Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2015 11:29 - Май муза станах:)
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 8650 Коментари: 20 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Май муза станал съм на Слави
няма как туй да не ме прослави
Ще бъда за мнозина музика , лъчи
душата на дете ще бъда-отива ми 
                                                    нали

Като  Ана Керн за мене ще говорят
ще си говорят, що да сторят
И ще пикаят много, много газ
щото на "Керванът" музата съм аз

И заедно  ще яздим с гения Пегаса
Ще го цитират до полуда в Монпарнаса
Байрон в захлас даже сестра си ще остави
тъй мерената реч на Слави му се нрави

И ще позеленеят всички комунета
от яд по земните кълбета
че яви  се душман на социализъма
раждащ стих след стих...след всяка
                                                     клизма



Все пак поетът да внимава
да се не репчи и възгордява,
че музата да знае е със х-й
и може всеки натъл дирник
                                 да надуй



Гласувай:
16


Вълнообразно


1. blackpredator - Венци,
15.04.2015 15:09
що ми се струва, че си станал муза
на поетеса с манталитет на тъща
цитирай
2. vencivaleri1951 - Не мисля
15.04.2015 15:50
blackpredator написа:
що ми се струва, че си станал муза
на поетеса с манталитет на тъща


Смятам , че Слави като съвестен комсомолски дописник е загрижен за енергийния баланс на страната. И като човек който всички мечти и фантазии са му се случили в соца сега по стар навик гледа към Партийния дом, но за негова зла участ червената звезда я отнесоха, а и на партизаните реституираха горите. На тях Славевите теразиня да пикат газ са им през пикалото. На дърва и климатици са доколкото последните главно се задвижват от руско гориво.:)

Абе не мога да разбера блеки, тези хора нямат ли поне капчица инстинкт за самосъхранение. До един тия консерватори :) у блога като "база" са персонаж на Маркс и Коминтерна. "Надстройката" обаче им е сбъркана и го играят "полезни идиоти"
цитирай
3. apostapostoloff - Стана за смях ти-
15.04.2015 17:42
някакъв дърт пръч си и дращиш безумни тъпотии все на една и съща тема. Тема, която не засяга и не интересува повечето нормални, читави хора. А станеш ли за смях, и Господ не може да ти помогне. Това е мисъл на Макиавели, хахо!
цитирай
4. bulgarinut57 - ВЕНЦИ,
15.04.2015 17:47
ти си моят кумир !!!

От 11:29 до сега - 17:42 часа имаш

2742 прочита !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Венци, ти си най-великият блогър на света !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик си !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Умопомръчаващо е тук при теб !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик си Венци !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ти си БОГ на 'сички блогъри, по 'сички земни кълбета !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик си !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
5. vencivaleri1951 - И обясни ми каква е моята роля тук
15.04.2015 18:57
bulgarinut57 написа:
ти си моят кумир !!!

От 11:29 до сега - 17:42 часа имаш

2742 прочита !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Венци, ти си най-великият блогър на света !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик си !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Умопомръчаващо е тук при теб !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик си Венци !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ти си БОГ на 'сички блогъри, по 'сички земни кълбета !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Велик си !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Няколко пъти и това може да се прочете в коментарите ми съм писал, че ме товарят с нереални гласове и с апел това да спре. Ако мислиш, че го правя аз, сбъркал си адресата. Толкова съм на Вие с компютъра, че не знам как да го направя. Дай предложение, а престани да броиш "помпите"
цитирай
6. vencivaleri1951 - Аз като те гледам теб Постоле си
15.04.2015 18:59
apostapostoloff написа:
някакъв дърт пръч си и дращиш безумни тъпотии все на една и съща тема. Тема, която не засяга и не интересува повечето нормални, читави хора. А станеш ли за смях, и Господ не може да ти помогне. Това е мисъл на Макиавели, хахо!


