Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2014 00:42 - Кадровите недомислия на БКП тежат и днес
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4290 Коментари: 18 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Русия е една националистическа и агресивна страна...Путин води политика от 19 век...Смята, че падането на " Берлинската стена" и разпадането на СССР е катастрофа..."
Кой изрече тези думи? Лех Валенса? Пастор Йоаким Гаук? ...от отвъдното Хавел или Георги Марков?...
Не уважаеми читателю,това бе казано от бившият секретар на благоевградския Комсомол. Кога разбра за Берлинската стена комсомолецът на сериозна позиция Плевнелиев. И като разбра " наскоро", че е имало такава стена защо нарича например страната която доброволно изтегли войските си от Берлин националистическа и агресивна? Кой беше в състояние да "помръдне " тези войски от там без да изпепели светът и на какво основание можеше да ги "помръдне"- Та те бяха там въз основата на подписан мирен договор. И защо неагресивната държава САЩ, с политици от 21вия не помръдват своята войска от там. На множеството демонстрации  искащи да напуснат отговарят простичко:
-Тук сме въз основата на мирен договор.
И защо е агресивната  страна Русия в украинския конфликт? Че не остава своите хора на изколение, а ги защитава. Впрочем защитава и нашите хора там. Ако не са наясно Плевнелиев и другите кадрови грешки на социалистите-Вигенин, Близнашки то българите масово гласуваха на референдума в Крим за присъединяването на полуострова към Русия.
Путин е политик от 19 век понеже не може да гледа равнодушно как тинейджъри палят и убиват други тинейджъри в Одеса, как развилнели се и овластени психопати се гаврят, изнасилват и избиват мирни жители. 

Къде беше този "храбър" комсомолец да коментира думите на онази глуповата американска булка когато каза " Майната им на ЕС" или после "прати "кораби в Белоруски води!?
Къде беше когато се прихвана разговора на леди Ащън с естонския посланик и стана ясно кой е стрелял на Майдана. Или политикът на 21вия век трябва да каже "майната им на майданци" ние си гоним нашите интереси.
И следва въпросът къде е интересът на президентът Плевнелиев.Защото интересът на Комсомолеца Плевнелиев ако е " за свой крак" то интересът на Президента трябва да е за България. Подобни изказвания пред западните издания могат да донесат бъдеща службица на експрезидента и комсомолеца Плевнелиев, но могат и да напакостят непоправимо на България. Да напакостят и на човека сложил го на това най -високо място в страната. Защото ако поиска  Плевнелиев от хората си информация какво пишат след изказването в социалните мрежи руснаците ще разбере резултатът от думите си. Масово се уговарят през ваканциите да заобикалят България.
Един подобен намек на политика от 19 век и курортите ни следващата година ще останат празни. И на края:
- Не е лошо президентът Плевнелиев когато говори да помисли и за народа си както мисли за собствениците на соларни и Водни инсталации.



Гласувай:
13


Вълнообразно


1. bliz - Президента да си ходи!
15.10.2014 01:09
Защо не се организират протести срещу президента да си подава оставката?
Само си пишем, а той си прави каквото иска. Един продажник да решава съдбата на цял народ!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Ами хайде!
15.10.2014 01:14
bliz написа:
Защо не се организират протести срещу президента да си подава оставката?
Само си пишем, а той си прави каквото иска. Един продажник да решава съдбата на цял народ!


