Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2015 12:16 - За лачените цървули на българските левичари
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6441 Коментари: 25 Гласове:
10

Последна промяна: 13.11.2015 13:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Гвоздей на програмата" в коментари и статии на дясно настроените списватели в Блог Бг е да споменат за цървулите на опонентите си в ляво. Тоест къде се бута "селянинът с колело" в нашата компания-нашите фамилии са все със сюртуци и дантели. Пръв публично нападна по този начин електората в ляво Жоро Марков/юриста, не писателя/ и в народния фолклор той остана "Жоро Дантелата" Казвам фолклор щото "Дантелата" се оказа и" певец":) След него започнаха и други. Най интересното е , че го правят често и хора с не до там добра фамилна традиция в града. То и няма как да бъде другояче, малко повече от век ни дели от времето когато Страната ни е била с над 80% селско население. Тоест всеки 8ми от нас може да намери опинците на дядо си "на тавана". И в това няма нищо странно и нищо лошо. Нищо странно защото във всички страни /къде по рано, къде по късно/ се наблюдава този процес на урбанизация. Нищо лошо, защото се знае че селското население е по жизнено, по устойчиво и по агре сивно в добрия смисъл на думата. Да, селското население участва във въстания революции и яростта в това участие е често свирепа. Еднаква е тази ярост и в буржоазните и социалистическите революции. Не разбирайки произхода на тази ярост някои колеги не могат да разберат как са станали самите те "ратаи" на ратаите си някога или на децата им. Още по интересно става когато се погледне във времето за кои десни лидери са дали вота "дантелените " колеги. Жельо Желев, Иван Костов, Бойко Борисов. Тези безспорни лидери когато са кандидатствали в БКП обезателно в Автобиографиите им е пишело за селския им прогресивен корен. Това е пишело и в препоръките на поръчителите им. И тримата се отличават с харизма, упоритост, характер, ако щете и с типичната за селския жител хитрост. И да ги сравним с определено градските екс премиери Димитров и Станишев-абсолютни самосвали и при не лоши образование и интелигентност безпомощни и безплодни като управленци. Веднага колегите от дясно ще кажат, че "цървули" е метафора и се отнася към лявото като обобщаващ пример за неграмотност и съсловна непълноценност , а не като "адресна регистрация" . Нека да погледнем нещата и от този ъгъл. Да видим кой създава "лявото" като партия и фракция след това в България. Ами учители, университетски преподаватели, лекари, адвокати...Това са "лисиците в лозето" на Габровски. Още повече категоричност в тази теза виждаме когато погледнем какви са адептите на левичарството в Европа. Ами това са предимно заможни и с блестящо образование хора. Някои неприлично заможни-Херцен , Енгелс. Доста аристократи измежду тях-ама истински, не с бакалия и лозе на баир... Трудовете на тези хора се изучават и до днес /независимо дали като критика или правилна идеология/ във всички престижни университети в света. От друга страна опонентите им като изключим Кейнс/то него вече либералите си го смятат за социалист/ са предимно клеркове в началото на трудовата си биография и мечтаещи да имат свои клеркове някога. Тоест ако се придържаме към метафората с цървула много трудно бихме "обули цървули" на Платон, Волтер, Русо, Херцен , Плеханов , Кауцки, Маркс, Енгелс, Благоев.... Виж един Адам Смит бързащ с галоши за "специфичните си занимания с мама" съвсем се връзва в пеизажа:) Разбира се , че последното е закачка-Адам Смит независимо от странностите си е сериозен автор, но мисля си че се обръща в гроба за това как е доразвит от съвременните либерали. Точно за това отговорих на колегата nkf/няма как да не направим аналогията с jfk/Кенеди/ и да завидим за самочувствието на колегата/ че може и да съм с цървули , но лачени. И бих си замълчал дори ако ставаше само въпрос за мен. Кой съм аз-известен известен на семейството си и неколцина приятели vv:) Репликата ми в неговия постинг бе срещу оплювките от негова страна на значими хора със сериозни постижения и без прентенциозни инициали на латиница. Как се посяга на големи с таланта си българи само защото не са от "твоя" отбор? Помня как в началото на 90те двама мои съкварталци-единият нискочел псевдопоет и една прелитаща от легло на легло журналистка не можещи да се хванат за поезията на Вапцаров се хванаха за походката и перчема му. Впрочем накрая се хванаха за нещо друго на Вапцаров. В родната къща на поета всеки ден има опашки от посетители, а някой спомня ли си за тях двамата. Или друг колега и някога приятел който смяташе, че Гео Милев е получил заслуженото, а виж голяма трагедия станало когато във мътните септемврийски дни на 44та руснаците откраднали пеньоара на баба му... Или блогърът Инджев се жалваше пред публика, че духовно бил изнасилен като малък от Валери Петров и Джагаров. !?Разбира се стремя се да гледам от към комичната страна на подобни изцепки, но аз съм съвременник на някои от оплюваните големи българи, за други много зная. Внуците ми обаче, а и техните някога/дай боже/ с такова отборно оплюване ще останат без примери за подражание, без хора заради които да имат самочувствие. И това смразване е пагубно за всяка страна. Примери дал Бог. Ще кажа нещо за футбола. Давал съм кръв за да мога да присъствам на някои мачове-и в казармата и като студент/учех в чужбина/ Днес не ходя почти. И не само, че футболът е толкова слаб/тръпка има и в махленски мачове/ , а заради омразата която царства на стадиона. Аз съм виждал с очите си как Гунди идваше да обядва на "Армията"-ходеше на нагревки и процедури в Дианабад и му беше близо. Никакъв проблем. Ние децата и юношите гледахме да го пипнем, да чуем нещо от него. С много вина си спомням как се радвах подличко когато поради контузия или нещо друго не играеше срещу моя отбор. А след гибелта му...футболът не беше вече същият. Спряха да ритат без време и други големи като него-Бонев , Якимов. Не им се риташе повече. И на стадиона не ми се ходеше доста време. После се свиква, но болката...и "вината"/детска и наивна/ остават. Та мисля си колеги блогъри, че макар и от различни "отбори" задължително е да бъдем уважителни един към друг. За цървулите още: Имам щастието да съм със селски/наистина принудително селски дядо. Със смъртна присъда , помилван , но завинаги изселен от София и със забрана за държавен щат/ и градски баба и дядо. В града са ме научили да ходя на представления, да чета/всякакви автори и наши и не толкова.../, на село да кося, ора , яздя. Цървули не съм носил, но дядо ми е правил опинци и за мен на село. Не знам дали някой от колегите е носил такива обувка, но ви уверявам, че бяха незаменими при дъжд/не пропускат/ и при сняг/ не затъваш/ в планината. Още повече като се има качеството на родното обувно производство през 60те. Впрочем цървули/галоши/ са носили когато не са им били по джоба каретите и Дикенс, и Гогол, и Достоевски:) Те нямат толкова впечатляващи инициали, но не ги "почвай и тях" драги nkf, а и последният е с унищожителна и гениална същевременно критика срещу комунистите. Имаше подобни на теб които го "забраняваха" почти/подобно на твоите "забрани"да кажем към Светлин Русев и Робева/. Къде са днес тези забранители на fmd:) а томовете Му са пред очите ми....