младо яре:) Не ти харесва , не влизай човече. Ти си като постоянното присъствие на БЗНС в блога ми. Не, че ми е неприятно или ми пречиш, но колкото мога , толкова пиша. Модерация не правя като теб
цитирай
7. getmans1 - Брей бе Венци ...
15.04.2015 21:04
... само няколко дена ме нямаше и гледам, че си се назначил за „муза“ много тарикатско.
Толкова тарикатско колкото да се скриеш зад широкия гръб на Гетито когато те насмете Термантигъра, браво!

Гледам, че в последно време Кушеля яко ти е насъбрал и от него ли да те вардя!?
Така де, яко маршируваш към другарския съд само знай, че Граф Едмонд Конт дьо ла Кух хич няма да си поплюва щото ако стане гражданска война, кво прайм?
цитирай
8. bulgarinut57 - ГОСПОДИН ГЕТМАНС ПЪРВИЙ,
15.04.2015 21:47
кое ви дава право да наричате ТОВАРИЩ (ТОВАРКА) КУШЕЛСКАЯ
ИЗ ГОРОДА МОСКВЫ, Граф Едмонд Конт дьо ла Кух !?!?!

Недопостмо е !!!

Та тя е със хамериканска спортна шапка !!!

НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ГРАФИНА, па' дори и КУХА !!!

Възмутен съм !!!!!


!
цитирай
9. bulgarinut57 - ВЕНЦИ,
15.04.2015 21:58
лошав си !

Не ми отговори на един ФУНДАМЕНТАЛЕН въпрос:
21. bulgarinut57 - НО КАЗВАТ И ДРУГО !!!
14:06
при Слави !

Ебавките настрана,
но за мен е важно да знам как мисли един отявлен рософил !

Питам те съвсем сериозно !
Какъв език са говорели, че "черковно"славянския"" им е бил ЧУЖД ЕЗИК ?!

?
цитирай
10. getmans1 - Е, кво не е ли ? Той си е ...
15.04.2015 22:27
bulgarinut57 написа:
кое ви дава право да наричате ТОВАРИЩ (ТОВАРКА) КУШЕЛСКАЯ
ИЗ ГОРОДА МОСКВЫ, Граф Едмонд Конт дьо ла Кух !?!?!

Недопостмо е !!!

Та тя е със хамериканска спортна шапка !!!

НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ГРАФИНА, па' дори и КУХА !!!

Възмутен съм !!!!!


!


... като златна Пендара, има си две страни т.е. исках да кажа два профила.

ВенциВарелия да му мисли, чий згазил лука!:)
цитирай
11. bulgarinut57 - "ВенциВарелия да му мисли, ...
15.04.2015 22:48
"ВенциВарелия да му мисли, чий згазил лука!:)"

Аааааааааааа, нема страшно !!!

Ний че подпрем Венци, 'оти' е наш челавьек !!!

ТОВАРИЩ (ТОВАРКА) КУШЕЛСКАЯ ИЗ ГОРОДА МОСКВЫ е тотално Свършен проект !

Чилик, майка, битон !!!

Има три "мозъчни" гънки:
едната за естествени нужди,
втората за хранене и
третата за равновесие.

Като почне да "мисли" и ... пада !

Той затова пише по малко, 'щот' иначе претоварва системата.


.
цитирай
12. getmans1 - С това „ Ний че подпрем Венци, 'оти' е наш челавьек !!! “ направо му сложи въжето! ...
15.04.2015 23:01
bulgarinut57 написа:
"ВенциВарелия да му мисли, чий згазил лука!:)"

Аааааааааааа, нема страшно !!!

Ний че подпрем Венци, 'оти' е наш челавьек !!!

ТОВАРИЩ (ТОВАРКА) КУШЕЛСКАЯ ИЗ ГОРОДА МОСКВЫ е тотално Свършен проект !

Чилик, майка, битон !!!

Има три "мозъчни" гънки:
едната за естествени нужди,
втората за хранене и
третата за равновесие.

Като почне да "мисли" и ... пада !

Той затова пише по малко, 'щот' иначе претоварва системата.


.

