Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2014 12:40 - Путинофил ли е Оливър Стоун
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1459 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преди ден мой клиент и приятел разпалено ми обясняваше как Путин раздава милиарди да купува политици , журналисти, артисти и интелектуалци по света.
Коронните примери бяха Шрьодер, Депардио , Сегал... Естествено на "Хранилка" била и почти цялата политическа класа у нас.
Знаейки, че любими филми са му Взвод/на мен също/, Роден на 4ти юли...го попитах дали е подкупен и Оливър Стоун та ще прави филм за руския президент. Дали са подкупени анкетираните и анкетиращите във Форбс и английския Таймс.
След като помисли малко каза че подкупването там е друго и по скоро е самоподкупване. Искат да бъдат ексцентричини, да шокират и за това са им такива действията.
-Тоест да бъдат известни-го попитах
-Точно така
-А споменатите не са ли достатъчно известни според теб?
Погледна ме и каза, че моето  е комунистическа логика, а той с комунисти не говорел.Засмях се защото се познаваме от близо 30 години , а аз съм си бил все комунист през това време. Добре винаги е бил приеман от родителите ми, а те от всякъде са  "червени"
Усети се приятелчето и каза, че от днес нямало да прави изключения.
Ще направи...Работя му без пари може би от година.
Той има малко магазинче за хранителни стоки , но с построяването на няколоко мастодонта /Лидъл, Карфур, Пикадили, Фантастико/ наоколо нещата му са плачевни. Сам почна да продава, на продавачката,  която взима дневната смяна едвам плаща.
Иначе е инжинер и ст нс . Работеше преди промените в институт на ИЗОТ и по съвместителство в БАН. Печелеше добре, печелеше известно време добре и с магазина. Сега работи "на магия" и се чувства едва ли не предаден от всички. Не иска да разбере, че това е логиката на пазара- " Големите тикви избутват по малките"
Човек така е устроен, че в повечего случаи търси друг виновен за неуспехите си. Колкото виновникът е по нависоко, толкова значимоста в собствените  очи на "пострадалия" сякаш  изглежда по голяма.  Тоест  избраният за личност на годината, за най-влиятелене политик е идеалтият вариант да му се "пришие" вината за собственото ни неблагополучие.
Путин в случая е нищо повече от онези гумени човечета /най вече с физовомията на политици, началници/измислени от японците да отрегирват  и изразходват негативните си емоции удряйки ги.
Впрочем не е измислена тази "игра от японците" Срещаме я например като техника при обучение на актьри при Станиславски. За нуждите на епизод, или цяло представление той е успявал да скара до степен на ненавиждане приятели, влюбени. Говорят че пръстите  на Отело върху шията на Дездемона личали с дни след неговите представления.
Все пак моят приятел когото въпреки , че не е комунист обичам:)  и знам, че ще прочете постинга ми, нека помисли  дали белзите по шията му" са от ръцете на Путин???




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. podvodni - Гусина Венци, айде питай твоят п...
08.11.2014 13:09
Гусина Венци, айде питай твоят приятел, ако знае де, къде Путин раздава тези милиони, да отида да се редна и аз на опашка.
Аз съм скромен и няма да искам много, та да има и за останалите.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Друг е смисълът на постинга ми,
08.11.2014 14:06
podvodni написа:
Гусина Венци, айде питай твоят приятел, ако знае де, къде Путин раздава тези милиони, да отида да се редна и аз на опашка.
Аз съм скромен и няма да искам много, та да има и за останалите.


а то ако знаех къде щях да кажа на приятелчето/има нужда/, а и сам се бих наредил зад него.
Все пак мисля си , че е по престижно да ме "подкупва" Путин отколкото да седя на опашката за подаяния от бенефициентите на международен мошеник-"филантроп"т и персона-нон грата в няколко държави
цитирай
3. podvodni - Прекрасно разбрах смисъла на по...
08.11.2014 14:49
Прекрасно разбрах смисъла на постинга, но реших да се пробвам и при твоят приятел.
Тюх, мама му стара, и твоят приятел като всички подобни нему. Знаят, че Путин дава пари на ляво и на дясно, но не знаят къде, колко, кога, а и са на принципа една съседка чула на опашката за кисело зеле, че две приятелки са чули някакъв да кзава на друг в трамвая, че онзи чул от негов приятел в Пазарджик че .......... Докато най-на края се разбира, че го е казала Джен Псаки след като го е прочела във Фейса.
От където твоят приятел достига до извода, че намаляването на оборота на магазинчето му се дължи на агресивната политика на Путин в Украйна и твърдата подкрепа за Ассад. Но лети от радост след избирането за втори път на голямата Тиква за премиер, щото щял да изгони ДПС и БСП от властта, и е първият който прави НЕЩО за България.
цитирай
4. vencivaleri1951 - :))))
14.11.2014 12:43
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061961
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031