Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2015 11:36 - Хотят ли русские войны
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3536 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 14.01.2015 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди няколко дни "на лични" ме запитаха дали от "Позитано" 20 продължават да ми плащат в рубли или са " сменили валутата " Най -вероятно анонимният "колега" блогър счита въпроса си за интелегентен и "затапваш", но лично аз се интересувам от българските пари, защото те без да бъдат платежно средство в Крим и Севастопол също чувствително намаляха спрямо американската валута. Не , че ми е чужда страната печатаща рубли, но тя е с почти половин трилион /щатски долари/ резерв, а мойта страна е с двадесет и няколко милиарда лева държавен дълг и повече от два пъти корпоративен такъв. Мойта страна от промените до днес е в сериозен търговски дефицит спрямо страната печатаща рубли. Последната макар с евтина рубла /а и зарад това/ ще има ръст на БВП,наистина снижен спрямо предходни периоди, но ръст, а моята страна ще влезне и там в дефицит.
Моята страна ще продължава да купува скъп долар за енергоносители и храна дори, но някои от колегите блогъри катадневно и многократно ще "закриват" страната печатаща рубли. И как да не го правят когато взимат за пример офшрния ни президент,/офшорен-не се знае собственикът, а само представляващият го/ и министрите "протестъри". Как да не го правят когато бивш наш посланик в Москва ни убеждава , че страната печатаща рубли ни е враг ,щом във военната си доктрина не разглежда вече НАТО като партньор, а като противник. И как да бъде разглеждан Северноатлантическият пакт когато плътно се е приближил до границите на тази страна. Няма как пактът да се приближава , а страната с "рублите" да се отдалечава. Няма как нейният военен бюджет да не се увеличава след като тези на " въоръжените партньори" до границите и го превъзхождат многократно. Бившият посланик патетично цитира ген Колев" Бога ми, признателен съм на Русия, но какво търсят казаците в Добруджа?" , но не отговаря на въпроса в какъв алианс се намира България по това време, кой започна Първата световна война, и кой вкара България в съюз с агресора. По късно ще се задава въпроса защо СССР "прегази"/без един изстрел/ България в преследването на германскита войска, а не спря на границата ни в очакване немците да се прегрупират и да поистребят непокорните сърби. Толкова ли са виновни руснаците, че не постъпиха със София например както съюзниците си Англия  и САЩ/сринаха я и избиха над 2500мирни жители", а настоятелно поискаха /и се добиха/
да се спрат бомбардировките. Утре вероятно държавния секретар на янките вероятно ще почете паметника на загиналите американски летци и това ще бъде правилно. Правилно ще бъде и това , че придружаващите го български официални лица също ще отдадът почит/ Всеки войник има право на своята могила и признание/. Неправилно обаче е тези официални/и неофициални/ български протестъри да протестират и искат демонтажа на паметника в Борисовата градина. Защото имено войничетата от този паметник на практика спряха бомбардировките, именно тези войничета защитиха после територията на моята страна по време на мирните преговори. Не сталин, не Молотов, не Димитров...Не тях послушаха англоговорящите ни днешни партньори, а "пловдивския Альоша и Софийския Ваня" тогава с дестинация Берлин. Точно за това , че днес България все още я има/въпреки четвъртвековния ни напоследък опит да я закрием/ няма как да ме накарат да почувствам Русия като враг. С преданията, митовете, творчеството си българинът е казал какво чувства сърцето му. С действията си редица български управници са ни казали и казват какво чувстват кесиите им. За всичко има Видов ден, но когато дойде няма да мине номерът с "хлебом, да солю " и на Орлов мост...

Колкото за рублите от Позитано... Комунист съм повече от 40 години. Гордея се с това, но се срамувам от Позитано 20!!!
Срамувам се от бившия председател на БСП, безразличен съм към днешния! Пари през тези години не съм получавал а давал-Като членски внос в " Георги Кирков" , като чл внос и дарения на Позитано20. Тоест не аз дължа на тази сграда, а тя на мен. "Падежът на тази полица" отдавна е изтекъл, и аз ще си го потърся...