Гласувай:
11


Вълнообразно


1. slavimirgenchev1953 - Венци, ако не беше толкова партийно ограничен в мисленето си,
13.11.2015 12:29
щеше да си наясно, че "цървули" се използва не в граждански, а в политически смисъл. Цървулите са си много готини, спор няма. Но не забравяй - точно при комунизма селянин стана обидна дума и всички гледаха да се махнат от село и да идат у градо, защото селският труд стана непрестижен и младите хора се срамуваха от него. Затова и започна бягството от село (не забравяй колективизацията и как тя отчужди селянина от земята) , което след дворцовия преврат от 10.11. 89 г. стана неудържим процес. Както виждаш, той е следният: от село - към по-големия град, после към София и после - към Европа. И световното левичарие така прави - юрка световните цървлуи към Европа, за да й изпие кръвчицата.
цитирай
2. theeconomist - Привет кореш...още по въпроса за чепиците.
13.11.2015 12:41
....на вилата копая с гумени галошки...много е удобно.:-))
Значи съм "галош"!
Преди време един юначен селски герой тук, ми беше писал,че съм "цървул", пък същият ден носех едни "Bally" за двести ойро.
Също така имам и китайски джапанки от 7 лв., плетени от майка ми терлици / които са безценни/, сламени сандали от Джакарта за 2 $ и ловджийски ботуши "Defence".
Лошото е че обувките на жипа 275х55хR18 Sport Pre Runner са по 250 ойро всяка!