цитирай
13. blackpredator - Венци,
15.04.2015 23:34
като чета тия Доню Доневи херои над мен,
да им таковам майката на руснаците, дето са имали
имперски интереси тука в края на по-миналия век

цитирай
14. slavimirgenchev1953 - Волът рие, на гърба му пада.
16.04.2015 06:09
Като гледам как са те надули, за да висиш на първа, отдавна явно си си дал задника под наем. Но щом ти харесва да те надуват изотзад, не мога да ти помогна. Може пък и да си от третия пол. )))))))))))))))))
цитирай
15. vdp - А тебе не те надуват,
16.04.2015 09:54
slavimirgenchev1953 написа:
Като гледам как са те надули, за да висиш на първа, отдавна явно си си дал задника под наем. Но щом ти харесва да те надуват изотзад, не мога да ти помогна. Може пък и да си от третия пол. )))))))))))))))))


нали бе малоумник, умират да те четат с хиляди. Нищо, че ти коментират по трима тъпанари, по-големи и от тебе (ако изобщо е възможно). Тук не можеш да ме изтриеш, както обичаш да го правиш в твоя блог. Щото това новоизлюпените демократи и американски гъзолизци малко по цензурата си падате, а? Отивам да дишам прах, да рия и да пикая газ, щото знам какво ще ми кажеш. Ти друго в репертоара нямаш. И да знаеш Славимирчо, че един парцал, като тебе, колкото и да го переш няма как да стане хавлиена кърпа.
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Ето, пикаеш газ. Цензура ще има, докато си анонимен. Напиши си името, ако не те е срам.
16.04.2015 10:19
vdp написа:
slavimirgenchev1953 написа:
Като гледам как са те надули, за да висиш на първа, отдавна явно си си дал задника под наем. Но щом ти харесва да те надуват изотзад, не мога да ти помогна. Може пък и да си от третия пол. )))))))))))))))))


нали бе малоумник, умират да те четат с хиляди. Нищо, че ти коментират по трима тъпанари, по-големи и от тебе (ако изобщо е възможно). Тук не можеш да ме изтриеш, както обичаш да го правиш в твоя блог. Щото това новоизлюпените демократи и американски гъзолизци малко по цензурата си падате, а? Отивам да дишам прах, да рия и да пикая газ, щото знам какво ще ми кажеш. Ти друго в репертоара нямаш. И да знаеш Славимирчо, че един парцал, като тебе, колкото и да го переш няма как да стане хавлиена кърпа.

цитирай
17. vencivaleri1951 - Може пък да ме надуват изотпред :)
16.04.2015 10:46
slavimirgenchev1953 написа:
Като гледам как са те надули, за да висиш на първа, отдавна явно си си дал задника под наем. Но щом ти харесва да те надуват изотзад, не мога да ти помогна. Може пък и да си от третия пол. )))))))))))))))))


То се не знае като гледаш вол какво всъщност виждаш-може пък и Зевс канещ се да гепи Европа:)
И понеже аз не се срамувам да кажа , че съм пасъл на дядо си воловете/ТКЗСто стана по късно в нашия край / то от личен опит знам , че воловете не рият и с малки изключения са много кротки животни. На "гърба си хвърлят"биковете , а тях малко трудно ще ги надуеш изотзад:)

Колкото за първа:
Не знам кой и защо го прави. На мен не ми е проблем къде е постингът ми. Ти си тук да образоваш и да се показваш. Аз пиша в блога/ и съм го заявил още когато влезах за първи път/ профилактично. Тоест да подържам оскъдните си познания по правопис и граматика. Преди това го правех преписвайки текстове от книги , списания , вестници. " Чукча стал писатель ":)
Компютърните ми умения също не са добри/винаги е имало кой да пише вместо мен/, така че бих се радвал аз да мога да си правя фалшивите прочити, но уви -не мога. Така , че успокой се. Най вероятно твоите реални прочити значително превишават моите и това е нормално. Писането за теб е професия, за мен превенция и забавление понякога
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Ако нямаше комунизъм, щеше да си стоиш на село и да гледаш добитък, а ти сега въртиш бизнес и си приятел с Куш.
16.04.2015 11:40
vencivaleri1951 написа:
slavimirgenchev1953 написа:
Като гледам как са те надули, за да висиш на първа, отдавна явно си си дал задника под наем. Но щом ти харесва да те надуват изотзад, не мога да ти помогна. Може пък и да си от третия пол. )))))))))))))))))