Имаш ме като последовател. Кажи къде и кога? Обещавам , че ще бъда там
цитирай
3. larryone - Здравей vencivaleri1951, тя БКП, ...
15.10.2014 05:57
Здравей vencivaleri1951,
тя БКП, има много грешки и то не само кадрови (както и БСП, но това е друга тема). Ако Плевнелиев беше нарекъл Русия "интернационална" и "кротка" страна, а президента Путин "човеколюбив светец", това щеше ли да промени факта, че руския президент "спасява своите", пращайки други руснаци да гинат? Аджеба, как се разбира, кой да бъде спасен и кой не?
цитирай
4. apostapostoloff - С 39 мандата БСП не е нищо друго
15.10.2014 06:40
освен малка дребнобуржоазна партийка. На следващите избори тя няма да прескочи бариерата и ще изчезне от политическия пейзаж на България. Не си струва да се говори за това политическо джудже.
цитирай
5. theeconomist - Привет кореш!
15.10.2014 08:14
Не, не е кадрова грешка, друже...просто това е кадровия потенциал в низовата структура от районно ниво.
Произход - трудова интелигенция. Татко - орг. работник в ОК на БКП. Много плам и дръзновение в неистовия провинциалист с поглед на пирински сокол.
Същия тоя цървул, тичаше по коридора на ОК на ДКМС и викаше с пискливият си гласец: "др. Причкапов разпореди...."
Като всички рогоносци, този е еманация на Едиповия комплекс. Него майката - партия го е пощипвала по пишката и му е казвала, че той е гръбнака и хегемона на "светлото утре".....
Та за това днес е импотентно мюре и Владимир Волфович го охарактеризира с две думи "ничтожество" и "цереушник".
Той е вонящ политически труп, претоплян от господарите си, дето унизително го чукаха по кухата тиква.......нека си шляпа!:-)))
цитирай
6. vencivaleri1951 - Тук няма как дя не се съглася Постоле.
15.10.2014 08:51
apostapostoloff написа:
освен малка дребнобуржоазна партийка. На следващите избори тя няма да прескочи бариерата и ще изчезне от политическия пейзаж на България. Не си струва да се говори за това политическо джудже.


И аз дъм на мнение, че удариха дъното.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Докторе, Путин не е моят човек в Русия.
15.10.2014 09:10
larryone написа:
Здравей vencivaleri1951,
тя БКП, има много грешки и то не само кадрови (както и БСП, но това е друга тема). Ако Плевнелиев беше нарекъл Русия "интернационална" и "кротка" страна, а президента Путин "човеколюбив светец", това щеше ли да промени факта, че руския президент "спасява своите", пращайки други руснаци да гинат? Аджеба, как се разбира, кой да бъде спасен и кой не?


Нещо повече той често шамари "моите" по митинги и демонстрации оито на практика са единствената му/макар и рехава/ опозиция. Ти си интелегентен човек. Защо личните ти пристрастия пречат на "диагнозата"?
Достатъчно е да погледнеш видеообмена от вчерашния ден , да видиш факелните шаствия и свастиките на новите бендеров;ци, изстъпленията им, заканите им. Няма как да не спомена , че техния предводител/ Командира на националната гвардия/ стана преди два дена военен министър.
В края на краищата ние имаме малцинство също там и то не е никак малко като бройка хора. Остави ме мен какво мисля, вслушай се поне във тях какво говорят, мислят, чувстват. Шма много материали за Бандера и УПА. Прочети и тогава да говорим.Поздрави!
цитирай
8. vencivaleri1951 - Абе "сопол" е този човек.
15.10.2014 09:26
theeconomist написа:
Не, не е кадрова грешка, друже...просто това е кадровия потенциал в низовата структура от районно ниво.
Произход - трудова интелигенция. Татко - орг. работник в ОК на БКП. Много плам и дръзновение в неистовия провинциалист с поглед на пирински сокол.
Същия тоя цървул, тичаше по коридора на ОК на ДКМС и викаше с пискливият си гласец: "др. Причкапов разпореди...."
Като всички рогоносци, този е еманация на Едиповия комплекс. Него майката - партия го е пощипвала по пишката и му е казвала, че той е гръбнака и хегемона на "светлото утре".....
Та за това днес е импотентно мюре и Владимир Волфович го охарактеризира с две думи "ничтожество" и "цереушник".
Той е вонящ политически труп, претоплян от господарите си, дето унизително го чукаха по кухата тиква.......нека си шляпа!:-)))