Що се отнася до "леви" и "десни" - ти знаеш че чисто практически аз съм доста по в дясно от всички тук изживяващи се, като дясно либерални трандафори.

п.п за днес свърших, че ойрото проби долара и отивам да "хвана" една "Белуга"! :-))

А за M+S /Mud & Snow / силно препоръчвам Гети! Идеални са за кал!:-)))
цитирай
3. vencivaleri1951 - Аз не мисля, че "обидната" дума селяние е резултат на социализЪма
13.11.2015 13:19
slavimirgenchev1953 написа:
щеше да си наясно, че "цървули" се използва не в граждански, а в политически смисъл. Цървулите са си многонепрестижен и младите хора се срамуваха от него. Затова и започна бягството от село (не забравяйлевичарие така прави - юрка световните цървлуи към Европа, за да й изпие кръвчицата.


Пейзан във Франция също се използва когато искаш да обидиш някого например. Така е и в съседна Гърция. Иначе и на мен ми е чудно защо. Виж ето сега ще похваля янките. Там хей каубой си е направо еротична закачка казано подходящо. Тук ако ти кажат хей овчар или говедар ще реагираш най малкото с груби думи.

Не мисля, че съм политически ограничен. Много съм мислил и чел преди да се ореентирам. Почни нямах приятели в структурите на БСП в началото . Покойният вече Професор Захари Карамфилов например Който беше председател на бюджетната комисия ми е бил научен ръководител и колега. На Иван Костов съм му "бил плоча" . Заради жена му която работеше макар и в друг институт от моя, но етаж над мен. После тя върна "трудодни" на моята. Близък ми е до днес и съветник на Филип Димитров/също кадър на Карамфилов/ Познавах се с Пушкаров добре, съсед ми е адаша Димитров...Много съм се колебал и след 10ти ноември накъде със симпатиите. Та сред учередителите му беше и Продев чието писане много харесвам.
После дойде картата с черепите, дирижираното смразване и..."цървулите" С жена ми ходехме дълго време на различни митинги. Те нали тогава в катедрата по Философия бяха във властта-Доктор Желев, Професор Н Василев...:)
Никога не сме имали проблеми. Напротив зареждахме се от това противостоене и го обръщахме в нощни битки:)
Например не виждам причини да бъда груб и невъзпитан с теб само защото си "облякъл синята фланелка"
Преди време четох някакви коментари, че видите ли Н Гяуров се издигнал като певец заради брат си. Вярното е по скоро обратното.
А левичарството първо тръгва от Запад на Изток и както става обикновено " порастеше пилци...Останалото го знаеш
цитирай
4. vencivaleri1951 - Ти брат
13.11.2015 13:23
theeconomist написа:
....на вилата копая с гумени галошки...много е удобно.:-))
Значи съм "галош"!
Преди време един юначен селски герой тук, ми беше писал,че съм "цървул", пък същият ден носех едни "Bally" за двести ойро.
Също така имам и китайски джапанки от 7 лв., плетени от майка ми терлици / които са безценни/, сламени сандали от Джакарта за 2 $ и ловджийски ботуши "Defence".
Лошото е че обувките на жипа 275х55хR18 Sport Pre Runner са по 250 ойро всяка!

Що се отнася до "леви" и "десни" - ти знаеш че чисто практически аз съм доста по в дясно от всички тук изживяващи се, като дясно либерални трандафори.

