Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2015 00:17 - Правосъдие по украински за което колегата блогър "Украйна" няма да напише
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 15853 Коментари: 25 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес за втори път бе прекратено заседание по делото за масовото и садистично убийство в Одеския профсъюзен дом. Причината е както и първия път-нахлуване на въоръжени радикали  от "Десен сектор" и възпрепядстване провеждането на заседание.
Изродите нахлуват с викове Слава на Украйна, не позволяват на съдиите да влезнат в залата и издевателстват над роднините на  на убитите . Разбира се във всичко това има и далеч по прагматична цел освен това да пошумят и похулиганстват.
Просто до седмица изтича възможния срок в който подсъдимите могат да бъдат задържани без санкция от съдебен съставсъгласно законите на Украйна . Дори съдът в тази седмица да насрочи заседание то ще бъде провалено по  същия начин без правоохранителните органи да са в състояние да направят нищо полезно срещу вилнеещите главорези, а и спорно е доколко искат.
Да си припомним само какъв шум се вдигна  и вдига за съдебния процес срещу една доказана "наводчица" и  от там виновна за смърта на журналисти и оператор които укрите не са искали да са там, а сега се мълчи от медиите за безпрецедентно саботиране на съда в дело за десетки убити и двеста души ранени . След това бомбени атентати имало в Одеса и зараждащо се съпротивително движение. Ами как няма да има-избити 50 човека,почти деца и героизиране на престъпниците  вместо сурови присъди.



Гласувай:
24


Вълнообразно


1. pravda - Остави блогъра украйна. Ами нац...
23.01.2015 00:47
Остави блогъра украйна.Ами националните медии??Къде е БНР"журналистката",която приканваше да се включим в подписката за освобождаване на савченко??Нима не е новина,че Украйна се готви да пусне хладнокръвните масови убийци???
Но защо се очудваме,в новините не попадат дори и зверствата,които бандеровците продължават да извършват.Единствено се ангажират да втълпяват колко агресивна,долна и подла е Русия и нейния президент...!
цитирай
2. injir - Продължават да очернят Раша
23.01.2015 01:25
Продължават да очернят Раша . Така е изгодно. На кого ли...
цитирай
3. vencivaleri1951 - Напълно споделям коментара ти
23.01.2015 03:14
pravda написа:
Остави блогъра украйна.Ами националните медии??Къде е БНР"журналистката",която приканваше да се включим в подписката за освобождаване на савченко??Нима не е новина,че Украйна се готви да пусне хладнокръвните масови убийци???
Но защо се очудваме,в новините не попадат дори и зверствата,които бандеровците продължават да извършват.Единствено се ангажират да втълпяват колко агресивна,долна и подла е Русия и нейния президент...!


Не мога да проумея как се случва всичко това Преди в Югославия, сега и тук. Какви са тези елити които водят народите си на заколение? Това със свободните медии е мит. Свободата им се простира до толкова доколкото им е отпуснал "чердже" собственика им.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Вместо да му/на раша:)/
23.01.2015 03:16
injir написа:
Продължават да очернят Раша . Така е изгодно. На кого ли...

вадят очи му изписват вежди...
цитирай
5. анонимен - Абе, Венци, където има фашистки ...
23.01.2015 07:43
Абе, Венци, където има фашистки режим, няма правосъдие и справедливост. Сто пъти ти обяснявам, че трябва да имаш по-твърда позиция към извергите. Мина времето за беседи. Идва времето на жестокостите.
цитирай
6. 1997 - И друго " по украински за което колегата блогър "Украйна" няма да напише"
23.01.2015 09:02
Блогърът ykpaina е олицетворение на пропагандата на Украйна. Неговата диалогичност се свършва с публикуване на едностранчиви, в много точки измислени, в много точки лъжливи постинги. Колкото можеш да спориш с ТV 1+1, толкова и с него. Именно с това какъв е ykpaina тук, аз си вадя изводи каква е пропагандата там, че това е една лъжлива, нагла и тоталитарна пропаганда, излизаща от нервно равновесие само при мисълта, че съществува чуждо мнение.
цитирай
7. didanov - лошото е
23.01.2015 09:15
че и обикновените украински граждани започват да се зомбират и да мислят като уkpaina. Докато при него може да има някакви скрити цели, то за обикновените рускоговорящи в централна Украйна (в областите, все още незасегнати от войната) Русия е единственият агресор. Все пак трябва да признаем, че след присъединяването на Крим и руската военна и хуманитарна подкрепа в източна Украйна няма как обикновените граждани на страната да гледат позитивно на изток. За тях е трудно да се разбере, че оставят ли руснаците Източна Украйна беззащитна на себе си, войната наистина ще свърши но много кърваро!Тогава някой няма да пита наш ли си техен ли си.
цитирай
8. vencivaleri1951 - В случая може би съдът не е виновен
23.01.2015 09:36
kushel написа:
Абе, Венци, където има фашистки режим, няма правосъдие и справедливост. Сто пъти ти обяснявам, че трябва да имаш по-твърда позиция към извергите. Мина времето за беседи. Идва времето на жестокостите.