Гласувай:
11


Вълнообразно


1. анонимен - Извинявай, Венци, но един долар се ...
14.01.2015 13:05
Извинявай, Венци, но един долар се разменя за над 100 йени. Това езначава ли, че йената е слаба валута, след като САЩ дължат на Япония един трилион долара, м?
цитирай
2. vencivaleri1951 - приятеп си кушеп' но истината ми е по голям приятел
14.01.2015 13:47
kushel написа:
Извинявай, Венци, но един долар се разменя за над 100 йени. Това езначава ли, че йената е слаба валута, след като САЩ дължат на Япония един трилион долара, м?

Наистина номиналът като цифрово изражение не е от знчение за силата на парите. Когато с една валута купуваш днес по мапко стоки отколкото вчра и по малко количество от друга валута говорим за отслабване. Това е простичкото обяснение но ти пиша от телефона и нямам възможност за по подробен коментар
цитирай
3. ko642 - @2
14.01.2015 19:57
Добър отговор.... Само да допълня, че йената се разменя по около 100 за долар от повече от 10 години. Рублата 55 - 60+ за долар от около месец.
цитирай
4. usandthem - Хотят
14.01.2015 20:05

Хотят ли русские войны?
Не спрашивай у тишины, не спрашивай у тех солдат,
в мемориалах, что лежат.
Спроси у цинковых гробов,
в которых молодых сынов с земель соседских привозили
Старухам, чтоб те слезы лили.
Спроси у бравых тех ребят,
в Кремле которые сидят,
к погонам звезды пришивая,
дубиной «мирною» махая.
Спроси у патриотов с бритыми главами,
как «мирно» темными ночами,
они «мочили» молдаван и греков,
кавказцев разных и узбеков.
Спроси у Польши и Литвы:
им о России снятся сны?
У пражской ты спроси весны:
Хотят ли русские войны?
Спроси у венгров, как когда-то
на танках русские солдаты,
по Будапешту рассекали,
вугорцев к миру «приучали».
Тебе ответит старый финн,
проживший много — до седин,
как «мирно» русские войска
рвались сквозь зиму и снега.
Есть что сказать и белорусу коренному, тому, чьи предки из литвин,
какою жуткою ценою им мир и братство подарил москвин.
Когда Суворова орда, палила села, города…
Спроси, спроси у Куропат,
там непокорные лежат.
Спроси, что Украине братской,
заверенной в любви славянской,
из цепких рук большого брата,
зачем защит искать у НАТО?
Спроси всех западных славян,
как миру их учил Иван…
Миролюбив солдат Иван Бомбил Кабул, Афганистан.
В их кишлаки и города
не мир пришел — пришла беда.
Спроси у вдов, детей Чечни,
хотят ли русские войны?
Кто этот русский «миротворец»,
тебе ответит всякий горец. Грузин, улыбчивый всегда,
Сквозь слезы просто промолчит.
От миролюбия соседа сейчас его земля горит.
Хотят ли русские войны?
И от Китая до Литвы найдется ль хоть один сосед,
который твердо скажет,- «НЕТ!»?



цитирай
5. theeconomist - us, защо ли ми се струва
14.01.2015 20:59
че този пошъл каламбур с руска песен, по мянзаше на андрИшко и немуподобните.
Аз примерно мога да се пошегувам с нечии македонски юнашки усирации или с "Янки дудул ли беше дудук ли, ма това не ме прави по тИрикат.

М,да,ааааа, излиза,че и аз мога да бъркам в преценките си за хората! Жалко!

Па ха дано през тази година да изкяриш от имотите през които ще мине интерконектора от Отомания!Ти си от тИрикатите....
цитирай
6. usandthem - ауу, икономисте - как само възропта от позицията на естет !
14.01.2015 21:14
Ще рече човек, че в твоя блог няма пошлости, каламбури, заядливи карикатури, а понякога тона е меко казано ожесточен. И каква е тая мания, да притичваш винаги на помощ на братчето венци. Само го закачам леко, щото обяснението му че не взима рубли, няма нищо общо с ефектното(според него) заглавие. И накрая най-тежкият ти аргумент, както винаги - "който е изкярил най-много - в него е истината" ! А, иначе, по същество - не съм го писал аз, а руснак. И съм съгласен с него.
цитирай
7. vencivaleri1951 - а аз по съм съгласен с този руснак
15.01.2015 00:24
[quote=usandthem]/

Клеветникам России

О чем шумите вы, народные витии?
Зачем анафемой грозите вы России?
Что возмутило вас? волнения Литвы?
Оставьте: это спор славян между собою,
Домашний, старый спор, уж взвешенный судьбою,
Вопрос, которого не разрешите вы.