п.п за днес свърших, че ойрото проби долара и отивам да "хвана" една "Белуга"! :-))

А за M+S /Mud & Snow / силно препоръчвам Гети! Идеални са за кал!:-)))



си дЕсен от друг десЕн:) и това им е болката...
цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Не давай примери с други страни. Не са уместни.
13.11.2015 14:44
И съдията-изпълнител крещи на Андрешко от блатото: "Селяндур! Чукундур!" и т.н.
Нямат нищо общо тези неща. Но ти нали трябва да преобърнеш нещата по ленински наопаки. Никой не е искал - преди комнизма - да взима земята на хората. Мушанов е казвал: "Собствеността на селянина върху земята е крепостта на българската демокрация." И за да я няма тая срамна демокрация, БКП прави текезетата. За да отнеме на хората свободата. Това е важното, а не дали и обидно или не да се каже цървул на някого, който си е селски тарикат.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Въпросът за земята Слави има две страни
13.11.2015 15:27
[quote=

Има сериозни грешки при колективизацията и престъпления дори, но факт е, че добивът става в пъти по голям Знам че ще противоречиш, но има стаистика по този въпрос. Разбира се има и обективни причини за това-механизация, торове... Проблемът възниква /като добив/ при опита да се одържави селското стопанство в структури като АПК и МТС. ТКЗС е кооперация по нищо не различаваща се по устав и структура от кибуците. Е има си партиен секретар:))) Точно изборът или неизборът по скоро на "правилния" парторг или председател на Кооперацията бе повод да ни изправят с ръце по шевовете от Москва и направихме своите совхози/не колхози , те са близки до ТКЗС/ Това се почувства почти веднага с намаляване на продукцията и започнахме да се оправдаваме със сушата и кишата-не че ги нямаше, но не бяха водещата причина. И ще ти кажа нещо друго.

Ето в селото на баща ми стана колективизацията далеч по късно-през 63, 64та година. Имам съвсем ясни спомени. Треперех за коня, но не го взеха и причината беше субективна. Просто дядо каза , че няма да го даде и никой не му счупи хатъра по понятни причини. Има обаче друг съществен момент. Години преди това обаче много хора от селото/по младите/ отиваха в съседните райони където в действие бяха ТКЗСтата. Просто им бе по изгодно.
А и ще дам пример за друго обезземляване. Бащината ми фамилия не е по дефиниция лява. Дори напротив. Прадядо ми е бил поборник/земята му е дарена за това, а и пенсия е имал/ Бил е и кмет и при Стамболов и при Димитър Петков. През първата световна война дядо и брат му отиват на фронта. Остава по малкия брат , но той е почти дете. Прадядото се разболява, а и ратаите отиват на фронта. и не може да се справи с имота. Данъците и наряди обаче никой не му намалява/изчислени са на площ и глави добитък/. Тогава идва и съдия изпълнителя/този онеправдан човечец. Впрочем той ходи и при покойния Фотев/ Синовете след години идват с кръстове, но сиромаси вече Е пролетизират се и олевяват-диалектика

цитирай
7. kolevn38 - Венцивалери1951, нали знаеш защо няма уважение към вашего красного брата!?
13.11.2015 17:20
Защото Партията с главно П /п, като като "пача"/, не се извини на българския народ за всички гадости и злини, които му причини докато строеше презрелия социализъм. Най-вече заради това, а също и заради убавините, които ни поднесе същата тази пача след промените. Не ми се пише - вие си ги знаете. Така че - уважение никога!
цитирай
8. apostapostoloff - Пак преливате от пусто в празно
13.11.2015 18:23
и тъчете кукувича прежда. Не спира да трака тая празна воденица...
цитирай
9. alibaba4 - Деменции
13.11.2015 19:22
Ноогу си зле и ти и ония дет ти пригласят
цитирай
10. tikoev - А селяните, господин Улянов ? - ...
13.11.2015 19:47
А селяните, господин Улянов ?