Никакво достойнство няма в него-" слънчоглед". Откакто е почнало онова безумие в Украина не е престанал да плещи глупости. Хич не ме интересуват "украшенията" по главата му, а какво прави на поста си. Защо ни смразва с народ който кръв е лял за нас. Играя често шах н мрежата. Руснаците вече почнаха да избягват да играят с българи. По правило това са хора които имат нещо под шапката си. В социалните мрежи /руските/ настроенията към нас от ден на ден стават все по презрителни. От симпатии към нас отношението им става все по "английско":(
цитирай
9. christof - Чичо Венци,
15.10.2014 15:38
добре, че не се хвана на бас с мен. :)) Видя ли как познах колко процента ще вземе любимата ти партия? Друг път като ти говоря, ще ме слушаш и ще се съгласяваш, защото аз винаги съм прав, чичо Венци. За добро или за зло, аз винаги съм прав. А ти си оправдавай любимците колкото си искаш - важното е, че вече сте в мавзолея на историята.
Хайде със здраве, чичо Венци!
цитирай
10. ko642 - Путин наистина води политика от ...
15.10.2014 17:05
Путин наистина води политика от 19ти век - войни, преследване и репресии над политически опоненти, политика на грубия натиск над цели държави. Не че САЩ не натискат но не го правят толкова брутално.

Руските войски се изтеглиха от ГДР при един друг руски политик, който взе нобелова награда май?
цитирай
11. vencivaleri1951 - Виж, чичовото
15.10.2014 19:07
[quote=christof]




Аз не съм казал, че ще спечеля. Аз предложих облог. Дори не помня какво ти прогнозира . Тук в друго е въпросът. Дали имаш достатъчно кураж да дастанеш зад думите си. Аз към губил облози, губил съм пари на каквото се сетиш. Но и съм печелил. При рекапитулация печалбите ви са определено повече.
Иначе "левите" взеха максимума от това което можеха-двадесет и отгоре процента, което не е лош резултат при дивотиите които извършиха вкл създавайки кадри които днес играят срещу тях.
Ще ти разкажа действителен случай.
Юристконсулт по разпределение в института в който работех по разпределение дойде Ралица Негенцова-Председател в момента камарата на адвокатите в България. Изключително работоспособна, коректна и с впечатляващо възпитание. Понеше беше от известна адвокатска фамилия голама беше вероятността да ни напусне. С директора се наговорихме и аз общо взето и предадох Комсомола . Тръгнах да искам бройка за член на партията, /за да и поставим партийно поръчение/смешно е но така стояха нещата за интелегенцията/ в района, в градския комитет и на всякъде ,дрьх на камък. Била внучка на Ран Босилек така и не разбрах защо е укоримо това, имала роднини в чужбина. Тя разбра от някъде вероятно, обиди се и напусна. След 10 ти ноември стана член на БСП и имаше сериозни премеждия причинени и от 2ри адвокатски колектив. Мисля, че и я разболяха дори. Дълги години беше и говорител на БСП в ЦИК. Тоест когато голяма част си късаха билетите публично тя имаше куража да застане" срещу течението"

Най интересно в случая кои са роднините зад граница. Е Дилма Русев и е братовчедка. Онзи неврокопски шушляк е парадирал с пролетарския си произход, с баща си партийния работник и за него е имало позиция в партия и Комсомол.
После бяга . Тя е трябвало да бъде пренебрегната зарад Ран Босилек и паргизанката Дилма. з тези безумия и безобразия в кадровата политика до голяма степен си отиде социалидъма. Политическите идиоти Горбачов, Елцин са също кадрови безумия на КПССС
цитирай
12. vencivaleri1951 - Този политик си има име
15.10.2014 19:13
ko642 написа:
Путин наистина води политика от 19ти век - войни, преследване и репресии над политически опоненти, политика на грубия натиск над цели държави. Не че САЩ не натискат но не го правят толкова брутално.