Съдиите не са допуснати в залата. Сградата е окупирана от изродите на" Десен сектор" Иначе Куш всеки има своят начин на изразяване, всеки има своя изказ. Хубав ден!
цитирай
9. vencivaleri1951 - А от къде си сигурен че е Той
23.01.2015 09:47
1997 написа:
Блогърът ykpaina е олицетворение на пропагандата на Украйна. Неговата диалогичност се свършва с публикуване на едностранчиви, в много точки измислени, в много точки лъжливи постинги. Колкото можеш да спориш с ТV 1+1, толкова и с него. Именно с това какъв е ykpaina тук, аз си вадя изводи каква е пропагандата там, че това е една лъжлива, нагла и тоталитарна пропаганда, излизаща от нервно равновесие само при мисълта, че съществува чуждо мнение.


Намен много ми прилича на Тя-вали си спомняш, че имаше тук в блога една колега топ журналист. Няма я почти вече- " Друг ще ме смени и толкоз...какво значи тук някаква си личност"
цитирай
10. ok3223 - Кво правосъдие бе
23.01.2015 10:04
И да искат, съдиите не могат да съдят при тази обстановка.
На тези копелета не им дреме, Правят нахъсана платена тълпа, бъркотия, опити за насилие, някакви протести ... по разработен сценарии. И това са същите и техните помощници, които организираха и извършиха това варварско престъпление. За което при нормална процедура и съд, присъдата на участниците и извършителите може да е само една ... разстрел или бесене.
Затова използвайки хаоса, и мълчаливото съгласие на властта, с всички средства пречат на съда.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Има го и този момент
23.01.2015 10:09
didanov написа:
че и обикновените украински граждани започват да се зомбират и да мислят като уkpaina. Докато при него може да има някакви скрити цели, то за обикновените рускоговорящи в централна Украйна (в областите, все още незасегнати от войната) Русия е единственият агресор. Все пак трябва да признаем, че след присъединяването на Крим и руската военна и хуманитарна подкрепа в източна Украйна няма как обикновените граждани на страната да гледат позитивно на изток. За тях е трудно да се разбере, че оставят ли руснаците Източна Украйна беззащитна на себе си, войната наистина ще свърши но много кърваро!Тогава някой няма да пита наш ли си техен ли си.


Няма как да мислиш друго яче ако например е загинал твой близък. Малко вероятно е него да обвиниш като агресор макар и на слепият да стана ясно какво се върши в Източна Украйна. Това лято на морето наблюдавах как реагират украинците. Различно реагират. Едни се пъчат, носят знамето си и за щяло и не щяло скандират "Слава на Украйна" По голямата част обаче са наясно , че престъпници които пред нищо няма да се спрат ги управляват. Споделят го при разговори и направо плачат за страната си, за живота си от тук нататък Страх ги е и има защо. Тези показни убийства като това в Одеса не са дело единствено на дрогирани и безмозъчни садисти. Тази кръв бе и е/непрекъснато се избиват показно хора-в автобуси, спирки, училища/ необходима за да се държи населението в страх Десен сектор са копие на Гестапо. Където е напечено ги няма. Те са герои когато хората пред тях са невъоръжени. Казвам това защото някъде ги сравняват с СС войските, което не е справедливо. С целия укор който заслужаватСС подразделенията , тях в страх не можеш да ги обвиниш. Винаги са били на първата линия и най-редо са попадали в плен
цитирай
12. valsodar - За сметка на това убийците на Одеса ...
23.01.2015 10:18
За сметка на това убийците на Одеса са известни.
Имената и профилите им в "В контакте" станаха известни броени дни след зверството им. Някои от тях вече не са сред живите, останалите треперят за живота си. Няма къде да се скрият, нищо не може да ги защити от справедливото възмездие за делата им.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Тук става въпрос за правосъдие
23.01.2015 10:35
valsodar написа:
За сметка на това убийците на Одеса са известни.
Имената и профилите им в "В контакте" станаха известни броени дни след зверството им. Някои от тях вече не са сред живите, останалите треперят за живота си. Няма къде да се скрият, нищо не може да ги защити от справедливото възмездие за делата им.