- Ще бъда откровен и ще ви призная, че мразя селяните - отговори Владимир Илич с нескрито отвращение.- Мразя руския мужик, идеализиран от този глупав западняк Тургенев и от лицемерния сатир граф Толстой. Селяните са точно това, което презирам най- много: миналото, вярата, ересите, християнската църква, религиозните обреди, ръчния труд, газената лампа! Пронуден съм да ги толерирам сега, да ги култивирам, но признавам: мразя ги! Бих искал изобщо да ги няма, да изчезнат като класа! До последния! За мен един електротехник струва колкото хиляда мужици! А знаете, че електрификацията е основата на прогреса! Нашият лозунт е: «Съветска власт плюс електрификация!» Мисля, че ще дойде времето, в което ще започнем да се храним с продукти, произведени по химически път в нашите лаборатории, и тогава селяните като класа ще станат напълно излишни. Мужиците ще се превърнат в работници, а селото постепенно ще замре и изчезне...
цитирай
11. vencivaleri1951 - Виж Колев
13.11.2015 20:32
kolevn38 написа:
Защото Партията с главно П /п, като като "пача"/, не се извини на българския народ за всички гадости и злини, които му причини докато строеше презрелия социализъм. Най-вече заради това, а също и заради убавините, които ни поднесе същата тази пача след промените. Не ми се пише - вие си ги знаете. Така че - уважение никога!


Какво значи партия виновна или невинна. Това е нон сенс. Виновни могат да бъдат хората и то не колективно, а всеки поотделно. То е все едно аз да искам обвинение от теб за Цанков кохортата му от изверги.
А иначе ще мина и без уважителното ти отношение. Мисля си обаче, че то е по нужно за теб отколкото за мен. Все пак си по голям от мен, а аз чувствам че съм на години вече в които смирението трябва да бъде водещео в отношението ми към живота.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Ти наистина ли вярваш, че
13.11.2015 20:35
tikoev написа:
А селяните, господин Улянов ?

- Ще бъда откровен и ще ви призная, че мразя селяните - отговори Владимир Илич с нескрито отвращение.- Мразя руския мужик, идеализиран от този глупав западняк Тургенев и от лицемерния сатир граф Толстой. Селяните са точно това, което презирам най- много: миналото, вярата, ересите, християнската църква, религиозните обреди, ръчния труд, газената лампа! Пронуден съм да ги толерирам сега, да ги култивирам, но признавам: мразя ги! Бих искал изобщо да ги няма, да изчезнат като класа! До последния! За мен един електротехник струва колкото хиляда мужици! А знаете, че електрификацията е основата на прогреса! Нашият лозунт е: «Съветска власт плюс електрификация!» Мисля, че ще дойде времето, в което ще започнем да се храним с продукти, произведени по химически път в нашите лаборатории, и тогава селяните като класа ще станат напълно излишни. Мужиците ще се превърнат в работници, а селото постепенно ще замре и изчезне...


цитираш Ленин. Хайде кажи къде го е казал или написал.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Ти да си
13.11.2015 20:37
alibaba4 написа:
Ноогу си зле и ти и ония дет ти пригласят


добре.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Куш ,
13.11.2015 20:39
kolevn38 написа:
Защото Партията с главно П /п, като като "пача"/, не се извини на българския народ за всички гадости и злини, които му причини докато строеше презрелия социализъм. Най-вече заради това, а също и заради убавините, които ни поднесе същата тази пача след промените. Не ми се пише - вие си ги знаете. Така че - уважение никога!


на мен не ми пречат. Чета ги и съм благодарен на Бог, Съдба, Провидение или каквото и да е там, че я няма техната злоба в мен
цитирай
15. vencivaleri1951 - И ти пак
13.11.2015 20:40
apostapostoloff написа:
и тъчете кукувича прежда. Не спира да трака тая празна воденица...