Руските войски се изтеглиха от ГДР при един друг руски политик, който взе нобелова награда май?

име и се нарича Горбачов. Така е нобелист е, но защо не живев в Родината си а в
САЩ?
Нобелисти за мир са Арафат в компанията на Ицках Рабин. В първите месеци на първия си мандат лауреат за мир стана и Обама. Мисля, че с тези примери изчеррих отношението си към нобеловите лауреати когато се касае за премия за мир.
цитирай
13. ko642 - Честно казано Венци, не мога да ти ...
15.10.2014 21:19
Честно казано Венци, не мога да ти разбера позицията. Хем слагаш СССР/Русия на по високо морално ниво от САЩ, че миролюбиво си извадили войските от ГДР, хем наричаш политически идиот Горбачов, който направи възможно това?!

....Не само кадровата политика а по голямата част от комунистическата система бяха безумни. Те за това, държавите с тази ситема сега се броят на пръсти.
цитирай
14. vencivaleri1951 - Разбира се, че е политически идиот Горбачов
15.10.2014 22:48
ko642 написа:
Честно казано Венци, не мога да ти разбера позицията. Хем слагаш СССРвъзможно това?!

....Не само кадровата политика а по голямата част от комунистическата система бяха безумни. Те за това, държавите с тази ситема сега се броят на пръсти.


Мирният договор след ВСВ отразяма някакъв паритет. Равно отдалеченост, а и равно близко на двата лагера. НАТО и В договор. Аз съм виждал осакатения Берлин разпарчатосан на зони. Впрочем когато го видях имаше две зони съветска и на янките. Тоест сериозни подразделениа със сериозно оръжие от двете страни-т нар възпиращ ефект. Справедливо беше да се договорят и двете страни да си приберат войската. Разтурянето на В договор трябваше да се случи с разтурянето на НАТО. НАТО срещу кого е, защо е на границите с Русия. Горбачов го излъгаха и той разтури всичко едностранно доверявайки се на честна дума.
Ето първата причина зарад която го нарекоха политически идиот.
Втората беше разтурянето на СССР. Той е президент тогава и на тайна вечеря и запой четрима идиоти в разрез с всякаква конституция развалят СССР. Вместо да реагира и да ги арестува той видите ли е "Обиден"/негови думи/ и подава оставка като президент. Какво значи да ти ликвидират държавата в чиято конституция си се клел и да се обиждаш...Че не му измислили длъжност видите ли.
Путин лека полека започна да прибира важните играчи към себе си в нов икономически и отбранителе съюз и Западът полудя. Насъска опозицията в Киев и станаха кървища. За сега без Украйна, но бъди уверен че украинци и уснаци отново ще се съберат. Те са един народ. Нещо като ние с македонците.
За комунистическите държави: Верно е че са малко но имат сериозна икономика-визирам Китай и Виетнам. По предварителни данни Китай е вече първа икономика.
Куба с които сме общо взето равни по площ, а бяхме равни и като население днес срещу нас да ходи няма как да я стигнем. Русия която е капиталистическа държава все пак запазва защитата на хората си и преразпределя над 50% от брутния продукт. Ще видим
цитирай
15. germantiger - ...
15.10.2014 23:29
15. vencivaleri1951
Разтурянето на В договор трябваше да се случи с разтурянето на НАТО. НАТО срещу кого е, защо е на границите с Русия. Горбачов го излъгаха и той разтури всичко едностранно доверявайки се на честна дума.

...

Моето мнение:
Русия загуби студената война и за това не се осъществи никакво разпускане на другия блок, никакво изтегляне на войските от запад. Горбачове не беше излъган, той подписа "нов тип капитулация" и я претвори впоследствие с Елцин.

Напълно те подкрепям за следващите твои думи:
Справедливо беше да се договорят и двете страни да си приберат войската.