Иначе, че одеситите няма да оставят тази работа така е ясно. Това е много интересен град с много приветливи и с чувство за хумор хора. Само обаче докато не ги "настъпиш" Не напразно се пее в песента" Ростов отец , Одеса мама" Одеситите са също свършили с Киев...само дето хунтата не го знае или се прави , че не го знае.
цитирай
14. pravda - Само за информация:единствените ...
23.01.2015 11:01
Само за информация:единствените публикации на ykpaina от месец май м.г.са от дати 6 и 7 май и в тях не се споменава и дума за зверствата в профсъюзния дом!
цитирай
15. injir - За 23 години свобода Украина се п...
23.01.2015 15:33
За 23 години свобода Украина се превърна в националистическа фашизирана военнолюбива държава. Това съумяха да направят. Надявам се все още , че не се отнася за целия народ...
цитирай
16. freeoldmen - Аз пък си направих труда да следя информацията
23.01.2015 15:50
в българските телевизии за последният атентат в Донецк.
Всички приказват едно и също- снаряд попаднал в автобуса, не се знае
кой го е изстрелял.

Никоя от нашите медии не знае, че има заловен терорист,
стрелял с РПГ.
Никой не вижда, че в стъклата на рейса има пробойни от автоматично оръжие.
Повтарят си спуснатото и хич не ги е грижа, че невинни хора умират.

Това е "нашата" журналистика.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Да,
23.01.2015 16:21
freeoldmen написа:
в българските телевизии за последният атентат в Донецк.
Всички приказват едно и също- снаряд попаднал в автобуса, не се знае
кой го е изстрелял.

Никоя от нашите медии не знае, че има заловен терорист,
стрелял с РПГ.
Никой не вижда, че в стъклата на рейса има пробойни от автоматично оръжие.
Повтарят си спуснатото и хич не ги е грижа, че невинни хора умират.

Това е "нашата" журналистика.

наблюдаващите от ОБСЕ се произнесоха, че ударът е от позици на укрите. Хванатите ги прокараха по улиците на Донецк, след което ще ги срещат с роднините на загиналите. ООН също се произнесе-военно престъпление. Само Псаки и Плевнелиев са на друго мнение
цитирай
18. tomcat2 - Единственият добур бандеровски ...
23.01.2015 16:21
Единственият добур бандеровски фашунгер е мъртвият!Тези уроди от десен сектор не заслужават милост!
цитирай
19. vencivaleri1951 - Украйна за съжаление вече е всичко друго,
23.01.2015 16:22
injir написа:
За 23 години свобода Украина се превърна в националистическа фашизирана военнолюбива държава. Това съумяха да направят. Надявам се все още , че не се отнася за целия народ...


но не и държава
цитирай
20. bojinkata - Някви урки са ти сложили минуси! И ...
23.01.2015 17:13
Някви урки са ти сложили минуси! И тук има фашаги!
цитирай
21. apostapostoloff - Не ни занимавай с твоите руски идиоти бе,
23.01.2015 17:40
гьотферен! Дреме ни на нас за тия изроди.
цитирай
22. parf - Убийствата нищо не решават, а само ...
23.01.2015 20:03
Убийствата нищо не решават, а само утежняват ситуацията.
цитирай
23. injir - Прав си. Не е държава. Колония е.
23.01.2015 22:14
Прав си. Не е държава. Колония е.
цитирай
24. darktales - Човек може да не е съгласен и с Нар...
24.01.2015 14:02
Човек може да не е съгласен и с Народния съд, и с безобразията в Украйна, и с безобразията в Русия. Въпросът е, че повечето хора у нас, поне тези с мнение, поддържат без уговорки или едната, или другата страна. "Единна Русия" е всъщност малко като ГЕРБ -посткомунистически мошеници с корени в бившите служби и номенклатура. Е вярно че ББ може да се сравнява с Путин колкото, да речем, неговият любим Тодор Живков със Сталин. Но това е друга тема.
То не че нашата съдебна система е образец. Питайте къде са т.н. Брендо и други известни бандити. Само че тук няма нужда да нахлуват в съдебните зали, нещата са по-уредени.
цитирай
25. pando - Ти не разбра ли
25.01.2015 14:04
Че Пискова и Украйна са една личност? Същата лакейщина,ибрикчийство и наглост.И манията да лъжат...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5111946
Постинги: 1376
Коментари: 19699
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930