ни го напомни:)
цитирай
16. chetohche - Живков и Иван Костов, обвиняват за ...
13.11.2015 21:01
Живков и Иван Костов, обвиняват за лошата икономика, народът - който бездейства, артистите, ...: "Неспособност да създаде ефективна организация на труда. Трудовата мотивация се разпада, защото не се поддържа от нормални стопански механизми, а от командно-силови средства. Излишните работници, служители, научни сътрудници, артисти и пр., растежът на "не заработени пари" при едновременното спадане на интензивността, разлагането на трудовата и технологичната дисциплина са само последица от разрушените стимули за труд." - Работническо дело - Иван Костов - ноември 1989г.


Иван Костов и Живков, пропускат че икономиката с бързи темпове се възстановява, от кризата с износът на храни - предизвикан от чернобилското замърсяване. И Иван Костов признава, че Чехословакия са много добра командна и социалистическа икономика. Тогава Чехословакия има в пъти повече БВП на глава, спрямо България, така е било и преди 1944г., но през 1960те се изравняваме, заради социализмът без човешко лице, елитаризъм, фашизъм и връзки, но Чехословакия след Пражката пролет НЕ СИ ПОЗВОЛЯВАТ ВРЪЗКАРСТВО И СИНЧЕТА ОТ ПАРТИЯТА, А САМО КАДЪРНИ СПЕЦИАЛИСТИ И УПРАВЛЕНЦИ. Сега Украйна има същата разлика с Русия, като БВП на глава, и то не от сега. Живков експлоатираше селото. Селяните нямаха никаква промишлена продукция в домовете си. Селяните имаха техника и мебели от 1920те години, и къщи от тогава. Синовете на селяните строяха блоковете, а бащите и майките им хранеха гражданите, с храни които те не можеха да вкусят. Сега селяните, а и гражданите, ядат по-лошо от тогава, и всичко е по-лошо от тогава, но беше по-добре, тогава, заради селският труд, непризнат и до сега, защото същите фашисти са на власт. Живков искал да сме като западните концерни, да печелят добре лекарите чрез ЧАСТНА ПРАКТИКА(СБОГОМ НА ЛЯВОТО), и казва - "безработните - излишните(знае че ще са много) ще седят седят, па ще тръгнат да правят нещо(не да ги хрантути държавата)..." Искал е 100% приватизация.
цитирай
17. chetohche - ВСИЧКИ РАБОТЯТ ЗА БКП! - Българска ...
13.11.2015 21:02
ВСИЧКИ РАБОТЯТ ЗА БКП! - Българска Капиталистическа Партия! Вторият стълб - капиталистическото пенсиониране, отпадна във всяка държава. Ще отпадне и тук, управленците на тези пенсии, фондове, ще сложат правителство, ляво, и ще го накарат да национализира тези пенсии. И лявата партия да е виновна. Защото това е схема за ограбване на материалът, и когато трябва да се изплащат обещаните пари, на помощ идва национализацията, и НОИ да плаща - изплаща не заработени - не осигурени при тях пенсии. И сега са се вляли в НОИ само тези на които им предстои пенсиониране, а пари частните фондове нямат, нищо не се прави за благото на материала, а само за благото на капиталистическият октопод.
цитирай
18. chetohche - Вземете един лист, начертайте 10 ...
13.11.2015 21:17

Вземете един лист, начертайте 10 квадрата, които да представляват производства, и към всяко има 10 работника, а всички те са всички потребители. Може ли всичко това да заработи. Ако имам фабрика и тя прави стока за 100 милиона, и съм платил заплати които да позволят на моите работници да купят 60% от моята стока когато продам всичко. Тогава ще трябва други работници да купят от моята стока, но след това те ще купят само 20% от своята си стока, значи и други трети работници ще трябва да купят 80% от продукция на вторите, а на тях!!?? И това важи при инфлация, при дефлация, при всякакъв вид пари. Да сметнеш, тази проста математическа задача, и все едно си чел Маркс, дори да си антимарксист или да не си чувал за него.