То се не знае като гледаш вол какво всъщност виждаш-може пък и Зевс канещ се да гепи Европа:)
И понеже аз не се срамувам да кажа , че съм пасъл на дядо си воловете/ТКЗСто стана по късно в нашия край / то от личен опит знам , че воловете не рият и с малки изключения са много кротки животни. На "гърба си хвърлят"биковете , а тях малко трудно ще ги надуеш изотзад:)

Колкото за първа:
Не знам кой и защо го прави. На мен не ми е проблем къде е постингът ми. Ти си тук да образоваш и да се показваш. Аз пиша в блога/ и съм го заявил още когато влезах за първи път/ профилактично. Тоест да подържам оскъдните си познания по правопис и граматика. Преди това го правех преписвайки текстове от книги , списания , вестници. " Чукча стал писатель ":)
Компютърните ми умения също не са добри/винаги е имало кой да пише вместо мен/, така че бих се радвал аз да мога да си правя фалшивите прочити, но уви -не мога. Така , че успокой се. Най вероятно твоите реални прочити значително превишават моите и това е нормално. Писането за теб е професия, за мен превенция и забавление понякога

цитирай
19. vdp - Написал съм си името, тъпак,
16.04.2015 11:55
Ако си направиш труда да погледнеш в блога ми. Ама ти си толкова зает да се взираш в собствената си персона, че нищо друго не виждаш. Ако искаш да ти дам и ЕГН и данни по лична карта, а?
цитирай
20. vencivaleri1951 - Смешен си Генчев с това отрицание към селото и хората от там:)
16.04.2015 18:22
slavimirgenchev1953 написа:
venc)))))))))))))))))


[/quote написа:



Добитък съм щял да гледам. Плашиш куче със салам. Теб опинеца те стяга "младеж", не мен. Всеки ще намери цървулите на дедите си на тавана, само смешниците ги изхвърлят тайно на боклука. Какво да ме е срам от дядо. Кавалерист и кавалер на Георгевски кръст , отгледал и изучил трима сина/и тримата висшисти/ въпреки че му е била забранена държавна работа и въдворен в Трънска околия. И така да 80 и кусур години -изправен и на кон. Имам си и градски баба и дядо Генчев и дори на тяеен имот е фамилната ни къща. Между тези на Крапчеви и Йоцови. Драги ми Езопе:), аз съм израснал с хора които ти цитираш. Ще ти кажа десидентино какво ми каза етървата на професор Борис Йоцов/съпругът и също беше професор склуптор/ когато в края на 90те бяха принудени да си продадът къщата понеже не можаха да си позволят ремонта и.
"Вале, социализъмът добър лош, но живяхме с достойнство след 60те . Днес когато смятах, че нещата ще тръгнат към по добро то вдовицата и дъщерята на човек направил над сто склупотри на различни места в БЯпродават домът му защото не могат да го подържат и защото гладуват"

Само абсолютни "фраери" могат да се подиграват със селския труд и да го намират за унизителен. Лично аз уважавам еднакво итези които си изкарват хляба с ръцети и тези които го правят с главата , стига да го правят почтено.
Тук в блога всички са безнесмени, аз не съм-занаятчия съм. Вече съм и пенсионер, а фирмата е в процес на закриване или продажба. Колкото за конкуренцията.
Ти си нямаш представа от конкуренция. Двадесет години се блъскам със занаят който да го практикуваш се изисква най-вече да ти се доверят. Тоест доверяват ти хляба на семейството си. И това е така защото аз не водя големи структури/те си имат собствени счетоводства или финансови фирми/. Повечето ми клиенти са с дребен и среден бизнес и благополучието им много зависи от моженето , а най вече от почтеността на одитори счетоводители, юристи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5103374
Постинги: 1374
Коментари: 19683
Гласове: 5497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930