако аз сметна, че и ти разпространяваш ОТ.
Ще ни карат те да караме с ИДИЛ гориво, гадовете!
цитирай
14. vencivaleri1951 - Топло , но не съвсем
01.02.2016 00:35
[quote=getmans1]Брей че сложно го направила „мадам В“ и сигурно сама нема да може да си го разбере, важното е да се каже.
До колкото си спомням тия продукти се съ

Танкерите пристигат със сертификат от европейско хранилище. Тоест със сертификат от гръцка рафинерия. От там обаче няма как да излезне гориво с такива влошени показатели каквото хванаха в две вериги бензиностанции у нас. Няма как да влезе и от коя и да е Европейска страна или Русия. И нещо друго Какво търсят танкерите
на трускосирийската граница? Кой търгува там с петрол. Защо почти всичките разтоварвания са нощем и в празнични дни. След това има съвсем елементарно движение Гети. Това , че не са длъжни да проверяват вечер и нощем и въобще да правят проверка на стока с ЕС сертификат сигурно е така щом го твърдят.Защо обаче не отхвърлят съмненията. Какво е една проверка? Всеки който е правил износ или внос поне един път през живота си е променял фактура и сертификат по време на транспортирането. В нашият регион това е ежедневие, в западните страни да речем е по празници:) /Справка Фолцфаген/ През 90те бях свързващо звено/ фирмата за която писах по горе/ при продажбата на кондензат в Полша . Руснаците искаха да им платим с черна техника. ДЕУ имаха завод в Полша и там купихме няколко Тира с техника. Да ама Полският завод нямаше право да изнася
за Русия и от там не можеха да издадът сертификат на производител за Русия който да мине през митниците. Взехме фактура и сертификат срещу няколко хиляди долара/не помня вече сумата/от Гърция където ДЕУ имаше складово стопанство за Русия.
Спечелихме сериозна пачка понеже имаше разлика в цените, а съкратихме пари от път и от силно рискова полица при застраховането, понеже ако минавахме Маршрут Гърция България Румъния отивахме през Днепропетровската вахканлия която се вихреше през 90те и премията минаваше 10% от стойноста на товара.
Хайде сега помисли малко. След като един дребен комисионер може да получи менте сартификат какви възможности имат дистрибуторите на горива?
цитирай
15. staler - не съм много съгласен. оставям н...
01.02.2016 00:36
не съм много съгласен.оставям настрани политическите тълкувания/всеки знае че турция е страна известна с добива си на петрол и е съвсем естественно някои да си купи от продукцията и в предвид на изгодните цени/.в репортажа в.а. съвсем несложно обяснява---противно на закона танкерите се претоварват на митнически а не на акцизни терминали,като при това не се извършват замервания на количеството и качеството.митническите складове дори не били оборудвани с измервателни уреди.оттам просто освобождават тези неизвестни по количество и качество горива за транспортиране с жп цистерни....,.как става на практика--танкера разтоварва на митническите складове за 2-3 дена и си заминава.жп-то пълни цистерни и за седмица ,две или три ги доставя до акцизния склад /или някъде другаде може би/по дваисе триисе или както доиде според документираните и недокументираните желания на клиента....упражненията с жп цистерни някои фирми ги владеят още от юго ембаргото,,...тоест агенция митници се явява съучастник в нарушението на закона на фирмата вносител...при безупречната и репутация ,наи вероятно го прави безвъзмездно.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Слагай кавички
01.02.2016 00:47
staler написа:
не съм много съгласен.оставям настрани политическите тълкувания/всеки знае че турция е страна известна с добива си на петрол и е съвсем естественно някои да си купи от продукцията и в предвид на изгодните цени/.в репортажа в.а. съвсем несложно обяснява---противно на закона танкерите се претоварват на митнически а не на акцизни терминали,като при това не се извършват замервания на количеството и качеството.митническите складове дори не били оборудвани с измервателни уреди.оттам просто освобождават тези неизвестни по количество и качество горива за транспортиране с жп цистерни....,.как става на практика--танкера разтоварва на митническите складове за 2-3 дена и си заминава.жп-то пълни цистерни и за седмица ,две или три ги доставя до акцизния склад /или някъде другаде може би/по дваисе триисе или както доиде според документираните и недокументираните желания на клиента....упражненията с жп цистерни някои фирми ги владеят още от юго ембаргото,,...тоест агенция митници се явява съучастник в нарушението на закона на фирмата вносител...при безупречната и репутация ,наи вероятно го прави безвъзмездно.


когато иронизираш, а то някой ще сложи Турция сред производителите на петрол
цитирай
17. staler - въпросното изречение го включих за ...
01.02.2016 01:04
въпросното изречение го включих за да помогна на гетманс с екзотичните му хипотези.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Така става,
01.02.2016 01:16
staler написа:
въпросното изречение го включих за да помогна на гетманс с екзотичните му хипотези.



на него екзотиката му е в кръвта:)
цитирай
19. getmans1 - Явно от последните ми две изречения си вдигнал температура .... та чак не асимилираш написаното ...
01.02.2016 07:22
[quote=vencivaleri1951][quote=getmans1]Брей че сложно го направила „мадам В“ и сигурно сама нема да може да си го разбере, важното е да се каже. транспортирането. В нашият регион това е ежедневие, в западните страни да речем

.... Повтарям ти го, то май и, че ти го поN-твам „бъркоча“ се приготвя преди бензиностанцията щото митническия или акцизен склад първи горят при проверка това са резервоари няколко хиляди кубикови които не могат толкова лесно да се скрият.

А иначе, от Туркия ще дойде нещо добро само ако преди това идва от Русия със сертификат подписан лично от Путин!
цитирай
20. vencivaleri1951 - кое не е ясно хетмане?*8
01.02.2016 10:08
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951][quote=getmans1]Брей че сложно го направила „мадам В“ и сигурно сама нема да може да си го разбере, важното е да се каже. транспортирането.





това са резервоари няколко хиляди кубикови които не могат толкова лесно да се скрият.

А иначе, от Туркия ще дойде нещо добро само ако преди това идва от Русия със сертификат подписан лично от Путин!


Нали за това става въпрос че никой не иско до провери горивото нито при разтоворванито нито по късно в склада. Аз не казвам чи от Русия не могат да се натоварят некачествени горива ,но в случаят маршрутите са други.
цитирай
21. getmans1 - Реално аз съм вземал проби в присъствието на митничари и съм работил години с лицензирани лаборатории ...
01.02.2016 11:28
„.... Повтарям ти го, то май и, че ти го поN-твам „бъркоча“ се приготвя преди бензиностанцията щото митническия или акцизен склад първи горят при проверка това са резервоари няколко хиляди кубикови които не могат толкова лесно да се скрият.“

... и просто се чудя кой ще е този луд да държи хиляди кубици некачествено гориво с документ за „ОК“ след като винаги може да се намери човек дето може да „шари“ повече пари от него!?
цитирай
22. krumbelosvet - Докато коментираме,
02.02.2016 10:04
не забравихме ли, че У НАС, в интерес на ислямистите и Турция, действа желязна цензура? Ето къде е зарито кучето. А ние май се отплеснахме да си чешем фило-фобиите. Това случайно ли става, или някои тролове са високо-професионални? Май даже познавам един такъв.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061097
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031