Законът на Сей, отрича възможност за финасова и капиталистическа криза, тоест отрича криза на потреблението в какъвто и да било случай. ТОЗИ ЗАКОН Е ВЕРОЮТО НА ПСИХО-ДЯСНОТО. Закон на Сей или закон за пазара е икономически принцип на класическата икономика, носещ името на френския бизнесмен и икономист Жан-Батист Сей (1767–1832), с който се формулира макроикономическото равновесие. Според него в условията на икономика с гъвкави цени съвкупното търсене автоматически поглъща целия обем на продукцията, произведена със съществуващата технология и ресурси. Буквалната му формулировка е, че „продуктите се заплащат с продукти“ и че „пресищане на пазара може да се получи, само когато твърде много средства за производство се приложат върху един тип продукт, а не върху друг“. Според Сей рационалният(??) бизнесмен никога не би(?) спестявал(??), той незабавно би изхарчвал всички приходи, „тъй като стойността на парите е също така нетрайна“. Друга формулировка гласи, че предлагането създава свое собствено търсене, т.е. всеки производител предлага определена стока, за да спечели от нейната реализация и с тях да си купи друга необходима стока.
цитирай
19. chetohche - По време на световната депресия ...
13.11.2015 21:22
По време на световната депресия през първата половина на 20-ти век и особено на Голямата депресия в Америка, възниква нова икономическа школа, която оспорва заключенията на Сей – кейнсианството. Дебатът между класическата икономика и кейнсианската икономика продължава и днес.Всъщтност, този закон предполага да има дефлация, а дефлацията убива инвестирането и банкирането, затова такива държави без банки с лихва, както е бил ориентът преди, са нямали никакъв растеж. А банката с лихви и растежът на паричната маса, ражда капитализмът и растежът, растежът - капитализмът. Растежът ражда капитализмът, дефлацията убива растежът, банкерството, и капитализмът следователно, печалбата я дават на заем и така си осигуряват потребление, заради което расте световният дълг, който е равен на печалбата - принадената стойност - излишната - присвоената стойност - неупотребена в потребление от собственикът си. Каквото и да се прави, такъв излишък ще има, и той ще се дава на заем, което изкривява икономиката и пазарът, освен че прави банките също нестабилни и гладни за ликвидност при насищане на кредитният пазар и спад на печалбите. И 666 като белег-чип, ще сложат на човеците, за да купуват и продават, последният финансов инструмент.
цитирай
20. nkf - Мдааа, цяла статия си ми посветил. . ...
13.11.2015 21:28
Мдааа, цяла статия си ми посветил...Поставен съм редом до Достоевски, Адам, Смит, Маркс; сравнен съм с Кенди...Не съм доволен. Сега, отговарям пунктуално и почти телеграфно на онова, което смятам, че си заслужава:
1. Не презирам селяните, в никакъв случай. Аз самият само частично съм гражданин (имам пра-пра-пра дядовци кметове на Бунархисар, на българите живеещи тогава там - и доколкото това може да се смята за град). Повече тача селските си корени обаче. Там е работата обаче, че селския ми корен е силен, чорбаджийски. И когато някои мои предци, в първите години на вече далечния 19-ти век, са носили и по някоя и друга книга за селската черква, то предците на "соц. интелигенцията" са спяли в обора ми и са можели да сборуват с по две-три псувни...най-много. Та, трябв ада се провери в чий точно обор е пребивавала фамилията на грешка робева.
2. нкф няма нищо общо дж еф кей. Това даже не са пароними.
3. Либерал не съм. За мен либералите са просто с една, две скали по-малко вредни от социалистите. Запознат съм с Адам Смит, че и с Джон Лок - нямам идеологическа съвместимост с тях. Апропо, либерализма не е дясна концепция, а отклонение вляво; първа стъпка към соца. Да, знам, сега либерализма минава за "дясно", ама то в наше време вече и педерастите минават за "нормални";
4. Леви аристократи няма. Щом някой се е прелъстил към "левите пътища", в същия момент приключва и аристократизма му - иначе формално може пак да си има титла. Тези неща обаче имат други измерения, дето постни соц. мозъци няма как да ги схванат. Особено пък безмозъци като дебилния примат кухел;
5. Достоевски нямам намерение да го вклчювам, в каквито и да било дебати. Един от най-великите писатели, но аз руска литература не чета. Чел съм, но не чета. Просто не ми е по вкуса.
цитирай
21. nkf - Между другото, кое точно му е &qu...
13.11.2015 21:34
Между другото, кое точно му е "дясното" на марксиста желю желев? Ами на иван костов? Че той - казват - дори май нещо агент на ГРУ бил, освен, че се оказа верен луканов паж. Не, че нямаше някои добри неща в неговото управление (броят се на пръстите на едната ръка...че май и те са много), ама много моля - това са си Ваши хора, продукт на Вашата партия. Много моля не ги бутай вдясно!
цитирай
22. nkf - Последно допълнение. Понеже ми...
13.11.2015 21:39
Последно допълнение. Понеже минаваш за четящ човек, препоръчвам ти да прочетеш /или препрочетеш/ "Деветдесет и трета" от Виктор Юго. Е там авторът, чрез повествованието си, е дал достатъчно добро и ислно описание що е "дясно" и "ляво", революция и контрареволюция, град и село; буржоа и аристократ и т.н. и т.н....А и най-важното: колкото антиреволюционна сила е селячеството.
цитирай
23. blackpredator - Венци,
13.11.2015 22:14
Тук някой споменал Елин Пелин, та и аз:
"А разгневеният Стоичко с дива наслада продължаваше да върти брадвата.
Скоро грамадното дърво се залюля страшно и се наведе. Разтрепераха се смъртно клоните му и дънерът изпращя, сякаш извика от болки. Убитото дърво се наклони бавно и падна на поляната с трясък и проклятие. Крехките му съчки се изпочупиха с плач. От разрушените гнезда се вдигна прах.
Стоичко отскочи назад и отмъстително изръмжа. После се завря в клоните, намери капата си, която бе отскочила от гнездото, опуха я от коляното си, нахлупи я над очи и се упъти към портата, като сумтеше нещо."