Уже давно между собою
Враждуют эти племена;
Не раз клонилась под грозою
То их, то наша сторона.
Кто устоит в неравном споре:
Кичливый лях, иль верный росс?
Славянские ль ручьи сольются в русском море?
Оно ль иссякнет? вот вопрос.

Оставьте нас: вы не читали
Сии кровавые скрижали;
Вам непонятна, вам чужда
Сия семейная вражда;
Для вас безмолвны Кремль и Прага;
Бессмысленно прельщает вас
Борьбы отчаянной отвага -
И ненавидите вы нас...

За что ж? ответствуйте: за то ли,
Что на развалинах пылающей Москвы
Мы не признали наглой воли
Того, под кем дрожали вы?
За то ль, что в бездну повалили
Мы тяготеющий над царствами кумир
И нашей кровью искупили
Европы вольность, честь и мир?..
Вы грозны на словах - попробуйте на деле!
Иль старый богатырь, покойный на постеле,
Не в силах завинтить свой измаильский штык?
Иль русского царя уже бессильно слово?
Иль нам с Европой спорить ново?
Иль русский от побед отвык?
Иль мало нас? Или от Перми до Тавриды,
От финских хладных скал до пламенной Колхиды,
От потрясенного Кремля
До стен недвижного Китая,
Стальной щетиною сверкая,
Не встанет русская земля?..
Так высылайте ж нам, витии,
Своих озлобленных сынов:
Есть место им в полях России,
Среди нечуждых им гробов.


ПС "Братчето" Венци от "закрила" срещу теб не се нуждае. " Братчето Венци" никога не е бил амбициозен, никога не се е смятал за "пъпа на света...Сандански",никога не е питал огледалцето колко е красив..." Иронията ти в случая не ме засяга-никога не съм се взимал на
сериозно. Аз съм наясно с работническо селския си произход:), не се правя на това което не съм и се чувствам уютно и с косата на село и в Шератон от където се прибрах преди малко. Ти "Нарцисе" си осъден на вечен дискомфорт





цитирай
8. blackpredator - Венци,
15.01.2015 00:29
декларира ли ги рублите? ;))
цитирай
9. vencivaleri1951 - Може да не вярваш но съм декларилал рубли
15.01.2015 00:59
blackpredator написа:
декларира ли ги рублите? ;))


Беше в "години луди млади" в началото на 90те. Набутах се с контейнер цигари в Омск точно в "черния петък" Станах изведнъж мултимилионер с пари които не струваха нищо. Пред мен стоеше дилемата или на другия ден да стана "милиардер" или да взема няколко вагона ел крушки или каменна сол. Избрах крушките на "ези тура". Търсех им после мющерия в Македония и Албания когато късмета на идиота проработи. Запорираха сметки и продукция на сливенската "Светлина" и продадох крушките на не лоша печалба. Тогава ми се наложи от временен внос да декларирам на внос в страната. Представих фактура с рубли :)
цитирай
10. theeconomist - Всички пошлости, каламбури, коментарии и заядлив ожесточен тон
15.01.2015 08:01
usandthem написа:
Ще рече човек, че в твоя блог няма пошлости, каламбури, заядливи карикатури, а понякога тона е меко казано ожесточен. И каква е тая мания, да притичваш винаги на помощ на братчето венци. Само го закачам леко, щото обяснението му че не взима рубли, няма нищо общо с ефектното(според него) заглавие. И накрая най-тежкият ти аргумент, както винаги - "който е изкярил най-много - в него е истината" ! А, иначе, по същество - не съм го писал аз, а руснак. И съм съгласен с него.


в МОЯ блог са лично МОИ! Аз никъде не ходя обаче в чужди блогове да продавам терикатлъците си.

Кротко си седя в хралупата и неканен на гости не ходя. Па и да се изхождам там. Това е разликата.
А коментара ми нямаше нищо общо с някаква помощ за Венци. Той е голямо момче - да си стои на краката.

Аз просто си говорех с теб. Но ако не ти е приятно - няма,бе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060189
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031