Чудесно знаеш, че справедливостта не вълнува никого в политиката, а Германия все още е победена, за това днес има "германия" - икономика да, демография и национално възпитание - не. Следователно постепенна национална смърт, но това не епредмет на твоя постинг и е друга тема.
цитирай
16. blackpredator - бях чел някъде Венци,
16.10.2014 00:22
че има сто начина да изкараш мечката от бърлогата, но нито един да я вкараш обратно.
нашето нещо президент, поне десетина е опитал да я изкара

майтапа е, че после кристовците ще опитват да я вкарват..
цитирай
17. vencivaleri1951 - Това не е вярно или Горбачов си измисля
16.10.2014 00:29
germantiger написа:
15. vencivaleri1951
Разтурянето на В договор трябваше да се случи с разтурянето на НАТО. НАТО срещу кого е, защо е на границите с Русия. Горбачов го излъгаха и той разтури всичко едностранно доверявайки се на честна дума.

...

Моето мнение:
Русия загуби студената война и за това не се осъществи никакво разпускане на другия блок, никакво изтегляне на войските от запад. Горбачове не беше излъган, той подписа "нов тип капитулация" и я претвори впоследствие с Елцин.

Напълно те подкрепям за следващите твои думи:
Справедливо беше да се договорят и двете страни да си приберат войската.

Чудесно знаеш, че справедливостта не вълнува никого в политиката, а Германия все още е победена, за това днес има "германия" - икономика да, демография и национално възпитание - не. Следователно постепенна национална смърт, но това не епредмет на твоя постинг и е друга тема.


Какво било, било. Нещата не можем да върнем назад. Горби си рехабилитира артериите във Флорида и от години няма сурата да посети страната си.
Тук въпросът е друг. Може ли президентът на толкова сдухана държава и толкова смешен по начина който стана президент да говори за Путин като за недоразвит. Онзи след близо 15 години във властта има над 80% одобрение, Превнелиев е спорно дали има одобрението и на съпругата си. За това иде реч. Не знам какво си се притеснил за Германия, но там на пишкин Комсомолка попаднаха...не като ние. Демографски ние ако не направим някакво съединение ...с македонците например пътуваче в Небитието.
цитирай
18. vencivaleri1951 - И пак спомени...То като натрупаш години главно те остават:))))
16.10.2014 00:51
blackpredator написа:
че има сто начина да изкараш мечката от бърлогата, но нито един да я вкараш обратно.
нашето нещо президент, поне десетина е опитал да я изкара

майтапа е, че после кристовците ще опитват да я вкарват..



Не съм бил сред промените в Германия освен когато си купувам кола, но това не се брои.

Преди промените съм ходил доста често. Имахме добри взаимотношения с "Роботрон" в една от работите ми. Та ходех по няколко пъти в годината-в командировка и си разменяхме карти за почивка. Колегите на Черно, ние на Балтийско море. Супер беше между впрочем. В руската част на Берлин срещахме големи трудности/ иначе Роботрон беше в Лайпциг/ Аз говоря руски и френски. Гермавците /нащите/ макар и да го учат не го говореха на улицата, в заведенията. Докато ме разберат чесъм българин ме гледаха тежко/ Бях доста рус/ Решихме с един колега да се пробваме и да отидем до западен Берлин.Седнахме в метрото и...минахме. Стояхме два дена/после писахме месец:)/ Впечатлението/ освен, че съм вд руго измерение/ с което останах бе, че макари да учеха английски не го говореха по същия начин по който гедееровци не говореха руски. С руски в западен Берлин не те гледаха лошо и дори се трудеха да влезнат в контакт. Тоест войната е история...врагът е този който ти е с автомат в страната. Не знам дали впечатлението ми не е погрешно...може да се лъжа. Иначе като българин никакъв проблем не съм имал там...и в служебен и в личен план:)
Сега до колкото знам нещата не стоят така:(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5112130
Постинги: 1376
Коментари: 19699
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930