Цървули не са Андрешковците, а Стоичковците. Стоичковците, които с "дива наслада" отсякоха върбата на държавата. Нацепиха я на трески, за разлика от Полша, Чехия, Унгария, Словения, Словакия...
Там върбата си расте и пуска нови клони и издънки.
А тук цървулите Стоичковци, само си менкат капите...И скачат...
Еле пък за Жакерията и нейният "Генерален генерал на жаковците" от Банки, даже не ми се говори.
цитирай
24. krumbelosvet - Дълги дни не прочетох постинга ви, зарад "ругателното" заглавие.
15.11.2015 19:30
Същото заглавие обаче, ви е спечелило "десни" читатели. От пещерните, които са повярвали на елементарни лъжи. Те не знаят, че след ВСВ интелигенцията у нас е лява, и не само у нас. В Щатете е лява, та се налага г-н Макарти да поотмени демокрацията, да позатвори и поуволни, а и да поубие някого, при което великият народ не гъква. Всъщност, пиша ви за друго. Снимката която сте публикували, не издава истинския ви дух и интелигентност. Всеки човек може да има одухотворена и красива снимка, ако ще да е Квазимодо, или да не показва снимка. Радвам се, че първият във временната класация зя политика е човек, който заслужава да е пред бивш вундеркинд като мене.
цитирай
25. krumbelosvet - Дълги дни не прочетох постинга ви, зарад "ругателното" заглавие.
15.11.2015 19:32
Същото заглавие обаче, ви е спечелило "десни" читатели. От пещерните, които са повярвали на елементарни лъжи. Те не знаят, че след ВСВ интелигенцията у нас е лява, и не само у нас. В Щатете е лява, та се налага г-н Макарти да поотмени демокрацията, да позатвори и поуволни, а и да поубие някого, при което великият народ не гъква. Всъщност, пиша ви за друго. Снимката която сте публикували, не издава истинския ви дух и интелигентност. Всеки човек може да има одухотворена и красива снимка, ако ще да е Квазимодо, или да не показва снимка. Радвам се, че първият във временната класация зя политика е човек, който заслужава да е пред бивш вундеркинд като мене.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5113404
Постинги: 1377
Коментари: 19702
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930